Είναι οι θετικές επιστήμες πιο δύσκολες από την Ιατρική;

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,810 μηνύματα.
Στις κλινικές δεν υπάρχει μόνο παπαγαλία καταρχάς δεν μπορείς να έχεις αυτή την μέθοδο. Πραγματικά είπαμε ότι η ιατρική είναι εύκολη σχολή αλλά μέχρι εκεί.

Θα πω το εξής γιατί μερικοί, όχι για εσάς φυσικά, δεν μπορούν να καταλάβουν την διαφορά παπαγαλίας και μάθησης.

Όταν μπήκα στο πρώτο έτος το πρώτο πράγμα που μας είπαν στα μαθήματα είναι να μην τα παπαγαλήσουμε. Η ιατρική ευτυχώς είναι μια συνδιαστική επιστήμη πολλών πραγμάτων, από χημεια, βιολογία μέχρι και φυσική και στατιστική. Οταν σου έρχεται ένας ασθενής με οίδημα στο πόδι δεν μπορείς να παπαγαλήσεις όλο το βιβλίο και να αρχίσεις να του λες άλλον ντάλον για τι συμβαίνει μέσα στο πόδι, στα κύτταρα και στις περιοχές τους. Αλλά πρέπει να σκεφτείς γιατί έχει δημιουργηθεί το οίδημα. Σκέφτεσαι τα νεφρά, σκέφτεσαι την καρδιολογία, αν δεν τα έχεις μαθει αυτά καλα χωρίς παπαγαλία δεν πας πουθενά.

Η παπαγαλία όντως υπάρχει όπως και σε όλα τα μαθήματα αλλά ας μην πούμε ότι η ιατρική είναι σκέτη παπαγαλία όπως μάλλον αρκετοί θα πιστέψουν γιατί δεν διαλύουμε μόνο μια επιστήμη αλλά και τον κόπο χιλιάδων γιατρών και φοιτητών που θυσιάζουν κυριολεκτικά την ζωή τους για να μάθουν αυτό που αγαπούν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πραγματικά αληθεύει, δεν είμαι σε μαιευτήριο αλλά όπου κι αν έχω πάει κάτι ακούω για την παθολογία. Από ορθοπεδικούς
ακου φαση σε μαιετηριο..ειμουν παρων
ερχεται ο μαιευτηρας και ρωτα τον παθολογο//ρε συ το καλιο τι δουλεια κανει?
ξεπριζει τα ποδια λεει ο παθολογος...Το ειπαν στην σχολη την ημερα που εκανες κοπανα.
ναι ε ?..να το δωσω στο κοριτσι ,με την πρεκλαμψια
Οχι αστο θα το δωσω εγω μην το στειλουμε. Εσυ πηγαινε να της χαιδεψεις το μαγουλακι γιατι φοβαται για το παιδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,180 μηνύματα.
Στις κλινικές δεν υπάρχει μόνο παπαγαλία καταρχάς δεν μπορείς να έχεις αυτή την μέθοδο. Πραγματικά είπαμε ότι η ιατρική είναι εύκολη σχολή αλλά μέχρι εκεί.
Κανείς δεν λέει ότι είναι εύκολη εύκολη διότι θέλει να έχεις εγκέφαλο για απομνημόνευση σε μεγάλους όγκους
Στις κλινικές αναγνώριση κάνετε. Δηλαδή αναγνωρίζεις από τα ακροαστικα σε τι κατάσταση μεταφράζεται ο ήχος που ακούς, τι είναι αυτό που βλέπεις κτλ.
Οταν σου έρχεται ένας ασθενής με οίδημα στο πόδι δεν μπορείς να παπαγαλήσεις όλο το βιβλίο και να αρχίσεις να του λες άλλον ντάλον για τι συμβαίνει μέσα στο πόδι, στα κύτταρα και στις περιοχές τους. Αλλά πρέπει να σκεφτείς γιατί έχει δημιουργηθεί το οίδημα. Σκέφτεσαι τα νεφρά, σκέφτεσαι την καρδιολογία, αν δεν τα έχεις μαθει αυτά καλα χωρίς παπαγαλία δεν πας πουθενά.
Σαφώς αλλά αν εσύ πρωτίστως δεν έχεις διαβάσει ή ακούσει ότι η ΝΑ προκαλεί οίδημα, δεν θα μπορούσες να το σκεφτείς.
Το ζόρι της σχολής είναι να μαθαίνετε να "διαλέγετε" διάγνωση ανάμεσα σε όλη αυτή την πληροφορία. Δηλαδή το μυαλό σας πρέπει να γίνει ένα μεγάλο φίλτρο
Πραγματικά αληθεύει, δεν είμαι σε μαιευτήριο αλλά όπου κι αν έχω πάει κάτι ακούω για την παθολογία. Από ορθοπεδικούς
Δεν υπάρχει πιο βαριά ειδικότητα νοσοκομείακη (σε τρεχαλα) από την παθολογία. Κυριολεκτικά οι άνθρωποι σηκώνουν το 70% της εφημερίας.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Όλοι οι μηχανικοί και μαθηματικοί ηλικίας 35+ αυτό μου έλεγαν
Τώρα δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Δεν νομίζω ο καθηγητής μου στη σχολή να είναι φροντιστής.
Εξάλλου μόλις πέρασες στην σχολή, όταν θα μπεις θα μας πεις με σιγουριά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Προφανώς και έχει και πράξη με τα χεράκια. αλλά αυτά σε βαθμό ειδικότητας.
Στο προπτυχιακό έχει πολλή παπαγαλια.
αποδομείς τον άνθρωπο που έχει κάποιο υπόβαθρο για να κρίνει θέματα μαθηματικών όταν εσύ δεν έχεις και παραθέτεις ως απόδειξη "μου το είπαν όλοι οι μηχανικοί και μαθηματικοί ηλικίας 35" νόμιζω βλέπεις ότι αυτή η επιχειρηματολογία κάπου μπάζει
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,102 μηνύματα.
το
Να μαντέψω, παθολογος;

Σε όποιο νοσοκομείο έχω πάει οι παθολόγοι συγκρίνονται με φιλόσοφους, ότι το μόνο πράγμα που κάνουν είναι να κάθονται, γραφειοκρατία και να μιλάνε. Δεν γνωρίζω γιατί στα νοσοκομεία υφίσταται τέτοια παθολογοφοβία
νευρολογος

αλλα θεωρώ οι παθολόγοι ειναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι ιατροί
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,180 μηνύματα.
αποδομείς τον άνθρωπο που έχει κάποιο υπόβαθρο για να κρίνει θέματα μαθηματικών όταν εσύ δεν έχεις και παραθέτεις ως απόδειξη "μου το είπαν όλοι οι μηχανικοί και μαθηματικοί ηλικίας 35" νόμιζω βλέπεις ότι αυτή η επιχειρηματολογία κάπου μπάζει
Είσαι μηχανικός; Τότε πάω πάσο.
Η μισή μου οικογένεια είναι μηχανικοί οπότε ίσως έχουν λάθος εκείνοι και έχουν αλλάξει τα πράγματα. Συγκεκριμένα αναφέρονταν στα μαθηματικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν στα μαθήματα φυσικής. Τώρα δεν νομίζω ένα κάρο μηχανικούς που έχω γνωρίσει στην ζωή μου να λένε ψέματα (και καθηγητής μου στη σχολή). Δεν υπάρχει λόγος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αλλα θεωρώοι παθολόγοι ειναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι ιατροί
Αναντίρρητα.
Το βλέπει και ο απλός κόσμος στις εφημερίες
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,827 μηνύματα.
Είσαι μηχανικός; Τότε πάω πάσο.
Η μισή μου οικογένεια είναι μηχανικοί οπότε ίσως έχουν λάθος εκείνοι και έχουν αλλάξει τα πράγματα. Συγκεκριμένα αναφέρονταν στα μαθηματικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν στα μαθήματα φυσικής. Τώρα δεν νομίζω ένα κάρο μηχανικούς που έχω γνωρίσει στην ζωή μου να λένε ψέματα (και καθηγητής μου στη σχολή). Δεν υπάρχει λόγος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αναντίρρητα.
Το βλέπει και ο απλός κόσμος στις εφημερίες
Ξαναλεω δεν αμφισβητει κανεις οτι κανουν ανωτερα μαθηματικα στο πολυτεχνειο.Απλα,γινονται με αλλη αυστηροτητα.Δεν σε ενδιαφερει τοσο πολυ το θεωρητικο κομματι αλλα το κομματι της εφαρμογης.Απορω πραγματικα πως τα πιστευετε αυτα.Και αυτο ειναι απολυτως λογικο γτ στο μαθηματικο κανεις μονο μαθηματικα.Επισης,δεν νομιζω σε πολυτεχνικες σχολες να κατσουν να ασχοληθουν με θεωρια δαχτυλιων,σωματα κτλπ εκτος και ειναι κανα μαθημα επιλογης ξερω γω.
 

Ithomece

Νεοφερμένος

Ο Ithomece αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Σε αυτό το φόρουμ καθώς και σε άλλα που έχω μπει έχω παρατηρήσει αρκετά άτομα να ισχυρίζονται πως οι σχολές θετικών επιστημών(φυσικομαθηματικά,βιολογία και χημεία) είναι πιο δύσκολες σε σχέση με τις ιατρικές.Οι ισχυρισμοί αυτοί ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή είναι απλώς μια υπερβολή;
Όσες σχολές έχουν κατά κανόνα σύνθετα Μαθηματικά είναι δύσκολες, απαιτούν δηλαδή κριτική σκέψη, λογική. Είναι διαδεδομένο γενικά, καθολικά αυτό.
Τα μαθηματικά θέλουν άλλο τρόπο σκέψης. Και δεν μιλάω για Στατιστική Ι...

Η Ιατρική δυσκολία της εγγύται στην απομνημόνευση μεγάλης ποσότητας ύλης και ο συνδυασμός πχ αυτής για να μπορείς να κάνεις μια διάγνωση. Ένας καλός φοιτητής ιατρικής πρέπει να θυμάται, όχι να σκέφτεται. Είναι θέμα μνήμης.


Στο Πολυτεχνείο είναι θέμα κατανόησης και εφαρμογής. Δεν μπορείς να μάθεις αποστήθιση μαθηματικά και φυσική, με τον ίδιο τρόπο που μπορείς να μάθεις πχ απέξω ανατομία.

Είναι άλλης φύσεώς και τα δύσκολα ή εύκολα εξαρτώνται από το άτομο.
Κάποιοι έχουν φωτογραφική μνήμη, άλλοι μπορούν και λύνουν εύκολα προβλήματα.

Γενικά, πάντως στο Πολυτεχνείο ξέρεις ότι πχ μπορεί να διαβάσεις και να μην περάσεις τίποτα γιατί είναι έτσι η φύση του μαθήματος.
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,180 μηνύματα.
Ξαναλεω δεν αμφισβητει κανεις οτι κανουν ανωτερα μαθηματικα στο πολυτεχνειο.Απλα,γινονται με αλλη αυστηροτητα.Δεν σε ενδιαφερει τοσο πολυ το θεωρητικο κομματι αλλα το κομματι της εφαρμογης.Απορω πραγματικα πως τα πιστευετε αυτα.Και αυτο ειναι απολυτως λογικο γτ στο μαθηματικο κανεις μονο μαθηματικα.Επισης,δεν νομιζω σε πολυτεχνικες σχολες να κατσουν να ασχοληθουν με θεωρια δαχτυλιων,σωματα κτλπ εκτος και ειναι κανα μαθημα επιλογης ξερω γω.
Συμφωνώ. Τους ενδιαφέρει το κομμάτι της εφαρμογής.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Είσαι μηχανικός; Τότε πάω πάσο.
Η μισή μου οικογένεια είναι μηχανικοί οπότε ίσως έχουν λάθος εκείνοι και έχουν αλλάξει τα πράγματα. Συγκεκριμένα αναφέρονταν στα μαθηματικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν στα μαθήματα φυσικής. Τώρα δεν νομίζω ένα κάρο μηχανικούς που έχω γνωρίσει στην ζωή μου να λένε ψέματα (και καθηγητής μου στη σχολή). Δεν υπάρχει λόγος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αναντίρρητα.
Το βλέπει και ο απλός κόσμος στις εφημερίες
Ναι και εμένα η μισή μου οικογένεια είναι πολιτικοί μηχανικοί ΕΜΠ και μια εξ αυτών διδάσκει ακόμα προπτυχιακους και μεταπτυχιακους, your point?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,448 μηνύματα.
Η σύγκριση είναι λίγο άτοπη γιατί τόσο ο μαθηματικός όσο και ο ημμυ που θα επιλέξει να ασχοληθεί με μαθηματικά , στην Ελλάδα θα κάνει ένα απο τα εξής δύο πράγματα :

1) Άνεργος .
2) Data scientist ( που το κάνει και η κυρία Μαρία πλέον χωρίς να έχει τελειώσει το μαθηματικό ή οποιαδήποτε σχολή εδώ που τα λέμε ) .
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Η σύγκριση είναι λίγο άτοπη γιατί τόσο ο μαθηματικός όσο και ο ημμυ που θα επιλέξει να ασχοληθεί με μαθηματικά , στην Ελλάδα θα κάνει ένα απο τα εξής δύο πράγματα :

1) Άνεργος .
2) Data scientist ( που το κάνει και η κυρία Μαρία πλέον χωρίς να έχει τελειώσει το μαθηματικό ή οποιαδήποτε σχολή εδώ που τα λέμε ) .
Άτοπη σύγκριση γιατί δεν υπάρχουν δουλειές με μοναδικό skillset τα μαθηματικά. I don't see the reasoning
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,448 μηνύματα.
Άτοπη σύγκριση γιατί δεν υπάρχουν δουλειές με μοναδικό skillset τα μαθηματικά. I don't see the reasoning
Δεν κατάλαβες το point μου . Δεν υπάρχουν δουλειές γενικά που απαιτούν ως skillset τα μαθηματικά στην Ελλάδα πέρα απο τις τέσσερις βασικές πράξεις και καμιά βασική στατιστική .
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Δεν κατάλαβες το point μου . Δεν υπάρχουν δουλειές γενικά που απαιτούν ως skillset τα μαθηματικά στην Ελλάδα πέρα απο τις τέσσερις βασικές πράξεις και καμιά βασική στατιστική .
Ναι αυτό γιατί κάνει άτοπη τη σύγκριση της δυσκολίας;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,448 μηνύματα.
Ναι αυτό γιατί κάνει άτοπη τη σύγκριση της δυσκολίας;
Μα δεν τίθεται θέμα δυσκολίας , το μαθηματικό κάνει άλλο πράγμα και οι ημμυ άλλο πράγμα . Καμία απο τις δύο σχολές δεν είναι πιο δύσκολη απο την άλλη . Η μια έχει περισσότερα , πιο ευρύ περιεχομένου και πιο περίπλοκα μαθήματα , μαζί με εξαμηνιαία διπλωματική εργασία και εργαστήρια , και η άλλη έχει λιγότερα μαθήματα μεν χωρίς διπλωματική ή εργαστήρια , αλλά πολύ πιο αφηρημένα μαθήματα που μπορεί να σου τρώνε όλη την ημέρα να τα καταλάβεις .

Εαν τα βάλεις κάτω , στο ερώτημα ποια σχολή είναι πιο δύσκολη , η απάντηση όπως είπε και ο Ευκλείδης είναι πως εξαρτάται αποκλειστικά απο την ιδιοσυγκρασία σου στο τέλος . Εαν είσαι practical minded το engineering θα είναι πιο εύκολο γιατί θα το απολαύσεις περισσότερο . Οπότε ένας τέτοιος φοιτητής στο μαθηματικό θα δεινοπαθούσε . Τούμπαλιν ένας φοιτητής μαθηματικού που είναι πιο abstract minded θα δεινοπαθούσε στο engineering . Απλώς όπως είπα , συγκεκριμένα ως προς το κομμάτι της σκέψης το μαθηματικό είναι η πιο δύσκολη σχολή . Αλλά όχι γενικά η πιο δύσκολη σχολή όταν βάλουμε όλες τις παραμέτρους μέσα .

Όσο δύσκολο είναι να κάνεις δακτύλιους , σώματα , στοχαστικές διαδικασίες κτλπ. , άλλο τόσο δύσκολο είναι να κάνεις dsp ή mixed signal design . Έχω παρακολουθήσει απόλα απο τα προηγούμενα , και μπορώ να σας πω με απόλυτη σιγουριά οτι όσο δυσκολία έχουν τα μεν , άλλη τόση μπορεί να έχουν και τα δε , απλώς για εντελώς διαφορετικούς λόγους . Το ίδιο ισχύει και με την ιατρική . Και εκείνη έχει τους δικούς της λόγους που την κάνει μια απαιτητική σχολή . Ακόμα και το διάβασμα που λέμε όλη μέρα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση . Εγώ ας πούμε δεν θα μπορούσα να μαθαίνω σελίδες απέξω . Δεν με εκφράζει , δεν το μπορώ και δεν το αντέχω ψυχικά και σωματικά . Οπότε για εμένα η ιατρική θα ήταν μια πανδύσκολη σχολή , πολύ πιο δύσκολη απο το να περάσω 2-3 λογισμούς ή καμιά μιγαδική ανάλυση .
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,180 μηνύματα.
Ναι και εμένα η μισή μου οικογένεια είναι πολιτικοί μηχανικοί ΕΜΠ και μια εξ αυτών διδάσκει ακόμα προπτυχιακους και μεταπτυχιακους, your point?
Συγχαρητήρια.
Αλλά το αντικείμενο σπουδών των πολιτικών με των ΗΜΜΥτων και μηχανολόγων (και οι χημικοί μηχανικοί έχουν Βαρβάρα μαθηματικά) διαφέρουν αρκετά
Οπότε καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να δεις το point
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο Σαμαέλ με έχει καλύψει πλήρως με τα ποστς του νομίζω
 
Τελευταία επεξεργασία:

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Συγχαρητήρια.
Αλλά το αντικείμενο σπουδών των πολιτικών με των ΗΜΜΥτων και μηχανολόγων (και οι χημικοί μηχανικοί έχουν Βαρβάρα μαθηματικά) διαφέρουν αρκετά
Οπότε καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να δεις το point
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο Σαμαέλ με έχει καλύψει πλήρως με τα ποστς του νομίζω
Θενξ για το πικρόχολο σχόλιο. Συνεχίζω να αναμένω να μου παραθέσεις κάποια πιο χειροπιαστη απόδειξη
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,180 μηνύματα.
Θενξ για το πικρόχολο σχόλιο. Συνεχίζω να αναμένω να μου παραθέσεις κάποια πιο χειροπιαστη απόδειξη
πηγαινε στους ΗΜΜΥ. Τι να κανω, να πιασω φοιτητη να τους πω "φερε μου καποια ασκηση που πρεπει να κανεις που εχει μαθηματικα για να δειξω στο φορουμ;"
και γιατι πικροχολο το σχολιο; δεν καταλαβα. Ο καθενας με την ειδικοτητα του. Καμια δεν ειναι κατωτερη της αλλης, ολα ειναι απαραιτητα για μια κοινωνια.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,967 μηνύματα.
Ε λογικό μου φαίνεται, μλκια να διαδίδονται ότι να ναι πληροφορίες χωρίς καμία απόδειξη, αλλά για κάτσε να δούμε μπορεί να βάζουν τίποτα πιο κουλ θέματα σε διαφορικές /μηγαδικες/ανάλυση /γραμμική οπότε αφήνω και μια πισινή ακόμα

Και μένα μου φαίνεται λογικό. :book: Πάντως πρέπει να πούμε ότι στο Μαθηματικό υπάρχει άλλη προσέγγιση των Μαθηματικών και αυτό έχει να κάνει με τη χαμηλή βάση εισαγωγής. Οι καθηγητές κάνουν προσπάθειες να μην ρίξουν το επίπεδο ύλης αν και αυτό κάποιες φορές δεν είναι εφικτό. Στο Πολυτεχνείο όπου το 60% του προγράμματος αφορά εφαρμογές και εργαστήρια, οι φοιτητές μπαίνουν με καλύτερη βάση και υποδομή από το σχολείο, είναι λογικό η μαθηματική θεωρία να εξετάζεται με άλλη προσέγγιση.

Πιο συγκεκριμένα, ο μηχανικός φοιτητής θέλει να μάθει τις σειρές Fourier για τη θεωρία σήματος και όχι απλά ως κομμάτι της μιγαδικής ανάλυσης. Ο μαθηματικός φοιτητής θα μάθει μόνο το κομμάτι της μιγαδικής ανάλυσης καθώς δεν υπάρχει διδακτικός στόχος για κάποιο επάγγελμα μετά τις σπουδές, πλην της εκπαίδευσης, ώστε να απαιτείται να δει και κάποιο εφαρμοσμένο μοντέλο. Οτιδήποτε άλλο θέλει κάποια εξειδίκευση και επιπλέον σπουδές. Αυτό από μόνο του, κάνει τις δυο επιστημονικές κατευθύνσεις τελείως διαφορετικές ας έχουν κοινό στοιχείο τα μαθηματικά.

Ένας Πανεπιστημιακός καθηγητής στο Μαθηματικό μας έλεγε ότι τα μαθηματικά εκτός Μαθηματικού Τμήματος είναι "μαθηματικά για" (για: κάτι άλλο με έμφαση στο άλλο και περιορισμό στη μαθηματική θεωρία). Αυτό κατά τη δική του άποψη, δεν ήταν Μαθηματικά αλλά πιστή χρήση των μαθηματικών σε καθιερωμένα μοντέλα.

Mέρος της ευθύνης και συνενοχής για την κατάσταση της Μαθηματικής Επιστήμης στην Ελλάδα, την έχουν και οι φοιτητές όπου η πλειονότητα μπαίνει με χαμηλά μόρια. Η επιστήμη έχει απαξιωθεί καθώς, σε γενικές γραμμές οι καλοί μαθητές σε Μαθηματικά δεν επιλέγουν το Μαθηματικό Τμήμα για σπουδές! Εννοείται ότι κάποιοι θα το επιλέξουν για διάφορους λόγους, αλλά γενικά, οι καλοί μαθητές σε Μαθηματικά επιλέγουν πιο "σύγχρονες" επιστήμες όπως Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Ναυπηγών Μηχανικών για να πιάσουν μεγαλύτερη γκάμα εφαρμογών (συναφή με επαγγέλματα) των Μαθηματικών εκτός από την (ιδιωτική) μέση εκπαίδευση. Το Μαθηματικό σαν Τμήμα και "σπουδές" κατά κάποιο λόγο έχει απαξιωθεί και υποβαθμιστεί λόγω ότι η πλειονότητα των νεοεισερχόμενων φοιτητών δεν επιλέγει τα Μαθηματικά ως συνειδητή επιστήμη αλλά ως λύση ανάγκης κάτι που αποδεικνύεται από την στάση των μελλοντικών ιδιαιτερατζήδων, δημόσιων καθηγητών και φροντιστών μέσης εκπαίδευσης στα Μαθηματικά.

Σαράντα χρόνια φούρναρης και δεν έχουν βρει ένα μοντέλο σωστής διδασκαλίας των σχολικών μαθηματικών, καθώς γενικά δεν έχουν επικαιροποιημένη άποψη για τα Μαθηματικά. Ζουν στον κόσμο τους, τον κόσμο των βοηθημάτων και έτοιμων ασκήσεων. Αυτό όμως διαμορφώνει μια στεγανή νοοτροπία που μεταδίδεται και έτσι η κατάσταση δεν αλλάζει. Όσοι ξεφεύγουν από αυτή την ισοπεδωτική αντίληψη για τα Μαθηματικά, χρειάζεται να δουλέψουν σοβαρά, να ξανασπουδάσουν πράγματα πιθανόν στο εξωτερικό, σε καλύτερο περιβάλλον σπουδών και εργασίας και να μπορέσουν να κατανοήσουν τις μαθηματικές ιδέες του 21ου αιώνα και όχι του 1950.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολυτεχνεία> Ιατρικές > Θετικές > Νομική > Παραϊατρικές > Λοιπές θεωρητικές
Σίγουρα θα πρέπει να μπουν στην θέση των Ιατρικών οι Θετικές και έπειτα ίσως θα πρέπει να πάρουν την θέση των Πολυτεχνικών οι Θετικές, το πρώτο τουλάχιστον για την συγκριτική υπερ-πλειοψηφία των φοιτητών.

Στην παπαγαλία όλοι μπορούν να ανταποκριθούν, αν κανείς είναι πιο αργός στην αποστήθιση θα διαβάσει παραπάνω...στις πολυτεχνοθετικές θεωρητικά ισχύει κάτι αντίστοιχο σε σχέση με την κατανόηση, αλλά αν δεν έχεις αντιληφθεί επαρκώς ελάχιστα μέρη του συνθετικού οικοδομήματος έχοντας κενά, δεν μπορείς να ανταποκριθείς αποτελεσματικά και είναι δύσκολη και επίπονη η κάλυψή τους. Και για τους περισσότερους, είναι σημαντικά δυσκολότερη και ψυχοφθόρος η διαχείριση και κατανόηση σύνθετων -και συνάμα πολύ συχνά αφηρημένων- εννοιών, παρά η απομνημόνευση λεπτομερειών εμφανέστατα (αρκετά) απλούστερων γνωστικών αντικειμένων...

Από ό,τι ακούγεται, η Ιατρική έχει σε γενικές γραμμές την καλύτερη αποκατάσταση, δηλαδή η δυσκολία των σχολών δεν αποτελεί απαραίτητα μέτρο της επαγγελματικής αποκατάστασης που απολαμβάνουν οι απόφοιτοί τους.

Επίσης, είναι και η πιο μουράτη σχολή (τουλάχιστον για όσους σπουδάζουν σε κάποιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο), έχοντας μετέπειτα τεράστιο κύρος εργασιακά και κοινωνικά...
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,827 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top