Επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών

marelpol

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Για την επάρκεια παίζει ρόλο η ηλικία ή εφόσον έχεις πάρει Proficiency έχεις και το δικαίωμα για επάρκεια ? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,406 μηνύματα.
Για την επάρκεια παίζει ρόλο η ηλικία ή εφόσον έχεις πάρει Proficiency έχεις και το δικαίωμα για επάρκεια ? :confused:


Δε παίζει ρόλο η ηλικία. Σίγουρα πάνω απο 18
πρέπει να κάνεις και αίτηση στο υπουργείο για να πάρεις επάρκεια. Ψάξε το περισσότερο γιατί δε γνωρίζω αρκετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marelpol

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Δε παίζει ρόλο η ηλικία. Σίγουρα πάνω απο 18
πρέπει να κάνεις και αίτηση στο υπουργείο για να πάρεις επάρκεια. Ψάξε το περισσότερο γιατί δε γνωρίζω αρκετά.
Ευχαριστώ:P θα το κοιτάξω .. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
επειδη αυτον τον καιρο υποβαλλω και εγω τα χαρτια για επαρκεια......
τυπικα πρεπει να εισαι πανω απ 18 γιατι ενα απο τα απαραιτητα δικαιολογητικα ειναι το απολυτηριο λυκειου!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renegator

Νεοφερμένος

Η renegator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου και εμένα να καταθέσω την γνώμη μου για την παροχή επάρκειας διδασκαλίας σε μη πτυχιούχους αλλά απλά κατόχους επιπέδου C2. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω νομίζω πως η ηλικία μου και η εμπειρίες που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (από το δημοτικό έως τα πεδία καινοτόμων ερευνών παγκόσμιας εμβέλειας) γνωρίζοντας άπειρους καθηγητές, με έχουν καταστήσει ικανό στο να διαμορφώσω μια αρκετά σφαιρική άποψη γύρω από το ζήτημα της αξιολόγησης καθηγητικής επάρκειας. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταθεί κανείς στην λέξη που προανέφερα, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, πράγμα δυστυχώς άγνωστο για την τραγική ελληνική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το παραπάνω όσον αφορά την διδασκαλία της αγγλικής μεταφράζεται πολύ απλά στο ότι ο κάθε πικραμένος που δεν είχε τι να κάνει στην ζωή του αποφάσισε να παραστήσει τον καθηγητή, ανασύροντας ένα απλό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από τα εφηβικά του χρόνια.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα σας παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία, καθώς για κακή μου τύχη συνάντησα μια τέτοια περίπτωση <<καθηγήτριας>> σε πασίγνωστο όμιλο ξένων γλωσσών, σε μία επαρχιακή πόλη. Η εν λόγω λοιπόν <<καθηγήτρια>> συνεχώς αυτοπροβαλλόταν ως μια πολύπειρη διδάσκουσα με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Η σχέση μας δεν ήταν καλή γιατί εγώ επιζητούσα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ βλέποντας την αναγκη για μάθηση της αγγλικής με άλλο πρίσμα, έχοντας αφήσει πίσω μου την χαλαρότητα του φοιτητικομαθητικού τρόπου σκέψης και γνωρίζοντας εκ πρώτης άποψης της δυσκολίες σε συνθήκες ανταγωνισμού σε ένα δύσκολο και απαιτητικότατο περιβάλλον. Με άλλα λόγια δεν ήταν λίγες οι φορές που δεν ήξερε λέξεις δύσκολες αλλά απαραίτητες για επίπεδο C2 και ερχόταν απροετοίμαστη στο μάθημα, μη γνωρίζοντας το υλικό που καλείται να διδάξει. Δεν είναι υπερβολή να σας πω πως μετά από σκληρή από μέρος μου προσπάθεια είχαμε φτάσει σε ένα επίπεδο συγκρίσιμο όσον αφορά το λεξιλόγιο. Αποκορύφωμα της αλαζονικής της στάσης ήταν να σταματήσει την διδασκαλία σε εμένα, 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις, επιδεικνύοντας πραγματικά μια στάση απαράδεκτη, εντελώς αντιεπαγγελματική και που δεν χωρά σε έναν όμιλο που διατείνεται για το επίπεδο των διδασκόντων του, μια στάση ΑΡΑΞΟΝ. Μονίμως η συγκεκριμένη καθηγήτρια έλεγε πως "κάνω αυτήν την δουλειά 15 χρόνια και αν σου αρέσω αλλιώς να επιλέξεις άλλη", πράγμα που εν τέλει έπραξε εκείνη μονομερώς. Η επόμενη καθηγήτρια ήταν πτυχιούχος της αγγλικής και είναι περιττό να κάτσω να σας αναλύσω της διαφορές τόσο ως προς το επίπεδο γνώσεων αλλά και ως προς την διάθεση για να προσφέρει σε κάποιον που πραγματικά μοχθούσε και ήθελε να μάθει. Νομίζω πως η διαφορά εντοπίζεται στο ότι η πτυχιούχος ήταν σε θέση να καταλάβει πως τα πράγματα -γενικά στην ζωή- απαιτούν κόπο, αφού και εκείνη έχει περάσει από αμφιθέατρα, έχει κάνει λογοτεχνικές αναλύσεις, έχει εξεταστεί και αξιολογηθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο πάμπολλες φορές, αλλά πάνω απ’όλα έχει κάνει μια συνειδητή επιλογή ήθελε, να γίνει Καθηγήτρια της αγγλικής. Δυστυχώς για εμένα, ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν πολύ λίγος, κάναμε ελάχιστα μαθήματα, καθώς όπως είπα η πρώτη ανεκδιήγητη <<καθηγήτρια>> με παράτησε 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις.
Συνοψίζοντας θέλω να καταλήξω στο εξής, η όλη κατάσταση με την Επάρκεια έχει δημιουργήσει συνθήκες πλήρους αναξιοκρατίας ακόμα και σε μεγάλους εκπαιδευτικούς ομίλους, με προφανέστατη την περίπτωση που σας περιέγραψα παραπάνω. Η εμπειρία από μόνης της δεν σημαίνει τίποτα, όπως τίποτα δεν σημαίνουν και τυχόν επιτυχίες σε εξετάσεις πολλαπλής επιλογής, καθώς όπως ξερουμε η διδασκαλία αναλώνεται σε προετοιμασία γύρω από το πτυχίο και όχι σε εις βάθος γνώση της γλώσσας. Η συμβουλή μου λοιπόν είναι η εξής ως προς αυτούς που θα αναζητήσουν δάσκαλο ξένων γλωσσών. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και βάλτε ένα τέλος στην αναξιοκρατία, ζητώντας πτυχία (δεν είναι ντροπή κάθε άλλο, εγώ πχ είμαι περήφανος που είμαι απόφοιτος ενός από τα καλύτερα τμήματα όχι της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης). Καταλάβετέ το, αφού το κράτος δεν είναι ικανό να το κάνει αυτό, ας το κάνει ο καθένας μας, για δικό του πρώτα απ’όλα όφελος. Νομίζω πως εδώ που φτάσαμε -και αυτό είναι ένα γενικότερο σχόλιο- πρέπει να υιοθετηθούν τέτοιου είδους επιλογές/αναζήτησης για να δοθεί επιτέλους τόπος στους πραγματικά ικανούς και φιλότιμους.
ΥΓ1: Όσοι "επαρκιούχοι" και δη "πεπειραμένοι" δεν συμφωνούν με τις απόψεις ας μου, και θεωρούν πως παρέθεσα ένα μεμονωμένο περιστατικό, ας απαντήσουν τι άλλο ξέρουν να κάνουν ως προς την αγγλική εκτός από μια στείρα προετοιμασία για ένα από τα δεκάδες πτυχία που κυκλοφορούν.
Επίσης έχουν αναρωτηθεί γιατί η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα που δίνει επάρκεια με ένα νόμο του 1940 (έλεος!!!!!)
ΥΓ2: Καλή τύχη στην έκβαση της υπόθεσης που έχει κολλήσει στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Αν και μεταξύ μας δεν έχει κολλήσει τυχαία, πολλούς βολεύει αυτή η άθλια κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Η επιλογή δεν είναι πτυχίο αγγλικής ή τίποτα. Το ότι εσύ βρήκες μια άχρηστη δασκάλα που δούλευε μόνο με επάρκεια δεν σημαίνει ότι όλοι οι επαρκιούχοι είναι άχρηστοι ούτε ότι όλοι οι απόφοιτοι ξένων φιλολογιών είναι κορυφαίοι δάσκαλοι. Σίγουρα όλοι πρέπει να αναζητούμε τον σωστό δάσκαλο και όταν δεν είμαστε ευχαριστημένοι να τον αλλάζουμε. Αν κάνεις μάθημα Proficiency και η δασκάλα δεν ξέρει τις λέξεις που σου διδάσκει, συγγνώμη κιόλας, αλλά το ότι δεν έχει πτυχίο είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Γιατί συνέχιζες να κάνεις μάθημα μαζί της αφού αποδεδειγμένα είχε ελλειπείς γνώσεις; Πίστευες ότι όσο περνούσε ο καιρός θα βελτιωνόταν; Ο καλύτερος τρόπος να ξεφορτωθείς τον άχρηστο είναι να μην του δίνεις δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

triantafullaki :)

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η triantafullaki :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πέραμα (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.
Δύο καθηγητές είχα στα αγγλικά :) .Έως το lower ήμουν σε φροντιστήριο όπου η διευθύντρια έκανε μάθημα σε όλες τις τάξεις και μας δίδαξε γραμματική κατά κύριο λόγο :) .Πολύ καλή αλλά αυστηρή ενώ έκανε διακρίσεις ανάμεσα σε καλούς και κακούς μαθητές.Είχε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μεταπτυχιακό στην αγγλική φιλολογία,εξετάστρια σε πιστοποιητικά ενώ μάλιστα όταν δώσαμε FCE οι εξεταστές ήρθαν στο φροντιστήριο της ;) ( για τα προφορικά μόνο,τα γραπτά τα δώσαμε σε ξενοδοχείο ) .Ήταν μέσα σε όλα όπως φαίνεται :P .Μπορώ να πω πως χάρη σε αυτή αγάπησα τα αγγλικά :) ,πήρα και το FCE και το ECCE με την πρώτη :) .Μετά άλλαξα φροντιστήριο γιατί θα έκανα ιδιαίτερο μιας κ δε συνέχιζε άλλο παιδί και θα πλήρωνα πιο πολλά.Μου έκανε ένας κύριος με άδεια - επάρκεια που είχε 20+ χρόνια εμπειρίας, ήταν πιο προσιτός με τα παιδιά, λέγαμε αστεία :) ,ήταν πιο κοντά μας,σαφώς και αυτός ήταν αυστηρός,μάθημα κάναμε :) .Αποτέλεσμα : πήρα το proficiency σε 3 χρόνια ( γιατί τότε δίναμε κ preliminary test,ήμουν και λύκειο οπότε δεν μπορούσα να ασχολούμαι μόνο με τα αγγλικά ).Έβγαλα την επάρκεια και θα βγάλω και την άδεια :) .Έχω πολύ καλές αναμνήσεις και από τους 2 καθηγητές :) .Δεν είναι ωραίο να γενικεύουμε ;) .Και εγώ πχ γνώρισα άτομα που μέρα νύχτα έβριζαν παιδιά από φπψ,ιστορικό και εξυψώνουν τον εαυτό τους λόγω του φιλολογικού τμήματος και θεωρούν ότι αυτοί είναι και κανείς άλλος :P .Υπάρχουν παντού καλοί και κακοί επαγγελματίες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grape

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η grape αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
...όταν αγαπάς αυτό με το οποίο ασχολείσαι επαγγελματικά (και αυτό ισχύει παντού)προσπαθείς να γίνεις καλύτερος...το να γίνεις καθηγητής αγγλικών είτε ακολουθώντας τον δρόμο διαμέσου πανεπιστημίου είτε μέσω όλων των άλλων τρόπων που παρατέθηκαν, δεν θα αλλάξει τίποτα αν εσύ ο ίδιος δεν κάνεις κάτι να διακριθείς απ το σύνολο...Να δείξεις και να πείσεις ότι αυτό που κάνεις σε Ενδιαφέρει πραγματικά.
Οι κοπέλες έχουν δίκιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου και εμένα να καταθέσω την γνώμη μου για την παροχή επάρκειας διδασκαλίας σε μη πτυχιούχους αλλά απλά κατόχους επιπέδου C2. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω νομίζω πως η ηλικία μου και η εμπειρίες που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (από το δημοτικό έως τα πεδία καινοτόμων ερευνών παγκόσμιας εμβέλειας) γνωρίζοντας άπειρους καθηγητές, με έχουν καταστήσει ικανό στο να διαμορφώσω μια αρκετά σφαιρική άποψη γύρω από το ζήτημα της αξιολόγησης καθηγητικής επάρκειας. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταθεί κανείς στην λέξη που προανέφερα, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, πράγμα δυστυχώς άγνωστο για την τραγική ελληνική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το παραπάνω όσον αφορά την διδασκαλία της αγγλικής μεταφράζεται πολύ απλά στο ότι ο κάθε πικραμένος που δεν είχε τι να κάνει στην ζωή του αποφάσισε να παραστήσει τον καθηγητή, ανασύροντας ένα απλό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από τα εφηβικά του χρόνια............................................................................ Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και βάλτε ένα τέλος στην αναξιοκρατία, ζητώντας πτυχία (δεν είναι ντροπή κάθε άλλο, εγώ πχ είμαι περήφανος που είμαι απόφοιτος ενός από τα καλύτερα τμήματα όχι της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης). Καταλάβετέ το, αφού το κράτος δεν είναι ικανό να το κάνει αυτό, ας το κάνει ο καθένας μας, για δικό του πρώτα απ’όλα όφελος. Νομίζω πως εδώ που φτάσαμε -και αυτό είναι ένα γενικότερο σχόλιο- πρέπει να υιοθετηθούν τέτοιου είδους επιλογές/αναζήτησης για να δοθεί επιτέλους τόπος στους πραγματικά ικανούς και φιλότιμους.

Κατ' αρχήν να σου πω ότι συμφωνώ εντελώς με αυτά που λες και συμπάσχω !!! Και εγώ ξεκίνησα μικρός σε ένα κατάστημα αγγλικών (γιατί δεν λέγονται φροντιστήρια) που η καθηγήτρια έζησε για χρόνια σε Αγγλόφωνη χώρα (δεν ξέρω κατά πόσο είναι προσόν αυτό) και εκτός του ότι ήταν άσχετη με τα Αγγλικά , ξέφευγε από το μάθημα , αναλύοντας πως ήταν η μέρα της , τα προβλήματά της και πολλά άλλα ενδιαφέροντα (όταν είσαι 10 και 11 χρονών ο καλύτερος τρόπος να μην κάνεις μάθημα γιατί είχαμε και 6ωρο στο σχολείο) !!! Το αποτέλεσμα ήταν μετά από έναν χρόνο να την κόψω (φαντάσου σε τι σημείο ήμουν και τι λάθη έκανε για να πάρω μία απόφαση) , να σταματήσω τα Αγγλικά και να είμαι τώρα 20+ να προσπαθώ να πάρω ένα πτυχίο Αγγλικών (γιατί δυστυχώς χρειάζονται) !!!
Για αυτό που λες να ζητάμε το πτυχίο , όταν βρήκα μερικές καθηγήτριες Αγγλικής και τους ζήτησα να δω το πτυχίο τους , πολλές αρνήθηκαν (άρα δεν ήταν πραγματικά) και πολλές το έφεραν αλλά τους κακοφάνηκε !!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όσο για αυτούς που υπερασπίζονται καθηγήτριες επάρκειας , το έχω πει και σε άλλο θέμα , καλά κάνουν !!!
Ο καθένας επιλέγει και πληρώνει (δεν είναι και λίγα τα λεφτά των Καθηγητριών Αγγλικής Φιλολογίας και οι καθηγήτριες της επάρκειας προσφέρουν καλύτερες τιμές) !!! Αυτά δυστυχώς θα έπρεπε να τα σκεφτούν άλλοι και να βάλλουν επιτέλους στα σχολεία το κατάλληλο προσωπικό (αυτούς που αξίζουν) , για να πέρνουμε τα πτυχία όταν είμαστε μικροί και χωρίς να δίνουμε του κόσμου τα λεφτά για ξένες γλώσσες !!!

Αν κάνεις μάθημα Proficiency και η δασκάλα δεν ξέρει τις λέξεις που σου διδάσκει, συγγνώμη κιόλας, αλλά το ότι δεν έχει πτυχίο είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Γιατί συνέχιζες να κάνεις μάθημα μαζί της αφού αποδεδειγμένα είχε ελλειπείς γνώσεις; Πίστευες ότι όσο περνούσε ο καιρός θα βελτιωνόταν; Ο καλύτερος τρόπος να ξεφορτωθείς τον άχρηστο είναι να μην του δίνεις δουλειά.

Επειδή το έχω περάσει , το μόνο εύκολο είναι να σταματήσεις τα μαθήματα , αλλά όταν σου έχουν φορτώσει με το καλημέρα , εκατό βιβλία και λεξικά δεν μπορείς τόσο εύκολα να τους κόψεις ... (γνωρίζοντας ότι και ο καινούργιος θα φέρει άλλα τόσα).
Συνέχεια δίνεις ευκαιρίες , μέχρι να του έρθει η επιφώτιση !!!
Και φαντάσου οι ηλικίες που πέρνουν οι περισσότεροι τα Αγγλικά τους είναι 10-15 , οπότε τι κρίση και άποψη περιμένουμε να έχει ένα παιδί που δεν έχει κρίτηρια σύγκρισης και μπορεί εύκολα να ξεγαλαστεί ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marelpol

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου και εμένα να καταθέσω την γνώμη μου για την παροχή επάρκειας διδασκαλίας σε μη πτυχιούχους αλλά απλά κατόχους επιπέδου C2. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω νομίζω πως η ηλικία μου και η εμπειρίες που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (από το δημοτικό έως τα πεδία καινοτόμων ερευνών παγκόσμιας εμβέλειας) γνωρίζοντας άπειρους καθηγητές, με έχουν καταστήσει ικανό στο να διαμορφώσω μια αρκετά σφαιρική άποψη γύρω από το ζήτημα της αξιολόγησης καθηγητικής επάρκειας. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταθεί κανείς στην λέξη που προανέφερα, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, πράγμα δυστυχώς άγνωστο για την τραγική ελληνική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το παραπάνω όσον αφορά την διδασκαλία της αγγλικής μεταφράζεται πολύ απλά στο ότι ο κάθε πικραμένος που δεν είχε τι να κάνει στην ζωή του αποφάσισε να παραστήσει τον καθηγητή, ανασύροντας ένα απλό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από τα εφηβικά του χρόνια.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα σας παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία, καθώς για κακή μου τύχη συνάντησα μια τέτοια περίπτωση <<καθηγήτριας>> σε πασίγνωστο όμιλο ξένων γλωσσών, σε μία επαρχιακή πόλη. Η εν λόγω λοιπόν <<καθηγήτρια>> συνεχώς αυτοπροβαλλόταν ως μια πολύπειρη διδάσκουσα με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Η σχέση μας δεν ήταν καλή γιατί εγώ επιζητούσα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ βλέποντας την αναγκη για μάθηση της αγγλικής με άλλο πρίσμα, έχοντας αφήσει πίσω μου την χαλαρότητα του φοιτητικομαθητικού τρόπου σκέψης και γνωρίζοντας εκ πρώτης άποψης της δυσκολίες σε συνθήκες ανταγωνισμού σε ένα δύσκολο και απαιτητικότατο περιβάλλον. Με άλλα λόγια δεν ήταν λίγες οι φορές που δεν ήξερε λέξεις δύσκολες αλλά απαραίτητες για επίπεδο C2 και ερχόταν απροετοίμαστη στο μάθημα, μη γνωρίζοντας το υλικό που καλείται να διδάξει. Δεν είναι υπερβολή να σας πω πως μετά από σκληρή από μέρος μου προσπάθεια είχαμε φτάσει σε ένα επίπεδο συγκρίσιμο όσον αφορά το λεξιλόγιο. Αποκορύφωμα της αλαζονικής της στάσης ήταν να σταματήσει την διδασκαλία σε εμένα, 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις, επιδεικνύοντας πραγματικά μια στάση απαράδεκτη, εντελώς αντιεπαγγελματική και που δεν χωρά σε έναν όμιλο που διατείνεται για το επίπεδο των διδασκόντων του, μια στάση ΑΡΑΞΟΝ. Μονίμως η συγκεκριμένη καθηγήτρια έλεγε πως "κάνω αυτήν την δουλειά 15 χρόνια και αν σου αρέσω αλλιώς να επιλέξεις άλλη", πράγμα που εν τέλει έπραξε εκείνη μονομερώς. Η επόμενη καθηγήτρια ήταν πτυχιούχος της αγγλικής και είναι περιττό να κάτσω να σας αναλύσω της διαφορές τόσο ως προς το επίπεδο γνώσεων αλλά και ως προς την διάθεση για να προσφέρει σε κάποιον που πραγματικά μοχθούσε και ήθελε να μάθει. Νομίζω πως η διαφορά εντοπίζεται στο ότι η πτυχιούχος ήταν σε θέση να καταλάβει πως τα πράγματα -γενικά στην ζωή- απαιτούν κόπο, αφού και εκείνη έχει περάσει από αμφιθέατρα, έχει κάνει λογοτεχνικές αναλύσεις, έχει εξεταστεί και αξιολογηθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο πάμπολλες φορές, αλλά πάνω απ’όλα έχει κάνει μια συνειδητή επιλογή ήθελε, να γίνει Καθηγήτρια της αγγλικής. Δυστυχώς για εμένα, ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν πολύ λίγος, κάναμε ελάχιστα μαθήματα, καθώς όπως είπα η πρώτη ανεκδιήγητη <<καθηγήτρια>> με παράτησε 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις.
Συνοψίζοντας θέλω να καταλήξω στο εξής, η όλη κατάσταση με την Επάρκεια έχει δημιουργήσει συνθήκες πλήρους αναξιοκρατίας ακόμα και σε μεγάλους εκπαιδευτικούς ομίλους, με προφανέστατη την περίπτωση που σας περιέγραψα παραπάνω. Η εμπειρία από μόνης της δεν σημαίνει τίποτα, όπως τίποτα δεν σημαίνουν και τυχόν επιτυχίες σε εξετάσεις πολλαπλής επιλογής, καθώς όπως ξερουμε η διδασκαλία αναλώνεται σε προετοιμασία γύρω από το πτυχίο και όχι σε εις βάθος γνώση της γλώσσας. Η συμβουλή μου λοιπόν είναι η εξής ως προς αυτούς που θα αναζητήσουν δάσκαλο ξένων γλωσσών. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και βάλτε ένα τέλος στην αναξιοκρατία, ζητώντας πτυχία (δεν είναι ντροπή κάθε άλλο, εγώ πχ είμαι περήφανος που είμαι απόφοιτος ενός από τα καλύτερα τμήματα όχι της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης). Καταλάβετέ το, αφού το κράτος δεν είναι ικανό να το κάνει αυτό, ας το κάνει ο καθένας μας, για δικό του πρώτα απ’όλα όφελος. Νομίζω πως εδώ που φτάσαμε -και αυτό είναι ένα γενικότερο σχόλιο- πρέπει να υιοθετηθούν τέτοιου είδους επιλογές/αναζήτησης για να δοθεί επιτέλους τόπος στους πραγματικά ικανούς και φιλότιμους.
ΥΓ1: Όσοι "επαρκιούχοι" και δη "πεπειραμένοι" δεν συμφωνούν με τις απόψεις ας μου, και θεωρούν πως παρέθεσα ένα μεμονωμένο περιστατικό, ας απαντήσουν τι άλλο ξέρουν να κάνουν ως προς την αγγλική εκτός από μια στείρα προετοιμασία για ένα από τα δεκάδες πτυχία που κυκλοφορούν.
Επίσης έχουν αναρωτηθεί γιατί η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα που δίνει επάρκεια με ένα νόμο του 1940 (έλεος!!!!!)
ΥΓ2: Καλή τύχη στην έκβαση της υπόθεσης που έχει κολλήσει στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Αν και μεταξύ μας δεν έχει κολλήσει τυχαία, πολλούς βολεύει αυτή η άθλια κατάσταση.


Δεν είναι σώστό να τοποθετούμε όλους τους ανθρώπους στο ίδιο τσουβάλι ;).. Εάν αυτός που έχει πάρει επάρκεια διδασκαλίας το δει σοβαρά το θέμα υπάρχουν ωραιότατα σεμινάρια επιμόρφωσης καθηγητών . Επίσης από ό,τι ξέρω πολλές φορές καθηγητές πτυχιούχοι αγγλικής φιλολογίας είναι χειρότεροι από αυτούς που έχουν "απλά ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας" :worry:. Διότι αυτοί που σπουδάζουν αγγλική φιλολογία και δεν έχουν πάρει προηγουμένως πτυχείο επιπέδου C2 δεν διδάσκονται αγγλικά όπως τα παιδιά στα φροντιστήρια αλλά πιο πολύ διδάσκονται αγγλική λογοτεχνία , ετυμολογία κ.α χωρίς να έχουν καλυμμένες πολλές φορές τις βάσεις . Επομένως ( παρ' όλο που δεν έχω εμπειρία:hmm:) , νομίζω πως κάθε άνθρωπος που θέλει να είναι καλός στη δουλειά του μπορεί να βρει τον τρόπο να έχει επαγγελματισμό , αρκεί να έχει θέληση ;) . :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Και φαντάσου οι ηλικίες που πέρνουν οι περισσότεροι τα Αγγλικά τους είναι 10-15 , οπότε τι κρίση και άποψη περιμένουμε να έχει ένα παιδί που δεν έχει κρίτηρια σύγκρισης και μπορεί εύκολα να ξεγαλαστεί ;
Τα παιδιά έχουν γονείς που μπορούν να ενδιαφερθούν για τη μόρφωσή τους και να πράξουν αναλόγως. Αν οι ίδιοι οι γονείς δεν ενδιαφέρονται, η πολιτεία δεν μπορεί να βοηθήσει.

Να σου πω και κάτι άλλο. Αυτή την εποχή το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο είναι η χαμηλή τιμή. Και δεν μιλάω για αυτούς που αντικειμενικά δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα, αλλά και γι' αυτούς που διαθέτουν μια άλφα οικονομική ευμάρεια. Πάνε στα φροντιστήρια και ζητάνε σούπερ χαμηλές τιμές και μετά τους συναντάς στον Κωνσταντινίδη με δυο κούτες γλυκά στα χέρια (= τα δίδακτρα ενός μήνα). Οπότε και τα φροντιστήρια που έχουν ένα σωρό έξοδα, κόβουν από εκεί που μπορούν να κόψουν, δηλαδή από τους μισθούς των καθηγητών. Αντί να προσλάβουν αυτούς που έχουν σπουδές και εμπειρία και ζητάνε 8 και 9 ευρώ την ώρα, προσλαμβάνουν άσχετους που δουλεύουν με 3 ευρώ την ώρα. Ό,τι πληρώσεις παίρνεις.

Θέλεις να κάνεις δουλειά και να πιάσουν τα λεφτά σου τόπο; Πρώτον ζήτα συστάσεις. Δεύτερον μίλα με τη δασκάλα, ρώτα τι εμπειρία έχει, πώς κάνει το μάθημα, τι σεμινάρια έχει παρακολουθήσει, τι πιστοποιητικά έχει, αν έχει επισκεφτεί ποτέ αγγλόφωνη χώρα. Έχει περάσει η ίδια την εξέταση για την οποία σε προετοιμάζει; Αν όχι, γιατί όχι; Όλα μετράνε. Το πτυχίο ή η επάρκεια από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Και τρίτον, από τη στιγμή που ξεκινήσεις μαθήματα, έχε το νου σου, φαίνεται να ξέρει τι λέει; Έχει μεταδοτικότητα; Διορθώνει τις ασκήσεις που της δίνεις; Μιλάει αγγλικά στο μάθημα; Ξέρει να απαντήσει σε ό,τι την ρωτάς; Αν δεν είσαι ικανοποιημένος, να είσαι διατεθειμένος να αλλάξεις. Το κόστος των βιβλίων είναι σχετικά μικρό σε σχέση με μια πιθανή αποτυχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Τα παιδιά έχουν γονείς που μπορούν να ενδιαφερθούν για τη μόρφωσή τους και να πράξουν αναλόγως. Αν οι ίδιοι οι γονείς δεν ενδιαφέρονται, η πολιτεία δεν μπορεί να βοηθήσει.
Να σου πω και κάτι άλλο. Αυτή την εποχή το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο είναι η χαμηλή τιμή. Και δεν μιλάω για αυτούς που αντικειμενικά δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα, αλλά και γι' αυτούς που διαθέτουν μια άλφα οικονομική ευμάρεια. Ό,τι πληρώσεις παίρνεις.
Θέλεις να κάνεις δουλειά και να πιάσουν τα λεφτά σου τόπο; Πρώτον ζήτα συστάσεις. Δεύτερον μίλα με τη δασκάλα, ρώτα τι εμπειρία έχει, πώς κάνει το μάθημα, τι σεμινάρια έχει παρακολουθήσει, τι πιστοποιητικά έχει, αν έχει επισκεφτεί ποτέ αγγλόφωνη χώρα. Έχει περάσει η ίδια την εξέταση για την οποία σε προετοιμάζει; Αν όχι, γιατί όχι; Όλα μετράνε. Το πτυχίο ή η επάρκεια από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Και τρίτον, από τη στιγμή που ξεκινήσεις μαθήματα, έχε το νου σου, φαίνεται να ξέρει τι λέει; Έχει μεταδοτικότητα; Διορθώνει τις ασκήσεις που της δίνεις; Μιλάει αγγλικά στο μάθημα; Ξέρει να απαντήσει σε ό,τι την ρωτάς; Αν δεν είσαι ικανοποιημένος, να είσαι διατεθειμένος να αλλάξεις. Το κόστος των βιβλίων είναι σχετικά μικρό σε σχέση με μια πιθανή αποτυχία.

Μάλιστα !!! Και είσαι σίγουρη ότι μπορείς να κρίνεις και να καταλάβεις την αξία του καθηγητή με το πρώτο μάθημα ;
Δεν το πιστεύω !!! Και σιγά μην πει τί συστάσεις έχει ... Εδώ σε επίσημα βιογραφικά και δεν γράφουν την αλήθεια (και για πιο δύσκολες θέσεις).
Εγώ επειδή πέρασα πολλά χρόνια σε φροντιστήρια μαθημάτων Λυκείου (προετοιμασία για τις Πανελλήνιες) , θέλω να σου πω ότι η κατάσταση των Αγγλικών (που δεν είναι και τόσο σπουδαίο επίτευγμα για εμένα) είναι μοναδική (με αρνητική σημασία πάντα) !!! Τόση δυσκολία για το τίποτα ... Έχουμε που έχουμε τα προβλήματά μας , πρέπει και να σκεφτόμαστε και να κρίνουμε για τα μαθήματα των Αγγλικών !!! Δηλαδή έλεος !!!
Και επιπλέον εγώ την άποψή μου είπα μόνο ... Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα !!! Δεν ήθελα να θίξω κανέναν !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
:)γεια σας θα ηθελα να μοιραστω μαζί σας την αποψη μου σχετικα με την επαρκεια προσοντων διδασκαλιας.Θεωρω βεβαια πως καλυτερη επιλογη για καποιον που επιθυμει να μαθει αγγλιkα ειναι να προσλαβει καποιον πτυχιουχο της αγγλικης με πιστοποιημενο επιπεδο αγγλικων και αγάπη για το αντικειμενο του.Αλλωστε οι ανθρωποι αυτοί εχουν καταθέσει τον κοπο μια ολοκρηρης μαθητικής και φοιτητικής ζωής για να κανουν αυτό που αγαπούν.Δεν μπορω βεβαια να παραβλεψω το γεγονός ότι καθηγητές με επαρκεια πολλες φορες δειχνουν επίσης ιδιαιατερη αγαπη και ενγιαφερον για αυτο που κανουν, φροντιζοντας συνηθως ( όσοι πραγματικα ενδιαφερονται βεβαια και οχι οσοι βλεπουν τη διδασκαλια ως έναν ευκολο τροπο για χαρτζιλικι) να επιμορφωνονται και να πρακολουθουν σεμιναρια! Βεβαια θα ηθελα να επισημανω ότι πραγματι όπως προαναφερθηκε στο post αυτό μπορει να μην διαθετουν γνωσεις για να διδαξουν επιπεδα c1,c2. Πολλοι επαρκιουχοι απο την αλλη ( απο οσο γνωριζω) ανακαλυψαν αργα την αγαπη τους για τα αγγλικα με αποτελεσμα να ακολουθησουν αρχικα μια διαφορετικη πανεπιστημιακη πορεια, και τωρα ως επαρκιουχοι καθηγητες εχουν την ευκαιρια να πραγματοποιησουν το ονειρό τους έστω σε μικρα επιπεδα juniour, σενιορ κλπ....γιατι αν με ρωτατε θεωρω πως οι συνειδητοποιημενοι επαρκιουχοι απο μονοι τους δεν αναλαμβανουν μεγαλυτερα επιπεδα εξετασεων οπωςτο lower advanced η βεβαια prof.
από αυτην την αποψη της διδασκαλιας δηλαδη με επαρκεια σε μικρες μονο ταξεις ..αποφασισα και εγω να βγαλω την επαρκεια μου απο το prof του Michigan kai Cambridge που εχω , με προοπτικη να διδαξω σε πρωτες ΜΟΝΟ ταξεις, μεχρι να παρω το πτυχιο της αγγλικης φιλολογιας απο το πανεπιστημιο της αθηνας, στο οποιο περασα...

δεν ξερω αν πολλοι δε συμφωνειτε με την κινηση μου αλλα θεωρω πως η επαρκεια μπορει να βοηθησει καποιον φοιτητη -ειδικα της αγγλικης όπως εγω- να αποκτησει καποια εμπειρια ώστε παιρνοντας και το πτυχίο του αργοτερα να αναζητησει μια εργασια εχοντας εμπειρια και περισσοτερα εφοδια:D:D
δεν πιστευω πως ειναι κακο και αντιδεοντολογικο προς τους ηδη πτυχιουχους καθηγητες ,να αναζητησω εργασια προβαλλοντας ως πιστοποιητικο γνωσεων την επαρκεια KAI τονιζοντας ότι είμαι φοιτητρια αγγλικης:worry:

με χαρα θα δεχτω απαντησεις θετικες και αρνητικες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Μάλιστα !!! Και είσαι σίγουρη ότι μπορείς να κρίνεις και να καταλάβεις την αξία του καθηγητή με το πρώτο μάθημα ;
Δεν το πιστεύω !!! Και σιγά μην πει τί συστάσεις έχει ... Εδώ σε επίσημα βιογραφικά και δεν γράφουν την αλήθεια (και για πιο δύσκολες θέσεις).
Μπορείς να πάρεις συστάσεις από κάποιον πρώην μαθητή. Εγώ π.χ. το φροντιστήριο που πάω μου το σύστησε ένας φίλος μου που έκανε εκεί προετοιμασία για IELTS, δεν πήγα τυχαία στο πρώτο φροντιστήριο που βρήκα μπροστά μου να γραφτώ.

Αυτό το έκανε μια ξαδέρφη μου και ακόμα αναθεματίζει την ώρα και τη στιγμή που έδωσε τα χρήματα (της έκαναν έκπτωση αν προπλήρωνε όλο το ποσό με το καλημέρα σας). Αλλά όπως της είπα, δεν ήξερες, δεν ρώταγες;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Μπορείς να πάρεις συστάσεις από κάποιον πρώην μαθητή. Εγώ π.χ. το φροντιστήριο που πάω μου το σύστησε ένας φίλος μου που έκανε εκεί προετοιμασία για IELTS, δεν πήγα τυχαία στο πρώτο φροντιστήριο που βρήκα μπροστά μου να γραφτώ.

Αυτό το έκανε μια ξαδέρφη μου και ακόμα αναθεματίζει την ώρα και τη στιγμή που έδωσε τα χρήματα (της έκαναν έκπτωση αν προπλήρωνε όλο το ποσό με το καλημέρα σας). Αλλά όπως της είπα, δεν ήξερες, δεν ρώταγες;;;;

Πρώτα από όλα και να ρωτήσεις κάποιον δεν μπορείς να ξέρεις ότι σου λέει την αλήθεια !!! Έτσι δεν είναι ;
Από μόνος σου πρέπει να ψάξεις και να βρεις τον καθηγητή σου. Επίσης είναι νομίζω και θέμα χημείας.
Μπορεί σε κάποιον ένας καθηγητής να φαίνεται καλός , σε κάποιον άλλο μαθητή να μην είναι. Αυτό είναι υποκειμενικό θέμα.
Και τέλος αυτό που λες δεν μπορεί να γίνει στην επαρχία , όπου οι επιλογές είναι περιορισμένες και δεν υπάρχουν πολλά φροντιστήρια !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
γιατι αν με ρωτατε θεωρω πως οι συνειδητοποιημενοι επαρκιουχοι απο μονοι τους δεν αναλαμβανουν μεγαλυτερα επιπεδα εξετασεων οπωςτο lower advanced η βεβαια prof.
Με αυτό διαφωνώ! Και οι δύο καθηγήτριες που έχουμε στο φροντιστήριο δουλεύουν με επάρκεια και κάνουν σχεδόν αποκλειστικά τις μεγάλες τάξεις. Βέβαια έχουν και οι δύο μεταπτυχιακά από αγγλικά πανεπιστήμια και πολύ μεγάλη πείρα, είναι άψογες καθηγήτριες. Δεν μπορούμε να βάζουμε όλους τους επαρκειούχους στο ίδιο σακούλι!! Και καλύτερα να μην μιλάμε αν δεν ξέρουμε τι εμπειρία και τι γνώσεις έχει ο κάθε ένας.

Πρώτα από όλα και να ρωτήσεις κάποιον δεν μπορείς να ξέρεις ότι σου λέει την αλήθεια !!! Έτσι δεν είναι ;
Από μόνος σου πρέπει να ψάξεις και να βρεις τον καθηγητή σου. Επίσης είναι νομίζω και θέμα χημείας.
Μπορεί σε κάποιον ένας καθηγητής να φαίνεται καλός , σε κάποιον άλλο μαθητή να μην είναι. Αυτό είναι υποκειμενικό θέμα.
Και τέλος αυτό που λες δεν μπορεί να γίνει στην επαρχία , όπου οι επιλογές είναι περιορισμένες και δεν υπάρχουν πολλά φροντιστήρια !!!
Βρε παιδί μου δεν θα ρωτήσεις κάποιον τυχαίο. Θα ρωτήσεις άτομα που τα ξέρεις και τα εμπιστεύεσαι, τους φίλους σου ας πούμε, και κατά προτίμηση άτομα που ξέρεις ότι έχουν πετύχει στις εξετάσεις τους. Δεν θα σταματήσεις κάποιον στο δρόμο και θα πεις "πρότεινέ μου φροντιστήριο αγγλικών" :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

triantafullaki :)

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η triantafullaki :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πέραμα (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.
:)γεια σας θα ηθελα να μοιραστω μαζί σας την αποψη μου σχετικα με την επαρκεια προσοντων διδασκαλιας.Θεωρω βεβαια πως καλυτερη επιλογη για καποιον που επιθυμει να μαθει αγγλιkα ειναι να προσλαβει καποιον πτυχιουχο της αγγλικης με πιστοποιημενο επιπεδο αγγλικων και αγάπη για το αντικειμενο του.Αλλωστε οι ανθρωποι αυτοί εχουν καταθέσει τον κοπο μια ολοκρηρης μαθητικής και φοιτητικής ζωής για να κανουν αυτό που αγαπούν.Δεν μπορω βεβαια να παραβλεψω το γεγονός ότι καθηγητές με επαρκεια πολλες φορες δειχνουν επίσης ιδιαιατερη αγαπη και ενγιαφερον για αυτο που κανουν, φροντιζοντας συνηθως ( όσοι πραγματικα ενδιαφερονται βεβαια και οχι οσοι βλεπουν τη διδασκαλια ως έναν ευκολο τροπο για χαρτζιλικι) να επιμορφωνονται και να πρακολουθουν σεμιναρια! Βεβαια θα ηθελα να επισημανω ότι πραγματι όπως προαναφερθηκε στο post αυτό μπορει να μην διαθετουν γνωσεις για να διδαξουν επιπεδα c1,c2. Πολλοι επαρκιουχοι απο την αλλη ( απο οσο γνωριζω) ανακαλυψαν αργα την αγαπη τους για τα αγγλικα με αποτελεσμα να ακολουθησουν αρχικα μια διαφορετικη πανεπιστημιακη πορεια, και τωρα ως επαρκιουχοι καθηγητες εχουν την ευκαιρια να πραγματοποιησουν το ονειρό τους έστω σε μικρα επιπεδα juniour, σενιορ κλπ....γιατι αν με ρωτατε θεωρω πως οι συνειδητοποιημενοι επαρκιουχοι απο μονοι τους δεν αναλαμβανουν μεγαλυτερα επιπεδα εξετασεων οπωςτο lower advanced η βεβαια prof.
από αυτην την αποψη της διδασκαλιας δηλαδη με επαρκεια σε μικρες μονο ταξεις ..αποφασισα και εγω να βγαλω την επαρκεια μου απο το prof του Michigan kai Cambridge που εχω , με προοπτικη να διδαξω σε πρωτες ΜΟΝΟ ταξεις, μεχρι να παρω το πτυχιο της αγγλικης φιλολογιας απο το πανεπιστημιο της αθηνας, στο οποιο περασα...

δεν ξερω αν πολλοι δε συμφωνειτε με την κινηση μου αλλα θεωρω πως η επαρκεια μπορει να βοηθησει καποιον φοιτητη -ειδικα της αγγλικης όπως εγω- να αποκτησει καποια εμπειρια ώστε παιρνοντας και το πτυχίο του αργοτερα να αναζητησει μια εργασια εχοντας εμπειρια και περισσοτερα εφοδια:D:D
δεν πιστευω πως ειναι κακο και αντιδεοντολογικο προς τους ηδη πτυχιουχους καθηγητες ,να αναζητησω εργασια προβαλλοντας ως πιστοποιητικο γνωσεων την επαρκεια KAI τονιζοντας ότι είμαι φοιτητρια αγγλικης:worry:

με χαρα θα δεχτω απαντησεις θετικες και αρνητικες


Πολύ σωστά μιλάς :):D και χαίρομαι που και εσύ δεν τσουβαλιάζεις όλους τους καθηγητές καθώς ο καθένας είναι ξεχωριστός :) .
Πολύ σωστή και η κίνηση σου :) , καλή σταδιοδρομία να έχεις :D:) !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Με αυτό διαφωνώ! Και οι δύο καθηγήτριες που έχουμε στο φροντιστήριο δουλεύουν με επάρκεια και κάνουν σχεδόν αποκλειστικά τις μεγάλες τάξεις. Βέβαια έχουν και οι δύο μεταπτυχιακά από αγγλικά πανεπιστήμια και πολύ μεγάλη πείρα, είναι άψογες καθηγήτριες. Δεν μπορούμε να βάζουμε όλους τους επαρκειούχους στο ίδιο σακούλι!! Και καλύτερα να μην μιλάμε αν δεν ξέρουμε τι εμπειρία και τι γνώσεις έχει ο κάθε ένας

συμφωνω απόλυτα σε αυτό που λες ότι δηλαδη δεν θα πρεπει να γενικευουμε αν δεν ξερουμε την εμπειρια που εχει καθε καθηγητης.Θέλω όμως να επισημανω ότι λεγοντας πως οι συνειδητοποιημενοι επαρκειουχοι αρνουνται οι ιδιοι να διδαξουν μεγαλες ταξεις, προφανως και δεν αναφερομουν σε επαρκιουχους που εκτός απο prof. εχουν του κοσμου τα μεταπτυχιακα από ξενα πανεπιστημια, ισαξια με τα αντιστοιχα ελληνικα.! Εξάλλου η διαφωνια που υπαρχει γενικοτερα σχετικα με την επαρκεια αφορα το γεγονός ότι καποιος μπορει να διδαξει μονο και μονο επειδη εχει ένα c2. Αυτό δεν σημαινει πως ατομα με μεταπτυχιακα σε ξενα και όχι ελληνικα πανεπιστημια ( παρολο που ονομαζονται επαρκειουχοι αφου ο ΑΣΕΠ αναγνωριζει μονο πτυχια ελληνικα) δεν μπορουν αν διδαξουν....

αναφερομουν λοιπον σε αυτούς που εχουν επαρκεια απο καποιο prof. και οχι φυσικα σε ανθρωπους με επαρκεια λογω μεταπτυχιακων στα αγγλικα!:)





Πολύ σωστά μιλάς :):D και χαίρομαι που και εσύ δεν τσουβαλιάζεις όλους τους καθηγητές καθώς ο καθένας είναι ξεχωριστός :) .
Πολύ σωστή και η κίνηση σου :) , καλή σταδιοδρομία να έχεις :D:) !!

εννοειται καθε ανθρωπος ειναι ξεχωριστός και καθε δασκαλος μοναδικος , με διαφοετικό προγραμμα, μεταδοτικοτητα κτλ....
ευχαριστω πολυ για τις ευχές σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Όμως άμα το δεις έτσι... είμαστε σίγουροι ότι ένας απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας με βαθμό 5 που μπορεί να το πήρε και χαριστικά ή με αρκετό σκονάκι, είναι πιο καλά καταρτισμένος από έναν επαρκειούχο που έχει πάρει το CPE με Α ή Β;

Οι απόφοιτοι των αγγλικών φιλολογιών πόση επαφή έχουν με τη διδασκαλία πριν πάρουν πτυχίο; Έχουν μπει ποτέ σε τάξη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Μάλιστα !!! Και είσαι σίγουρη ότι μπορείς να κρίνεις και να καταλάβεις την αξία του καθηγητή με το πρώτο μάθημα ;
Δεν το πιστεύω !!! Και σιγά μην πει τί συστάσεις έχει ... Εδώ σε επίσημα βιογραφικά και δεν γράφουν την αλήθεια (και για πιο δύσκολες θέσεις).
Καλέ ποιος να σου πει συστάσεις; Να ρωτήσεις φίλους και γνωστούς εννοούσα, όχι τον καθηγητή τον ίδιο. Και όταν λέω να ρωτήσεις, εννοώ να κάνεις συγκεκριμένες ερωτήσεις για το πώς κάνει το μάθημα ή τι περιλαμβάνει στην τιμή του, όχι απλά να ρωτήσεις αν είναι καλός, γιατί το "καλός" είναι μια πολύ σχετική έννοια.

Εννοείται δεν θα καταλάβεις την αξία ενός καθηγητή από το πρώτο μάθημα, αλλά λογικά μια ιδέα θα την έχεις. Και μέσα σε 1-2 βδομάδες θα πρέπει να έχεις σχηματίσει ξεκάθαρη άποψη. Αν η άποψη δεν είναι καλή, σταματάς τα μαθήματα επί τόπου.

Αν έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία για την ποιότητα του διδάσκοντος ή του φροντιστηρίου, αποφεύγεις να πάρεις όλα τα βιβλία με το καλημέρα σας, ειδικά αν σου βγάλουν καμιά πανάκριβη λίστα δικών τους βιβλίων. Και φυσικά αποφεύγεις να πληρώσεις όλα τα χρήματα με τη μία. Αυτά νομίζω είναι αρκετά για να διασφαλίσουν ότι δεν θα κλαις τα λεφτά και το χρόνο σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top