Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Η Ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων της Ελληνικής Ανώτατης Εκπαίδευσης (2011)
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=...cz1jxGTsQ4htPXUwg&sig2=JNBADlosJeFdjf8dDJbEQg

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η παράγραφος με τα 3 "δεν" στη σελίδα 5:

"Για την ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα πρέπει να επισημανθούν τα εξής:
• δεν μεταβάλλει τη δομή και τη διάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης,
• δεν ρυθμίζει επαγγελματικά δικαιώματα,
• δεν μεταβάλλει το θεσμικό πλαίσιο για την ακαδημαϊκή αναγνώριση των σπουδών"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ν 3879/2010​

Άρθρο 16
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων​

1. Μέσω του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων αναγνωρίζονται και συσχετίζονται τα μαθησιακά αποτελέσματα όλων των μορφών τυπικής εκπαίδευσης, μη τυπικής εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης, ώστε αυτά να πιστοποιούνται και να κατατάσσονται σε επίπεδα κατ’ αντιστοίχιση με τα επίπεδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.
2. Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων μπορεί να εξειδικεύεται σε κλαδικά πλαίσια προσόντων.
3. Την εποπτεία της διαμόρφωσης και λειτουργίας του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, καθώς και το συντονισμό των εμπλεκομένων με το Πλαίσιο αυτό, όπως είναι οι εκπρόσωποι σε εθνικά και κοινοτικά συλλογικά όργανα, οι φορείς εκπαίδευσης και κατάρτισης, οι κοινωνικοί εταίροι και τα επιμελητήρια, ασκεί η Διεύθυνση Ευρωπαϊκής Ένωσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
4. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., καθορίζονται:
α) οι όροι διαμόρφωσης και εφαρμογής του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και, ιδίως, τα θέματα που αφορούν την αντιστοίχιση με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων και με διεθνή κλαδικά προσόντα και τη δημιουργία κλαδικών περιγραφικών δεικτών,
δ) οι όροι διαμόρφωσης και εφαρμογής του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων της Ανώτατης Εκπαίδευσης και, ιδίως, τα θέματα που αφορούν τη σχέση του με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και την αντιστοίχισή του με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων Δια Βίου Μάθησης, καθώς και το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης.

ΥΓ: Οι περιπτώσεις β) και γ) της παραγράφου 4 του άρθρου 16 του Ν 3879/2010 έχουν καταργηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eac-eqf/files/German_EQF_Referencing_Report.pdf

Το γερμανικό πλαίσιο προσόντων (καθώς το γερμανικό προσομοιάζει με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το εθνικό πλαίσιο προσόντων περνά στη φάση της εξωτερικής αξιολόγησης, σύμφωνα με απόφαση του ΔΣ του ΕΟΠΠΕΠ:
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/ΩΑΩΞΟΡΗΛ-ΠΗ2/document?inline=true

Διακήρυξη 32Π/2014 Πρόχειρου Διαγωνισμού για το έργο με τίτλο: «Εξωτερική αξιολόγηση της Πράξης “Ανάπτυξη Εθνικού Πλαισίου Προσόντων”»
https://www.eoppep.gr/images/Diagonismoi/DIAK_59481_32P_2014_11_05.pdf
https://www.eoppep.gr/images/Diagonismoi/Dieukriniseis_diag_axiologisis_epp.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ολοκλήρωση του διαγωνισμού και αξιολόγηση των υποψηφίων:
https://www.eoppep.gr/images/Diagonismoi/pinakas_apotelesmatwn_S123.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Συμμετοχή εκπροσώπων του ΕΟΠΠΕΠ στην 28η συνάντηση της Συμβουλευτικής Ομάδας για το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (2-3 Δεκεμβρίου 2014):
https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΛΦ3ΟΡΗΛ-ΤΧΧ?inline=true
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Απόφαση της υπ’ αρ. 127/19.09.2014 Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. θέμα 15: «Έγκριση Διενέργειας Ανοικτού Διεθνούς Διαγωνισμού με τίτλο «Kατάταξη προσόντων παραγωγικών κλάδων οικονομικής δραστηριότητας (τουρισμός, ναυτιλία, πρωτογενής τομέας) στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και αντιστοίχισή τους με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων» στο πλαίσιο της εγκεκριμένης Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων» με MIS 383574 (Υποέργα 8,9,10)».

Απόφαση της υπ’ αρ. 142/05.12.2014 Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. θέμα 25: «Τροποποίηση της υπ’ αρ. ΔΠ/52945 Απόφασης στην υπ’ αρ. 127 Συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΕΟΠΠΕΠ θέμα 15: «Έγκριση Διενέργειας Ανοικτού Διεθνούς Διαγωνισμού με τίτλο «Kατάταξη προσόντων παραγωγικών κλάδων οικονομικής δραστηριότητας (τουρισμός, ναυτιλία, πρωτογενής τομέας) στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και αντιστοίχισή τους με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων» στο πλαίσιο της εγκεκριμένης Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων» με MIS 383574 (Υποέργα 8,9,10)».».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ Με Τίτλο «Αναπαραγωγή ενημερωτικού και επιστημονικού υλικού»

Έγκριση του πρακτικού Νο 2 της Επιτροπής Διενέργειας του Πρόχειρου Διαγωνισμού για την αναπαραγωγή ενημερωτικού και επιστημονικού υλικού για τις ανάγκες του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στο πλαίσιο του εγκεκριμένου ΤΔΠ «Ανάπτυξη Εθνικού Πλαισίου Προσόντων» Αρ. Διακήρυξης 21Π/2013 αναφορικά με την αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών»

«Κατακύρωση του Πρόχειρου Διαγωνισμού με αριθμό διακήρυξης 21Π/2013 για την ανάθεση αναπαραγωγής ενημερωτικού και επιστημονικού υλικού για τις ανάγκες του ΕΟΠΠΕΠ στο πλαίσιο του έργου «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ»

Επιτροπές Παρακολούθησης και Παραλαβής του Έργου (Ε.Π.Π.Ε.) που θα παραχθεί στο πλαίσιο των Υποέργων 1 ως 7 της Πράξης με τίτλο «Ανάπτυξη Εθνικού Πλαισίου Προσόντων»

Αποδοχή παραίτησης της κας Δρανίδου Σοφίας από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Αντικατάσταση μέλους της Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής Έργου του Υποέργου 5 «Αναπαραγωγή ενημερωτικού και επιστημονικού υλικού», στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων» με MIS 383574»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εθνικό πλαίσιο προσόντων​

Τελικά έγινε το αναμενόμενο και λογικό σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα

Επίπεδο 6 του εθνικού πλαισίου προσόντων τα ΑΕΙ ( τεχνολογικά ιδρύματα, πανεπιστήμια, πολυτεχνεία , καλών τεχνών, εκκλησιαστικές ακαδημίες)

Επομένως ΚΑΜΙΑ αναγνώριση των 5ετή σπουδών ως επιπέδου master αλλά αναγνώριση ως επιπέδου bachelor

Ενδιαφέρον έχει ότι αναφέρεται το δίπλωμα του Μηχανολόγου Μηχανικού ΠΔΜ ως πτυχίο και όχι ως δίπλωμα πλεον.

https://proson.eoppep.gr/el/QualificationTypes

https://proson.eoppep.gr/el/Qualifications
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ε ποια διαφορα κανει απο πριν;:hmm:
δεν αλλαξε κατι δηλαδη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Στο επίπεδο 7 στο "όγκος" αναφέρεται το "Κατ’ ελάχιστον 60 ECTS (ή διαφορετικά κατ’ ελάχιστον 300 ECTS, συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών μονάδων για το Πτυχίο στο επίπεδο 6)".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Στο επίπεδο 7 στο "όγκος" αναφέρεται το "Κατ’ ελάχιστον 60 ECTS (ή διαφορετικά κατ’ ελάχιστον 300 ECTS, συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών μονάδων για το Πτυχίο στο επίπεδο 6)".

Μην ψαχνεις να βρεις κατι που δεν υπαρχει....Αναφέρεται ρητά ο διαχωρισμός προπτυχιακό-μεταπτυχιακό-διδακτορικό οπότε ξέχασε τις αστειότητες για ενιαία πτυχία...Άλλωστε τα 5ετή πτυχία τα έχει δηλωμένα στο επίπεδο 6, εσύ πως ψάχνεις κάτι διαφορετικό ; Στο επίπεδο 6 αναφέρει κατ ' ελάχιστον 240, οπότε και 5000 διδακτικές μονάδες να έχεις αν είναι προπτυχιακό τότε μπαίνεις στο 6. Σε αντίθετη περίπτωση στο επίπεδο 6 θα έλεγε μαξιμουν 240.....;)

Ενδιαφέρον έχει πάντως σε τμήμα του γεωπονικού πανεπιστημίου Αθηνών αναφέρεται ότι για την απόκτηση του πτυχίου χρειάζεται κατ'ελάχιστον 240 διδακτικές μονάδες......Ξεκίνησε ήδη το σπάσιμο των πτυχίων ; :hmm: :hmm: :hmm:

https://proson.eoppep.gr/el/Qualifications/Details/1121
Πτυχίο Γεωπόνου Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης. Σχολή Τροφίμων, Βιοτεχνολογίας & Ανάπτυξης. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Φορέας Χορήγησης

Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Γ.Π.Α.)
Τύπος Προσόντος

Πτυχίο / Δίπλωμα ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκπαιδευτικός Τομέας

Ανώτατη εκπαίδευση
Σκοπός

Βασικός
Διάρκεια

Κατ’ ελάχιστον 240 ECTS (4 έτη).
Μη προτιμώμενοι όροι

Α.Ο.Α.

Πτυχίο Γεωπόνου Τμήματος Βιοτεχνολογίας. Σχολή Τροφίμων, Βιοτεχνολογίας & Ανάπτυξης. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Φορέας Χορήγησης

Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Γ.Π.Α.)
Τύπος Προσόντος

Πτυχίο / Δίπλωμα ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκπαιδευτικός Τομέας

Ανώτατη εκπαίδευση
Σκοπός

Βασικός
Διάρκεια

Κατ’ ελάχιστον 240 ECTS (4 έτη).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Μετά από πολύ καιρό θα συμφωνήσω με το antis σε πολλά θέματα που παλιά διαφωνούσα

Τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ και είναι θέμα ατομικό αν ένας απόφοιτος του ΤΕΙ γίνει καλύτερος από τον αντίστοιχο του ΑΕΙ και ντούμπαλιν. Μπορεί στα ΑΕΙ δίνονται παραπάνω γνώσεις μαθηματικών φυσικών αλλά κακά τα ψέματα στην επαγγελματική πραγκτική οι γνώσεις αυτές εναι σχεδόν άχρηστες. Αντιθέτως στα ΤΕΙ πέραν από την θεωρητική κατάρτηση που σαφώς υπάρχει και σημαντική πρακτική που τα περισσότερα ΑΕΙ στερούνται.

´Οσο αφορά τις σχολές που ειναι μόνο ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ

Θα ήταν πολύ ωραία να υπήρχε ιατρική σε ΤΕΙ γιατί θα βγαίνανε πολύ καλύτεροι ιατροί από το ΤΕΙ παρά από το ΑΕΙ που μας έχουν γεμίσει στις θεωρίες και στις έρευνες και πρακτικές πληροφορίες και τεχνικές περνάνε στο περιθώριο.

Δεν εννοώ ότι όλα τα ΤΕΙ είναι καλά τόσα που έχει ανοίξει το ελληνικό κράτος ΤΕΙ όπως και ΑΕΙ τα περισσότερα είναι κάτω του μετρίου και πρέπει να κλείσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Μα δεν ψάχνω κάτι, στο επίπεδο 7 το γράφει στους συνδέσμους που παρέθεσες. Είναι λάθος? Έχει αφεθεί το "παραθυράκι"?

Αυτό που λες "αστειότητες για ενιαία πτυχία" είναι σαν να λες "έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου"! Στο ischool μπορείς να βρεις σχόλιά μου περί του αντιθέτου (δηλαδή αυτό που λες και εσύ) από εποχή 2008-2009 (λύκειο λογικά πήγαινες τότε) που σχολίαζα ότι το "ενιαίο πτυχίο" (ήτοι πτυχίο+ΜΔΕ πακέτο) είναι μία "τρύπα στο νερό". Όπως και από πιο παλιά εποχή που έλεγαν οι αρμόδιοι για "γενικό ΜΔΕ" και "ειδικό ΜΔΕ" (και σε αυτά έλεγα "τρύπα στο νερό"). Εσύ είσαι "παλιός και με παρακολουθείς" μην κάνεις τέτοια λάθη (άσε που τώρα δεν είπα κάτι τέτοιο, πάλι βάζεις λόγια).

Αυτό με το "ενδιαφέρον για το Τμήμα ΑΟΑ ΓΠΑ" που έχεις παραθέσει είναι προπερσινή ιστορία και τα έχουμε σχολιάσει εκτενώς με τους ενδιαφερόμενους στη θεματολογία με το ΓΠΑ στο ischool από την τότε εποχή. Σχεδιαζόταν τα Τμήματα Βιοτεχνολογίας, Τροφίμων και Αγροτικής Οικονομίας να γίνουν 4ετή με νέο οδηγό σπουδών (τότε) και να μην είναι Γεωπόνοι (γεωπονική ομπρέλα). Όταν κατατέθηκαν οι σχετικές εισηγήσεις στο Υπουργείο Παιδείας όλα ακυρώθηκαν μιας και υφίσταται νομοθεσία που λέει "είσαι ΓΠΑ? 5ετία και γεωπόνος απαραίτητα"! Τώρα στο ακαδ. έτος 2015-2016 μπορείς να επισκεφθείς τις ιστοσελίδες αυτών των Τμημάτων που έχουν υιοθετήσει το αυτό (νέοι οδηγοί σπουδών των 5 ετών πτυχιακή+πρακτική υποχρεωτική και ~350 ECTS συνολικό όγκο πτυχίου).

Κάπου είχα βάλει και το προσχέδιο εσωτερικού κανονισμού του ΓΠΑ της τότε εποχής (σύνδεσμος) που έλεγε πτυχίο ΓΠΑ=7. Δεν ξέρω τι έχει γίνει με αυτό τελικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μα δεν ψάχνω κάτι, στο επίπεδο 7 το γράφει στους συνδέσμους που παρέθεσες. Είναι λάθος? Έχει αφεθεί το "παραθυράκι"?

Αυτό που λες "αστειότητες για ενιαία πτυχία" είναι σαν να λες "έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου"! Στο ischool μπορείς να βρεις σχόλιά μου περί του αντιθέτου (δηλαδή αυτό που λες και εσύ) από εποχή 2008-2009 (λύκειο λογικά πήγαινες τότε) που σχολίαζα ότι το "ενιαίο πτυχίο" (ήτοι πτυχίο+ΜΔΕ πακέτο) είναι μία "τρύπα στο νερό". Όπως και από πιο παλιά εποχή που έλεγαν οι αρμόδιοι για "γενικό ΜΔΕ" και "ειδικό ΜΔΕ" (και σε αυτά έλεγα "τρύπα στο νερό"). Εσύ είσαι "παλιός και με παρακολουθείς" μην κάνεις τέτοια λάθη (άσε που τώρα δεν είπα κάτι τέτοιο, πάλι βάζεις λόγια).

Αυτό με το "ενδιαφέρον για το Τμήμα ΑΟΑ ΓΠΑ" που έχεις παραθέσει είναι προπερσινή ιστορία και τα έχουμε σχολιάσει εκτενώς με τους ενδιαφερόμενους στη θεματολογία με το ΓΠΑ στο ischool από την τότε εποχή. Σχεδιαζόταν τα Τμήματα Βιοτεχνολογίας, Τροφίμων και Αγροτικής Οικονομίας να γίνουν 4ετή με νέο οδηγό σπουδών (τότε) και να μην είναι Γεωπόνοι (γεωπονική ομπρέλα). Όταν κατατέθηκαν οι σχετικές εισηγήσεις στο Υπουργείο Παιδείας όλα ακυρώθηκαν μιας και υφίσταται νομοθεσία που λέει "είσαι ΓΠΑ? 5ετία και γεωπόνος απαραίτητα"! Τώρα στο ακαδ. έτος 2015-2016 μπορείς να επισκεφθείς τις ιστοσελίδες αυτών των Τμημάτων που έχουν υιοθετήσει το αυτό (νέοι οδηγοί σπουδών των 5 ετών πτυχιακή+πρακτική υποχρεωτική και ~350 ECTS συνολικό όγκο πτυχίου).

Κάπου είχα βάλει και το προσχέδιο εσωτερικού κανονισμού του ΓΠΑ της τότε εποχής (σύνδεσμος) που έλεγε πτυχίο ΓΠΑ=7. Δεν ξέρω τι έχει γίνει με αυτό τελικά.

Ρε Βουντου όντως σε παρακολουθώ τόσα χρόνια και από ότι βλέπω τα ίδια και τα ίδια...
Στην ιστοσελίδα που είδες λοιπόν αναφέρει τα 5ετή πτυχία στο επίπεδο 6, ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΔΕΣ ;;;;;;;
Στο επίπεδο 6 αναφέρει ότι χρειάζεται κατ'ελάχιστον 240 διδακτικές μονάδες, με τα φτωχικά μου ελληνικά καταλαβαίνω ότι από 240 διδακτικές μονάδες και πάνω....ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΊ ΣΥΖΗΤΆΜΕ ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΤΑ 5ΕΤΉ ΔΗΛΏΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ 6 ;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ρε Βουντου όντως σε παρακολουθώ τόσα χρόνια και από ότι βλέπω τα ίδια και τα ίδια...
Στην ιστοσελίδα που είδες λοιπόν αναφέρει τα 5ετή πτυχία στο επίπεδο 6, ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΔΕΣ ;;;;;;;
Στο επίπεδο 6 αναφέρει ότι χρειάζεται κατ'ελάχιστον 240 διδακτικές μονάδες, με τα φτωχικά μου ελληνικά καταλαβαίνω ότι από 240 διδακτικές μονάδες και πάνω....ΑΛΛΆ ΓΙΑΤΊ ΣΥΖΗΤΆΜΕ ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΤΑ 5ΕΤΉ ΔΗΛΏΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ 6 ;;;;;

Φυσικά και το είδα, ότι τα 4ετή και 5ετή και 6ετή πτυχία είναι στο 6. Όπως είδα και αυτό στο 7 που το παρέθεσα. Δεν το είδες? Και ρώτησα αν είναι λάθος ή "παραθυράκι". Και αυτό δεν το είδες? Έχεις άποψη επί τούτου? Το έβαλα γιατί από τη μία λέει όλα στο 6 και στο 7 αναφέρεται κάτι που δείχνει να είναι και κάτι άλλο.

Όπως και ψάχνεις να βρεις κάτι άλλο από την αρχή και δεν είδες (πάλι), που δήλωσα ξανά (όπως από το 2008-2009) ότι το "ενιαίο πτυχίο" που το έχεις στο μυαλό σου ως "πτυχίο+ΜΔΕ" ότι είναι "τρύπα στο νερό"! Γιατί κάνεις πως και αυτά, ότι δεν τα βλέπεις?

Όντως τώρα συζητάμε κάτι άλλο, ενώ αρχικά παρέθεσα κάτι άλλο. Περίμενα συζήτηση τύπου "είναι λάθος, το ξεχάσανε να το αφαιρέσουν, αφήσανε παραθυράκι που δεν έχουν αποφασίσει ακόμα τι να το κάνουν" κ.λπ. κ.λπ. Διώξε τους κοκκινοπράσινους δράκους, σε κατατρέχουν.

Θεωρώ (αφού δεν σχολιάσες κάτι επιπλέον), ότι περί ΓΠΑ απάντησα.

Μετά από πολύ καιρό θα συμφωνήσω με το antis σε πολλά θέματα που παλιά διαφωνούσα

Τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ και είναι θέμα ατομικό αν ένας απόφοιτος του ΤΕΙ γίνει καλύτερος από τον αντίστοιχο του ΑΕΙ και ντούμπαλιν. Μπορεί στα ΑΕΙ δίνονται παραπάνω γνώσεις μαθηματικών φυσικών αλλά κακά τα ψέματα στην επαγγελματική πραγκτική οι γνώσεις αυτές εναι σχεδόν άχρηστες. Αντιθέτως στα ΤΕΙ πέραν από την θεωρητική κατάρτηση που σαφώς υπάρχει και σημαντική πρακτική που τα περισσότερα ΑΕΙ στερούνται.

´Οσο αφορά τις σχολές που ειναι μόνο ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ

Θα ήταν πολύ ωραία να υπήρχε ιατρική σε ΤΕΙ γιατί θα βγαίνανε πολύ καλύτεροι ιατροί από το ΤΕΙ παρά από το ΑΕΙ που μας έχουν γεμίσει στις θεωρίες και στις έρευνες και πρακτικές πληροφορίες και τεχνικές περνάνε στο περιθώριο.

Δεν εννοώ ότι όλα τα ΤΕΙ είναι καλά τόσα που έχει ανοίξει το ελληνικό κράτος ΤΕΙ όπως και ΑΕΙ τα περισσότερα είναι κάτω του μετρίου και πρέπει να κλείσουν.

Φυσικά και είναι ατομικό θέμα του καθενός πόσο θα "προκόψει". Ειδικά π.χ. στο χώρο της πληροφορικής τα παραδείγματα βρίθουν. Τα ΤΕΙ δεν παρέχουν κατάρτιση, αλλά εκπαίδευση. Τα ΙΕΚ ανήκουν στην κατάρτιση (και μη-τυπική εκπαίδευση).

"Ιατρικές" στα ΤΕΙ υπάρχουν χρόνια. Είναι τα "παραϊατρικά" ΤΕΙ (κατά μία έννοια).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top