Διαφορά στις βάσεις των θετικών σχολών

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Η βάση του κάθε τμήματος διαμορφώνεται σε σημαντικό ποσοστό βάσει της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά εργασίας και όχι βάσει του γνωστικού αντικειμένου και της μόρφωσης που παρέχει. Για παράδειγμα πολλά χρόνια πριν (στη δεκαετία του 70) έπρεπε να είχες 19 για να εισαχθείς στη φιλοσοφική Αθηνών. Πλέον με 16 περνάς φιλολογία και ιστορικό εκπα καθώς έπαψε η πρόσληψη καθηγητών στο δημόσιο (και ίσως γιατί η ιδιότητα του φιλολόγου έπαψε-κακώς κατά τη γνώμη-να αποπνέει κύρος).
Πλεον με 14,5 περνας φιλολογια και ιστορικο εκπα

20200505_152849.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Στο σχολειο μου μπηκαν φιλολογια και αποφοιτησαν κιολας ατομα που δεν ξερανε π.χ τον ορισμο της τραγωδιας. Η αντιγραφη στα πανεπιστημια πεφτει συννεφο. Πλεον και ο πιο ανικανος που μπαινει μια χαρα παιρνει το πτυχιο του.
Ο Χριστός και η Παναγία! Μα ακούς εκεί να μην ξέρουν τον ορισμό της τραγωδίας! Φωτιά θα πέσει να μας κάψει εδώ που φτάσαμε να μπαίνει κανείς φιλολογία χωρίς τον ορισμό της τραγωδίας
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Πλεον με 14,5 περνας φιλολογια και ιστορικο εκπα
Οκ. Έπαθα σοκ. Το 2016 αποφοίτησα και θυμάμαι ότι οι βάσεις κάπου εκεί κυμαίνονταν.

Συμφωνώ με τον eukleidhs1821 για τη βάση του 10. Όμως πιο ορθό θα ήταν οι αλλαγές να άρχιζαν από την α γυμνασίου και σε βάθος εξαετίας να επεκτείνονταν σταδιακά στη γ λυκείου και το εξεταστικό. Είναι τραγικό κάθε φορά να πειράζουν το λύκειο και το σύστημα εισαγωγής και να μην ξεκινούν με ριζικές αλλαγές στο δημοτικό και το γυμνάσιο.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
εδω θα πω και το εξης ομως.αυτος που θα μπει μαθηματικο καστοριας με 7000 μορια ποσες πιθανοτητες εχει να τελειωσει τη σχολη χωρις να τα παρατησει??με συνθηκες αξιοκρατιας δεν τελειωνει ποτε κατα τη γνωμη μου


Μια χαρα τελειώνουν δυστυχώς.
Απλα υποβαθμίζεται συνεχώς το τμήμα .
Δεν μπορείς να τους κόψεις ολους επομένως πέφτει το επιπεδο.
Πλέον πολλα παιδια δίνουν εξετάσεις με το σκεπτικό να γραψω κάτι να μπω φιλολογία, ιστορικά, παιδαγωγικά κτλ...
Παιδια που τα ίδια δεν τα πήγαινουν καλα με τα φιλολογικά.Και μετα τους βλεπεις να ανεβάζουν οτι κάνουν ιδιαίτερα...μαθητές που έγραψαν γύρω στην βαση .
Η φιλολογία ΑΠΘ και ΕΚΠΑ κατάφεραν να διατηρήσουν για αρκετά χρόνια την αίγλη τους, αν κρινουνε απο τις βάσεις μεχρι το 14 .
Πλέον τα παιδιά δηλώνουν σχολές πιο συνειδητοποιημένα.
Εκτός απο (λίγες) εξαιρέσεις που δηλώνουν τέτοιες σχολές επειδή όντως αγαπανε την επιστήμη πολυ και ξέρουν οτι θα πετύχουν no matter that , οι υπόλοιποι απλα δεν εχουν αλλη επιλογή.
Εγω απλα δεν καταλαβαίνω γιατί πετανε λεφτά σε φροντιστήρια.
Τα τελευταία χρόνια συνάδελφοι μου λενε οτι καθε χρονο εχουν κι πιο αδιαφορους μαθητές.
Φυσικά δεν μιλάω για παιδιά τα οποία όντως δυσκολεύονται και για αυτα αυτοί οι βαθμοί είναι όντως μεγαλη επιτυχία .
Τα περισσότερα απλα δεν ενδιαφέρονται.
Αν δεν θες 5,6 υψηλόβαθμες πλέον μπαίνεις παντού, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια .
Δεν υπάρχει κανενα κίνητρο να προσπαθήσεις περαιτέρω .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

κοιταξε φιλολογια ειναι σχολη παπαγαλιας δεν θελει βασεις.ενας που μπαινει σε τεχνικη σχολη που ναι το μαθηματικο και ειναι ασχετος πως θα τελειωσει??θα αντιγραφει σε καθε μαθημα??πως??θα γλυφει τον καθηγητη σε καθε μαθημα και αυτος τον ασσο θα τον κανει πεντε??μην τα παραλεμε


Καμια σχέση .
Αμα δεν εχεις ιδεα απο αρχαια και ουσιαστικά γράψεις γυρω στα 12( τοσες μονάδες περνεις απο το γνωστό) δεν θα μπορέσεις να ανταποκριθείς στο Πανεπιστήμιο σε ενα τμημα φιλολογιας.
Απλα ειναι αυτο που σου ειπα, πέφτει το επίπεδο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Και το δωδεκάρι του γνωστού δεν είναι βέβαιο, δεδομένου ότι το γνωστό προϋποθέτει κυρίως κατανόηση και μετά αποστήθιση. Ρωτήστε παιδιά που έγραψαν από 55 και πάνω (στα 60) στο γνωστό και θα διαπιστώσετε ότι δεν ήταν απλά φυτά. Το γνωστό της γ λυκείου (το λέω για αυτούς που δεν ήταν θεωρητική) δεν έχει σχέση με τα αρχαία γενικής που είχατε στην α και στη β λυκείου. Αντίθετα, είναι πολύ πιο δυσνόητο ως προς τα νοήματα καθώς είναι φιλοσοφικός λόγος.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Οντας απομακρυσμενος απο αυτη τη διαδικασια αρκετα χρονια παρατηρω τις βασεις.Πως γινεται το βιολογικο και το χημικο να εχουν αρκετα χιλιαδες μορια παραπανω απο το φυσικο και το μαθηματικο??Επικρατει οτι αν εισαι βιολογικο θεωρεισαι γιατρος και το δηλωνουνε ντουγρου??Πραγματικα περιεργα πραματα

Το μαθηματικό δεν λέει πλέον(για την πλειοψηφία) γιατί οι σχολές πληροφορικής & στατιστικής σου προσφέρουν το υπόβαθρο που χρειάζεσαι για να κάνεις πράγματα χωρίς να σου μαθαίνουν άλλα που ίσως δεν χρειαστούν ποτέ ,ούτε σε παιδεύουν με δύσκολα μαθήματα που δεν θα ξαναδείς ποτέ σου .

Το φυσικό απο την άλλη στο θεωρητικό του κομμάτι ασχολείται με θέματα πολύ μακριά απο αυτά που μας απασχολούν . Χέστηκε η βιομηχανία εαν ανακαλύψεις πως δημιουργήθηκε το σύμπαν :P . Στο εφαρμοσμένο κομμάτι εννοείται είναι μακράν πιο ανταγωνιστικό απο το μαθηματικό but still εαν σκεφτείς πόσοι απόφοιτοι υπάρχουν και πόσοι ερευνητές χρειάζονται τότε θα δεις οτι επίσης δεν είναι και η τέλεια επιλογή .

Δες απο την άλλη την βιολογία,η υγεία μπαίνει πάντα πρώτη,το να επιβιώσουμε θα είναι πάντα ο νούμερο ένα στόχος,η νούμερο ένα προτεραιότητα . Και απο εκεί και πέρα σκέφτεσαι τα μαθηματικά και την φυσική . Έχει ακόμα να προσφέρει πολλά και έχει αρκετά προβλήματα που δεν έχουν βρει λύση . Ειδικά τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη όσοι έχουν πτυχία σχετικά με την νευροβιολογία ίσως βρίσκονται στην πιο προνομιούχα θέση,έχουν πάρει φωτιά οι έρευνες σε τέτοια πεδία . Κατάλαβες λοιπόν τι παίζει ; Πολύ δουλειά να γίνει,πολύ περίπλοκες διαδικασίες , πολύ πρακτικό ενδιαφέρον .

Ομοίως η χημεία έχει πολύ πρακτικά αποτελέσματα . Καλύτερα καύσιμα,καλύτερα υλικά,φάρμακα κτλπ. . Όλα αυτά έχουν άμεσες συνέπειες . Απο την άλλη το να κατανοείς θεωρία μέτρου ή ξέρω'γω σωματιδιακή φυσική είναι για λίγους και οι εφαρμογές πολύ περιορισμένες . Εαν όλοι είχαν στο μυαλό τους να τα σπουδάσουν αυτά δεν θα υπήρχε καν η κοινωνία μας . Θα ήταν επαγγελματική αυτοκτονία .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Το μαθηματικό δεν λέει πλέον(για την πλειοψηφία) γιατί οι σχολές πληροφορικής & στατιστικής σου προσφέρουν το υπόβαθρο που χρειάζεσαι για να κάνεις πράγματα χωρίς να σου μαθαίνουν άλλα που ίσως δεν χρειαστούν ποτέ ,ούτε σε παιδεύουν με δύσκολα μαθήματα που δεν θα ξαναδείς ποτέ σου .

Το φυσικό απο την άλλη στο θεωρητικό του κομμάτι ασχολείται με θέματα πολύ μακριά απο αυτά που μας απασχολούν . Χέστηκε η βιομηχανία εαν ανακαλύψεις πως δημιουργήθηκε το σύμπαν :P . Στο εφαρμοσμένο κομμάτι εννοείται είναι μακράν πιο ανταγωνιστικό απο το μαθηματικό but still εαν σκεφτείς πόσοι απόφοιτοι υπάρχουν και πόσοι ερευνητές χρειάζονται τότε θα δεις οτι επίσης δεν είναι και η τέλεια επιλογή .

Δες απο την άλλη την βιολογία,η υγεία μπαίνει πάντα πρώτη,το να επιβιώσουμε θα είναι πάντα ο νούμερο ένα στόχος,η νούμερο ένα προτεραιότητα . Και απο εκεί και πέρα σκέφτεσαι τα μαθηματικά και την φυσική . Έχει ακόμα να προσφέρει πολλά και έχει αρκετά προβλήματα που δεν έχουν βρει λύση . Ειδικά τώρα με την τεχνητή νοημοσύνη όσοι έχουν πτυχία σχετικά με την νευροβιολογία ίσως βρίσκονται στην πιο προνομιούχα θέση,έχουν πάρει φωτιά οι έρευνες σε τέτοια πεδία . Κατάλαβες λοιπόν τι παίζει ; Πολύ δουλειά να γίνει,πολύ περίπλοκες διαδικασίες , πολύ πρακτικό ενδιαφέρον .

Ομοίως η χημεία έχει πολύ πρακτικά αποτελέσματα . Καλύτερα καύσιμα,καλύτερα υλικά,φάρμακα κτλπ. . Όλα αυτά έχουν άμεσες συνέπειες . Απο την άλλη το να κατανοείς θεωρία μέτρου ή ξέρω'γω σωματιδιακή φυσική είναι για λίγους και οι εφαρμογές πολύ περιορισμένες . Εαν όλοι είχαν στο μυαλό τους να τα σπουδάσουν αυτά δεν θα υπήρχε καν η κοινωνία μας . Θα ήταν επαγγελματική αυτοκτονία .
ολες αυτες οι επιστημες ομως χωρις μαθηματικα δεν στεκονται.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
ολες αυτες οι επιστημες ομως χωρις μαθηματικα δεν στεκονται.

Όχι απαραίτητα οι θετικές επιστήμες χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να περιγράψουν και ως εργαλείο καλύτερης κατανόησης . Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν την εμπειρία ενός μηχανικού,ενός εργάτη ή ενός γιατρού ή ακόμα και ενός βιολόγου .

Εξάλλου πιο μαθηματικό μοντέλο δεν είναι στην πράξη λάθος ; Μπορείς να πεις για παράδειγμα οτι :
I = VR η γνωστή σχέση που συνδέει το ρεύμα με την τάση σε έναν αντιστάτη, αντίστασης R απο το λύκειο ή και γυμνάσιο . Προφανώς κάποιος που έχει μελετήσει πολλά μέταλλα δεν μπορεί να εκφράσει και αποδείξει εύκολα ab initio γιατί δεν σημαίνει οτι η αντίσταση για το κάθε μέταλλο είναι σταθερή σε όλες τις θερμοκρασίες . Ωστόσο δεν θα κάτσει να περιμένει ένας μηχανικός κάποιος μαθηματικός ή φυσικός να περιγράψει τι συμβαίνει ή γιατί. Έχει κάνει πειράματα , και έχει διαπιστώσει οτι δεν είναι έτσι τα πράγματα .

Ομοίως η γνωστή υπόθεση οτι το εκκρεμές κάνει αρμονική ταλάντωση που ισχύει μόνο για μικρές γωνίες . Δεν χρειάζεται κάποιος να λύσει το ελλειπτικό ολοκλήρωμα για να πάρει απάντηση ποιό είναι το μέγιστο σφάλμα στην περίοδο που μπορεί να προκύψει . Μπορεί να κάνει μια προσέγγιση να την λάβει υπόψιν και να σχεδιάσει το σύστημα που θέλει αποφεύγοντας όλα τα βαριά μαθηματικά που αφορούν πιο προχωρημένες θεωρίες διαφορικών εξισώσεων .

Δεν σημαίνει οτι μπορείς πάντα να ξεφεύγεις έτσι,απλά το point μου είναι οτι κάνουμε παρατηρήσεις,υποθέσεις,εκτιμήσεις και σχεδιάζουμε αναλόγως έχοντας πάντα ως κυρίαρχο κριτήριο την εμπειρία μας με τα μαθηματικά σαν εποπτικό εργαλείο . Δεν περιμένουμε να εξελιχθούν για να πάμε παρακάτω αλλά πάμε και γύρο γύρο εαν χρειαστεί . Εαν έχεις κλασσική μαθηματική παιδεία ίσως προκαλεί εμετό αυτή η σκέψη , αλλά βλέπεις πόσο ανεκτίμητη είναι όταν για να λύσεις ένα ολοκλήρωμα απο ένα σωρό θεωρίες και 10 σελίδες χρησιμοποιείς μια εντολή στο matlab :P . Εννοώ οτι χρειάζεται απλά να ξέρεις τι χρειάζεσαι και γιατί,οι μηχανισμοί για το πως θα το πάρεις δεν παίζουν τόσο ρόλο .
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Το μαθηματικό δεν λέει πλέον (για την πλειοψηφία) γιατί οι σχολές πληροφορικής & στατιστικής σου προσφέρουν το υπόβαθρο που χρειάζεσαι για να κάνεις πράγματα χωρίς να σου μαθαίνουν άλλα που ίσως δεν χρειαστούν ποτέ ,ούτε σε παιδεύουν με δύσκολα μαθήματα που δεν θα ξαναδείς ποτέ σου .

Aυτή η άποψη νομίζω είναι λίγο ακραία όσο και δίκιο να έχεις..:mastigio Πάντως στο εξωτερικό βλέπω ότι αρκετοί από Στατιστική ή Πληροφορική στην εκπαίδευση το γυρίζουν και μάλιστα ισχυρίζονται ότι στην αγορά εργασίας δεν ήταν αυτό που φαντάζονταν.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Aυτή η άποψη νομίζω είναι λίγο ακραία όσο και δίκιο να έχεις..:mastigio

Είναι ανάλογα τον άνθρωπο ρε'συ :laugh: . Και εγώ προφανώς εαν μου έλεγες μαθηματικό ή στατιστικό θα σου έλεγα μαθηματικό και ας ήξερα οτι θα είχα πιο δύσκολη αποκατάσταση. Αλλά αυτό ισχύει για εμένα,για εσένα,για τον δίπλα κτλπ . Εαν σκέφτονταν όμως όλοι έτσι θα καταλήγαμε 500 άτομα στον ίδιο κλάδο να μην έχουμε δουλειά και σε έναν άλλο παρεμφερή να γίνεται χαμός απο ζήτηση :P .

Αλλά λεω οτι βλέπω γενικά, και φαίνεται οτι οι στατιστικολόγοι κυριαρχούν τον κόσμο στην πράξη . Εγω προσωπικά βέβαια είχα μια αποστροφή ανέκαθεν γιατί δουλεύουν με δεδομένα ,έχουν κοινώς διαφορετικό focus απο τον μαθηματικό . Δηλαδή ναι μεν είναι μαθηματικά, αλλά εε,όχι όπως συνηθίζουμε να τα βλέπουμε . Ίσως να φταίει η καταραμένη η αβεβαιότητα που δεν μπορούμε να χωνέψουμε :hehe: .

Έξω υπάρχει μεγάλη ευελιξία στα πτυχία και στα επαγγέλματα,και είναι εύκολο κάποιος να αποκτήσει διαφορετικά skills πέρα του βασικού του πεδίου . Αυτά σίγουρα ξέρεις καλύτερα απο εμένα . Εδώ δεν έχουμε αυτή την ανελαστικότητα αλλά και δεν ακολουθούμαι τις τάσεις . Έξω θα δεις αγγελία και μπορεί σε θέση για computer science να ζητάνε μέχρι βιολόγο εαν έχει την κατάλληλη εμπειρία .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Όχι απαραίτητα οι θετικές επιστήμες χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να περιγράψουν και ως εργαλείο καλύτερης κατανόησης . Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν την εμπειρία ενός μηχανικού,ενός εργάτη ή ενός γιατρού ή ακόμα και ενός βιολόγου .

Εξάλλου πιο μαθηματικό μοντέλο δεν είναι στην πράξη λάθος ; Μπορείς να πεις για παράδειγμα οτι :
I = VR η γνωστή σχέση που συνδέει το ρεύμα με την τάση σε έναν αντιστάτη, αντίστασης R απο το λύκειο ή και γυμνάσιο . Προφανώς κάποιος που έχει μελετήσει πολλά μέταλλα δεν μπορεί να εκφράσει και αποδείξει εύκολα ab initio γιατί δεν σημαίνει οτι η αντίσταση για το κάθε μέταλλο είναι σταθερή σε όλες τις θερμοκρασίες . Ωστόσο δεν θα κάτσει να περιμένει ένας μηχανικός κάποιος μαθηματικός ή φυσικός να περιγράψει τι συμβαίνει ή γιατί. Έχει κάνει πειράματα , και έχει διαπιστώσει οτι δεν είναι έτσι τα πράγματα .

Ομοίως η γνωστή υπόθεση οτι το εκκρεμές κάνει αρμονική ταλάντωση που ισχύει μόνο για μικρές γωνίες . Δεν χρειάζεται κάποιος να λύσει το ελλειπτικό ολοκλήρωμα για να πάρει απάντηση ποιό είναι το μέγιστο σφάλμα στην περίοδο που μπορεί να προκύψει . Μπορεί να κάνει μια προσέγγιση να την λάβει υπόψιν και να σχεδιάσει το σύστημα που θέλει αποφεύγοντας όλα τα βαριά μαθηματικά που αφορούν πιο προχωρημένες θεωρίες διαφορικών εξισώσεων .

Δεν σημαίνει οτι μπορείς πάντα να ξεφεύγεις έτσι,απλά το point μου είναι οτι κάνουμε παρατηρήσεις,υποθέσεις,εκτιμήσεις και σχεδιάζουμε αναλόγως έχοντας πάντα ως κυρίαρχο κριτήριο την εμπειρία μας με τα μαθηματικά σαν εποπτικό εργαλείο . Δεν περιμένουμε να εξελιχθούν για να πάμε παρακάτω αλλά πάμε και γύρο γύρο εαν χρειαστεί . Εαν έχεις κλασσική μαθηματική παιδεία ίσως προκαλεί εμετό αυτή η σκέψη , αλλά βλέπεις πόσο ανεκτίμητη είναι όταν για να λύσεις ένα ολοκλήρωμα απο ένα σωρό θεωρίες και 10 σελίδες χρησιμοποιείς μια εντολή στο matlab :P . Εννοώ οτι χρειάζεται απλά να ξέρεις τι χρειάζεσαι και γιατί,οι μηχανισμοί για το πως θα το πάρεις δεν παίζουν τόσο ρόλο .
οκ το αντιλαμβανομαι αυτο που λες οτι ειναι εργαλειο αλλα ειναι σπουδαιο εργαλειο.παρατηρω στο μετσοβειο πχ το προγραμμα σπουδων τα μισα μαθηματα κορμου ειναι βαρια μαθηματικα.αφου ειναι τοσο αχρηστα γτ δεν κανουν μονο μαθηματα υπολογιστων κτλπ?
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μου αρέσει που είσαι σοκαρισμένος που μαθητές από την θετική περνάνε μαθηματικό με 7500 μόρια. Που να ήξερες ότι οι μισοί φοιτητές μαθηματικών τμημάτων προέρχονται από την θεωρητική με τα πανδυσκολα μαθηματικά γενικής ως μάθημα επιλογής
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Μου αρέσει που είσαι σοκαρισμένος που μαθητές από την θετική περνάνε μαθηματικό με 7500 μόρια. Που να ήξερες ότι οι μισοί φοιτητές μαθηματικών τμημάτων προέρχονται από την θεωρητική με τα πανδυσκολα μαθηματικά γενικής ως μάθημα επιλογής
εσυ μεγαλε εχεις παει το τρολαρισμα σε αλλο επιπεδο.απορω πως δεν το χουν αντιληφθει εδω μεσα οι αρμοδιοι.συνεχεια προσωπικες προσβολες και ειρωνιες.ναι της θεωρητικης πανε μαθηματικο.τι αλλο θα σκαρφιστεις να πεις
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
οκ το αντιλαμβανομαι αυτο που λες οτι ειναι εργαλειο αλλα ειναι σπουδαιο εργαλειο.παρατηρω στο μετσοβειο πχ το προγραμμα σπουδων τα μισα μαθηματα κορμου ειναι βαρια μαθηματικα.αφου ειναι τοσο αχρηστα γτ δεν κανουν μονο μαθηματα υπολογιστων κτλπ?

Νούμερο ένα : φοιτητές του Μετσοβίου στην σημερινή Ελλάδα παίζει να τραβάνε πιο πολύ να τα μάθουν απο τους ίδιους τους φοιτητές του μαθηματικού εφόσον πλέον μπαίνουν με τόσα λίγα μόρια . Και αυτός είναι και ο λόγος που οι πολυτεχνικές τραβάνε κόσμο . Όχι απαραίτητα οι καλύτερες προοπτικές εργασίας(για πολλούς μηχανικούς σκατά είναι) . Αλλά το καλύτερο περιβάλλον και οι καλύτεροι φοιτητές .Δεν θα πας εννοείται εκεί που όλοι περνάνε ίσα ίσα με ένα 5 γιατί δεν σε βοηθάει να εξελιχθείς .

Νούμερο δύο : κάπως πρέπει να βολευτούν και όλοι αυτοί οι καθηγητές & σε συνδυασμό με τον νούμερο ένα λες ε ας το να πάει στο καλό . Εξάλλου δεν χρειάζονται και καν εξοπλισμό οπότε όλα καλά .

Νούμερο τρία : το βαριά μαθηματικά παίζει λίγο , σε σχέση με το μαθηματικό φαντάζομαι δεν έχουν καμία σχέση αλλά σίγουρα δεν είναι όπως γίνονται στο βιολογικό . Δεν διδάσκεται ο Laplace με τον ίδιο τρόπο σε μια σχολή μηχανικών και το μαθηματικό . Άλλες απαιτήσεις & ανάγκες έχει το κάθε τμήμα πάνω στο θέμα . Εαν και η ουσία μένει ίδια . Δεν χρειάζεται όλοι να ξέρουν να αντιστρέφουν τους Laplace,ή έστω πως γίνεται απο τους μηχανικούς,φαντάζομαι αυτό μπορεί να απαιτείται όμως στο μαθηματικό . Ας μας πει και ο nPb που είναι μαθηματικός, την άποψη του για τις διαφορές να δούμε και την άλλη πλευρά πως τα βλέπει :P .

Απο εκεί και πέρα εαν σκεφτείς οτι πολλά τμήματα μαθηματικών έξω συνδυάζουν και computer science δεν είναι τυχαίο που τουλάχιστον σε τμημα ηλεκτρολόγων θα δεις κάποια μαθηματικά που στρέφονται προς πιο pure θέματα και όχι τόσο εφαρμοσμένα(κυρίως στις τηλεπικοινωνίες) , όσο οι ΜΔΕ που τις κάνουν όλοι οι μηχανικοί όπως και η θεωρία ελέγχου(εαν και οι ηλεκτρολόγοι την πάνε αρκετά βήματα παραπέρα) .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
εσυ μεγαλε εχεις παει το τρολαρισμα σε αλλο επιπεδο.απορω πως δεν το χουν αντιληφθει εδω μεσα οι αρμοδιοι.συνεχεια προσωπικες προσβολες και ειρωνιες.ναι της θεωρητικης πανε μαθηματικο.τι αλλο θα σκαρφιστεις να πεις
Νομίζεις ότι τρολλαρω; Για ψάξε να δεις τι γίνεται
Όσο για την ερώτηση σου. Τα δυο αυτά τμήματα μπορούν να τα ξεκλειδώσουν οι υποψήφιοι από το δεύτερο και από το τρίτο πεδίο, άρα αυξάνεται ο ανταγωνισμός. Επίσης, στο τρίτο πεδίο στην βιολογία γράφουν πολύ καλύτερα από τα μαθηματικά άρα και αυτό πιέζει τις βάσεις προς τα πάνω. Επιπλέουν, όσο αφορά το βιολογικό δε, οι υποψήφιοι ζουν με την ελπίδα των κατατακτήριων για ιατρική. Όποτε, προφανώς θα έχουν πολύ μεγαλύτερη βάση από μαθηματικό και φυσικό
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
κοιταξε φιλολογια ειναι σχολη παπαγαλιας δεν θελει βασεις.ενας που μπαινει σε τεχνικη σχολη που ναι το μαθηματικο και ειναι ασχετος πως θα τελειωσει??θα αντιγραφει σε καθε μαθημα??πως??θα γλυφει τον καθηγητη σε καθε μαθημα και αυτος τον ασσο θα τον κανει πεντε??μην τα παραλεμε

η φιλολογία μόνο σχολή παπαγαλίας δεν είναι.. η παπαγαλία είναι μέρος όλων των σχολών.
Κατά τη γνώμη μου , η φιλολογία είναι από τις πιο δύσκολες και διανοητές σχολες ( πολυ υψηλού και αναβαθμισμένου βαθμού αρχαία, λογοτεχνια, άγνωστο στα Λατινικά και αλλα πολλά...)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Τεσπα η ουσια ειναι οτι το επιπεδο εχει πεσει απελπιστικα και πρεπει αμεσα να επανελθει η βαση του 10
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Τεσπα η ουσια ειναι οτι το επιπεδο εχει πεσει απελπιστικα και πρεπει αμεσα να επανελθει η βαση του 10
Ακομα και να επανελθει η βαση του 10 θα συνεχισουν να μπαινουν σε αυτες τις σχολες μαθητες με επιδοση λιγο πανω απο 10. Πιστευω το πιο αποτελεσματικο θα ηταν ειτε να κλεισουν σχολες (πχ απο 21 φιλολογιες που ειναι τωρα να μεινουν 7 8 και κανα 3 4 ιστορικα) ειτε να μειωθει δραστικα ο αριθμός των εισακτεων (απο 250 σε 90 περιπου σε καθε σχολη)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top