Εξεταστική

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
έλεος ρε παιδιά με αυτό το μεταπτυχιακό.
μέχρι και η κουτσή Μαρία θέλει να κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Κι εγώ εχω βάλει τόσες ρήτρες, που νομίζω πως θα κοπω σε όλα. :P

Πραγματικά, χαρά στο κουράγιο σου.:worry:
Δεν νομίζω ότι θα μπω ποτέ στην λογική να βάλω ρήτρα, αν δω τον βαθμό και απογοητευτώ τότε πιθανόν να πάω τότε να το κόψω. Αλλά ρήτρα, δεν ξέρω, δεν μου κάθεται καλά.:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
έλεος ρε παιδιά με αυτό το μεταπτυχιακό.
μέχρι και η κουτσή Μαρία θέλει να κάνει.

Όλοι θέλουν στην αρχή. Μόλις δουν ότι ακόμη και το απλό πτυχίο ζορίζει τότε θα βολευτούν και με ένα απλό χαρτάκι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
έλεος ρε παιδιά με αυτό το μεταπτυχιακό.
μέχρι και η κουτσή Μαρία θέλει να κάνει.

Ο καθένας έχει τους στόχους του. Κι όταν αυτοί είναι υψηλοί έχουν το ανάλογο τίμημα.

Πραγματικά, χαρά στο κουράγιο σου.:worry:
Δεν νομίζω ότι θα μπω ποτέ στην λογική να βάλω ρήτρα, αν δω τον βαθμό και απογοητευτώ τότε πιθανόν να πάω τότε να το κόψω. Αλλά ρήτρα, δεν ξέρω, δεν μου κάθεται καλά.:worry:

Οι περισσότεροι καθηγητές μας δεν δέχονται να το κόψεις μετά.
Ξέρεις τι; Δεν θέλω κάτω από 8 στις μεταφράσεις, όσο δύσκολο κι αν είναι επειδή υπάρχει έντονα ο υποκειμενικός παράγοντας, οπότε προτιμώ να ξαναδώσω από το να δω ένα 5 ή 6. :/ Εκτός από την αντίστροφη ελληνικα=>γαλλικα που κάνω την πάπια. :P

Όλοι θέλουν στην αρχή. Μόλις δουν ότι ακόμη και το απλό πτυχίο ζορίζει τότε θα βολευτούν και με ένα απλό χαρτάκι.

Αν μερικοί ζορίζονται τόσο στα προπτυχιακά, ίσως να πρέπει να το ξανασκεφτούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Βασικά η προπτυχιακή πορεία δεν..προδιαγράφει την μεταπτυχιακή πορεία. Εξάλλου είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία σπουδών στο προπτυχιακό επίπεδο από το μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών. Πολλοί άνθρωποι για τον α ή β λόγο δεν πήγαν καλά στο προπτυχιακό για ποιο λόγο να μην δώσουν μια ευκαιρία στον εαυτό τους εφόσον το θέλουν και ωρίμασαν περισσότερο, να ξανασπουδάσουν πάνω στην επιστήμη τους και να καλύψουν πιθανά κενά και λάθη του παρελθόντος; Αφού ξέρουμε πως λειτουργεί το Ελληνικό Σύστημα Παιδείας: πρόχειρα, χωρίς πλάνο και δίχως αντικειμενικούς στόχους ανά μαθητή / φοιτητή. Οι λόγοι χαμηλών επιδόσεων, είναι λίγο πολύ γνωστοί ..αν δεν εθελοτυφλούμε στα κλασικά και αιώνια προβλήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου και αναφέρω έναν π.χ. ευνοιοκρατία στους βαθμούς στα ημέτερα παιδιά. Οι περισσότεροι μαθητές εισάγονται στα Πανεπιστήμια χωρίς να γνωρίζουν πως να διαβάζουν σωστά και ..δίνουν βάση μόνο στις σημειώσεις, ό,τι λυμμένο κυκλοφορεί ως sos και τα γνωστά. Ελάχιστοι γνωρίζουν την άλλη οδό, αυτή της βιβλιογραφικής μελέτης με την βοήθεια του διαδικτύου. Βέβαια αν δεν έχεις γνωστούς της δεύτερης κατηγορίας και η οικογένειά σου δεν έχει σχέση με το Πανεπιστήμιο, πως εξ' αρχής μπορείς να θέσεις καλύτερες βάσεις στην φοιτητική σου πορεία; Αφού η εισαγωγή ..συνοδεύεται με τον ωχαδερφισμό: «έλα ρε, ας πάμε σήμερα στο τάδε μαγαζί να χαλαρώσουμε, αύριο θα βρούμε από την Γιώτα σημειώσεις Βιοχημείας Ι» (τυχαίο παράδειγμα). Προσωπικά ξέρω ότι όποιος θέλει, με την πορεία του χρόνου, βελτιώνεται και δεν κάνει λάθη του παρελθόντος. Από την στιγμή που οι βαθμοί στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα ανά φοιτητή, διότι όλοι ξέρουμε τι ύφος έχουν τα γραπτά και τι προσπαθούν να εξετάσουν («έλα σε εξετάσω σε αυτό που σου δίδαξα στην τάξη») πλην εξαιρέσεων που βάζουν άκυρα θέματα, η επιστημονική επάρκεια θα κριθεί στην πορεία του πτυχιούχου πλέον. Είτε αυτή συνοδευτεί με μεταπτυχιακές σπουδές είτε στην αγορά εργασίας μαζί με τις άλλες επικοινωνιακές ικανότητες. Πολλές φορές ένα γραπτό δεν αξιολογεί τις γνώσεις του εξεταζόμενου. Οπότε ένας βαθμός 5 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο υποψήφιος ήρθε με διάβασμα-ημίμετρο.

Σημείωση: Η αγορά εργασίας δεν λειτουργεί φιλοσοφοθεωρητικά όπως η ακαδημαϊκή κοινότητα.

Όντως παρατηρείται μεγάλο ρεύμα προς μεταπτυχιακές σπουδές. Σημασία έχει ποιοι καταφέρνουν να τις τελειώσουν και με βαθμό. Γιατί να κάνεις ένα μεταπτυχιακό και ξαφνικά σε μια διπλή αποτυχία σε ένα μάθημα, να διαγραφείς από το πρόγραμμα ή να μην μπορέσεις να το τελειώσεις λόγω δυσκολίας και να το παρατήσεις ή να γράφεις πολλά τάληρα δεν λέει σαν λογική. Υποτίθεται ότι πας συνειδητοποιημένα να ειδικευτείς πάνω στον κλάδο σου, να κάνεις τις εργασίες ανά μάθημα, να συμμετέχεις στις διαλέξεις-συναντήσεις, να συμμετέχεις στα σεμινάρια του Τμήματος,..γενικά να έχεις ενεργή παρουσία και όχι παθητική, όπως στις προπτυχιακές σπουδές που κάνεις ολίγον άκυρα ή και άσχετα μεταξύ τους μαθήματα εισαγωγές.

Προσωπικά είμαι υπερ στην προσπάθεια, εφόσον ο καθένας ειλικρινώς γνωρίζει τον εαυτό του (αδυναμίες, προτερήματα). Δεν είμαι υπερ στην λογική «μεταπτυχιακό για να λέμε ότι κάνουμε μεταπτυχιακό». Για μένα το μεταπτυχιακό σημαίνει αφετηρία σε άλλα μονοπάτια. Οι σπουδές είναι περισσότερο ενδεικτικές. Δυστυχώς στην χώρα μας, παρ' όλο το φιλότιμο των διδασκόντων για να ανεβάσουν το επίπεδο, το ακροατήριο συνεχίζει με την λογική του προπτυχιακού επιπέδου (σημειώσεις, παλιά θέματα και μαλακίες). Τότε γιατί μπαίνουν στην ψυχοφθόρα διαδικασία να το κάνουν; Αφού στο τέλος θα πάρουν τον πούλο..;)

Υ.Γ. Τον Σεπτέμβριο συνηθίζεται να εξετάζονται πολύ πιο δύσκολα θέματα από τα αντίστοιχα του Ιουνίου ή Φεβρουαρίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Οι περισσότεροι καθηγητές μας δεν δέχονται να το κόψεις μετά.
Ξέρεις τι; Δεν θέλω κάτω από 8 στις μεταφράσεις, όσο δύσκολο κι αν είναι επειδή υπάρχει έντονα ο υποκειμενικός παράγοντας, οπότε προτιμώ να ξαναδώσω από το να δω ένα 5 ή 6. :/ Εκτός από την αντίστροφη ελληνικα=>γαλλικα που κάνω την πάπια. :P

Βρε δεν το κατακρίνω σαν επιλογή σου, απλά λέω ότι δεν θα ήτανε επιλογή μου. Μου φαίνεται δίκοπο μαχαίρι η ρήτρα. Αν βάλω ρήτρα 8 και έχω γράψει ξέρω γω 7,8 και ο καθηγητής αποφασίσει να με κόψει, θα βαράω ή όχι το κεφάλι μου στον τοίχο μετά?
Θα το βαράω.:P

Υ.Γ. Τον Σεπτέμβριο συνηθίζεται να εξετάζονται πολύ πιο δύσκολα θέματα από τα αντίστοιχα του Ιουνίου ή Φεβρουαρίου.

To be honest, και γω αυτό πίστευα και αγχωνόμουνα, αλλά τελικά έδωσα 2 μαθήματα πέρσι τον Σεπτέμβρη, και τα θέματα ήτανε όλα μα όλα, αν όχι sos, το λιγότερο αναμενόμενα, και είχανε ξαναπέσει μέσα στην προηγούμενη τριετία. Μας το είπανε και οι εξεταστές μάλιστα ότι μας έβαλαν εύκολα για να περάσουμε όσο το δυνατόν περισσότεροι.
Αλλά σημειώνω ότι μιλάω για μαθήματα τα οποία χρωστάνε πολλοί φοιτητές, είμαστε και πολυάριθμη σχολή, οπότε το να βάζουνε μία στις τόσες εύκολα θέματα για να "αδειάζει" λίγο η λίστα με αυτούς που το χρωστάνε, δεν μου φαίνεται εξωπραγματικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Το μισό πάει υπερ του φοιτητή οπότε θα σε περάσει :P

Εγώ Εμπορικό Δίκαιο Ι , δεν ξέρω πόσο έχω γράψει.. έβαλα ρήτρα 7 και ο θεός βοηθός!
BTW, γέμισαν όλα τα αμφιθέατρα και οι αίθουσες του πανεπιστημίου με αυτούς που έδιναν Εμπορικό.
Ήμασταν πάνω απο 1000 άτομα :O
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Τι ακριβώς κάνει κάποιος για να κόψει μάθημα; Αυτό γίνεται μετά την ανακοίνωση του βαθμού, σωστά;
Ο συγκεκριμένος καθηγητής,επειδή τον ρώτησα, μου είπε ότι όταν βγάλει τα αποτελέσματα μας αφήνει μια μέρα περιθώριο για να πάμε στο γραφείο αν θέλουμε να μας κόψει..και μετά τα δίνει στην γραμματεία! Αλλά ναι όπως είπαν και άλλοι, εξαρτάται από την σχολή και τον καθηγητή!

Βασικά η προπτυχιακή πορεία δεν..προδιαγράφει την μεταπτυχιακή πορεία. Εξάλλου είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία σπουδών στο προπτυχιακό επίπεδο από το μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών. Πολλοί άνθρωποι για τον α ή β λόγο δεν πήγαν καλά στο προπτυχιακό για ποιο λόγο να μην δώσουν μια ευκαιρία στον εαυτό τους εφόσον το θέλουν και ωρίμασαν περισσότερο, να ξανασπουδάσουν πάνω στην επιστήμη τους και να καλύψουν πιθανά κενά και λάθη του παρελθόντος; Αφού ξέρουμε πως λειτουργεί το Ελληνικό Σύστημα Παιδείας: πρόχειρα, χωρίς πλάνο και δίχως αντικειμενικούς στόχους ανά μαθητή / φοιτητή. Οι λόγοι χαμηλών επιδόσεων, είναι λίγο πολύ γνωστοί ..αν δεν εθελοτυφλούμε στα κλασικά και αιώνια προβλήματα του Ελληνικού Πανεπιστημίου και αναφέρω έναν π.χ. ευνοιοκρατία στους βαθμούς στα ημέτερα παιδιά. Οι περισσότεροι μαθητές εισάγονται στα Πανεπιστήμια χωρίς να γνωρίζουν πως να διαβάζουν σωστά και ..δίνουν βάση μόνο στις σημειώσεις, ό,τι λυμμένο κυκλοφορεί ως sos και τα γνωστά. Ελάχιστοι γνωρίζουν την άλλη οδό, αυτή της βιβλιογραφικής μελέτης με την βοήθεια του διαδικτύου. Βέβαια αν δεν έχεις γνωστούς της δεύτερης κατηγορίας και η οικογένειά σου δεν έχει σχέση με το Πανεπιστήμιο, πως εξ' αρχής μπορείς να θέσεις καλύτερες βάσεις στην φοιτητική σου πορεία; Αφού η εισαγωγή ..συνοδεύεται με τον ωχαδερφισμό: «έλα ρε, ας πάμε σήμερα στο τάδε μαγαζί να χαλαρώσουμε, αύριο θα βρούμε από την Γιώτα σημειώσεις Βιοχημείας Ι» (τυχαίο παράδειγμα). Προσωπικά ξέρω ότι όποιος θέλει, με την πορεία του χρόνου, βελτιώνεται και δεν κάνει λάθη του παρελθόντος. Από την στιγμή που οι βαθμοί στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα ανά φοιτητή, διότι όλοι ξέρουμε τι ύφος έχουν τα γραπτά και τι προσπαθούν να εξετάσουν («έλα σε εξετάσω σε αυτό που σου δίδαξα στην τάξη») πλην εξαιρέσεων που βάζουν άκυρα θέματα, η επιστημονική επάρκεια θα κριθεί στην πορεία του πτυχιούχου πλέον. Είτε αυτή συνοδευτεί με μεταπτυχιακές σπουδές είτε στην αγορά εργασίας μαζί με τις άλλες επικοινωνιακές ικανότητες. Πολλές φορές ένα γραπτό δεν αξιολογεί τις γνώσεις του εξεταζόμενου. Οπότε ένας βαθμός 5 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο υποψήφιος ήρθε με διάβασμα-ημίμετρο.

Σημείωση: Η αγορά εργασίας δεν λειτουργεί φιλοσοφοθεωρητικά όπως η ακαδημαϊκή κοινότητα.

Όντως παρατηρείται μεγάλο ρεύμα προς μεταπτυχιακές σπουδές. Σημασία έχει ποιοι καταφέρνουν να τις τελειώσουν και με βαθμό. Γιατί να κάνεις ένα μεταπτυχιακό και ξαφνικά σε μια διπλή αποτυχία σε ένα μάθημα, να διαγραφείς από το πρόγραμμα ή να μην μπορέσεις να το τελειώσεις λόγω δυσκολίας και να το παρατήσεις ή να γράφεις πολλά τάληρα δεν λέει σαν λογική. Υποτίθεται ότι πας συνειδητοποιημένα να ειδικευτείς πάνω στον κλάδο σου, να κάνεις τις εργασίες ανά μάθημα, να συμμετέχεις στις διαλέξεις-συναντήσεις, να συμμετέχεις στα σεμινάρια του Τμήματος,..γενικά να έχεις ενεργή παρουσία και όχι παθητική, όπως στις προπτυχιακές σπουδές που κάνεις ολίγον άκυρα ή και άσχετα μεταξύ τους μαθήματα εισαγωγές.

Προσωπικά είμαι υπερ στην προσπάθεια, εφόσον ο καθένας ειλικρινώς γνωρίζει τον εαυτό του (αδυναμίες, προτερήματα). Δεν είμαι υπερ στην λογική «μεταπτυχιακό για να λέμε ότι κάνουμε μεταπτυχιακό». Για μένα το μεταπτυχιακό σημαίνει αφετηρία σε άλλα μονοπάτια. Οι σπουδές είναι περισσότερο ενδεικτικές. Δυστυχώς στην χώρα μας, παρ' όλο το φιλότιμο των διδασκόντων για να ανεβάσουν το επίπεδο, το ακροατήριο συνεχίζει με την λογική του προπτυχιακού επιπέδου (σημειώσεις, παλιά θέματα και μαλακίες). Τότε γιατί μπαίνουν στην ψυχοφθόρα διαδικασία να το κάνουν; Αφού στο τέλος θα πάρουν τον πούλο..;)

Υ.Γ. Τον Σεπτέμβριο συνηθίζεται να εξετάζονται πολύ πιο δύσκολα θέματα από τα αντίστοιχα του Ιουνίου ή Φεβρουαρίου.
Για προφανείς λόγους δεν διάβασα όλα τα υπόλοιπα, αλλά και μόνο αυτό έκανε την δουλειά του! Τρελή γενίκευση και ήδη από έναν Σεπτέμβρη έχω παραδείγματα που το διαψεύδουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Το μισό πάει υπερ του φοιτητή οπότε θα σε περάσει :P

Έχω δει βαθμολογία 4 στο itc και η αναλυτική βαθμολογία όταν πήγα να δω το γραπτό έβγαινε 4,7, και πίστεψέ με, ήξεραν πρόσθεση. Όχι, δεν σε περνάνε πάντα. :)
Μάλιστα στην δική μας την σχολή είναι και μαλωμένοι με τα μισά. 8.5 ξέρω γω δεν μπορούν να βάλουν, θα βάλουν 8 ή 9 (αναλόγως τα κέφια). :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tomi_77

Νεοφερμένος

Ο Θωμάς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
πως φευγει ετσι η ωρα ρε παιδια, 9 καθισα και μετα που ξανα κοιταξα το ρολοι ειχε παει 1, αν ειναι δυνατον...!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Α, εμας τα μισά μπαίνουν αβέρτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

^Dark Angel^

Δραστήριο μέλος

Η Χρυσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 761 μηνύματα.
Αλλο ενα εμεινε!
F*** YEAH! Οργανωση και Δυναμικη της Κοινωνιας!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Για προφανείς λόγους δεν διάβασα όλα τα υπόλοιπα, αλλά και μόνο αυτό έκανε την δουλειά του! Τρελή γενίκευση και ήδη από έναν Σεπτέμβρη έχω παραδείγματα που το διαψεύδουν!

Μας τα παν και άλλοι..αλλά στο τέλος κρύβονταν. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Μας τα παν και άλλοι..αλλά στο τέλος κρύβονταν. ;)
Γιατί ακριβώς χαίρεσαι εσύ αν τον Σεπτέμβρη μπαίνουν πιο δύσκολα? Δεν πήρες πτυχίο? Πήρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Δεν είπα ότι χαίρομαι. Μάθε να διαβάζεις τι γράφω. Απλά μια επισήμανση έκανα, λόγω εμπειρίας και καταστάσεων. Βίωσα το Πανεπιστήμιο σε πολύ χειρότερες μέρες από τις τωρινές, τότε που έλεγες ότι σε διεφθαρμένες χώρες σαν την Ελλάδα, (π.χ. όπως το Τζιμπουντί) κάνουν καλύτερο μάθημα με όλη τη σημασία της λέξεως. Λογικό επόμενο είναι να ξέρω πολύ καλά και την μια και την άλλη πλευρά της εξεταστικής και της φιλοσοφίας. Κάνε με σοφό να σε κάνω πλούσιο, λέει μια λαϊκή παροιμία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι ανάλογα τον καθηγητή.Ούτε μπορείς να πεις ότι πέφτουν πιο εύκολα ούτε πιο δύσκολα.Είναι η φιλοσοφία που ακολουθεί ο καθένας.

Όσο για το μισό,στη δική μας σχολή αποφασίστηκε σε 1 Γ.Σ. να κρατάνε το 1ο δεκαδικό.Αν και δεν το εφαρμόζουν όλοι οι καθηγητές αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Ακόμα 2....
Βασικά γιατί θέλω τόσο πολύ να τελειώσουμε....?:confused:
.......αφού το Σεπτέμβρη θα είμαστε πάλι εδώ...:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Ότι περνάω, περνάω.
Νομίζω πως έχω γράψει καλα, αλλα μεγάλα λόγια δε λεω σ' αυτο το μάθημα.

Το βασικότερο όμως όλων: Δεν προκειται να ξαναδωσω ιστορία ποτε στη ζωη μου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Σεξ και βια στη βιοχημεια! Εκτος υλης θεματα οτι να ναι... Αντε να περασουμε τουλαχιστον γτ ποιος ξαναδιαβαζει την 0...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι ανάλογα τον καθηγητή.Ούτε μπορείς να πεις ότι πέφτουν πιο εύκολα ούτε πιο δύσκολα.Είναι η φιλοσοφία που ακολουθεί ο καθένας.

Όσο για το μισό,στη δική μας σχολή αποφασίστηκε σε 1 Γ.Σ. να κρατάνε το 1ο δεκαδικό.Αν και δεν το εφαρμόζουν όλοι οι καθηγητές αυτό.
Για ξαναπες λίγο το 2ο:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top