Δυσκολία σχολών

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Ολες οι πανεπιστημιακές σχολές έχουν την δυσκολία τους.Πχ η ιστορία της τέχνης ώς τομέας δεν είναι δύσκολος;Είναι εύκολο να μάθεις όλη αυτή την εξειδικευμένη ορολογία,να χαρακτηρίζεις και να περιγράφεις ναούς,ζωγραφικά και γλυπτικά έργα και να κατανοήσεις την πολύπλοκη θεωρία της τέχνης και της αρχιτεκτονικης;Απλά στο Αιλάντα άν δεν έχει μαθηματικά η σχολή σύμφωνα με τους κάγκουρες είναι εύκολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
ας περιοριστουμε στο οχι κατ αναγκη,δηλαδη μπορει,μπορει και οχι :)
φερ ειπειν ναι τα παιδαγωγικα ειναι ευκολοτερα απο ιστορικα,φιλολογικα,φυσικομαθηματικα κ.λπ
ομως εγω βλεπω τρομακτικη ευθυνη να εισαι δασκαλος ή νηπιαγωγος με παιδακια αυτων των ηλικιων

Τα παιδαγωγικά είναι εύκολα. Έτσι είναι τι να κάνουμε. Δεν τα μειώνουμε λέγοντας ότι είναι εύκολα, απλώς είναι. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικό να είσαι καλός δάσκαλος. Βέβαια το να είσαι καλός δάσκαλος δεν το μαθαίνεις στην σχολή αλλά είναι χαρακτηριστικό του χαρακτήρα σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
και καταρτιση απαιτειται παιδαγωγικη κ.λπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ολες οι πανεπιστημιακές σχολές έχουν την δυσκολία τους.Πχ η ιστορία της τέχνης ώς τομέας δεν είναι δύσκολος;Είναι εύκολο να μάθεις όλη αυτή την εξειδικευμένη ορολογία,να χαρακτηρίζεις και να περιγράφεις ναούς,ζωγραφικά και γλυπτικά έργα και να κατανοήσεις την πολύπλοκη θεωρία της τέχνης και της αρχιτεκτονικης;Απλά στο Αιλάντα άν δεν έχει μαθηματικά η σχολή σύμφωνα με τους κάγκουρες είναι εύκολη.

μα ειναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Θα σας πω αυτό που λέω στους φίλους μου είτε από την σχολή είτε από άλλα τμήματα όταν γκρινιάζουν ότι έχουν δύσκολο εξάμηνο ή εξεταστική.

Ο καθένας οριοθετεί την υποκειμενική δυσκολία του αντικειμένου του και πορεύεται με βάση αυτό, αν πει ότι έχω αυτά τα 10 δύσκολα μαθήματα και αυτά τα 3 εύκολα δεν σημαίνει ότι αντικειμενικά η σχολή είναι ζόρικη, αλλά ότι απλά δυσκολεύει τον ίδιο. Και στον αντίποδα, αν κάποιος πει ότι η σχολή έχει όλα κι όλα 3 δύσκολα μαθήματα δεν σημαίνει ότι είναι ευκολάκι. Ίσως τα μαθήματα από τους περισσότερους να περνιούνται αρκετά εύκολα αλλά να έχει πολλές και άβολες παρακολουθήσεις, πολλές εργασίες ή μεγάλη πρακτική.
Και δυστυχώς επειδή έχουμε μια ζωή και από τα άπειρα τμήματα στην Ελλάδα άντε να τελειώσουμε 2 ή 3 μάξιμουμ, δεν μπορούμε αντικειμενικά να οριοθετήσουμε την δυσκολία μιας σχολής που δεν ξέρουμε, αναγκαστικά βασιζόμαστε σε λόγια τρίτων, καλοπροαίρετα ή όχι. Φυσικά επειδή πολλές φορές αυτές οι απόψεις (αυτές οι καλοπροαίρετες ή μη), συγκλίνουν, και έχουμε μια τάση υπεραπλούστευσης, καταλήγουμε σε γενικεύσεις του στυλ "το Παιδαγωγικό είναι γελοία σχολή" ή "όποια σχολή δεν έχει μαθηματικά μέσα είναι εύκολη".

Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν κοντά 500 ποστ σε ένα θέμα που συγκρίνει πορτοκάλια με μανιτάρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.


ε καλα μην υπερβαλλεις και συ,στα αρχαια τι βαθμους ειχες στο σχολειο; σου φαινονταν ευκολα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
ε καλα μην υπερβαλλεις και συ,στα αρχαια τι βαθμους ειχες στο σχολειο; σου φαινονταν ευκολα;

Εγώ είχα 17-18 επειδή βαριόμουν να διαβάσω όχι επειδή ήταν δύσκολο. Ήξερα από γυμνάσιο ότι θα πήγαινα τεχνολογική οπότε το έπαιρνα χαλαρά.

Το θέμα με την θεωρητική είναι πως έχεις να διαβάσεις ναι μεν έναν μεγάλο όγκο, αλλά αυτό είναι. Δεν έχεις να σκεφτείς, να εφαρμόσεις δεκάδες μεθοδολογίες, να προσπαθήσεις να λύσεις έναν γρίφο-άσκηση κλπ. Αν τα διάβασες πολλές φορές και ήσουν συγκεντρωμένος θα γράψεις, στα μαθηματικά και την φυσική δεν γίνεται αυτό. Θέλει περισσότερο διάβασμα η θεωρητική μπορώ να πω, αλλά λιγότερη σκέψη. Εξάλλου, όσον αφορά τις αλληλεπιδράσεις μου με άλλα παιδιά και όταν ήμουν εγώ στο λύκειο και τώρα που είναι ο αδερφός μου, το κριτήριο επιλογής κατεύθυνσης ήταν πάντα αν σου αρέσουν και τα πας καλά με τα μαθηματικά ή όχι. Αν όχι, πας θεωρητική όσο καλός/κακός και να είσαι στα αρχαία, το αντίστροφο δεν έχω συναντήσει ποτέ να γίνεται, δηλαδή να είσαι κακός και στα δυο πχ και να πας τεχνολογική, ακριβώς επειδή το πρώτο κάπως παλεύεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
αφου το πηγαμε επι προσωπικου στα μαθηματικα ειχα κλιση(πλεον τα εχω ξεχασει σχεδον,απαιτουν κακα τα ψεμματα συνεχη τριβη,ας ελπισουμε με ενα φρεσκαρισμα ξαναρχονται )ετσι στις πανελληνιες εγραψα το απολυτο σε αυτα στην δεσμη μου(σε χρονιες για να ευλογησω τα γενια μου,που αυτο ηταν ιδιαιτερα σπανιο)
οχι δεν ειχα προβλημα με τα αρχαια στο σχολειο,αλλα σιγουρα δεν τα θεωρουσα βατο μαθημα,οπως ουτε την γεωμετρια π.χ την θεωρουσα βατη,ηταν μια γλωσσα δυσκολη που μπορουσε να αποδωσει ωραιοτερης αισθητικης κειμενα,αλλα και πολυπλοκες σκεψεις με ιδιαιτερα συμπαγη κ ευστοχο τροπο απο την υπεραπλουστευμενη νεοελληνικη(ή τα αγγλικα),θαρρω πως καλλιεργουσε εξαιρετικα τον εγκεφαλο και μαλλον σε ενα καλυτερο συνολικα επιπεδο απο τα μαθηματικα
δεν ειναι ζητημα μονο παπαγαλισμου,για να φτασεις σε ενα σημειο οπως καναν τον μεσαιωνα και την περιοδο του κλασικισμου να αποδιδεις τις σκεψεις σου σε κειμενο,να στελνεις επιστολες στα αρχαια!δεν δουλευει μονο η μνημη φυσικα.
θα μου πεις εφτασες σε αυτο το επιπεδο,προφανως οχι,για σχολικο επιπεδο μιλαμε και φυσικα δεν πηρα την θεωρητικη,οποτε να ταν και αλλα,ωστοσο καταλαβαινει κανεις το μεγεθος της δυσκολιας.Καθε φιλολογος,ιστορικος που σεβεται τον εαυτο του πρεπει να εχει αυτον ως στοχο.
να προσθεσουμε το εξης ,τα μαθηματικα λοιπον ηταν κλασικα το δυσκολο μαθημα,αλλα σταθερα χαμηλες
επιδοσεις εφερνε και η εκθεση στις δεσμες(δεν ειχε ασκησεις αλλωστε τοτε),μαλιστα χωρις αξιολογες διαφοροποιησεις ανα χρονια,η εκθεση απαιτουσε μια μεγαλυτερη προσπαθεια για εναν αναλογα καλο βαθμο και σιγουρα ενα μαθημα στο οποιο δεν μπορουσες να βασιστεις.
αν το καλοσκεφτεις μια γλωσσα προγραμματισμου φερνει εντονα σε μια ομιλουμενη γλωσσα(σκετο) και στα μαθηματικα
θα συμφωνησω ομως στο εξης τα μαθηματικα ειναι ενας κριτης στο σχολειο(μετα την επαγγελματικη προοπτικη της εκαστοτε σχολης,που ειναι το απολυτο κριτηριο για τους περισσοτερους) για την επιλογη κατευθυνσης,το ειχα γραψει και παλαιοτερα αυτο αλλωστε.Τα αρχαια δεν ειναι κριτης για εναν ακομα προσθετο λογο,η θεωρητικη εχει ταυτιστει με το ταμειο ανεργιας ,οι επιλογες της ειναι συγκριτικα αλλωστε λιγοτερες.Και ειναι αληθεια πως πολυς κοσμος καταληγει στην θεωρητικη επειδη δεν το χει με τα μαθηματικα,αλλα δεν ειναι η πλειοψηφια αυτη,δεν ειναι βασικο κριτηριο νομιζω για τους περισσοτερους
εν κατακλειδι ναι τα μαθηματικα και η φυσικη βρισκονται στην κορυφη της δυσκολιας των επιστημονικων αντικειμενων,αλλα δεν ειναι λογικο να υποτιμουμε την δυσκολια ή την χρησιμοτητα των ανθρωπιστικων σπουδων,δεν ειναι τοσο απολυτα τα πραγματα.
Να προσθεσω πως σε μια ερευνα που εβλεπα βασισμενη στο sat οι φιλοσοφοι ειχαν ιδια σχεδον επιπεδο νοημοσυνης με μαθηματικους και καλυτερο απο σχεδον ολους τους μηχανικους(στην κορυφη κλασικα οι φυσικοι),εννοειται οι φιλοσοφοι ειχαν καλυτερο σκορ απο φυσικους κ.λπ στο verbal και οι αλλοι στο quant αν και οι ερευνες αυτες ειναι παρακινδυνευμενες,βρισκεις εκατο με διαφορετικα πορισματα η καθεμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Ολες οι πανεπιστημιακές σχολές έχουν την δυσκολία τους.Πχ η ιστορία της τέχνης ώς τομέας δεν είναι δύσκολος;Είναι εύκολο να μάθεις όλη αυτή την εξειδικευμένη ορολογία,να χαρακτηρίζεις και να περιγράφεις ναούς,ζωγραφικά και γλυπτικά έργα και να κατανοήσεις την πολύπλοκη θεωρία της τέχνης και της αρχιτεκτονικης;Απλά στο Αιλάντα άν δεν έχει μαθηματικά η σχολή σύμφωνα με τους κάγκουρες είναι εύκολη.
Έχεις δίκιο, Kirdou! Δεν θεωρώ ούτε εγώ κατωτερες τις θεωρητικές σχολές.
Παρόμοιος ρατσισμός υπάρχει από τους/τις καθηγητές/τριες και ως προς την ποιοτική έρευνα! Επιθυμούν ή ποσοτική ή μικτή. Εγώ έκανα μικτή έρευνα στη διπλωματική μου και η καθηγήτρια μου ζήτησε ποσοτικοποίηση των ποιοτικών μου δεδομένων, για να κάνω στατιστική επεξεργασία και σύγκριση με τα ποσοτικά δεδομένα. Αυτή η διαδικασία ήταν αρκετά απαιτητική.:eek: Πιέστηκα πολύ, αλλά τα κατάφερα τελικά. Παντως δεν θεωρώ λιγότερο αξιοπιστη την ποιοτική έρευνα, αρκεί αυτή να γίνεται με μεθοδικό και συστηματικό τρόπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
τωρα που λεγαμε για τους φαρμακοποιους,εναν παραγοντα που δεν λαβαμε υποψιν ειναι οτι πολλοι απο αυτους απλα θελουν να παρουν το χαρτι και να μπουνε στο φαρμακειο
δεν εχουν βλεψεις για αριστεια σε προπτυχιακο επιπεδο ,ερευνα,διδακτορικα κ.λπ
βεβαιως μια εικασια βασισμενη στην κοινη λογικη,που αν ισχυει προφανως δεν αφορα ολους
σε ολες τις σχολες υφισταται το φαινομενο,αλλα ισως περισσοτερο στην συγκεκριμενη σχολη μια και η επαγγελματικη αποκατασταση ειναι ηδη ξεκαθαρισμενη για πολλους απο το πρωτο ετος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
@ Κομνηνε γινεσαι λιγο αδικος...Δεν αναζητουν ολοι την ακαδημαικη καριερα για να κανουν διδακτορικο..Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι δεν ενδιαφερονται για τη σχολη και κοιτανε να την βγαλουν οπως-οπως για να μπουν στα φαρμακεια των γονιων τους.

Κατι παρομοιο ισχυει λιγο πολυ για ολες τις σχολες..Υπαρχουν πολλοι αξιολογοι προπτυχιακοι φοιτητες οι οποιοι δεν σκεφτονται καν για μεταπτυχιακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
πιθανοτητα ηταν οπως ανεφερα,δεν ξερω αν ειναι πραγματικοτητα
απλα πιθανολογω επειδη εχουν ξεκαθαρισμενο το επαγγελματικο τοπιο οι περισσοτεροι ηδη απο το πρωτο ετος
σε αντιθεση π.χ με αλλες σχολες οι φοιτητες των οποιων δεν εχουν επαγγελματικη κατοχυρωση και μαζευουν οσα περισσοτερα ακαδημαικα προσοντα μπορουν για να επιβιωσουν στον επαγγελματικο στιβο ή απλα απο ενδιαφερον
δεν αντιλεγω,το τονισα και πανω ,πως και στις αλλες σχολες υφισταται αυτο το φαινομενο,απλα στην φαρμακευτικα πιθανα καπως περισσοτερο.
εξυπακουεται δηλαδη πως δεν αφορα ολους τους φοιτητες της φαρμακευτικης! αρκετοι αποφοιτοι εχουν διαγραψει λαμπρες σταδιοδρομιες,εχω υποψιν μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Το τμήμα στο οποίο ξεκίνησα σπουδές "Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων" θεωρώ ότι είναι αρκετά πιο δύσκολο από αυτό που τελειώσα "Σπουδές στην Εκπαίδευση". Ευτυχώς που δεν έκανα το λάθος να δηλώσω δύο ενότητες. :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
@ Κομνηνε γινεσαι λιγο αδικος...Δεν αναζητουν ολοι την ακαδημαικη καριερα για να κανουν διδακτορικο..Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι δεν ενδιαφερονται για τη σχολη και κοιτανε να την βγαλουν οπως-οπως για να μπουν στα φαρμακεια των γονιων τους.
τελικα εχω την αισθηση πως ειχες δικιο,
απο την στιγμη που στο Χημικο με λιγοτερα μαθηματα παρατηρουμε λιγους αριστουχους,στην Φαρμακευτικη με τα περισσοτερα θα ηταν λογικο να περιμενουμε ακομα λιγοτερους


τι λεει παντως; το νημα και γενικως το ischool εχει ριξει τους ρυθμούς τελευταια βλεπω.δεν γραφουν πολλοι πια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τι λεει παντως; το νημα και γενικως το ischool εχει ριξει τους ρυθμούς τελευταια βλεπω.δεν γραφουν πολλοι πια

΄Ισως γιατί το εξαντλήσαμε το θέμα! Τουλάχιστον εγώ ο,τι είχα να πω, το είπα στις ακριβώς προηγούμενες σελίδες. Το άσχημο είναι ότι κανένας δεν αποδέχεται τα επιχειρήματα του άλλου με αποτέλεσμα αντί να γίνεται σοβαρή συζήτηση, να πέφτει στο επίπεδο του "ποιος την έχει μεγαλύτερη". Λες και αν κάποιος αποδεχτεί την αξία μιας σχολής αυτομάτως υποβιβάζει τη δική του. Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω! Δεν είναι δυνατόν να προσπαθώ να εξηγήσω την αξία των ανθρωπιστικών επιστημών και να μου απαντάνε ότι δεν ανήκουν στις απαιτούμενες ειδικότητες αυτών που θα πρωτοκατοικήσουν στον ΄Αρη!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Θα ελεγα
1.φυσικο
2.μαθηματικο
3.πληροφορικη
4.στατιστικη
5.ιατρικη/φαρμακευτικη
6.νομικη
7.οικονομικα
8.παιδαγωγικα
Προφανως και ειναι η αποψη μου αυτη και προφανως δεν εχω ασχοληθει με ολα αυτα τα αντικειμενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Energy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Energy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Άτομο που ξέρω τελείωσε τη νομική παρακολουθώντας ελάχιστα μαθήματα και τα περισσότερα τα διάβαζε από σημειώσεις. Τελείωσε στα 4,5 χρόνια με βαθμό 7,1 που είναι πολύ καλός για το διάβασμα που έκανε. Εγώ που είμαι στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης πιο πολύ διαβάζω. Γενικά οι εξετάσεις είναι και θέμα τύχης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 991793

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άτομο που ξέρω τελείωσε τη νομική παρακολουθώντας ελάχιστα μαθήματα και τα περισσότερα τα διάβαζε από σημειώσεις. Τελείωσε στα 4,5 χρόνια με βαθμό 7,1 που είναι πολύ καλός για το διάβασμα που έκανε. Εγώ που είμαι στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης πιο πολύ διαβάζω. Γενικά οι εξετάσεις είναι και θέμα τύχης.
Ας μην μιλήσουμε για τις εξετάσεις καλύτερα, γιατί είναι ένα κεφάλαιο από μόνο του όσον αφορά τη δυσκολία των σχολών.

Πάντως μπράβο του που τελείωσε τη σχολή αυτή σε 4,5 χρόνια με τέτοιο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Energy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Energy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Όλοι βγάζουν πάνω από 7. Και είχε πάνω απο δεκα πεντάρια. Η σχολή έχει 41 μαθήματα. Ηθική μου έχει 49.

Η δική μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 991793

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όλοι βγάζουν πάνω από 7. Και είχε πάνω απο δεκα πεντάρια. Η σχολή έχει 41 μαθήματα. Ηθική μου έχει 49.

Η δική μου
Ούτε κι ο αριθμός των μαθημάτων για τη λήψη πτυχίου σημαίνει απαραίτητα ότι είναι δύσκολη η σχολή. Σημασία έχει το αντικείμενο, η επιμέλεια του φοιτητή, κ.λπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top