Δυσκολία σχολών

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Αρχικά, αν βρεις πάνω από 10 άμεσες εφαρμογές της Θεωρίας Κατηγοριών (Μαθηματικά) στην καθημερινή σου ζωή, σε θαυμάζω. Εννοώ, πώς σου αλλάζει την ημέρα. Οπότε, το να μην έχει μία επιστήμη «άμεσες» εφαρμογές στην καθημερινότητα όλων των ανθρώπων, δεν είναι «πρόβλημα» ή «λόγος» έτσι ώστε να μην μελετάται η εν λόγω επιστήμη. Για να παραφράσω και τον Hardy: «Χαίρομαι που η επιστήμη μου δεν έχει εφαρμογές στην πραγματική ζωή, γιατί έτσι δε θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ενάντια των ανθρώπων».

Παρακάτω, δεν είπε κανείς ότι δεν μπορείτε να «διαβάσετε». Αρκετοί από τους αποφοίτους λυκείου ξέρουν ανάγνωση και δεν είναι αυτό το θέμα μας αυτή τη στιγμή. Όπως είπες, αν απλώς διαβάσεις τον ορισμό του ορίου ακολουθίας, δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τι λέει γιατί, απλούστατα, δεν είναι αυτό το πνεύμα του σχολικού βιβλίου - απλά έχει μείνει εντός ύλης γιατί το ΙΕΠ θεωρεί ότι είναι χρήσιμος στην κατανόηση της έννοιας του ορισμένου ολοκληρώματος, σύμφωνα με τις οδηγίες που κάνει copy-paste κάθε χρόνο. Οπότε, επί της ουσίας επικαλείσαι το επιχείρημα του Memetchi, ότι κάτι που είναι εκτός του τρόπου σκέψης που έχεις ως τώρα θα σε δυσκολέψει περισσότερο να το κατανοήσεις από κάτι που συνάδει με τον έως τώρα τρόπο σκέψης σου - προφανές.

Τέλος, για δύσκολα θεωρητικά βιβλία, αν διαβάσεις «ανυποψίαστα» τη Ρομέηκη Γλόσα του Βηλαρά, θα νομίζεις ότι απλά είναι ένα κείμενο κάποιου ακόμα «παλαβού θεωρητικού», αλλά, αν έχεις μία παραπάνω εξοικείωση με τέτοιου είδους ζητήματα, τότε θα είχες άλλη εκτίμηση για το σύγγραμα - ανεξαρτήτως του αν συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του.

Τώρα, ναι, υπάρχουν κείμενα με δύσκολη γλώσσα, δύσκολο τρόπο γραφής (π.χ. Marquez), δύσκολες και αρκετά περίπλοκες ιδέες (π.χ. Καστοριάδης), στην περίπτωση πάντα που θέλεις να τα διαβάσεις σε βάθος και όχι απλά να τα προσπεράσεις.

Δεν γνωρίζω την θεωρία κατηγοριών γιατί δεν σπουδάζω μαθηματικά. Σπουδάζω μηχανικός οπότε τα μαθηματικά που διδάσκονται έχουν πρακτική εφαρμογή. Ο τρόπος σκέψης κάποιου τι ακριβώς είναι; Είτε θετικός είτε θεωρητικός; Όσον αφορά τα παραπάνω "δύσκολα" βιβλία επέτρεψε μου να κάνω έναν παραλληλισμό. Ένα πολύ δύσκολο και πολύ ωραίο κομμάτι στο πιάνο είναι το Hungarian Rhapsody no.2. Ωστόσο υπάρχουν πολύ δυσκολότερα κομμάτια για πιάνο. Ειδικά τα 10 πιο δύσκολα κομμάτια για πιάνο είναι όντως υπερβολικά δύσκολα τεχνικά έως ακατόρθωτα και κάποια από αυτά παρουσιάζουν και "μαθηματικές αρμονίες". Όμως ακούγονται ΑΠΑΙΣΙΑ. Δεν έχει λοιπόν καμιά σημασία που είναι πολύ πιο δύσκολα από το Hungarian Rhapsody γιατί ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι η δυσκολία τους. Αυτό όσον αφορά πολλά δύσκολα θεωρητικά βιβλια, τον υπερρεαλισμό και ίσως και την θεωρία κατηγοριών που θα ψάξω τι είναι.
 

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Ρε μέρες την έχω αυτή την απορία...ΟΛΟΙ (ανεξαρτήτως προσανατολισμού) εσείς με τις δύσκολες σχολές που πρέπει να διαβάζετε πολύ για να τα βγάλετε πέρα, πώς προλαβαίνετε να ξημεροβραδιάζεστε σε αυτό το τόπικ?


μήπως στον ''ελάχιστο χρόνο'' που έχετε να βγείτε καμία βολτίτσα καλύτερα?
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ρε μέρες την έχω αυτή την απορία...ΟΛΟΙ (ανεξαρτήτως προσανατολισμού) εσείς με τις δύσκολες σχολές που πρέπει να διαβάζετε πολύ για να τα βγάλετε πέρα, πώς προλαβαίνετε να ξημεροβραδιάζεστε σε αυτό το τόπικ?


μήπως στον ''ελάχιστο χρόνο'' που έχετε να βγείτε καμία βολτίτσα καλύτερα?
Το να βγάλει κανείς μια οποιαδήποτε σχολή και με αξιοπρεπή βαθμό και σχετικά στην ώρα του, δεν θέλει πάρα πολύ κόπο, τουλάχιστον σίγουρα όχι όσο δείχνουν πολλοί εδώ. Εγώ πιστεύω ότι οποιαδήποτε σχολή μπορεί να βγει, χωρίς ακραιότητες. Οπότε χρόνος υπάρχει. Όποιος λέει το αντίθετο μάλλον πουλάει παραμύθι.

Το να αποκτήσεις ουσιαστική και βαθιά γνώση όμως ή το να στοχεύσεις στην πρωτιά από άποψη βαθμών, τότε είναι δύσκολο. Και σε ορισμένες σχολές ακόμα πιο δύσκολο (είτε λόγω καθηγητών, είτε λόγω της φύσης του αντικειμένου σου, είτε..). Εδώ ναι λίγο χρόνο θα έχεις και αρκετή πίεση-άγχχος. Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία δεν στοχεύει σε αυτά, γιατί δεν είναι ώριμοι ακόμα (ως προς το κομμάτι των γνώσεων κυρίως, ηρεμήστε). Αυτά από την εμπειρία μου, έρχονται πιο μετά, όταν βγεις από τη λυκειακή λογική.

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι ότι ίσως ο καθένας έχει ορίσει διαφορετικά το "θέλει πολύ κόπο και διάβασμα να βγάλεις μια σχολή κλπ".

Για μένα το (5 ώρες διαλέξεις την ημέρα + 3-4 ώρες διάβασμα την ημέρα (κατά μέσο όρο)) δεν είναι κάτι ακραίο που δεν σε αφήνει χρόνο ή που σου δίνει το δικαίωμα να γκρινιάζεις. Και επίσης μπορείς να βγάλεις τη σχολή και με λιγότερο από αυτό λολ (και χωρίς να καθυστερήσεις 2 χρόνια και να έχεις μέσο όρο 6).
Τόσοι παίρνουν πτυχίο από ιατρική, ημμυ, φιλολογοι etc, ποιοι απο αυτοί διαβάζουν κατά μέσο όρο 3-4 ώρες καθημερινά για 4-6 χρόνια? Ελάχιστοι. Και ακόμα πιο ελάχιστοι αυτοί που διαβάζουν ακόμα περισσότερο. Και για αυτό είναι πάρα πολύ λίγοι αυτοί που ξεχωρίζουν και που καταλαβαίνεις αμέσως όταν τους βλέπεις/ακούς ότι ξέρουν το αντικείμενό τους.

You are not special kids... :smartass:
 

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Το να βγάλει κανείς μια οποιαδήποτε σχολή και με αξιοπρεπή βαθμό και σχετικά στην ώρα του, δεν θέλει πάρα πολύ κόπο, τουλάχιστον σίγουρα όχι όσο δείχνουν πολλοί εδώ. Εγώ πιστεύω ότι οποιαδήποτε σχολή μπορεί να βγει, χωρίς ακραιότητες. Οπότε χρόνος υπάρχει. Όποιος λέει το αντίθετο μάλλον πουλάει παραμύθι.

Το να αποκτήσεις ουσιαστική και βαθιά γνώση όμως ή το να στοχεύσεις στην πρωτιά από άποψη βαθμών, τότε είναι δύσκολο. Και σε ορισμένες σχολές ακόμα πιο δύσκολο (είτε λόγω καθηγητών, είτε λόγω της φύσης του αντικειμένου σου, είτε..). Εδώ ναι λίγο χρόνο θα έχεις και αρκετή πίεση-άγχχος. Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία δεν στοχεύει σε αυτά, γιατί δεν είναι ώριμοι ακόμα (ως προς το κομμάτι των γνώσεων κυρίως, ηρεμήστε). Αυτά από την εμπειρία μου, έρχονται πιο μετά, όταν βγεις από τη λυκειακή λογική.

Ο μόνος ενδοιασμός που έχω είναι ότι ίσως ο καθένας έχει ορίσει διαφορετικά το "θέλει πολύ κόπο και διάβασμα να βγάλεις μια σχολή κλπ".

Για μένα το (5 ώρες διαλέξεις την ημέρα + 3-4 ώρες διάβασμα την ημέρα (κατά μέσο όρο)) δεν είναι κάτι ακραίο που δεν σε αφήνει χρόνο ή που σου δίνει το δικαίωμα να γκρινιάζεις. Και επίσης μπορείς να βγάλεις τη σχολή και με λιγότερο από αυτό λολ (και χωρίς να καθυστερήσεις 2 χρόνια και να έχεις μέσο όρο 6).
Τόσοι παίρνουν πτυχίο από ιατρική, ημμυ, φιλολογοι etc, ποιοι απο αυτοί διαβάζουν κατά μέσο όρο 3-4 ώρες καθημερινά για 4-6 χρόνια? Ελάχιστοι. Και για αυτό ελάχιστοι είναι αυτοί που ξεχωρίζουν και που ξέρεις ότι ξέρουν το αντικείμενό τους.

You are not special kids... :smartass:


at last, someone said it :worship:
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Ρε μέρες την έχω αυτή την απορία...ΟΛΟΙ (ανεξαρτήτως προσανατολισμού) εσείς με τις δύσκολες σχολές που πρέπει να διαβάζετε πολύ για να τα βγάλετε πέρα, πώς προλαβαίνετε να ξημεροβραδιάζεστε σε αυτό το τόπικ?


μήπως στον ''ελάχιστο χρόνο'' που έχετε να βγείτε καμία βολτίτσα καλύτερα?


Multitasking
 

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν γνωρίζω την θεωρία κατηγοριών γιατί δεν σπουδάζω μαθηματικά. Σπουδάζω μηχανικός οπότε τα μαθηματικά που διδάσκονται έχουν πρακτική εφαρμογή. Ο τρόπος σκέψης κάποιου τι ακριβώς είναι; Είτε θετικός είτε θεωρητικός; Όσον αφορά τα παραπάνω "δύσκολα" βιβλία επέτρεψε μου να κάνω έναν παραλληλισμό. Ένα πολύ δύσκολο και πολύ ωραίο κομμάτι στο πιάνο είναι το Hungarian Rhapsody no.2. Ωστόσο υπάρχουν πολύ δυσκολότερα κομμάτια για πιάνο. Ειδικά τα 10 πιο δύσκολα κομμάτια για πιάνο είναι όντως υπερβολικά δύσκολα τεχνικά έως ακατόρθωτα και κάποια από αυτά παρουσιάζουν και "μαθηματικές αρμονίες". Όμως ακούγονται ΑΠΑΙΣΙΑ. Δεν έχει λοιπόν καμιά σημασία που είναι πολύ πιο δύσκολα από το Hungarian Rhapsody γιατί ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι η δυσκολία τους. Αυτό όσον αφορά πολλά δύσκολα θεωρητικά βιβλια, τον υπερρεαλισμό και ίσως και την θεωρία κατηγοριών που θα ψάξω τι είναι.


Ο τρόπος σκέψης, νομίζω, είναι οι συλλογισμοί που κάποιος αναπτύσσει δεδομένου ενός θέματος, δεν θεωρώ ότι σε κάποιο σημείο τον έβαλα σε στεγανά του τύπου «θετικός-θεωρητικός». Ο καθένας έχει κάποιες ιδιαιτερότητες στον τρόπο που σκέφτεται - αλλιώς θα έμπαινες σε μία τάξη και θα έπαιρνες από όλα τα παιδιά τις ίδιες λύσεις. Μπορείς να βάλεις και τη δημιουργικότητα στο παιχνίδι, σαν προϊόν του ότι δε σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο.

Τώρα, για τα «δύσκολα» βιβλία, δεν είναι το θέμα ότι είναι «φύσει» δύσκολα. Απλώς χρειάζονται μία μεγαλύτερη σχέση με το αντικείμενο που πραγματεύονται για να δει κανείς πιο καθαρά αυτό που θέλουν να πουν. Εξ ου και η όποια δυσκολία για κάποιον ανυποψίαστο. Όλα τα πράγματα στη ζωή θέλουν προπόνηση για αν βελτιωθούν. Δε γίνεται να θεωρούμε ότι επειδή κάτι είναι θετικό/θεωρητικό θα είναι a priori δύσκολο και κάτι που δεν είναι θα είναι a priori εύκολο.

Επίσης, για ό,τι έχει να κάνει με τη μουσική, δεν νομίζω ότι τα «δύσκολα» κομμάτια γράφονται για να είναι δύσκολα - τουλάχιστον όχι όλα - αλλά γιατί απλά έτσι εκφράστηκε ο καλλιτέχνης - ειδικά αν ξεφύγεις από τη μουσική του 19ου αιώνα. Έτσι, ο Ξενάκης δεν έγραφε δύσκολα για να δυσκολεύει τον κόσμο του, αλλά γιατί έτσι εξέφραζε τις ιδέες του. Τώρα, σε κάποιους αρέσουν, σε κάποιους όχι, όπως συμβαίνει με όλη την τέχνη.

μουλτιτάσκινγκ θα ήταν μια δυο γρήγορες απαντήσεις
εδώ μιλάμε για ολόκληρα κατεβατά 24/7... do the math


Μπορεί να είναι αυτό τελικά το πιο δύσκολο αντικείμενο (pun intended).
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Είναι, ναι, όμως και όσοι μαθηματικοί ξέρω π.χ. ιδίως στο εξωτερικό πηγαίνουν κι αυτοί συνέχεια σχολή. Σε λίγες σχολές μπορείς να μην πας στις διαλέξεις και να περνάς τα μαθήματα κανονικά.

Γιατί όχι ;
Ειδικά σε φυσικές επιστήμες και μαθηματικά που τα προπτυχιακά θέματα είναι τετριμένα εδώ και αιώνες νομίζω κάποιος μπορεί να είναι άφαντος και να περνάει άνετα .Υπάρχει άπειρο υλικό στο internet .
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Το average IQ στις σχολές Φυσικής είναι 133 και στις σχολές εκπαίδευσης 110.

Αυτό από πού το ξέρουμε; Γιατί βλέπω μια πολύ μεγάλη ακρίβεια στα νούμερά σου και μου έκανε εντύπωση. Επίσης μου φαίνονται λίγο υψηλά και τα δύο, αν το εκτιμούσα μόνη μου θα έβαζα 10 μονάδες κάτω.
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό από πού το ξέρουμε; Γιατί βλέπω μια πολύ μεγάλη ακρίβεια στα νούμερά σου και μου έκανε εντύπωση. Επίσης μου φαίνονται λίγο υψηλά και τα δύο, αν το εκτιμούσα μόνη μου θα έβαζα 10 μονάδες κάτω.


https://thetab.com/us/2017/04/10/which-major-has-highest-iq-64811
https://www.randalolson.com/2014/06/25/average-iq-of-students-by-college-major-and-gender-ratio/
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Είναι, ναι, όμως και όσοι μαθηματικοί ξέρω π.χ. ιδίως στο εξωτερικό πηγαίνουν κι αυτοί συνέχεια σχολή. Σε λίγες σχολές μπορείς να μην πας στις διαλέξεις και να περνάς τα μαθήματα κανονικά.

Δεν αμφιβάλω, εγώ είμαι ο πρώτος που λέω ότι οι διαλέξεις χρειάζονται :P
Ναι, οι περισσότεροι άνθρωποι έτσι είανι σήμερα. Εξάλλου και σχεδόν όσοι ακούνε έντεχνο π.χ. θα έλεγα πως δεν μπορούν να εκτιμήσουν κάποιο είδος μουσικής. Δεν καταλαβαίνω πως η επαφή με τον κόσμο της "κουλτούρας" σχετίζεται.


Σχετίζεται σε αυτό που ισχυρίζεστε ότι κάποιος που μπορεί να σχεδιάσει πχ τον κινητήρα που ανέφερες , θα μπορεί σώνει και καλά να τα πάει καλά και με τις ανθρωπιστικές σπουδές. Όμως και το IQ του να έχει στον Θεό, αν δεν έχει το ενδιαφέρον που ανέφερα προς τα πάνω για τον κόσμο της κουλτούρας που λες (πρόσεξε, της κουλτούρας με την έννοια των συγκεκριμένων σπουδών, γιατί κουλτούρα γενικά είναι πολλά πράγματα) θα δυσκολευτεί. Δεν είναι de facto το ότι επειδή κάνω κάτι δύσκολο καλά, όλα τα άλλα θα είναι εύκολα.
Θα έλεγα πως πιο πολύ αντιθετικό ρόλο έχουν, καθώς π.χ. στην ιστορία αν δεις τα συγγράματα των πρώτων εξαμήνων τους είανι τεράστεια και πάρα πολύ βαρετά. Αν μη τι άλλο, πολύς κόσμος θα εκτιμούσε πολύ περισσότερα πράγματα αν δεν ασχολιόντουσαν μ' αυτά τα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Τις επιρροές πολύ συχνά τις επιζητούμε εμείς οι ίδιοι και μπορούν να έρθουν από παντού, αρκεί να υπάρχει η "έμφυτη" τάση. Π.χ. κάποια στιγμή να σου γυαλίσει ένα βιβλίο ή να διαβάσεις Dan Brown και να ενδιαφερθείς για την αναγεννησιακή τέχνη.


Όπως είπα το ποσοστό που αποκτά ερεθίσματα πάνω σε αυτούς του τομείς από το σπίτι ή τυχαία γεγονότα (όπως να του αρέσει ένα βιβλίο και να τον κάνει να το ψάξει περισσότερο) είναι μικρό. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ερεθίσματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την γνώση και φυσικά αυτά τα παίρνεις κυρίως από το σχολείο και αργότερα από το πανεπιστήμιο και την επιστήμη σου. Αν μέχρι τα 18 σου πριν μπεις στην σχολή σου, τα ερεθίσματα σου και η κλίση σου είναι προς την φυσική, ε δεν θα ξυπνήσεις μια μέρα και θα θες να ασχοληθείς με την λογοτεχνία. Αν αργότερα υποθετικά σε πετάξουν μέσα σε ένα λογοτεχνικό μάθημα και η μεγαλύτερη διάνοια της φυσικής να είσαι, το παιδί που τόσα χρόνια διάβαζε βιβλία κτλ σίγουρα θα σε φάει λάχανο και ας μην έχει ούτε το 10% των γνώσεων σου στην φυσική. Αυτό εννοώ όταν μιλάω για διαφορετική νοοτροπία και σκέψη. Δεν σημαίνει ότι ένας φιλόλογος δεν μπορεί να ασχοληθεί με την φυσική ή ένας φυσικός με την λογοτεχνία, απλά πιθανότατα δεν θα έχει την όρεξη να το κάνει και ακόμα και αν το προσπαθήσει θα δυσκολευτεί γιατί έχει μάθει αλλιώς.
Η λένα μαντά είανι λιγότερο ποιοτική από ταινίες της Μάρβελ, επομένως δεν μπορώ να το εκτιμήσω.


Η Λένα Μαντά δεν είναι ποιοτική; Η Μιμή Λιάνη είναι;

Δεν την πήρα σαν παράδειγμα γιατί δεν την θεωρώ ποιοτική εγώ προσωπικά. Απλά στην φιλοσοφική τα βιβλία της είναι ότι ο Κώδικας Ντα Βίντσι για τους θρησκόληπτους, καλύτερα να τους πεις ότι είσαι τρομοκράτης παρά ότι διαβάζεις Λένα Μαντά ένα πράγμα :P (πλάκα κάνω φυσικά)
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν αμφιβάλω, εγώ είμαι ο πρώτος που λέω ότι οι διαλέξεις χρειάζονται

Σε πολλές σχολές όμως όπως φιπιψι και κοινωνιολογίες απλώς πας στις διαλέξεις και μετά διαβάζεις μόνο στην εξεταστική.
Σχετίζεται σε αυτό που ισχυρίζεστε ότι κάποιος που μπορεί να σχεδιάσει πχ τον κινητήρα που ανέφερες , θα μπορεί σώνει και καλά να τα πάει καλά και με τις ανθρωπιστικές σπουδές. Όμως και το IQ του να έχει στον Θεό, αν δεν έχει το ενδιαφέρον που ανέφερα προς τα πάνω για τον κόσμο της κουλτούρας που λες (πρόσεξε, της κουλτούρας με την έννοια των συγκεκριμένων σπουδών, γιατί κουλτούρα γενικά είναι πολλά πράγματα) θα δυσκολευτεί. Δεν είναι de facto το ότι επειδή κάνω κάτι δύσκολο καλά, όλα τα άλλα θα είναι εύκολα.
Σίγουρα δεν θα τα πάει απαραίτητα καλά, αλλά έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να τα πάει. Αυτό σχετίζεται με το γεγονός πως φοιτητές στα ξένα πανεπιστήμια που θα πάρουν μαθήματα από διάφορους τομείς, πάντα τα ανθρωπιστικά βγαίνουν ως η ώρα του παιδιού. Το ίδιο όσοι παίρνουνε δεύτερο πτυχίο.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με ερεθίσματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την γνώση και φυσικά αυτά τα παίρνεις κυρίως από το σχολείο και αργότερα από το πανεπιστήμιο και την επιστήμη σου
Το σχολείο πολύ πιο πιθανό είναι να σε κάνει να σιχένεσαι όλα αυτά τα αντικείμενα όπως έκανε με μένα και τους περισσότερους που ξέρω. 'Εχω δει ανθρώπους να ανακαλύπτουν τη λογοτεχνία και την ιστόρια κλπ, και να συνειδητοποιούν πόσο χαζές ήταν οι φιλολογίνες και πόσο χαζά όλα αυτά που έκαναν.
=
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top