Ελευθεριακή εκπαίδευση και αντίσταση στο δημόσιο σχολείο

xrhstoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
Εχω δει απιστευτα πραγματα με αυτους οποτε δεν κρινω απο την αρχη και δεν ειμαι προκατειλημενος..Στο σχολειο μου παντως τους ειχαμε απομακρυνει για να μη μας ζαλιζουν και δεν παιρνουσε τιποτα δικο τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Όσα κ να έχεις δεί δεν είναι όλες οι καταστάσεις οι ίδιες έχε υπόψη σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

01011001

Δραστήριο μέλος

Ο Elric αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 408 μηνύματα.
Τότε αφού έχουν δίκιο, ας προτείνουν κάποια εφαρμόσιμη λύση για την βελτίωση της εκπαίδευσης και να σταματήσουν τις μαλακίες.

Πήγες στην εκδήλωση να ακούσεις τι έχουν να πούνε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
δεν χωραει αμφιβολια οτι το ελληνικο σχολειο εχει πολλα προβληματα
ομως δεν μπορουμε παντα να κατηγορουμε το κρατος. ειτε το θελουμε ειτε οχι
αυτοι κυβερνουν επειδη πηραν τους περισσοτερους ψηφους. μηπως ομως πρεπει να
κοιταξουμε και λιγο το εγω? μηπως τα σχολεια ειναι γεματα με μαθητες που δεν τους
ενδιαφερει να μορφωθουν αλλα να κανουν χαβαλε? δεν λεω οτι δεν φταιει η εκαστοτε κυβερνηση
αλλα σιγουρα δεν φταιει μονο αυτη. δεν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
δεν χωραει αμφιβολια οτι το ελληνικο σχολειο εχει πολλα προβληματα
ομως δεν μπορουμε παντα να κατηγορουμε το κρατος. ειτε το θελουμε ειτε οχι
αυτοι κυβερνουν επειδη πηραν τους περισσοτερους ψηφους. μηπως ομως πρεπει να
κοιταξουμε και λιγο το εγω? μηπως τα σχολεια ειναι γεματα με μαθητες που δεν τους
ενδιαφερει να μορφωθουν αλλα να κανουν χαβαλε? δεν λεω οτι δεν φταιει η εκαστοτε κυβερνηση
αλλα σιγουρα δεν φταιει μονο αυτη. δεν

Ας φτιάξει πρώτα το σύστημα ο παπαροζούμης που μας κυβερνάει και το 99% των μαθητών θα είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
δεν χωραει αμφιβολια οτι το ελληνικο σχολειο εχει πολλα προβληματα
ομως δεν μπορουμε παντα να κατηγορουμε το κρατος. ειτε το θελουμε ειτε οχι
αυτοι κυβερνουν επειδη πηραν τους περισσοτερους ψηφους. μηπως ομως πρεπει να
κοιταξουμε και λιγο το εγω? μηπως τα σχολεια ειναι γεματα με μαθητες που δεν τους
ενδιαφερει να μορφωθουν αλλα να κανουν χαβαλε? δεν λεω οτι δεν φταιει η εκαστοτε κυβερνηση
αλλα σιγουρα δεν φταιει μονο αυτη. δεν

Πλάκα κάνεις; Το περιβάλλον διαμορφώνει τον άνθρωπο, δηλαδή η οικογένεια, η κοινωνία και το κράτος. Ο άνθρωπος δε γεννιέται με αρνητική άποψη προς τη γνώση και τη μάθηση, αλλά τη διαμορφώνει στη πορεία των καθοριστικών πρώτων χρόνων της ζωής του.

Είναι υποχρέωση αυτών που μεγαλώνουν ένα παιδί, στο γενικότερο πλαίσιο, να το κάνουν να αγαπήσει το σχολείο και τη γνώση.

Ναι, δε φταίει μόνο η κυβέρνηση. Σίγουρα, όμως, δε φταίνε οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις; Το περιβάλλον διαμορφώνει τον άνθρωπο, δηλαδή η οικογένεια, η κοινωνία και το κράτος. Ο άνθρωπος δε γεννιέται με αρνητική άποψη προς τη γνώση και τη μάθηση, αλλά τη διαμορφώνει στη πορεία των καθοριστικών πρώτων χρόνων της ζωής του.

Είναι υποχρέωση αυτών που μεγαλώνουν ένα παιδί, στο γενικότερο πλαίσιο, να το κάνουν να αγαπήσει το σχολείο και τη γνώση.

Ναι, δε φταίει μόνο η κυβέρνηση. Σίγουρα, όμως, δε φταίνε οι μαθητές.

Συμφωνώ...Ο κάθε μαθητής πηγαίνει στο σχολείο για να μάθει είτε αυτό είναι δημόσιο είτε αυτό είναι ιδιωτικό...Όποιος βλέπει ότι δεν τραβάει κ ότι μόνο κακό θα προσφέρει κ απλά θα χάνει άσκοπα τον χρόνο ψάχνει να βρει μια δουλειά κάπου κάτι...Κ οι μαθητές που είναι στο σχολείο αλλά δημιουργούν κάποιο πρόβλημα όπως έχει ειπωθεί ίσως είναι εκεί επειδή θέλουν να μάθουν απλά είναι δυσαρεστημένοι με κάτι όπως για παράδειγμα με την διεύθυνση ή με τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος από κάποιον καθηγητή...Κ αυτό ξεκινάει από την αξιολόγηση των καθηγητών κ τον διορισμό τους που ξεκινάει από ψηλά από την κάθε κυβέρνηση που ασκεί την κοινωνική εξουσία...Η κάθε κυβέρνηση λοιπόν έχει την ευθύνη κ παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην διαμόρφωση ενός υγειούς εκπαιδευτικού συστήματος στην προκειμένη περίπτωση ή ενός υποβαθμισμένου άχρηστου εκπαιδευτικού συστήματος...Εξάλλου κανείς δεν είπε ότι στα σχολεία δεν υπάρχουν κ ζωηροί μαθητές αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυτοί δεν θέλουν να μάθουν...ίσως λόγω του χαμηλού επιπέδου μόρφωσης στο σχολείο κατέφυγε σε κάποιο φροντηστήριο όπως κάνουν οι περισσότεροι νέοι κ απλά στο σχολείο πηγαίνει για να μην μείνει στην τάξη...Είναι πασιφανές όμως ότι ο κάθε καθηγητής - δάσκαλος που είναι σωστός εκπαιδευτικός - παιδαγωγός μπορεί άνετα να επιβληθεί στην τάξη κ με καλό κ ήρεμο τρόπο να επιβληθεί κ στον μαθητή που είναι ζωηρός κάνοντάς τον να καταλάβει ότι η συμπεριφορά του δεν είναι η αρμόζουσα κ γιατί όχι να τον κάνει να νιώσει κ λίγο άσχημα με ήρεμο τρόπο βέβαια για το πρόβλημα που προκαλεί επικαλούμενος ηθικούς κανόνες...είναι γεγονός ότι οι σημερινοί εκπαιδευτικοί πάντοτε με το κακό κ με τις φωνές προσπαθούν να επιβληθούν τουλάχιστον οι περισσότεροι κ ως επί το πλείσθον οι γηραιότεροι...αυτό όμως προκαλεί όξυνση του ανταγωνισμού κ τίποτε άλλο που είναι όμως φυσιολογικό κυρίως στην εφηβεία αλλά όχι μόνο...Έτσι λοιπόν δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους μαθητές που στο κάτω κάτω σε όλα τα σχολεία η πλειονότητα των μαθητών πηγαίνει για να παρακολουθήσει κ όχι για να κάνει χαβαλέ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις; Το περιβάλλον διαμορφώνει τον άνθρωπο, δηλαδή η οικογένεια, η κοινωνία και το κράτος. Ο άνθρωπος δε γεννιέται με αρνητική άποψη προς τη γνώση και τη μάθηση, αλλά τη διαμορφώνει στη πορεία των καθοριστικών πρώτων χρόνων της ζωής του.

Είναι υποχρέωση αυτών που μεγαλώνουν ένα παιδί, στο γενικότερο πλαίσιο, να το κάνουν να αγαπήσει το σχολείο και τη γνώση.

Ναι, δε φταίει μόνο η κυβέρνηση. Σίγουρα, όμως, δε φταίνε οι μαθητές.
+ φωνω μαζι σου και αυτο πιστευω και εγω αλλα μη ξεχναμε οτι πολλοι μαθητες εξαναγκαζονται απο τους γονεις να ακολουθησουν ενα επαγγελμα με κυρος και οχι μονο χωρις τα παιδια να θελουν ή να μπορουν να ανταπεξελθουν αλλα επειδη ετσι πρεπει και επειδη η κοινωνια αποδεχεται μονο τους και καλα υψηλα μορφωμενους με αρκετων χρονων σπουδων ..ομως λιγοι σκεφτονται πως καποια ατομα εχουν μαθησιακα προβληματα ή απλα θελουν να ακολουθησουν κατι αλλο που δεν συμπεριλαμβανει πολλα ετη σπουδων και ετσι στο σχολειο αυτα τα ατομα κατα καποιο τροπο "ξεσπουν"και βγαζουν ολοι αυτη την καταπιεση με αυτο τον τροπο δλδ κανοντας χαβαλε και εχοντας αρνητικη συμπεριφορα κλπ κλπαυτο νομιζω πως εννοουσε και ο Fasdag..σαφως και φταιει το περιβαλλον του καθε ανθρωπου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι ευθύνες, σε μία κοινωνία, δεν είναι μονομερείς. Συνεπώς όλοι έχουν τις ευθύνες τους, σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό, όσον ακριβώς αναλογεί στη δύναμή τους. Δεν μπορείτε να λέτε πως όλοι οι μαθητές ονειρεύονται ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο θα συμμετέχουν προθύμως και καλόπιστα. Ο fasdag απλώς έθιξε μια πλευρά, δεν είπε τίποτα παράλογο. Ναι, φταίνε και οι μαθητές. Όπως φταίει και το κράτος, οι επιχειρήσεις, οι γονείς, οι καθηγητές. Δεν είναι εύστοχο να μονομερίζονται οι ευθύνες. Άλλωστε και η έννοια "κράτος" δεν είναι κάτι αφηρημένο. Σύνολο υπηρεσιών που στελεχώνεται και διοικείται από χιλιάδες Έλληνες πολίτες είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ας φτιάξει πρώτα το σύστημα ο παπαροζούμης που μας κυβερνάει και το 99% των μαθητών θα είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του.

ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣτάνταρ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Τέτοιες συγκεντρώσεις είναι το λιγότερο γελοίες, καθώς δεν θα υπάρξει κατά 100% αποτέλεσμα, απλώς θα βγουν έξω να λένε ότι κάναν συγκέντρωση και ότι είναι επαναστάτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Οι ευθύνες, σε μία κοινωνία, δεν είναι μονομερείς. Συνεπώς όλοι έχουν τις ευθύνες τους, σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό, όσον ακριβώς αναλογεί στη δύναμή τους. Δεν μπορείτε να λέτε πως όλοι οι μαθητές ονειρεύονται ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο θα συμμετέχουν προθύμως και καλόπιστα. Ο fasdag απλώς έθιξε μια πλευρά, δεν είπε τίποτα παράλογο. Ναι, φταίνε και οι μαθητές. Όπως φταίει και το κράτος, οι επιχειρήσεις, οι γονείς, οι καθηγητές. Δεν είναι εύστοχο να μονομερίζονται οι ευθύνες. Άλλωστε και η έννοια "κράτος" δεν είναι κάτι αφηρημένο. Σύνολο υπηρεσιών που στελεχώνεται και διοικείται από χιλιάδες Έλληνες πολίτες είναι.

Ήθελα απλά να τονίσω, ότι με τίποτα δε φταίνε οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όταν ένα σύστημα πάει στραβά, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, φταίνε όλες οι συνιστώσες του. Είναι φαύλος κύκλος το πράγμα και δεν έχει συγκεκριμένη αρχή. Κάθε συνιστώσα είναι αίτιο και αποτέλεσμα ταυτόχρονα και προφανώς καμία εξ'αυτών δεν μπορεί να μείνει έξω από τον καταμερισμό ευθυνών. Οποιοσδήποτε εμπλέκεται άμεσα ή έμμεσα με την Εκπαίδευση, φταίει για το χάλι της και την ίδια στιγμή έχει τη δύναμη να το διορθώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δύναμη ευθέως ανάλογη της ευθύνης του. Στην περίπτωση των μαθητών μηδενική δηλαδή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Θα το έθετα ευθύνη ευθέως ανάλογη της δύναμης. Είπα να το πω και πριν, καλά που μου το θύμησες. Πρακτικά η δύναμη των μαθητών να βελτιώσουν τμηματικά το δικό τους περιβάλλον δεν μπορεί να λέγεται μηδενική. Όχι σημαντική, αλλά σίγουρα όχι μηδενική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Θα το έθετα ευθύνη ευθέως ανάλογη της δύναμης. Είπα να το πω και πριν, καλά που μου το θύμησες. Πρακτικά η δύναμη των μαθητών να βελτιώσουν τμηματικά το δικό τους περιβάλλον δεν μπορεί να λέγεται μηδενική. Όχι σημαντική, αλλά σίγουρα όχι μηδενική.

Των μαθητών του δημοτικού, δηλαδή, δεν είναι μηδενική; Αυτοί που δίνουν πανελλήνιες, ήξεραν τι θα αντιμετωπίσουν, για να ξέρουν ότι αυτές χρειάζονται ριζική αλλαγή;

Όμως, όταν αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα, τότε έχουν ευθύνη να το διορθώσουν, ώστε να έχουν να αντιμετωπίσουν οι επόμενοι ένα καλύτερο κόσμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το θέμα αναφέρεται, προφανώς, σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές του δημοτικού είναι παιδάκια που ως επί το πλείστον δεν έχουν καν συναίσθηση του κόσμου τους. Δεν τίθενται σε σύγκριση με άτομα 14, 15, 16, 17 ή 18 ετών που είναι σχεδόν ολοκληρωμένες προσωπικότητες κι αν θέλουν να λέγονται ώριμοι, έχουν άποψη, δικαιώματα κι ευθύνες. Όταν κάποιος θέλει να είναι επαναστάτης και ν'αντιδρά (φυσικα καλά θα κάνει, μαζί του εγώ), για να μην είναι χωρίς-αιτία, είναι υποχρεωμένος να αποδέχεται δικαιώματα κι ευθύνες. Και δόξα τω Θεώ, άμοιρος ευθυνών δεν είναι κανένας σ'αυτόν τον κοσμο. Σε μια κοινωνία δεν μπορείς μόνο να ζητάς. Πρέπει επίσης να συμβιβάζεσαι. Δεν συμβιβάστηκαν μόνο οι επαναστατημένοι, αλλά κάποια στιγμή κι αυτοί αναγκάστηκαν να το κάνουν. Η κοινωνία δεν συγχωρεί. Πείτε με πεζό, αλλά εν έτει 2008 δεν μπορώ να πιστέψω σε κενές επαναστάσεις.
Φυσικα κι ένα πρόβλημα κάθε γενιά, για τις μελλοντικές, έχει χρέος να το λύσει. Το ζήτημα που μας απασχολεί, πάντως, είναι πως τελικά θα το λύσει. Με κατάληψη; Με διαμαρτυρία; Με πορεία; Με προσβολή του νόμου-πλαισίου στα δικαστήρια; Με συγκεντρώσεις θολού περιεχομένου, αγνώστων συμμετεχόντων, πίσω από τις οποίες ουδείς γνωρίζει ποιος τελικά κρύβεται και γιατί; Πως τελικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Το θέμα αναφέρεται, προφανώς, σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές του δημοτικού είναι παιδάκια που ως επί το πλείστον δεν έχουν καν συναίσθηση του κόσμου τους. Δεν τίθενται σε σύγκριση με άτομα 14, 15, 16, 17 ή 18 ετών που είναι σχεδόν ολοκληρωμένες προσωπικότητες κι αν θέλουν να λέγονται ώριμοι, έχουν άποψη, δικαιώματα κι ευθύνες. Όταν κάποιος θέλει να είναι επαναστάτης και ν'αντιδρά (φυσικα καλά θα κάνει, μαζί του εγώ), για να μην είναι χωρίς-αιτία, είναι υποχρεωμένος να αποδέχεται δικαιώματα κι ευθύνες. Και δόξα τω Θεώ, άμοιρος ευθυνών δεν είναι κανένας σ'αυτόν τον κοσμο. Σε μια κοινωνία δεν μπορείς μόνο να ζητάς. Πρέπει επίσης να συμβιβάζεσαι. Δεν συμβιβάστηκαν μόνο οι επαναστατημένοι, αλλά κάποια στιγμή κι αυτοί αναγκάστηκαν να το κάνουν. Η κοινωνία δεν συγχωρεί. Πείτε με πεζό, αλλά εν έτει 2008 δεν μπορώ να πιστέψω σε κενές επαναστάσεις.
Φυσικα κι ένα πρόβλημα κάθε γενιά, για τις μελλοντικές, έχει χρέος να το λύσει. Το ζήτημα που μας απασχολεί, πάντως, είναι πως τελικά θα το λύσει. Με κατάληψη; Με διαμαρτυρία; Με πορεία; Με προσβολή του νόμου-πλαισίου στα δικαστήρια; Με συγκεντρώσεις θολού περιεχομένου, αγνώστων συμμετεχόντων, πίσω από τις οποίες ουδείς γνωρίζει ποιος τελικά κρύβεται και γιατί; Πως τελικά;

Δε δικαιολογώ τις επαναστάσεις χωρίς αιτία. Τέσπα, πολύ το συζητήσαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top