Διάβασμα στη Γ' Λυκείου

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αλλα επειδη εχω βαλλει στοχο τη "ρουφιανα" την νομικη για φετος προτιθεμαι να κανω καθε θυσια.
Το συντομοτερο λοιπον θα ρωτησω του φροντιστες να μου προτεινουν καποιο αναλογο βοηθημα(θεματογραφια).Βεβαιως καθε προταση και απο δω δεκτη :D
1. Ετοιμάσου να φτύσεις πολύ αίμα. Επίσης πάρε ανθεκτική καρέκλα. Αυτά τα εφόδια θα σου χρειαστούν και στο πανεπιστήμιο.
2. Τα βιβλιοπωλεία έχουν ωραιοτατη ποικιλία βοηθημάτων, θεματογραφιών κλπ. Ξέρεις πλέον που θα ξοδέψεις το χαρτζηλίκι σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
αρχισα καλοκαιρινα απο τη δευτερα και εχω αρχισει να αγχωνομαι αρκετα!!! δηλαδη δεν ειμαι ικανοποιημενος με το πως βγαζω την υλη και φοβαμαι οτι δε θα προλαβω να τα βγαλω οπως θελω... :( (αυτη τη στιγμη που γραφω εχω αγχος) απο την τριτη τυρραναω την εισαγωγη του γνωστου και φοβαμαι οτι μενω πισω στο διαβασμα για τα αλλα μαθηματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VolPe

Νεοφερμένος

Ο VolPe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
1. Ετοιμάσου να φτύσεις πολύ αίμα. Επίσης πάρε ανθεκτική καρέκλα. Αυτά τα εφόδια θα σου χρειαστούν και στο πανεπιστήμιο.
2. Τα βιβλιοπωλεία έχουν ωραιοτατη ποικιλία βοηθημάτων, θεματογραφιών κλπ. Ξέρεις πλέον που θα ξοδέψεις το χαρτζηλίκι σου.
Νομικαριος ε?
οι συμβουλες σου,οδηγος μου(πολυ μελο αλλα ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα)

Νικο θα σου πω εγω πως διαβαζω το γνωστο αν και δεν ξερω αν σε βοηθησει.Χαλαρωνω και το διαβαζω οπως ενα περιοδικο την πρωτη φορα για να θυμηθω την κεντρικη ιδεα απτην παραδοση υστερα εστιαζω στις κεντρικες λεπτομερειες.Μολις διαβασω καθε παραγραφο,την επαναλαμβανω απο μεσα μου και οποια πληροφορια εχω χασει την υπογραμμιζω.Στο τελος της σελιδας διαβαζω μονο τα υπογραμμισμενα(αυτα που δεν θυμομουν) και τα συνδυαζω με τα ηδη γνωστα και τσουπ το μαθαινω :D.Α κανω και το εξης μαζοχιστικο να τα γραφω σε τετραδιο νοιωθω πως τα αφομοιωνω καλυτερα.Χρονοβορο αλλα ετσι μονο δουλευει,για μενα τουλαχιστον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
@VolPe
Πιάνεις πουλιά στον αέρα. Υπάρχει μία παροιμία: "Μη καταριέσαι το σκοτάδι, άναψε κερί"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
αρχισα καλοκαιρινα απο τη δευτερα και εχω αρχισει να αγχωνομαι αρκετα!!! δηλαδη δεν ειμαι ικανοποιημενος με το πως βγαζω την υλη και φοβαμαι οτι δε θα προλαβω να τα βγαλω οπως θελω... :( (αυτη τη στιγμη που γραφω εχω αγχος) απο την τριτη τυρραναω την εισαγωγη του γνωστου και φοβαμαι οτι μενω πισω στο διαβασμα για τα αλλα μαθηματα..
καλά βρε πλάκα κάνεις;;;:P αν έχεις από τώρα άγχος 1-2 μήνες πριν τις πανελλήνιες τ θα κάνεις;;;:confused:
Ηρέμησε τώρα... δεν χρειάζεται από τώρα... όλα μια χαρά θα τα προλάβεις;)
αυτά ακριβώς τα σκεφτόμουν τον καιρό που δίναμε!!! Χρόνο έχεις αρκετό να τα μάθεις τέλεια...
Στην αρχή λογικό είναι να είσαι πιο χαλαρά! Μην αγχώνεσαι από τώρα...Δεν θα σε βγάλει πουθενά...
Από το Φεβρουάριο και μετά αρχίζεις να φορτσάρεις...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greg289

Νεοφερμένος

Ο greg289 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
απλα να προραμματιζεισ το διαβασμα σου και να κανεισ συνεχωσ επαναληψεισ....μολισ τελειωνεισ 1ενοτητα,η οποια αποτελειται απο επιμερουσ ενοτητεσ κανε επαναληψη σε ολη την υλη που καληπτει η ενοτητα.ετσι,δεν 8α εχεισ κενα κ θα υπαρχει μια συνεχεια στισ γνωσεισ σου.το καλο τησ παπαγαλιασ ειναι οτι δυσκολα ξεχνασ σημεια απο τη στιγμη π μαθεισ κατι, και περαν τουτου σου εξασφαλιζει μεγαλυτερο βαθμο εναντι καποιου π δεν εχει γραψει τ κειμενο αυτολεξη[συνηθωσ].εγω πχ εβγαλα την υλη 2-3 φορεσ ολοκληρη πριν δοσω και μεσα στην χρονια με επαναληψη υλησ ανα 2 βδομαδεσ και φυσικα με παπαγαλια καταφερα να γραψω 19.7.φυσικα,θελει πολυ διαβασμα και σταθερο χωρισ υπερβολεσ[δεν γινεται ν βγαλεισ σε μια μερα 5-6 σελιδεσ ..επειδη δεν τισ ειχεσ κασνει την προηγουμενη φορα]
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Παιδιά ήθελα να ρωτήσω. Δεν ήξερα σε ποιο θέμα να το βάλω! Στις ερωτήσεις που χρειάζονται και μια μικρή εισαγωγή όπως στα λατινικά/ιστορία/γνωστό , πως διαλέγουμε τη σωστή; Δηλαδή είναι καλύτερα σύνδεση με τα προηγούμενα ώστε να έρχεται η απάντηση ως φυσικό επακόλουθο ή κάτι εφευρετικό ; Είμαι μπερδεμένη σε αυτό θέμα γιατί στο φροντιστήριο (ειδικά στα λατινικά) η καθηγήτρια δεν είναι ποτέ ευχαριστημένη με τις εισαγωγές! Αλλά δεν είπε ποτέ τη λογική με την οποία τις συσχετίζουμε με την απάντηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
:confused:

Χρειάζονται οι ερωτήσεις στα λατινικά εισαγωγή; Από πότε; Μπερδεύτηκα.

Εννοείς σε μια μετατροπή να γράφεις τι κάνεις για παράδειγμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
:confused:

Χρειάζονται οι ερωτήσεις στα λατινικά εισαγωγή; Από πότε; Μπερδεύτηκα.

Εννοείς σε μια μετατροπή να γράφεις τι κάνεις για παράδειγμα;

χαχα λάθος! όχι λατινικά! Λογοτεχνία ήθελα να γράψω! και μπερδεύτηκα :P
Λογοτεχνία ναι , όχι λατινικά! όπου γράφω λατινικά βάλε λογοτεχνία :P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Παιδιά ήθελα να ρωτήσω. Δεν ήξερα σε ποιο θέμα να το βάλω! Στις ερωτήσεις που χρειάζονται και μια μικρή εισαγωγή όπως στα λατινικά/ιστορία/γνωστό , πως διαλέγουμε τη σωστή; Δηλαδή είναι καλύτερα σύνδεση με τα προηγούμενα ώστε να έρχεται η απάντηση ως φυσικό επακόλουθο ή κάτι εφευρετικό ; Είμαι μπερδεμένη σε αυτό θέμα γιατί στο φροντιστήριο (ειδικά στα λατινικά) η καθηγήτρια δεν είναι ποτέ ευχαριστημένη με τις εισαγωγές! Αλλά δεν είπε ποτέ τη λογική με την οποία τις συσχετίζουμε με την απάντηση!

Λοιπόν, θα πω εγώ τι έκανα περίπου.
Στη λογοτεχνία στην πρώτη ερώτηση που είναι η εισαγωγική, ανάλογα με την εκφώνηση έκανα έναν μικρό πρόλογο 5 σειρές ΤΟ ΠΟΛΥ, με τίποτα παραπάνω, που έγραφα είτε κάποια χαρακτηριστικά του συγγραφέα ή κάτι άλλο σχετικό με την εκφώνηση. Πχ φέτος που ζητήθηκαν 3 χαρακτηριστικά της επτανησιακής σχολής έγραψα 3-4 σειρές όπου έγραφα ότι αναπτύχθηκε με επίκεντρο τα επτάνησα και ανέφερα όλα τα στοιχεία της συνοπτικά και συνέχισα λέγοντας ότι στο συγκεκριμένο απόσπασμα εντοπίζουμε αυτό,αυτό κι αυτό. Στις υπόλοιπες ερωτήσεις έκανα συνήθως μια νοηματική σύνδεση με τα προηγούμενα, ή ανέφερα πάλι κάποια γενικά γνωρίσματα, και πάλι όμως ανάλογα με την εκφώνηση, αυτή είναι που σε καθοδηγεί για το τι να γράψεις. Προσοχή όμως, δεν πρέπει να ξεφεύγεις και να αρχίσεις να γράφεις την ιστορία της ζωής σου. 3-4 σειρές είναι υπεραρκετές για πρόλογο σε μια ερώτηση.
Στην ιστορία, απλά γράφεις το βιβλίο, στις πηγές όμως κάποια κομμάτια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εισαγωγή (όπως και σε ορισμένες ερωτήσεις που μπορούν να μπουν στην α ομάδα). Αυτά όμως είναι κυρίως από το προσφυγικό και μετά, δε νομίζω να τα έχεις κάνει ακόμα, άρα μη σε απασχολούν προς το παρόν. Ας πούμε φέτος στην πηγή του προσφυγικού έγραψα 3 σειρές εισαγωγή από μια εισαγωγική παραγραφούλα του βιβλίου που ουσιαστικά δεν είχε λόγο να κάτσεις να τη μάθεις, έκανε όμως ωραία σύνδεση. Εκεί μείνε καλύτερα στο βιβλίο, και μπορείς να βάλεις και επιπλέον δικά σου στοιχεία από άλλα κεφάλαια στο κύριο θέμα των πηγών (εγώ το έκανα πολλές φορές και στο τέλος φυσικά, λειτουργεί υπέρ αυτό). Πάντα όμως σε καθοδηγεί κ εκφώνηση. Προσπάθησε να την αποκωδικοποιήσεις, και να καταλάβεις καλά τι σου ζητάει. Από εκεί και μετά είναι εύκολο να βρεις τι πρέπει να γράψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
thanks :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Είπα κι εγώ! :D

Λοιπόν σε Λογοτεχνία και Γνωστό να έχεις στο νου σου τη θεωρία ανάπτυξης παραγράφου: θεματική πρόταση - σχόλια - κατακλείδα. Αυτό θα χρειαστεί ώστε να υπάρχει συνοχή και σωστη δομή στις απαντήσεις σου. Όπως και να το κάνουμε η θεματική πρόταση θα γράφει κάτι.. γενικό, γιατί θέλεις ο συλλογισμό σου να είναι παραγωγικός και όχι επαγωγικός. Ποτέ μα ποτέ μην δίνεις όσα ξέρεις με τη μία, όχι επειδή είναι λάθος, αλλά γιατί είναι καλύτερο να τα παρουσιάσεις μετά από έναν ελάχιστο πρόλογο, δείχνει οργανωμένη σκέψη. Μετά από μια γενικευμένη διατύπωση μπορείς να αναπτύξεις τις επιμέρους/λεπτομερείς θέσεις. Να μη φοβάσαι να ξεφύγεις ειδικά στην πρώτη πρόταση, ένα τυχαίο παράδειγμα, όταν ζητούσαν λυρικά στοιχεία εγώ επέλεγα να αναφερθώ στη λύρα και τη μουσικότητα που προσδίδουν στον γραπτό λόγο, όχι αμέσως να τα κατονομάσω και να πιάσω αυτόν που διαβάζει απ' τα μούτρα. Προετοιμάζεις το έδαφος εν ολίγοις για όσα θα ακολουθήσουν. ;)
Με το ίδιο σκεπτικό πορεύτικα και στα Αρχαία, που ομολογουμένως η "αρχή" είναι ευκολότερη γιατί αρκεί να πεις κάτι για τον Σταγειρίτη φιλόσοφο με τις καινοτόμες ιδέες ή να απομακρυνθείς λίγο από την ερώτηση που θα είναι ειδική και να προσπαθήσεις να την εντάξεις σε ένα ευρύτερο πλαίσιο.

Η Ιστορία είναι μια πολύ διαφορετική υπόθεση. :P Στις πηγές ο καθηγητής που είχα ήταν πολύ αυστηρός και ήθελε ν'ακολουθούμε μια ορισμένη μεθοδολογία, η οποία με βεβαιότητα μπορώ να πω πως καρποφόρησε (χαρακτηριστικά, μια κοπέλα από το τμήμα μου, χωρίς στόχους, χωρίς όρεξη για διάβασμα, χωρίς κάποια σπουδαία κριτική ικανότητα, με πολύ καλές ικανότητες απομνημόνευσης και πίεση από τον καθηγητή έγραψε 18.5 Ιστορία -το μοναδικό μάθημα που διάβασε-). Αν θες μπορώ να γράψω αναλυτικά τι ζητούσε, αλλά επειδή είναι πολλά, πες μου, μην τα γράψω άδικα.

Ελπίζω να βοήθησαν έστω και λίγο όσα είπα. Είναι απόρροια της εμπειρίας μου και των συμβουλών του καθηγητή της Λογοτεχνίας που πάντα φώναζε να απομακρυνθούμε από το γραπτό και να έχουμε οργανώσει τη γνώση μας σε θεματικές, ώστε να μην ψάχνουμε 100 ώρες τι να γράψουμε σε κάθε ερώτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Είπα κι εγώ! :D

Λοιπόν σε Λογοτεχνία και Γνωστό να έχεις στο νου σου τη θεωρία ανάπτυξης παραγράφου: θεματική πρόταση - σχόλια - κατακλείδα. Αυτό θα χρειαστεί ώστε να υπάρχει συνοχή και σωστη δομή στις απαντήσεις σου. Όπως και να το κάνουμε η θεματική πρόταση θα γράφει κάτι.. γενικό, γιατί θέλεις ο συλλογισμό σου να είναι παραγωγικός και όχι επαγωγικός. Ποτέ μα ποτέ μην δίνεις όσα ξέρεις με τη μία, όχι επειδή είναι λάθος, αλλά γιατί είναι καλύτερο να τα παρουσιάσεις μετά από έναν ελάχιστο πρόλογο, δείχνει οργανωμένη σκέψη. Μετά από μια γενικευμένη διατύπωση μπορείς να αναπτύξεις τις επιμέρους/λεπτομερείς θέσεις. Να μη φοβάσαι να ξεφύγεις ειδικά στην πρώτη πρόταση, ένα τυχαίο παράδειγμα, όταν ζητούσαν λυρικά στοιχεία εγώ επέλεγα να αναφερθώ στη λύρα και τη μουσικότητα που προσδίδουν στον γραπτό λόγο, όχι αμέσως να τα κατονομάσω και να πιάσω αυτόν που διαβάζει απ' τα μούτρα. Προετοιμάζεις το έδαφος εν ολίγοις για όσα θα ακολουθήσουν. ;)
Με το ίδιο σκεπτικό πορεύτικα και στα Αρχαία, που ομολογουμένως η "αρχή" είναι ευκολότερη γιατί αρκεί να πεις κάτι για τον Σταγειρίτη φιλόσοφο με τις καινοτόμες ιδέες ή να απομακρυνθείς λίγο από την ερώτηση που θα είναι ειδική και να προσπαθήσεις να την εντάξεις σε ένα ευρύτερο πλαίσιο.

Η Ιστορία είναι μια πολύ διαφορετική υπόθεση. :P Στις πηγές ο καθηγητής που είχα ήταν πολύ αυστηρός και ήθελε ν'ακολουθούμε μια ορισμένη μεθοδολογία, η οποία με βεβαιότητα μπορώ να πω πως καρποφόρησε (χαρακτηριστικά, μια κοπέλα από το τμήμα μου, χωρίς στόχους, χωρίς όρεξη για διάβασμα, χωρίς κάποια σπουδαία κριτική ικανότητα, με πολύ καλές ικανότητες απομνημόνευσης και πίεση από τον καθηγητή έγραψε 18.5 Ιστορία -το μοναδικό μάθημα που διάβασε-). Αν θες μπορώ να γράψω αναλυτικά τι ζητούσε, αλλά επειδή είναι πολλά, πες μου, μην τα γράψω άδικα.

Ελπίζω να βοήθησαν έστω και λίγο όσα είπα. Είναι απόρροια της εμπειρίας μου και των συμβουλών του καθηγητή της Λογοτεχνίας που πάντα φώναζε να απομακρυνθούμε από το γραπτό και να έχουμε οργανώσει τη γνώση μας σε θεματικές, ώστε να μην ψάχνουμε 100 ώρες τι να γράψουμε σε κάθε ερώτηση.

Σε ευχαριστώωω :D:D Ναι αν μπορείς γράψτα μου :D:D:D Ειδικά την ιστορία τη φοβάμαι πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nanatsana

Νεοφερμένος

Η nanatsana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ημουν και εγω θεωριτικη και ειχα τις ιδιες αποριες με εσενα λιοπον η ιστορια πρεπει να την ξερεις ετσι οπως ειναι και εγω δεν χωνευω την παπαγαλια αλλα τι να κανουμε.οσον αφορα τα αρχαια στο γνωστο μαθε εκτος απο την μεταφραση και τα σχολια του βιβλιου απεξω επισης οτι επιπλεων σχολειο διαθετεις μαθε το αλλα οχι και παπαγαλια αρκει μονο να τα καταλαβααινεις και να τα θυμασε και πανω απο ολα μην ανχονεσαι οσο κανεις επαναλυψη οτι μαθενεις θα το θυμασαι στο τελος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kgkolfis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kgkolfis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Την ιστορια καλως ή κακως θα πρεπει να την μαθεις αυτολεξι και να κανεις συχνες επαναληψεις γιατι αλlιως το εχασες το παιχνιδι.. Τωρα για τα αρχαια, καλο θα ειναι να ξερεις ολα τα ερμηνευτικα σχολια του βιβλιου και οποιου αλλου βοηθηματος διαθετεις, αρκει να μπορεις να τα συνδυασεις αν χρειαστει, οχι δηλαδη απλα να τα μαθεις παπαγαλια..
Επισης δωσε μεγαλη βαση στη μεταφραση, στην ερωτηση απο την εισαγωγη και στις λεξιλογικες.. Σου χαριζουν βαθμους :)
και μια τελευταια συμβουλη που μπορει να σου φανει παραξενη: ΜΗΝ παραμελησεις καθολου το αγνωστο.. αν βγαλεις μια καλη μεταφραση και συνταξη, παιρνεις ευκολα βαθμους.. το αγνωστο ΔΕΝ θα πρεπει να σε φοβιζει :)
Τα λατινικα σου χαριζουν βαθμους απλοχερα.. Ειναι κατι το οποιο δεν πρεπει να παραμελησεις και με συατηματικο διαβασμα, γραφεις ανετα..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
χριστιάννα αν δε σου κάνει κόπο γράψε μας τη μεθοδολογία στις πηγές !!!
please...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Ναι παιδάκια μου, απλώς έπρεπε να ανοίξω κούτες και κουτάκια μέχρι να ξετρυπώσω το τετράδιο Ιστορίας! :D

Στοιχεία για την αξιοποίηση των πηγών:

  1. Υπάρχει περίπτωση να μας θέσουν ένα ερώτημα, η απάντηση του οποίου προέρχεται μόνο από το βιβλίο.
  2. Υπάρχει περίπτωση να μας θέσουν ένα ερώτημα, η απάντηση του οποίου να προέρχεται μόνο από την πηγή.
  3. Υπάρχει περίπτωση να μας θέσουν ένα ερώτημα, η απάντηση του οποίου να προέρχεται και από το βιβλίο και από την πηγή.
-> Σε αυτή (3) την περίπτωση η απάντηση που θα δώσουμε μπορεί να αναπτυχθεί είτε Α) με παράθεση είτε Β) με σύνθεση (πλεκτή μέθοδος)

Α. Στην παράθεση κρατάμε ως σκελετό τις πληροφορίες του βιβλίου και ύστερα παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες της πηγής.

Β. Στη σύνθεση κρατάμε ως σκελετό τις πληροφορίες του βιβλίου και τις εμπλουτίζουμε επιλεκτικά, με πληροφορίες της πηγής.

Πώς αξιοποιούμε στοιχεία από τις πηγές:

  1. Γράφουμε το νόημα της πηγής με δικά μας λόγια - συνώνυμη έκφραση.
  2. Βάζουμε μέσα σε παρένθεση (...) και εισαγωγικά <<...>> αυτούσιο το απόσπασμα της πηγής, τη συνώνυμη έκφραση του οποίου μόλις γράψαμε.
  3. Εφόσον μπορούμε και πιστεύουμε ότι χρειάζεται κάνουμε κάποιο σχόλιο σε όσα αναφέρει η πηγή. Το σχόλιο μπορεί να είναι είτε κάτι που γνωρίζουμε από άλλο σημείο του βιβλίου, είτε κάτι που απορρέει από την κοινή μας λογική.
  4. Είτε στο βήμα 1 είτε στο βήμα 3 χρησιμοποιούμε εκφράσεις που διευκρινίζουν το εάν η πληροφορία της πηγής επιβεβαιώνεται ή δεν επιβεβαιώνεται από το βιβλίο.
  5. Μερικές φορές για να έχει ο λόγος μας περισσότερο ενδιαφέρον και για να μη γίνεται το γραπτό μας βαρετό, μπορούμε -κατά κάποιον τρόπο- να συγχωνεύσουμε τα στάδια 1 και 2. Σε αυτή την περίπτωση προετοιμάζουμε το κείμενό μας έτσι ώστε να παραθέσουμε το απόσπασμα της πηγής αυτολεξεί. Ο τρόπος αυτός πρέπει να χρησιμοποιηθεί με σύνεση και δεν πρέπει να κάνουμε κατάχρηση. Σε αντίθετη περίπτωση, θα έχουμε απλώς αντιγράψει την πηγή.


Εκφράσεις που διευκολύνουν στην απάντησή μας:

-Σχετικά με (παραθέτουμε το ερώτημα) γνωρίζουμε από το σχολικό εγχειρίδιο ότι..
-Γνωρίζουμε ότι..
-Οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιώνονται (ή δεν επιβεβαιώνονται) από την πηγή. Εκεί, δηλαδή, αναφέρεται ότι..
-Ο συγγραφέας επισημαίνει/τονίζει/αποσαφηνίζει το γεγονός ότι..
-Στο σημείο αυτό παρατηρείται διαφορά σε σχέση με τις πληροφορίες του σχολικού εγχειριδίου. Πιο αναλυτικά..

Πάντοτε την 1η φορά που αξιοποιούμε κάποια πληροφορία από την πηγή, θα λέμε και τι είναι αυτή η πηγή (συγγραφέας, έργο, χρονολογία κτλ.). Εάν μάλιστα η πηγή μας είναι πρωτογενής πάντοτε την εντάσσουμε στο γενικότερο ιστορικό της πλαίσιο.


Δεν ξέρω αν βγάζετε άκρη γιατί μάλλον πρέπει να τα δείτε και στην πράξη για να καταλάβετε τι περίπου ζητούσε ο συγκεκριμένος καθηγητής. Να έχετε στο νου σας όμως πως στις πηγές στην Ιστορία, δεν υπάρχει σωστή και λάθος μέθοδος, γιατί πολύ απλά το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. Μην ακούτε λοιπόν τι σας λένε δεξιά κι αρίστερα γιατί πολύ απλά ο διορθωτής θα αποφασίσει αν του αρέσει ή όχι ο τρόπος που αναπτύξατε το ζητούμενο. Και μη φρικάρετε αν ακούσετε πως οι διορθωτές προτιμάνε τη σύνθεση, ξέρω γραπτό που αρίστευσε κα το παιδί έκανε παράθεση (δηλ. μία παράγραφος αυτούσιο το κομμάτι του σχολικού βιβλίου και μία παράγραφος οι πληροφορίες της πηγής).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυ!!! :D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Αχ τι ωραίααα ! tips! Στο φροντιστήριο μας λένε ότι η πλεκτή μέθοδος είναι εγγύηση και καλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Ναι γιατί "εντυπωσιάζει", δείχνει πως παίζεις τις πληροφορίες του βιβλίου στα δάχτυλα. Αλλά είναι πολύ πιο δύσκολη. Φέτος η πηγή από το προσφυγικό ήθελε πραγματικά κοπτοραπτική γιατί πολλές πληροφορίες ήταν ίδιες με το βιβλίο αλλά παραφρασμένες ή σε μπερδεμένη σειρά, παζλ κανονικό. -.-"

Ο καθηγητής μου μας έλεγε πως σωστή πηγή θα καταφέρουμε να γράψουμε τα Χριστούγεννα κι εγώ για να δω 25/25 έπρεπε να περιμενω μέχρι Φλεβάρη, οπότε υπομονή και μην απογοητεύεστε. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top