Guest 336742
Επισκέπτης
Τα φυσικά φέτος έχουν πιο χαμηλές βάσεις[..]
Και όχι μόνο αυτό, Λαμία και Καβάλα οι πρώτοι είναι εξευτελιστικά χαμηλά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Και όχι μόνο αυτό, Λαμία και Καβάλα οι πρώτοι είναι εξευτελιστικά χαμηλά...
Ομολογω οτι δεν περιμενα οι πρωτοι να ειναι χαμηλα . Καθε τμημα θεωρουσα δεδομενο οτι θα εχει και τα "αστερια" του . Ακομα και τα χαμηλοβαθμα εχουν παιδια που εγραψαν εξαιρετικα. Ωστοσο σε τμηματα οπως το φυσικο που θεωρειται το πιο δυσκολο στην Ελλαδα ειναι απλα αδιανοητο . Συγγνωμη αλλα το συστημα εισαγωγης ειναι και επισημα ενα μπουρδελο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Όποτε τα 1000€ τα παίρνεις όλα ή πχ ένα ποσοστό από αυτά ανάλογα με το εισόδημα της οικογένειας σου;
Αν το οικογενειακό σου εισόδημα είναι κάτω απ' το όριο που έχουν θέσει τα παίρνεις για κάθε χρόνο φοίτησης όσο διαρκεί τυπικά η σχολή σου (επί 4, 5 ή 6 χρόνια για Ιατρικές)...αλλιώς παίρνεις απ' τα 3 το μακρύτερο!
Δεν συμφωνώ απόλυτα με τις πρώτες γραμμές του 1) καθώς η ίση μεταχείριση ανεξαρτήτος εισοδήματος αναπόφευκτα θα οδηγούσε σε μεγαλύτερες ανισότητες απο τις υπάρχουσες . Η δωρεάν σίτιση και στέγαση είναι ένα θέμα μεταξύ άλλων αυτή την στιγμή πάντως . Πλέον οτι και να γράψεις περνάς κάπου,ενώ ταυτόχρονα η Ελλάδα γέμισε πλέον απο πανεπιστήμια . Σίγουρα θα τα βρούμε μπροστά μας . Πάντως υπάρχουν και περιπτώσεις που οι εστίες που δεν κατοικούνται καν απο φοιτητές .
Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Βέβαια, η κατάσταση αυτή εκκινεί, κατά τη γνώμη μου, από την ανακύκλωση και αποδοχή του στερεοτύπου ότι όλοι πρέπει να μορφωθούν στο πανεπιστήμιο (η ''διαβόητη'' πρόταξη των πνευματικών επαγγελμάτων). Η υποτίμηση των τεχνικών επαγγελμάτων ωθεί πολλούς υποψηφίους, οι οποίοι υπό άλλες συνθήκες θα μεγαλουργούσαν στα επαγγέλματα του υδραυλικού, του ψυκτικού και άλλων τεχνιτών, να αγωνίζονται για μία θέση σε ΑΕΙ, χωρίς να το επιθυμούν και χωρίς να έχουν ακαδημαϊκές δυνατότητες. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι χαμηλές επιδόσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με την αύξηση των εισακτέων, οδηγούν στις φετινές και ιστορικά χαμηλές βάσεις. Η παραπάνω νοοτροπία φοβάμαι ότι δύσκολα θα εγκαταλειφθεί από τους Έλληνες μαθητές -μάλλον τους γονείς τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!
Πολλά προβλέπει το σύνταγμα,αναρωτιέμαι πόσα εφαρμόζονται...
Σε μια ιδανική πολιτεία πράγματι εαν πέρναγες στις εξετάσεις θα έπρεπε να βρουν τρόπο οπωσδήποτε να σπουδάσεις, αλλά Ελλάδα κλαιν. Πλέον δεν έχει σημασία , καθώς ο πρώτος των πρώτων φλεξάρει λες και βρήκε θεραπεία στον καρκίνο(ή έστω το σόι του) και ο τελευταίος χαίρεται που πέρασε με μηδαμινή προσπάθεια κάπου . Κοινώς η απόδοση σου δεν έχει καμία αξία σε ένα τέτοιο σύστημα πλέον . Ανέκαθεν ήταν τυπολατρικό παρά ουσιαστικό και φέτος για πρώτη φορά βγήκαν οι παθογένειες του στην επιφάνεια και όλοι είναι δήθεν έκπληκτοι .
Προφανως και θα πέφτουν αυτές οι σχολές σε βάσεις μιας και ποιος θα θέλει να γίνει μαθηματικός/φυσικός όταν κάθε χρόνο αυτές οι σχολές δέχονται 1000+ εισακτεους δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο κορεσμό στην αγορά εργασίας σε αυτά τα επαγγέλματα. Το μαθηματικά φυσικό συγκεκριμένα έχει καταλήξει να είναι η 2η λύση του "χαμένου" Πολυτεχνείου και αυτό γιατί κανένας υπουργός παιδειας δεν λέει να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο όλο το λάθος που υπάρχει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Οι σχολές πυροσβεστικής δηλαδή γιατί θεωρείτε έχουν βάσεις υπερβολικά ψηλά; Επειδή "καίγονται" όλοι να σβήνουν φωτιές; Οι καιροί είναι δύσκολοι και οι ρομαντισμοί τύπου κάνε αυτό που αγαπάς έχουν σταματήσει σε πολλές οικογένειες. Ήδη ξέρω πολλά άτομα που έδιναν φέτος 2η φορά για στρατιωτικές και κάποιοι είναι διατεθειμένοι να δώσουν και 3η. Πληθώρα σχολών απ'την άλλη με βάσεις από 4000-6000 μόρια, να σε πιάνουν τα γέλια. Εγώ λοιπόν αντί για την βάση του 10 που προτείνει η κυρία κεραμεως θα πρότεινα σε όσες σχολές ο 1ος δεν έχει βγάλει τουλάχιστον 10000 μόρια να πηγαίνουν από εκεί που ήρθαν γιατι αν μη τι άλλο πρόκειται για σχολές που δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις(είμαι σίγουρος ότι υπήρχαν και τέτοιες φέτος).
Θεωρώ οτι τα φυσικομαθηματικά τμήματα πρέπει να μειώσουν δραματικά πολύ τους εισακτέους τους .
Εαν δεν μπορούν να βρουν ικανούς υποψήφιους ας δέχονται μια μικρή μερίδα που θα βγάλει την σχολή και πέτυχε μια αξιοπρεπή βαθμολογία .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης
Αν το οικογενειακό σου εισόδημα είναι κάτω απ' το όριο που έχουν θέσει τα παίρνεις για κάθε χρόνο φοίτησης όσο διαρκεί τυπικά η σχολή σου (επί 4, 5 ή 6 χρόνια για Ιατρικές)...αλλιώς παίρνεις απ' τα 3 το μακρύτερο!
Το Σύνταγμα προβλέπει δωρεάν φοίτηση στα Α.Ε.Ι. για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες που πετυχαίνουν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα Α.Ε.Ι., δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα εδώ...ή όλοι θα τρώνε και θα μένουν σε εστίες τζάμπα ή κανένας!
Γιατί όλοι επικαλούνται και ερμηνεύουν το Σύνταγμα κατά το δοκούν χωρίς τουλάχιστον ένα γκουγκλαρισμα του συλλογισμόυ πίσω από τη συνταγματική διάταξη;
Στο Σύνταγμα λέει και ότι καθένας έχει δικαίωμα στην εργασία, δεν σημαίνει ότι το κράτος δεν πρέπει να αφήσει κανέναν άνεργο. Δωρεάν παιδεία δε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σημαίνει ότι ο καθένας ο οποίος εισάγεται με το σύστημα κατά τον νόμο εισαγωγής δεν οφείλει να πληρώσει δίδακτρα, γιατί τα έχουμε πληρώσει με φόρους. Δεν σημαίνει ότι του πληρώνει φαΐ και σπίτι. Άλλο αν θα έπρεπε ή όχι. Το Σύνταγμα πάντως δεν λέει κάτι τέτοιο.
Απλά είναι τα πράγματα... Αφήνεις το σύστημα των βάσεων όπως είναι και κάνεις πιο δύσκολη την έξοδο από τα πανεπιστήμια. Είναι σίγουρο ότι αν μπεις στο Πανεπιστήμιο θα βγεις πτυχιούχος στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι βγαίνουμε και με καλούς βαθμούς και στο εξωτερικό άμα τους το πεις γελάνε. Γαλλία για να πάρεις 10 σε μάθημα πρέπει να έχεις κατέβει με φτερά από τον ουρανό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Πολλά προβλέπει το σύνταγμα,αναρωτιέμαι πόσα εφαρμόζονται...
Γι' αυτό είμαστε ένα μπουρδέλο ως κράτος και κοινωνία, γιατί παίρνει π.χ. ο λιγούρης πατέρας το χιλιάρικο το βάζει στην τσέπη και στέλνει το παιδί του να σπουδάσει συγκατοικώντας ή φιλοξενούμενο ή πηγαινοερχόμενο!
Κινήθηκε ποτέ κανείς νομικά κατά του κράτους γι' αυτό το λόγο;Όχι φυσικά...
Το κράτος έκρινε ότι η συνείδηση του Έλληνα γονιού εξαγοράζεται με 1.000 ευρώ, τα έδωσε κι άντε γεια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 468119
Επισκέπτης
Συγγνωμη αλλα το συστημα εισαγωγης ειναι και επισημα ενα μπουρδελο
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 336742
Επισκέπτης
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει.
Έχει ξαναγίνει η συζήτηση αυτή στο φόρουμ. Καταλαβαίνω με ποια λογική το λες, και όντως αυτός που έχει πάει καλά στις πανελλήνιες είναι άξιος. Αλλά άξιος για να πάει καλά στις πανελλήνιες, για κάτι άλλο δε μπορούμε να ξέρουμε εξαρχής. Οπότε γεννάται το ερώτημα, οκ, ας δεχτούμε* ότι είναι αξιοκρατικό. Είναι σίγουρα με τη σωστή "αξία";
*Λέω ας δεχτούμε διότι αμφιβάλλω ότι όλα τα σχολεία έχουν ακριβώς τις ίδιες συνθήκες και άρα δεν "εισβάλλουν" και άλλοι παράγοντες στην εξέταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο
Και όσοι είναι με διδακτορικό τι διδακτόρευαν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 468119
Επισκέπτης
Και όσοι είναι με διδακτορικό τι διδακτόρευαν;
;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Λέω ότι έχουμε πολλούς δυσκίνητους επαγγελματικά με διδακτορικά που κάπως πρέπει να ζήσουν. Αυτοί τι δουλειά θα πάνε να κάνουν αν δεν ιδρύονται πολλά και άχρηστα Πανεπιστημιακά Τμήματα; Αν δεν τα γεμίζουν με φοιτητές που καίγονται να σπουδάσουν κάτι για να μην κάθονται, αν δεν ιδρύονται φοιτητικά φροντιστήρια που να διδάσκουν και εκεί κάτοχοι διδακτορικών ώστε πολλοί φοιτητές να περνούν τα μαθήματα της εξεταστικής; Βλέπεις, έχουμε πλεόνασμα σε χαρτιά και αιώνια δίψα για την έρευνα αλλά η οικονομία της Ελλάδας είναι εποχής 1830.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ziekr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και με τον όρο σοβαρό σύστημα εννοώ οι φοιτητές να έπρεπε να έρθουν στα στάνταρ του πανεπιστημίου, αντί να συμβαίνει το αντίθετο. Όμως άμα έχεις σύστημα αιώνιων φοιτητών και κάποια στιγμή απλά δε βγαίνει να έχεις 10000 εξεταζόμενα άτομα σε ένα μάθημα, αναγκαστικά θα ρίξεις τα στάνταρ και θα τους περάσεις με ένα 5 να τελειώνεις (αν δεν έχεις ήδη ρίξει στα τάρταρα τη δυσκολία των μαθημάτων). Αυτό δεν είναι καν κάποιο μυστικό, είναι κάτι για το οποίο διαμαρτύρονται πολλοί ακαδημαικοί. Αποτέλεσμα φυσικά η υποτίμηση του πτυχίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής που είναι το μοναδικό αξιοκρατικό πράγμα στην Ελλάδα που έχει μείνει. Αυτό έχει να κάνει με πολιτική, δηλαδή με την ίδρυση εκατοντάδων σχολών σε όλη την Ελλάδα για την τόνωση της περιφερειακής οικονομίας και δευτερευόντως από τις πολλές θέσεις ανα τμήμα. Αν έκλειναν οι μισές σχολές και ο αριθμός των εισακτέων στις υπόλοιπες μειωνόταν κατά 50% θα ανέβαινε το επίπεδο
Όταν το τι είναι επιτρεπτό και τι όχι έμμεσα υποσκάπτει το δίκαιο,το σύστημα είναι αδιάβλητο απο άλλους αλλά αυτοάνοσο. Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή και με μια επιφανειακή προσέγγιση ναι συμφωνώ οτι είναι αδιάβλητες εξετάσεις στο επίπεδο που εξετάζεις . Ωστόσο εγώ αναφέρομαι στον μηχανισμό που οι εν δυνάμει φοιτητές κατανέμονται στα πανεπιστήμια .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Επιπλέον απόψεις σχετικά:
α) Ο υποψήφιος φοιτητής όταν γνωρίζει ότι "θα περάσω κάπου" έστω και με 1-2-3-4 στα 20, τότε γιατί να καταβάλει προσπάθεια (αναλογίζεται), ώστε να "κερδίσει" την εισαγωγή στα ΑΕΙ; Και αυτό ίσως δεν το "σέβεται" και μετέπειτα ως φοιτητής (συνεχίζει στο αυτό ρυθμό, γιατί έτσι "έμαθε").
β) Υπάρχουν τμήματα ΑΕΙ που δεν έχουν μεγάλες ανάγκες σε "προ-απαιτούμενες γυμνασιολυκειακές γνώσεις" (π.χ. διοίκηση επιχειρήσεων), ενώ φυσικά υπάρχουν και τμήματα που το θέλουν σφόδρα (π.χ. φυσικομαθηματικές).
γ) Η θέσπιση π.χ. "βάση 10" είναι το λιγότερο αστείο, ενώ υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για την "θέσπιση ορίου ποιότητας" στις τριτοβάθμιες σπουδές. Βασικά, πρόκειται για ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ και ΟΧΙ για εξετάσεις το όλον με τις πανελλήνιες! Αν αντιληφθούμε τη διαφορά, τότε "ξεμπερδεύουν" πολλές σκέψεις...
δ) Οι σπουδές στην τριτοβάθμια είναι δωρεάν για τους φοιτητές, όχι δωρεάν για το κοινωνικό σύνολο (φόροι). Επειδή όμως δεν μιλάμε για "λαϊκό πανεπιστήμιο" ή "επιμόρφωση ΚΕΚ", σπουδές-"χόμπυ" κ.λπ. μορφές δια βίου (άτυπης) εκπαίδευσης, αλλά για σπουδές που οδηγούν σε δεδομένο επάγγελμα που η κοινωνία χρειάζεται... προτείνεται περισσότερη περίσκεψη για σχέδιο ΑΘΗΝΑΙΙΙ χωρίς επιτέλους πολιτικά κριτήρια.
Είμαι πτυχιούχος ΓΠΑ. Τα γεωπονικά τμήματα και σχολές της χώρας μας δέχθηκαν φέτος >6000 φοιτητές. Ορίστε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
χημεια4λαιφ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.