Εισαγωγή στην τριτοβάθμια με κακή απόδοση

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,272 μηνύματα.
Και όχι μόνο αυτό, Λαμία και Καβάλα οι πρώτοι είναι εξευτελιστικά χαμηλά...

Ομολογω οτι δεν περιμενα οι πρωτοι να ειναι χαμηλα . Καθε τμημα θεωρουσα δεδομενο οτι θα εχει και τα "αστερια" του . Ακομα και τα χαμηλοβαθμα εχουν παιδια που εγραψαν εξαιρετικα. Ωστοσο σε τμηματα οπως το φυσικο που θεωρειται το πιο δυσκολο στην Ελλαδα ειναι απλα αδιανοητο . Συγγνωμη αλλα το συστημα εισαγωγης ειναι και επισημα ενα μπουρδελο :P .
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Προφανως και θα πέφτουν αυτές οι σχολές σε βάσεις μιας και ποιος θα θέλει να γίνει μαθηματικός/φυσικός όταν κάθε χρόνο αυτές οι σχολές δέχονται 1000+ εισακτεους δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο κορεσμό στην αγορά εργασίας σε αυτά τα επαγγέλματα. Το μαθηματικά φυσικό συγκεκριμένα έχει καταλήξει να είναι η 2η λύση του "χαμένου" Πολυτεχνείου και αυτό γιατί κανένας υπουργός παιδειας δεν λέει να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο όλο το λάθος που υπάρχει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Οι σχολές πυροσβεστικής δηλαδή γιατί θεωρείτε έχουν βάσεις υπερβολικά ψηλά; Επειδή "καίγονται" όλοι να σβήνουν φωτιές; Οι καιροί είναι δύσκολοι και οι ρομαντισμοί τύπου κάνε αυτό που αγαπάς έχουν σταματήσει σε πολλές οικογένειες. Ήδη ξέρω πολλά άτομα που έδιναν φέτος 2η φορά για στρατιωτικές και κάποιοι είναι διατεθειμένοι να δώσουν και 3η. Πληθώρα σχολών απ'την άλλη με βάσεις από 4000-6000 μόρια, να σε πιάνουν τα γέλια. Εγώ λοιπόν αντί για την βάση του 10 που προτείνει η κυρία κεραμεως θα πρότεινα σε όσες σχολές ο 1ος δεν έχει βγάλει τουλάχιστον 10000 μόρια να πηγαίνουν από εκεί που ήρθαν γιατι αν μη τι άλλο πρόκειται για σχολές που δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις(είμαι σίγουρος ότι υπήρχαν και τέτοιες φέτος).
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Όποτε τα 1000€ τα παίρνεις όλα ή πχ ένα ποσοστό από αυτά ανάλογα με το εισόδημα της οικογένειας σου;

Αν το οικογενειακό σου εισόδημα είναι κάτω απ' το όριο που έχουν θέσει τα παίρνεις για κάθε χρόνο φοίτησης όσο διαρκεί τυπικά η σχολή σου (επί 4, 5 ή 6 χρόνια για Ιατρικές)...αλλιώς παίρνεις απ' τα 3 το μακρύτερο!
Δεν συμφωνώ απόλυτα με τις πρώτες γραμμές του 1) καθώς η ίση μεταχείριση ανεξαρτήτος εισοδήματος αναπόφευκτα θα οδηγούσε σε μεγαλύτερες ανισότητες απο τις υπάρχουσες . Η δωρεάν σίτιση και στέγαση είναι ένα θέμα μεταξύ άλλων αυτή την στιγμή πάντως . Πλέον οτι και να γράψεις περνάς κάπου,ενώ ταυτόχρονα η Ελλάδα γέμισε πλέον απο πανεπιστήμια . Σίγουρα θα τα βρούμε μπροστά μας . Πάντως υπάρχουν και περιπτώσεις που οι εστίες που δεν κατοικούνται καν απο φοιτητές :P .

Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Οι φετινές βάσεις με έφεραν προ εκπλήξεως! Είναι ανήκουστο να εισάγονται στο πανεπιστήμιο υποψήφιοι με 0,8 και άλλους χαμηλότατους βαθμούς, όπως ανέφεραν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Οι φοιτητές αυτοί θα αποφοιτήσουν ποτέ από τη σχολή τους; Θα κατορθώσουν να απορροφηθούν στην αγορά εργασίας με τόσο ελλιπή προσόντα; Φοβάμαι πως η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα είναι αρνητική. Η επιβολή βαθμολογικού πλαφόν για την άμβλυνση του φαινομένου αυτού κρίνω πως είναι θετικό, με την προϋπόθεση ότι αυτό θα καθορίζεται από την κάθε σχολή ξεχωριστά.

Βέβαια, η κατάσταση αυτή εκκινεί, κατά τη γνώμη μου, από την ανακύκλωση και αποδοχή του στερεοτύπου ότι όλοι πρέπει να μορφωθούν στο πανεπιστήμιο (η ''διαβόητη'' πρόταξη των πνευματικών επαγγελμάτων). Η υποτίμηση των τεχνικών επαγγελμάτων ωθεί πολλούς υποψηφίους, οι οποίοι υπό άλλες συνθήκες θα μεγαλουργούσαν στα επαγγέλματα του υδραυλικού, του ψυκτικού και άλλων τεχνιτών, να αγωνίζονται για μία θέση σε ΑΕΙ, χωρίς να το επιθυμούν και χωρίς να έχουν ακαδημαϊκές δυνατότητες. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι χαμηλές επιδόσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με την αύξηση των εισακτέων, οδηγούν στις φετινές και ιστορικά χαμηλές βάσεις. Η παραπάνω νοοτροπία φοβάμαι ότι δύσκολα θα εγκαταλειφθεί από τους Έλληνες μαθητές -μάλλον τους γονείς τους.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,272 μηνύματα.
Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!

Πολλά προβλέπει το σύνταγμα,αναρωτιέμαι πόσα εφαρμόζονται...
Σε μια ιδανική πολιτεία πράγματι εαν πέρναγες στις εξετάσεις θα έπρεπε να βρουν τρόπο οπωσδήποτε να σπουδάσεις, αλλά Ελλάδα κλαιν. Πλέον δεν έχει σημασία , καθώς ο πρώτος των πρώτων φλεξάρει λες και βρήκε θεραπεία στον καρκίνο(ή έστω το σόι του) και ο τελευταίος χαίρεται που πέρασε με μηδαμινή προσπάθεια κάπου . Κοινώς η απόδοση σου δεν έχει καμία αξία σε ένα τέτοιο σύστημα πλέον . Ανέκαθεν ήταν τυπολατρικό παρά ουσιαστικό και φέτος για πρώτη φορά βγήκαν οι παθογένειες του στην επιφάνεια και όλοι είναι δήθεν έκπληκτοι .

Προφανως και θα πέφτουν αυτές οι σχολές σε βάσεις μιας και ποιος θα θέλει να γίνει μαθηματικός/φυσικός όταν κάθε χρόνο αυτές οι σχολές δέχονται 1000+ εισακτεους δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο κορεσμό στην αγορά εργασίας σε αυτά τα επαγγέλματα. Το μαθηματικά φυσικό συγκεκριμένα έχει καταλήξει να είναι η 2η λύση του "χαμένου" Πολυτεχνείου και αυτό γιατί κανένας υπουργός παιδειας δεν λέει να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο όλο το λάθος που υπάρχει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Οι σχολές πυροσβεστικής δηλαδή γιατί θεωρείτε έχουν βάσεις υπερβολικά ψηλά; Επειδή "καίγονται" όλοι να σβήνουν φωτιές; Οι καιροί είναι δύσκολοι και οι ρομαντισμοί τύπου κάνε αυτό που αγαπάς έχουν σταματήσει σε πολλές οικογένειες. Ήδη ξέρω πολλά άτομα που έδιναν φέτος 2η φορά για στρατιωτικές και κάποιοι είναι διατεθειμένοι να δώσουν και 3η. Πληθώρα σχολών απ'την άλλη με βάσεις από 4000-6000 μόρια, να σε πιάνουν τα γέλια. Εγώ λοιπόν αντί για την βάση του 10 που προτείνει η κυρία κεραμεως θα πρότεινα σε όσες σχολές ο 1ος δεν έχει βγάλει τουλάχιστον 10000 μόρια να πηγαίνουν από εκεί που ήρθαν γιατι αν μη τι άλλο πρόκειται για σχολές που δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις(είμαι σίγουρος ότι υπήρχαν και τέτοιες φέτος).

Θεωρώ οτι τα φυσικομαθηματικά τμήματα πρέπει να μειώσουν δραματικά πολύ τους εισακτέους τους .
Εαν δεν μπορούν να βρουν ικανούς υποψήφιους ας δέχονται μια μικρή μερίδα που θα βγάλει την σχολή και πέτυχε μια αξιοπρεπή βαθμολογία .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν το οικογενειακό σου εισόδημα είναι κάτω απ' το όριο που έχουν θέσει τα παίρνεις για κάθε χρόνο φοίτησης όσο διαρκεί τυπικά η σχολή σου (επί 4, 5 ή 6 χρόνια για Ιατρικές)...αλλιώς παίρνεις απ' τα 3 το μακρύτερο!


Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!


Γιατί όλοι επικαλούνται και ερμηνεύουν το Σύνταγμα κατά το δοκούν χωρίς τουλάχιστον ένα γκουγκλαρισμα του συλλογισμόυ πίσω από τη συνταγματική διάταξη;

Στο Σύνταγμα λέει και ότι καθένας έχει δικαίωμα στην εργασία, δεν σημαίνει ότι το κράτος δεν πρέπει να αφήσει κανέναν άνεργο. Δωρεάν παιδεία δε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σημαίνει ότι ο καθένας ο οποίος εισάγεται με το σύστημα κατά τον νόμο εισαγωγής δεν οφείλει να πληρώσει δίδακτρα, γιατί τα έχουμε πληρώσει με φόρους. Δεν σημαίνει ότι του πληρώνει φαΐ και σπίτι. Άλλο αν θα έπρεπε ή όχι. Το Σύνταγμα πάντως δεν λέει κάτι τέτοιο.

Απλά είναι τα πράγματα... Αφήνεις το σύστημα των βάσεων όπως είναι και κάνεις πιο δύσκολη την έξοδο από τα πανεπιστήμια. Είναι σίγουρο ότι αν μπεις στο Πανεπιστήμιο θα βγεις πτυχιούχος στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι βγαίνουμε και με καλούς βαθμούς και στο εξωτερικό άμα τους το πεις γελάνε. Γαλλία για να πάρεις 10 σε μάθημα πρέπει να έχεις κατέβει με φτερά από τον ουρανό.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Πολλά προβλέπει το σύνταγμα,αναρωτιέμαι πόσα εφαρμόζονται...

Γι' αυτό είμαστε ένα μπουρδέλο ως κράτος και κοινωνία, γιατί παίρνει π.χ. ο λιγούρης πατέρας το χιλιάρικο το βάζει στην τσέπη και στέλνει το παιδί του να σπουδάσει συγκατοικώντας ή φιλοξενούμενο ή πηγαινοερχόμενο!
Κινήθηκε ποτέ κανείς νομικά κατά του κράτους γι' αυτό το λόγο;Όχι φυσικά...
Το κράτος έκρινε ότι η συνείδηση του Έλληνα γονιού εξαγοράζεται με 1.000 ευρώ, τα έδωσε κι άντε γεια!;)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Kαλά κάνουν, αφού μπορούν.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συγγνωμη αλλα το συστημα εισαγωγης ειναι και επισημα ενα μπουρδελο


Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει.


Έχει ξαναγίνει η συζήτηση αυτή στο φόρουμ. Καταλαβαίνω με ποια λογική το λες, και όντως αυτός που έχει πάει καλά στις πανελλήνιες είναι άξιος. Αλλά άξιος για να πάει καλά στις πανελλήνιες, για κάτι άλλο δε μπορούμε να ξέρουμε εξαρχής. Οπότε γεννάται το ερώτημα, οκ, ας δεχτούμε* ότι είναι αξιοκρατικό. Είναι σίγουρα με τη σωστή "αξία";

*Λέω ας δεχτούμε διότι αμφιβάλλω ότι όλα τα σχολεία έχουν ακριβώς τις ίδιες συνθήκες και άρα δεν "εισβάλλουν" και άλλοι παράγοντες στην εξέταση.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο

Και όσοι είναι με διδακτορικό τι διδακτόρευαν;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.

Λέω ότι έχουμε πολλούς δυσκίνητους επαγγελματικά με διδακτορικά που κάπως πρέπει να ζήσουν. Αυτοί τι δουλειά θα πάνε να κάνουν αν δεν ιδρύονται πολλά και άχρηστα Πανεπιστημιακά Τμήματα; Αν δεν τα γεμίζουν με φοιτητές που καίγονται να σπουδάσουν κάτι για να μην κάθονται, αν δεν ιδρύονται φοιτητικά φροντιστήρια που να διδάσκουν και εκεί κάτοχοι διδακτορικών ώστε πολλοί φοιτητές να περνούν τα μαθήματα της εξεταστικής; Βλέπεις, έχουμε πλεόνασμα σε χαρτιά και αιώνια δίψα για την έρευνα αλλά η οικονομία της Ελλάδας είναι εποχής 1830.
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Θα μπορούσα να δεκτώ το να μπαίνουν τόσοι υποψήφιοι αν παράλληλα υπήρχε ένα σοβαρό σύστημα που να το υποστηρίζει, εξάλλου το σχολείο είναι διαφορετικό από το πανεπιστήμιο, και όσον αφορά το ενδιαφέρον που προσελκύει και όσον αφορά τον τρόπο μελέτης.

Και με τον όρο σοβαρό σύστημα εννοώ οι φοιτητές να έπρεπε να έρθουν στα στάνταρ του πανεπιστημίου, αντί να συμβαίνει το αντίθετο. Όμως άμα έχεις σύστημα αιώνιων φοιτητών και κάποια στιγμή απλά δε βγαίνει να έχεις 10000 εξεταζόμενα άτομα σε ένα μάθημα, αναγκαστικά θα ρίξεις τα στάνταρ και θα τους περάσεις με ένα 5 να τελειώνεις (αν δεν έχεις ήδη ρίξει στα τάρταρα τη δυσκολία των μαθημάτων). Αυτό δεν είναι καν κάποιο μυστικό, είναι κάτι για το οποίο διαμαρτύρονται πολλοί ακαδημαικοί. Αποτέλεσμα φυσικά η υποτίμηση του πτυχίου
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,272 μηνύματα.
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο

Όταν το τι είναι επιτρεπτό και τι όχι έμμεσα υποσκάπτει το δίκαιο,το σύστημα είναι αδιάβλητο απο άλλους αλλά αυτοάνοσο. Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή και με μια επιφανειακή προσέγγιση ναι συμφωνώ οτι είναι αδιάβλητες εξετάσεις στο επίπεδο που εξετάζεις . Ωστόσο εγώ αναφέρομαι στον μηχανισμό που οι εν δυνάμει φοιτητές κατανέμονται στα πανεπιστήμια .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Πάντως δεν βλέπω κανείς να αγγίζει το θέμα κατά πόσο σχετίζονται τα θέματα εξεταστικής με ότι διδάσκεται ή πως διδάσκεται στο εξάμηνο. Αριθμητική ανάλυση στον πίνακα με κιμωλία;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ας περάσουν όλα τα παιδιά κάπου ακόμα και με 0 γιατι σας πειράζει ;
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Αν μελετήσει κανείς τους αριθμούς στις βάσεις, θα δει ότι και κενές θέσεις έμειναν και από αυτούς που εισήχθησαν (ημερήσια γενικά λύκεια και όχι ειδική κατηγορία, εσπερινό λύκειο, τμήμα με ειδικό μάθημα, κ.λπ.) είναι στο 1,5/20! Περαιτέρω, από όλες τις κατηγορίες υποψηφίων και τύπων λυκείου (και κάνοντας την υπόθεση, ότι όλοι οι υποψήφιοι δηλώνουν όλα τα προσφερόμενα τμήματα) εισέρχονται οι 9 στους 10!!!! (πολλές οι προσφερόμενες θέσεις στα ΑΕΙ, αρκετά λιγότεροι οι υποψήφιοι ελέω υπογεννητικότητας σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές), τότε είναι εύλογο, λογικό και επόμενο να εισάγονται με "κακές επιδόσεις". (βασικά, επειδή όμως δεν δηλώνουν όλοι-όλα... τότε ουσιαστικά εισέρχονται οι 10 στους 10... δηλαδή, όλοι)!

Επιπλέον απόψεις σχετικά:
α) Ο υποψήφιος φοιτητής όταν γνωρίζει ότι "θα περάσω κάπου" έστω και με 1-2-3-4 στα 20, τότε γιατί να καταβάλει προσπάθεια (αναλογίζεται), ώστε να "κερδίσει" την εισαγωγή στα ΑΕΙ; Και αυτό ίσως δεν το "σέβεται" και μετέπειτα ως φοιτητής (συνεχίζει στο αυτό ρυθμό, γιατί έτσι "έμαθε").
β) Υπάρχουν τμήματα ΑΕΙ που δεν έχουν μεγάλες ανάγκες σε "προ-απαιτούμενες γυμνασιολυκειακές γνώσεις" (π.χ. διοίκηση επιχειρήσεων), ενώ φυσικά υπάρχουν και τμήματα που το θέλουν σφόδρα (π.χ. φυσικομαθηματικές).
γ) Η θέσπιση π.χ. "βάση 10" είναι το λιγότερο αστείο, ενώ υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για την "θέσπιση ορίου ποιότητας" στις τριτοβάθμιες σπουδές. Βασικά, πρόκειται για ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ και ΟΧΙ για εξετάσεις το όλον με τις πανελλήνιες! Αν αντιληφθούμε τη διαφορά, τότε "ξεμπερδεύουν" πολλές σκέψεις...
δ) Οι σπουδές στην τριτοβάθμια είναι δωρεάν για τους φοιτητές, όχι δωρεάν για το κοινωνικό σύνολο (φόροι). Επειδή όμως δεν μιλάμε για "λαϊκό πανεπιστήμιο" ή "επιμόρφωση ΚΕΚ", σπουδές-"χόμπυ" κ.λπ. μορφές δια βίου (άτυπης) εκπαίδευσης, αλλά για σπουδές που οδηγούν σε δεδομένο επάγγελμα που η κοινωνία χρειάζεται... προτείνεται περισσότερη περίσκεψη για σχέδιο ΑΘΗΝΑΙΙΙ χωρίς επιτέλους πολιτικά κριτήρια.

Είμαι πτυχιούχος ΓΠΑ. Τα γεωπονικά τμήματα και σχολές της χώρας μας δέχθηκαν φέτος >6000 φοιτητές. Ορίστε;
 

χημεια4λαιφ

Νεοφερμένος

Ο χημεια4λαιφ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Γενικά η ίδρυση νέων Πανεπιστήμιων και κατάργηση των ΤΕΙ μείωσε τη ζήτηση στις σχολές θετικών Επιστημών ειδικά στη Πάτρα μπαίνεις επιστήμη υλικών με 7κ ως βάση. Κρίμα πολύ για αυτά τα παιδιά που θα χάσουν το χρόνο τους..
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top