Ειδική "αστυνομία" πανεπιστημίων ιδρύει ο Μητσοτάκης

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Το πρόβλημα με τους δεξιούς είναι πως κάποιοι μπορεί να παρουσιάζονται ως πατριώτες που αγαπάνε τον τόπο τους ενώ κρυφά μπορεί να υποστηρίζουν ιδέες ευγονικής, αμοφοβικές απόψεις και άλλες ωραίες ιδέες. Προσωπικά ούτε εγώ θέλω τέτοια άτομα μέσα στα ΑΕΙ. Σχετικά με την εκπροσώπηση της ΔΑΠ, μου είναι αδιάφορο αν μια συμμορία που παριστάνει το αστικό κόμμα όπως η νδ θα έχει βήμα στα ΑΕΙ όταν η πλειοψηφία των μμε αναπαράγουν τις απόψεις τους. Επίσης δεν μου φαίνεται παράλογο όταν καθηγητές όπως αυτός που σου ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα (αυτός της σεμφε) θα δέχονται αποδοκιμασίες και ειρωνικά σχόλια ενώ ξέρουμε ότι είναι μπλεγμένοι. Θεωρείς ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει αντίδραση σε προβληματικές ενέργειες των μελών δεπ;
Είδες; Μόνος σου λοιπόν κάνεις circlejerk και με επιβεβαιώνεις. Τι θα πει δεν θέλω τέτοια άτομα μέσα στα ΑΕΙ; Με αυτή τη λογική θα πάμε; Ε ούτε εγώ θέλω ανθέλληνες στα πανεπιστήμια και γενικά στη κοινωνία. Που θα βγάλει αυτό chrisjhon; Πουθενά. Αδιαφορείς για την ΔΑΠ, δεν θέλεις να ακούγονται οι εθνικόφρονες, ε κοινώς θες πολυφωνία μεν αλλά μέσω της αριστεράς μόνον δε. Εγώ προσωπικά γνωρίζεις άλλως τε ότι είμαι επίσης τέρμα κατά της ομοφοβίας και την θεωρώ εξίσου εθνοπροδοτική στάση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δίνω χώρο και σε όποιον/α διαφωνεί.

Εγώ δεν σε μιλάω για μπλεγμένους, σε μιλάω απλά για καθηγητές που έχουν εκφράσει φιλελεύθερες απόψεις. Ξες επίσης ότι και εγώ απεχθάνομαι περισσότερο ίσως από εσένα τον υλιστικό φιλελευθεροκαπιταλισμό και την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ αλλά αυτό δεν με κάνει να υποστηρίζω αποδοκιμασίες σε βάρος τους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα είχε νόημα η συζήτηση για φύλαξη όταν έχουν λυθεί όλα τα άλλα σημαντικά προβλήματα. Μου φαίνεται παράλογο να συζητάμε για αστυνομία στα αει ενώ δεν υπάρχουν υλικά για να γίνουν τα εργαστήρια. Ειδικά όταν σε καμία χώρα της Ευρώπης δεν εφαρμόζεται το συγκεκριμένο σύστημα.
Ως προς αυτό σε είπα δεν διαφωνούμε. Εννοείται υπάρχουν προτεραιότητες αλλά η ασφάλεια των πανεπιστημίων επιβάλλεται να επιτευχθεί με κάποιο τρόπο.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,735 μηνύματα.
Είδες; Μόνος σου λοιπόν κάνεις circlejerk και με επιβεβαιώνεις. Τι θα πει δεν θέλω τέτοια άτομα μέσα στα ΑΕΙ; Με αυτή τη λογική θα πάμε; Ε ούτε εγώ θέλω ανθέλληνες στα πανεπιστήμια και γενικά στη κοινωνία. Που θα βγάλει αυτό chrisjhon; Πουθενά. Αδιαφορείς για την ΔΑΠ, δεν θέλεις να ακούγονται οι εθνικόφρονες, ε κοινώς θες πολυφωνία μεν αλλά μέσω της αριστεράς μόνον δε. Εγώ προσωπικά γνωρίζεις άλλως τε ότι είμαι επίσης τέρμα κατά της ομοφοβίας και την θεωρώ εξίσου εθνοπροδοτική στάση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δίνω χώρο και σε όποιον/α διαφωνεί.

Εγώ δεν σε μιλάω για μπλεγμένους, σε μιλάω απλά για καθηγητές που έχουν εκφράσει φιλελεύθερες απόψεις. Ξες επίσης ότι και εγώ απεχθάνομαι περισσότερο ίσως από εσένα τον υλιστικό φιλελευθεροκαπιταλισμό και την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ αλλά αυτό δεν με κάνει να υποστηρίζω αποδοκιμασίες σε βάρος τους.
Το να είσαι ομοφοβικός ή ένας ακροδεξιός ο οποίος πιστεύει σε ναζιστικές θεωρίες περί ευγονικής δεν είναι άποψη, είναι ρητορική με την οποία ενθαρρύνεις την βία σε άλλα άτομα που σύμφωνα με εσένα δεν είναι άνθρωποι. Θες οι συγκεκριμένοι να έχουν λόγο στα αει και γενικά στην κοινωνία;

Σχετικά με την δαπ, σε πολλές σχολές υπάρχει εκπροσώπηση, όπως σε σχολές υψηλόβαθμες (ιατρική, οδοντιατρική κλπ). Απλώς εμένα μου είναι αδιάφορο αν θα έχουν βήμα ενώ αν ανοίξω οποιοδήποτε γνωστό μμε ακούγονται οι απόψεις τους (καταλαβαίνεις τι εννοώ, θεωρητικά θα έπρεπε να εχουν βήμα).

Καταλαβαίνω ότι πολλοί δεν αντέχουν αν βλέπουν αριστερούς. Παρόλα αυτά, η κυρίαρχη ιδεολογία του σύγχρονου Ελληνικού κράτους-κεφαλαίου είναι σχεδόν παντού, δεν μου φαίνεται παράλογο κάποιες ομάδες ατόμων να ''διεκδικούν'' χώρους για έκφραση όταν οι ιδέες τους είναι παντού αποκλεισμένες.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Το να είσαι ομοφοβικός ή ένας ακροδεξιός ο οποίος πιστεύει σε ναζιστικές θεωρίες περί ευγονικής δεν είναι άποψη, είναι ρητορική με την οποία ενθαρρύνεις την βία σε άλλα άτομα που σύμφωνα με εσένα δεν είναι άνθρωποι. Θες οι συγκεκριμένοι να έχουν λόγο στα αει και γενικά στην κοινωνία;
Μη μπλέκεις τους Ναζί και τους ομοφοβικούς γιατί ουσιαστικά πετάς την συζήτηση στην εξέδρα. Οι εθνικιστές πιστεύουν στα εθνικά κράτη, στην εθνική ταυτότητα και στην πατρίδα τους. Οι Ναζί είναι άλλο κεφάλαιο. Εγώ σε είπα, αν είναι να το πάμε με το ποιοι θέλουμε να έχουν λόγο στη κοινωνία δεν θα βγάλουμε άκρη. Στη τελική ποιος ρυθμίζει ποιος θα έχει λόγο;

Καταλαβαίνω ότι πολλοί δεν αντέχουν αν βλέπουν αριστερούς. Παρόλα αυτά, η κυρίαρχη ιδεολογία του σύγχρονου Ελληνικού κράτους-κεφαλαίου είναι σχεδόν παντού, δεν μου φαίνεται παράλογο κάποιες ομάδες ατόμων να ''διεκδικούν'' χώρους για έκφραση όταν οι ιδέες τους είναι παντού αποκλεισμένες.
Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι δεν είναι αν θα δούμε αριστερούς ή όχι είναι αν θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται σαν απόστολοι Του Θεού και θα το θεωρούν τσιφλίκι τους ή θα σταματήσουν και θα σοβαρευτούν;
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,735 μηνύματα.
Μη μπλέκεις τους Ναζί και τους ομοφοβικούς γιατί ουσιαστικά πετάς την συζήτηση στην εξέδρα. Οι εθνικιστές πιστεύουν στα εθνικά κράτη, στην εθνική ταυτότητα και στην πατρίδα τους. Οι Ναζί είναι άλλο κεφάλαιο. Εγώ σε είπα, αν είναι να το πάμε με το ποιοι θέλουμε να έχουν λόγο στη κοινωνία δεν θα βγάλουμε άκρη. Στη τελική ποιος ρυθμίζει ποιος θα έχει λόγο;
Δεν πετάω τίποτα στην εξέδρα, γνωρίζεις πολύ καλά ότι οι ακροδεξιοί συνήθως είναι και ομοφοβικοί ή τέλος πάντων αντιδρούν σε ζητήματα τεκνοθεσίας ή σε άλλα παρόμοια ζητήματα. Με την δική σου λογική, η χρυσή αυγή στις ένδοξες μέρες της (2012-13) θα έπρεπε να έχει εκπροσώπηση στα αει επειδή παρουσίαζαν τον εαυτό τους ως πατριώτες ενώ είναι ναζί. Δεν νομίζω ότι τέτοια άτομα έχουν θέση στο πανεπιστήμιο όπως πχ και ο Κρανιδιώτης που έχει έχει εκφράσει ομοφοβικές απόψεις. Δεν θεωρώ πως άτομα που ενθαρρύνουν την βία σε άλλους έχουν θέση εκεί μέσα.
Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι δεν είναι αν θα δούμε αριστερούς ή όχι είναι αν θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται σαν απόστολοι Του Θεού και θα το θεωρούν τσιφλίκι τους ή θα σταματήσουν και θα σοβαρευτούν;
Απορώ πως από το ζήτημα της φύλαξης συζητάμε για την συμπεριφορά των αριστερών παρατάξεων. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Η αστυνομία (υποτίθεται) θα μπει για την προστασία μας, όχι για να καταστείλει τους αριστερούς. Αυτό που διακρίνω από την δεξιά και την φιλελεύθερη πλευρά, είναι ότι υπάρχει μια αντιπάθεια προς αυτές τις ομάδες και θεωρούν ότι με την αστυνομία θα λυθεί το ''πρόβλημα'' ενώ οι αυθαιρεσίες καθηγητών-τσιράκια της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας, θα προστατεύονται.
Ο λόγος που μπαίνει η αστυνομία είναι για να απενεργοποιήσει όποια φωνή έρχεται σε αντίθεση με το κυρίαρχο δόγμα, δηλαδή όσους αμφισβητούν την καπιταλιστική (και όχι μόνο) οργάνωση των κοινωνιών. Όλα τα άλλα περί προστασίας είναι παραμύθια.

Τσιφλίκι θεωρείται ένας χώρος όταν βάλεις μια αφίσα ή δημιουργήσεις ένα στέκι ?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Καταλαβαίνω ότι πολλοί δεν αντέχουν αν βλέπουν αριστερούς. Παρόλα αυτά, η κυρίαρχη ιδεολογία του σύγχρονου Ελληνικού κράτους-κεφαλαίου είναι σχεδόν παντού, δεν μου φαίνεται παράλογο κάποιες ομάδες ατόμων να ''διεκδικούν'' χώρους για έκφραση όταν οι ιδέες τους είναι παντού αποκλεισμένες.

H νέα κοινωνία ως βελτίωση του ανθρώπινου είδους θα ήταν ερχόταν αν σταματούσαμε να μιλάμε για αριστερούς και δεξιούς. Γιατί τον 21ο αιώνα κάνουμε αναφορές σε μοντέλα εξουσίας που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν; Τι σημαίνει δεξιός; Τι σημαίνει αριστερός; Γιατί δεν κοιτάμε την ουσία των πραγμάτων; Γιατί όλα θα πρέπει να ταξινομούνται με ταμπέλες και το κάθε κουτί θα πρέπει πάντα να έχει ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο. Δεν με ενδιαφέρει αν η κοινωνική ευημερία προέρθει μέσα από κεφάλαιο ή μέσα από ανταλλαγή σε κρασί μινωϊκής περιόδου ή μέσα από την κοινωνιολογική ανάλυση γιατί η φώκια τρώει πιγκουϊνους. Η μια άποψη σου λέει κάποια πράγματα και την λέμε αριστερά, η άλλη άποψη σου λέει κάποια άλλα πράγματα και την λέμε δεξιά. Πάντα κάπως θα λέγεται. Θα ήθελα μια άποψη που να λέει τα αυτονόητα: ότι κάποιος μαλάκας πάντα θα πληρώνει φόρους για να ζουν οι χαραμοφάηδες και να κάνουν ανεφάρμοστες θεωρίες διοίκησης πανεπιστημίων. Βέβαια ότι τώρα μιλάμε για την "αστυνόμευση" των πανεπιστημίων ενώ δεν μας απασχόλησε ποτέ πόσοι ακαδημαϊκοι πληρώνονται μηνιάτικο και δεν παράγουν ούτε έργο 8ωρης εργασίας, λέει πολλά για τις τόσες πολλές πολιτικολογικές θεωρίες.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,735 μηνύματα.
H νέα κοινωνία ως βελτίωση του ανθρώπινου είδους θα ήταν ερχόταν αν σταματούσαμε να μιλάμε για αριστερούς και δεξιούς. Γιατί τον 21ο αιώνα κάνουμε αναφορές σε μοντέλα εξουσίας που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν; Τι σημαίνει δεξιός; Τι σημαίνει αριστερός; Γιατί δεν κοιτάμε την ουσία των πραγμάτων; Γιατί όλα θα πρέπει να ταξινομούνται με ταμπέλες και το κάθε κουτί θα πρέπει πάντα να έχει ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο. Δεν με ενδιαφέρει αν η κοινωνική ευημερία προέρθει μέσα από κεφάλαιο ή μέσα από ανταλλαγή σε κρασί μινωϊκής περιόδου ή μέσα από την κοινωνιολογική ανάλυση γιατί η φώκια τρώει πιγκουϊνους. Η μια άποψη σου λέει κάποια πράγματα και την λέμε αριστερά, η άλλη άποψη σου λέει κάποια άλλα πράγματα και την λέμε δεξιά. Πάντα κάπως θα λέγεται. Θα ήθελα μια άποψη που να λέει τα αυτονόητα: ότι κάποιος μαλάκας πάντα θα πληρώνει φόρους για να ζουν οι χαραμοφάηδες και να κάνουν ανεφάρμοστες θεωρίες διοίκησης πανεπιστημίων. Βέβαια ότι τώρα μιλάμε για την "αστυνόμευση" των πανεπιστημίων ενώ δεν μας απασχόλησε ποτέ πόσοι ακαδημαϊκοι πληρώνονται μηνιάτικο και δεν παράγουν ούτε έργο 8ωρης εργασίας, λέει πολλά για τις τόσες πολλές πολιτικολογικές θεωρίες.
Νομίζω ότι ξεφύγαμε και συζητάμε για δεξιά και αριστερά ενώ το θέμα είναι η πανεπιστημιακή αστυνομία. Το δικό μου επιχείρημα είναι πως θα μπορούσε να ενισχυθεί η φύλαξη, δηλαδή να προσληφθούν περισσότεροι φύλακες. Πιστεύω ότι είναι καθαρά επικοινωνιακό μέτρο το οποίο έχει σκοπό να καταστείλει και όχι να προστατέψει τα αει και τους φοιτητές.

Εσύ σαν φιλελεύθερος. δεν θεωρείς ότι είναι σπατάλη κρατικού χρήματος (50 εκ. περίπου 1500 ευρώ θα παίρνει κάθε αστυνομικός) ; Δεν θα μπορούσαν να πάνε αυτά τα λεφτά για την βελτίωση των εργαστηρίων και των χώρων των αει ?(πριν δύο μήνες πλημμύρισαν οι αίθουσες).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Νομίζω ότι ξεφύγαμε και συζητάμε για δεξιά και αριστερά ενώ το θέμα είναι η πανεπιστημιακή αστυνομία. Το δικό μου επιχείρημα είναι πως θα μπορούσε να ενισχυθεί η φύλαξη, δηλαδή να προσληφθούν περισσότεροι φύλακες. Πιστεύω ότι είναι καθαρά επικοινωνιακό μέτρο το οποίο έχει σκοπό να καταστείλει και όχι να προστατέψει τα αει και τους φοιτητές.

Εσύ σαν φιλελεύθερος. δεν θεωρείς ότι είναι σπατάλη κρατικού χρήματος (50 εκ. περίπου 1500 ευρώ θα παίρνει κάθε αστυνομικός) ; Δεν θα μπορούσαν να πάνε αυτά τα λεφτά για την βελτίωση των εργαστηρίων και των χώρων των αει ?(πριν δύο μήνες πλημμύρισαν οι αίθουσες).

Συμφωνώ ότι υπάρχει μια δόση επικοινωνιασμού επειδή το κάθε κόμμα ακόμη και το κυβερνόν, κοιτάζει τις εισπράξεις στο ταμείο στο τέλος της ημέρας. Δόξα τω θεώ, έχω πάψει να πιστεύω στην ηθική της πολιτικής! Υπάρχει ή ηθική ή πολιτική. Και τα δυο μαζί δεν υπάρχουν λόγω ότι η πολιτική προσφέρει μια συγκεκριμένη άποψη για την ανθρώπινη ζωή και την αξία της. Βέβαια καλό θα ήταν να δούμε τα αποτελέσματα μιας τέτοιας πολιτικής γιατί τόσα χρόνια δεν είδαμε κάτι ανάλογο. Μετά θα έχουμε άποψη για το μέτρο αυτό αν απέδωσε ή όχι.

Δεν είμαι φιλελεύθερος, ούτε αριστερός, ούτε βασιλικός, ούτε περιανδρικός της τυρανίας,...είμαι με την στοιχειώδη λογική. Εξ' υποθέσεως πάντα θα σπαταλήσουμε λεφτά για κάτι. Η λογική λέει να συντηρίσουμε πρώτα την υπάρχουσα υποδομή με κάποια φύλαξη και μετά να ρίξουμε χρήμα να κάνουμε μπαλώματα στην συντήρηση. Θα είχε λογική να βελτιώναμε εργαστήρια και υποδομές ενώ δεν υπήρχε προσωπικό φύλαξης τέτοιων χώρων; Για παράδειγμα, το Πανεπιστήμιο Πατρών είναι σε μια τεράστια έκταση δίπλα στο Νοσοκομείο και για πολλά χρόνια υποφέρει από την ελεύθερη πρόσβαση ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με το Πανεπιστήμιο καθώς το δίκτυο δρόμων της Πάτρας περνάει μέσα από το Πανεπιστήμιο (την Πρυτανεία, Κτίρια Μηχανικών, Ιατρική σχολή κτλ). Πριν κάτι χρόνια που ήμουν και εγώ φοιτητής εκεί, θυμάμαι κάτι περιστατικά με ομάδες ρομά να την πέφτουν σε φοιτητές για χρήματα με ενοχλητικό τρόπο. Πολλές φοιτήτριες είχαν προβλήματα καθώς φοβόντουσαν να περπατήσουν μόνες τους ή με παρέες αργά το απόγευμα φεύγοντας από το Τμήμα τους μέχρι την στάση του λεωφορείου καθώς μέσα από ...τα ακαλλιέργητα χωράφια της Πανεπιστημιούπολης υπήρχαν άσχημες εκπλήξεις. Το κράτος ήξερε το πρόβλημα αυτό αλλά οι ψήφοι και το πολιτικό μέλλον μέσω των ρομά μετράει περισσότερο από την ασφάλεια των φοιτητών.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,735 μηνύματα.
Συμφωνώ ότι υπάρχει μια δόση επικοινωνιασμού επειδή το κάθε κόμμα ακόμη και το κυβερνόν, κοιτάζει τις εισπράξεις στο ταμείο στο τέλος της ημέρας. Δόξα τω θεώ, έχω πάψει να πιστεύω στην ηθική της πολιτικής! Υπάρχει ή ηθική ή πολιτική. Και τα δυο μαζί δεν υπάρχουν λόγω ότι η πολιτική προσφέρει μια συγκεκριμένη άποψη για την ανθρώπινη ζωή και την αξία της. Βέβαια καλό θα ήταν να δούμε τα αποτελέσματα μιας τέτοιας πολιτικής γιατί τόσα χρόνια δεν είδαμε κάτι ανάλογο. Μετά θα έχουμε άποψη για το μέτρο αυτό αν απέδωσε ή όχι.

Δεν είμαι φιλελεύθερος, ούτε αριστερός, ούτε βασιλικός, ούτε περιανδρικός της τυρανίας,...είμαι με την στοιχειώδη λογική. Εξ' υποθέσεως πάντα θα σπαταλήσουμε λεφτά για κάτι. Η λογική λέει να συντηρίσουμε πρώτα την υπάρχουσα υποδομή με κάποια φύλαξη και μετά να ρίξουμε χρήμα να κάνουμε μπαλώματα στην συντήρηση. Θα είχε λογική να βελτιώναμε εργαστήρια και υποδομές ενώ δεν υπήρχε προσωπικό φύλαξης τέτοιων χώρων; Για παράδειγμα, το Πανεπιστήμιο Πατρών είναι σε μια τεράστια έκταση δίπλα στο Νοσοκομείο και για πολλά χρόνια υποφέρει από την ελεύθερη πρόσβαση ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με το Πανεπιστήμιο καθώς το δίκτυο δρόμων της Πάτρας περνάει μέσα από το Πανεπιστήμιο (την Πρυτανεία, Κτίρια Μηχανικών, Ιατρική σχολή κτλ). Πριν κάτι χρόνια που ήμουν και εγώ φοιτητής εκεί, θυμάμαι κάτι περιστατικά με ομάδες ρομά να την πέφτουν σε φοιτητές για χρήματα με ενοχλητικό τρόπο. Πολλές φοιτήτριες είχαν προβλήματα καθώς φοβόντουσαν να περπατήσουν μόνες τους ή με παρέες αργά το απόγευμα φεύγοντας από το Τμήμα τους μέχρι την στάση του λεωφορείου καθώς μέσα από ...τα ακαλλιέργητα χωράφια της Πανεπιστημιούπολης υπήρχαν άσχημες εκπλήξεις. Το κράτος ήξερε το πρόβλημα αυτό αλλά οι ψήφοι και το πολιτικό μέλλον μέσω των ρομά μετράει περισσότερο από την ασφάλεια των φοιτητών.
Το πρόβλημα είναι πως οι κυβερνήσεις των τελευταίων 11 ετών δεν έχουν καμία διάθεση να αναβαθμίσουν τα αει (το αντίθετο), δεν υπάρχει κάποιο πλάνο το οποίο θα βελτιώσει συνολικά τα πανεπιστήμια, δεν προσφέρει τίποτα ο συναγερμός σε ένα διαλυμένο διαμέρισμα. Παράδειγμα, το πανεπιστήμιο της Σορβόννης έχει 119 εκ. ετήσιο προυπολογισμό ενώ όλα τα ελληνικά αει έχουν 91.

Προφανώς και υπάρχουν προβλήματα όπως αυτά που γράφεις τα οποία θα μπορούσαν να λυθούν με διαφορετικούς τρόπους (πχ με φύλακες ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε αει οι οποίοι λογοδοτούν στις πρυτανικές αρχές και στους φοιτητικούς συλλόγους). Προσωπικά δεν βλέπω πως ένα σώμα καταστολής θα λύσει όλα τα ζητήματα, ειδικά όταν δεν θα λογοδοτεί στους φοιτητές και στο πανεπιστήμιο.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Mη συγκρίνουμε τη Σορβόννη με τα Ελληνικά Πανεπιστήμια γιατί θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Μόνο ένα επαρχιακό δημόσιο Πανεπιστήμιο της Αυστρίας έχει κάπου 150 εκατομ. ευρώ προϋπολογισμό...πάνω από όσα όλα τα Ελληνικά δημόσια Πανεπιστήμια μαζί. Σε αυτόν τον προϋπολογισμό υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις όπου συμμετέχουν διάφορες startups εταιρίες, θυγατρικοί οργανισμοί, παραρτήματα Ευρωπαϊκών δημοσίων Πανεπιστημίων σε χώρες της άπω ανατολής κτλ. Πολλά Αυστριακά Πανεπιστήμια αποτελούν συμπράξεις άλλων Γερμανικών Πανεπιστημίων ας...βρίσκονται σε άλλη χώρα διοικητικά. Τίποτα δηλαδή, από το ισχύον πολιτικό πλαίσιο των Ελληνικών Πανεπιστημίων όπου δεν προβλέπεται να έχουν δυνατότητα αυτοδιοίκησης και στην πηγή εσόδων λειτουργίας τους. Αυτοδιοίκηση στην Δυτική Ευρώπη αυτό σημαίνει: να είναι δημόσιο ως προς το αγαθό της παιδείας και της έρευνας αλλά το κόστος λειτουργίας και η ερευνητική δαπάνη να μην επιβαρύνει 100% τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά μόνο ως τρίτα μέρη. Έτσι το Πανεπιστήμιο διαθέτει οικονομικό τμήμα με διευθυντές έργου όπου οργανώνουν το οικονομικό πρόγραμμα διοίκησης του Πανεπιστημίου. Ο Πρύτανης και η αυλή είναι απλά για τις δημόσιες σχέσεις του ιδρύματος. Τα δημόσια Πανεπιστήμια στην κεντρική Ευρώπη διαθέτουν και συμβούλια διοίκησης που σε συνεργασία με τον Πρύτανη και τους αντιπρυτάνεις, έχουν εκτελεστικό και οργανωτικό ρόλο αλλά με αυτοδυναμία των Κοσμητειών να ανοίγουν ή να κλείνουν ή να μετασχηματίζουν Τμήματα ή να ιδρύουν νέα ερευνητικά κέντρα με συμπράξεις εταιριών π.χ. Τομέας ρομποτικής της εταιρίας Xerox (που φτιάχνει και φωτοτυπικά μηχανήματα).

Η Ελλάδα δεν έχει τίποτα κοινό με την δυτική Ευρώπη. Ακόμη και το υπάρχον προσωπικό φύλαξης στο Πανεπιστήμιο Πατρών αδυνατούσε να εποπτεύει όλη την αγροτική έκταση του Πανεπιστημίου από επιθέσεις ναρκομανών ή ρομά σε φοιτητές. Τα προβλήματα στην Ελλάδα παραμένουν ως προβλήματα γιατί δημιουργήθηκαν ως προβλήματα. Με πιάνεις τι λέω; Όταν κάτι εξ' αρχής δημιουργείται ελαττωματικό και προσθήκες να κάνεις, δεν φτιάχνει. Απλά χειροτερεύει ή παύει να λειτουργεί. Απλή λογική θέλει.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Δεν πετάω τίποτα στην εξέδρα, γνωρίζεις πολύ καλά ότι οι ακροδεξιοί συνήθως είναι και ομοφοβικοί ή τέλος πάντων αντιδρούν σε ζητήματα τεκνοθεσίας ή σε άλλα παρόμοια ζητήματα. Με την δική σου λογική, η χρυσή αυγή στις ένδοξες μέρες της (2012-13) θα έπρεπε να έχει εκπροσώπηση στα αει επειδή παρουσίαζαν τον εαυτό τους ως πατριώτες ενώ είναι ναζί. Δεν νομίζω ότι τέτοια άτομα έχουν θέση στο πανεπιστήμιο όπως πχ και ο Κρανιδιώτης που έχει έχει εκφράσει ομοφοβικές απόψεις.
Τώρα βέβαια εγώ να ρωτήσω τι δουλειά έχουν τα περί ομοφοβίας και τεκνοθεσίας στον πανεπιστημιακό συνδικαλισμό ή όχι; Ο ρόλος των παρατάξεων κυρίως είναι ο συνδικαλισμός για τα δικαιώματα των φοιτητ(ρι)ών, την οργάνωση του πανεπιστημίου, τη διευκόλυνση της επικοινωνίας καθηγητ(ρι)ών-φοιτητ(ρι)ών, τη καθοδήγηση φοιτητ(ρι)ών κλπ. Αναφέρεσαι στην Χρυσή Αυγή και στον Κρανιδιώτη ενώ σε λέω ότι τα κόμματα δεν μπορούν να έχουν καμία δουλειά εκεί. Η πολιτικοποίηση από την κομματικοποίηση είναι κάτι το διαφορετικό. Κομματική προπαγάνδα και οργανωμένος προσηλυτισμός δεν μπορούν να γίνονται ανεκτά στο πανεπιστημιακό χώρο. Θα μπορούσαν να υπήρχαν ωστόσο φεμινιστικές παρατάξεις για την Ισότητα των Φύλων και παρατάξεις υπέρ των LGBT δικαιωμάτων που όμως θα δρουν συνδικαλιστικά και όχι απλά να προωθούν αόριστες αμπελοφιλοσοφίες ( όπως συμβαίνει σε μερικές Πολιτείες των ΗΠΑ που με λέει παλιό μας μέλος εδώ που οι εκεί παρατάξεις δεν έχουν σχέση με τα κόμματα ). Ομοίως θα μπορούσε να υπάρχει πατριωτική παράταξις. Δεν είμεθα όλοι οι «ακροδεξιοί» το ίδιο.

Δεν θεωρώ πως άτομα που ενθαρρύνουν την βία σε άλλους έχουν θέση εκεί μέσα.
Ωραία, άρα θα συμφωνείς πως και τα παρακρατικά ελευθεριακά σχήματα ( αναρχικοί ) δεν έχουν θέση εκεί.

Απορώ πως από το ζήτημα της φύλαξης συζητάμε για την συμπεριφορά των αριστερών παρατάξεων. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Η αστυνομία (υποτίθεται) θα μπει για την προστασία μας, όχι για να καταστείλει τους αριστερούς. Αυτό που διακρίνω από την δεξιά και την φιλελεύθερη πλευρά, είναι ότι υπάρχει μια αντιπάθεια προς αυτές τις ομάδες και θεωρούν ότι με την αστυνομία θα λυθεί το ''πρόβλημα'' ενώ οι αυθαιρεσίες καθηγητών-τσιράκια της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας, θα προστατεύονται.
Ο λόγος που μπαίνει η αστυνομία είναι για να απενεργοποιήσει όποια φωνή έρχεται σε αντίθεση με το κυρίαρχο δόγμα, δηλαδή όσους αμφισβητούν την καπιταλιστική (και όχι μόνο) οργάνωση των κοινωνιών. Όλα τα άλλα περί προστασίας είναι παραμύθια.

Τσιφλίκι θεωρείται ένας χώρος όταν βάλεις μια αφίσα ή δημιουργήσεις ένα στέκι ?
Ω μα είναι πολύ απλό. Γιατί ουσιαστικά οι παρατάξεις είναι ο λόγος που γίνεται όλο αυτό και ο χαμός που έχουν προκαλέσει. Φέρουν ευθύνη για την ανομία εντός των πανεπιστημίων. Οι φιλελεύθεροι δεν ξέρω τι θέλουν, εγώ πάντως θέλω να μη γίνονται ανεκτά σκηνικά βίας και τραμπουκισμού. Τσιφλίκι είναι να ορίζεις ποιος θα μιλάει και ποιος όχι. Δεν διαφωνώ με το πραγματικό λόγο που μπαίνει η Αστυνομία αλλά αυτό είναι και το μη χείρον βέλτιστον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Επειδή ήμουν κουρασμένος, θα ήθελα να αναλύσω την πρώτη παράγραφο.

Τα δημόσια Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια της Κεντρικής, Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης ειδικά όσα έχουν ιδρυθεί μετά τον 12ο αιώνα αποτελούν διαμάντια της Ευρωπαϊκής επιστήμης. Μπορεί να έχουν μακρά ιστορία ως εκπαιδευτικά ιδρύματα και πολλά εξ' αυτών να ιδρύθηκαν ως θεολογικές σχολές ή σχολές φιλοσοφίας καλύπτοντας ενότητες: μαθηματικά, φυσική φιλοσοφία, θεολογία και βοτανική ιατρική. Με το πέρασμα των αιώνων, τον Διαφωτισμό και την βιομηχανική επανάσταση την οποία η Ελλάδα δεν πέρασε αναμορφώθηκαν σε κανονικά Πανεπιστήμια όπου αρκετές βασιλικές οικογένειες και μέλη της αριστοκρατίας διέθεσαν μεγάλα ποσά στην έρευνα. Για παράδειγμα την έρευνα του αυστριακού Κοπέρνικου τη χρηματοδοτούσε ο αυτοκράτορας της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ο Ροδόλφος Β', ο οποίος τον είχε χρήσει ως αυτοκρατορικό Μαθηματικό σε ανταγωνισμό προς τον φιλόσοφο-μαθηματικό Γαλιλαίο που πλήρωνε ο οίκος των Μεδίκων στην Ιταλία. Ο οίκος των Μεδίκων επίσης χρηματοδότησε με πολλές δωρέες την ίδρυση των ιστορικών Ιταλικών Πανεπιστημίων π.χ. της Φλωρεντίας. Τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια απέκτησαν την σημερινή τους μορφή μετά τον 20ο αιώνα όταν έχουμε την έκρηξη στη Φυσική και τα Μαθηματικά όπου αλλάζει τελείως το τοπίο για μια σειρά επιστημών με πρώτη: τη Φιλοσοφία, την Φυσιογνωσία (πρόγονος της Βιολογίας) και της Χημείας με έμφαση στα Φάρμακα. Η Ιατρική ήταν ακόμη σε πολύ εμπειρική μορφή καθώς δεν υπήρχε η πρόοδος των άλλων επιστημών που καθόρισαν την μορφή της μέσω της τεχνολογίας των θεραπευτικών μεθόδων. Στην Αγγλία τα περισσότερα μικρά Πανεπιστήμια ήταν πρώην μοναστήρια της Αγγλικανικής Εκκλησίας και για διάφορους λόγους έγιναν Πανεπιστήμια ειδικά όταν άρχισε η βιομηχανία των σπουδών και ιδιαίτερα να εισρέει κόσμος από τις βρετανικές κτήσεις. Εννοείται ότι η Οξφόρδη και το Κέιμπριτζ ήταν οι δυο πυλώνες της αγγλικής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης από τον 13ο αιώνα! Βέβαια τότε δεν σπούδαζε ο κόσμος όπως σήμερα και την διδασκαλία την είχε υπό την εποπτεία του συνήθως το ιερατείο. Οι μορφή των καθηγητών πανεπιστημίου όπως είναι σήμερα άρχισε να εμφανίζεται μετά το 1830, όταν η κεντρική Ευρώπη μπαίνει στην εποχή μετά τους ναπολεόντειους πολέμους και σε μια σχετική ηρεμία.

Τα πράγματα για την Ελλάδα ήταν, όπως τα ξέρουμε. Αποκομμένη από τον χώρο των εξελίξεων. Kαμία επιστημονική αλληλεπίδραση γιατί υπήρχαν ζητήματα ακραίας φτώχειας και πολιτικής εκμετάλλευσης από τις φατρίες. Υπήρχαν προβλήματα και επειδή το Ελληνικό κράτος δεν φτιάχτηκε με ομόνοια αλλά με εμφυλίους, τα πράγματα πορεύτηκαν με διχασμό και προσαρμογή πάνω στο πρόβλημα. Η Ευρώπη μετά το 1930 και στα μέσα του 1980 κάνει δυο μεγάλες μεταρρυθμίσεις στην παιδεία όπου στην δεύτερη μεταρρύθμιση είχαν πάρει μέρος και πολλά μέλη του Πασοκ για να αφουγκραστούν τις αλλαγές! Βέβαια στην Ελλάδα μετέφεραν άφθονο λαϊκισμό, όχι τις αλλαγές που είδαν ή άκουσαν ενώ μετέτρεψαν τα όποια Πανεπιστήμια είχαμε, σε κέντρο κομματισμού, νεποτισμού και συνειδησιακής διαφθοράς. Εννοείται ότι η ΝΔ ήταν κομμάτι του Πασοκ όπως και η συντεταγμένη αριστερά ή αριστερίλα της "προόδου". Την ίδια περίοδο τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια μετασχηματίστηκαν σε οργανισμούς έρευνας σε βαθμό που να καθορίζουν την οικονομία και τη βιομηχανία της χώρας που βρίσκονται αλλά και να εξάγουν (με συνδρομή, πολιτική, πωλήσεις, κτλ) τεχνολογική καινοτομία σε άλλες πιο μικρές και πιο φτωχές ή και διεφθαρμένες χώρες. Τα Πανεπιστήμια αυτά διατήρησαν τον δημόσιο χαρακτήρα τους που σημαίνει:
  • φύλαξη και συντήρηση της δημόσιας περιουσίας τους με σύγχρονα μέσα: όλες οι είσοδοι δεν είναι απόλυτα προσβάσιμοι σε περαστικούς ή οχήματα ενώ δίνεται έμφαση στην ασφάλεια των φοιτητών να ορίζουν τον χώρο όπως εκείνοι θέλουν στα πλαίσια του πολιτισμού
  • δικτυακό τύπο διοίκησης και αυτοδιοίκησης με πρυτάνεις, συμβούλια, υπεύθυνοι σπουδών, υπηρεσίες οικονομικού management, κτλ
  • αυτονομία στην οικονομική διοίκηση που σημαίνει ότι διαθέτουν θυγατρικές εταιρίες ιδιωτικού συμφέροντος (το Πανεπιστήμιο ή το Τμήμα είναι μέτοχος με ποσοστό) και έτσι δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό για να μην δημιουργείται κομματική εκμετάλλευση ή ευνοιοκρατία
  • ανεξαρτησία διοίκηση των κοσμητειών όπου η κάθε κοσμητεία σχολής αποτελεί ένα υποπανεπιστήμιο με δική του βιβλιοθήκη, εργαστήρια, αμφιθέατρα, ευθύνη για την ποιότητα διδασκαλίας-έρευνας-εξετάσεων, σύμπραξη συνεργασιών με εταιρίες για συμμετοχή στην έρευνα
  • κάθε καθηγητής ΠΡΕΠΕΙ να έχει ερευνητική ομάδα από φοιτητές (μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς) με poster αποτελεσμάτων / επίσης υπάρχουν θέσεις υποστηρικτικού προσωπικού Τμήματος, που εργάζονται ως ερευνητές σαν συνεργάτες των καθηγητών χωρίς συμμετοχή στα μαθήματα του Τμήματος ή απλά μερικώς όταν απαιτείται
  • οι δημόσιοι χώροι όπως γραφεία καθηγητών ή αίθουσες σεμιναρίων / ασκήσεων και εργαστηρίων συνήθως είναι με τζάμι αντί για τοίχο ώστε να υπάρχει διαφάνεια και όχι κλειστές πόρτες! που οδηγούν στα γνωστά αποτελέσματα
  • πολλά Πανεπιστήμια ενώ είναι δημόσια έχουν νομική ελευθερία να ιδρύουν παραρτήματα σε άλλες χώρες με τις οποίες έχουν διακρατική συμφωνία και μέσω αυτής της επικοινωνίας, να επιλέγουν ταλέντα και να τους φέρνουν πίσω στη μητρόπολη για περαιτέρω ακαδημαϊκή σταδιοδρομία
  • απαγορεύεται δια νόμου η στρατευμένη κομματική προπαγάνδα τόσο από φοιτητές όσο και από καθηγητές ή άλλο μέλος της Πανεπιστημιακής κοινότητας εν ώρα ακαδημαϊκής δραστηριότητας, ενώ ενθαρρύνεται η δράση συλλογικοτήτων και ΜΚΟ που στόχο έχουν να βοηθάνε τους φοιτητές σε διάφορα γραφειοκρατικά θέματα που δεν είναι στις αρμοδιότητες της γραμματείας
  • η ακύρωση μαθήματος είναι ποινικό αδίκημα, αν δεν γίνει με την κείμενη διαδικασία από τον διδάσκοντα ή τα μέλη του εργαστηρίου / μια αυθαίρετη πράξη γενικά προκαλεί πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα οργάνωσης της ακαδημαϊκής ημέρας με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρές συνέπειες
  • η κατάληψη χώρου ή φθορά υποδομών είναι επίσης ποινικό αδίκημα επειδή τα περισσότερα μηχανήματα των εργαστηρίων αλλά και η επένδυση των αμφιθεάτρων με οπτικο-ακουστικά μέσα κοστίζουν πολλά χιλιάρικα ή εκατομμύρια ευρώ
  • οι περισσότεροι δημόσιοι χώροι είναι καλυμμένοι με ανακοινώσεις από συνέδρια, ερευνητικά θέματα, φοιτητικές δράσεις και όχι με πρόσωπα πολιτικών ή προώθηση πολιτικών μηνυμάτων
  • το Πανεπιστήμιο ως δημόσιο σημαίνει ότι έχει αυτοδύναμη χρηματοδότηση και το υπόλοιπο αποτελεί μέρος από την κρατική επιχορήγηση, δηλαδή, το κράτος είναι μέτοχος. Έτσι δεν δημιουργούνται δεσμοί κομματικών εκβιασμών και άλλων συμπεριφορών που δεν έχουν καμία σχέση με την λέξη Πανεπιστήμιο...

...και όλα αυτά επειδή θυμάμαι ότι η ΝΔ αλλά και το Πασοκ είχε και έχει μια ιδιαίτερη αγάπη για την λέξη ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Το ερώτημα είναι γιατί δεν διορθώνουν το δημόσιο Πανεπιστήμιο ώστε να λειτουργεί ως ιδιωτικός οργανισμός όπως συμβαίνει σε πολλές χώρες του κόσμου.

Στη δημοκρατία των δυτικών χωρών όποιος φοιτητής θέλει να σταματήσει ένα μάθημα επειδή θέλει να κάνει κομματική εκδήλωση ή για άλλο λόγο που δεν αφορά το μάθημα, διώκεται από το Πανεπιστήμιο με κλήση εισαγγελέα και αστυνομίας επειδή η δημοκρατία έχει νόμους και δεν είναι ζούγκλα αναρχίας. Το Πανεπιστήμιο δεν γίνεται "φασιστικό" ή όπως αλλιώς το λένε οι δικοί μας οι δημοκράτες του κώλου γιατί απλά επικαλείται την ψηφισμένη νομοθεσία. Δεν αυθαιρετεί. Αυθαιρεσία θα ήταν αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα για πολλές δεκαετίες, όπου η αλά κάρτ νομιμότητα προβάλλεται ως δημοκρατία στο δίκιο του κάθε τρελού. Αν θεωρούμε ότι το δικαίωμα της αυτόκλητης αντίδρασης είναι στοιχείο δημοκρατίας, τότε ποιος λόγος των ψηφισμένων νόμων; Άσχετα τι λένε οι νόμοι, όποιος έχει αντίθετη άποψη θα μπορούσε να προσφύγει σε συνταγματικό δικαστήριο για να εξετάσει την λογική τους. Η δημοκρατία νομίζω είναι ξεκάθαρη ως προς τα μέσα που δίνει στον πολίτη και φοιτητή για να διεκδικήσει τα συμφέροντά του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
17 Μαίου, σε μια εβδομάδα όπως φαίνεται κάνει την είσοδο της η Πανεπιστημιακή Αστυνομία ( ΟΠΠΙ ). Αυτό και αν θα έχει ενδιαφέρον. Θέλω πολύ να το δω
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Από λόγια χορτάσαμε φίλε Γιάννη. Ο πατέρας μου Γιαννάρα φίλε, μου έλεγε ότι το 81 ο Παπανδρέου για να πάρει ψήφους από τα ζώα, είχε υποσχεθεί (δωρεάν είναι) να φτιάξει τα Δημόσια Πανεπιστήμια και εννοείται ότι θα έφτιαχνε και τις νομικές συνθήκες για την φύλαξή τους. Εννοούσε όμως ότι θα έφτιαχνε κομματικούς στρατούς. Οι πολιτικοί είναι σαν τη Πυθία: άλλα λένε και άλλα εννοούν. Πέρασαν αρκετές δεκαετίες από τότε, ο πατέρας μου γέρασε και ο σανός ακόμη πουλιέται καλά. Λυπάμαι που αυτός ο λαός πιστεύει τόσο εύκολα και κάνει τη ζωούλα του. :/:

Η Ελλάδα είναι αυτό που είναι γιατί όλοι όλων των παρατάξεων λένε τα ίδια. Εννοείται ότι δεν πιστεύουν τίποτα γιατί αν πίστευαν δεν θα ήταν πολιτικοί. Αυτό σημαίνει business-politics του 21ου αιώνα. Εσύ ασπάζεσαι την πολιτική περασμένων αιώνων που βασιζόταν στην κυβερνητική γραμμή. Εκεί είναι το λάθος. Πλέον η πολιτική έχει εξελιχθεί σε δημοσιογραφική έννοια. Οι πολιτικοί του 21ου αιώνα ενδιαφέρονται περισσότερο για την δημοσιογραφική εικόνα τους και όχι για το έργο που αφήνουν καθώς οι περισσότεροι από αυτούς είναι επαγγελματίες ανεπάγγελτοι. Όταν κάποιος δεν έχει εργαστεί ποτέ, ΠΟΤΕ, και δεν ξέρει πως βγαίνει το μισό ευρώ μεροκάματο, δεν μπορεί και δεν έχει το δικαίωμα να έχει εκτελεστική ή νομοθετική άποψη για το πως θα εξουσιάσει πάνω σε ένα θέμα και κατ' επέκταση να ορίζει τη ζωή του κάθε ανθρώπου. Όταν δεν ξέρει να δώσει λύσεις σε διάφορα ζητήματα καθημερινά 8ωρο ή 15ωρο σε ένα εργασιακό περιβάλλον, γιατί δεν εργάστηκε ποτέ, πώς θα αντιμετωπίσει ένα κοινωνικό ή εργασιακό θέμα ή ακόμη και την παιδεία; Πώς; Ήρεμα ρωτάω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,887 μηνύματα.
Θα 'θελα να τονισω μια λεπτομέρεια γύρω από το ζήτημα του Στεκιού στο Βιολογικό. Η "κατασκευή βιβλιοθήκης" ως δικαιολογία για την κατεδάφιση του στεκιού, είναι απολύτως πλαστή για τον απλούστατο λόγο ότι όλα τα τμήματα της ΣΘΕ είχαν -προφανώς- βιβλιοθήκη, εδώ και πολλά χρόνια. Το Βιολογικό, το Φυσικό και η Πληροφορική (σίγουρα οι δύο πρώτες, νομίζω και η τρίτη, αν δεν ήταν δική της ήταν της Φαρμακευτικής) τις είχαν μάλιστα στο ισόγειο, δίπλα στο Στέκι. Ποτέ δεν είχε μπει θέμα επάρκειας για αυτές τις βιβλιοθήκες, ούτε καν στα χρόνια που αυτές λειτουργούσαν κανονικά και αγόραζαν βιβλία και περιοδικά, πριν τις διαλύσουν αυτοί που τώρα χτυπιούνται για τη "νέα βιβλιοθήκη".
Ενδεικτικά, παλιότερα, όταν η ΔΑΠ ήθελε να διώξει το Στέκι, η δικαιολογία που χρησιμοποιούσε ότι το νέο κτίριο της ΣΘΕ (το κτίριο Βιολογίας δηλαδή) δεν είχε κυλικείο και αναγκαζόνταν οι καημένοι να τρέχουν στο Φυσικό ή το Χημείο. Κανείς δεν είχε θέσει θέμα βιβλιοθήκης - γιατί θα ήταν πιο χαζό και από την επίκληση του μακρινού κυλικείου.
Ώσπου οι "υπευθυνοι" αποφασίσαν να υλοποιήσουν την κυβερνητική ατζέντα και μπροστά σε αυτό τον υπέρτατο κομματικό σκοπό να ματοκυλίσει το πανεπιστήμιο. Τότε εφευρέθηκε η ανάγκη της βιβλιοθήκης - και για να κατοχυρωθεί μάλιστα, γκρεμίστηκαν και οι υφιστάμενες βιβλιοθήκες μαζί με το Στέκι για να "ανακαινιστεί" όλο το ισόγειο. Τα τμήματα μείναν φαντάζομαι χωρίς βιβλιοθήκες, αλλά τί αξία έχει αυτό μπροστά στην ανάγκη να γλύφτει η κυβέρνηση. Εκλογές έρχονται.
Λεπτομέρειες θα πείτε όλα αυτά μπροστά στη χθεσινη βία. Απλά το θυμίζω, μήπως χρειαστεί για κανεναν που θρηνεί για την κατάντια της νεολαίας να αντιστέκεται σε μια βιβλιοθήκη. Σε όλους αυτούς που κατάπιαν αμάσητη την προπαγάνδα για τη "νέα βιβλιοθήκη" χωρίς καν να αναρωτηθούν τί έκαναν τόσα τμήματα τόσα χρόνια χωρίς βιβλιοθήκη. Απλά και μόνο γιατί τους βόλευε για να δικαιολογήσουν το μίσος τους απέναντι στην κοινωνία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Καλά προφανώς η βιβλιοθήκη ήταν πρόσχημα για να καλύψουν την κατάσταση αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στέκια και μέρη υπό κατάληψη εντός πανεπιστημίων. Τι δουλειά είχε το στέκι εκεί; Θέλεις άνθρωπε μου να έχεις στέκι; Πήγαινε έξω και νοίκιασε έναν χώρο και καντον ο,τι θες. Το άσυλο δεν είναι για να κάνει ο καθένας το πανεπιστήμιο τσιφλίκι του αλλά για ελεύθερη διακίνηση ιδεών ( ασχέτως αν μόνον στα χαρτιά υπάρχει αυτό ).

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι αναρχικοί ( ελευθεριακά σχήματα ) και οι αριστεριστές, όπως τους λένε υποτιμητικά οι κουκουεδες, τα ΕΑΑΚ δηλαδή έδρασαν άψογα σαν παρακράτος παίζοντας το χαρτί του συστήματος ότι τα πανεπιστήμια χρειάζονται αστυνόμευση. Ενίσχυσαν αυτή την εντύπωση στα μάτια των πολιτών. Το άσυλο δεν είναι για τσιφλίκι. Το πανεπιστήμιο δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.

Mας πήραν είδηση ότι ... :/: Πέφτω από τα σύννεφα.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,735 μηνύματα.
Ενδιαφέρθηκε ξαφνικά η ΔΑΠ για νέες βιβλιοθήκες όταν οι ήδη υπάρχουσες στάζουν με νερά όταν υπάρχει έντονη βροχόπτωση. Επιπλέον, η προπαγάνδα τους αναφέρει ότι πήγαν φοιτητές εκεί για να εμποδίσουν την δημιουργία της βιβλιοθήκης ενώ στην πραγματικότητα, ήταν εκεί εξαιτίας της αστυνομίας. Να δούμε τι θα γίνει όταν ένστολοι τραμπούκοι που έχουν εμπάθεια με το φοιτητικό κίνημα θα βρίσκονται κάθε μέρα μέσα στους χώρους των ΑΕΙ.
 

Sherlockina

Νεοφερμένος

Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Βλέποντας τα ολοένα και αυξανόμενα περιστατικά αστυνομικής βίας θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η γνώμη σας για τους αστυνομικούς στα πανεπιστήμια. Προσωπικά δεν θα ήθελα να βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον που ανά πάσα στιγμή μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο η ζωή μου επειδή κάποιοι άνθρωποι την "έχουν δει " εξουσία επιβάλλοντας την σε όποιον διαφωνεί με αυτούς, σε όποιον δεν τους αρέσει.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Κρύβε λόγια γιατί υπάρχει ακμαίος μπατσόφιλος πληθυσμός στο φόρουμ...
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τα πανεπιστήμια είναι δημόσια περιουσία, από τον εξοπλισμό μέχρι και τα κτήρια. Το να διακινούνται ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς άτομα που παρανομούν (είτε με διακίνηση ουσιών, ούτε με καταστροφές και βανδαλισμούς του εξοπλισμού, είτε ασκώντας βία σε τρίτους (καθηγητές, φοιτητές, κλπ) στην Ελλάδα πρέπει να ισχύει μόνο και σε λίγες χώρες στον κόσμο. Όπως σε ένα δημόσιο κτήριο υπάρχει υπηρεσία ασφαλείας έτσι και σε ένα πανεπιστήμιο που πηγαίνουν καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι πρέπει να υπάρχουν κάμερες και φυλακες. Αίσθημα φόβου πρέπει να έχουν αυτοί που έχουν σκοπό να προκαλέσουν φασαρίες, να τραυματίσουν αλλους ή να σπάνε πράγματα και να ζωγραφίζουν γκράφιτι.

Το ΕΜΠ για πχ είναι τεράστιο πάρκο με κτήρια διάσπαρτα μέσα στα δέντρα, είναι ανόητο να μην υπάρχουν φυλακες που θα φροντίζουν για την φύλαξη του χώρου 24/7.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top