Διάλυση του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Κάνεις πλάκα έτσι;;
Είναι άδικο να μετακινηθούν χιλιάδες φοιτητές σε μία άλλη πόλη, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν πολιτικά συμφέροντα στη μέση.
Ναι, και καλά...

Άδικο θα ήταν αν μεταφέροντο οι φοιτητές στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Όχι στο διπλανό νομό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Aka, δε θέλουμε να φύγουμε από τη μάνα των φοιτητών, τη Θεσσαλονίκη, για να πάμε σε μία παρακμιακή πόλη όπως είναι η Φλώρινα και η πόλη των Σερρών.

Μάλιστα:P

Βρε έξυπνε, εσύ που μένεις Σέρρες και θες αγγλική φιλολογία.
Λέμε τώρα οτι στις Σέρρες υπήρχε αγγλική φιλολογία και την είχες βολέψει μια χαρά. Πως θα σου φαινόταν να μετακινήσουν τη σχολή σου και να σε στείλουν σ' άλλη πόλη; Ή μάλλον πως θα φαινόταν στους γονείς σου να μπουν σε έξοδα; Οι φοιτητές που πέρασαν Θεσσαλονίκη είχαν σαφέστατα τα μόρια να περάσουν Σέρρες. Προτίμησαν Θεσσαλονίκη γιατί εδώ μένουν και δεν έχουν χρήματα να πανε σ' άλλη πόλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Ναι, και καλά...

Άδικο θα ήταν αν μεταφέροντο οι φοιτητές στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Όχι στο διπλανό νομό.

Τι σχέση έχει ότι είναι ο διπλανός νομός; Στανταράκι θα πρέπει ΟΛΟΙ να νοικιάσουν σπίτι + έξοδα διαβίωσης. Μιλάμε για 12000 παιδιά και 12000 οικογένειες που πλήττονται αυτή τη στιγμή.
Απαράδεκτη η στάση σου ειδικά σε αυτή την εποχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Ναι, και καλά...

Άδικο θα ήταν αν μεταφέροντο οι φοιτητές στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Όχι στο διπλανό νομό.

12,40 ευρώ κοστίζει το φοιτητικό εισιτήριο με τα ΚΤΕΛ(πήγαινε-έλα). + άλλο 1.20 ευρώ για να πας και να έρθεις στα ΚΤΕΛ = 13.60 ευρώ κάθε μέρα.
Αν έχεις μάθημα πρωί στις 9-12, και το επόμενο είναι στις 6 τι θα κάνεις 6 ώρες; Αντε θα πας στην λέσχη να φας... Μετά; Αφου δε νοικιάζεις σπίτι. Δε μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια σε φίλους (1-2 φορές οκ, συνέχεια δε παίζει).
Αρα αν θες και να γυρίσεις σπίτι σου και να ξαναπάς μετά σχολή θες για όλη τη μέρα = 27.20 ευρώ.
Τι έχεις να πεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

millerovia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η millerovia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Αν ήθελα να σπουδάσω στο "διπλανό νομό" θα προτιμούσα τη σχολή στις Σέρρες, με πολύ λιγότερο διάβασμα στην 3η λυκείου, καθώς η διαφορά μορίων μεταξύ τους είναι πολύ μεγάλη. Όσον αφορά τις 2 σχόλες, δεν έχουν καμία σχέση στο πρόγραμμα σπουδών. Ενημερώσου πρώτα για το τι συμβαίνει γιατί έχεις πολύ μέλλον μπροστά σου και ο τρόπος που σκέφτεσαι δε θα σε βοηθήσει καθόλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Το τμήμα της Θεσσαλονίκης απο πολλές απόψεις είναι καλύτερο απο αυτό των Σερρών, αυτό μόνο φτάνει για να καταλάβει κανείς για ποιόν λόγο γίνεται η συγχώνευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

millerovia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η millerovia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Διάβασε και το παρακάτω, θα σε βοηθήσει αρκετά...

Την άνοιξη αν δεν τη βρεις ,τη φτιάχνεις…

35 μέρες ακόμα είναι ο χρόνος που δίνει το Υπουργείο Παιδείας στα Ιδρύματα που εμπλέκονται στο Σχέδιο Αθηνά ως όριο για διαβούλευση. 35 μέρες μέσα στις οποίες η φοιτητική κοινότητα καλείται σύσσωμη να δείξει την εναντίωση της σε ένα από τα πιο παράλογα και άδικα σχέδια για την αναδιάρθρωση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την περίοδο της μεταπολίτευσης και έπειτα. Ένα σχέδιο που προωθείται από συμφέροντα και πολιτικές σκοπιμότητες. Ένα σχέδιο που θα φέρει, εάν δεν το αποτρέψουμε, τα πάνω κάτω στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της εργασίας πανελλαδικά συρρικνώνοντας, διαλύοντας και ιδιωτικοποιώντας την ανώτατη εκπαίδευση με σαφές αντίκτυπο στον εργασιακό χώρο τόσο του σήμερα όσο και του αύριο. Ένα Σχέδιο που προωθείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς τόσο από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας όσο και από τα περισσότερα υποκινούμενα ΜΜΕ, χωρίς όμως να έχουν αιτιολογηθεί ποτέ οι βαθύτεροι λόγοι για την εφαρμογή του. Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το περιβόητο Σχέδιο Αθηνά.


Η ιστορία έχει ως εξής…

Φοιτητική κοινότητα

Η φοιτητική κοινότητα διακρίνεται ανά την ελληνική επικράτεια στις παρακάτω πέντε κατηγορίες: Η πρώτη, φοιτητές οι οποίοι προέρχονται και σπουδάζουν στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η δεύτερη, φοιτητές που σπουδάζουν και εργάζονται στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η τρίτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη και σπουδάζουν σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους. Η τέταρτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη, σπουδάζουν και εργάζονται σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους και τέλος, η πέμπτη κατηγορία, φοιτητές οι οποίοι υπάγονται σε κοινωνικά κριτήρια (πχ. ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, κτλ.) και ειδικότερα αδέρφια τα οποία επιλέγουν να σπουδάσουν στην ίδια πόλη, πρωτίστως λόγω οικονομικών αναγκών.

Μεγάλο κομμάτι των φοιτητών (πχ. ΑΤΕΙΘ) προέρχονται από την πόλη που βρίσκεται το ίδρυμα που ως τώρα σπουδάζουν. Η επιλογή των σχολών έγινε κυρίως με βάση οικονομικά κριτήρια, δηλαδή τη διευκόλυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Μεταφέροντας τους σε άλλες πόλεις όχι μόνο μετακυλίεται το κόστος σπουδών στους ίδιους και τις οικογένειες τους που πλέον στην πλειοψηφία τους δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν λόγω της οικονομικής συγκυρίας, αλλά και ακυρώνεται η αρχική τους επιλογή. Επιπλέον οι εργαζόμενοι φοιτητές χάνουν τις δουλειές τους λόγω μετακίνησης και υψηλού ποσοστού ανεργίας στην επαρχία και αδυνατούν να αυτοσυντηρηθούν. Ας μην αναφερθούμε βέβαια στα οικονομικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι ειδικές κατηγορίες σε μια περίοδο που τους αφαιρούνται και τα επιδόματα που δικαιωματικά ως τώρα λάμβαναν. Σε συνδυασμό με τις περικοπές στη σίτιση και τη στέγαση αποκλείεται μεγαλύτερη μερίδα φοιτητών από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υποσχέσεις της μορφής επιδότηση – μετακίνηση για τους φοιτητές, είναι μόνο όνειρα θερινής νυκτός, μιας και τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε συνηθίσει το Υπουργείο Παιδείας να μας δίνει, παρά να μας παίρνει.

Καταργώντας και συγχωνεύοντας σχολές η φοιτητική κοινότητα συρρικνώνεται, καθώς εκ των πραγμάτων τα ιδρύματα υποδοχής αδυνατούν να καλύψουν τον ως τώρα προσφερόμενο αριθμό εισακτέων ακόμα και σε σχολές με υψηλή ζήτηση. Ο περιορισμός της πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και η ουσιαστική κατάργηση του δικαιώματος στη μόρφωση καταδεικνύει τη σαφέστατη αλλαγή προσανατολισμού των κυβερνώντων . Η μόρφωση δεν αποτελεί πια κοινωνικό αγαθό, αλλά είδος πολυτελείας όσων μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Αποτέλεσμα των παραπάνω αποτελεί η κατάργηση τμημάτων ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών καθώς προκρίνονται οι “αποδοτικότεροι” για την ανάπτυξη τομείς. Η παραγωγική και επιστημονική δύναμη της χώρας μας μειώνεται με τη μαζική μετανάστευση των νέων πτυχιούχων προς αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος στις χώρες του εξωτερικού καθώς και η αυτάρκεια της σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης

Όπως γνωρίζουμε, με αφετηρία το νόμο 4009 του 2011(νόμος Διαμαντοπούλου), οι τότε και επόμενες κυβερνήσεις προωθούν με συστηματικό τρόπο την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό ανοίγουν οι “ασκοί του Αιόλου” και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια αδράττουν την ευκαιρία που τόσο καιρό περίμεναν. Στο ίδιο μοτίβο ιδιώτες θα χρηματοδοτούν τα ιδρύματα ως χορηγοί καθοδηγώντας το περιεχόμενο σπουδών και την έρευνα προς όφελος τους. Παράλληλα οι φοιτητές θα επωμιστούν μέρος της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων με την επιβολή διδάκτρων σε προπτυχιακό επίπεδο. Άξιος συνεχιστής της προηγούμενης κυβερνητικής επιλογής, ο υπουργός Παιδείας και Δια βίου μάθησης, Κων/νος Αρβανιτόπουλος, επιχειρεί εν “μια νυκτί” να εφαρμόσει όσα δεν κατάφεραν οι προκάτοχοι του και μάλιστα σε μια περίοδο που προωθείται η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων και των κοινωνικών παροχών, όπως αυτό της δωρεάν και δημόσιας παιδείας.

Στα πλαίσια αυτής της λογικής το σχέδιο ΑΘΗΝΑ με τις συγχωνεύσεις, συνενώσεις και καταργήσεις σχολών και τμημάτων δίνει την ευκαιρία στους επιτήδειους να καθορίζουν το περιεχόμενο και την κατεύθυνση των σπουδών καθώς και το κόστος για την απόκτηση γνώσης. Συνεπώς η εκπαίδευση θα αποτελεί προνόμιο μιας μειοψηφίας οικογενειών που θα μπορούν να στηρίξουν οικονομικά τις σπουδές των παιδιών τους.

Εργασιακά δικαιώματα

Η αυτονόητη απαξίωση των πτυχίων που δρομολογείται με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ οδηγεί στην αποσύνδεση των εργασιακών δικαιωμάτων των πτυχιούχων. Σκοπός του είναι η δημιουργία ενός νέου μοντέλου εργαζόμενου “μιας χρήσης”. Εργαζόμενοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα που θα εξυπηρετούν συγκυριακά τις ανάγκες τις αγοράς και θα απολύονται μετά την “ημερομηνία λήξης” τους.

Ταυτόχρονα με τη κατάργηση θέσεων εργασίας τόσο του διδακτικού, όσο και του διοικητικού και τεχνικού προσωπικού καταρρίπτεται και το βασικότερο επιχείρημά τους για το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας στην περιφέρεια. Ο κάθε καθηγητής που έχει δει δραματική μείωση στις αποδοχές του το τελευταίο χρονικό διάστημα θα αδυνατεί να πληρώσει ακόμα και τα έξοδα μετακίνησης του, για τη μεταφορά του στο χώρο εργασίας.

Όπως προκύπτει ο σχεδιασμός της κυβέρνησης αποβλέπει στη δημιουργία στρατιάς πτυχιούχων ανέργων με αυξημένα επιστημονικά προσόντα. Πρόκειται για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό προϊόν της φορολογίας του Έλληνα εργαζόμενου το οποίο εν τέλη “δωρίζεται” σε επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Ακαδημαϊκό & επιστημονικό περιβάλλον

Στην πλαστή κατάσταση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια με τη στήριξη και τη χρηματοδότηση της ΕΕ μέσω ΕΠΕΑΕΚ με σχολές χωρίς σαφές αντικείμενο και επαγγελματική προοπτική έρχεται να “ απαντήσει” το σχέδιο ΑΘΗΝΑ. Με αυθαίρετα κριτήρια που στερούνται επιστημονικής και θεωρητικής βάσης αποφασίζεται το κλείσιμο ακόμα και σχολών που έχουν κριθεί από τις δικές τους αξιολογήσεις επαρκείς και άριστες (βλέπε τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ) . Χρήματα και υποδομές που έχουν διατεθεί για αυτές τις σχολές θα μείνουν αναξιοποίητα και θα καταστραφούν καθώς δεν μπορούν να μεταφερθούν στις νέες εγκαταστάσεις. Σε περίοδο κρίσης , όπου ζητούν από όλους μας να περιορίσουμε τις ίδιες τις ζωές μας , αυτό και μόνο αποτελεί πρόκληση.

Η λεγόμενη “αναβάθμιση” που προτείνεται, στην πραγματικότητα μεταφράζεται σε υποβάθμιση τόσο της αξίας των ίδιων των πτυχίων, όσο και της γνώσης – μάθησης που προσφέρεται στους φοιτητές από τα αντίστοιχα Τμήματα και τα Ιδρύματα στα οποία φοιτούν. Αυτό πηγάζει κυρίως από τη (κατά κύριο λόγο αυθαίρετη) συνένωση διαφορετικών προγραμμάτων σπουδών, Τμημάτων με τελείως διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο (ένα απλό ξεφύλλισμα του Σχεδίου μπορεί να το επιβεβαιώσει).

Επιπροσθέτως, επικείμενες μετακινήσεις – συγχωνεύσεις θα καταλήξουν στην υπερχείλιση φοιτητών λόγω της αδυναμίας υποστήριξης τους, τόσο από τις ανεπαρκείς κτιριακές εγκαταστάσεις όσο και από τις ελλιπείς υλικοτεχνικές υποδομές – παροχές. Αναμφισβήτητα θα υπάρξουν τεράστιες επιπτώσεις στην ποιότητα και την ομαλή ροή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παραπάνω, παράλληλα κιόλας με τη συνεχόμενη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού (στην περίπτωση των ΤΕΙ και της απόλυσης μεγάλου μέρους του Έκτακτου Προσωπικού τους) αλλά και της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, θα συνδράμουν στην ποιοτική και σε δεύτερο επίπεδο στην οριστική κατάρρευση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας όπως την γνωρίζαμε ως τώρα.

Κλείνοντας, από τη σκοπιά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα προκύψει άμεσα μείωση τόσο του αριθμού των εισακτέων όσο και της ποικιλίας των διαθέσιμων Ιδρυμάτων, αναγκάζοντας πολλούς μαθητές που επιθυμούν να σπουδάσουν, να στραφούν σε μορφές ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Στο δια ταύτα…

Το συντονιστικό της συνέλευσης του τμήματος πληροφορικής καλεί ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετέχει στον αγώνα που μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Για μια αληθινά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση που θα εξασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα στους πτυχιούχους. Για ένα περιεχόμενο σπουδών που δεν θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά στις πραγματικές ανάγκες της επιστήμης και της κοινωνίας. Για ελεύθερη και αδέσμευτη πρόσβαση στη γνώση.

Καλούμε φοιτητές, μέλη ΔΕΠ και διοικητικό προσωπικό σε συντονισμό του κοινού αγώνα με:

Μαζικές ανοιχτές συνελεύσεις.

Συμμετοχή στις πορείες που οργανώνονται από τα τμήματα.

Στήριξη των αποφάσεων των υπόλοιπων τμημάτων και των οργάνων των μελών ΔΕΠ.

Άνοιγμα του μετώπου μέσω διευρυμένων κοινών συνελεύσεων και λήψη αποφάσεων μέσα από αυτές.

Αναζήτηση υποστήριξης και συντονισμού αγώνα με φορείς και λοιπά ενεργά συνδικάτα.

Ας μην τους αφήσουμε να καταστρέψουν το μέλλον μας. Ας μην τους αφήσουμε να αποφασίζουν ερήμην μας. Ας μην αφήσουμε τον ανορθολογισμό να κυριαρχήσει στη ζωή μας. Καιρός για δράση…



Αφού σπέρνουν ανέμους ας θερίσουν θύελλες!

Συνέλευση Τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

John P

Νεοφερμένος

Ο John P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Για ποιον λόγο θα πρέπει να μεταφερθούν σχολές/τμήματα που :
1.) Έχουν ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ από τον ΑΔΙΠ με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ αξιολογήσεις.
2.) Δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τον αριθμό ΔΕΠ
3.) Έχουν επαρκή εξοπλισμό που είναι σε πλήρη λειτουργία
4.) Έχουν μεγάλη διαφορά στην βάση εισαγωγής κάθε χρόνο
5.) Δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακαδημαϊκά κριτήρια!
6.) ->->Τμήματα με ιστορία μεταφέρονται σε μικρότερα τμήματα που βρίσκονται σε χωριά/μικρές πόλεις<-<- (Μήπως για να μην κλείσει το Τει Σερρών ή έστω κάποιες σχολές εκεί ; )
7.) Συνεισφέρουν καθημερινά στην κοινωνία και στην βιομηχανία
8.) Ποιος είναι ο λόγος που μεταφέρονται σχεδόν όλα τα μεγάλα τμήματα με μεγάλο αριθμό φοιτητών του ΑΤΕΙΘ στις Σέρρες ; Αναφέρω ότι φέτος από τους 1600 φοιτητές που πέρασαν στις Σέρρες μόνο οι 900 πήγαν και γράφτηκαν στις σχολές τους και από αυτούς πόσοι παρακολουθούν μαθήματα;Τυχαίο; Δεν νομίζω!
9.) Μπορείτε να μου πείτε για πιο λόγο πρέπει να μετακομίσω στις Σέρρες σε μια άλλη πόλη, ενώ είχα την δυνατότητα να δηλώσω σχολές από τις Σέρρες και δεν το έκανα για συγκεκριμένους λόγους;

Προσπαθώ να βρω ένα επιχείρημα για να μεταφερθούν σχολές στις Σέρρες και ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ!
Βρήκα!
Μήπως για να μην υπάρξει(ή μήπως υπάρχει ήδη) έλλειψη φοιτητών σε περίπτωση που ξανά χρησιμοποιηθεί η βάση του 10;Και κλείσουν σχολές από τις Σέρρες και γενικά όλο το Τει σε βάθος χρόνου;
Δεν είναι τυχαίο που οι Σέρρες είναι γαλάζιος νομός.
Ξέρω...ξέρω... ο κόσμος δεν ψηφίζει ΝΔ στις Σέρρες μόνο για το ΤΕΙ και για τα λεφτά που αφήνουν οι φοιτητές εκεί.
Αλλά είναι ένας λόγος και αυτός τι να κάνουμε! Φανταστείτε να έφευγαν από εκεί τα ΤΕΙ θα υπήρχαν αντιδράσεις;.......
Αυτά και άλλα πολλά
Ντροπή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Βρε έξυπνε, εσύ που μένεις Σέρρες και θες αγγλική φιλολογία.
Λέμε τώρα οτι στις Σέρρες υπήρχε αγγλική φιλολογία και την είχες βολέψει μια χαρά. Πως θα σου φαινόταν να μετακινήσουν τη σχολή σου και να σε στείλουν σ' άλλη πόλη; Ή μάλλον πως θα φαινόταν στους γονείς σου να μπουν σε έξοδα; Οι φοιτητές που πέρασαν Θεσσαλονίκη είχαν σαφέστατα τα μόρια να περάσουν Σέρρες. Προτίμησαν Θεσσαλονίκη γιατί εδώ μένουν και δεν έχουν χρήματα να πανε σ' άλλη πόλη.
Η Αγγλική Φιλολογία δεν είναι σούπα, όμως:P Λειτουργούν τμήματα μόνο σε δύο πόλεις της Ελλάδας.
Στο υποθετικό σου σενάριο, θα με "χαλούσε" που θα πήγαινα σε άλλη πόλη, αλλά σίγουρα δε θα έφτανα σε σημείο να απαιτήσω να μη μεταφερθεί η σχολή μου.

Συνεχώς κάνουμε παράπονα σχετικά με τις χρηματοδοτήσεις κτηρίων, τη χάλια κατανομή των τμημάτων ανά την Ελλάδα και όταν προτείνεται ένα σχέδιο, το απορρίπτουμε με κλειστά μάτια. Οκ, το σχέδιο "Αθηνά" βρίσκεται ακόμη υπό διαπραγμάτευση. Σκεφτείτε όμως, ότι αν συγχωνεύονταν τμήματα επαρχιακών πόλεων σε αυτά των μεγαλύτερων, ότι οι επαρχιακές, όπως οι Σέρρες και η Φλώρινα, η Κοζάνη, η Κομοτηνή, το Κιλκίς (κλπ κλπ), δε θα είχαν έσοδα από καφετέριες που ανοίγουν, από αγορές που γίνονται. Γενικά, η αγορά στις πόλεις αυτές θα γινόταν λιγότερο ανταγωνιστική, αφού δε θα υπήρχε πολύς κόσμος για να υποστηρίξει τα προϊόντα του τόπου.

Άλλωστε, ένα από τα δύο τμήματα θα πρέπει να συγχωνευτεί. Γιατί να συγχωνευτεί το τμήμα του ΤΕΙ Σερρών στο ΑΤΕΙΘ και όχι το αντίθετο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Ναι.

Από άποψη υποδομών το ΤΕΙ Σερρών είναι κλάσεις ανώτερο από το ΑΤΕΙΘ. Και εφόσον το ΤΕΙ Σερρών έχει ήδη τμήμα πληροφορικής, γιατί να μη συγχωνευτεί σε αυτό το αντίστοιχο του ΑΤΕΙΘ; Δηλαδή οκ, σιγά τη μεγάλη απόσταση Σερρών-Θεσσαλονίκης...
JJ μαλακία είπες δεν το σώζεις τώρα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

millerovia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η millerovia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Βέβαια, οι φοιτητές δεν είναι τίποτε άλλο άλλωστε από "ζεστό χρήμα" και αποτελούν την καλύτερη "επένδυση" για έναν τόπο..https://www.youtube.com/watch?v=wib39zfb-24 Αχ Ελλάδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Άλλωστε, ένα από τα δύο τμήματα θα πρέπει να συγχωνευτεί. Γιατί να συγχωνευτεί το τμήμα του ΤΕΙ Σερρών στο ΑΤΕΙΘ και όχι το αντίθετο;

Γιατί είναι λιγότερα άτομα ίσως; :confused:

Έλα σοβαρά τώρα. Μήπως έχεις αυτή τη στάση γιατί έχετε 5-6 οικοδομές στις Σέρρες με φοιτητικές γκαρσονιέρες και είναι λουκουμάκι το "Αθηνά";
Και για τα καφέ έχεις δίκιο. Φοιτητές=Ζεστό Χρήμα, το είπε και ο πρόεδρος του ΤΕΙ. Τραγικά πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis19

Νεοφερμένος

Ο giannis19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Την άνοιξη αν δεν τη βρεις ,τη φτιάχνεις…

35 μέρες ακόμα είναι ο χρόνος που δίνει το Υπουργείο Παιδείας στα Ιδρύματα που εμπλέκονται στο Σχέδιο Αθηνά ως όριο για διαβούλευση. 35 μέρες μέσα στις οποίες η φοιτητική κοινότητα καλείται σύσσωμη να δείξει την εναντίωση της σε ένα από τα πιο παράλογα και άδικα σχέδια για την αναδιάρθρωση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την περίοδο της μεταπολίτευσης και έπειτα. Ένα σχέδιο που προωθείται από συμφέροντα και πολιτικές σκοπιμότητες. Ένα σχέδιο που θα φέρει, εάν δεν το αποτρέψουμε, τα πάνω κάτω στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της εργασίας πανελλαδικά συρρικνώνοντας, διαλύοντας και ιδιωτικοποιώντας την ανώτατη εκπαίδευση με σαφές αντίκτυπο στον εργασιακό χώρο τόσο του σήμερα όσο και του αύριο. Ένα Σχέδιο που προωθείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς τόσο από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας όσο και από τα περισσότερα υποκινούμενα ΜΜΕ, χωρίς όμως να έχουν αιτιολογηθεί ποτέ οι βαθύτεροι λόγοι για την εφαρμογή του. Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το περιβόητο Σχέδιο Αθηνά.


Η ιστορία έχει ως εξής…

Φοιτητική κοινότητα

Η φοιτητική κοινότητα διακρίνεται ανά την ελληνική επικράτεια στις παρακάτω πέντε κατηγορίες: Η πρώτη, φοιτητές οι οποίοι προέρχονται και σπουδάζουν στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η δεύτερη, φοιτητές που σπουδάζουν και εργάζονται στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η τρίτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη και σπουδάζουν σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους. Η τέταρτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη, σπουδάζουν και εργάζονται σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους και τέλος, η πέμπτη κατηγορία, φοιτητές οι οποίοι υπάγονται σε κοινωνικά κριτήρια (πχ. ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, κτλ.) και ειδικότερα αδέρφια τα οποία επιλέγουν να σπουδάσουν στην ίδια πόλη, πρωτίστως λόγω οικονομικών αναγκών.

Μεγάλο κομμάτι των φοιτητών (πχ. ΑΤΕΙΘ) προέρχονται από την πόλη που βρίσκεται το ίδρυμα που ως τώρα σπουδάζουν. Η επιλογή των σχολών έγινε κυρίως με βάση οικονομικά κριτήρια, δηλαδή τη διευκόλυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Μεταφέροντας τους σε άλλες πόλεις όχι μόνο μετακυλίεται το κόστος σπουδών στους ίδιους και τις οικογένειες τους που πλέον στην πλειοψηφία τους δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν λόγω της οικονομικής συγκυρίας, αλλά και ακυρώνεται η αρχική τους επιλογή. Επιπλέον οι εργαζόμενοι φοιτητές χάνουν τις δουλειές τους λόγω μετακίνησης και υψηλού ποσοστού ανεργίας στην επαρχία και αδυνατούν να αυτοσυντηρηθούν. Ας μην αναφερθούμε βέβαια στα οικονομικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι ειδικές κατηγορίες σε μια περίοδο που τους αφαιρούνται και τα επιδόματα που δικαιωματικά ως τώρα λάμβαναν. Σε συνδυασμό με τις περικοπές στη σίτιση και τη στέγαση αποκλείεται μεγαλύτερη μερίδα φοιτητών από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υποσχέσεις της μορφής επιδότηση – μετακίνηση για τους φοιτητές, είναι μόνο όνειρα θερινής νυκτός, μιας και τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε συνηθίσει το Υπουργείο Παιδείας να μας δίνει, παρά να μας παίρνει.

Καταργώντας και συγχωνεύοντας σχολές η φοιτητική κοινότητα συρρικνώνεται, καθώς εκ των πραγμάτων τα ιδρύματα υποδοχής αδυνατούν να καλύψουν τον ως τώρα προσφερόμενο αριθμό εισακτέων ακόμα και σε σχολές με υψηλή ζήτηση. Ο περιορισμός της πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και η ουσιαστική κατάργηση του δικαιώματος στη μόρφωση καταδεικνύει τη σαφέστατη αλλαγή προσανατολισμού των κυβερνώντων . Η μόρφωση δεν αποτελεί πια κοινωνικό αγαθό, αλλά είδος πολυτελείας όσων μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Αποτέλεσμα των παραπάνω αποτελεί η κατάργηση τμημάτων ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών καθώς προκρίνονται οι “αποδοτικότεροι” για την ανάπτυξη τομείς. Η παραγωγική και επιστημονική δύναμη της χώρας μας μειώνεται με τη μαζική μετανάστευση των νέων πτυχιούχων προς αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος στις χώρες του εξωτερικού καθώς και η αυτάρκεια της σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης

Όπως γνωρίζουμε, με αφετηρία το νόμο 4009 του 2011(νόμος Διαμαντοπούλου), οι τότε και επόμενες κυβερνήσεις προωθούν με συστηματικό τρόπο την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό ανοίγουν οι “ασκοί του Αιόλου” και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια αδράττουν την ευκαιρία που τόσο καιρό περίμεναν. Στο ίδιο μοτίβο ιδιώτες θα χρηματοδοτούν τα ιδρύματα ως χορηγοί καθοδηγώντας το περιεχόμενο σπουδών και την έρευνα προς όφελος τους. Παράλληλα οι φοιτητές θα επωμιστούν μέρος της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων με την επιβολή διδάκτρων σε προπτυχιακό επίπεδο. Άξιος συνεχιστής της προηγούμενης κυβερνητικής επιλογής, ο υπουργός Παιδείας και Δια βίου μάθησης, Κων/νος Αρβανιτόπουλος, επιχειρεί εν “μια νυκτί” να εφαρμόσει όσα δεν κατάφεραν οι προκάτοχοι του και μάλιστα σε μια περίοδο που προωθείται η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων και των κοινωνικών παροχών, όπως αυτό της δωρεάν και δημόσιας παιδείας.

Στα πλαίσια αυτής της λογικής το σχέδιο ΑΘΗΝΑ με τις συγχωνεύσεις, συνενώσεις και καταργήσεις σχολών και τμημάτων δίνει την ευκαιρία στους επιτήδειους να καθορίζουν το περιεχόμενο και την κατεύθυνση των σπουδών καθώς και το κόστος για την απόκτηση γνώσης. Συνεπώς η εκπαίδευση θα αποτελεί προνόμιο μιας μειοψηφίας οικογενειών που θα μπορούν να στηρίξουν οικονομικά τις σπουδές των παιδιών τους.

Εργασιακά δικαιώματα

Η αυτονόητη απαξίωση των πτυχίων που δρομολογείται με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ οδηγεί στην αποσύνδεση των εργασιακών δικαιωμάτων των πτυχιούχων. Σκοπός του είναι η δημιουργία ενός νέου μοντέλου εργαζόμενου “μιας χρήσης”. Εργαζόμενοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα που θα εξυπηρετούν συγκυριακά τις ανάγκες τις αγοράς και θα απολύονται μετά την “ημερομηνία λήξης” τους.

Ταυτόχρονα με τη κατάργηση θέσεων εργασίας τόσο του διδακτικού, όσο και του διοικητικού και τεχνικού προσωπικού καταρρίπτεται και το βασικότερο επιχείρημά τους για το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας στην περιφέρεια. Ο κάθε καθηγητής που έχει δει δραματική μείωση στις αποδοχές του το τελευταίο χρονικό διάστημα θα αδυνατεί να πληρώσει ακόμα και τα έξοδα μετακίνησης του, για τη μεταφορά του στο χώρο εργασίας.

Όπως προκύπτει ο σχεδιασμός της κυβέρνησης αποβλέπει στη δημιουργία στρατιάς πτυχιούχων ανέργων με αυξημένα επιστημονικά προσόντα. Πρόκειται για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό προϊόν της φορολογίας του Έλληνα εργαζόμενου το οποίο εν τέλη “δωρίζεται” σε επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Ακαδημαϊκό & επιστημονικό περιβάλλον

Στην πλαστή κατάσταση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια με τη στήριξη και τη χρηματοδότηση της ΕΕ μέσω ΕΠΕΑΕΚ με σχολές χωρίς σαφές αντικείμενο και επαγγελματική προοπτική έρχεται να “ απαντήσει” το σχέδιο ΑΘΗΝΑ. Με αυθαίρετα κριτήρια που στερούνται επιστημονικής και θεωρητικής βάσης αποφασίζεται το κλείσιμο ακόμα και σχολών που έχουν κριθεί από τις δικές τους αξιολογήσεις επαρκείς και άριστες (βλέπε τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ) . Χρήματα και υποδομές που έχουν διατεθεί για αυτές τις σχολές θα μείνουν αναξιοποίητα και θα καταστραφούν καθώς δεν μπορούν να μεταφερθούν στις νέες εγκαταστάσεις. Σε περίοδο κρίσης , όπου ζητούν από όλους μας να περιορίσουμε τις ίδιες τις ζωές μας , αυτό και μόνο αποτελεί πρόκληση.

Η λεγόμενη “αναβάθμιση” που προτείνεται, στην πραγματικότητα μεταφράζεται σε υποβάθμιση τόσο της αξίας των ίδιων των πτυχίων, όσο και της γνώσης – μάθησης που προσφέρεται στους φοιτητές από τα αντίστοιχα Τμήματα και τα Ιδρύματα στα οποία φοιτούν. Αυτό πηγάζει κυρίως από τη (κατά κύριο λόγο αυθαίρετη) συνένωση διαφορετικών προγραμμάτων σπουδών, Τμημάτων με τελείως διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο (ένα απλό ξεφύλλισμα του Σχεδίου μπορεί να το επιβεβαιώσει).

Επιπροσθέτως, επικείμενες μετακινήσεις – συγχωνεύσεις θα καταλήξουν στην υπερχείλιση φοιτητών λόγω της αδυναμίας υποστήριξης τους, τόσο από τις ανεπαρκείς κτιριακές εγκαταστάσεις όσο και από τις ελλιπείς υλικοτεχνικές υποδομές – παροχές. Αναμφισβήτητα θα υπάρξουν τεράστιες επιπτώσεις στην ποιότητα και την ομαλή ροή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παραπάνω, παράλληλα κιόλας με τη συνεχόμενη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού (στην περίπτωση των ΤΕΙ και της απόλυσης μεγάλου μέρους του Έκτακτου Προσωπικού τους) αλλά και της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, θα συνδράμουν στην ποιοτική και σε δεύτερο επίπεδο στην οριστική κατάρρευση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας όπως την γνωρίζαμε ως τώρα.

Κλείνοντας, από τη σκοπιά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα προκύψει άμεσα μείωση τόσο του αριθμού των εισακτέων όσο και της ποικιλίας των διαθέσιμων Ιδρυμάτων, αναγκάζοντας πολλούς μαθητές που επιθυμούν να σπουδάσουν, να στραφούν σε μορφές ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Στο δια ταύτα…

Το συντονιστικό της συνέλευσης του τμήματος πληροφορικής καλεί ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετέχει στον αγώνα που μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Για μια αληθινά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση που θα εξασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα στους πτυχιούχους. Για ένα περιεχόμενο σπουδών που δεν θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά στις πραγματικές ανάγκες της επιστήμης και της κοινωνίας. Για ελεύθερη και αδέσμευτη πρόσβαση στη γνώση.

Καλούμε φοιτητές, μέλη ΔΕΠ και διοικητικό προσωπικό σε συντονισμό του κοινού αγώνα με:

Μαζικές ανοιχτές συνελεύσεις.

Συμμετοχή στις πορείες που οργανώνονται από τα τμήματα.

Στήριξη των αποφάσεων των υπόλοιπων τμημάτων και των οργάνων των μελών ΔΕΠ.

Άνοιγμα του μετώπου μέσω διευρυμένων κοινών συνελεύσεων και λήψη αποφάσεων μέσα από αυτές.

Αναζήτηση υποστήριξης και συντονισμού αγώνα με φορείς και λοιπά ενεργά συνδικάτα.

Ας μην τους αφήσουμε να καταστρέψουν το μέλλον μας. Ας μην τους αφήσουμε να αποφασίζουν ερήμην μας. Ας μην αφήσουμε τον ανορθολογισμό να κυριαρχήσει στη ζωή μας. Καιρός για δράση…



Αφού σπέρνουν ανέμους ας θερίσουν θύελλες!

Συνέλευση Τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ
Συμφωνω με την αγωνια 1000αδων φοιτητων του Αλεξανδρειου τει,που θα συγχωνευτει με το τει Σερρων,ωστοσο αυτες οι αλλαγες επρεπε καποτε να γινουν και οπως καθε αλλαγη δεν γινεται ανωδυνα.Το σχεδιο Αθηνα μονο παραλογο δεν ειναι ,εχει ελαττωματα αλλα αν εφαρμοστει θα αλλαξουν πολλα προς το καλο,συγκεκριμενα:

  1. Δημιουργια πιο δυνατων αναγνωρισιμων τμηματων που θα ειναι πιο γενικα,με κατευθυνσεις που θα προκυπτουν απο τη συγχωνευση 2,3 τμηματων
  2. τα τμηματα θα ειναι πολυ πιο λιγα,θα μεινουν μονο αυτα που εχουν λογο υπαρξης,που παραγουν εργο,και ετσι θα εχουν μεγαλυτερη χρηματοδοτηση απο το ελληνικο κρατος καθως μεχρι τωρα λογω της υπαρξης αχρηστων τμηματων σε καθε χωριο ,δεν μπορουσε να χρηματοδοτησει κανενα Ελληνικο πανεπιστημιο,αν πχ το κρατος διαθετει 2.000.000 το σωστο ειναι να χρηματοδοτησει οπως πρεπει λιγα και καλα.
  3. Οι διαφορες σκοπιμοτητες καθε χωριου για ευκολη και χωρις κοπο αναπτυξη,οδηγησε στο καθε χωριο να εχει και απο ενα τει,χωρις να εχει κανενα πολλες φορες αντικρισμα στην αγορα εργασιας,χωρις επαγγελματικα δικαιωματα,και μετα ολοι βγαινοντας απο ενα 4ετες τετοιο τμημα ειχαν την απαιτηση για εργασια γιατι δηθεν σπουδασαν:rtfm:
  4. αυτη ειναι η αιτια και της ανεργιας σε μεγαλο βαθμο και του οτι δεν εχουμε βιωσιμη αναπτυξη,το σωστο ειναι αντι για 100.000 που μπαινουν καθε χρονο σε αει και τει να μπαινουν ουτε οι μισοι και αυτο εναι καλο και για αυτους γιατι θα βρισκουν πιο ευκολα εργασια,αλλα και για τους αλλους που δε μπηκαν καθως δε θα φαν τα χρονια τους σε σπουδες αλλα θα εργαστουν ξεκινωντας μια αλλη καριερα
  5. Το Ισραηλ εχει μονο 7 πανεπιστημια και ο πληθυσμος του ειναι αναλογος με το δικο μας,εμεις 24 ελεος
  6. οσο αφορα συγκεκριμενα το Αλεξανδρειο τει καλυτερα να κοψει τις μ@λ@κιες καθως το σχεδιο ειναι καλο για το συνολο της πολιτειας και φυσικα για τους ιδιους ,αλλο αν οι ιδιοι δεν ειναι δυνατον να το καταλαβουν,σας χαλασε δηλαδη που θα πατε σε ενα δυνατοτερο τμημα?ενταξει για το δεπ το καταλαβαινω ξεβολευονται ,εχουν συνηθησει να καθονται στις θεσουλες τους χωρις να κανουν εργο,και να τους πληρωνει το ελληνικο κρατος .
  7. Τελος ,και σε μας θα συγχωνευτει το στατιστικης αλλα δεν παραπονιεμαι κι ας εχει μικροτερη βαση γιατι ετσι το κρατος θα παρεχει καλυτερη χρηματοδοτηση στο τμημα μας και θα γινει ακομα πιο αξιολογο.Ετσι ειναι τα πραγματα,πανε οι εποχες που οι βουλευτες εξυπηρετουσαν αναπτυξιακους σκοπους της περιφερειας εκλογης του.Και το σχεδιο Αθηνα θα προχωρησει,τερμα πια τα καραγκιοζιλικια,δε μπορει να διαφερουμε απο τους αλλα ευρωπαικα κρατη!:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Γιατί είναι λιγότερα άτομα ίσως; :confused:

Έλα σοβαρά τώρα. Μήπως έχεις αυτή τη στάση γιατί έχετε 5-6 οικοδομές στις Σέρρες με φοιτητικές γκαρσονιέρες και είναι λουκουμάκι το "Αθηνά";
Και για τα καφέ έχεις δίκιο. Φοιτητές=Ζεστό Χρήμα, το είπε και ο πρόεδρος του ΤΕΙ. Τραγικά πράγματα.
Με αυτή τη λογική θα έχουμε ένα ΤΕΙ Βορείου Ελλάδος, ένα ΤΕΙ Νοτίου Ελλάδος, ένα ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος και ένα ΤΕΙ Νήσων Ελλάδος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
...δε θα είχαν έσοδα από καφετέριες που ανοίγουν, από αγορές που γίνονται. Γενικά, η αγορά στις πόλεις αυτές θα γινόταν λιγότερο ανταγωνιστική.


Πως να το πω....
Χέστηκα τι θα κάνουν οι καφετέριες στις Σέρρες φίλε μου. Ρώτα τους γονείς των παιδιών αν μπορούν να συντηρήσουν τα παιδιά τους σε άλλη πόλη. Οι περισσότεροι με την κρίση είναι χαμηλόμισθοι, έχουν δάνεια και προσωπικά έξοδα. Τους ρωτας αυτούς αν μπορούν να δίνουν ενα 400 στα παιδιά τους, τη στιγμή που αμείβονται με μισθο των 700 ευρώ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Πως να το πω....
Χέστηκα τι θα κάνουν οι καφετέριες στις Σέρρες φίλε μου. Ρώτα τους γονείς των παιδιών αν μπορούν να συντηρήσουν τα παιδιά τους σε άλλη πόλη. Οι περισσότεροι με την κρίση είναι χαμηλόμισθοι, έχουν δάνεια και προσωπικά έξοδα. Τους ρωτας αυτούς αν μπορούν να δίνουν ενα 400 στα παιδιά τους, τη στιγμή που αμείβονται με μισθο των 700 ευρώ;
Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους γονείς φοιτητών που οι ίδιοι και τα παιδιά τους μένουν Θεσσαλονίκη. Ισχύει και για κάθε αντίστοιχη περίπτωση στις άλλες πόλεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

millerovia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η millerovia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Και επειδή έχουμε και ένα κείμενο το οποίο θα διανεμηθεί στα σχολεία, (ίσως τα παραπάνω είναι δυσνόητα σε σένα), ρίξε μια ματιά...

Η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό…

Το σχέδιο “Αθηνά” προβλέπει τις συγχωνεύσεις τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για την ακρίβεια προβλέπει συγχωνεύσεις ή καταργήσεις τμημάτων, καθώς επίσης και μεταφορά ολόκληρων σχολών σε άλλες πόλεις και νομούς χωρίς κανένα χειροπιαστό κριτήριο. Και αυτή είναι η μία μόνο όψη του νομίσματος.

Από την άλλη πλευρά, το σχέδιο “Αθηνά” προκαλεί σοβαρές επιπτώσεις στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς μειώνεται δραματικά ο αριθμός των εισακτέων με την νέα σχολική χρονιά του 2013. Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι πλέον η Τριτοβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή η φοίτηση σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετατρέπεται σε προνόμιο, μιας και όπως φαίνεται θα γίνεται διαθέσιμη όλο και σε λιγότερο κόσμο. Παράλληλα, οι επιλογές ενός μαθητή στο μηχανογραφικό του είναι πολύ λιγότερες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο μαθητής να υποχρεώνεται να περιορίσει τις προσωπικές του προτιμήσεις και την επιθυμία να δηλώσει αξιόλογες σχολές και Τμήματα βασισμένος σε οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που κάνουν την επιλογή αυτή απαγορευτική.

Συνοψίζοντας, ζητάμε τη στήριξη και την αλληλεγγύη σου μέσω της ενημέρωσης των υπόλοιπων μαθητών, καθηγητών και γονέων στον αγώνα που δίνουμε ως φοιτητές του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα ως φοιτητές του Τμήματος Πληροφορικής.

Ας διεκδικήσουμε μαζί ένα μέλλον όπου η δωρεάν, δημόσια, υψηλού επιπέδου παιδεία είναι ένα ανεκμετάλλευτο, αδέσμευτο αγαθό διαθέσιμο για όλες και για όλους!

Μπορείς να μας στηρίξεις στο εξής site: https://www.ipetitions.com/petition/it-teithe/

Επικοινωνία με την Συντονιστική Επιτροπή της Συνέλευσης Τμήματος Πληροφορικής του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: sfp@foss.teithe.gr

Συνέλευση Τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ: https://sfp.teithe.gr/

Όπως το έδαφος, όσο και αν είναι γόνιμο, αδυνατεί να παράγει κάτι δίχως καλλιέργεια, έτσι και ο νους του ανθρώπου: δίχως την εκπαίδευση αδυνατεί να δώσει τους αναμενόμενους καρπούς. Πλούταρχος, 47-120 μ. Χ. , Αρχαίος Έλληνας ιστορικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους γονείς φοιτητών που οι ίδιοι και τα παιδιά τους μένουν Θεσσαλονίκη. Ισχύει και για κάθε αντίστοιχη περίπτωση στις άλλες πόλεις.
Η Θεσσαλονίκη όμως έχει και έναν άλφα πληθυσμό όπως και η Αθήνα,Πάτρα,Λάρισα.
Φαντάσου εσύ να έμενες Θεσ/νίκη,να σπούδαζες αγγλική φιλολογία και με το σχέδιο Αθηνά να σε έστελναν πχ Φλώρινα(ξέρω δεν υπάρχει τμήμα αλλά λέω αν υπήρχε) και οι γονείς σου με το ζόρι τα βγάζουν πέρα...θα πήγαινες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
[*]οσο αφορα συγκεκριμενα το Αλεξανδρειο τει καλυτερα να κοψει τις μ@λ@κιες καθως το σχεδιο ειναι καλο για το συνολο της πολιτειας και φυσικα για τους ιδιους ,αλλο αν οι ιδιοι δεν ειναι δυνατον να το καταλαβουν,σας χαλασε δηλαδη που θα πατε σε ενα δυνατοτερο τμημα?ενταξει για το δεπ το καταλαβαινω ξεβολευονται ,εχουν συνηθησει να καθονται στις θεσουλες τους χωρις να κανουν εργο,και να τους πληρωνει το ελληνικο κρατος .

:eek:
:wall::wall::wall::wall:
:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Ναι, οκ, εγώ ζω πίσω από το φεγγάρι και δεν ξέρω τι κατάσταση επικρατεί στην πραγματικότητα:P
Και επειδή έχω παρεξηγηθεί ως "γόνος" πλούσιας οικογένειας (:hehe:), μάθετε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ούτε ευκατάστατος είμαι, ούτε καλομαθημένος είμαι. Δουλεύω τα καλοκαίρια. (Όχι, δε θα φτάσω να βγάλω την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς μου στο internet:P).

Θεωρώ όμως άδικο να μένουν στην αφάνεια κάποιες επαρχιακές πόλεις, όπως η Φλώρινα, το Κιλκίς, οι Σέρρες, οι οποίες από τουρισμό δεν τα πηγαίνουν καλά. Οπότε τα μόνα έσοδα είναι από τους φοιτητές. Τώρα μιλώ για την οικονομία ενός τόπου και όχι για τα οικονομικά των οικογενειών.

Όσον αφορά την οικονομική ευχέρεια του κάθε γονιού για τις σπουδές του παιδιού του, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ότι πολλοί δυσκολεύονται. Οι περισσότεροι δυσκολεύονται. Όμως:

  1. Το σχέδιο Αθηνά δεν έχει περάσει ακόμα και βρίσκεται σε στάδιο συζήτησης με τα ΤΕΙ και ΑΕΙ της χώρας.
  2. Αν σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας, ζήτω πού καήκαμε. Δεν έχουμε μόνο εμείς προβλήματα, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι.
  3. Οι επαρχιακές πόλεις πλήττονται, επίσης, από οικονομικές δυσκολίες. Και όχι, οι επαρχιακές πόλεις δεν είναι χωριά για να έχεις τις κοτούλες σου και το κηπάκι σου για να τρως. Ακόμη και αν τα έχεις αυτά, πάλι πεινάς.
  4. Τόσο καιρό παραπονιέστε για τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, τώρα που αλλάζει, παραπονιέστε ακόμη περισσότερο.
  5. Όλοι θέλουν το τμήμα τους να παραμείνει ως έχει, χωρίς να έχουν κάτι να αντιπροτείνουν, παρά μόνο να λένε ότι το τμήμα τους πρέπει να παραμείνει για διάφορους λόγους. Απόλυτα σεβαστούς μεν, άτοπους δε.
Για το 5, δεν έχω δει κανένα φοιτητή που να του αρέσει ο νέος ακαδημαϊκός χάρτης της χώρας. Αν δε θέλετε τις αλλαγές, όλα παραμένουν ως έχουν, συνεπώς δεν εξοικονομούνται χρήματα για το κράτος. Δεν είναι όλα "πονάει χέρι, κόψει χέρι".


Αυτά. Ελπίζω να έγινα σαφής αυτή τη φορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top