Guest 840544
Επισκέπτης


Ποιο θεωρείτε εσείς πιο αποδοτικό τρόπο διαβάσματος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Όταν έχετε πολλά μαθήματα για εξεταστική μέσα στην μέρα διαβάζετε 2-3 μαθήματα ή επικεντρώνεστε μόνο σε 1 την ημέρα;
Ποιο θεωρείτε εσείς πιο αποδοτικό τρόπο διαβάσματος;
Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από σένα!΄Αλλοι προτιμούν να ολοκληρώνουν το ένα μάθημα και μετά να αρχίζουν το άλλο και άλλοι κουράζονται να διαβάζουν συνέχεια το ίδιο αντικείμενο και σπάνε τη μέρα εναλλάσσοντας 2-3 μαθήματα. Προσωπικά διαιρούσα τις ημέρες διαβάσματος με τα μαθήματα, μετά έκοβα κάποιες μέρες από ένα εύκολο μάθημα και τις προσέθετα σε ένα δύσκολο επειδή είναι ευνόητο ότι δεν έχουν όλα τα μαθήματα τις ίδιες απαιτήσεις. Τέλος ξεκίναγα από το μάθημα που θα έδινα αργότερα και όταν το ολοκλήρωνα προχωρούσα στο επόμενο έτσι ώστε το τελευταίο μάθημα να είναι αυτό που έδινα πρώτο! Εννοείται ότι οι ημέρες ανάμεσα στα μαθήματα ήταν για επαναλήψεις και επίσης εννοείται ότι το πρόγραμμα διαβάσματος έπρεπε να τηρηθεί απαρέγκλιτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος


αλλη χαλαροτητα εχει να σαι σπιτι
Αυτό ισχύει πάρα πολύ. Και γω που χρησιμοποιώ τραίνο (κανονικά) 1 ώρα τη μέρα έχω κακομάθει τώρα χααχα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chem2000
Διάσημο μέλος


Άλλο το τι πρέπει να γίνει και άλλο το τι γίνεται πραγματικά όμως.Δε πρόκειται να μάθουν να ζουν χωρίς τους φοιτητές,σε μια άλλη πραγματικότητα ίσως.Σίγουρα προσφέρει χαλαρότητα αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο ποιοτικό με το δια ζώσης.Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.οι τοπικες οικονομιες να μαθουν να μην στηριζονται μονο στους φοιτητες να βρουνε και αλλους τροπους.ευκαιρια τωρα με την κριση.ασοβαρο επιχειρημα το θεωρω.τα μαθηματα πρεπει να παραμεινουνε ιντερνετικα.αλλη χαλαροτητα εχει να σαι σπιτι,κιαλλο να τρεχεις στα αμφιθεατρα να πλερωνεις εισιτηριο λεωφορειου κτλπ.επισης θα υπαρχει συνωστισμος στα λεωφορεια,αρα μεγαλο προβλημα για διαδοση ιου.Το μονο που πρεπει να αλλαξει ειναι να γινει ο τροπος εξετασης διαζωσης και οποιος δεν μπορει να δινει εξ αποστασεως.Αυτο λεει η λογικη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εννοείται αυτό!Και εγώ το ίδιο θεωρώ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να περιόρισουμε κάποιες από τις καθημερινές δράσεις μας.
Πάντα έτσι γίνονται!Πιστεύετε ότι Οι εγγραφές θα γίνουν διαδικτυακά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli01
Νεοφερμένο μέλος


Παιδιά τα πράγματα καθημερινά χειροτερεύουν,δεν ξαναβγήκαν στις οθόνες μας Χαρδαλιάς Τσιοδρας τυχαία,όλα είναι πολύ ρευστά μέχρι οκτώβριο.κ μην ξεχνάτε άλλο δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλο τριτοβάθμια. Υποτίθεται έχουν να κάνουν με ενήλικες που μπορούν να χειριστούν την τηλεκπαίδευση.οπως θα γίνουν σε πολλές χώρες του εξωτερικού.εξαλλου το πείραμα υγεία - οικονομία με τον τουρισμό δεν πέτυχε, άρα δεν ξαναρισκαρουν...δεν έχουμε ούτε τις υποδομές στα νοσοκομεία,ούτε θέλουν ένα τέτοιο τεράστιι ο πολιτικό κόστος. Άκουσα έναν καθηγητή ιατρικής από Πάτρα κ είπε ότι το 2021 θα κυλήσει όπως το 2020....τα συμπεράσματα δικά σαςΣτα σχολεία είναι μεγαλύτερη η ανάγκη, ειδικά στα δημοτικά, γιατί δεσμεύονται οι γονείς των παιδιών με τη φύλαξή τους. Στα πανεπιστήμια όπως και στο μεγαλύτερο μέρος της δευτεροβάθμιας αυτό δεν είναι περιοριστικός παράγοντας συνήθως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Παιδιά ισχύει ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλια είναι λίγο πολύ παρωδία αλλα έστω ας την κάνουν για τις θεωρητικες σχολές και τις διαλέξεις θεωρώ όμως ότι είναι απαράδεκτο να γίνονται τα εργαστήρια μέσα από μια οθόνη ειδικά για σχολές που είναι κυρίως εργαστήριακες... Δλδ αν κάνουμε για 2 χρόνια τα εργαστήρια ηλεκτρονικα τότε θα είναι σαν να μην τα έχουκε κάνει ποτέ και θα έχει περάσει η μισή σχολή έτσι χωρίς κανένα νόημα...
Προσωπικά πιστεύω ότι ποτέ η ηλεκτρονική μάθηση και εν γένει ηλεκτρονική επαφή δεν αντικαταστήσει την ανθρώπινη διαπροσωπική επικοινωνία. Όσες τεχνολογίες να έρθουν και ό,τι εφαρμογή βρει η τεχνητή νοημοσύνη, πάντα θα είναι μια απρόσωπη ιδεατή πραγματικότητα και όχι η πεπερασμένη ζωή του ανθρώπου. Δυστυχώς η χώρα μας βρέθηκε απροετοίμαστη με τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση (ασύγχρονη εκπαίδευση) και δεν έγινε κανένας διάλογος πάνω σε ποια βάση θα πρέπει να περάσουμε στην ψηφιακή μάθηση. Λες και ήταν όλα τέλεια στην διά ζώσης εκπαίδευση μέχρι χθες...
Παιδιά τα πράγματα καθημερινά χειροτερεύουν,δεν ξαναβγήκαν στις οθόνες μας Χαρδαλιάς Τσιοδρας τυχαία,όλα είναι πολύ ρευστά μέχρι οκτώβριο.κ μην ξεχνάτε άλλο δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλο τριτοβάθμια. Υποτίθεται έχουν να κάνουν με ενήλικες που μπορούν να χειριστούν την τηλεκπαίδευση.οπως θα γίνουν σε πολλές χώρες του εξωτερικού.εξαλλου το πείραμα υγεία - οικονομία με τον τουρισμό δεν πέτυχε, άρα δεν ξαναρισκαρουν...δεν έχουμε ούτε τις υποδομές στα νοσοκομεία,ούτε θέλουν ένα τέτοιο τεράστιι ο πολιτικό κόστος. Άκουσα έναν καθηγητή ιατρικής από Πάτρα κ είπε ότι το 2021 θα κυλήσει όπως το 2020....τα συμπεράσματα δικά σας
Η ευρωβουλευτής Κουντουρά του ΣΥΡΙΖΑ σε μια συζήτηση που έκανε στην ΕΡΤ καλεσμένη μαζί με την Βόζενμπεργκ της ΝΔ, συμφώνησαν και οι δυο και είπαν ότι μάλλον θα κυλίσει και το 2021 έτσι με μια γενικευμένη αβεβαιότητα, με αποτέλεσμα να έχουμε καταστροφικά αποτελέσματα το 2022 σε πολλούς εργασιακούς τομείς και γι' αυτό θα πρέπει από τώρα οι κυβερνήσεις να πάρουν μέτρα επαναφοράς στην κανονικότητα με προϋποθέσεις, για να μην έχουμε άσχημα αποτελέσματα για το άμεσο μέλλον.
Αν και δεν είμαι ειδικός, αν ένα εμβόλιο ιογενούς ασθένειας θέλει μια 10ετία να παραχθεί κατόπιν κλινικών μελετών, μήπως το 2030 θα βγούμε σε κανονικότητα;


Αυτές τις μέρες χρεωκόπησε η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των ΗΠΑ λόγω του κορονοϊου. Αναλογιστείτε λίγο τις συνέπειες. Πόσοι άνθρωποι...βρέθηκαν άνεργοι έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Μπορούσε να οργανωθεί καλύτερα η δουλειά και πολλά μπορούσαν να γίνουν και σίγουρα τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα λέει η κυρά-Νίκη.
Ένα πράγμα μου αρέσει με την κυρά-Νίκη, ότι τα παρουσιάζει λες και είναι όλα στον αυτόματο με την εξής σύνταξη: θα κάνουμε, ήδη είναι, το παρακολουθούμε, θέτουμε τις βάσεις, πρώτα ο μαθητής, κλπ. Μήπως νομίζει ότι είναι υπουργός στις ΗΠΑ τι-γιου-εφ-τι-ες οφ μπόστοννν γιουνιβέρσιτι (με φωνή Νικόλα προς τον γιατρό που διέγνωσε το τακαμούρι);
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iminspain
Δραστήριο μέλος


Το πέρασα οχι με το βαθμό π περίμενα με χαμηλοτερο.
(Του πέταξα τα αποτελεσματα)
Αν δεν κάνω λάθος, μπορείς στην επόμενη εξεταστική να ξαναδώσεις το μάθημα για να έχεις καλύτερη επίδοση, αν το θες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Θα δω τι θα κανωΑν δεν κάνω λάθος, μπορείς στην επόμενη εξεταστική να ξαναδώσεις το μάθημα για να έχεις καλύτερη επίδοση, αν το θες
Κρατάω οτι το περασα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Τώρα που τελείωσε και επίσημα η εξεταστική θα σας πω την εμπειρία μου.
Αρχικά δεν έμπαινα μόνο σε 1 μάθημα πολυ γιατι ήταν 9 το πρωί και το δώσαμε απο κοντα. Μαντέψτε τι; Το πέρασα με 8
Σε μάθημα που δώσαμε έξ αποστάσεως και δεν έχασα διάλεξη ήταν 2 θέματα με αρνητική.
Εκεί χωρίς αντιγραφή χωρίς κλέψιμο (αν και μας είχε ανοιχτές σημειώσεις όπως μας είπε) 7
Ε μόνο την 24ωρη εργασία στο μάρκετινγκ υπηρεσιών δεν έκανα γιατι ζητούσε παρά πολλα (δεν έβγαινε με τπτ)
Στο μάθημα που βγήκε σήμερα μαντέψτε τι
Μας έβαλε 2 ασκήσεις που στη μια είχε να βάλουμε ολοκληρώματα κτλπ (έξ αποστάσεως)
Μαντέψτε τι; Στο e-class δε μπορούσες να βάλεις συνάρτηση με ολοκληρώματα
Και οχι να γράφω συνάρτηση με τις συναρτήσεις του εξελ σε 1 ώρα χρόνο δεν ειναι λυση
Το πέρασα οχι με το βαθμό π περίμενα με χαμηλοτερο.
(Του πέταξα τα αποτελεσματα)
Eίχες πάει πιωμένος μήπως;

Αν δεν κάνω λάθος, μπορείς στην επόμενη εξεταστική να ξαναδώσεις το μάθημα για να έχεις καλύτερη επίδοση, αν το θες
Σε μας δεν υπήρχε αυτή η ""διευκόλυνση" γι' αυτό και οι μέσοι όροι πτυχίων πήγαιναν προς τα κάτω. Όσες φορές και αν προσπάθησαν οι φοιτητικοί σύλλογοι υπερκομματικά, η γραμματεία ήταν κάθετη: "δεν ήθελε να φορτωθεί με επιπλέον γραφειοκρατία με αιτήσεις κλπ" και φυσικά οι καθηγητές δεν ήθελαν να κάνουν το Τμήμα εξεταστικό κέντρο για lower του Μίτσιγκαν όπως έλεγαν ειρωνικά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Τώρα που τελείωσε και επίσημα η εξεταστική θα σας πω την εμπειρία μου.
Αρχικά δεν έμπαινα μόνο σε 1 μάθημα πολυ γιατι ήταν 9 το πρωί και το δώσαμε απο κοντα. Μαντέψτε τι; Το πέρασα με 8
Σε μάθημα που δώσαμε έξ αποστάσεως και δεν έχασα διάλεξη ήταν 2 θέματα με αρνητική.
Εκεί χωρίς αντιγραφή χωρίς κλέψιμο (αν και μας είχε ανοιχτές σημειώσεις όπως μας είπε) 7
Ε μόνο την 24ωρη εργασία στο μάρκετινγκ υπηρεσιών δεν έκανα γιατι ζητούσε παρά πολλα (δεν έβγαινε με τπτ)
Στο μάθημα που βγήκε σήμερα μαντέψτε τι
Μας έβαλε 2 ασκήσεις που στη μια είχε να βάλουμε ολοκληρώματα κτλπ (έξ αποστάσεως)
Μαντέψτε τι; Στο e-class δε μπορούσες να βάλεις συνάρτηση με ολοκληρώματα
Και οχι να γράφω συνάρτηση με τις συναρτήσεις του εξελ σε 1 ώρα χρόνο δεν ειναι λυση
Το πέρασα οχι με το βαθμό π περίμενα με χαμηλοτερο.
(Του πέταξα τα αποτελεσματα)
Έχουν plug-ins οι browsers για να γράφεις σε LaTeX, πάντως, για μελλοντική χρήση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iminspain
Δραστήριο μέλος


Eίχες πάει πιωμένος μήπως;
Σε μας δεν υπήρχε αυτή η ""διευκόλυνση" γι' αυτό και οι μέσοι όροι πτυχίων πήγαιναν προς τα κάτω. Όσες φορές και αν προσπάθησαν οι φοιτητικοί σύλλογοι υπερκομματικά, η γραμματεία ήταν κάθετη: "δεν ήθελε να φορτωθεί με επιπλέον γραφειοκρατία με αιτήσεις κλπ" και φυσικά οι καθηγητές δεν ήθελαν να κάνουν το Τμήμα εξεταστικό κέντρο για lower του Μίτσιγκαν όπως έλεγαν ειρωνικά.![]()
Εγω δεν το θεωρώ αυτό πάντως δικαιολογία. Γιατί όταν κάποιος θέλει να κάνει μεταπτυχιακό και δεν έχει οικονομική δυνατότητα, αλλά για να πάρει υποτροφία απαιτείται συγκεκριμένη βαθμολογία, αυτό το παιδί μετά δεν έχει ευκαιρία να μπει καν στην αγορά εργασίας (εφόσον πολλοί εργοδότες για να σε προσλάβουν θέλουν παραπάνω από πτυχίο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Εγω δεν το θεωρώ αυτό πάντως δικαιολογία. Γιατί όταν κάποιος θέλει να κάνει μεταπτυχιακό και δεν έχει οικονομική δυνατότητα, αλλά για να πάρει υποτροφία απαιτείται συγκεκριμένη βαθμολογία, αυτό το παιδί μετά δεν έχει ευκαιρία να μπει καν στην αγορά εργασίας (εφόσον πολλοί εργοδότες για να σε προσλάβουν θέλουν παραπάνω από πτυχίο)
Ούτε και εγώ. Από την προσωπική εμπειρία μου, μέχρι ώρας κανένας δεν μου ζήτησε βαθμολογία. Ούτε η απόρριψη από κάποια θέση ή μεταπτυχιακό βασίστηκε στην βαθμολογία αποκλειστικά. Εκεί που όντως έχασα λόγω βαθμού θέση σε μεταπτυχιακό, ήταν στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης όπου στο Τμ.Μαθηματικών ήθελαν βαθμό τουλάχιστον 9.5 με την εξής δικαιολογία: είχαν επιλέξει παλαιότερα πτυχιούχους Έλληνες από το ΑΠΘ και Αθήνα με βαθμούς από 6-8 και δεν μπόρεσαν να παραμείνουν στο πρόγραμμα. Βέβαια αμφιβάλλω αν ήταν ο βαθμός πτυχίου το πρόβλημα όσο η ιδιοσυγκρασία πολλών Ελλήνων που πάνε για σπουδές στο εξωτερικό περισσότερο για γκομενοδουλειές και ταξιδάκια, δίνοντας κακή εικόνα και τροφή για άσχημα σχόλια από τους ξένους καθηγητές λόγω της ασυνέπειάς τους. Έτσι μετά λογικό να μας βλέπουν με καχυποψία ως προς την ποιότητα των βαθμών-γνώσεων από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.
Προσωπικά έχω κακή εικόνα για τους Έλληνες που έτυχε να γνωρίσω στο εξωτερικό. Τους συγκεκριμένους που γνώρισα, δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους σπουδές έκαναν και πως γίνεται να έπαιρναν όλο παρατάσεις σπουδών ή να έκαναν αίτηση διαγραφής στο τέλος. Συνέπεια μηδέν δηλαδή. Βέβαια όποτε συναντιόμασταν, μόνιμα μου ανακοίνωναν κάποιο νέο ταξιδάκι ή σε ποια pub θα πήγαιναν για να χαλαρώσουν το βράδυ.
Πάντως στο Τμήμα μου στην Ελλάδα, οι καθηγητές το διασκέδαζαν που έβαζαν χαμηλούς βαθμούς επειδή το έκαναν νομίζω επίτηδες και όχι με βάση τι τους έγραφαν οι φοιτητές. Όταν άκουγες καθηγητή να βγαίνει από αμφιθέατρο και να μπαίνει ο συνάδελφος για την επόμενη εξέταση και να λέει, ότι εγώ σε έχω περάσει σήμερα σε κομμένους (χωρίς ο άλλος να έχει δώσει ακόμη θέματα) από εκεί καταλαβαίνεις για τι είδους καταστάσεις μιλάμε. Είχαμε φτάσει σε εποχές να θεωρείται απλά κανονική κατάσταση το ποσοστό 95% αποτυχία. Κάποιοι άλλοι πιο "ειδικοί" στις βαθμολογίες του 3 και στις δεκαδικές μορφές του, το έλεγαν με στόμφο ότι οι εργοδότες θα το εκτιμήσουν πολύ που έχουμε χαμηλούς βαθμούς επειδή θα καταλάβουν ότι το πρόγραμμα είναι δύσκολο, δηλαδή γίνεται σοβαρή δουλειά. Ο καθένας έλεγε την φιλοσοφία του...και έτσι οι χρονιές περνούσαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 336742
Επισκέπτης


Για το μαθηματικό Αθήνας πάντως έχω ακούσει περιπτώσεις ιδιαίτερες, πχ. να τελειώνουν στα 4 χρόνια την ίδια χρονιά 5 άτομα με βαθμό πάνω από 9.8, οπότε μπορεί όντως το 6-8 της Αθήνας να είναι εξαιρετικά χαμηλό (εκτός αν πια η Αθήνα μαζεύει όλους τους Τέρενς Τάο(ζ)).Εκεί που όντως έχασα λόγω βαθμού θέση σε μεταπτυχιακό, ήταν στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης όπου στο Τμ.Μαθηματικών ήθελαν βαθμό τουλάχιστον 9.5 με την εξής δικαιολογία: είχαν επιλέξει παλαιότερα πτυχιούχους Έλληνες από το ΑΠΘ και Αθήνα με βαθμούς από 6-8 και δεν μπόρεσαν να παραμείνουν στο πρόγραμμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Για το μαθηματικό Αθήνας πάντως έχω ακούσει περιπτώσεις ιδιαίτερες, πχ. να τελειώνουν στα 4 χρόνια την ίδια χρονιά 5 άτομα με βαθμό πάνω από 9.8, οπότε μπορεί όντως το 6-8 της Αθήνας να είναι εξαιρετικά χαμηλό (εκτός αν πια η Αθήνα μαζεύει όλους τους Τέρενς Τάο(ζ)).
Παντού θα βρεις και πτυχιούχους με βαθμό 10. Το ζήτημα είναι ότι δεν γίνεται το 99% του Τμήματος να είναι για τα μπάζα. Μεγάλο ποσοστό ναι, αλλά όχι το 99%. Κάτι άλλο φταίει νομίζω, για να είμαστε ρεαλιστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


παντως χωρις να ξερω ακριβως τι γινεται στο μαθηματικο της αθηνας δεν υπαρχει η ιδια χαλαροτητα οπως στην ιατρικη της αθηνας.απο βαθμολογιες που εχω δει οι βαθμολογιες ειναι αρκετα χαμηλες οπως σε ολα τα τμηματα.η αρρωστημενη κατασταση της ιατρικης δεν υπαρχει εκει.
δεν είναι καλές οι βαθμολογίες στην Ιατρική Αθήνας; μας τα ζαλίζουν μέχρι να μπουν...και μετά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Ilma
- panosT436
- Hased Babis
- Wonderkid
- Than003
- Τρελας123
- Philologist
- GeorgePap2003
- ggl
- Clary
- Αντικειμενικός
- MIkeTr123
- Μάρκος Βασίλης
- iminspain
- Κλημεντίνη
- Schlimazel
- Jimmy20
- Xristinaqui
- Kleanth
- louminis
- Ria99
- Lathy
- Nefh_
- gwgw_5
- ioannaion
- stefan
- the purge
- J.Cameron
- Boethiah
- meletis96
- Revekka
- kostas1233
- PanosBat
- Tina02
- roud
- Έμμα
- Ryuzaki
- Jocaste
- Rene2004
- Ggpg
- Ν.Χ.
- nick 3484
- Unseen skygge
- tsiobieman
- Thanos_D
- Memetchi
- Viedo
- Scandal
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.