Διαφορά στις βάσεις των θετικών σχολών

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
Κοίτα, για να δεις μαθηματικά που παράγονται τώρα θες πολύ περισσότερο χρόνο, οπότε δεν προλαβαίνεις να έρθεις σε επαφή με ερευνητικά ζητήματα στο προπτυχιακό. Οπότε, πού χρόνος για να εντάξεις και αμιγώς εφαρμοσμένα ζητήματα;

Έχεις δίκιο,ωστόσο 6 μαθηματάκια σε compact μορφή ίσως θα μπορούσαν να μπουν στο τελευταίο έτος που θα άφηναν τον φοιτητή να δώσει μια δική του ταυτότητα στις σπουδές του . Φυσικά δεν ξέρω πόσο "κρίσιμο" θα θεωρούταν να αφαιρεθούν άλλα μαθήματα για αυτά . Αλλά ίσα ίσα ρε παιδί μου να μπορεί να συνεννοηθεί καλή ώρα όπως λέγαμε ο μαθηματικός με άλλο κόσμο πιο εύκολα . I mean εαν κάποιος κάνει έρευνα αργά ή γρήγορα δεν θα τα δει και αυτά τα θέματα ; Αλλά εαν ο άλλος δεν σκοπεύει να κάνει έρευνα ποιος ο λόγος να τον επιβαρύνεις; Εφόσον θεωρείται οτι έχει λάβει ήδη την παιδεία που χρειάζεται ένας μαθηματικός .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Έχεις δίκιο,ωστόσο 6 μαθηματάκια σε compact μορφή ίσως θα μπορούσαν να μπουν στο τελευταίο έτος που θα άφηναν τον φοιτητή να δώσει μια δική του ταυτότητα στις σπουδές του . Φυσικά δεν ξέρω πόσο "κρίσιμο" θα θεωρούταν να αφαιρεθούν άλλα μαθήματα για αυτά . I mean εαν κάποιος κάνει έρευνα αργά ή γρήγορα δεν θα τα δει και αυτά ; Αλλά εαν ο άλλος δεν σκοπεύει να κάνει έρευνα ποιος ο λόγος να τον επιβαρύνεις; Εφόσον θεωρείται οτι έχει λάβει ήδη την παιδεία που χρειάζεται ένας μαθηματικός .

Aκριβώς. Θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα εξάμηνο προαιρετικό, σαν 9ο εξάμηνο που να έδινε δυο κατευθύνσεις ξεκινώντας από το 8ο εξάμηνο: ή ακαδημαϊκή κατεύθυνση ή εφαρμοσμένη. Βέβαια τέτοιες ριζοσπαστικές και καινοτόμες ιδέες, θέλουν και φρέσκα μυαλά και όχι κολλημένους δημοσιοϋπαλληλίσκους. Οι περισσότεροι καθηγητές σε ένα Τμήμα Μαθηματικών συνήθως δεν σκαμπάζουν και πολλά από την αγορά εργασίας γιατί απλά οι ίδιοι έχουν μόνιμη δουλειά.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
Aκριβώς. Θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα εξάμηνο προαιρετικό, σαν 9ο εξάμηνο που να έδινε δυο κατευθύνσεις ξεκινώντας από το 8ο εξάμηνο: ή ακαδημαϊκή κατεύθυνση ή εφαρμοσμένη. Βέβαια τέτοιες ριζοσπαστικές και καινοτόμες ιδέες, θέλουν και φρέσκα μυαλά και όχι κολλημένους δημοσιοϋπαλληλίσκους. Οι περισσότεροι καθηγητές σε ένα Τμήμα Μαθηματικών συνήθως δεν σκαμπάζουν και πολλά από την αγορά εργασίας γιατί απλά οι ίδιοι έχουν μόνιμη δουλειά.

Ναι,νομίζω οτι αυτό είναι που κάνει περισσότερο κακό πέρα απο την κρίση & την παρακμή στην Ελλάδα, στο επάγγελμα του μαθηματικού . Εαν όλοι οι απόφοιτοι έχουν πανομοιότυπα skills δεν μπορούν να γίνουν ελκυστικοί στις επιχειρήσεις . Σημασία έχει να συνδυάζουν την προχωρημένη μαθηματική τους γνώση και με άλλα πράγματα που τους ενδιαφέρουν και στα οποία ούτως η άλλως πολλοί καταλήγουν να την εφαρμόζουν . Αυτοί την έχουν κάνει την ζωή τους,έχουν βολευτεί αλλά πολλά απο αυτά τα παιδιά δεν ξέρουν τι θα κάνουν αύριο μεθαύριο . Είναι κρίμα να "κρεμιούνται" απλά επειδή αγάπησαν τα μαθηματικά και θέλησαν να τα σπουδάσουν . Και δεν μιλάμε και για μια ακόμα επιστήμη όπως οι πολλές που προκύπτουν ξαφνικά τελευταία και μετά απο λίγο καιρό ποιος ξέρει εαν θα υπάρχουν ,αλλά για μια που πηγαίνει αιώνες πίσω, πριν υπάρξει οποιαδήποτε άλλη .
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Mια σχολη ιερατικων κειμηλιων τι γινεσαι απο κει μεσα??Αχ ρε ελλαδαρα με τα πανεπιστημια σου
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Έχεις δίκιο,ωστόσο 6 μαθηματάκια σε compact μορφή ίσως θα μπορούσαν να μπουν στο τελευταίο έτος που θα άφηναν τον φοιτητή να δώσει μια δική του ταυτότητα στις σπουδές του . Φυσικά δεν ξέρω πόσο "κρίσιμο" θα θεωρούταν να αφαιρεθούν άλλα μαθήματα για αυτά . Αλλά ίσα ίσα ρε παιδί μου να μπορεί να συνεννοηθεί καλή ώρα όπως λέγαμε ο μαθηματικός με άλλο κόσμο πιο εύκολα . I mean εαν κάποιος κάνει έρευνα αργά ή γρήγορα δεν θα τα δει και αυτά τα θέματα ; Αλλά εαν ο άλλος δεν σκοπεύει να κάνει έρευνα ποιος ο λόγος να τον επιβαρύνεις; Εφόσον θεωρείται οτι έχει λάβει ήδη την παιδεία που χρειάζεται ένας μαθηματικός .
Aκριβώς. Θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα εξάμηνο προαιρετικό, σαν 9ο εξάμηνο που να έδινε δυο κατευθύνσεις ξεκινώντας από το 8ο εξάμηνο: ή ακαδημαϊκή κατεύθυνση ή εφαρμοσμένη. Βέβαια τέτοιες ριζοσπαστικές και καινοτόμες ιδέες, θέλουν και φρέσκα μυαλά και όχι κολλημένους δημοσιοϋπαλληλίσκους. Οι περισσότεροι καθηγητές σε ένα Τμήμα Μαθηματικών συνήθως δεν σκαμπάζουν και πολλά από την αγορά εργασίας γιατί απλά οι ίδιοι έχουν μόνιμη δουλειά.

Πάντως στο τμήμα μαθηματικών του ΕΚΠΑ διαλέγεις υποχρεωτικά τουλάχιστον μία εκ των δύο κατευθύνσεων - θεωρητικά/εφαρμοσμένα μαθηματικά.

Επίσης, εκεί που θέλω να εστιάσω είναι ότι, καλώς ή κακώς, τα μαθηματικά είναι ένα θεωρητικό αντικείμενο. Αν μπαίνει ένα άτομο στη σχολή με στόχο μόνο να δει τις εφαρμογές, κακώς επιλέγει το εκάστοτε τμήμα μαθηματικών. Άλλωστε, τουλάχιστον για της Αθήνας που έχω εικόνα, μπορείς, πέρα από τα υποχρεωτικά, να αποφύγεις όλα τα βαριά θεωρητικά μαθήματα, αν το θες, οπότε, δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα επ' αυτού.
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Διαβαζω βασεις γεωπονικης.Ενα πολυ σοβαρο πανεπιστημιο σε μια χωρα αγροτικη οπως η ελλαδα η βαση της 5000 μορια σε πολλα πανεπιστημια.Το μεσο ελληνοπουλο δηλαδη αν δε γινει γιατρος ολα τα αλλα ειναι σαχλαμαρες για αυτο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

πως τα χουνε μπλεξει ετσι.ειναι μια γεωπονικη πατρας δευτερο πεδιο 5000 μορια,μια γεωπονικη στο τριτο πεδιο 14000 μορια
Τα μόρια της γεωπονίας ΑΠΘ το 2016 ήταν 17.000+, φέτος έχει πέσει στα 14.000 λόγω των πολλών καινούριων τμημάτων τεχνολόγων γεωπόνων που από ΤΕΙ έγιναν ΑΕΙ γεωπονίας με συνέπεια σε όποια μεγάλη και μικρή πόλη να πας στην Ελλάδα τμήμα γεωπονίας θα έχει...(πχ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ορεστιάδα, Φλώρινα, Άρτα, Ηράκλειο, Αμαλιάδα, Καλαμάτα, Βόλος κτλ.)
Έχει γεωπονικό Πανεπιστήμιο και η Ολλανδία αλλά χωροταξικά το έχει ιδρύσει σε περιοχή που η οικονομία της είναι αγροτική. Πάλι σύγκριση με τους Ολλανδούς;;; Για Μπουρκίνα Φάσο ξέρει κανείς;
Μάλλον θα λες για το πανεπιστήμιο Wageningen
Για Μπουρκίνα Φάσο ξέρει κανείς;
Tο αστείο για τη Μπουρκίνα Φάσο δεν το κατάλαβα... υπονοείς ότι η γεωπονία ως επιστήμη πρέπει να αναπτύσσεται μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες; Νομίζω ότι ο Ευκλείδης σε αυτή τη περίπτωση έχει δίκιο, δεν υπάρχει μόνο η ιατρική, η νομική και τα πολυτεχνεία. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, τα δημητριακά που τρως το πρωί, τα αυγά που μαγειρεύεις, το φαγητό που τρώς το μεσημέρι και βράδυ, ξέρεις πόσες επεξεργασίες κυρίως γενετικές χρειάστηκαν για να έρθουν στο πιάτο σου και στου καθενός; Ξέρεις πόσοι αγρότες δούλεψαν σκληρά καθημερινά για να μπορείς εσύ και όλος ο κόσμος να έχει διαθέσιμο φαγητό; Για να μην πολυλογώ, δεν το λέω μόνο σε εσένα αλλά γενικά, είναι λίγο παράξενο άνθρωποι να αποκλείουν ολόκληρους τομείς μόνο και μόνο επειδή στα μάτια τους δεν είναι κάτι "σοβαρό".

Υ.Γ
Μέχρι και το πανεπιστήμιο Cornell των Η.Π.Α έχει τμήμα γεωπονίας, ένα από τα top 10 πανεπιστήμια της Αμερικής
 
Τελευταία επεξεργασία:

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Τα μόρια της γεωπονίας ΑΠΘ το 2016 ήταν 17.000+, φέτος έχει πέσει στα 14.000 λόγω των πολλών καινούριων τμημάτων τεχνολόγων γεωπόνων που από ΤΕΙ έγιναν ΑΕΙ γεωπονίας με συνέπεια σε όποια μεγάλη και μικρή πόλη να πας στην Ελλάδα τμήμα γεωπονίας θα έχει...(πχ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ορεστιάδα, Φλώρινα, Άρτα, Ηράκλειο, Αμαλιάδα, Καλαμάτα, Βόλος κτλ.)
Παντως ειναι εγκληματικο που εχουν ανοιξει τοσο πολλα τμηματα γεωπονιας. Οπως επισης και το γεγονος οτι εχουν ολοι τα ιδια ακριβως επαγγελματικα δικαιωματα. Μην απορουμε μετα γιατι η ανεργια στον κλαδο αυτο (οπως και σε παρα πολλους αλλους για τον ιδιο λογο) ειναι στα υψη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Τα μόρια της γεωπονίας ΑΠΘ το 2016 ήταν 17.000+, φέτος έχει πέσει στα 14.000 λόγω των πολλών καινούριων τμημάτων τεχνολόγων γεωπόνων που από ΤΕΙ έγιναν ΑΕΙ γεωπονίας με συνέπεια σε όποια μεγάλη και μικρή πόλη να πας στην Ελλάδα τμήμα γεωπονίας θα έχει...(πχ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ορεστιάδα, Φλώρινα, Άρτα, Ηράκλειο, Αμαλιάδα, Καλαμάτα, Βόλος κτλ.)

Μάλλον θα λες για το πανεπιστήμιο Wageningen

Tο αστείο για τη Μπουρκίνα Φάσο δεν το κατάλαβα... υπονοείς ότι η γεωπονία ως επιστήμη πρέπει να αναπτύσσεται μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες; Νομίζω ότι ο Ευκλείδης σε αυτή τη περίπτωση έχει δίκιο, δεν υπάρχει μόνο η ιατρική, η νομική και τα πολυτεχνεία. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, τα δημητριακά που τρως το πρωί, τα αυγά που μαγειρεύεις, το φαγητό που τρώς το μεσημέρι και βράδυ, ξέρεις πόσες επεξεργασίες κυρίως γενετικές χρειάστηκαν για να έρθουν στο πιάτο σου και στου καθενός; Ξέρεις πόσοι αγρότες δούλεψαν σκληρά καθημερινά για να μπορείς εσύ και όλος ο κόσμος να έχει διαθέσιμο φαγητό; Για να μην πολυλογώ, δεν το λέω μόνο σε εσένα αλλά γενικά, είναι λίγο παράξενο άνθρωποι να αποκλείουν ολόκληρους τομείς μόνο και μόνο επειδή στα μάτια τους δεν είναι κάτι "σοβαρό".

Υ.Γ
Μέχρι και το πανεπιστήμιο Cornell των Η.Π.Α έχει τμήμα γεωπονίας, ένα από τα top 10 πανεπιστήμια της Αμερικής
εχω γραψει αυτο που λες στο τσατ?προφανως θα εκανα χιουμορ.η γεωπονικη εχει μεγαλη χρησιμοτητα ως σχολη απλα στην ελλαδα η νοοτροπια δεν αλλαζει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Τα μόρια της γεωπονίας ΑΠΘ το 2016 ήταν 17.000+, φέτος έχει πέσει στα 14.000 λόγω των πολλών καινούριων τμημάτων τεχνολόγων γεωπόνων που από ΤΕΙ έγιναν ΑΕΙ γεωπονίας με συνέπεια σε όποια μεγάλη και μικρή πόλη να πας στην Ελλάδα τμήμα γεωπονίας θα έχει...(πχ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ορεστιάδα, Φλώρινα, Άρτα, Ηράκλειο, Αμαλιάδα, Καλαμάτα, Βόλος κτλ.)

Μάλλον θα λες για το πανεπιστήμιο Wageningen

Tο αστείο για τη Μπουρκίνα Φάσο δεν το κατάλαβα... υπονοείς ότι η γεωπονία ως επιστήμη πρέπει να αναπτύσσεται μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες; Νομίζω ότι ο Ευκλείδης σε αυτή τη περίπτωση έχει δίκιο, δεν υπάρχει μόνο η ιατρική, η νομική και τα πολυτεχνεία. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, τα δημητριακά που τρως το πρωί, τα αυγά που μαγειρεύεις, το φαγητό που τρώς το μεσημέρι και βράδυ, ξέρεις πόσες επεξεργασίες κυρίως γενετικές χρειάστηκαν για να έρθουν στο πιάτο σου και στου καθενός; Ξέρεις πόσοι αγρότες δούλεψαν σκληρά καθημερινά για να μπορείς εσύ και όλος ο κόσμος να έχει διαθέσιμο φαγητό; Για να μην πολυλογώ, δεν το λέω μόνο σε εσένα αλλά γενικά, είναι λίγο παράξενο άνθρωποι να αποκλείουν ολόκληρους τομείς μόνο και μόνο επειδή στα μάτια τους δεν είναι κάτι "σοβαρό".

Υ.Γ
Μέχρι και το πανεπιστήμιο Cornell των Η.Π.Α έχει τμήμα γεωπονίας, ένα από τα top 10 πανεπιστήμια της Αμερικής

Μιλάω με δόση ειρωνείας και χιούμορ. Επειδή κάποιοι θα πουν ότι αναφέρομαι στην Ολλανδία συνέχεια ως παράδειγμα που είναι πιο μπροστά από την Ελλάδα σε πολλούς τομείς, τότε ας δούμε τη γίνεται σε μια πάμφτωχη χώρα αφού σαν χώρα δεν μας αρέσουν ιδεολογικά οι χώρες του καπιταλισμού, αλλά χώρες με χρεωκοπημένες δικτατορίες και λαό στην ένδεια για να έχουμε το άλλοθι των μνημονίων και της φτωχοποίησης. Στην Ελλάδα υπάρχει αγκύλωση ιδεών απλά κάνουμε ότι η κατάσταση πάει καλά. Ναι δεν είναι μόνο οι 3 επιστημονικοί χώροι που αναφέρεις, αλλά η Ελληνική πολιτεία δεν δείχνει την ίδια προσοχή στον αγροτικό τομέα. Δεν είναι συνηθισμένο ο πρώτος των πρώτων να γίνεται γεωπόνος. Μη χαλάς το αφήγημα των 40 χρόνων μεταπολίτευσης. Στο Cornell των ΗΠΑ συμβαίνουν φυσιολογικά πράγματα γιατί τα Πανεπιστήμια εκεί και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του υπαρκτού καπιταλισμού, δεν ακολουθούν τι νομίζει η κοινωνία της μάζας για τις επιστήμες (ξαναδιάβασε τι γράφω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top