Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.

Όμως οι περισσότεροι φοιτητές, τουλάχιστον στην Ελλάδα, είναι φοιτητές "τουρίστες". Ή δεν είναι;

Όχι δεν θα το έλεγα. Μπορεί να είναι στην αρχή, αλλά αυτό άντε να κρατήσει 1-2 εξάμηνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ερινύς, καντο 2-3 χρόνια :P
Μη παίρνεις ως αντιπροσωπευτικο δειγμα τους συμφοιτητές σου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Όχι δεν θα το έλεγα. Μπορεί να είναι στην αρχή, αλλά αυτό άντε να κρατήσει 1-2 εξάμηνα.
Παραείσαι αισιόδοξη ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Ερινύς, καντο 2-3 χρόνια :P
Μη παίρνεις ως αντιπροσωπευτικο δειγμα τους συμφοιτητές σου :P

Παραείσαι αισιόδοξη ;

Καλά.:redface:
Πάντως το στατιστικό μου δείγμα δεν ήταν μόνο από συμφοιτητές μου αλλά και από γνωστούς μου σε άλλες σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές που μπαίνουν στη σχολή τους με τη νοοτροπία "Κουράστηκα με τις πανελλήνιες και τώρα θα αράααααξω". Κάποια παιδιά ήταν από τα σπίτια τους καταπιεσμένα και στερημένα, οπότε σαν φοιτητές βρίσκουν μια πρωτόγνωρη ελευθερία της οποίας κάνουν κακή χρήση. Κάποια στιγμή όλοι το καταλαβαίνουν. Όμως αν ήσουνα κάποια πρώτα εξάμηνα τουρίστας, δεν είναι καθόλου εύκολο να καλύψεις όσα έχασες και θέλει πολύ κυνηγητό. Έτσι η κατάσταση διαιωνίζεται...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Αν υπάρχει καλός φοιτητής υπάρχει και κακός φοιτητής.

Αυτός που πήρε πτυχίο στα ν+2 δουλεύοντας πώς πρέπει να χαρακτηριστεί; και με ή χωρίς εισαγωγικά;

Αυτη την καραμελα της "δουλειας" εχω βαρεθει να την ακουω .Εκτος αν δουλεια θεωρειται το pr για τα κλαμπακια και τα φυλλαδια της herbalife .Σε οποιον και να αναφερεις το θεμα αιωνιος ,ν+2 ,τσουπ θα σου πει μα τα παιδια μπορει να δουλευουν .Right .To 90% θα πρεπει να δουλευει ,και παραδοξως εχουμε τα μεγαλυτερα ποσοστα ανεργιας στον γαλαξια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αυτη την καραμελα της "δουλειας" εχω βαρεθει να την ακουω .Εκτος αν δουλεια θεωρειται το pr για τα κλαμπακια και τα φυλλαδια της herbalife .Σε οποιον και να αναφερεις το θεμα αιωνιος ,ν+2 ,τσουπ θα σου πει μα τα παιδια μπορει να δουλευουν .Right .To 90% θα πρεπει να δουλευει ,και παραδοξως εχουμε τα μεγαλυτερα ποσοστα ανεργιας στον γαλαξια

Κοίτα, με όλη μου την ειλικρίνεια ΧΕΣΤΗΚΑ γιατί το καθυστερεί ο καθένας. Η δουλειά ήταν ένα παράδειγμα και αναφέρεται συχνά γιατί είναι ένα πολύ ρεαλιστικό παράδειγμα. Από και και πέρα το τι κάνει ο καθένας δεν είναι δική μου υπόθεση. Η γνώμη μου για τα χρόνια φοίτησης είναι γνωστή. Επίσης έχω πει πως ( και ο καθένας το ξέρει για τη σχολή του ) αν κάποιος το μόνο που θέλει είναι να τελειώσει γρήγορα υπάρχουν τρόποι.

Οπότε πιστοποιητικά εργατικότητας όποιος θέλει μπορεί να δώσει εγώ δε θα το κάνω. Και με την ίδια λογική το θεωρώ το ίδιο ηλίθιο να χαρακτηρίζεις φοιτητές ανάλογα με τις επιδόσεις τους. Δεν τον ξέρεις, δε σε αφορά, δεν έχεις άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Γνωρίζετε το κοινωνικό πείραμα με το επιτραπέζιο στο οποίο δίνουν πλεονεκτήματα σε κάποιους παίχτες και σε άλλους όχι; Αυτό που γίνεται είναι ότι συνήθως, προφανώς, κερδίζει αυτός που ξεκινά με το πλεονέκτημα. Οι παίχτες που δεν έχουν πλεονεκτήματα, το αναγνωρίζουν ότι αυτό ευθύνεται που έχασαν, αλλά οι παίχτες που έτυχαν των πλεονεκτημάτων, νομίζουν ότι κέρδισαν επειδή ήταν ικανότεροι και έπαιξαν καλύτερα.

Οι φοιτητές δεν ξεκινούν, ούτε έχουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους τις ίδιες βάσεις. Δεν έχουν την ίδια πρόσβαση σε εκπαιδευτική βοήθεια (επί πλέον συγγράμματα, βοηθήματα, ακόμη και φροντιστήρια κάνουν κάποιοι), δεν έχουν την ίδια κατάσταση σε άλλους τομείς (οργανική και ψυχική υγεία, οικογενειακές σχέσεις, οικονομική κατάσταση κλπ) και προφανώς το "παιγχνίδι" είναι από την αρχή πειραγμένο. Ναι, κάποιοι που δεν είχαν προνόμια, θα τα καταφέρουν και κάποιοι άλλοι που είχαν προνόμια, δε θα τα καταφέρουν, όμως, στατιστικά η εξέλιξη είναι λίγο-πολύ προδιαγεγραμμένη. Και, δυστυχώς, όπως και στην περίπτωση με το επιτραπέζιο, αυτοί που απολαμβάνουν τα προνόμια, συνήθως, δεν παραδέχονται ποτέ ότι αυτός ήταν ο λόγος που πέτυχαν.

Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν οι προνομιούχοι ή αυτοί που παρά τις δυσκολίες ανταπεξήλθαν, σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μπορείς να δώσεις ένα reference για αυτό το πείραμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Μπορείς να δώσεις ένα reference για αυτό το πείραμα;
Δε βρίσκω αυτό που είχα δει παλιά αυτή τη στιγμή, αλλά δες εδώ από ένα TED talk:
https://planetsave.com/2013/12/23/a-...eling-wealthy-changes-our-behavior-ted-video/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Γνωρίζετε το κοινωνικό πείραμα με το επιτραπέζιο στο οποίο δίνουν πλεονεκτήματα σε κάποιους παίχτες και σε άλλους όχι; Αυτό που γίνεται είναι ότι συνήθως, προφανώς, κερδίζει αυτός που ξεκινά με το πλεονέκτημα. Οι παίχτες που δεν έχουν πλεονεκτήματα, το αναγνωρίζουν ότι αυτό ευθύνεται που έχασαν, αλλά οι παίχτες που έτυχαν των πλεονεκτημάτων, νομίζουν ότι κέρδισαν επειδή ήταν ικανότεροι και έπαιξαν καλύτερα.

Οι φοιτητές δεν ξεκινούν, ούτε έχουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους τις ίδιες βάσεις. Δεν έχουν την ίδια πρόσβαση σε εκπαιδευτική βοήθεια (επί πλέον συγγράμματα, βοηθήματα, ακόμη και φροντιστήρια κάνουν κάποιοι), δεν έχουν την ίδια κατάσταση σε άλλους τομείς (οργανική και ψυχική υγεία, οικογενειακές σχέσεις, οικονομική κατάσταση κλπ) και προφανώς το "παιγχνίδι" είναι από την αρχή πειραγμένο. Ναι, κάποιοι που δεν είχαν προνόμια, θα τα καταφέρουν και κάποιοι άλλοι που είχαν προνόμια, δε θα τα καταφέρουν, όμως, στατιστικά η εξέλιξη είναι λίγο-πολύ προδιαγεγραμμένη. Και, δυστυχώς, όπως και στην περίπτωση με το επιτραπέζιο, αυτοί που απολαμβάνουν τα προνόμια, συνήθως, δεν παραδέχονται ποτέ ότι αυτός ήταν ο λόγος που πέτυχαν.

Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν οι προνομιούχοι ή αυτοί που παρά τις δυσκολίες ανταπεξήλθαν, σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.

Εμετος . Γιατι πολυ απλα δεν παραδεχεστε οτι η πλειονοτητα απλα δεν δινει δεκαρα για τις σπουδες ,δεν εχει ιδεα(ασχετοι) για το αντικειμενο που σπουδαζει ,και η υπαρξη της στο πανεπιστημιο δεν εχει νοημα . Αυτη ειναι η αληθεια ,και ας αφησουμε τις αμπελοφιλοσοφιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Εμετος . Γιατι πολυ απλα δεν παραδεχεστε οτι η πλειονοτητα απλα δεν δινει δεκαρα για τις σπουδες ,δεν εχει ιδεα(ασχετοι) για το αντικειμενο που σπουδαζει ,και η υπαρξη της στο πανεπιστημιο δεν εχει νοημα . Αυτη ειναι η αληθεια ,και ας αφησουμε τις αμπελοφιλοσοφιες
Ακριβώς αυτή τη συμπεριφορά εννοούσα όταν έγραψα αυτό:
Έτσι καταλήγουμε, τεράστια προβλήματα που οφείλονται στον τρόπο και στο πλαίσιο μες στο οποίο λειτουργούν τα πανεπιστήμια, να τα αποδίδουν [...] σε πρόβλημα των (υπολοίπων) φοιτητών, ενώ σε όλους τους άλλους, είναι πασιφανές ότι βρωμάει λίγο σαπίλα η κατάσταση.
Αν, όπως είπες πριν, έχεις ένα 90% που δεν ενδιαφέρονται για το πανεπιστήμιο, τότε έχεις πρόβλημα μέσα σε αυτό.

Όλοι όσοι μπήκαν μέσα σε αυτό, δε μπήκαν με το ζόρι, πάλεψαν σκίστηκαν στο διάβασμα και επέλεξαν τη συγκεκριμένη σχολή. Όταν ρωτήσεις έναν μαθητή που ετοιμάζεται για την εγγραφή του στο πανεπιστήμιο πώς βλέπει τον εαυτό του μέσα σε αυτό, θα σου πει ότι θα μελετά διεξοδικά, θα κάνει τα πάντα για να τελειώσει στην ώρα του, θα συνεχίσει για μεταπτυχιακά κλπ. Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειουργία της σχολής. Τέλος.
Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Το ότι κάποιοι στηρίζουν το ν+2 ιδιαιτερα σε σχολές με μεσο όρο αποφοιτησης 7,5 χρονια(όπως στη δική μου πχ που μπορω να δω εξιδιας πειρας για τι αντιδραστικα στοιχεια προκειται) δειχνει τι ειδους ανθρωπους γεννα ο καπιταλισμος, το βαρβαρο συστημα του ανταγωνισμου. Δεν θα διστάσουν να απαιτήσουν να πεταχτεί ο συνάδελφος τους, ο μέσος φοιτητής της σχολής τους, στον δρόμο. Μην τυχόν και τους φαεί καμια θέση εργασιας. Αυτή ειναι η συναδελφικη τους αλληλεγγύη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,962 μηνύματα.
Προς εκείνους που κάνουν ότι δεν βλέπουν ή δεν ακούν. Η παρακάτω ορθά διατυπωμένη άποψη δείχνει τη μοναδική αιτία που τα Ελληνικά Πανεπιστήμια αντί να υπηρετούν την πρόοδο και διάφορες αρετές του ανθρώπου και της κοινωνίας, εξυπηρετούν καιροσκοπικές πολιτικές της πολιτείας μας. Το παιχνίδι κύριοι, στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο ακόμη και στις γραπτές εξεταστικές δεν παίζεται με ίδιους κανόνες. Βολεύεται κόσμος με τη δημιουργικό χάος τόσο στην εξαμηνιαία διδασκαλία, όσο και στην ασαφή διόρθωση των γραπτών με 5άρια και 8άρια αμφιλεγόμενης τακτικής. :hmm:

Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειτουργία της σχολής. Τέλος. Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.

Το ότι κάποιοι στηρίζουν το ν+2 ιδιαιτερα σε σχολές με μεσο όρο αποφοιτησης 7,5 χρονια(όπως στη δική μου πχ που μπορω να δω εξιδιας πειρας για τι αντιδραστικα στοιχεια προκειται) δειχνει τι ειδους ανθρωπους γεννα ο καπιταλισμος, το βαρβαρο συστημα του ανταγωνισμου. Δεν θα διστάσουν να απαιτήσουν να πεταχτεί ο συνάδελφος τους, ο μέσος φοιτητής της σχολής τους, στον δρόμο. Μην τυχόν και τους φαεί καμια θέση εργασιας. Αυτή ειναι η συναδελφικη τους αλληλεγγύη.

Όσο και αν πονάει την αισθητική της οπισθοδρόμησης σε συσκευασία προόδου, ισορροπημένος είναι εκείνος που ενδιαφέρεται για την κοινωνική πρόοδο. Η πυραμιδική μορφή της σημερινής κοινωνίας και οι εργατοώρες τεχνοκρατικής σκέψης δεν αφήνουν περιθώρια να δει ο καθένας αν όντως μπορεί να συνυπάρξει με τον συνάδελφό του. Δεν είναι τυχαίο που στον ανεπτυγμένο κόσμο, προωθείται η ομαδική εργασία και οι δεξιότητες του ομαδικού πνεύματος / διαχείριση έργου με κατανομή αρμοδιοτήτων, αποτελούν βασικά προσόντα πέρα από την περιορισμένη και ασαφή εικόνα του τίτλου σπουδών ή του βαθμού πτυχίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,277 μηνύματα.
Όλοι όσοι μπήκαν μέσα σε αυτό, δε μπήκαν με το ζόρι, πάλεψαν σκίστηκαν στο διάβασμα και επέλεξαν τη συγκεκριμένη σχολή. Όταν ρωτήσεις έναν μαθητή που ετοιμάζεται για την εγγραφή του στο πανεπιστήμιο πώς βλέπει τον εαυτό του μέσα σε αυτό, θα σου πει ότι θα μελετά διεξοδικά, θα κάνει τα πάντα για να τελειώσει στην ώρα του, θα συνεχίσει για μεταπτυχιακά κλπ. Όταν ένα τέτοιο φοιτητικό δυναμικό καταφέρνει μία σχολή να το διαλύσει (κατά 90% κιόλας, όπως λες) μέσα σε μερικές εβδομάδες μαθημάτων, τότε κάτι δεν πάει καλά με τη λειουργία της σχολής. Τέλος.
Και όσο πιο νωρίς γίνει αυτό αντιληπτό, τόσο πιο νωρίς θα μπορέσει να λυθεί το πρόβλημα.
Το οποίο πρόβλημα ποιο είναι; Με ποιο τρόπο ευθύνεται το πανεπιστήμιο;
Το ελληνικό πανεπιστήμιο έχει προβλήματα, αλλά δεν είναι συνετό να λέμε ότι φέρει όλη την ευθύνη. Σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα έγκειται στους ίδιους τους φοιτητές. Το ότι στην αρχή λένε όλοι ότι θα διαβάζουν, θα τελειώσουν στην ώρα τους, θα κάνουν μεταπτυχιακά κι άλλα βαρύγδουπα δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για το αντικείμενο που επέλεξαν; Περισσότερο τέτοιες φράσεις μου θυμίζουν δύο πράγματα. Πρώτον, μου θυμίζουν την κλασική σχολική νοοτροπία "θα είμαι καλός μαθητής, θα γράψω στο διαγώνισμα, θα βγάλω 19 μ.ο". Δεύτερον, με παραπέμπουν σε όνειρα γονέων, υψηλές προσδοκίες από το οικογενειακό περιβάλλον και μια κατευθυνόμενη συμπεριφορά εν γένει. Όλοι πριν καν μπουν στη σχολή τους είναι έτοιμοι να μιλήσουν για μεταπτυχιακά και επιτυχίες στο πανεπιστήμιο, επειδή το περιβάλλον τους τους φουσκώνει τα μυαλά. Έτσι, όταν ξεκινάνε τα μαθήματα, πολύ απλά η πλειονότητα αντιλαμβάνεται ότι μπορεί να έχει στόχους, αλλά δεν ενδιαφέρεται πραγματικά γι΄ αυτό που σπουδάζει. Το βασικό πρόβλημα, εν τέλει, θεωρώ ότι είναι το κατεστημένο της κοινωνίας και των συγγενών που δημιουργούν ήδη στα παιδιά από μικρή ηλικία την πεποίθηση ότι πρέπει να διαβάζουν, γιατί πρέπει να δώσουν πανελλήνιες, γιατί πρέπει να μπουν στο πανεπιστήμιο (και ας περάσουν οπουδήποτε), γιατί πρέπει να κάνουν μεταπτυχιακό, γιατί πρέπει με αυτόν τον τρόπο να πετύχουν. Δεν καλλιεργείται κανέναν ενδιαφέρον για τη γνώση και για το αντικείμενο που θέλουν να σπουδάσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,962 μηνύματα.
Οι ευθύνες των καρεκλοκένταυρων μελών ΔΕΠ που κρύβονται; Σηκώνουν το βάρος της αποκλειστικής ευθύνης για την ποιότητα (άνευ αξιολογήσεων) του προγράμματος σπουδών το οποίο σε πολλά Ελληνικά Τμήματα είναι σε πλήρη απόκλιση με τη διεθνή επιστημονική κοινότητα (χωρίς να περιοριζόμαστε στις επαγγελματικές προοπτικές).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bekker

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bekker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Δύο τρόποι για να καταπολεμηθεί η αδιαφορία του φοιτητή. Ένα, υποχρέωση να περνά όλα του τα μαθήματα εγκαίρως (δηλαδή το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο κάθε έτους) και δεύτερον, επιβολή συμβολικών διδάκτρων 300 ευρώ ανά εξάμηνο. Όποιος δεν ενδιαφέρεται για τη σχολή θα σηκώνεται να φεύγει από το πρώτο εξάμηνο και δε θα κάθεται να κακοφορμίζει, όλα τα άλλα είναι κουβέντα να γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για να τελειώνουν περισσότεροι φοιτητές στην ώρα τους, παράδειγμα νομίζω ότι αποτελεί η δική μου σχολή, με μέσο όρο αποφοίτησης τα 6,5 χρόνια, όταν πολλές από τις άλλες ιατρικές έχουν 7,5 ή και πάνω από 8 χρόνια.

Ο φοιτητής, για να διατηρήσει την επαφή του με τις σπουδές, πρέπει να έχει υποχρεωτική επαφή με το αντικείμενο το σπουδών του. Αυτό μπορεί να σημαίνει από υποχρεωτικά εργαστήρια-φροντιστήρια μέχρι και υποχρεωτικές εργασίες με συγκεκριμένες προθεσμίες, που αναγκαστικά οι φοιτητές δε θα προλάβουν να τεμπελιάσουν και θα έχουν επαφή με την ύλη, έστω κι αν απλώς ακούνε, σε όλο το εξάμηνο.
Από την άλλη πλευρά, σημαντικό ρόλο έχει και η ίδια η εξεταστική. Η εξεταστική των 3 εβδομάδων δε δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αφομοιώσουν την ύλη, ειδικά όταν εκείνοι δε "συνετίζονται" και δε διαβάζουν μέσα στο εξάμηνο. Εναλλακτικά, μπορεί να αυξηθεί η εξεταστική περίοδος έτσι ώστε να προλαβαίνουν να διαβάσουν όλοι όπως πρέπει ή να δίνονται πρόοδοι σε ορισμένα μαθήματα. Επίσης, πολλές πτυχιακές εξεταστικές μέσα στο έτος δίνουν τη δυνατότητα ενός γρήγορου πτυχίου. Τέλος, οι φοιτητές πρέπει να φτιάχνουν το πρόγραμμα της εξεταστικής και όχι η γραμματεία ή όποιος άλλος μόνο και μόνο για να οργανώσει τις διακοπές του, ντροπή λίγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,962 μηνύματα.
Στα Τμήματα που λόγω της επιστήμης, δεν υπάρχουν εργαστήρια τι πρέπει να γίνει; Αυτοί οι φοιτητές ως αυριανοί πτυχιούχοι είναι μέτριου ή κακού επιπέδου επειδή δεν «πιέστηκαν» με εργασίες σε προθεσμίες και υποχρεωτικά εργαστήρια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Δεν είπε αυτό η Σπυριδούλα μη τα μπερδεύεις. Σωστά είπε ότι το να έχεις υποχρεωτικά εργαστήρια και εργασίες βοηθούν στο να κρατήσεις μία επαφή με τα μαθήματα και να μη τα βλέπεις πρώτη φορά στην εξεταστική. Και γενικά για τις σχολές που δεν έχουν κάτι σε υποχρεωτική παρακολούθηση είναι θέμα του φοιτητή με το τι θα κάνει. Δηλαδή να ξέρεις ότι για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου πρέπει να παρακολουθείς τα μαθήματα και να μην είσαι όλη μέρα σε μια καφετέρια γιατί "δεν γαμιέται τώρα αφού δεν έχει παρουσίες".
Και στη δική μου σχολή που σπάνια υπάρχει μάθημα χωρίς εργαστήριο μπορεί κάποιος να πηγαίνει μόνο σε αυτά και να μη πατάει στο αμφιθέατρο. Και δηλαδή αυτό συμβαίνει στην 3η βδομάδα από εκεί που δεν χωρούσαμε είμαστε άπλα (όσοι πάμε ακόμα). Είναι θέμα φοιτητή καθαρά στο πόσο θέλει να ασχολείται με τη σχολή του απλώς όταν σε ζορίζουν ασχολείσαι ίσως πιο πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top