Εξεταστική

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Εξεταστική; δεν έχω ιδέα :P

Αναλυση Ι και Αγιος ο Θεος

αυτό ξανά πες το :whistle:

Ευτυχώς σε αυτό το εξάμηνο έχουμε 4 μαθήματα!

Έχει βγει και το πρόγραμμα :

03/02 : Οικονομική των Επιχειρήσεων

(+) Η εξέταση γίνεται με Σ-Λ και πολλαπλής επιλογής.
(+) Σχετικά μικρή ύλη (100 σελίδες βιβλίου + 200 διαφάνειες).
(-) Ο καθηγητής είναι βαρετός , επαναλαμβάνεται και φεύγει συνέχεια OFF.
(-) Το μάθημα είναι πολύ θεωρητικό.
(-) Αρνητική βαθμολόγηση.

Στόχος : 7+

08/02 : Μικροοικονομική Ι

(+) Βάζει αρκετά εύκολα θέματα στο τέλος η καθηγήτρια (όπως λένε) και λέει η ίδια ότι γενικά βοηθάει.
(+) Μας έβαλε μια εργασία που παίρνεις max +1,5 μονάδες , τις οποίες θέλω να πάρω.
(-) Μεγάλη ύλη (400 σελίδες).
(-) Η καθηγήτρια δεν κάνει καλό μάθημα , δεν κάνει σχεδόν καθόλου ασκήσεις και ξεφεύγει συχνά σε μακροοικονομικά θέματα.

Αν είναι έτσι όπως τα λέει και τα λένε + καταφέρω να πάρω το +1,5 απο την εργασία [πάρα πολύ πιθανό] :

Στόχος : 8+

09/02 : Αστικό Δίκαιο

(+) Γράψαμε πρόοδο που τα πήγα πολύ καλά (αν και έκανα μια βλακεία) , και μάλλον θα πάρω +2.
(+) Ο καθηγητής βάζει 1 θέμα θεωρίας και 2 θέματα πρακτικά στο τέλος και επιλέγεις τα 2.Οπότε αν έχεις διαβάσει ΜΟΝΟ τα πρακτικά που τα κάνει όλα στην τάξη,τότε το μάθημα περνιέται πανεύκολα.

Στόχος : 10

15/02 : Ποσοτικές Μέθοδοι Ι [Μαθηματικά]

(-) Πολύ μεγάλη ύλη (450 σελίδες) + πολλά καινούργια και διαφορετικά πράγματα [που κάποια είναι πολύ δύσκολα και κάποια εύκολα]
(-) Ο καθηγητής παρόλο που έχει κάνει διδακτορικό στο University of Berkley , δεν έχει καθόλου μεταδοτικότητα και δεν έχει νοήμα να παρακολουθείς.
Είναι και συνολικά δύσκολο μάθημα και δε βοηθάει καθόλου αυτό.
(+-) Τα θέματα στο τέλος είναι μέτριας δυσκολίας και καλύπτει μεγάλο μέρος της ύλης.Βάζει 3 θέματα και επιλέγουμε τα 2.

Στόχος : 7+

Έχω αρχίσει και διαβάζω ήδη Μαθηματικά Ι (που έχω τελειώσει την μισή ύλη) και Μικροοικονομική (που έχω διαβάσει τα 2 πρώτα κεφάλαια-60 σελίδες).

Τέλος,ευελπιστώ σε 4/4 και Μ.Ο πάνω από 8.


Κοίτα... δε λέω κι εγώ έτσι λέω όλα 8+, αλλά ..εχμ *cough* ελπίζω να μην απογοητευτούμε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
δεν ξερω απο ποιο μαθημα να ξεκινησω το διαβασμα:hmm: μαλλον Γενικη Βιολογια γιατι ειναι πααρα πολλοι οι ορισμοι..και ειδικα στα φυτα δεν εχω μαθει τιποτα:redface:

Δεν ξέρω τι έχεις κάνει εσύ,εγώ δεν έχω μάθει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ!Τουλάχιστον ξεκινάμε λίγο πιο μετά απ'ότι περίμενα και ελπίζω να βγάλω λίγη παραπάνω ύλη.Άντε και καλή εξεταστική... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
:yahoo:
Επιτέλους έχω και εγώ πρόγραμμα για την εξεταστική! Ήμουν τόσο αγχωμένη γιατί δεν ήξερα τι γίνεται! :redface:
Δίνω:

1. Οικονομική και διοικητική των επιχειρήσεων --> Δευτέρα 23/01
2. Μαθηματικά για Οικονομολόγους Ι --> Τρίτη 24/01
3. Αγγλικά Ι --> Τετάρτη 25/01
4. Η/Υ --> Τρίτη 31/01
5. Εισαγωγή στην Οικονομική Θεωρία Ι --> Τετάρτη 01/02
6. Εισαγωγή στην Πολιτική Οικονομία --> Πέμπτη 02/02

Τώρα το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να στρωθώ στο διάβασμα! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Φυσικά και συμφώνησα με την Ρεβέκκα για τα Σ-Λ και τα πολλαπλής ότι μπορεί να είναι παγίδα αλλά απάντησα ότι τα αποτελέσματα της εξεταστικής (ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ) δείχνουν ότι περνάει η συντριπτική πλειοψηφία αλλά όχι βέβαια με βαθμό.

Το θέμα δεν είναι να περάσεις το μάθημα, αλλά να έχεις όσο καλύτερο βαθμό μπορείς. Και αν σε ένα εύκολο μάθημα, δεν μπαίνει πάνω από 8.5, τότε υπάρχει θέμα.

Από την εμπειρία μου με καθηγητές, βάζουν πολλαπλής επιλογής όταν βαριούνται να διορθώνουν ή όταν έχουν πάρα πολλά άτομα στο έτος. Άρα καλό δεν είναι, γιατί δείχνει ότι ο καθηγητής είτε δεν δίνει την πρέπουσα σημασία είτε θέλει να σας χαντακώσει βάζοντας ΥΠΕΡΔΥΣΚΟΛΑ, που ακόμα και ένα σημείο στίξης μπορεί να σε ξεγελάσει.

μα γιατι;;πιστευω οτι δεν υπαρχει κατι καλυτερο ασε που ειναι και ευκολο αν δεν εισι σιγουρος για καποια απαντηση να σιγουρευτεις ρωτοντας τον διπλανο σου:P

Αν ο διπλανός σου έχει τα ίδια...Και καλά να ξέρεις ότι έχει διαφορετικά...Μπορεί να μη σας το πει καν ότι τα έχει ανακατέψει!!! :)

why???δλδ γιατι να μην βαλει απλα ενα 5αρακι;;;κυριως αν πας στο αμφιθατρο, γενικα κανεις τις εργασιες σου και δινεις και προοδους-ασχετως αν πηγες καλα σε αυτες,πιο πολυ σαν παρουσια...- ;;;νομιζω εισαι λιγο too much

Όταν είστε πολλά άτομα, παίζει να μην έχει δει ποτέ το πρόσωπό σου...Δεν παίρνει και απουσίες κάθε πρωί!

Φυσικα και ειναι too much αφου ολη η ζωη του περιστρεφεται γυρω απο το πανεπιστημιο απο ολα τα ποστ του τα μισα αφορουν την ''καταντια των πανεπιστημιων'' και ειναι μες στη μιζερια οποτε τι το καλυτερο να αγχωσει και αλλους.

Αυτό που αναφέρει ο Νίκος είναι πάγια τακτική σε πολλά τμήματα και πολλών καθηγητών, δεν έχει να κάνει με την κατάντια του πανεπιστημίου, είναι θέμα ανθρώπων. Οι καθηγητές είναι απρόβλεπτοι, παίζει να ισχύει και το πώς έχουν ξυπνήσει το πρωί. Επίσης, πολλές φορές είναι έχουν τάσεις κακίας, αν νοιώθουν ότι τους κοροιδεύουν οι φοιτητές, ιδίως οι μεγάλες βαθμίδες (Καθηγητές).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δεν έχω βρεθεί αντιμέτωπος (προς το παρόν) με τις καταστάσεις που περιγράφει ο nPb, τις οποίες βρίσκω αρκετά υπερβολικές. Πάντως φαίνεται (και είναι απολύτως λογικό βέβαια) ότι έχεις 100% νοοτροπία λυκείου. Δεν έχεις τις ίδιες σχέσεις με τους καθηγητές πανεπιστημίου που είχες μ'αυτούς στο λύκειο, δε σε ξέρουν καν, οπότε δε θα σε βοηθήσουν ιδιαίτερα (άντε το 4,5 να γίνει 5). Και δεν ισχύει το "η προσπάθεια μετράει" ώστε αν παρακολουθείς και κάνεις εργασίες, να έχεις επιπλέον βοήθειες. Και τι πάει να πει "ασχέτως αν πήγες καλά στην πρόοδο, πιο πολύ σαν παρουσία". Χέστηκαν οι καθηγητές, το γραπτό σου θα βαθμολογήσουν. Το 5 υποτίθεται ότι σημαίνει επαρκείς γνώσεις στο μάθημα, και δεν το ξανασυναντάς, οπότε δεν μπαίνει για ψύλλου πήδημα. Καμιά σχέση με τη βάση του 10 στο σχολείο.

Κοίτα Νίκο,δεν ξέρω αν στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΤΡΑΣ δεν υπάρχουν καθηγητές που βάζουν εύκολα θέματα,αλλά σε μας υπάρχουν (και δεν νομίζω να είμαστε οι μοναδικοί).Δεν είπα ότι όλα τα μαθήματα είναι έτσι.
Με το να λες οτι ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΓΙΑ 8 , δε σημαίνει ούτε ότι ονειροπολείς η ότι δεν είσαι συγκεντρωμένος.
Και φυσικά υπάρχουν μαθήματα που καθηγητές κόβουν το 80% των φοιτητών,απλά στο Α ΕΞΑΜΗΝΟ στο τμήμα μου τα πράγματα είναι πολύ ΟΚ!

Φυσικα και ειναι too much αφου ολη η ζωη του περιστρεφεται γυρω απο το πανεπιστημιο απο ολα τα ποστ του τα μισα αφορουν την ''καταντια των πανεπιστημιων'' και ειναι μες στη μιζερια οποτε τι το καλυτερο να αγχωσει και αλλους.Anyway η δικια μου εμπιερια απο εξεταστικες ειναι οταν αν εχεις παει καλα διβασμενος και εχεις και ενα φυσιολογικο δεικτη νοημοσυνης περνας.Και οταν εννοω καλα διαβασμενος εννοω με διαβασμα στο σπιτι συστηματικο και εξασκηση για οποιους ειναι θετικες σχολες.Τωρα αν μερικοι πχ το καλο διαβασμα το εννοουν το τελευταιο τριημερο καθομαι και διαβαζω 50 ωρες δινω μαθηματα οποτε μου γουσταρει ετσι για να δωσω επικεντρωνομαι στα σος,παω αλλα μισοπαρακολουθω χωρις να καταλαβαινω τι μου γινεται τοτε χαιρω πολυ αυτο δεν ειναι καλο διαβασμα αλλα κανα πασαλειμα μηπως και περασω τιποτα.
Οταν εκανα τα παραπανω περναγα τα μαθηματα και με βαθμο ανεξαρτητως θεματων και δεν ειμαι και καμια ευφυια.

Ξέρω μια παροιμία που λέει, ότι "στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό" ή "ότι γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος". Anyway, ανέφερα μια άποψη η οποία περιγράφει μια κατάσταση που υπάρχει. Δεν ζήτησα να συμφωνήσετε. Σε άλλους εμφανίζεται στο 1ο εξάμηνο και σε άλλους στο 5ο εξάμηνο. Μην κρύβουμε άλλο τα σκατά. Αν ήταν όλα τόσο εύκολα και με φυσιολογικό διάβασμα να περνάς, γιατί στα δικά σας Τμήματα με τους "εύκολους" καθηγητές οι φοιτητές δεν γράφουν όλοι 10άρι, αφού υποτίθεται ότι όλοι ξεσκίζονται στο διάβασμα, είναι φοιτητές με καλύτερη σχολική υποδομή λόγω υψηλών μορίων εισαγωγής,...κτλ; Άρα κάπου το θέμα στραβώνει. Σαφώς και κατεβαίνεις σε μια εξεταστική με προοπτική να γράψεις 8 ή 10, αλλά μέχρι να το δεις το ριμάδι το 10, κρατάς το στόμα κλειστό για λόγους μετριοφροσύνης. Σε πολλά Τμήματα είναι πραγματικότητα η μάχη για έναν βαθμό 5. Πολλοί καθηγητές κόβουν με 4,7 και δεν δέχονται κουβέντα πάνω σ' αυτό. Και δεν είναι ένας καθηγητής. Μπορεί να είναι 10 καθηγητές τέτοιοι. Πολλές φορές, τέτοιοι καθηγητές υπάρχουν και στα καλύτερα Τμήματα, από αυτά που μονοπωλούν στα ΜΜΕ, στο μπακάλικο της γειτονιάς, στα φροντιστήρια των πανελληνίων,...κτλ. Ο ταπεινός βαθμός 5 σε ένα μάθημα πολλές φορές δεν είναι δεδομένος, ασχέτως αν ο φοιτητής έχει ξεσκιστεί στο διάβασμα, έκανε εργασίες ένα εξάμηνο,...κτλ. Γνωρίζω πολλά παραδείγματα φοιτητών. Φυσικά, δεν μιλάω για τους ξύστες φοιτητές που σε τέτοια μαθήματα παίρνουν τον πουλόπουλο ..σε βαθμολογικό εύρος 0-1. Ξύστες φοιτητές υπάρχουν παντού και πάντα. Η βαθμολογική ασυνέπεια είναι γεγονός στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Αν εξετάζονταν κανονικά θέματα, με σοβαρή επιτήρηση, ... εκεί θα βλέπαμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος. Μήπως να θυμίσω τις "αθέμιτες" τακτικές πολλών φοιτητών σχετικά με τα 8άρια; Στην Ελλάδα ζούμε και μου φαίνεται πολύ υποκριτικό να θεωρούμε ένα Πανεπιστήμιο 100% "αξιοκρατικό" με σεβασμό στον φοιτητή, όταν όλη η Ελληνική κοινωνία τον ραγιαδισμό και την αναξιοκρατία την έχει σε πρώτο πιάτο από τον κλητήρα μέχρι τον πρωθυπουργό. Εκτός και αν η χώρα μας είναι δείγμα ηθικής.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ the_truth:
Απορώ πόσο εύκολα κρίνεις τους ανθρώπους και φτιάχνεις προφίλ, μέσα από ένα απρόσωπο διαδίκτυο. Τα στοιχεία δεν είναι ούτε επαρκή ούτε ικανά για την εξαγωγή του συμπερασματικού σχήματος, περί της προσωπικότητάς μου. Κρίμα, διότι θα γίνεις και δικηγόρος. Θα σε παρακαλούσα στα πλαίσια του διαλόγου, να ανακαλέσεις τις προσβολές που εκτόξευσες. Δεν ζητάω να με σεβαστείς. Να σεβαστείς τουλάχιστον την δεοντολογία του διαλόγου και τους λοιπούς συνομιλούντες. Από την στιγμή που δεν με γνωρίζεις ως άτομο και πως ορίζω τον χρόνο μου ως φοιτητής, νομίζω ότι είναι αβάσιμο και τελείως ανεδαφικό να λες ότι η ζωή μου περιστρέφεται μόνο γύρω από το Πανεπιστήμιο. Δηλ., όποιος γράφει 10 πράγματα σε ένα φόρουμ, θα πρέπει να τον χαρακτηρίζουν και να απεικονίζουν το πλήρες πραγματικό προφίλ του; Ποτέ δεν βιάζομαι να χαρακτηρίσω κάποιον μέσα από ένα διαδίκτυο, αν δεν τον γνωρίσω από κοντά, γιατί πολλές φορές η οθόνη κρύβει πολλά και δεν μ' αρέσει να τον αδικώ, αδίκως. Για το θέμα ...ότι "μιλάω μόνο για την κατάντια των Πανεπιστημίων" τουλάχιστον έχω τους όρχεις και μιλάω. Μιλάω όμως και για ανθρώπους που ακολουθούν την κατάντια αυτή. Δεν μιλάω όμως μόνο γι' αυτά και εν προκειμένω, δεν αναφέρθηκα κάπου για την κατάντια. Απορώ που εξήγαγες τέτοιο συμπέρασμα...Κάνεις ανάλυση νομολογίας και εξάγεις τόσο αβίαστα συμπεράσματα; :confused:

Επίσης the_truth σε πολλά Τμήματα Θετικών Επιστημών δεν υπάρχει ανάλογη βιβλιογραφία μεταφρασμένη (το λιγότερο είναι αυτό), προσαρμοσμένη στο επίπεδο προπτυχιακών φοιτητών για συνεχή εξάσκηση. Οι περισσότεροι καθηγητές δεν δίνουν κατευθύνσεις μελέτης άλλοι είναι στον κόσμο τους και γενικά, αφήνουν τον φοιτητή να κολυμπήσει μόνος του στον ωκεανό. Η ανεπάρκεια σε βιβλιογραφία, έχω αναφέρει πολλές φορές σε άλλα topics, οφείλεται στο γεγονός ότι πολλά μαθήματα είναι απευθείας μεταφράσεις του εξωτερικού. Η Ελλάδα δεν έχει παρελθόν σε θετικές επιστήμες και πόσο μάλλον στην σύγχρονη τάση τους. Ότι γίνεται τα τελευταία χρόνια μέσω διαδικτύου, ερευνητικών συνεργασιών,..κτλ. Από την άλλη θεωρώ τελείως ελλειπές, το ψάξιμο μόνο μέσω σημειώσεων του μαθήματος ή παλιών θεμάτων...τακτική που ακολουθούν αρκετοί φοιτητές. Συνεπώς πριν το πεις, καλύτερα να το είχες ψάξει πρώτα. Στα χωράφια σου δεν μπαίνω για να πω άρες μάρες (και σάρες) κουκουνάρες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
η δικια μου εμπιερια απο εξεταστικες ειναι οταν αν εχεις παει καλα διβασμενος και εχεις και ενα φυσιολογικο δεικτη νοημοσυνης περνας.Και οταν εννοω καλα διαβασμενος εννοω με διαβασμα στο σπιτι συστηματικο και εξασκηση για οποιους ειναι θετικες σχολες.
ναι οκ και εγω αυτο ειχα στο μυαλο μου,μια φυσιολογικη κατασταση.
Τωρα αν μερικοι πχ το καλο διαβασμα το εννοουν το τελευταιο τριημερο καθομαι και διαβαζω 50 ωρες δινω μαθηματα οποτε μου γουσταρει ετσι για να δωσω επικεντρωνομαι στα σος,παω αλλα μισοπαρακολουθω χωρις να καταλαβαινω τι μου γινεται τοτε χαιρω πολυ αυτο δεν ειναι καλο διαβασμα αλλα κανα πασαλειμα μηπως και περασω τιποτα.
καλα οκ σε αυτο εχεις σιγουρα δικιο αλλα σε ορισμενα μαθηματα-αρκετα εχω ακουσει κυριως θεωρητικα- πιανει:/::hmm::hmm::hmm::/:


Δεν έχεις τις ίδιες σχέσεις με τους καθηγητές πανεπιστημίου που είχες μ'αυτούς στο λύκειο, δε σε ξέρουν καν, οπότε δε θα σε βοηθήσουν ιδιαίτερα (άντε το 4,5 να γίνει 5).
κοιτα οκ σε αυτο εχεις δικιο αλλα για αυτον δεν ειμαι παρα ενα νουμερο.Δλδ αν βλεπει οτι εχω παει στις προοδους,εχω δωσει ολες τις εργασιες και γενικα βλεπει οτι προσπαθω,δεν θα με πριμοδοτήσει εστω στο ελαχιστο;;;Νομιζω ειναι λογικη η σκεψη μου,κερδιζω στα χαρτια εννοω,δλδ ακομα και το 4->5 εννοω εστω και αν ακουγεται too much.Παντα,τα λεω ολα αυτα btw με προφυλαξεις αφου ειναι η πρωτη μου φορα:P
Και δεν ισχύει το "η προσπάθεια μετράει" ώστε αν παρακολουθείς και κάνεις εργασίες, να έχεις επιπλέον βοήθειες.
why????
Και τι πάει να πει "ασχέτως αν πήγες καλά στην πρόοδο, πιο πολύ σαν παρουσία". Χέστηκαν οι καθηγητές, το γραπτό σου θα βαθμολογήσουν.
σε αυτο συμφωνω αλλα μου εχουν πει πολλα ατομα οτι δεν παει ετσι.Κατι σαν να παιρνουν παρουσιες φαντασου.Δεν ειναι δικια μου αποψη αλλα επειδη την ακουω απο παντου εχω αρχισει να την σκεφτομαι και να την υιοθετώ.
Το 5 υποτίθεται ότι σημαίνει επαρκείς γνώσεις στο μάθημα, και δεν το ξανασυναντάς, οπότε δεν μπαίνει για ψύλλου πήδημα.
:/::/::/:

Κοίτα... δε λέω κι εγώ έτσι λέω όλα 8+, αλλά ..εχμ *cough* ελπίζω να μην απογοητευτούμε :P
:clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup::clapup:

3. Αγγλικά Ι -
αν εχεις proficiency παιρνεις απαλλαγη ή 10 ???

Από την εμπειρία μου με καθηγητές, βάζουν πολλαπλής επιλογής όταν βαριούνται να διορθώνουν ή όταν έχουν πάρα πολλά άτομα στο έτος. Άρα καλό δεν είναι, γιατί δείχνει ότι ο καθηγητής είτε δεν δίνει την πρέπουσα σημασία είτε θέλει να σας χαντακώσει βάζοντας ΥΠΕΡΔΥΣΚΟΛΑ, που ακόμα και ένα σημείο στίξης μπορεί να σε ξεγελάσει.
εμενα παντως μου φαινεται ευλογια απο τον θεο να σου βαλει καποιος Σ/Λ/καταλαβαινω την σκεψη σου αλλα και παλι το βρισκω ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ:)


Αν ο διπλανός σου έχει τα ίδια...Και καλά να ξέρεις ότι έχει διαφορετικά...Μπορεί να μη σας το πει καν ότι τα έχει ανακατέψει!!! :)
sneaky bastard:devil::devil::devil:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γενικά, σπανίως οι καθηγητές έχουν στο μυαλό τους να σας κάνουν τη ζωή εύκολη. Μπορεί να μη θέλουν να σας την κάνουν κόλαση, αλλά το καλύτερο που θα βρείτε είναι η ουδετερότητα. Να το έχετε στον νου σας. Επίσης, όσο πιο εύκολο το μάθημα και όσο πιο γραμμένο το έχουν οι φοιτητές, τόσο πιο πολύ εκνευρίζονται οι καθηγητές....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the_truth

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο the_truth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
πορώ πόσο εύκολα κρίνεις τους ανθρώπους και φτιάχνεις προφίλ, μέσα από ένα απρόσωπο διαδίκτυο. Τα στοιχεία δεν είναι ούτε επαρκή ούτε ικανά για την εξαγωγή του συμπερασματικού σχήματος, περί της προσωπικότητάς μου. Κρίμα, διότι θα γίνεις και δικηγόρος. Θα σε παρακαλούσα στα πλαίσια του διαλόγου, να ανακαλέσεις τις προσβολές που εκτόξευσες.
Δεν ζητάω να με σεβαστείς. Να σεβαστείς τουλάχιστον την δεοντολογία του διαλόγου και τους λοιπούς συνομιλούντες. Από την στιγμή που δεν με γνωρίζεις ως άτομο και πως ορίζω τον χρόνο μου ως φοιτητής, νομίζω ότι είναι αβάσιμο και τελείως ανεδαφικό να λες ότι η ζωή μου περιστρέφεται μόνο γύρω από το Πανεπιστήμιο. Δηλ., όποιος γράφει 10 πράγματα σε ένα φόρουμ, θα πρέπει να τον χαρακτηρίζουν και να απεικονίζουν το πλήρες πραγματικό προφίλ του; Ποτέ δεν βιάζομαι να χαρακτηρίσω κάποιον μέσα από ένα διαδίκτυο, αν δεν τον γνωρίσω από κοντά, γιατί πολλές φορές η οθόνη κρύβει πολλά και δεν μ' αρέσει να τον αδικώ, αδίκως. Για το θέμα ...ότι "μιλάω μόνο για την κατάντια των Πανεπιστημίων" τουλάχιστον έχω τους όρχεις και μιλάω. Μιλάω όμως και για ανθρώπους που ακολουθούν την κατάντια αυτή. Δεν μιλάω όμως μόνο γι' αυτά και εν προκειμένω, δεν αναφέρθηκα κάπου για την κατάντια. Απορώ που εξήγαγες τέτοιο συμπέρασμα...Κάνεις ανάλυση νομολογίας και εξάγεις τόσο αβίαστα συμπεράσματα; :confused:

Επίσης the_truth σε πολλά Τμήματα Θετικών Επιστημών δεν υπάρχει ανάλογη βιβλιογραφία μεταφρασμένη (το λιγότερο είναι αυτό), προσαρμοσμένη στο επίπεδο προπτυχιακών φοιτητών για συνεχή εξάσκηση. Οι περισσότεροι καθηγητές δεν δίνουν κατευθύνσεις μελέτης άλλοι είναι στον κόσμο τους και γενικά, αφήνουν τον φοιτητή να κολυμπήσει μόνος του στον ωκεανό. Η ανεπάρκεια σε βιβλιογραφία, έχω αναφέρει πολλές φορές σε άλλα topics, οφείλεται στο γεγονός ότι πολλά μαθήματα είναι απευθείας μεταφράσεις του εξωτερικού. Η Ελλάδα δεν έχει παρελθόν σε θετικές επιστήμες και πόσο μάλλον στην σύγχρονη τάση τους. Ότι γίνεται τα τελευταία χρόνια μέσω διαδικτύου, ερευνητικών συνεργασιών,..κτλ. Από την άλλη θεωρώ τελείως ελλειπές, το ψάξιμο μόνο μέσω σημειώσεων του μαθήματος ή παλιών θεμάτων...τακτική που ακολουθούν αρκετοί φοιτητές. Συνεπώς πριν το πεις, καλύτερα να το είχες ψάξει πρώτα. Στα χωράφια σου δεν μπαίνω για να πω άρες μάρες (και σάρες) κουκουνάρες...
Οκ σορρυ που σε προσεβαλλα και ανακαλω αλλα σε εχω πετυχει πολλες φορες να μιλας για την υπερβολικη δυσκολια γενικα των θεματων και του πτυχιου.Δηλαδη τοσοι που παιρνουν πτυχιο λιωνουν 10 ωρες καθε μερα και παντου υπαρχουν εξαιρετικης δυσκολιας θεματα?Δεν νομιζω.Και εγω εχω ενα φιλο καλο μαθηματικο θεσσαλονικης 4ο ετος που χρωσταει 3-4 μαθηματα αλλα τοσο υπερβολικα οσο τα λες εσυ δεν τα χει πει.
. Αν ήταν όλα τόσο εύκολα και με φυσιολογικό διάβασμα να περνάς, γιατί στα δικά σας Τμήματα με τους "εύκολους" καθηγητές οι φοιτητές δεν γράφουν όλοι 10άρι, αφού υποτίθεται ότι όλοι ξεσκίζονται στο διάβασμα, είναι φοιτητές με καλύτερη σχολική υποδομή λόγω υψηλών μορίων εισαγωγής,...κτλ;
Γιατι προφανως δεν εχουν διαβασει ολοι για 10.
Η Ελλάδα δεν έχει παρελθόν σε θετικές επιστήμες και πόσο μάλλον στην σύγχρονη τάση τους. Ότι γίνεται τα τελευταία χρόνια μέσω διαδικτύου, ερευνητικών συνεργασιών,..κτλ. Από την άλλη θεωρώ τελείως ελλειπές, το ψάξιμο μόνο μέσω σημειώσεων του μαθήματος ή παλιών θεμάτων...τακτική που ακολουθούν αρκετοί φοιτητές. Συνεπώς πριν το πεις, καλύτερα να το είχες ψάξει πρώτα. Στα χωράφια σου δεν μπαίνω για να πω άρες μάρες (και σάρες) κουκουνάρες...
Οκ και ποια ειναι η μεθοδος για να περασεις τα μαθηματα στις θετικες σχολες.Αφου καθηγητες βαζουν εξαιρετικης δυσκολιας θεματα,η βιβλιογραφια δεν υπαρχει,τα μαθηματα ειναι παλουκια,το πανεπιστημιο ανοργανωτο κλπ κλπη προσευχη στο θεο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
24/1 - Εισαγωγή στην Πληροφορική
26/1 - Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
27/1 - Αγγλικά
1/2 - Εφαρμοσμένα Μαθηματικά
3/2 - Διαδικαστικός Προγραμματισμός
7/2 - Εισαγωγή στην Οικονομική Επιστήμη
9/2 - Αλγόριθμοι με C

Καλό μας διάβασμα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Οκ σορρυ που σε προσεβαλλα και ανακαλω αλλα σε εχω πετυχει πολλες φορες να μιλας για την υπερβολικη δυσκολια γενικα των θεματων και του πτυχιου.Δηλαδη τοσοι που παιρνουν πτυχιο λιωνουν 10 ωρες καθε μερα και παντου υπαρχουν εξαιρετικης δυσκολιας θεματα?Δεν νομιζω.Και εγω εχω ενα φιλο καλο μαθηματικο θεσσαλονικης 4ο ετος που χρωσταει 3-4 μαθηματα αλλα τοσο υπερβολικα οσο τα λες εσυ δεν τα χει πει.
Γιατι προφανως δεν εχουν διαβασει ολοι για 10.

Το κάθε Τμήμα Μαθηματικών σε όλη την χώρα, έχει διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. Σε κάποια βασικά μαθήματα υπάρχει ταύτιση ύλης αλλά τα υπόλοιπα μαθήματα, οι διάφορες κατευθύνσεις, τα διάφορα μαθήματα επιλογής, ο αριθμός μαθημάτων λήψης πτυχίου κατά κύριο λόγο διαφέρουν. Μη ξεχνάμε ότι υπάρχει και διαφορετική φιλοσοφία προσέγγισης της μαθηματικής επιστήμης. Αυτό επηρεάζει την δυσκολία ή την ευκολία της διδακτέας ύλης. Οπότε η σύγκριση μέσω του παραδείγματος για τον φίλο σου είναι άτοπη. Παρεπιπτόντως έχω ακούσει μια πληροφορία (δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει) ότι στο Τμ.Μαθηματικών του ΑΠΘ μπαίνουν λίγο πιο εύκολα οι βαθμοί και γενικά οι φοιτητές δεν ζορίζονται λόγω κατανοητής ύλης. Κρατάω μια επιφύλαξη για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις.

Οκ και ποια ειναι η μεθοδος για να περασεις τα μαθηματα στις θετικες σχολες.Αφου καθηγητες βαζουν εξαιρετικης δυσκολιας θεματα,η βιβλιογραφια δεν υπαρχει,τα μαθηματα ειναι παλουκια,το πανεπιστημιο ανοργανωτο κλπ κλπη προσευχη στο θεο?

Συνδυασμός πολλών μέσων. Λίγο σημειώσεις, λίγο βιβλιογραφία, λίγο sos φυλλάδια-παλιά θέματα και ο θεός βοηθός. Όσοι θέλουν κάτι παραπάνω από ένα 5 ή 6, ψάχνουν κατά κύριο λόγο μόνοι τους δίχως υποδείξεις σε διεθνή βιβλιογραφία από το ίντερνετ ή την βιβλιοθήκη. Πάντως ο μέσος φοιτητής, δεν "απλώνει" πέρα από τις σημειώσεις του. Το e-class δεν είναι ενεργό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr K.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mr K. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 221 μηνύματα.
Βασικά απ' ότι έχω ακούσει απ τον κολλητό μου που σπουδάζει στο μαθηματικό ΑΠΘ αυτά που αναφέρει ο nPb φαίνεται να ισχύουν γιατί ζορίζεται πολύ παρόλο που λιώνει στο διάβασμα.Χρησιμοποιεί και άλλες πηγές εκτός των βιβλίων που τους δίνουν(καλά είναι και ο πατέρας του μαθηματικός οπότε έχουν πολλά βιβλία στο σπίτι) και παρόλα αυτά δυσκολεύεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Κάποιοι επίσης δεν έχουν και γονέα μαθηματικό, οπότε ο καθένας όπως μπορεί. Αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει πόσο το ψάχνει ο καθένας, πράγμα που συμβαίνει σε κάθε επιστήμη. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Του χρόνου τέτοια εποχή θα ΑΡΑΖΕΤΕ στην κυριολεξία, θα ΛΙΩΝΕΤΕ στις βόλτες και δε θα σας νοιάζει που σε 1 μήνα θα ξεκινάει η εξεταστική και δε θα χετε κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Καλή υπομονή και μ' ένα πόνο να σας βγει η ύλη. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Πωπω, περασμένες αναμνήσεις!! Τι άθλια περίοδος τα περσινά Χριστούγεννα!! :P:P
Διάβαζα αρκετά, όχι συνέχεια βέβαια γιατί αλλιώς θα μουν σε εντατική αυτή τη στιγμή και όχι στο πανεπιστήμιο :P

Κοιτάξτε να διαβάσετε ΚΑΛΑ, ποιοτικά και πάνω απ' όλα χωρίς άγχος, έχετε καιρό μπροστά σας. ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ, κλείστε 10ωρα στους ύπνους, πάρτε τους φίλους σας και πάτε για καφέ ή για φαγητό, ζήστε κανονικά δεν θα πεθάνετε ΑΚΟΜΗ (αυτά από το Πάσχα).

Του χρόνου τέτοια εποχή θα ΑΡΑΖΕΤΕ στην κυριολεξία, θα ΛΙΩΝΕΤΕ στις βόλτες και δε θα σας νοιάζει που σε 1 μήνα θα ξεκινάει η εξεταστική και δε θα χετε κάνει ΤΙΠΟΤΑ. Καλή υπομονή και μ' ένα πόνο να σας βγει η ύλη. :worry:

Αθανατοι Ελληνες....... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Αθανατοι Ελληνες....... :whistle:

Νομίζω πως εννοεί ότι δε θα έχουμε το ίδιο άγχος που υπάρχει τώρα. Δηλαδή να βγει η ύλη σύντομα. Και πάλι τι του ρίχνετε μπαμ τόσες αρνητικές ψήφους; :P Έτσι δεν λειτουργεί ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων φοιτητών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Νομίζω πως εννοεί ότι δε θα έχουμε το ίδιο άγχος που υπάρχει τώρα. Δηλαδή να βγει η ύλη σύντομα. Και πάλι τι του ρίχνετε μπαμ τόσες αρνητικές ψήφους; :P Έτσι δεν λειτουργεί ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων φοιτητών;

Ναι απλα ειναι τραγικο να βλεπεις μετα απο τοσα αγγουρια που του εχουν βαλει στον κ*λο ο Ελληναρας να μην αλλαζει νοοτροπια,οσο κυκλοφορουν τετοιες αποψεις , μια ζωη στα σκατα θα ζουμε :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Όχι Ελίσα. Είναι λίγο μύθος τα περί φοιτητικής ζωής. Όσοι είναι όλο βόλτες το εξάμηνο και διάβασμα κακήν κακώς τις παραμονές, 1 μήνα πριν την εξεταστική κτλ, έχουν συνήθως πολύ χαμηλές επιδόσεις. Τα αρχικά αφελή χαμόγελα της καλοπέρασης των πρώτων ετών μετατρέπονται σε ξυνίλα απανωτών αποτυχιών από εξεταστική σε εξεταστική τότε που ζορίζουν οι σπουδές, μετά το 3ο εξάμηνο. Γενικά το Πανεπιστήμιο δεν βγαίνει με ξάπλες και ξύσιμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Όχι Ελίσα. Είναι λίγο μύθος τα περί φοιτητικής ζωής. Όσοι είναι όλο βόλτες το εξάμηνο και διάβασμα κακήν κακώς τις παραμονές, 1 μήνα πριν την εξεταστική κτλ, έχουν συνήθως πολύ χαμηλές επιδόσεις. Τα αρχικά αφελή χαμόγελα της καλοπέρασης των πρώτων ετών μετατρέπονται σε ξυνίλα απανωτών αποτυχιών από εξεταστική σε εξεταστική τότε που ζορίζουν οι σπουδές, μετά το 3ο εξάμηνο. Γενικά το Πανεπιστήμιο δεν βγαίνει με ξάπλες και ξύσιμο.

Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ απλά λέω τι γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι έτσι γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια. Νομίζω ότι έτσι κάνουν οι Έλληνες φοιτητές...Έχει μεγάλη διαφορά! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top