Δυσκολία σχολών

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Πουθενά δεν το έχασα. Κάλυψα και τα δύο σενάρια. Ξαναδιάβασε τι είπα. Είναι απλή η λογική. Δεν θα επαναλάβω ό,τι είπα, γιατί νομίζω αναλυτικός ήμουν. Θα κάνω μόνο την εξής ερώτηση, ξανά.

Είναι η "νηπιαγωγών' το ίδιο ίδιο δύσκολη, πιο εύκολη, πιο δύσκολη ή άγνωστο σε σχέση, με ιατρική ή φυσικό ή ηλεκτρολόγων μηχανικών ή ή κλπ? Δυσκολία όσον αφορά το πόσο εύκολα αποκτάς τις γνώσεις για να δουλέψεις, το βάθος γνώσεων που χρειάζεται για να δουλέψεις, την εξέλιξη του επαγγέλματος (πχ η φυσική δεν τελειώνει ποτέ, ή έστω εξελίσσεται πολύ πιο γρήγορα από ότι η νηπιαγωγών κλπ). Μην αναφερθείς στο ότι είναι δύσκολο να κουμαντάρεις πιτσιρίκια, το φαντάζομαι ότι θα είναι δύσκολο αυτό, αλλά είναι άσχετο στην κουβέντα μας. Και η υποκειμενικότητα, πάλι άσχετη είναι με τον ορισμό δυσκολίας που δόθηκε. Παίρνοντας ένα τυχαίο δείγμα 100.000 ατόμων που έβγαλαν το λύκειο ας πούμε, σε ποια από τις δύο σχολές πιστεύεις θα ζοριστούν περισσότερο? Στη νηπιαγωγών ή στο φυσικό? Στη νηπιαγωγών ή στην ιατρική? Απλά την κριτική σου σκέψη θέλω, όχι αποδείξεις. Υποθετικό σενάριο είναι το συγκεκριμένο, οπότε η γνώμη σου η προσωπική με ενδιαφέρει.

Οπότε εδώ φίλε μου 4 επιλογές έχεις, διάλεξε μία. Αν διαλέξεις το "δεν μπορώ να συγκρίνω, δεν έχω άποψη, επειδή δεν σπούδασα νηπιαγωγών και φυσικό μαζί" τότε, τζαμπα μιλάμε, ειλικρινά. Αν διαλέξεις οποιαδήποτε άλλη επιλογή, μόλις αναίρεσες ό,τι έλεγες τόση ώρα στα προηγούμενα ποστ σου, ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Οπότε ή τζάμπα μιλάμε ή παραδέχεσαι ότι μπορούν να συγκριθούν ανόμοια πράγματα. Ποιο από τα δύο διαλέγεις? Μάλλον για το πρώτο σε κόβω.

Καλησπέρα :redface:
Να σε ρωτήσω κάτι; Έχει κάποιο νόημα να απαντηθεί η ερώτηση εάν η νηπιαγωγών είναι πιο εύκολη ή πιο δύσκολη από την ιατρική; Θα σε ωφελήσει αυτό κάπου; Θα αλλάξει κάτι από την καθημερινότητά σου; Καθιστά την ιατρική σχολή να το πω, πιο άξια από την νηπιαγωγών; Και θα σου πω τι θέλω να πω με αυτό. Η ιατρική εννοείται έχει να κάνει με την ζωή του ανθρώπου, αλλά και η νηπιαγωγών έχει να κάνει με την εκπαίδευση των νηπίων, με την διάπλαση του χαρακτήρά τους, αλλά και γενικότερα την ανάπτυξή τους.... Σωστά έτσι ; Διαφορετικό το πρόγραμμα σπουδών του ενός τμήματος και διαφορετικό του άλλου. Θες να πούμε ότι η ιατρική είναι πιο δύσκολη από την νηπιαγωγών; Εγώ θα σου πω ναι όντως είναι πιο δύσκολη, γιατί αντικειμενικά η ιατρική σχολή είναι δύσκολη και θα ήταν κοροϊδία να πει κάποιος ότι δεν είναι! Αλλά και πάλι είναι σαν να συγκρίνεις το λεμόνι με το πορτοκάλι. Σίγουρα όμως εννοείται ότι κάποιες σχολές είναι λιγότερο δύσκολες ή εύκολες από κάποιες άλλες, αλλά δεν είναι θέμα θεωρητικών vs θετικών. Μπορεί για παράδειγμα, στην θετική επιστήμη, η ιατρική να είναι πιο δύσκολη από την φυσική που όντως σαν σχολή είναι. Αλλά μπορείς να συγκρίνεις την δυσκολία της επιστήμης μεταξύ τους; Αντίστοιχα στην θεωρητική, η νομική σίγουρα είναι πιο δύσκολη από την ψυχολογία. Ισχύει το ίδιο, διαφορετική η επιστήμη της νομικής και η διαφορετική η επιστήμη της ψυχολογίας. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Εάν με καταλαβαίνεις, είμαι σίγουρη, ότι θα αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις την επιστήμη της ιατρικής με αυτή των νηπιαγωγών ώστε και αυτόματα να βγάζεις συμπέρασμα για το ποια σχολή είναι πιο εύκολη ή δύσκολη, είναι εντελώς διαφορετική επιστήμη με διαφορετικό εντελώς προσανατολισμό και υπόβαθρο! Έχει νόημα ποιος θα ζοριστεί παραπάνω, σε μία σχολή; Αυτό το κάνει πιο σωστό επαγγελματία ή πιο ικανό και πιο έξυπνο άνθρωπο ; Εάν διαφωνείς με αυτήν την θέση, ελπίζω να συμφωνείς ότι εάν πάρουμε την δική σου λογική, ότι υπάρχουν και σχολές της θεωρητικής που είναι πιο ζόρικες από τις θετικές, εάν και λέω ξανά ότι δεν συμφωνώ με αυτή την σύγκριση!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,483 μηνύματα.
Πουθενά δεν το έχασα. Κάλυψα και τα δύο σενάρια. Ξαναδιάβασε τι είπα. Είναι απλή η λογική. Δεν θα επαναλάβω ό,τι είπα, γιατί νομίζω αναλυτικός ήμουν. Θα κάνω μόνο την εξής ερώτηση, ξανά.

Είναι η "νηπιαγωγών' το ίδιο ίδιο δύσκολη, πιο εύκολη, πιο δύσκολη ή άγνωστο σε σχέση, με ιατρική ή φυσικό ή ηλεκτρολόγων μηχανικών ή ή κλπ? Δυσκολία όσον αφορά το πόσο εύκολα αποκτάς τις γνώσεις για να δουλέψεις, το βάθος γνώσεων που χρειάζεται για να δουλέψεις, την εξέλιξη του επαγγέλματος (πχ η φυσική δεν τελειώνει ποτέ, ή έστω εξελίσσεται πολύ πιο γρήγορα από ότι η νηπιαγωγών κλπ). Μην αναφερθείς στο ότι είναι δύσκολο να κουμαντάρεις πιτσιρίκια, το φαντάζομαι ότι θα είναι δύσκολο αυτό, αλλά είναι άσχετο στην κουβέντα μας. Και η υποκειμενικότητα, πάλι άσχετη είναι με τον ορισμό δυσκολίας που δόθηκε. Παίρνοντας ένα τυχαίο δείγμα 100.000 ατόμων που έβγαλαν το λύκειο ας πούμε, σε ποια από τις δύο σχολές πιστεύεις θα ζοριστούν περισσότερο? Στη νηπιαγωγών ή στο φυσικό? Στη νηπιαγωγών ή στην ιατρική? Απλά την κριτική σου σκέψη θέλω, όχι αποδείξεις. Υποθετικό σενάριο είναι το συγκεκριμένο, οπότε η γνώμη σου η προσωπική με ενδιαφέρει.

Οπότε εδώ φίλε μου 4 επιλογές έχεις, διάλεξε μία. Αν διαλέξεις το "δεν μπορώ να συγκρίνω, δεν έχω άποψη, επειδή δεν σπούδασα νηπιαγωγών και φυσικό μαζί" τότε, τζαμπα μιλάμε, ειλικρινά. Αν διαλέξεις οποιαδήποτε άλλη επιλογή, μόλις αναίρεσες ό,τι έλεγες τόση ώρα στα προηγούμενα ποστ σου, ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Οπότε ή τζάμπα μιλάμε ή παραδέχεσαι ότι μπορούν να συγκριθούν ανόμοια πράγματα. Ποιο από τα δύο διαλέγεις? Μάλλον για το πρώτο σε κόβω.
Ναι μόνο που σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για προσωπικές γνώμες. Η αντικειμενικότατά παντού παίζει ρόλο. Αν θες την προσωπική μου γνώμη θεωρώ πως σαν σχολή θα είναι πιο εύκολη πχ από την δικιά μου. Πιθανόν και από το φυσικό. Κανείς όμως δεν μας λέει ότι δεν τους βάζουν εκεί την άπειρη ύλη σε αντίθεση με το φυσικό που μπορεί να μην σου ζητάνε τίποτα ιδιαίτερο (ως ποσότητα ύλης). Αυτό έλεγα όταν είπα ότι δεν μπορούμε αυθαίρετα να λέμε αυτή είναι η πιο δύσκολη σχολή με βάση τι πιστεύουμε εμείς για τον συγκεκριμένο κλάδο και πρέπει να δούμε πιο σφαιρικά την δυσκολία των μαθημάτων. Αυτό είναι όμως προσωπική γνώμη, δεν είναι απαραίτητα αυτό που όντως ισχύει. Και οι σχολές ως σχολές είναι πιο κοντά από να μου λες να συγκρίνουμε επιστήμες ως επιστήμες καθώς είναι σαφώς μικρότερο το εύρος των πληροφοριών που αναλύουμε. Αν τα παιδιά από πάνω πιστεύουν ως προσωπική τους γνώμη ότι είναι πιο δύσκολες, δεκτό. Θα μπορούσαν να μου πουν και το γιατί πιο αναλυτικά αναλύοντας τα μαθήματα αν θα ήθελαν. Ως εδώ οκέι. Αλλά μην το περνάτε σαν γενική αλήθεια. Αν όντως θέλουμε να πλησιάσουμε εκεί, εμπρός βγάλτε όλα τα στατιστικά όλων των σχολών και αρχίστε να χωρίζετε σε υποκατηγορίες. Δεν θα βγει άκρη ούτε από εσάς τους ίδιους καθώς θα διαφωνήσετε ακόμα και για το αν το φυσικό είναι πιο δύσκολο από το χημικό. Δεν θα φτάσουμε καν στην σύγκριση νηπιαγωγών-φυσικού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και αυτό τι πάει να πει; Ότι επειδή αυτός δεν έβρισκε ενδιαφέρον σε αυτά, ολόκληρες επιστήμες ξαφνικά απλοποιούνται; Μην μπερδεύεις το χόμπι με την επιστήμη όπως και να έχει.

Οκ να στο πω οσο πιο ευθεως γινεται: Αν οι ρολοι αλλαζαν οι μαθηματικοι και οι φυσικοι θα τα πηγαιναν το ιδιο καλα αν οχι καλυτερα σε ολες τις θεωρητικες κατευθυνσεις(τις λες επιστημες, επειδη στην Ελλαδα λεμε επιστημη ως κατι που δινει κυρος, ομως δεν εχουν καμια σχεση με την Επιστημονικη Μεθοδο), ενω οι θεωρητικοι δεν θα καταλαβαιναν ποτε τα βασικα της κβαντομηχανικης στην συντριπτικη τους πλειοψηφεια. Υπαρχουν απειρα παραδειγματα σαν αυτα που ειπα. Ολοκληροι κλαδοι κ υποκλαδοι δεν ειχαν ποτε καμια ιδιοφυια. Επισης για ο,τι αξια εχει, τα τεστ IQ συμφωνουν απολυτα.

Τι εννοείς δεν μπορούν να επικυρωθούν; Έχουν βγει μετά από συγκεκριμένη έρευνα, παρατήρηση κτλ. Αυτό δεν τις κάνει δυσκολότερες ή ευκολότερες.

Ειναι κατι που διαβασε καποιος και ειπε το μακρυ του και το κοντο του, σε τελικη ρεαλιστικη αναλυση. Μια μαθηματικη ανακαλυψη αποδυκνειεται, δλδ για να ισχυει αυτη πρπ να ισχυει και οτι 1 + 1 = 2 και αντιστοιχα μια επιστημονικη ανακαλυψη απαιτει πειραμα(τα) και γι αυτο βσκ λεγεται επιστημονικη. :P Αν εγω βγω αυριο και πω πως το Finnegan's Wake μιλάει για λεσβίες υποποταμίνες δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να με ακυρώσεις και αντίτσοιχα όποιον θεωρείς εσύ μεγαλύτερο κριτικό λογοτεχνίας δεν υπάρχιε τρόπος να τον επικυρώσεις.
Όχι μόνο για αυτό αλλά τέλος πάντων, για ακόμη μια φορά αυτό δείχνει την δυσκολία και την περιπλοκότητά τους, δεν είναι εύκολο να μελετήσεις κάτι για το οποίο δεν έχεις αρκετά στοιχεία. Βασικά και τα μαθηματικά ανθρώπινη κατασκευή είναι, δεν τα έριξε μια μέρα ο Θεός από τον ουρανό, οπότε ούτε αυτά δημιουργήθηκαν από ανώτερα είδη. Απλά ενδυναμώνεις αυτά που λέω. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα που δεν μπορούν να συγκριθούν, το καθένα έχει την δικιά του δυσκολία που δεν χρειάζεται να υποβιβάζετε.

Τα μαθηματικά είναι ανθρώπινη κατασκευή, αλλά ασχολούνται με κάτι μη ανθρώπινο δλδ τον κόσμο των αριθμών και τις ιδιότητες τους. Η επιστήμη ασχολείται με το φυσικό κόσμο και τα φαινόμενα του. Η γλωσσολογία ασχολείται με τη γλώσσα που είανι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Ε, είναι αρκετά σαφές πως ό,τι έχει φτιάξει ο άνθρωπος είναι διαστασιακά πιο εύκολο από το χαώδες περιβάλλον που μας περιτριγυρίζει. Δεν προσπαθώ προσωπικά να υποβιβάσω καμιά δυσκολία, απλώς πολύ απλά ό,τι και να μελετήσεις δε συγκρίνεται με θεωρία αριθμών. :P
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Καλησπέρα :redface:
Να σε ρωτήσω κάτι; Έχει κάποιο νόημα να απαντηθεί η ερώτηση εάν η νηπιαγωγών είναι πιο εύκολη ή πιο δύσκολη από την ιατρική; Θα σε ωφελήσει αυτό κάπου; Θα αλλάξει κάτι από την καθημερινότητά σου; Καθιστά την ιατρική σχολή να το πω, πιο άξια από την νηπιαγωγών; Και θα σου πω τι θέλω να πω με αυτό. Η ιατρική εννοείται έχει να κάνει με την ζωή του ανθρώπου, αλλά και η νηπιαγωγών έχει να κάνει με την εκπαίδευση των νηπίων, με την διάπλαση του χαρακτήρά τους, αλλά και γενικότερα την ανάπτυξή τους.... Σωστά έτσι ; Διαφορετικό το πρόγραμμα σπουδών του ενός τμήματος και διαφορετικό του άλλου. Θες να πούμε ότι η ιατρική είναι πιο δύσκολη από την νηπιαγωγών; Εγώ θα σου πω ναι όντως είναι πιο δύσκολη, γιατί αντικειμενικά η ιατρική σχολή είναι δύσκολη και θα ήταν κοροϊδία να πει κάποιος ότι δεν είναι! Αλλά και πάλι είναι σαν να συγκρίνεις το λεμόνι με το πορτοκάλι. Σίγουρα όμως εννοείται ότι κάποιες σχολές είναι λιγότερο δύσκολες ή εύκολες από κάποιες άλλες, αλλά δεν είναι θέμα θεωρητικών vs θετικών. Μπορεί για παράδειγμα, στην θετική επιστήμη, η ιατρική να είναι πιο εύκολη από την φυσική που όντως σαν σχολή είναι. Αλλά μπορείς να συγκρίνεις την δυσκολία της επιστήμης μεταξύ τους; Αντίστοιχα στην θεωρητική, η νομική σίγουρα είναι πιο δύσκολη από την ψυχολογία. Ισχύει το ίδιο, διαφορετική η επιστήμη της νομικής και η διαφορετική η επιστήμη της ψυχολογίας. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Εάν με καταλαβαίνεις, είμαι σίγουρη, ότι θα αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις την επιστήμη της ιατρικής με αυτή των νηπιαγωγών ώστε και αυτόματα να βγάζεις συμπέρασμα για το ποια σχολή είναι πιο εύκολη ή δύσκολη, είναι εντελώς διαφορετική επιστήμη με διαφορετικό εντελώς προσανατολισμό και υπόβαθρο! Έχει νόημα ποιος θα ζοριστεί παραπάνω, σε μία σχολή; Αυτό το κάνει πιο σωστό επαγγελματία ή πιο ικανό και πιο έξυπνο άνθρωπο ; Εάν διαφωνείς με αυτήν την θέση, ελπίζω να συμφωνείς ότι εάν πάρουμε την δική σου λογική, ότι υπάρχουν και σχολές της θεωρητικής που είναι πιο ζόρικες από τις θετικές, εάν και λέω ξανά ότι δεν συμφωνώ με αυτή την σύγκριση!!

Ναι μόνο που σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για προσωπικές γνώμες. Η αντικειμενικότατά παντού παίζει ρόλο. Αν θες την προσωπική μου γνώμη θεωρώ πως σαν σχολή θα είναι πιο εύκολη πχ από την δικιά μου. Πιθανόν και από το φυσικό. Κανείς όμως δεν μας λέει ότι δεν τους βάζουν εκεί την άπειρη ύλη σε αντίθεση με το φυσικό που μπορεί να μην σου ζητάνε τίποτα ιδιαίτερο (ως ποσότητα ύλης). Αυτό έλεγα όταν είπα ότι δεν μπορούμε αυθαίρετα να λέμε αυτή είναι η πιο δύσκολη σχολή με βάση τι πιστεύουμε εμείς για τον συγκεκριμένο κλάδο και πρέπει να δούμε πιο σφαιρικά την δυσκολία των μαθημάτων. Αυτό είναι όμως προσωπική γνώμη, δεν είναι απαραίτητα αυτό που όντως ισχύει. Και οι σχολές σαν σχολές είναι πιο κοντά από να μου λες να συγκρίνουμε επιστήμες σαν επιστήμες καθώς είναι σαφώς μικρότερο το εύρος των πληροφοριών που αναλύουμε. Αν τα παιδιά από πάνω πιστεύουν ως προσωπική τους γνώμη ότι είναι πιο δύσκολες, δεκτό. Θα μπορούσαν να μου πουν και το γιατί πιο αναλυτικά αναλύοντας τα μαθήματα αν θα ήθελαν. Ως εδώ οκέι. Αλλά μην το περνάτε σαν γενική αλήθεια. Αν όντως θέλουμε να πλησιάσουμε εκεί, εμπρός βγάλτε όλα τα στατιστικά όλων των σχολών και αρχίστε να χωρίζετε σε υποκατηγορίες. Δεν θα βγει άκρη ούτε από εσάς τους ίδιους καθώς θα διαφωνήσετε ακόμα και για το αν το φυσικό είναι πιο δύσκολο από το χημικό. Δεν θα φτάσουμε καν στην σύγκριση νηπιαγωγών-φυσικού.

Εγώ μιλάω κυρίως σαν δυσκολία να αποκτήσεις τις απαραίτητες γνώσεις για να δουλέψεις, τη ποσότητα γνώσεων που θα πρέπει να αποκτάς, ενώ δουλεύεις, αλλά και το πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορείς να θεωρηθείς κορυφαίος ή έστω πάρα πολύ καλός σε αυτό που κάνεις. Δεν αναφέρομαι σε καθηγητές στριμμένους, σε παράξενες εξετάσεις κ.λ.π.

Πάντως με εξέπληξε θετικά το ότι σύγκρινες τις σχολές και είπες ότι για σένα η νηπιαγωγών είναι πιο εύκολη. Μπορεί να αναιρέθηκαν τα επιχειρήματά σου, αλλά I respect that. Άσε που καταλαβαίνω τόση ώρα τι θέλεις να δείξεις.

Η αλήθεια είναι παιδιά, Σοφία και Memetchi, ότι εμένα ούτε που με νοιάζει ποια σχολή είναι δυσκολότερη ή ευκολότερη, υπό την έννοια ότι δεν έχω να κερδίσω τίποτα. Ούτε η αξία, ούτε η εξυπνάδα κάποιου μειώνεται ή αυξάνεται αν έβγαλε σχολή εύκολη ή δύσκολη. Η εξυπνάδα φαίνεται κυρίως στο έργο που παράγει σαν επαγγελματίας. Αλλά θεώρησα λάθος, το ότι δεν γίνεται να συγκρίνεις σχολές-επαγγέλματα και θέλησα να αποδείξω ότι γίνεται. Θαρρώ πως το κατάφερα. Από εκεί και πέρα συμφωνώ ότι όλες οι σχολές έχουν τις δυσκολίες τους, ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν τις προτιμήσεις του κ.λ.π. Και επίσης όποιος ανεβάζει τον εαυτό του, επειδή είναι σε πιο δύσκολη σχολή, είναι τραγικό. Θα πρέπει να συγκρίνεται με άτομα της σχολής του, ή καλύτερα του τομέα του. Οπότε με λίγα λόγια, θεωρώ ότι δικαίως κάποιες σχολές μπορούν να χαρακτηριστούν πιο εύκολες ή δύσκολες σε σχέση με άλλες, αλλά αυτό δεν αποτελεί βάσιμο λόγο, να υποτιμήσεις τη δουλειά άλλων ή να ανεβάσεις τη δικιά σου. Γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις τα ίδια τα άτομα. Μπορεί να είναι 10 φορές πιο έξυπνος και απλά να είχε λατρεία να διδάξει σε παιδάκια, με αποτέλεσμα να μην αναδειχθεί η εξυπνάδα του προς τα έξω. Γιατί δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις, σε εξυπνάδα, το επάγγελμα. Οπότε το να συγκρίνεσαι με τον άλλον είναι ηλίθιο, καθώς δεν ξέρεις. (πιθανοκρατικά έχεις μια εικόνα βέβαια, αλλά ας μην πάμε εκεί)

Για τις σχολές μπορείς να έχεις άποψη, για έναν τυχαίο που σπουδάζει μια σχολή, όχι. (σε σημείο που να μπορεις να συγκρίνεις άτομα μεταξύ τους με μεγάλη σιγουριά)

Και ο κυριότερος λόγος που έγραψα, ήταν για να στρέψω το procrastination σε κάτι πιο challenging από το youtube και να θρέψω τις τύψεις που ήδη νιώθω που δεν διαβάζω σήμερα όπως θα ήθελα. Νομίζω τα κατάφερα. I hate myself a little more today.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sparaskeg

Νεοφερμένος

Η Παρασκευή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Όλες οι σχολες έχουν τη δυσκολία τους.
Τελείωσα το τμήμα Ποιμαντικης και Κοινωνικής Θεολογίας. Όσο και να κοροϊδεψετε έχουμε μαθήματα που τα δίνουμε 7 8 φορές.. Δογματική, Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης.
Πολλή ιστορία, πολλή θεωρία γενικά και πολλές απαιτητικές εργασίες. Αρχαια κείμενα και δε συμμαζεύεται.

58 μαθήματα η σχολή.

Εύκολα μπαίνεις δύσκολα βγαίνεις...και ας λένε ότι πρόκειται για "παραμυθάκια"
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Όλες οι σχολες έχουν τη δυσκολία τους.
Τελείωσα το τμήμα Ποιμαντικης και Κοινωνικής Θεολογίας. Όσο και να κοροϊδεψετε έχουμε μαθήματα που τα δίνουμε 7 8 φορές.. Δογματική, Ερμηνεία Παλαιάς Διαθήκης.
Πολλή ιστορία, πολλή θεωρία γενικά και πολλές απαιτητικές εργασίες. Αρχαια κείμενα και δε συμμαζεύεται.

58 μαθήματα η σχολή.

Εύκολα μπαίνεις δύσκολα βγαίνεις...και ας λένε ότι πρόκειται για "παραμυθάκια"


Οι βάσεις έχουν σχέση με τη ζήτηση. Είναι γνωστό αυτό. Η δυσκολία της σχολής, για να την βγάλεις, έχει σχέση και με τις βάσεις όμως. Αν ο μέσος φοιτητής δεν διάβαζε σοβαρά, μπορεί να του φαίνεται πιο δύσκολο από ότι ένας του 17 πχ. Επίσης μπορεί ο καθηγητής να μειώσει τη δυσκολία των μαθημάτων για να ανταποκριθούν. Πχ αν ένα μαθηματικό τμήμα έχει βάση 9-10, δύσκολα να μην κατεβάσει τη δυσκολία ο καθηγητής. Ελάχιστοι θα περάσουν αλλιώς.

Αλλά σαν επιστήμη, σίγουρα πιστεύω ότι είναι απαιτητική, δηλαδή θέλει δουλειά. Πολλή θεωρία, πολλοί συμβολισμοί, πολλές ερμηνείες. Μια φίλη πέρασε στο τμήμα σου. Την παράτησε βέβαια.
 

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Εγώ μιλάω κυρίως σαν δυσκολία να αποκτήσεις τις απαραίτητες γνώσεις για να δουλέψεις, τη ποσότητα γνώσεων που θα πρέπει να αποκτάς, ενώ δουλεύεις, αλλά και το πόσο εύκολα ή δύσκολα μπορείς να θεωρηθείς κορυφαίος ή έστω πάρα πολύ καλός σε αυτό που κάνεις. Δεν αναφέρομαι σε καθηγητές στριμμένους, σε παράξενες εξετάσεις κ.λ.π.

Πάντως με εξέπληξε θετικά το ότι σύγκρινες τις σχολές και είπες ότι για σένα η νηπιαγωγών είναι πιο εύκολη. Μπορεί να αναιρέθηκαν τα επιχειρήματά σου, αλλά I respect that. Άσε που καταλαβαίνω τόση ώρα τι θέλεις να δείξεις.

Η αλήθεια είναι παιδιά, Σοφία και Memetchi, ότι εμένα ούτε που με νοιάζει ποια σχολή είναι δυσκολότερη ή ευκολότερη, υπό την έννοια ότι δεν έχω να κερδίσω τίποτα. Ούτε η αξία, ούτε η εξυπνάδα κάποιου μειώνεται ή αυξάνεται αν έβγαλε σχολή εύκολη ή δύσκολη. Η εξυπνάδα φαίνεται κυρίως στο έργο που παράγει σαν επαγγελματίας. Αλλά θεώρησα λάθος, το ότι δεν γίνεται να συγκρίνεις σχολές-επαγγέλματα και θέλησα να αποδείξω ότι γίνεται. Θαρρώ πως το κατάφερα. Από εκεί και πέρα συμφωνώ ότι όλες οι σχολές έχουν τις δυσκολίες τους, ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν τις προτιμήσεις του κ.λ.π. Και επίσης όποιος ανεβάζει τον εαυτό του, επειδή είναι σε πιο δύσκολη σχολή, είναι τραγικό. Θα πρέπει να συγκρίνεται με άτομα της σχολής του, ή καλύτερα του τομέα του. Οπότε με λίγα λόγια, θεωρώ ότι δικαίως κάποιες σχολές μπορούν να χαρακτηριστούν πιο εύκολες ή δύσκολες σε σχέση με άλλες, αλλά αυτό δεν αποτελεί βάσιμο λόγο, να υποτιμήσεις τη δουλειά άλλων ή να ανεβάσεις τη δικιά σου. Γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις τα ίδια τα άτομα. Μπορεί να είναι 10 φορές πιο έξυπνος και απλά να είχε λατρεία να διδάξει σε παιδάκια, με αποτέλεσμα να μην αναδειχθεί η εξυπνάδα του προς τα έξω. Γιατί δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις, σε εξυπνάδα, το επάγγελμα. Οπότε το να συγκρίνεσαι με τον άλλον είναι ηλίθιο, καθώς δεν ξέρεις. (πιθανοκρατικά έχεις μια εικόνα βέβαια, αλλά ας μην πάμε εκεί)

Για τις σχολές μπορείς να έχεις άποψη, για έναν τυχαίο που σπουδάζει μια σχολή, όχι. (σε σημείο που να μπορεις να συγκρίνεις άτομα μεταξύ τους με μεγάλη σιγουριά)

Και ο κυριότερος λόγος που έγραψα, ήταν για να στρέψω το procrastination σε κάτι πιο challenging από το youtube και να θρέψω τις τύψεις που ήδη νιώθω που δεν διαβάζω σήμερα όπως θα ήθελα. Νομίζω τα κατάφερα. I hate myself a little more today.

(Είχα καιρό να έρθω φόρουμ και ξέχασα πως κάνουμε ακόμα και spoiler :cry_x:- σόρρυ για το άσχετο :loltooth: )
Ναι, εννοείται ότι σε γνωστικό επίπεδο βρε συ, ή όπως το εννοείς τέλος πάντων, το κατάλαβα εν πάσει περιπτώσει, ότι η ιατρική είναι πιο περίπλοκη και πόσο μάλλον μετά με την εξειδίκευση και λοιπά, εννοείται ότι κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Αλλά έχει να κάνει και πάλι με την ιατρική ως επιστήμη που από μόνη της είναι σύνθετη και περίπλοκη. Δεν έχει να κάνει το ότι η νηπιαγωγών είναι εύκολη ή δύσκολη σχολή γιατί ίσως να είναι και υποκειμενικό. Με την έννοια ότι κάποιος μπορεί να δυσκολεύεται να την βγάλει και κάποιος όχι και όχι μόνο τη νηπιαγωγών αλλά οποιαδήποτε άλλη που σε δυσκολία σίγουρα δεν ξεπερνάει την ιατρική επιστήμη. Ούτε με το ότι οι θεωρητικές σχολές είναι πιο εύκολες από τις θετικές ή και τούμπαλιν, γιατί διαφορετικές οι μεταξύ τους επιστήμες, αυτό θέλω να εξηγήσω!!! Σίγουρα υπάρχουν αντικειμενικά δύσκολες σχολές, αντικειμενικά εύκολες κλπ κλπ αλλά η σύγκριση της δυσκολίας , ανάμεσά τους είναι κάτι άλλο!! :redface:

Στο άλλο συμφωνώ μαζί σου 100%. Και θα προσθέσω ότι πρέπει να βάζει κάποιος τον παράγοντα "άνθρωπο" πάνω από όλα, πέρα από το συμφέρον του , ειδικά όταν μιλάμε για επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο που δεν πρέπει να υπάρχουν ιδιοτελή κίνητρα και εγωισμοί. Και θα εκφράσω ένα παράπονο σε αυτό το κομμάτι, μαθαίνουμε τα πάντα για το επάγγελμά μας , αλλά δεν μαθαίνουμε πώς να είμαστε άνθρωποι :( με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα ναι συμφωνώ, 100% και δυστυχώς είναι κάποιοι που το κάνουν αρκετά. Αλλά μην ξεχνάς ότι αυτός που θέλει να αναβαθμίσει τον εαυτό του, και να υποβαθμίσει τον άλλον κρύβει κάποια ανάγκη μέσα του, και θέλει να καλύψει το κενό του, ή ίσως κάποια ανασφάλεια που μπορεί να έχει! Πίσω από κάθε αρνητική συμπεριφορά, κάτι υποβόσκει. Αυτό με την σύγκριση που λες είναι άλλο μεγάλο θέμα και μπορεί να ανοίξει ωραία συζήτηση ;) <3 Για το bold σου, ναι και πάλι ναι!!

Νομίζω ότι κατάλαβα το Point σου, και σε αυτό ναι συμφωνώ. Εγώ διαφώνησα στην σύγκριση αυτή καθαυτή θεωρητικών με θετικών σχολών ή επιστημών!
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νομιζω Εκφυλίστηκε το θέμα. Δεν υπάρχει λόγος να έρχεστε σε αντιπαράθεση αν είναι πιο δύσκολα τα θετικά ή τα θεωρητικά, διότι προφανώς και τα θετικά είναι πολύ πιο δύσκολα. Βάλε 100 να μάθουν μαθηματικά και άλλους εκατό να μάθουν τι είπε ο αριστοτέλης ή τι στοίχους είχε το ποίημα κτλ. Δεν υπάρχει αμφιβολία για τα αποτελέσματα
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
(Είχα καιρό να έρθω φόρουμ και ξέχασα πως κάνουμε ακόμα και spoiler :cry_x:- σόρρυ για το άσχετο :loltooth: )
Ναι, εννοείται ότι σε γνωστικό επίπεδο βρε συ, ή όπως το εννοείς τέλος πάντων, το κατάλαβα εν πάσει περιπτώσει, ότι η ιατρική είναι πιο περίπλοκη και πόσο μάλλον μετά με την εξειδίκευση και λοιπά, εννοείται ότι κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Αλλά έχει να κάνει και πάλι με την ιατρική ως επιστήμη που από μόνη της είναι σύνθετη και περίπλοκη. Δεν έχει να κάνει το ότι η νηπιαγωγών είναι εύκολη ή δύσκολη σχολή γιατί ίσως να είναι και υποκειμενικό. Με την έννοια ότι κάποιος μπορεί να δυσκολεύεται να την βγάλει και κάποιος όχι και όχι μόνο τη νηπιαγωγών αλλά οποιαδήποτε άλλη που σε δυσκολία σίγουρα δεν ξεπερνάει την ιατρική επιστήμη. Ούτε με το ότι οι θεωρητικές σχολές είναι πιο εύκολες από τις θετικές ή και τούμπαλιν, γιατί διαφορετικές οι μεταξύ τους επιστήμες, αυτό θέλω να εξηγήσω!!! Σίγουρα υπάρχουν αντικειμενικά δύσκολες σχολές, αντικειμενικά εύκολες κλπ κλπ αλλά η σύγκριση της δυσκολίας , ανάμεσά τους είναι κάτι άλλο!! :redface:

Στο άλλο συμφωνώ μαζί σου 100%. Και θα προσθέσω ότι πρέπει να βάζει κάποιος τον παράγοντα "άνθρωπο" πάνω από όλα, πέρα από το συμφέρον του , ειδικά όταν μιλάμε για επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο που δεν πρέπει να υπάρχουν ιδιοτελή κίνητρα και εγωισμοί. Και θα εκφράσω ένα παράπονο σε αυτό το κομμάτι, μαθαίνουμε τα πάντα για το επάγγελμά μας , αλλά δεν μαθαίνουμε πώς να είμαστε άνθρωποι :( με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στα υπόλοιπα ναι συμφωνώ, 100% και δυστυχώς είναι κάποιοι που το κάνουν αρκετά. Αλλά μην ξεχνάς ότι αυτός που θέλει να αναβαθμίσει τον εαυτό του, και να υποβαθμίσει τον άλλον κρύβει κάποια ανάγκη μέσα του, και θέλει να καλύψει το κενό του, ή ίσως κάποια ανασφάλεια που μπορεί να έχει! Πίσω από κάθε αρνητική συμπεριφορά, κάτι υποβόσκει. Αυτό με την σύγκριση που λες είναι άλλο μεγάλο θέμα και μπορεί να ανοίξει ωραία συζήτηση ;) <3 Για το bold σου, ναι και πάλι ναι!!

Νομίζω ότι κατάλαβα το Point σου, και σε αυτό ναι συμφωνώ. Εγώ διαφώνησα στην σύγκριση αυτή καθαυτή θεωρητικών με θετικών σχολών ή επιστημών!




Κάπως μπερδεμένα τα είπες νομίζω, αλλά θα μείνω στο bold σου. Μην ξεφύγουμε από το ευδιάθετο ύφος σου. Άσε που θα βγούμε και off topic :p
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,483 μηνύματα.
Οκ να στο πω οσο πιο ευθεως γινεται: Αν οι ρολοι αλλαζαν οι μαθηματικοι και οι φυσικοι θα τα πηγαιναν το ιδιο καλα αν οχι καλυτερα σε ολες τις θεωρητικες κατευθυνσεις(τις λες επιστημες, επειδη στην Ελλαδα λεμε επιστημη ως κατι που δινει κυρος, ομως δεν εχουν καμια σχεση με την Επιστημονικη Μεθοδο), ενω οι θεωρητικοι δεν θα καταλαβαιναν ποτε τα βασικα της κβαντομηχανικης στην συντριπτικη τους πλειοψηφεια. Υπαρχουν απειρα παραδειγματα σαν αυτα που ειπα. Ολοκληροι κλαδοι κ υποκλαδοι δεν ειχαν ποτε καμια ιδιοφυια. Επισης για ο,τι αξια εχει, τα τεστ IQ συμφωνουν απολυτα.



Ειναι κατι που διαβασε καποιος και ειπε το μακρυ του και το κοντο του, σε τελικη ρεαλιστικη αναλυση. Μια μαθηματικη ανακαλυψη αποδυκνειεται, δλδ για να ισχυει αυτη πρπ να ισχυει και οτι 1 + 1 = 2 και αντιστοιχα μια επιστημονικη ανακαλυψη απαιτει πειραμα(τα) και γι αυτο βσκ λεγεται επιστημονικη. :P Αν εγω βγω αυριο και πω πως το Finnegan's Wake μιλάει για λεσβίες υποποταμίνες δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να με ακυρώσεις και αντίτσοιχα όποιον θεωρείς εσύ μεγαλύτερο κριτικό λογοτεχνίας δεν υπάρχιε τρόπος να τον επικυρώσεις.


Τα μαθηματικά είναι ανθρώπινη κατασκευή, αλλά ασχολούνται με κάτι μη ανθρώπινο δλδ τον κόσμο των αριθμών και τις ιδιότητες τους. Η επιστήμη ασχολείται με το φυσικό κόσμο και τα φαινόμενα του. Η γλωσσολογία ασχολείται με τη γλώσσα που είανι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Ε, είναι αρκετά σαφές πως ό,τι έχει φτιάξει ο άνθρωπος είναι διαστασιακά πιο εύκολο από το χαώδες περιβάλλον που μας περιτριγυρίζει. Δεν προσπαθώ προσωπικά να υποβιβάσω καμιά δυσκολία, απλώς πολύ απλά ό,τι και να μελετήσεις δε συγκρίνεται με θεωρία αριθμών. :P
Οκ να στο πω οσο πιο ευθεως γινεται: Αν οι ρολοι αλλαζαν οι μαθηματικοι και οι φυσικοι θα τα πηγαιναν το ιδιο καλα αν οχι καλυτερα σε ολες τις θεωρητικες κατευθυνσεις(τις λες επιστημες, επειδη στην Ελλαδα λεμε επιστημη ως κατι που δινει κυρος, ομως δεν εχουν καμια σχεση με την Επιστημονικη Μεθοδο), ενω οι θεωρητικοι δεν θα καταλαβαιναν ποτε τα βασικα της κβαντομηχανικης στην συντριπτικη τους πλειοψηφεια. Υπαρχουν απειρα παραδειγματα σαν αυτα που ειπα. Ολοκληροι κλαδοι κ υποκλαδοι δεν ειχαν ποτε καμια ιδιοφυια. Επισης για ο,τι αξια εχει, τα τεστ IQ συμφωνουν απολυτα.

Όχι αυτό δεν ισχύει. Δεν θα τα πήγαιναν καλύτερα, αυτό που λες δεν στηρίζεται πουθενά. Αν είχαν πάρει άλλη κατεύθυνση γιατί αυτήν προτιμούσαν θα τα πήγαιναν το ίδιο (επιστήμες είναι τα πάντα που έχουν να κάνουν με την γνώση και στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, επιστήμη είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με γνώσεις που προέρχονται από έρευνα και μελέτη, άρα είναι και αυτά που λέω). Γιατί να μην τα καταλάβαιναν; Το ίδιο και στο ανάποδο. Αν τα έκαναν από την αρχή όπως τα έκαναν και οι άλλοι μια χαρά θα τα κατάφερναν. Νοητικά όλοι είμαστε ικανοί να μάθουμε κάθε επιστήμη.
Τα μαθηματικά είναι ανθρώπινη κατασκευή, αλλά ασχολούνται με κάτι μη ανθρώπινο δλδ τον κόσμο των αριθμών και τις ιδιότητες τους. Η επιστήμη ασχολείται με το φυσικό κόσμο και τα φαινόμενα του. Η γλωσσολογία ασχολείται με τη γλώσσα που είανι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Ε, είναι αρκετά σαφές πως ό,τι έχει φτιάξει ο άνθρωπος είναι διαστασιακά πιο εύκολο από το χαώδες περιβάλλον που μας περιτριγυρίζει. Δεν προσπαθώ προσωπικά να υποβιβάσω καμιά δυσκολία, απλώς πολύ απλά ό,τι και να μελετήσεις δε συγκρίνεται με θεωρία αριθμών.


Και η γλώσσα και οι αριθμοί είναι φτιαγμένα από τον άνθρωπο για να εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς. Μην λέμε χαζά... Γιατί η θεωρία αριθμών να είναι ανώτερη δηλαδή;
 

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Κάπως μπερδεμένα τα είπες νομίζω, αλλά θα μείνω στο bold σου. Μην ξεφύγουμε από το ευδιάθετο ύφος σου. Άσε που θα βγούμε και off topic :p

Λοιπόν ναι, το έχω αυτό :P θέλω να πω κάτι και δεν μπορώ να εκφράσω με ακρίβεια αυτό που θέλω να πω, και το καταλαβαίνω μόνο εγώ στο τέλος. Αλλά μείνε, με το ότι έχω καταλάβει ποιο είναι το Point σου και δεν είμαι αρνητική. Απλά ήθελα να καταλήξω ότι διαφωνώ στην καθαυτή σύγκριση θεωρητικών και θετικών σχολών ή επιστημών με ένα γενικό καθολικό συμπέρασμα του τύπου η μία είναι πιο εύκολη ή πιο δύσκολη από τις άλλες, γιατί είναι υποκειμενικό. Εξαιρούνται επιστήμες που είναι από μόνες τους δύσκολες και περίπλοκες, όπως η ιατρική! Αλλά οκ ας μείνουμε σε αυτό, χεχε! :D
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,483 μηνύματα.
Νομιζω Εκφυλίστηκε το θέμα. Δεν υπάρχει λόγος να έρχεστε σε αντιπαράθεση αν είναι πιο δύσκολα τα θετικά ή τα θεωρητικά, διότι προφανώς και τα θετικά είναι πολύ πιο δύσκολα. Βάλε 100 να μάθουν μαθηματικά και άλλους εκατό να μάθουν τι είπε ο αριστοτέλης ή τι στοίχους είχε το ποίημα κτλ. Δεν υπάρχει αμφιβολία για τα αποτελέσματα
Βάλε 100 να μάθουν μαθηματικά και άλλους εκατό να μάθουν τι είπε ο αριστοτέλης ή τι στοίχους είχε το ποίημα κτλ.


Ναι, το βρήκες, τι στίχους είχε το ποίημα διδασκόμαστε... αμα δεν ξέρετε μην δίνετε παραδείγματα
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, το βρήκες, τι στίχους είχε το ποίημα διδασκόμαστε... αμα δεν ξέρετε μην δίνετε παραδείγματα


Το κτλ δεν το είδες; Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται αυτά που κάνετε. Ο Έλληνας δεν μπορεί να δεχτεί την πραγματικότητα, ο ρομαντισμός που τον διακατείχε προ κρίσης ξανά εμφανίστηκε. Όπως και να το κανεις, τα μαθηματικά είναι πιο δύσκολα από οποιοδήποτε θεωρητική σχολή, διότι πολύ απλα τα μαθηματικά δεν τα καταλαβαίνουν όλοι ενώ τα θεωρητικά όλοι μπορούν να τα κατανοήσουν
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Το κτλ δεν το είδες; Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται αυτά που κάνετε. Ο Έλληνας δεν μπορεί να δεχτεί την πραγματικότητα, ο ρομαντισμός που τον διακατείχε προ κρίσης ξανά εμφανίστηκε. Όπως και να το κανεις, τα μαθηματικά είναι πιο δύσκολα από οποιοδήποτε θεωρητική σχολή, διότι πολύ απλα τα μαθηματικά δεν τα καταλαβαίνουν όλοι ενώ τα θεωρητικά όλοι μπορούν να τα κατανοήσουν


Πολύ αδύναμη η επιχειρηματολογία σου. Λανθασμένοι οι συλλογισμοί σου. Ίσως χρειάζεσαι μαθηματική σκέψη χε
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ αδύναμη η επιχειρηματολογία σου. Λανθασμένοι οι συλλογισμοί σου. Ίσως χρειάζεσαι μαθηματική σκέψη χε

Τοώντι χρειάζομαι. Θα ήθελα το δεύτερο πτυχίο μου να ήταν στο μαθηματικό. Αν και είναι παράξενο που εγώ έχω κληθεί να επιχειρηματολογήσω για κάτι που είναι δεδομένο, ενώ εσείς που αμφισβητείτε αυτό το δεδομένο δεν έχετε ούτε ένα επιχείρημα. Συνήθως, οι δεύτεροι είναι αυτοί που πρέπει να αποδείξουν όχι οι πρώτοι
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι αυτό δεν ισχύει. Δεν θα τα πήγαιναν καλύτερα, αυτό που λες δεν στηρίζεται πουθενά. Αν είχαν πάρει άλλη κατεύθυνση γιατί αυτήν προτιμούσαν θα τα πήγαιναν το ίδιο (επιστήμες είναι τα πάντα που έχουν να κάνουν με την γνώση και στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, επιστήμη είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με γνώσεις που προέρχονται από έρευνα και μελέτη, άρα είναι και αυτά που λέω). Γιατί να μην τα καταλάβαιναν; Το ίδιο και στο ανάποδο. Αν τα έκαναν από την αρχή όπως τα έκαναν και οι άλλοι μια χαρά θα τα κατάφερναν. Νοητικά όλοι είμαστε ικανοί να μάθουμε κάθε επιστήμη.
Αν πουθενά = άπειρα παραδείγματα + μοντερνες έρευνες, πάμε όλοι πάσο. :P Εντωμεταξύ, όλοι εμείς που έχουμε περάσει από θετικές σχολές το καταλαβαίνουμε στο πετσί μας ότι τπτ δεν συγκρίνεται με αυτά. Νοητικά, απειροελάχιστοι άνθρωποι είναι ικανοί να καταλάβουν την επιστήμη και όσο πας στη θεωρία τόσο μειώνονται.

Αυτά που λες, πως μπορείς εσύ να ορίσεις τι είανι επιστήμη και τι όχι χωρίς συγκεκριμένο ορισμό, απορώ ποιος στα είπε. Επιστήμη είναι ό,τι βασίζεται στην επιστημονική μέθοδο. Περιληπτικά αυτό σημαίενι ότι πρέπει να υπάρχει θεωρία -> πείραμα -> συμπέρασμα. Ορίζεται από τον κλάδο της φιλοσοφίας που λέγεται θεωρία της επιστήμης και από τη θεωρία πιθανοτήτων. Τα μαθηματικά, η λογοτεχνία και όλες οι κατευθύνσεις του θεωρητικού κλάδου δεν είανι επιστήμες.
Και η γλώσσα και οι αριθμοί είναι φτιαγμένα από τον άνθρωπο για να εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς. Μην λέμε χαζά... Γιατί η θεωρία αριθμών να είναι ανώτερη δηλαδή;

Όχι, ο κόσμος των αριθμών δεν είναι κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τα σύβολα της πρόσθεσης και της αφαίρεσης είναι. Τα φυσιικά φαινόμενα επίσης δεν είναι. Η γλώασσα, όμως, είναι και είναι απείρως απλούστερη.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,483 μηνύματα.
Το κτλ δεν το είδες; Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται αυτά που κάνετε. Ο Έλληνας δεν μπορεί να δεχτεί την πραγματικότητα, ο ρομαντισμός που τον διακατείχε προ κρίσης ξανά εμφανίστηκε. Όπως και να το κανεις, τα μαθηματικά είναι πιο δύσκολα από οποιοδήποτε θεωρητική σχολή, διότι πολύ απλα τα μαθηματικά δεν τα καταλαβαίνουν όλοι ενώ τα θεωρητικά όλοι μπορούν να τα κατανοήσουν
Όκει φίλε, τουλάχιστον οι υπόλοιποι έκαναν έναν κόπο να απαντήσουν με κάποια επιχειρήματα, εσύ απλά μιλάς για να μιλήσεις. Πολύ δυνατό επιχείρημα ότι τα μαθηματικά είναι πιο δύσκολα. Τώρα μας έβαλες στην θέση μας, μπράβο. Όταν μάθεις τι διδάσκεται στις θεωρητικές σχολές έλα να μας ξαναμιλήσεις. [font=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]Απορώ αν ξες και τι είναι ο ρομαντισμός που ανέφερες.[/font]
 

sparaskeg

Νεοφερμένος

Η Παρασκευή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Νομιζω Εκφυλίστηκε το θέμα. Δεν υπάρχει λόγος να έρχεστε σε αντιπαράθεση αν είναι πιο δύσκολα τα θετικά ή τα θεωρητικά, διότι προφανώς και τα θετικά είναι πολύ πιο δύσκολα. Βάλε 100 να μάθουν μαθηματικά και άλλους εκατό να μάθουν τι είπε ο αριστοτέλης ή τι στοίχους είχε το ποίημα κτλ. Δεν υπάρχει αμφιβολία για τα αποτελέσματα

Δεν ξέρω τι είναι πιο δύσκολο και τι όχι. Ο Αριστοτέλης είναι μόνο; Και οι στίχοι; Να βγάλεις το συντακτικό σε ένα αρχαίο κείμενο είναι εύκολο νομίζεις; να μεταφράσεις; Τα αρχαία γενικά θεωρείς ότι είναι κάτι τόσο απλό; ή πχ να είσαι σε μια Θεολογική σχολή.. Δίνω αυτό το παράδειγμα γιατί αυτή την εμπειρία έχω και να σου ζητάει να γράψεις τη Θεολογία του κειμένου; Να έχεις ολόκληρους τόμους πατρολογιας στα χέρια σου.. Κείμενα με δύσκολο νόημα να τα μεταφράσεις και να τα αναλύσεις;
Να έχεις ακόμα και εβραϊκά να βγαλεις άκρη...
Θα το πω ξανά.. Όλα έχουν τη δυσκολία τους και να μπαίνουμε σε διαδικασία σύγκρισης είναι χαζό.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,483 μηνύματα.
ντωμεταξύ, όλοι εμείς που έχουμε περάσει από θετικές σχολές το καταλαβαίνουμε στο πετσί μας ότι τπτ δεν συγκρίνεται με αυτά. Νοητικά, απειροελάχιστοι άνθρωποι είναι ικανοί να καταλάβουν την επιστήμη και όσο πας στη θεωρία τόσο μειώνονται.


Μην στεναχωριέσαι και εμείς όσοι έχουμε περάσει από θεωρητικές καταλαβαίνουμε ότι όσα λέω ισχύουν. Κοιτά, τώρα πάμε σε μια ατέρμονη συζήτηση και παίζουμε την κολοκυθιά, είναι δεν είναι. Δεν βλέπω κάποιο νόημα. Δεν μπορείς να καταλάβεις τα όσα σου λέω γιατί δεν έχεις ιδέα από αυτές τις σπουδές. Ίσως και εγώ για αυτό να μην μπορώ να καταλάβω αυτά που λες εσύ αλλά μια φορά άκρη δεν βλέπω να βγαίνει. Τουλάχιστον να μην υπάρχει αυτή η λυπηρή υποβίβαση όπως τον φίλο μας από πάνω ότι ασχολούμαστε με κάτι ψωροστίχους μπορεί να λείπει ή ζητάω πολλά;
Αυτά που λες, πως μπορείς εσύ να ορίσεις τι είανι επιστήμη και τι όχι χωρίς συγκεκριμένο ορισμό, απορώ ποιος στα είπε. Επιστήμη είναι ό,τι βασίζεται στην επιστημονική μέθοδο. Περιληπτικά αυτό σημαίενι ότι πρέπει να υπάρχει θεωρία -> πείραμα -> συμπέρασμα. Ορίζεται από τον κλάδο της φιλοσοφίας που λέγεται θεωρία της επιστήμης και από τη θεωρία πιθανοτήτων. Τα μαθηματικά, η λογοτεχνία και όλες οι κατευθύνσεις του θεωρητικού κλάδου δεν είανι επιστήμες.

επιστήμη η [epistími] Ο30 : α.η ορθολογική και μεθοδική έρευνα του επιστητού και το σύνολο των συστηματοποιημένων γνώσεων που προέρχονται από αυτή: Δημιουργία / εξέλιξη / πρόοδος / παρακμή της επιστήμης. Σχέσεις επιστήμης και φιλοσοφίας / τεχνολογίας / θρησκείας. Επιτεύγματα / εφαρμογές της επιστήμης. || σύνολο επιστημόνων: Tι λέει για το θέμα αυτό η ~; β. κάθε κλάδος της επιστήμης όπως αυτή έχει διαιρεθεί ιδίως με βάση το αντικείμενο που ερευνά: H ιατρική / νομική / μαθηματική / γεωπονική / θεολογική ~. Σπουδάζω μια ~, φοιτώ για να αποκτήσω γνώσεις γύρω από αυτήν. Aσχολούμαι με μια ~, είμαι επιστήμονας, ερευνητής κτλ. H ορολογία μιας επιστήμης. γ. (συνήθ. πληθ.) για επιστήμες με κοινά στοιχεία, ιδίως με κοινό αντικείμενο: Διαίρεση των επιστημών. Φυσικές / κοινωνικές / ιστορικές / πολιτικές / ανθρωπιστικές επιστήμες. Επιστήμες του ανθρώπου. Kαθαρές επιστήμες, που δεν έχουν καμία πρακτική εφαρμογή. ANT εφαρμοσμένες επιστήμες. Εμπειρικές / απόκρυφες* επιστήμες. δ. (προφ.) ως υπερβολικός χαρακτηρισμός για ορισμένη δραστηριότητα ή σύνολο εμπειρικών γνώσεων: H μαγειρική δεν είναι απλό πράγμα· είναι αληθινή ~. ΦΡ ανάγω* κτ. σε ~. [λόγ. < αρχ. ἐπιστήμη & σημδ. γαλλ. science, sciences (πληθ.) < λατ. scientia μτφρδ. του αρχ. ἐπιστήμη]

επιστήμη < (λόγιο) < αρχαία ελληνική ἐπιστήμη < ἐπίσταμαι (γνωρίζω καλά) και λόγιο ενδογενές δάνειο: (σημασιολογικό δάνειο) γαλλική science, sciences < λατινική scientia (μεταφραστικό δάνειο) αρχαία ελληνική ἐπιστήμη

Στη σύγχρονη εποχή, ο όρος είναι πιο περιορισμένος και δηλώνει το σύστημα απόκτησης γνώσης με βάση την επιστημονική μεθοδολογία που βασίζεται στην επιστημονική έρευνα, καθώς και στην οργάνωση και ταξινόμηση της αποκτώμενης με αυτόν τον τρόπο γνώσης. Διακρίνουμε συνεπώς διαφορετικούς επιστημονικούς τομείς που εντάσσονται συνήθως σε τέσσερις μεγάλες ομάδες, τις θετικές επιστήμες, τις εφαρμοσμένες επιστήμες, τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις κοινωνικές επιστήμες.

Ο όρος επιστήμη με την ευρεία έννοια αρχικά δήλωνε το οργανωμένο σώμα της εξακριβωμένης και τεκμηριωμένης γνώσης. Ο πρώτος αυτός ορισμός διατυπώνεται στο έργο Θεαίτητος του Πλάτωνα όπου ένας από τους συνομιλητές αναφέρει ότι «έστιν ουν επιστήμη δόξα αληθής μετά λόγου», δηλαδή η επιστήμη αποτελεί βεβαιωμένη με λογικά επιχειρήματα γνώση. Πολλές από τις ανθρώπινες προκαταλήψεις γύρω από τον τρόπο που λειτουργεί το σύμπαν έχουν αμφισβητηθεί κατά καιρούς από τις νέες επιστημονικές ανακαλύψεις.

Σε κάλυψα; Βλέπεις για να υποτιμάς αυτές τις επιστήμες πως πέφτεις σε ετυμολογικά λάθη :P
 

Destroyer00

Νεοφερμένος

Ο Destroyer00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Λίγο off topic αλλά αναρωτιέμαι, ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θεωρεί πιο ενδιαφέρουσες τις θεωρητικές από τις θετικές επιστήμες;; Νομίζω πως αν δεν είχαν κενά λίγο πολύ όλοι θα την εύρισκαν με μαθηματικά και φυσική
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top