Είναι εύκολο να τα βγάλει πέρα ένας φοιτητής του Χημικού, χωρίς να γνωρίζει καλά Μαθηματικά;

elen11

New member

Η elen11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Απλή ερώτηση και παρακαλώ να μου απαντήσετε ρεαλιστικά: πόσο σκούρα θα τα βρει κάποιος που δεν ξέρει γρη από μαθηματικά κατ. γ λυκείου στο χημικό και τι θα τον συμβουλεύατε να κανει;
 

Giota2000

Well-known member

Η Giota2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Γεια σου.Κι εγώ τα ίδια με εσένα αναρωτιόμουν όταν μπήκα χημικό.Εν τέλει 2 χρόνια μετά ακόμα χρωστάω μαθηματικά 1 και 2:lol: .Δε θέλω όμως να σε πανικοβάλλω,αν κάτσεις και τα διαβάσεις λίγο και ασχοληθείς τα περνάς,μη κοιτάς εμένα που ποτέ δε το παίρνω απόφαση.Οι τομείς στους οποίους θα συναντήσεις βαρβάτα μαθηματικά είναι ξεκάθαρα οι τομείς της φυσικοχημείας σε πρώτη φάση.Είναι που είναι η φυσικοχημεία από μόνη της ένα δύσκολο παρακλάδι,μπαίνουν και τα μαθηματικά και κάνουν τα πράγματα πιο πολύπλοκα.Ωστόσο άμα στρωθείς και διαβάσεις,δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα,θα τα καταφέρεις.Μερικοί καθηγητές ξέρουν πως οι περισσότεροι μπαίνουν με βιολογία οπότε συνήθως σε βοηθούν και είναι πιο ελαστικοί.
 

elen11

New member

Η elen11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Γεια σου.Κι εγώ τα ίδια με εσένα αναρωτιόμουν όταν μπήκα χημικό.Εν τέλει 2 χρόνια μετά ακόμα χρωστάω μαθηματικά 1 και 2:lol: .Δε θέλω όμως να σε πανικοβάλλω,αν κάτσεις και τα διαβάσεις λίγο και ασχοληθείς τα περνάς,μη κοιτάς εμένα που ποτέ δε το παίρνω απόφαση.Οι τομείς στους οποίους θα συναντήσεις βαρβάτα μαθηματικά είναι ξεκάθαρα οι τομείς της φυσικοχημείας σε πρώτη φάση.Είναι που είναι η φυσικοχημεία από μόνη της ένα δύσκολο παρακλάδι,μπαίνουν και τα μαθηματικά και κάνουν τα πράγματα πιο πολύπλοκα.Ωστόσο άμα στρωθείς και διαβάσεις,δεν έχεις να φοβάσαι απολύτως τίποτα,θα τα καταφέρεις.Μερικοί καθηγητές ξέρουν πως οι περισσότεροι μπαίνουν με βιολογία οπότε συνήθως σε βοηθούν και είναι πιο ελαστικοί.
Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη ανταπόκριση. Έχω αποφασίσει να στρωθώ και να μάθω τα μαθηματικά που χρειάζονται, απλώς αγχώνομαι ιδιαίτερα για τομείς φυσικοχημείας όπως ανέφερες διότι, κοιτάζοντας το πρόγραμμα σπουδών είδα πολλά μαθηματικά. Αναρωτιέμαι πχ αν ξεκινήσω να κάνω κάποια πράγματα μόνη μου (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό όταν μιλάμε για μαθηματικά) ή κάποια μαθήματα, σε πόσο περίπου χρονικό διάστημα θα μπορέσω να αποκτήσω ένα ικανοποιητικό μαθηματικό υπόβαθρο για να αντεπεξέλθω; Παρεμπιπτόντως, καλή συνέχεια στις σπουδές σου και ό,τι άλλο κάνεις!
 

Athena apo

Active member

Η Athena apo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Χωρίς να έχω εμπειρια από το χημικό,
Θα προτεινα να ξεκινήσεις να διαβάζεις την ύλη μαθηματικών της 3ης λυκειου και Όταν ξεκινήσετε να διαβάζεις όσο πιο συστηματικά γίνεται. Πάντως γενικά οι περισσότεροι συμφοιτητές σου θα προέρχονται απο το 3ο πεδίο οπότε δε χρειάζεται να αγχώνεσαι.
 

Andreas935

New member

Ο Andreas935 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, τα μαθηματικά των πανελληνίων είναι μόνο για αυτό, για τις πανελλήνιες, μπαίνουν σε πολλές "λεπτομέρειες" που θα σου είναι μετά τελείως άχρηστες. Αυτό που χρειάζεται να μάθεις είναι να παραγωγιζεις και να ολοκληρώνεις, κάτι άλλες χαζομάρες όπως θμτ, rolle κτλ ουσιαστικά σου είναι άχρηστα. Τώρα για το που και πως να διαβάσεις για να καλύψεις τις εισαγωγικές γνώσεις θα σου πρότεινα του γκαρουτσου το "Παραγωγος Συναρτήσεων μιας Μεταβλητής" και "Μαθηματική Ανάλυση τεύχος 1"
 

athan92

Well-known member

Ο athan92 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 365 μηνύματα.
Αφού με τα μπουκαλάκια σου θα καταντήσεις να παίζεις, όπως το 99.99% των αποφοίτων του χημικού, μη σκας, κάποια νύχτα θα περάσεις τα μαθηματικά...
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
κοιτάζοντας το πρόγραμμα σπουδών είδα πολλά μαθηματικά.

Η ποσότητα είναι σχετική,εαν ψάξεις αρκετά και θεωρία ομάδων χώνεις μέσα :P.Του προπτυχιακού είναι μόνο τα πλήρως απαραίτητα,σε διαβεβαιώ για αυτό. Εξαρτάται βέβαια με τι θα ασχοληθείς,ανάλογα μπορεί να είναι και υπερβολικά πολλά.

Τι θα έλεγες να ξεκινήσεις απο το τι είναι όριο,μετά τι είναι η παράγωγος και εν τέλει τι είναι η ολοκλήρωση;
Για εμένα θα ήταν καλύτερη προσέγγιση απο το να φρικάρεις βλέποντας την ύλη απο το πρόγραμμα σπουδών :laugh: .
 

larry18

Well-known member

Ο larry18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 184 μηνύματα.
Απλή ερώτηση και παρακαλώ να μου απαντήσετε ρεαλιστικά: πόσο σκούρα θα τα βρει κάποιος που δεν ξέρει γρη από μαθηματικά κατ. γ λυκείου στο χημικό και τι θα τον συμβουλεύατε να κανει;

Ωπα κάτσε, πρώτα απ'όλα θα είμαστε συνάδελφοι και συμφοιτητές. Καλή μας αρχή.

Πρόσφατα μίλησα με μια γνωστή μου που σπουδάζει Χημεία στην Πάτρα και μου είπε ότι τα Μαθηματικά της σχολής δεν είναι εξαιρετικά δύσκολα, αν δεν χάσεις την επαφή όσο είσαι στην σχολή. Το καλύτερο είναι να μην αρχίσεις από τώρα αλλά όπως θα είσαι στην σχολή. Γιατί και εγώ λόγω των Μαθηματικών δίστασα να βάλω τα τμήματα Χημείας στο μηχανογραφικό και τελικά εκανα παρά πολύ καλά που τα έβαλα
 

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,132 μηνύματα.
Ας φύγουν τα σπαμ για αρχή από το θέμα. Τώρα όσον αφορά το επίπεδο μαθηματικών σε σχολές χημικού γνωρίζω για Θεσσαλονίκη από γνωστό μου ο οποίος έδωσε από 3ο πεδίο χωρίς να κάνει μαθηματικά και τα μαθήματα μαθηματικών του πρώτου έτους τα πέρασε όλα (2 νομίζω και το 1 ήταν επιλογής). Από θέματα τους που είδα γενικά μην σε φοβίζει καθόλου. Προφανώς αν είσαι από 3ο πεδίο θα έρθεις σε επαφή με κάτι που έχεις ψιλοξεχασει αλλά μην τρελαίνεσαι! Αυτά για χημικό ΑΠΘ τώρα αλλού αν έχουν κάποιο μεγάλο επίπεδο μαθηματικών δεν ξέρω
 

Giota2000

Well-known member

Η Giota2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη ανταπόκριση. Έχω αποφασίσει να στρωθώ και να μάθω τα μαθηματικά που χρειάζονται, απλώς αγχώνομαι ιδιαίτερα για τομείς φυσικοχημείας όπως ανέφερες διότι, κοιτάζοντας το πρόγραμμα σπουδών είδα πολλά μαθηματικά. Αναρωτιέμαι πχ αν ξεκινήσω να κάνω κάποια πράγματα μόνη μου (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό όταν μιλάμε για μαθηματικά) ή κάποια μαθήματα, σε πόσο περίπου χρονικό διάστημα θα μπορέσω να αποκτήσω ένα ικανοποιητικό μαθηματικό υπόβαθρο για να αντεπεξέλθω; Παρεμπιπτόντως, καλή συνέχεια στις σπουδές σου και ό,τι άλλο κάνεις!
Λοιπόν!Αρχικά σε ευχαριστώ,κι εσύ εύχομαι να περάσεις όμορφα στη σχολή σου,αν σου αρέσει η χημεία σίγουρα θα αγαπήσεις και τη σχολή σου.Αν θες τη γνώμη μου,μη χαλάσεις λεφτά για μαθηματικά,μπορείς και μόνη σου να τα βγάλεις και πέρα.Υπάρχουν πολλά βοηθήματα στο ίντερνετ που μπορείς να συμβουλευτείς.Τώρα αν έχεις χρήματα και το θέλεις πολύ,θα σου πρότεινα ξανά να αγόραζες κανένα βοήθημα,όχι όμως να κάνεις μαθήματα,θα σου φάνε χρόνο από κάτι άλλο που θα μπορούσες να κάνεις.Μέχρι στιγμής,οι έννοιες που μου έχουν χρειαστεί στις φυσικοχημείες είναι ολοκλήρωση,παραγώγιση,όρια,συναρτήσεις και κατασκευή διαγραμμάτων,παραγοντικό κτλ.Δε ξέρω πως έχουν χωρίσει στην Πάτρα τις φυσικοχημείες αλλά σε εμάς το πρώτο σκέλος αφορά θερμοδυναμική και γαλβανικά-ηλεκτρολυτικά στοιχεία.Τα συγκεκριμένα γενικά ήθελαν ολοκλήρωση και παραγώγιση,αλλά μη φανταστείς κάτι τρελό,εδώ την πέρασα εγώ που δεν ήξερα γρι από μαθηματικά.Απλά μάθαινες παθητικά πως γίνεται πχ η ολοκλήρωση στον τύπο του έργου ,βάζεις τα δεδομένα που σου δίνει και τσουυπ όλα καλά.
Τώρα επειδή μπορεί πχ να αγχώνεσαι για τα εργαστήρια.Στα εργαστήρια σας δίνουν πάντα σημειώσεις(Τουλάχιστον σε εμάς έτσι γίνεται,υποθέτω και σε εσάς λοιπόν).Μέσα στις σημειώσεις γίνεται επεξήγηση της κάθε εργαστηριακής άσκησης καθώς και τι φαινόμενα θα παρατηρήσετε κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του πειράματος.Συνήθως,άμα είναι καλός και ο καθηγητής που κάνει το εργαστήριο,θα σου έχει αναλυτική θεωρία και θα σου εξηγεί σε μεγάλο βαθμό πως συμβαίνουν όλα,με εκτενή μαθηματική ανάλυση,τυπολόγια κτλ.Ωστόσο άμα δεν καταλαβαίνεις κάτι μπορείς να ανατρέχεις στο ίντερνετ,υπάρχουν πολλές πηγές που μπορείς να συμβουλευτείς σε pdf και ο,τι θες.
Εν κατακλείδι,η φυσικοχημεία τους τρομάζει όλους,αλλά άμα κάτσεις και τα βάλεις κάτω θα καταλάβεις οτι ενώ μπορεί να είναι τρομακτική,θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις το βαθύτερο νόημα της χημείας.Θα φύγεις κάπως από τη λούπα του "μαθαίνω πράγματα απ'έξω και τα εφαρμόζω όπως συνήθως μαθαίναμε στο λύκειο" και θα αρχίζεις να κατανοείς "γιατί κάναμε αυτό;γιατί υπάρχει αυτή η εξαίρεση;γιατί ισχύει αυτό;" κάτι το οποίο αν είσαι άτομο που σε "τρώει" η περιέργεια θα αρχίσεις να το εκτιμάς σιγά σιγά.Εγώ ακόμη είμαι στο στάδιο που προσπαθώ να την εκτιμήσω την άτιμη,πιστεύω αυτό θα γίνει αφού τις περάσω όλες :lol: Καλή συνέχεια από εμένα :D
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,788 μηνύματα.
Η ποσότητα είναι σχετική,εαν ψάξεις αρκετά και θεωρία ομάδων χώνεις μέσα :P

Εδώ κλέβεις, γιατί όπου μπορείς να βάλεις κβαντομηχανική μπορείς να βάλεις και θεωρία ομάδων. :Ρ

Τι θα έλεγες να ξεκινήσεις απο το τι είναι όριο,μετά τι είναι η παράγωγος και εν τέλει τι είναι η ολοκλήρωση;

Πιο απλά: τι είναι όριο, τι είναι όριο και τι είναι όριο.

@aaesthete Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από την άλγεβρα της Β' λυκείου γιατί αν επί έναν χρόνο δεν ασχολήθηκες με τα μαθηματικά παρά μόνο στο επίπεδο του 3ου πεδίου - φυσική και μαθηματικά - σίγουρα θα χρειάζεσαι κι ένα μικρό φρεσκάρισμα στην ύλη της Β'. Μην αφιερώσεις πολύ χρόνο αν δεις ότι όλα σου έρχονται εύκολα, αλλά κάνε έναν κόπο να τα φέρεις κι αυτά στο προσκήνιο.

Επίσης, όταν λέμε «επανάληψη στα μαθηματικά» εννοούμε κυρίως ασκήσεις, όχι μόνο να σκανάρουμε τη θεωρία. :Ρ
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Εδώ κλέβεις, γιατί όπου μπορείς να βάλεις κβαντομηχανική μπορείς να βάλεις και θεωρία ομάδων. :Ρ



Πιο απλά: τι είναι όριο, τι είναι όριο και τι είναι όριο.

@aaesthete Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από την άλγεβρα της Β' λυκείου γιατί αν επί έναν χρόνο δεν ασχολήθηκες με τα μαθηματικά παρά μόνο στο επίπεδο του 3ου πεδίου - φυσική και μαθηματικά - σίγουρα θα χρειάζεσαι κι ένα μικρό φρεσκάρισμα στην ύλη της Β'. Μην αφιερώσεις πολύ χρόνο αν δεις ότι όλα σου έρχονται εύκολα, αλλά κάνε έναν κόπο να τα φέρεις κι αυτά στο προσκήνιο.

Επίσης, όταν λέμε «επανάληψη στα μαθηματικά» εννοούμε κυρίως ασκήσεις, όχι μόνο να σκανάρουμε τη θεωρία. :Ρ

Ισχύει αυτό. Γενικά όπως είπα εαν ψάξει κάποιος πολύ,θα βρει εφαρμογές απο σχεδόν τα πάντα. Απλά εννοείται οτι σε προπτυχιακό πολλές απο αυτές τις εφαρμογές μένουν εκτός, γιατί αφενός δεν είναι το κύριο θέμα και αφετέρου δεν αρκεί ο χρόνος να καλυφθούν. Το κύριο εργαλείο κάθε φυσικού επιστήμονα για την μελέτη διάφορων φαινομένων είναι οι διαφορικές εξισώσεις,και ουσιαστικά η ύλη χτίζει για να μπορεί κάποιος να τις κατανοήσει.

Πάντως αυτό είναι το πρόβλημα που λες στο τέλος. Οι περισσότεροι σκανάρουν απλά την θεωρία,αλλά δυστυχώς χωρίς χαρτί και στυλό να επιβεβαιώνεις όσα διαβάζεις, μέσω παραδειγμάτων και δοκιμών, για να πειστείς για την ορθότητα των προτάσεων, κάνεις απλά μια τρύπα στο νερό.
 

natalix

Member

Η natalix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Εγώ θα καταχραστω το θέμα σου και θα ρωτήσω για απόφοιτο θεωρητικής κατεύθυνσης και θεωρητικού τμήματος που θέλει να περάσει σε τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων με κατατακτήριες τι θα απογινει αν όλα πάνε καλά και επιτέλους μπει;
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Εγώ θα καταχραστω το θέμα σου και θα ρωτήσω για απόφοιτο θεωρητικής κατεύθυνσης και θεωρητικού τμήματος που θέλει να περάσει σε τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων με κατατακτήριες τι θα απογινει αν όλα πάνε καλά και επιτέλους μπει;

Παιδιά,εαν το τμήμα δεν απαιτεί κάποιος να δώσει μαθηματική ανάλυση για την εισαγωγή του,οι πιθανότητες είναι οτι ούτε το πρόγραμμα περιέχει πολλά μαθηματικά, πέρα απο 1-2 μαθήματα + καμιά βασική στατιστική, ούτε θα πηγαίνει σε κανένα τρομερό βάθος ώστε να μην μπορεί κάποιος να αντεπεξέλθει εαν το προσπαθήσει λίγο. Ειδάλλως θα απαιτούσαν κάποιος να δώσει το μάθημα.

Εαν κάποιος απο θεωρητική διάβαζε με συνέπεια έστω και τα γενικής παιδείας μαθηματικά ως την Γ'λυκείου δεν θεωρώ οτι θα έχει θέμα,αρκεί να συνεχίσει επίσης με συνέπεια το διάβασμα και στο μέλλον.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,727 μηνύματα.
Ένα μάθημα λέγεται Φυσικοχημεία Ι,ΙΙ,... και εκεί δεν νομίζω να κάνουν "αυγοειδή" σχήματα μόνο για την κατανόηση των ατόμων και των spin. :D H ερμηνεία των spin γίνεται με την Άλγεβρα Pauli.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εδώ κλέβεις, γιατί όπου μπορείς να βάλεις κβαντομηχανική μπορείς να βάλεις και θεωρία ομάδων. :Ρ

Είδες για να είσαι Μαθηματικός; Τους παίρνεις τη δουλειά...:lol: Μέχρι και Θεωρητική Χημεία ξέρεις; (σε πειράζω)

Όπως το πάμε θα καταλήξουμε σε Υπολογιστική Χημεία που νομίζω ο φίλτατος @Thanos_D θα μας πει. Η Υπολογιστική Χημεία χρησιμοποιεί την Αριθμητική Ανάλυση των "δύσκολων" Μαθηματικών προσπαθώντας να εξηγήσει τις εξισώσεις δυναμικής των κβαντικών φαινομένων (δες εδώ @J.Cameron) με έμφαση στην μελέτη των λύσεων και των σφαλμάτων που προκύπτουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Ένα μάθημα λέγεται Φυσικοχημεία Ι,ΙΙ,... και εκεί δεν νομίζω να κάνουν "αυγοειδή" σχήματα μόνο για την κατανόηση των ατόμων και των spin. :D H ερμηνεία των spin γίνεται με την Άλγεβρα Pauli.

Συνήθως οι χημικοί όπως είπε σαρκαστικά ο thanos,αλλά με αρκετή δόση αλήθειας,προτιμούν να "παίξουν με τα μπουκαλάκια" παρά να αναλύσουν ή να αναπτύξουν θεωρίες μέσα απο μαθηματικά,αλλά κυρίως απο το πείραμα. Αμφιβάλλω οπότε οτι σε προπτυχιακό επίπεδο τα μαθηματικά θα πηγαίνουν πολύ μακριά. Συνήθως το heavy lifting το κάνουν φυσικοί μαζί με μαθηματικούς και σπανίως ορισμένοι χημικοί που τελικά γουστάρουν.

Εξάλλου πιστεύω οτι εαν κάποιος είναι πολύ λάτρης της θεωρίας δύσκολα θα επιβιώσει τα τόσα εργαστήρια του χημικού,και αντίστροφα λάτρης των εργαστηρίων συνήθως έχει κακές ή στοιχειώδεις μαθηματικές ικανότητες.

Ούτως η άλλως η θεωρητική θεμελίωση δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τους χημικούς σε πρώτη φάση αφού ούτως η άλλως οτι χρειάζονταν το έπαιρναν απο τα πειράματα. Αυτό που θα επηρεάσει θα είναι ο τρόπος που θα γίνεται η χημεία στο μέλλον. Καθώς όταν μπορείς να περιγράψεις αναλυτικά κάτι,σημαίνει οτι μπορείς να το βάλεις σε έναν υπολογιστή. Σήμερα ίσως οι υπολογιστές να μην είναι έτοιμοι για πρακτικές εφαρμογές(τα qubits αρκούν προς το παρών για προσομοίωση απλών μορίων) αλλά κάποια στιγμή αργότερα,σίγουρα.

Γενικά είναι σπουδαία εποχή για τα μαθηματικά και τις εφαρμογές τους σε άλλες επιστήμες όπως η χημεία γιατί πλέον οι υπολογιστικοί πόροι είναι τεράστιοι και μπορούν να υλοποιήσουν αυτές τις μαθηματικές ιδέες. Αλλά εαν ο άλλος είναι 80 χρονών και έχει μάθει στην παραδοσιακή μελέτη της χημείας αγνοώντας αυτές τις εξελίξεις,πως θα εμπνεύσει φοιτητές του να εκτιμήσουν και τις αναλυτικές θεωρητικές μεθόδους πέρα απο τις εμπειρικές ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,727 μηνύματα.
Γενικά είναι σπουδαία εποχή για τα μαθηματικά και τις εφαρμογές τους σε άλλες επιστήμες όπως η χημεία γιατί πλέον οι υπολογιστικοί πόροι είναι τεράστιοι και μπορούν να υλοποιήσουν αυτές τις μαθηματικές ιδέες. Αλλά εαν ο άλλος είναι 80 χρονών και έχει μάθει στην παραδοσιακή μελέτη της χημείας αγνοώντας αυτές τις εξελίξεις,πως θα εμπνεύσει φοιτητές του να εκτιμήσουν και τις αναλυτικές θεωρητικές μεθόδους πέρα απο τις εμπειρικές ;

Aκριβώς. Το ίδιο ισχύει και για κάτι γερασμένους Μαθηματικούς που θεωρούν ότι Μαθηματικά είναι μόνο οι ασκήσεις Γ και Δ ομάδας των πανελληνίων. Η πλειονότητα των Θετικών Επιστημόνων επειδή ετερο-απασχολούνται για βιοπορισμό στην Ελλάδα, δυστυχώς δεν έχουν σαφή εικόνα για την επιστήμη τους. Όλα είναι συνέπειες.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Aκριβώς. Το ίδιο ισχύει και για κάτι γερασμένους Μαθηματικούς που θεωρούν ότι Μαθηματικά είναι μόνο οι ασκήσεις Γ και Δ ομάδας των πανελληνίων. Η πλειονότητα των Θετικών Επιστημόνων επειδή ετερο-απασχολούνται για βιοπορισμό στην Ελλάδα, δυστυχώς δεν έχουν σαφή εικόνα για την επιστήμη τους. Όλα είναι συνέπειες.

Δυστυχώς στην Ελλάδα εκεί καταλήξαμε. Ο μόνος τρόπος κάποιος να είναι καλός είναι να ψάχνεται όσο περισσότερο μπορεί. Ναι να μάθει πράγματα που έχουν ζήτηση και θα του εξασφαλίσουν το ψωμί,φυσικά...αλλά γιατί να σταματήσει εκεί μόνο ; Ανοιχτά μυαλά,αυτό χρειάζεται. Τα υπόλοιπα ακολουθούν.
 

natalix

Member

Η natalix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Παιδιά,εαν το τμήμα δεν απαιτεί κάποιος να δώσει μαθηματική ανάλυση για την εισαγωγή του,οι πιθανότητες είναι οτι ούτε το πρόγραμμα περιέχει πολλά μαθηματικά, πέρα απο 1-2 μαθήματα + καμιά βασική στατιστική, ούτε θα πηγαίνει σε κανένα τρομερό βάθος ώστε να μην μπορεί κάποιος να αντεπεξέλθει εαν το προσπαθήσει λίγο. Ειδάλλως θα απαιτούσαν κάποιος να δώσει το μάθημα.

Εαν κάποιος απο θεωρητική διάβαζε με συνέπεια έστω και τα γενικής παιδείας μαθηματικά ως την Γ'λυκείου δεν θεωρώ οτι θα έχει θέμα,αρκεί να συνεχίσει επίσης με συνέπεια το διάβασμα και στο μέλλον.

Για να εισαχθεί δινεις ένα θεωρητικό διοίκησης, εισαγωγή στην οικονομική θεωρία και λογιστική.

Θα ήθελα να περάσω στο οικονομικό τμήμα αλλά για να εισαχθεί εκεί δίνεις μαθηματικά!

Παρόλα αυτά και στη διοίκηση έχουνε 5 μαθήματα μαθηματικών (μαθηματικά 1,2 ανώτερα μαθηματικά και οικονομετρία κ δν θυμάμαι τι άλλο) επίσης κάνουν προγραμματισμό java και sql..μέχρι β λυκείου άλγεβρα είχα ένα υπόβαθρο μετά τρίτη λυκείου δν θυμάμαι καν να έχω βιβλίο αφού ως γνωστόν της θεωρητικής την ώρα των μαθηματικών διαβαζαμε αρχαία για το φροντιστήριο κλπ

Στη πρώτη μου σχολή είχα ένα βασικό μάθημα στατιστικής αλλά ήταν πολύ απλά..καμία σχέση με αυτά που είδα όταν είδα τα προτεινόμενα βιβλία για τη διοίκηση στα αντίστοιχα μαθήματα..και για το λόγο αυτο σκέφτομαι μήπως να μπω σε κανά παιδαγωγικό να τελειώσω άμεσα με σχετικά καλό βαθμό από το να μπω στη διοίκηση κ να πάρω πτυχίο μετά από 7 χρονια με βαθμό καλώς...δεν ξέρω τι με συμφέρει..από άποψη αντικειμένου με ενδιαφέρουν κ τα 2. Θα ήθελα να ασχοληθώ με τα λογιστικά ή με διοικητικά πράγματα τα άλλα κυρίως με ενδιαφέρει κάποια τύχη επαγγελματικής προοπτικής γιατί έχω φτάσει 26 και δεν μπορώ να βρω δουλειά πουθενά...
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,332 μηνύματα.
Για να εισαχθεί δινεις ένα θεωρητικό διοίκησης, εισαγωγή στην οικονομική θεωρία και λογιστική.

Θα ήθελα να περάσω στο οικονομικό τμήμα αλλά για να εισαχθεί εκεί δίνεις μαθηματικά!

Παρόλα αυτά και στη διοίκηση έχουνε 5 μαθήματα μαθηματικών (μαθηματικά 1,2 ανώτερα μαθηματικά και οικονομετρία κ δν θυμάμαι τι άλλο) επίσης κάνουν προγραμματισμό java και sql..μέχρι β λυκείου άλγεβρα είχα ένα υπόβαθρο μετά τρίτη λυκείου δν θυμάμαι καν να έχω βιβλίο αφού ως γνωστόν της θεωρητικής την ώρα των μαθηματικών διαβαζαμε αρχαία για το φροντιστήριο κλπ

Στη πρώτη μου σχολή είχα ένα βασικό μάθημα στατιστικής αλλά ήταν πολύ απλά..καμία σχέση με αυτά που είδα όταν είδα τα προτεινόμενα βιβλία για τη διοίκηση στα αντίστοιχα μαθήματα..και για το λόγο αυτο σκέφτομαι μήπως να μπω σε κανά παιδαγωγικό να τελειώσω άμεσα με σχετικά καλό βαθμό από το να μπω στη διοίκηση κ να πάρω πτυχίο μετά από 7 χρονια με βαθμό καλώς...δεν ξέρω τι με συμφέρει..από άποψη αντικειμένου με ενδιαφέρουν κ τα 2. Θα ήθελα να ασχοληθώ με τα λογιστικά ή με διοικητικά πράγματα τα άλλα κυρίως με ενδιαφέρει κάποια τύχη επαγγελματικής προοπτικής γιατί έχω φτάσει 26 και δεν μπορώ να βρω δουλειά πουθενά...

Η ύλη της Γ λυκείου γίνεται ξανά απο την αρχή. Τώρα δεν ξέρω εαν όλα αυτά είναι υποχρεωτικά. Τόσα μαθήματα μαθηματικών στο προπτυχιακό, για έναν φοιτητή της διοίκησης επιχειρήσεων,μου φαίνονται υπερβολικά πολλά. Απο φίλους απ'ότι έχω δει, τα πράγματα είναι πάρα πολύ χαλαρά απο άποψη επιπέδου, στα μαθηματικά.

Ωστόσο τώρα αυτό παίζει πολύ,καθώς δεν ξέρω το επίπεδο σου. Αυτό έλεγα και τις προάλλες σε ένα άλλο θέμα.Δεν με ανησυχεί τόσο η νοημοσύνη του καθενός,όσο η εξοικείωση του. Εαν μπορείς να "διαβάσεις" σωστά μαθηματικά,δεν θα έχεις πρόβλημα να μάθεις με εξάσκηση οποιονδήποτε κλάδο των μαθηματικών. Εαν όμως δεν μπορείς,θα είναι κόλαση,γιατί όλα θα φαίνονται περίεργα και δυσνόητα.Λόγου χάρη θυμάσαι τι είναι ένα σύνολο ή μια συνάρτηση ; Τι είναι το πεδίο ορισμού και το σύνολο τιμών; Εαν όχι τότε θα υπάρξει θέμα γιατί αυτά κανείς δεν θα τα εξηγήσει στο πανεπιστήμιο.

Ο προγραμματισμός απο την άλλη δεν χρειάζεται να ξέρεις καθόλου μαθηματικά, πλην βασικών πράξεων φυσικά(+,-,*,/).Το πιο σημαντικό είναι να αντιλαμβάνεσαι βασικές έννοιες της λογικής αλλά και πάλι όχι τόσο απο μαθηματικής σκοπιάς αλλά απο καθημερινής.

Γενικά θα πρότεινα να αποφεύγει κανείς να ξεφυλλίζει βιβλία μαθηματικών όπως θα ξεφύλλιζε ένα μυθιστόρημα λόγου χάρη. Όπως τόνισε και ο Βασίλης,το διάβασμα των μαθηματικών δεν πρέπει να είναι παθητικό. Γι'αυτό και πολλά παιδιά παρά το γεγονός οτι έχουν σωστές απαντήσεις,χάνουν βαθμούς στις πανελλήνιες.Γιατί πετάνε ένα σωρό σύμβολα και νομίζουν οτι αυτό είναι μαθηματικά. Νο,χρειάζεσαι context,χρειάζεσαι προτάσεις και λόγια που βγάζουν νόημα,όπως στην φυσική γλώσσα. Ειδάλλως τα σύμβολα απο μόνα τους τρομάζουν,και είναι λογικό γιατί μπορούν να σημαίνουν το οτιδήποτε, και εσύ βρίσκεσαι στην δυσάρεστη θέση να πρέπει να ανακαλύψεις το νόημα τους. Και αυτό ναι,κατά την γνώμη μου είναι τρομακτικό και κάνει τα πράγματα να φαίνονται πιο δύσκολα απο ότι είναι ή στην καλύτερη απλά κουραστική την ανάγνωση των σκέψεων μας απο κάποιον άλλο.

Θα πρέπει να συγκρίνεις εσύ τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχολής βάσει των γούστων σου και να αποφασίσεις. Πάντως εαν σου αρέσει η διοίκηση πιο πολύ,εαν θες την γνώμη μου,το να την αποφύγεις εξαιτίας των μαθηματικών είναι χαζή επιλογή.Είναι μερικά μαθηματάκια μόνο,θα προσπαθήσεις λίγο παραπάνω λοιπόν εφόσον δεν είχες επαφή απο Β λυκείου,στην χειρότερη θα αναζητήσεις λίγο βοήθεια απο το internet ή ακόμα και απο εδώ ή άλλους γνωστούς σου και θα τα περάσεις. Παιδιά ειλικρινά σας το λεω, βοήθεια μπορεί να σας προσφερθεί,δεν είναι αυτό το θέμα,αλλά το πόσο εσείς θέλετε να προσπαθήσετε,τα άλλα βρίσκονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top