Επεξεργασία πηγών στην Ιστορία

Stel67

Νεοφερμένος

Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι μαθήτρια της Γ' Λυκείου, θεωρητική κατεύθυνση και δίνω φέτος πανελλήνιες. Θα ήθελα να ρωτήσω για τις πηγές στην ιστορία. Η μέθοδος της παράθεσης βαθμολογείται καλά ή οι περισσότεροι μόλις βλέπουν παράθεση στις πανελλήνιες κόβουν; Με προβληματίζει αρκετά αυτό γιατί έχω προσπαθήσει πολλές φορες για σύνθεση αλλά ή θα μου πάρει πολύ χρόνο και ίσως βγεί καλή ή θα βγει δυσνόητη.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Προτιμητέα είναι η, έστω και μέτρια, σύνθεση, κατά την άποψή μου.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,823 μηνύματα.
Γεια σας! Είμαι μαθήτρια της Γ' Λυκείου, θεωρητική κατεύθυνση και δίνω φέτος πανελλήνιες. Θα ήθελα να ρωτήσω για τις πηγές στην ιστορία. Η μέθοδος της παράθεσης βαθμολογείται καλά ή οι περισσότεροι μόλις βλέπουν παράθεση στις πανελλήνιες κόβουν; Με προβληματίζει αρκετά αυτό γιατί έχω προσπαθήσει πολλές φορες για σύνθεση αλλά ή θα μου πάρει πολύ χρόνο και ίσως βγεί καλή ή θα βγει δυσνόητη.
Εγώ πρώτα ανέλυα την πηγή σε μία εκτενή παράγραφο και μετά έβαζα τα στοιχεία από το βιβλίο... Και έπαιρνα καλό βαθμό! Γιατί πάντα ανέλυα πολύ καλά την πηγή και δεν ξέφευγα από την ερώτηση... Βέβαια αυτό βοηθούσε εμένα για να μη τα κάνω αχταρμά
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Δεν ειναι προτιμητέα, πλέον επιβάλλεται
Αναλόγως τις επιδιώξεις του καθενός, η σύνδεση των στοιχείων με την ιστορική αφήγηση καταλαμβάνει ένα μέρος της βαθμολογίας, όχι το μεγαλύτερο. Θεωρητικά, με "καλή" παράθεση της πηγής, επιτυγχάνεται ένας βαθμός γύρως στο 18-20/25
 

Stel67

Νεοφερμένος

Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Οκ ευχαριστώ! Άλλη μια ερώτηση για τις πηγές. Όταν υπάρχουν παραπάνω απο μία πηγές είναι αναγκαίο κάθε φορά να λέω πχ. σύμφωνα με την πρώτη, δεύτερη πηγη;
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,823 μηνύματα.
Οκ ευχαριστώ! Άλλη μια ερώτηση για τις πηγές. Όταν υπάρχουν παραπάνω απο μία πηγές είναι αναγκαίο κάθε φορά να λέω πχ. σύμφωνα με την πρώτη, δεύτερη πηγη;
ναι, πρέπει να γράφεις πού αναφέρεσαι κάθε φορά
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Αναλόγως τις επιδιώξεις του καθενός, η σύνδεση των στοιχείων με την ιστορική αφήγηση καταλαμβάνει ένα μέρος της βαθμολογίας, όχι το μεγαλύτερο. Θεωρητικά, με "καλή" παράθεση της πηγής, επιτυγχάνεται ένας βαθμός γύρως στο 18-20/25
ενδιαφέρον. Εγώ γνωρίζω πως η σύνθεση των στοιχείων είναι το προτιμότερο και η μέθοδος που περιγράφεις ''κόβεται''
 

Stel67

Νεοφερμένος

Η Stel67 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
ενδιαφέρον. Εγώ γνωρίζω πως η σύνθεση των στοιχείων είναι το προτιμότερο και η μέθοδος που περιγράφεις ''κόβεται''
Βασικά είναι αναλόγως τον βαθμολογητή. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι όλοι αποκλειστικοί στην σύνθεση. Η καθηγήτρια μου στο σχολείο, που είναι βαθμολογήτρια στις πανελλήνιες είχε πει ότι παλιά ήθελαν μόνο σύνθεση αλλά τις τελευταίες χρονιές εάν κάνεις σωστή παράθεση και δεν έχει ασάφεια και επαναλήψεις, μπορεί να σου βάλει ένα 18-20 όπως αναφέρθηκε παραπανω. Φυσικά προτιμάται η σύνθεση περισσότερο, αλλά πρεπει να την κάνεις σωστά, αλλιώς πάλι θα "κόψει"
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Βασικά είναι αναλόγως τον βαθμολογητή. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι όλοι αποκλειστικοί στην σύνθεση. Η καθηγήτρια μου στο σχολείο, που είναι βαθμολογήτρια στις πανελλήνιες είχε πει ότι παλιά ήθελαν μόνο σύνθεση αλλά τις τελευταίες χρονιές εάν κάνεις σωστή παράθεση και δεν έχει ασάφεια και επαναλήψεις, μπορεί να σου βάλει ένα 18-20 όπως αναφέρθηκε παραπανω. Φυσικά προτιμάται η σύνθεση περισσότερο, αλλά πρεπει να την κάνεις σωστά, αλλιώς πάλι θα "κόψει"
Με λίγα λόγια ό,τι και να κάνεις δεν τους πιάνεις απο πουθενα. γουατεβερ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top