Εξεταστική

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Συνήθως στο εξωτερικό προτιμούνται μέθοδοι εξέτασης που αποδεικνύουν τη συνολική εικόνα του εξεταζόμενου φοιτητή, δηλαδή, έμφαση σε ενδιάμεσες εργασίες, projects, προόδους και μια τελική εξέταση. Δηλαδή, ο φοιτητής δουλεύει από την 1η μέρα του εξαμήνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Συνήθως στο εξωτερικό προτιμούνται μέθοδοι εξέτασης που αποδεικνύουν τη συνολική εικόνα του εξεταζόμενου φοιτητή, δηλαδή, έμφαση σε ενδιάμεσες εργασίες, projects, προόδους και μια τελική εξέταση. Δηλαδή, ο φοιτητής δουλεύει από την 1η μέρα του εξαμήνου.

Το "κακό" είναι ότι τη συγκεκριμένη τακτική υιοθετούν και ορισμένοι καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων, όμως η συνεχής προσπάθεια των φοιτητών πολλές φορές δεν αναγνωρίζεται:/...
Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι στη σχολή που τελείωσα είχαμε έναν καθηγητή που εξέταζε τα δύο μαθήματά του με αυτόν ακριβώς τον τρόπο. Δίναμε δηλαδή τεστάκια σχεδόν σε κάθε μάθημα, είχαμε να παραδώσουμε ομαδική εργασία ή να παρακολουθήσουμε μια σειρά μαθημάτων, να κρατήσουμε σημειώσεις και στο τέλος να πραγματοποιήσουμε τις δικές μας διδασκαλίες, δίναμε πρόοδο και φυσικά τελικές εξετάσεις.
Το αποτέλεσμα;; Στο πρώτο του μάθημα πήρα 6 και ο μεγαλύτερος βαθμός που έβαλε πρέπει να ήταν το 7,5 αν θυμάμαι καλά. Στο δευτερο μάθημα κατάφερα να γράψω 8 και είχα την 4η μεγαλύτερη βαθμολογία σε όλο το έτος. Και όλα αυτά σε ένα έτος 270+ ατόμων.
Οφείλω, βέβαια, να ομολογήσω ότι ο συγκεκριμένος ήταν ένας από τους λίγους καθηγητές που εκτίμησα πραγματικά για το σύνολο της δουλειάς του (σε πανεπιστημιακό και ερευνητικό επίπεδο) και διατηρούμε ακόμη επαφές. Απλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο τρόπος που βαθμολογούσε ήταν υπερβολικά αυστηρός και σε καμία περίπτωση ανάλογος της προσπάθειας μας:/:.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Υπηρχε καποιος που πετυχε το αριστα? εαν ναι, πως τα καταφερε? και σε μας υπαρχουν τετοιοι καθηγητες αλλα παντα μερικοι φοιτητες παιρνουν 10ρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Πώς γίνεται σε μαθήματα με ποσοστό αποτυχίας 95% πάντα να βρίσκεται 1-2 φοιτητής-ές και να γράφουν από 8; Παράδειγμα: Εξεταζόμενοι περίπου 600 άτομα εκ των οποίων οι 595 να είναι κομμένοι με βαθμό <5 και οι δυο να έχουν βαθμό 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Δεν υπαρχει μυστικο. Με τη μεθοδο του στρωσιματος ολα τα πετυχαινεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Οι 595 φοιτητές δεν διάβασαν έτσι ώστε τη βάση να μην πιάσουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Οι αριστοι πως το καταφεραν? με φακιρικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δεν αντιλέγω ότι αυτοί που έγραψαν διάβασαν καλά. Όμως αυτό δείχνει ότι υπόλοιποι είναι μαλάκες...:hmm: Μήπως είναι ακατάλληλοι για φοιτητές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι αριστοι πως το καταφεραν? με φακιρικα?
Δεν είναι λογικό ένα μάθημα να το περνάνε φοιτητές μετρημένοι στα δάχτυλα. Μερικοί είναι τούβλα, άλλα δεν έστρωσαν κώλο. Οι άλλοι όμως; Τι σκατά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Aπο ενα μαθημα οχι, δεν τους λες ακαταλληλους. Οι 595 που λες ειναι πολλες κατηγοριες, δεν ειναι ολοι το ιδιο. Απλα με στρωσιμο-προφανως πανω απ το μεσο ορο-το πετυχαινεις. Αυτο συμβαινει για λογους οπως οτι το μαθημα μπορει να ναι 1ου εξαμηνου και ολοι ξερουμε οτι το 1ο εξαμηνο ειναι βατερλω. Μετα πολλοι κατεβαινουν καμικαζι, δηλ δεν εχουν ασχοληθει. Αλλοι εχουν ασχοληθει επιδερμικα ή 2 μερες μονο. Αλλοι πανε για το 5-6 οποτε σε δυσκολα θεματα κοβονται. Αυτοι που εχουν διαβασει καλα μπορει να μην εχουν διαβασει τη σωστη υλη. Δηλ ο καθηγητης να μην ακολουθει το βιβλιο, οποτε οποιος δεν πηγαινε την φουτσισε οσο και να διαβασει το βιβλιο. Αλλη περιπτωση ειναι να μην ξερει καποιος τα προαπαιτουμενα, οποτε παλι την φουτσισε. Και τελος καποιοι που διαβασανε και γραφουν 7-8 χανουν το αριστα επειδη δεν εχουν ψαξει τη βιβλιογραφια για να πιασουν το δυσκολο ερωτημα. Σε μας τουλαχιστον αυτα γινονταν. Τα μαθηματα αυτα ομως δεν ειναι πολλα. Ξεχασα να αναφερω και την εξαιρεση καποιων που εγραφαν συνεχεια 10ρια ακομα κ στους πιο ιδιοτροπους λογω ταλεντου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Υπηρχε καποιος που πετυχε το αριστα? εαν ναι, πως τα καταφερε? και σε μας υπαρχουν τετοιοι καθηγητες αλλα παντα μερικοι φοιτητες παιρνουν 10ρι.
Στο πρώτο του μάθημα ο μεγαλύτερος βαθμος που εβαλε ήταν το 7,5 και στο δευτερο το 9 (φαντάζεσαι τη χαρα μου όταν είδα ότι πήρα 8!!). Και έρχομαι και ρωτάω εγώ... Δεν υπήρχε ούτε ένας φοιτητής που να άξιζε να πάρει κάτι παραπάνω, πόσο μάλλον μετά από τέτοια προσπάθεια;; Τέλος, για μερικούς καθηγητές το 10αρι απλώς δεν υπάρχει στη γκάμα των βαθμολογιών τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Συνήθως στο εξωτερικό προτιμούνται μέθοδοι εξέτασης που αποδεικνύουν τη συνολική εικόνα του εξεταζόμενου φοιτητή, δηλαδή, έμφαση σε ενδιάμεσες εργασίες, projects, προόδους και μια τελική εξέταση. Δηλαδή, ο φοιτητής δουλεύει από την 1η μέρα του εξαμήνου.

δεν είναι ξένη πατέντα αυτό και σε ελληνικά πανεπιστήμια γίνεται

Πώς γίνεται σε μαθήματα με ποσοστό αποτυχίας 95% πάντα να βρίσκεται 1-2 φοιτητής-ές και να γράφουν από 8; Παράδειγμα: Εξεταζόμενοι περίπου 600 άτομα εκ των οποίων οι 595 να είναι κομμένοι με βαθμό <5 και οι δυο να έχουν βαθμό 10.

γιατί όλοι λίγο πολύ έχουμε τα 1-2 άτομα σε κάθε έτος όπου ο καθηγητής ξέρει το όνομά τους, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ ( που σίγουρα κάνεις αλλά ήθελες να το ακούσεις από άλλον )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τι έγινε, γκρινιάζουμε για τον τρόπο βαθμολόγησης και την εξεταστική;
μέσα κι εγώ!
Τι παθαίνω συχνά σε εξεταστικές και μετά βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο, λες και δεν το έχω ξαναπάθει: Ως σωστή φοιτήτρια, μαζεύω σημειώσεις, βιβλία κτλ, τα έχω μπροστά μου, οργανώνω την ύλη και ξεκινάω διάβασμα. Τελειώνοντας την ύλη, έχω τουλάχιστον μια ιδέα για ό,τι γράφει το βιβλίο και ό,τι δεν αναφέρεται εκεί αλλά έχει ειπωθεί στις διαλέξεις, το έχω ψάξει στο google τουλάχιστον, έχω βρει αντίστοιχα άρθρα κτλ. Κάνω επανάληψη σε αυτά, τα μαθαίνω καλά καλά. Την τελευταία μέρα πριν δώσουμε το μάθημα, πέφτουν στα χέρια μου παλιότερα θέματα. Τους ρίχνω μια ματιά, πολλές (οι περισσότερες ίσως) ερωτήσεις ζητούν πράγματα που δεν βρίσκονται πουθενά, ούτε σε βιβλίο, ούτε σε σημειώσεις. Τις μισές από αυτές τις ψάχνω, μετά πάλι σκέφτομαι ότι δεν έχει και πολύ νόημα, δεν πιστεύω ότι θα μας ρωτήσουν κάτι τέτοιο. Αυτή η διαδικασία παίρνει 1,5-2 ώρες.
Και όπως φαντάζεστε, στην εξέταση του μαθήματος, αυτές οι 1,5-2 ώρες με τις οποίες ασχολήθηκα με τα παλιότερα θέματα εξασφαλίζουν το μεγαλύτερο μέρος της τελικής βαθμολογίας μου και κάθε φορά μουνζώνω τον εαυτό μου γιατί ήθελα να έχω τη γενικότερη εικόνα της ύλης και του μαθήματος, να γνωρίζω πού να ψάξω κάτι συγκεκριμένο που θα χρειαστώ στο μέλλον, επειδή δεν ήθελα να έχω αποσπασματικές γνώσεις - να γνωρίζω πχ μόνο τι κάνει ένα ένζυμο σε ένα συγκεκριμένο είδος κυττάρου, χωρίς όμως να γνωρίζω ούτε πώς ρυθμίζεται ούτε για ποιο λόγο είναι σημαντικό αυτό που κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Guest 278211 τολμάς και "αμφισβητείς" αυτά που διατάζει να ξέρεις ο καθηγητής; Ντροπή σου. Γι' αυτό και σε κόβει. Ο καθηγητής δεν θέλει να μάθεις, θέλει να σε εξετάσει σ' αυτά που ξέρει ο ίδιος. Αν του τα απαντήσεις, σε περνάει, ειδάλλως σε κόβει. Ελληνική πατέντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Θα σας πω μια περιπτωση, ειχα ενα κολλητο ο οποιος εκανε κατι γραμματα που μονο αυτος θα καταλαβαινε. Χειροτερα γραμματα δεν εχω ξαναδει. Δεν παταγε ποτε στη βιβλιοθηκη να ψαξει κατι παραπανω ή να διαβασει. Ηταν πολυ γυναικας και παντα πρωτος σε βολτες, καφεδες, εκδρομες σχολης, συναυλιες κλπ. Εγραφε σε ολα 10 στην ωρα τους και τελειωσε και νωριτερα. Και μιλαμε για μετσοβιο που καταλαβαινετε για τι παλουκι μιλαμε. ηταν τελειως αντιθετος με το να διαβαζει αλλα βιβλια ή βοηθηματα. Στο σπιτι του ειχε μονο τα βιβλια της σχολης και κανενα αλλο βοηθημα. Βεβαια ειναι ολυμπιονικης σε μαθηματικα, φυσικη, χημεια, βιολογια κλπ. Στα 26 του εγινε πανεπιστημιακος στην αμερικη. Και επειδη τον εζησα απο κοντα δεν ειναι σαν αυτους που λενε εβγαζα 19,8 και δε διαβαζα, ενω διαβαζανε ολη μερα κι ολη νυχτα. Πραγματικα περιπτωση! Και μου λεγε οτι στους μαθηματικους διαγωνισμους σαν μαθητης δεν διαβαζε ποτε βοηθηματα ή απο ιντερνετ. Γενικα πολυ χαλαρος, πολυ χαβαλες και πολυ γκομενακιας. Πως τα καταφερνε ολα αυτα μαζι αυτος το ξερει. Και ειδα οτι τραβουσε και ολες τις γυναικες στη σχολη επειδη ξεχωριζε στα μαθηματα. Βασικα ολο το αμφιθεατρο ασχολιοτανε μ αυτον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Δεν μου έτυχε ακόμα στη σχολή να μπει θέμα το οποίο δεν υπάρχει στο βιβλίο η σε σημειώσεις, σαφώς σε μερικά δεν δώσαμε την κατάλληλη βαρύτητα. Εξαίρεση αποτελεί ένα θέμα βιοχημείας 0 το οποίο μια απ τις καθηγήτριες το θεώρησε περισσότερο θέμα για το φυσικό και ζήτησαν στον καθηγητή να το ακυρώσει (μάταια βεβαια). Ωστόσο έχει τύχει μια συγκεκριμένη έδρα να βαθμολογεί με τρόπο αξιοθαύμαστο! Δηλαδή άτομα που απάντησαν σχεδόν σε όλες τις ερωτήσεις πήραν 5 και 6 ενώ πολύ μεγάλο ήταν το ποσοστό που κόπηκε! Η ιστορική έδρα Ιστολογιας-Εμβρυολογιας ΑΠΘ που
(Μαλλον) βαθμολογεί αυτολεξεί με βάση το σύγγραμμα που μας δίνεται. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω πως απαντώντας αρκετά καλά σε όλα τα θέματα να παίρνω 5 και 6 και πολλά παιδιά να αναγκάζονται να ξαναδωσουν το μάθημα! Ειδικά στα πανεπιστήμια έπρεπε να βαθμολογείται η σφαιρική γνώση και όχι η στειρα παπαγάλια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Δεν μου έτυχε ακόμα στη σχολή να μπει θέμα το οποίο δεν υπάρχει στο βιβλίο η σε σημειώσεις, σαφώς σε μερικά δεν δώσαμε την κατάλληλη βαρύτητα. Εξαίρεση αποτελεί ένα θέμα βιοχημείας 0 το οποίο μια απ τις καθηγήτριες το θεώρησε περισσότερο θέμα για το φυσικό και ζήτησαν στον καθηγητή να το ακυρώσει (μάταια βεβαια). Ωστόσο έχει τύχει μια συγκεκριμένη έδρα να βαθμολογεί με τρόπο αξιοθαύμαστο! Δηλαδή άτομα που απάντησαν σχεδόν σε όλες τις ερωτήσεις πήραν 5 και 6 ενώ πολύ μεγάλο ήταν το ποσοστό που κόπηκε! Η ιστορική έδρα Ιστολογιας-Εμβρυολογιας ΑΠΘ που
(Μαλλον) βαθμολογεί αυτολεξεί με βάση το σύγγραμμα που μας δίνεται. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω πως απαντώντας αρκετά καλά σε όλα τα θέματα να παίρνω 5 και 6 και πολλά παιδιά να αναγκάζονται να ξαναδωσουν το μάθημα! Ειδικά στα πανεπιστήμια έπρεπε να βαθμολογείται η σφαιρική γνώση και όχι η στειρα παπαγάλια!

Κωλο εδρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Αν μη τι άλλο, η ρήτρα θα έπρεπε να είναι θεσμοθετημένο δικαίωμα του/της κάθε φοιτητή/τριας, το οποίο δυστυχώς δεν δέχονται πολλοί/ες καθηγητές/τριες. Γι' αυτό αναγκάστηκα να πάω να γράψω κατευθείαν στην επαναληπτική εξεταστική (στο ΕΑΠ είναι τον Ιούλη κι όχι τον Σεπτέμβρη, όπως στα υπόλοιπα πανεπιστήμια). Έβγαλα 8,5 μέσο όρο εν τέλει. Άρα, άξιζε τον κόπο που έκατσα να διαβάσω έναν μήνα ακόμα. Η διοίκηση σχολικών μονάδων είναι το μάθημα στο οποίο θα κάνω διπλωματική. Επομένως σ' αυτό μ' ενδιέφερε ιδιαίτερα να έχω μεγάλη βαθμολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Μπορεις πολυ απλα να μην απαντησεις στα θεματα,απ το να βαζεις ρητρες και να νευριαζουν οι καθηγητες. Εγω να φανταστεις ειχα δωσει ενα μαθημα 5 φορες. Πηγαινα και αμα εβλεπα οτι δεν πιανω οσο θελω, εδινα λευκη κολλα και εφευγα. Αφου ο καθηγητης εκανε πλακα, τι θα γινει με σενα μου λεει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Μπορεις πολυ απλα να μην απαντησεις στα θεματα,απ το να βαζεις ρητρες και να νευριαζουν οι καθηγητες. Εγω να φανταστεις ειχα δωσει ενα μαθημα 5 φορες. Πηγαινα και αμα εβλεπα οτι δεν πιανω οσο θελω, εδινα λευκη κολλα και εφευγα. Αφου ο καθηγητης εκανε πλακα, τι θα γινει με σενα μου λεει?

Είναι λογική αυτή η άποψη.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top