Ελληνόπουλα και Θετικές Επιστήμες

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
δεν εξετάζονται στη γενική παιδεία;Όσο για το φίλο σου δε του φταίνε τα μαθηματικά της τρίτης λυκείου αλλά της πρώτης δημοτικού.

Στις πανελλαδικές εννοώ, όχι στις ενδοσχολικές , chill :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Το συστηνα στην Ελλαδα ειναι αρκετα ελιτιστικο ετσι αντι να προσπαθει ο καθηγητης- δασκαλος να μαθει ολα τα παιδια καποια βασικα πραγματα ασχολειται μονο με αυτους που προσεχουν αγνοωντας ενα σημαντικο αριθμο μαθητων.Ειχα παιδια στη ταξη που ενω ηταν χαβαλεδες ηταν πρακτικα μυαλα και μονο στις πανελληνιες που διαβασαν εστω λιγο εξεπληξαν καποιους καθηγητες οι οποιοι αδιαφορουσ
αν για το αν θα μαθουν τιποτα.Ειναι σημαντικο να κανεις τον καλο καλυτερο αλλα ακομα πιο σημαντικο να κανεις τον κακο καλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Η κατάσταση στα μαθηματικά και τη Γλώσσα είναι χαοτική.Στα μαθηματικά δεν έχω τυχει καλό καθηγητή που να ενδιαφέρεται πραγματικά για τη δουλειά του.Στο Γυμνάσιο μπορεί να αρκούν οι ασκήσεις από κάποιο βοήθημα με λίγη βοήθεια από γονείς (μιας και η καθηγήτρια ήταν της άποψης : "όποιος είναι να μάθει θα μάθει").Στο Λύκειο πάλι η καθηγήτρια έλεγε :"άντε να σας βάλω και το τέστ τώρα να ξεμπερδεύουμε" και φυσικά μία φορά που τη ρώτησα μία απόδειξη, ενώ γνώριζε ότι ενδιαφερόμουν για το μάθημα και δεν πήγαινα φροντιστήριο, αρχικά το εξήγησε γρήγορα και μετά μου είπε άστο.:mad: Για τους αδύναμους μαθητές ούτε λόγος.Ακόμα και στην Γ λυκείου γενικής υπήρχε μαθηματικός που με σήκωνε στον πίνακα και αν έβλεπε ότι αργούσα έλεγε: ε είσαι και θεωρητική, κάθισε! Έπειτα έλυνε ο ίδιος την άσκηση λάθος :eek: Στην κατεύθυνση έλεγε αν γράψετε 10 θα είμαι ευχαριστημένος! Όσο για τη Γεωμετρία, η καθηγήτρια πάντα έκλεβε ώρες για Άλγεβρα "που χρειάζεται περισσότερο".Στο Λύκειο οι ασκήσεις του βιβλίου δεν καλύπτουν το μαθητή σε καμία περίπτωση αφου στο τέλος οι ασκήσεις είναι μακραν πιο δυσκολες τόσο στις ενδοσχολικές όσο και στις Πανελλαδικές.Όσο και να προσπαθεί καποιος δεν μπορεί να καλυφθεί μόνος του εφόσον στο σχολείο δεν έχει κατανοήσει τα βασικά. Τα κενά φυσικά συσσωρεύονται και ο μαθητής δεν μπορεί να παρακολουθήσει στις επόμενες τάξεις.(Αρκετά άτομα από το τμήμα μου σηκώθηκαν να λύσουν φέτος απλή εξίσωση 1ου βαθμου και δεν ήξεραν.Η φυσικός έφτασε σε σημείο να διδάξει διαίρεση σε ατομα που σε 1 μήνα τελείωναν το Λύκειο!)Οι περισσότεροι μαθηματικοί το βλέπουν σαν δουλειά και τίποτα παραπάνω και τις περισσότερες φορές δεν έχουν την υπομονή να λύσουν απορίες που συσσωρεύονται χρόνο με το χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
To θέμα είναι κατά πόσο οι μαθητές ρωτάνε απορίες. Μη ρίχνουμε το 100% φταίξιμο στους διδάσκοντες των μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Σκέψου όμως τι θα συνέβαινε στην πλειονότητα των επιστημών που δεν είναι στις προτιμήσεις πολλών Ελλήνων μαθητών. :P Καλώς ή κακώς στην Ελλάδα, 5-10 Τμήματα μονοπωλούν κάθε χρόνο στις μαζικές προτιμήσεις ασχέτως αν τελικά περνάνε λίγοι και οι υπόλοιποι παρκάρονται σε Τμήματα που δεν είναι στις προτιμήσεις τους και εκεί μετά αρχίζουν οι κομπίνες με τα 10%,...κ.α. ευνοιοκρατίες. Το University of Graz έχει 10%;
Ναι δυστυχως υπαρχει η νοοτροπια να θελουν ολοι να περασουν σε 10 σχολες. Αλλα αν ηταν το συστημα οπως στην Αυστρια θα μπορουσαν τα παιδια κατ' επιλογην τους να μπουν σε οποια σχολη θελουν αν δεν μπουν στις περιζητητες. Μονο συγεκριμενες σχολες εχουν εισαγωγικες. Φυσικα τα παιδια θα πρεπει να εχουν γραψει ομως παντου πανω απο τη βαση για να παρουν εστω το απολυτηριο και τα πανεπιστημια δε θα ηταν μπατε σκυλοι αλεστε, αλλα θα υπηραχν μονο 3 ευκαιριες να περασουν το μαθημα.

Οχι, 10% δε θα υπηρχε, αλλα θα υπηρχε η δυνανοτητα να ξανακανεις αιτηση και να ξαναδωσεις εισαγωγικες.
Το Πανεπιστήμιο νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει ένα εξεταστικό κέντρο. Ήδη με τις 3 εξεταστικές περιόδους και με τις προόδους ανά μάθημα, έχει μετατραπεί σε άτυπο εξεταστικό κέντρο και εντούτοις οι φοιτητές δεν τα πάνε και τόσο καλά. Υπάρχει δομικό πρόβλημα. Μπορούμε να απαιτήσουμε από ένα μαθητή λυκείου να έχει άποψη για μια x επιστήμη που δεν τη γνωρίζει; Με τι κριτήριο θα πηγαίνει να δίνει εξετάσεις, σε τι θέματα, όταν το σύστημα αυτό φαντάζομαι θα ήταν εκτός φροντιστηριακής λογικής ή μήπως όχι;

Φυσικα και δε θα ηταν φροντιστηριακης λογικης! Επειδη εχω ασχοληθει με το θεμα της εισαγωγης στην Αυστρια ξερω οτι σου διδεται μια συγκεκριμενη υλη απο 2-3 μαθηματα και πας και τα δινεις. Και σου λενε π.χ. εμεις παιρνουμε φετος 50. Αν εισαι στους 50 καλυτερους μπαινεις. Αν ωστοσο πουν φετος παιρνουμε 50 και πανε να δωσουν εξετασεις ακριβως 50, δε γινονται καν οι εξετασεις και μπαινουν ολοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με το Dia.Έπρεπε να φτάσω Β Λυκείου και να πάω φροντιστήριο ώστε να αποκτήσω Μαθηματική Παιδεία.Δεν θεοποιώ τα φροντιστήρια απλά κατακρίνω τους καθηγητές του δημοσίου και ιδιαίτερα του γυμνασίου.Το Σεπτέμβρη θα πάω Γ' Λυκείου και μέχρι τώρα έχω συναντήσει 1(!) μόνο καθηγητή μαθηματικών ο οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται,με έκανε να δω τη γεωμετρία από μια άλλη οπτική γωνία,είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει,φέρνει επιπλέον ασκήσεις και δεν λύνει μόνο αυτές από το σχολικό...ελπίζω να τον έχω του χρόνου είναι εξαίρετος άνθρωπος και ΔΑΣΚΑΛΟΣ.Τώρα όσον αφορά την ποσότητα της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και της δυσκολίας των θεμάτων που αναφέρθηκε στο νούμερο 5 του πρώτου ποστ απο το Dia,θα συμφωνήσω και πάλι.Απλά να αναφέρω ότι στις δέσμες όταν η ύλη της Φυσικής ήταν 12 κεφάλαια(αν θυμάμαι καλά) τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα.

Πέρυσι μια συμμαθήτρια πήγε στη Φιλανδία με το πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών,όταν τους είπε για φροντιστήριο ρώτησαν τι είναι αυτό και εκείνη προσπαθούσε να τους εξηγήσει....αλλά μάταια(Η Φιλανδία έχει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη).
Καλά και στα φροντιστήρια δεν είναι σίγουρο ότι θα σε προσέξουν.Εμένα συμμαθητές μου έχουν πει πως μερικοί καθηγητές στα φροντιστήρια είναι τόσο απότομοι και μη συνεργάσιμοι που στρέφονται στους καθηγητές του σχολείου για βοήθεια.

Στις περισσότερες χώρες με καλό εκπαιδευτικό σύστημα δεν ξέρουν τι είναι τα φροντιστήρια

nPb δεν υπάρχει κάποιο διεθνες προγραμμα για τα σχολεια με την εννοια οτι καθε υπουργειο παιδειας ανα κρατος επιλεγει διαφορετικα τι θα διδαχθει και σε ποια τάξη. Αλλα αν παρατηρησει κανεις τα παντα επαναλαμβανονται συνεχως στα μαθηματα απο το δημοτικο εως το λυκειο(με μερικες προσθηκες καθε φορα). Αυτο που χρησιμεύει; Γιατι σε εμενα επιβεβαιωνει το "μαθαινω μονο για το βαθμο"
Δε νομίζω ότι η επανάληψη της ύλης έχει να κάνει αποκλειστικά μόνο με το "μαθαίνω μόνο για το βαθμό".Πιστεύω (ή μάλλον θέλω να πιστεύω) ότι έχει σχέση με το να επαναλαμβάνονται συχνά ώστε να τα μαθαίνει καλύτερα ο μαθητής και επίσης ότι αν ξανακάνει τα ίδια πράγματα σε μεγαλύτερη ηλικία θα τα δει από διαφορετική σκοπιά και θα τα καταλάβει στην ουσία τους.Βέβαια τώρα πια έχει καταντήσει αηδία το πράγμα.Στη πρώτη γυμνασίου μας παρουσιάζουν τύπους,πυθαγόρεια απλά πραγματάκια,και στη β λυκείου τα έχουν καταντήσει σα μεταλλαγμένα.Υποθετικές ασκήσεις (άχρηστες κατά τη γνώμη μου) χιλιομπερδεμένες απλά για να πούμε ότι είναι ψαγμένες.

*να εξηγήσω την παρένθεση .δεν εννοώ ότι τα μαθηματικά εν γένει είναι άχρηστα (θα ήμουν επιεικώς ηλίθια αν το έλεγα) εννοώ ότι ο τρόπος διδασκαλίας των μαθηματικών στο σχολείο με τις τρελές ασκήσεις είναι άχρηστος αφού τα παιδιά χάνουν την ουσία των μαθηματικών,μίας απόδειξης,μίας ταυτότητας και ασχολούνται λύνοντας ασκήσεις που δεν τα βοηθούν να νιώσουν και να αγαπήσουν τα μαθηματικά
Θέλεις να πεις ότι σε άλλες χώρες οι μαθητές έχουν πιο λίγες γραπτές εξετάσεις;
Η έχουν πιο λίγες γραπτές εξετάσεις ή πιο ουσιαστικές.

Στις πανελλαδικές εννοώ, όχι στις ενδοσχολικές , chill :)
Αυτό που λές δεν έχει λογική όμως.Υποτίθεται με τις πανελλήνιες ασχολείσαι με ένα (βασικά δύο) επιστημονικά πεδία.
Με την ίδια λογική να πώ ότι εσύ που είσαι θετική και θα πας ιατρική,πρέπει να δώσεις με τα θετικά μαθήματα,νεοελληνική λογοτεχνία γιατί πως θα πάρεις μέρος σε επιστημονικές έρευνες αύριο μεθαύριο χωρίς εφευρετικότητα και δημιουργική σκέψη ;Αυτό έχει νόημα;
Το υπάρχον σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια πάσχει έτσι και αλλιώς με το να το μεταλλάσσεις δε θα κερδισεις τίποτα.Καλύτερο θα ήταν ένα ολοκαίνουριο σύστημα.

Στο Λύκειο οι ασκήσεις του βιβλίου δεν καλύπτουν το μαθητή σε καμία περίπτωση αφου στο τέλος οι ασκήσεις είναι μακραν πιο δυσκολες τόσο στις ενδοσχολικές όσο και στις Πανελλαδικές.Όσο και να προσπαθεί καποιος δεν μπορεί να καλυφθεί μόνος του εφόσον στο σχολείο δεν έχει κατανοήσει τα βασικά. Η φυσικός έφτασε σε σημείο να διδάξει διαίρεση σε ατομα που σε 1 μήνα τελείωναν το Λύκειο!)Οι περισσότεροι μαθηματικοί το βλέπουν σαν δουλειά και τίποτα παραπάνω και τις περισσότερες φορές δεν έχουν την υπομονή να λύσουν απορίες που συσσωρεύονται χρόνο με το χρόνο.
Αυτό πάλι ποιός πορεί να μου το εξηγήσει;Πως οι ασκήσεις του βιβλίου είναι εύκολες ή μέτριες και τα θέματα στο τέλος είναι συνήθως πανδύσκολα;(και μη μου πείτε ήσουν αγχωμένη κλπ ήταν αντικειμενικά πιο δύσκολα και μπερδεμένα)Υποτίθεται στις εξετάσεις αποδεικνύεις τι έχεις μάθει όλη τη χρονιά και όχι τα "μαγικά" που μπορείς να κάνεις με τις γνώσεις σου.Μπορεί και εγώ όμως να το έχω καταλάβει λάθος.

To θέμα είναι κατά πόσο οι μαθητές ρωτάνε απορίες. Μη ρίχνουμε το 100% φταίξιμο στους διδάσκοντες των μαθηματικών.
Εννοείται πως αν το παιδί δεν θέλει δεν μπορεί ο καθηγητής να του χώσει στο μυαλό τις γνώσεις.Αλλά φταίνε και οι καθηγητές (όχι 100% αλλά φταίνε).¨Οταν δεν προσπαθούν αρκετά (φέρνοντας υλικό,εξηγώντας,λύνοντας ασκήσεις του βιβλίου) και δεν νοιάζονται (όταν ένα παιδί δε τα πιάνει γρήγορα,όταν δεν προσπαθούν έστω και μία φορά να κινήσουν το ενδιαφέρον ενός αδιάφορου μαθητή) τότε ούτε οι μαθητές μπορούν να τουεπιβάλλουν την αγάπη για τη διδασκαλία.Ένα μάθημα είναι μια συνεργασία μαθητών καθηγητών΄.¨Οσο φταίνε οι μαθητές για μία ανεπιτυχή συνεργασία τόσο φταίνε και οι καθηγητές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Όμως τόσα χρόνια ποιος συνέβαλε στην απαξίωση του δημοσίου σχολείου; Για ποιο λόγο τότε να ενδιαφερθεί ο καθηγητής; Επειδή πληρώνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Όμως τόσα χρόνια ποιος συνέβαλε στην απαξίωση του δημοσίου σχολείου; Για ποιο λόγο τότε να ενδιαφερθεί ο καθηγητής; Επειδή πληρώνεται;
1.) Η αντίληψη της κοινωνίας μας είναι ότι “Χωρίς Φροντιστήριο δεν γίνεται τίποτα”. Αυτό ακούμε σαν παιδιά από μικρά, μας το ψιθυρίζουν οι μεγαλύτεροι μαθητές, μας το λένε οι ίδιοι μας οι γονείς, μας το πιπιλάνε τα μέσα ενημέρωσης.
2.) Το λένε τα ίδια τα Φροντιστήρια: “Εμάς θα ακούτε, στο Σχολείο θα πηγαίνετε μόνο για να μην παίρνετε απουσίες”. Η άμεση και έμμεση διαφήμιση πλάθει για τα Φροντιστήρια μια εικόνα “θεϊκή”, τα ανυψώνει σε ναούς της γνώσης και της σοφίας, οι φροντιστές είναι όλοι “καθηγηταράδες”, ενώ οι σχολικοί είναι άχρηστοι, ανίκανοι, τεμπέληδες και χωρίς γνώσεις. Βέβαια, το ότι οι καθηγητές των Σχολείων είναι οι περισσότεροι πρώην φροντιστές (ή και νυν ιδιαιτεράδες) και πολύ πιο έμπειροι από αυτούς που δουλεύουν στα Φροντιστήρια, αυτή είναι μια μικρή ασήμαντη λεπτομέρεια που κανένας δεν βλέπει.
3.) Το Σχολείο κατηγορείται ότι δεν λειτουργεί σωστά και ο χρόνος δεν επαρκεί για να προετοιμάσει τον υποψήφιο. Προφανώς και αυτό είναι αλήθεια. Σε πολλά εδώ φταίει το κράτος. Υπάρχουν όχι λίγες περιπτώσεις που καθυστερούν να στείλουν στα Σχολεία βασικούς καθηγητές. Επίσης μια πολύ σοβαρή πληγή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι οι τόσες πολλές ώρες μαθήματος που χάνονται άσκοπα, ακόμα και για ηλίθιους λόγους. Να αναφέρω μερικούς; Καταλήψεις, εκκλησιασμοί, πρόβες γιορτών και παρελάσεων, εκλογές και συνελεύσεις μαθητών και καθηγητών, οι μηνιαίες (τάχα μου) συνελεύσεις τμημάτων, βλακώδεις “περίπατοι” στις καφετέριες της περιοχής, επισκέψεις επισήμων ή άλλων, λίγο χιονάκι, διάλυση της κάθε τελευταίας μέρας πριν τις διακοπές, να ψήσουμε σουβλάκια την τσικνοπέμπτη και την αντιπροπαραμονή της καθαράς Δευτέρας να μασκαρευτούμε για να φύγουμε 3 ώρες πιο νωρίς, μισή μέρα πριν την εκδρομή και μία μετά, τεχνίτες που έρχονται να κάνουν επισκευές σε ώρες μαθήματος, συνεδρίαση καθηγητών την ώρα λειτουργίας του Σχολείου, αποχή τάχα μου για το Γρηγορόπουλο (δηλαδή την καφετέρια) και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
4.) Η νοοτροπία του Λυκείου “παιδικής χαράς” στο οποίο όλα είναι χαλαρά, κανένας δεν είναι ανάγκη να διαβάζει, ένα μικρό πασάλειμμα πριν το διαγώνισμα του τετραμήνου αρκεί, το “έλα μωρέ θα μας περάσουν” και το χειρότερο ότι το τελευταίο πράγματι συμβαίνει. Το κλίμα αυτό ξεκινά από την Α λυκείου, γίνεται πιο έντονο στη Β και γενικεύεται στη Γ. Το νέο σύστημα βρίσκεται στην (σωστή) κατεύθυνση να το σταματήσει αυτό και κανένας δεν το θέλει.
5.) Ποια είναι η άποψη των μαθητών που έρχονται στη Γ Λυκείου; Το Σχολείο είναι καταναγκασμός. Ότι μάθουμε θα το μάθουμε από το Φροντιστήριο. Εκεί πληρώνουμε και εκεί μόνον θα γίνει δουλειά. Στο Σχολείο θα πηγαίνουμε όσο πιο λίγο μπορούμε για να μη μείνουμε από απουσίες, θα εκμεταλλευτούμε κάθε παράθυρο του σχετικού νόμου και πάντα υπάρχει ο γιατρός που θα μας δώσει τα πλαστά δικαιολογητικά. Σιγά μην προσέξουμε στην τάξη τους καθηγητές. Τα μαθήματα της γενικής παιδείας τα έχουμε εντελώς χεσμένα, είναι ώρα ύπνου ή βαβούρας ή μελέτης για το Φροντιστήριο. Στα μαθήματα της κατεύθυνσης θα δείξουμε κάποια συμμετοχή, όχι όμως και να λύνουμε και ασκήσεις που θα μας βάζουν, μόνο θα προσέξουμε στο διαγώνισμα του 1ου τετραμήνου να γράψουμε καλά, ώστε να εξασφαλίσουμε σίγουρα τον μεγάλο προφορικό βαθμό για να μη χάσουμε το πριμ του 0,6. Άλλωστε, ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να βάζει σε όλους βαθμάρες στα προφορικά της κατεύθυνσης (αν είναι δυνατόν σε όλους 20), διαφορετικά μαύρο φίδι που τον έχαψε και αν γράψουμε παραπάνω από όσο μας έβαλε θα του τρίψουμε το βαθμό μας στη μούρη. Κατά τα άλλα ακόμα και στα μαθήματα της κατεύθυνσης είναι δικαίωμά μας να ζωγραφίζουμε ή να διαβάζουμε άλλα μαθήματα. Όμως έχουμε ακόμα μια απαίτηση από τους καθηγητές μας: να μας συνοδέψουν στην “πενταήμερη”, σαν καλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες.
6.) Οι καθηγητές; Σίγουρα υπάρχουν καθηγητές που δεν κάνουν για τη δουλειά αυτή. Ειδικά κάποιες ανόητες φελολογίνες που ζουν στον κόσμο τους και νομίζουν ότι είναι σπουδαίες καθηγήτριες και τα καταφέρνουν και παίρνουν και κατευθύνσεις. Μια άλλη πληγή είναι οι συνδικαλισταράδες, οι οποίοι εκτός του ότι τις μισές φορές απουσιάζουν, λένε τα δικά τους και δεν κάνουν μάθημα, αλλά το χειρότερο είναι υπέρ κάθε κατάληψης, αποχής και γενικά χάσιμο μαθήματος, ώστε να ενισχύουν την αντιπολίτευσή τους στην εκάστοτε κυβέρνηση. Τι κάνουμε εμείς σαν μαθητές και οι γονείς μας; Τίποτα απολύτως, αρκεί η/ο συγκεκριμένη/ος να βάζει τσάμπα μεγάλους βαθμούς και να αφήνει τα καημένα τα παιδάκια ήσυχα να διαβάζουν για το Φροντιστήριό τους. Κι όμως, αν θέλαμε οι μαθητές και (πιο πολύ) οι γονείς, θα μπορούσαμε με μια πίεση στη διεύθυνση του Σχολείου ή στον προϊστάμενο της δευτεροβάθμιας να διώχναμε το συγκεκριμένο άτομο τουλάχιστον από τις κατευθύνεις. Επίσης, κάποιοι με σχετικά μικρά προβλήματα, θα μπορούσαν να βελτιωθούν αισθητά με συζήτηση είτε μαζί τους είτε με το Διευθυντή και πάντα με τους γονείς μας μαζί. Όμως δεν θέλουμε, λέμε ότι “αφού πάμε Φροντιστήριο ποιος νοιάζεται για το Σχολείο;” και ύστερα γρινιάζουμε.
7.) Όμως υπάρχουν στα Σχολεία και καθηγητές πολύ καλοί, ίσως είναι και η πλειονότητα. Άνθρωποι με γνώσεις, πείρα διδακτική, πολλοί είναι πρώην φροντιστές, που αγαπούν τη δουλειά τους, που μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές και να προσφέρουν πολλά. Πώς όμως τους αντιμετωπίζουν οι μαθητές; Με πλήρη απαξίωση, γιατί αυτό είναι το κλίμα που ο περίγυρος έχει επιβάλει. Τους αγνοούν στη τάξη, προτιμούν να θεωρούν αυθεντίες κάποιους ασήμαντους φροντιστές, έχουν την απαίτηση του μεγάλου βαθμού και του να ασχολούνται με κάτι άλλο στην τάξη. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που έζησα σαν μαθητής, όπου κάποιοι καλοί καθηγητές έψαχναν ευκαιρία να κάνουν στους μαθητές μερικές παραπάνω ώρες. Γιατί το έκαναν; Μήπως θα πληρώνονταν; Κι όμως ποια ήταν η αντίδραση των παιδιών; “Όχι κύριε, θέλουμε να κάνουμε κενό”. Το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που κάποιοι μαθητές (και κυρίως οι γονείς τους) πλησιάζουν κρυφά τον καθηγητή που στο Σχολείο φτύνουν και του ζητάνε να τους κάνει ιδιαίτερα στο σπίτι. Δηλαδή φαίνεται η νοοτροπία της πλήρους διαγραφής του θεσμού του Σχολείου (και όχι του καθηγητή σαν άτομο) και της άποψης “αν δεν πληρώσεις δεν κάνεις δουλειά”.
8.) Ποια είναι η αντίδραση των καθηγητών που ενώ θέλουν να προσφέρουν, αντιμετωπίζουν τέτοια συμπεριφορά; Θα προσπαθήσουν ξανά και ξανά, αλλά κάποια στιγμή θα κουραστούν από την αχαριστία και σιγά-σιγά η απόδοσή τους θα πέφτει. Κάποια στιγμή θα πουν “Γιατί να σκίζομαι για τα κωλόπαιδα και αυτά να με γράφουν στα μύδια τους; Θα κάνω όσα είμαι υποχρεωμένος να κάνω και μόνον”. Οπότε ίσως έρθει η στιγμή που θα παραδίδουν τυπικά την ύλη, θα κάνουν μερικές βασικές ασκήσεις και θα γράφουν απλά στο βιβλίο ύλης. Ποιος θα τους κατηγορήσει για αυτό; Μα φυσικά οι ίδιοι οι γονείς που πριν μερικά χρόνια που είχε το πιο μεγάλο τους παιδί έλεγαν “Τι θέλει τώρα να παραστήσει αυτός; Γιατί κουράζει τα παιδιά, αφού έτσι κι αλλιώς τα μαθαίνουν στο Φροντιστήριο;”. Και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Serious

Νεοφερμένος

Ο Serious αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ψηφίζω δαγκωτό Δία! Συμφωνώ στα περισσότερα και για να πούμε την αλήθεια, έχουν την ίδια ευθύνη και μαθητές και καθηγητές. Διότι, παρ'όλο που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι θέμα καθηγητών καθώς υπάρχουν άνθρωποι που δεν ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους επαρκώς (βέβαια θα μου πει κάποιος ποιος είσαι εσύ που το λες αυτό), αλλά δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις που ένας σωστός άνθρωπος με όρεξη και θέληση να προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του, ματαίως όμως χωρίς να ανταποκρίνεται η τάξη στο σύνολό της.

Αν και το σύστημα έτσι όπως είναι διαμορφωμένο παίζει καθοριστικό ρόλο, επιτρέψτε μου να έχω εδώ μια διαφορετική άποψη. Πιστεύω πως το να μιλάμε περί συστημάτων εκπαίδευσης (αν και χρήσιμο, δεν αντιλέγω) δεν καταλήγει στην ουσία κάπου. Αποκλείεται να υπάρξει το τέλειο σύστημα, είναι θέμα πολλών παραγόντων που έχουν να κάνουν με την κοινωνία και την οικονομία. Λόγου χάριν, στη Φινλανδία μιλάμε για άλλη κοινωνία, να το πω απλά. Πριν χρόνια εκεί είχανε από τα χειρότερα συστήματα εκπαίδευσης και αυτό άλλαξε λόγω νοοτροπίας στην καθημερινή πρακτική του σχολείου.

Για να φύγω από τη Φινλανδία και να επιστρέψω στα καθ'ημάς: Τα αναλυτικά προγράμματα, οι αλλάγες στις εξετάσεις και εν γένει το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελούν, κατά μία έννοια, έξωθεν πολιτικές παρεμβάσεις. Για να αλλάξει κάτι επί της ουσίας, για εμένα, πρέπει να αλλάξει εκ των έσω, όπως προανέφερα στην καθημερινότητα του σχολείου. Δηλάδή, αμφότεροι καθηγητές και μαθητές θα πρέπει να κατανούν πως έχουν έναν σκοπό, πως δεν βρίσκονται απλά σε μία αίθουσα για χαβαλέ, μιλάμε για μια αλλαγή νοοτροπίας. Θα μου πείτε αυτό είναι ζήτημα παιδείας και συμφωνώ.

Ίσως, να είναι ρομαντικό έτσι όπως το σκέφτομαι και το εκφράζω, και δυστυχώς με τα σημερινά δεδομένα έτσι είναι. Δεν διεκδικώ το αλάθητο, αλλά να κλείσω τις σκέψεις μου (αν και δεν το συνηθίζω να μακρηγορώ, είπα να κάνω μια εξαίρεση) με ένα παράδειγμα πάλι από την Φινλανδία, που ίσως αποτελέσει αφορμή για περαιτέρω συζήτηση. Κάθε χρόνο, υφίσταται ένας "διαγωνισμός" στα σχολεία για τον δάσκαλό της χρονιάς και αναρωτιέμαι τι είδους ανάγκες εξυπηρετεί, αφού όλα εκεί πέρα (σε θέμα εκπαίδευσης) πάνε ρολόι.

Υ.Γ. Συγγνώμη, που μίλησα γενικόλογα για την εκπαίδευση, κι όχι τόσο για τα Μαθηματικά, αλλά μπορούμε σαφώς να το εξειδικεύσουμε. Επίσης, αναφέρω πως δεν έχω σχέση με την Φινλανδία απλώς είχα δει ένα ντοκιμαντερ για το εν λόγω εκπαιδευτικό σύστημα. Ξαναλέω δεν διεδικώ το αλάθητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Σωστά τα λες serious. Όμως τρελή φιλόσοφε και άλλοι, μήπως κάποτε πρέπει να δούμε τι είδους εκπαιδευτικό μοντέλο ταιριάζει στην Ελληνική κουλτούρα; Το να λέμε ότι στο Ην.Βασίλειο, στη Φινλανδία, στη Γερμανία,... κάνουν το ένα ή το άλλο δεν οδηγεί κάπου. Εμείς δεν είμαστε Κέλτες ή Σκανδιναβοί. Ενώ ξέρουμε τα "αρνητικά" που έχουμε, κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε ψάχνοντας αποδιοπομπαίους τράγους άλλου, για να μεταθέσουμε τις ευθύνες (μας). Βάζω το (μας) γιατί όλοι με τον έναν ή άλλο τρόπο αποτελούμε την κοινωνία. Ολόκληρη η κοινωνία όμως δεν είναι το φόρουμ. Υπάρχει εκεί έξω μια κοινωνία που απεχθάνεται το σχολείο και θα συνεχίσει να το απεχθάνεται. Απλά δεν έχει εσωτερικά κίνητρα και θέληση για διάβασμα. Δεν φταίει ο δάσκαλος. Απλώς δεν θέλει. Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τα θέλω και τα δεν θέλω. Ένα δεν θέλω δεν σημαίνει αποτυχία κάποιου θεσμού. Εκεί ως πολιτεία, τι εναλλακτικές προσφέρουμε; Αντί να ματαιοπονούμε προς ένα εξιδανικευμένο εκπαιδευτικό σύστημα (που δεν θα υπάρξει ποτέ, διαβάστε λίγο Σωκράτη), καλύτερα θα έπρεπε να μας απασχολεί για ποιο λόγο έχει χαθεί η αυταξία των βασικών επιστημών που διδάσκονται στο σχολείο. Το πρόβλημα έχει αιτίες έξω από τη σχολική αίθουσα. Η ίδια η κοινωνία αντιμετωπίζει το σχολείο και τη μάθηση ως αναγκαίο κακό. Η αιτία της κοινωνικής παρακμής μας, είναι πρωτίστως αιτία κακής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
νπβ με ποιο τροπο πιστευεις θα αλλαξει αυτη η σταση της κοινωνιας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Επειδή εγώ το ξεκίνησα αυτό με τη Φιλανδία,νομίζω ότι είναι χρήσιμο να εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους το ανέφερα.

1)Ήθελα να το χρησιμοποιήσω ως μέτρο σύγκρισης,πότε δεν είπα ότι η Φιλανδία ή οποιαδήποτε άλλη χώρα έχει το τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα.Σίγουρα εμείς έχουμε τις δικές μας ανάγκες ως χώρα και πρέπει να προσαρμόσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτές.
2)Ήθελα να συγκρίνω και την νοοτροπία εκεί με την νοοτροπία εδώ,μαντέψτε ποίος "κερδίζει";

Συμφωνώ για ακόμη μια φορά με το Dia.Όταν υπάρχει η νοοτροπία "γιατί να το διαβάσω αφού είναι εκτός ύλης;" ή "αφού τα κάνω στο φροντιστήριο" και το "κορυφαίο" "Το σχολείο στη Γ Λυκείου είναι ένας τρόπος να περνάς καλά" δεν πρόκειται να αλλάξει αυτή η κατάσταση ποτέ.Σίγουρα όλοι οι καθηγητές ξεκίνησαν και διορίστηκαν έχοντας κάποια όνειρα(τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) αλλά στην πορεία η πλειοψηφία αυτών "χάλασε" είτε λόγω συνδικαλισμού,είτε λόγω αδιαφορίας από τη μεριά αυτών και κυρίως των μαθητών κτλ.Υπάρχουν όμως ακόμη αυτοί που κάνουν σωστά τη δουλειά τους,αλλά για πόσο ακόμα; και αυτοί κάποτε θα κουραστούν/βαρεθούν/αγανακτήσουν.Ξέρετε πόσοι καλοί ιδιαιτεράδες και καθηγητές φροντιστηρίων υπάρχουν που θα ήθελαν να διοριστούν στο δημόσιο σχολείο για να συνεισφέρουν;Αλλά δεν υπάρχει αξιολόγηση με αποτέλεσμα να δουλεύουν στο δημόσιο σχολείο οι άχρηστοι και οι ανίκανοι ενώ θα μπορούσαν να ανανεώνουν το εκπαιδευτικό προσωπικό και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.Τέλος να πω ότι δεν γενικεύω αυτό που είπα παραπάνω υπάρχουν καλοί καθηγητές του δημοσίου με όνειρα και γνώσεις αλλά υπάρχουν και αυτοί που θέλησαν να βολευτούν,δεν ανανεώνουν τις γνώσεις τους και μένουν στάσιμοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Ο φοβος των Ελληνοπουλων για τα Μαθηματικα ξεκινα απο την Ε'Δημοτικου αφου ανεβαινει αποτομα το επιπεδο ετσι πιστευω εγω εσεις τι λετε?Τελος το βιβλιο της Ε' Δημοτικου ειναι κακογραμενο και επρεπε απο την Τριτη ταξη να βαζουν Μαθηματικους και Φιλολογους για την διδασκαλια των Μαθηματικων και της Νεοελληνικης Γλωσσας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Κατα την γνωμη μου φταιει και κατι ακομα που θα το πω. Την αμαθεια (αν δε τα καταλαβαινεις δηλαδη) το αφηνω στην ακρη.
Η υλη ειναι τεραστια η οντως καποιοι δεν προσπαθουν οσο πρεπει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Κατα την γνωμη μου φταιει και κατι ακομα που θα το πω. Την αμαθεια (αν δε τα καταλαβαινεις δηλαδη) το αφηνω στην ακρη.
Η υλη ειναι τεραστια η οντως καποιοι δεν προσπαθουν οσο πρεπει

Η ύλη δεν είναι τεράστια στη Γ Λυκείου πόσο μάλλον στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου και του Γυμνασίου.Η ύλη της φυσικής 60 σελίδες,η ύλη του ΑΟΔΕ 55 σελίδες ανούσιας παπαγαλίας,η ύλη των μαθηματικών 4 κεφάλαια εκ των οποίων το 1 (αυτό των μιγαδικών) κουτσουρεμένο,ας μην μιλήσουμε για την ύλη των μαθημάτων γενικής παιδείας που βγαίνει (τουλάχιστον σε Μαθηματικά και Φυσική που έχω άποψη) σε κάτι λιγότερο από 4 μήνες.Αλλά φαίνεται ότι κάποιοι δεν προσπαθούν όσο πρέπει και άλλοι διάφοροι λόγοι στους οποίους ο Dias έκανε παραπάνω εκτενή αναφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Επειδή εγώ το ξεκίνησα αυτό με τη Φιλανδία,νομίζω ότι είναι χρήσιμο να εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους το ανέφερα.

1)Ήθελα να το χρησιμοποιήσω ως μέτρο σύγκρισης,πότε δεν είπα ότι η Φιλανδία ή οποιαδήποτε άλλη χώρα έχει το τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα.Σίγουρα εμείς έχουμε τις δικές μας ανάγκες ως χώρα και πρέπει να προσαρμόσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτές.
2)Ήθελα να συγκρίνω και την νοοτροπία εκεί με την νοοτροπία εδώ,μαντέψτε ποίος "κερδίζει";

Συμφωνώ για ακόμη μια φορά με το Dia.Όταν υπάρχει η νοοτροπία "γιατί να το διαβάσω αφού είναι εκτός ύλης;" ή "αφού τα κάνω στο φροντιστήριο" και το "κορυφαίο" "Το σχολείο στη Γ Λυκείου είναι ένας τρόπος να περνάς καλά" δεν πρόκειται να αλλάξει αυτή η κατάσταση ποτέ.Σίγουρα όλοι οι καθηγητές ξεκίνησαν και διορίστηκαν έχοντας κάποια όνειρα(τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) αλλά στην πορεία η πλειοψηφία αυτών "χάλασε" είτε λόγω συνδικαλισμού,είτε λόγω αδιαφορίας από τη μεριά αυτών και κυρίως των μαθητών κτλ.Υπάρχουν όμως ακόμη αυτοί που κάνουν σωστά τη δουλειά τους,αλλά για πόσο ακόμα; και αυτοί κάποτε θα κουραστούν/βαρεθούν/αγανακτήσουν.Ξέρετε πόσοι καλοί ιδιαιτεράδες και καθηγητές φροντιστηρίων υπάρχουν που θα ήθελαν να διοριστούν στο δημόσιο σχολείο για να συνεισφέρουν;Αλλά δεν υπάρχει αξιολόγηση με αποτέλεσμα να δουλεύουν στο δημόσιο σχολείο οι άχρηστοι και οι ανίκανοι ενώ θα μπορούσαν να ανανεώνουν το εκπαιδευτικό προσωπικό και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.Τέλος να πω ότι δεν γενικεύω αυτό που είπα παραπάνω υπάρχουν καλοί καθηγητές του δημοσίου με όνειρα και γνώσεις αλλά υπάρχουν και αυτοί που θέλησαν να βολευτούν,δεν ανανεώνουν τις γνώσεις τους και μένουν στάσιμοι.

Νομίζω ότι είπες την καλύτερη άποψη σ' αυτό το θέμα. :thumbup: Η "νοοτροπία" της επιλεκτικής μελέτης είναι ευθύνη και της κοινωνίας: αρχή του ελάσσονος μόχθου. Είναι στη γενικότερη κουλτούρα του Νεοέλληνα, η προχειρότητα και το εύκολο κέρδος με κίνητρα εξαπάτησης του κοινωνικού συνόλου. Το σχολείο τι μπορεί να κάνει; Οι περισσότεροι καθηγητές πέρασαν από την ηλικία του μαθητή και του φοιτητή «περνάμε καλά» και «περνάμε τα μαθήματα μόνο με σημειώσεις». Το πρόβλημα διαιωνίζεται, από τη μια γενιά στην επόμενη. Λίγοι άνθρωποι είναι συνειδητοποιημένοι. Έχουν ταχθεί σ' αυτό που κάνουν και το κάνουν σωστά, σε κάθε επαγγελματικό χώρο: από τον σκουπιδιάρη μέχρι τον καθηγητή πανεπιστημίου. Θέλει μεγάλη υπέρβαση στην μικροαστική μιζέρια να μάθεις να προσφέρεις ανιδιοτελώς στο κοινωνικό σύνολο. Να παράγεις έργο μέσω δημιουργίας. Η σύγχρονη Ελληνική κοινωνία δυστυχώς έχει πολλά συμπλέγματα ψυχιατρικής φύσεως. Επαναλαμβάνω, τόσα χρόνια μαθητής-φοιτητής και ακόμη δεν βλέπω έναν «αντικειμενικό στόχο» στη μάθηση. Νιώθω σαν να βαδίζω σε ένα σκοτεινό τούνελ δίχως έξοδο. Αν δεν διαβάσω, κανείς δεν θα ενδιαφερθεί αν ζω ή αν πεθαίνω ή για την πρόοδό μου. Αν διαβάσω, σημαίνει ότι μόνος μου πέτυχα κάτι. Πάλι, κανείς δεν ενδιαφέρεται. Οι θεσμοί υπολειτουργούν ή πιο ευγενικά: δεν λειτουργούν. Δεν τους απασχολώ επειδή δεν τους επηρεάζω τον μισθό. Τότε για ποιο λόγο η τόση κούραση σε σχολεία, σε φροντιστήρια, σε Πανεπιστήμια, και να μην μαθαίνουμε με self-studies όπως και ότι εμείς θέλουμε; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Η ύλη δεν είναι τεράστια στη Γ Λυκείου πόσο μάλλον στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου και του Γυμνασίου.Η ύλη της φυσικής 60 σελίδες,η ύλη του ΑΟΔΕ 55 σελίδες ανούσιας παπαγαλίας,η ύλη των μαθηματικών 4 κεφάλαια εκ των οποίων το 1 (αυτό των μιγαδικών) κουτσουρεμένο,ας μην μιλήσουμε για την ύλη των μαθημάτων γενικής παιδείας που βγαίνει (τουλάχιστον σε Μαθηματικά και Φυσική που έχω άποψη) σε κάτι λιγότερο από 4 μήνες.Αλλά φαίνεται ότι κάποιοι δεν προσπαθούν όσο πρέπει και άλλοι διάφοροι λόγοι στους οποίους ο Dias έκανε παραπάνω εκτενή αναφορά.

Αυτο εξαρτατεται πως ττο βλεπει ο καθενας.
Φετος εγω που ημουν στην β λυκειου στην αλγεβρα γενικης παιδειας ειχα εναν καθηγητη που καθε 3 μερες μας προχωρουσε
κεφαλαιο αποτε αποαυτον πολλοι δε μαθαμε πολλα. (μη ρωτησετε τωρα για αυτον) τα χριστουγεννα ειχαμε φτασει στο 4 κεφαλαιο ευτυχω μετα πηγαινε νορμαλ.
Ομως ξερω ενα παιδι που δεν προσπαθει καν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για την Φινλανδία, το εκπαιδευτικό της σύστημα και τους μύθους της, έχουμε συζητήσει αναλυτικά (τότε που το θέμα ήταν στη μόδα). Μπορείτε να διαβάσετε:

ΕΔΩ 1 . . . . . . . . . . . ΕΔΩ 2. . . . . . . . . . . ΕΔΩ 3


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Μακάρι να ήταν μόνο ένα.

Δυστυχως δεν ειναι μονο ενας.
Αν εξερεσω την θεωρετικη κατευθυνση που μπορουν να μην τα καταλαβαινουν της γεννικης παιδειας.
Μονο εκει κανω οτι δεν βλεπω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top