Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ναι παίζει ρόλο το διάβασμα αλλά σκέψου πόσες διδακτικές ώρες χάνονται ή πως διδάσκουν ορισμένοι το μάθημα. Κάποιοι απαιτούν τρελή παπαγαλία των σημειώσεών τους ή του βιβλίου που προτείνουν. Χειρότερη παπαγαλία και από Ιστορία.

Κάποια πράγματα δε μπορείς να τα πεις με δικά σου λόγια.Αν τα πεις με δικά σου λόγια μη χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες-σωστές λέξεις δεν περιγράφεις σωστά αυτό που καλείσαι να εξηγήσεις.
Δεν βλέπω τους καθηγητές να θέλουν παπαγαλία στη σχολή.Να δουν ότι τα κατάλαβες θέλουν.Και το πιο βασικό:μη γράφεις κοτσάνες.Δεν πρόκειται να σε περάσουν κι ας έχει γράψει για 7 στα άλλα θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Για μένα δε θα έπρεπε.Ο ένας παίρνει ένα βαθμό περνώντας κανονικά το μάθημα στο έτος του και ο άλλος τον ίδιο ή μεγαλύτερο βαθμό δίνοντας 6 φορές εξετάσεις στο μάθημα και έχοντας κοπεί τις 5.
Αν ήταν να αξιολογήσεις τους δύο παραπάνω φοιτητές θα τους θεωρούσες ισάξιους?
Ο δεύτερος φοιτητής κάνει μπαμ πως δεν ξέρει να οργανώσει τη δουλειά του.Τώρα αν μετά από 10 προσπάθειες τα καταφέρνει καλά μου είναι αδιάφορο προσωπικά.Εκτός από την απόδοση παράλληλα κοιτάς και το χρόνο επίτευξης ενός στόχου.

Γιατί κοιτάς και τον χρόνο επίτευξης; Όταν κάποιος ζητάει να δει μια αναλυτική τις γνώσεις δεν ψάχνει να δει; Κατά τα άλλα είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι; Ζουν κάτω από τις ίδιες συνθήκες; τι κάνει μπαμ ακριβώς; Κάποιος μπορεί να δουλεύει. Κάποιος μπορεί να έτυχε σε περίπτωση τρελοκομείου καθηγητή. Κάποιος μπορεί να το έκοψε για βελτίωση. Κάποιος μπορεί να είχε κι άλλα ενδιαφέροντα και να έβαλε τη σχολή σε δεύτερη μοίρα, δικαίωμά του.. Στο τέλος τέλος και αυτος που έδωσε κάτι πολλές φορές και ο άλλος που πέρασε κάτι με την πρώτη θεωρητικά την ίδια εξέταση πέρασαν και τις ίδιες γνώσεις απέδειξαν ότι έχουν.

Υπάρχουν πολλοί καλύτεροι τρόποι να καταλάβεις αν κάποιος είναι ώριμος και συνειδητοποιημένος από το να κάνεις υποθέσεις για πράγματα που δεν ξέρεις για τον άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Γιατί κοιτάς και τον χρόνο επίτευξης; Όταν κάποιος ζητάει να δει μια αναλυτική τις γνώσεις δεν ψάχνει να δει; Κατά τα άλλα είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι; Ζουν κάτω από τις ίδιες συνθήκες; τι κάνει μπαμ ακριβώς; Κάποιος μπορεί να δουλεύει. Κάποιος μπορεί να έτυχε σε περίπτωση τρελοκομείου καθηγητή. Κάποιος μπορεί να το έκοψε για βελτίωση. Κάποιος μπορεί να είχε κι άλλα ενδιαφέροντα και να έβαλε τη σχολή σε δεύτερη μοίρα, δικαίωμά του.. Στο τέλος τέλος και αυτος που έδωσε κάτι πολλές φορές και ο άλλος που πέρασε κάτι με την πρώτη θεωρητικά την ίδια εξέταση πέρασαν και τις ίδιες γνώσεις απέδειξαν ότι έχουν.

Υπάρχουν πολλοί καλύτεροι τρόποι να καταλάβεις αν κάποιος είναι ώριμος και συνειδητοποιημένος από το να κάνεις υποθέσεις για πράγματα που δεν ξέρεις για τον άλλο.

Την ίδια λογική βάλτην και στις πανελλήνιες.Ο άλλος μπορεί να δουλεύει,να έχει γονείς άνεργους μπλα μπλα μπλα.
Εκεί δείχνεις κατανόηση αλλά δε θα περάσει στη σχολή που θέλει επειδή είχε προβλήματα.

Στη σφαίρα του πραγματικού δε δίνει κανείς σημασία σε αυτά.Το αποτέλεσμα μετράει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Την ίδια λογική βάλτην και στις πανελλήνιες.Ο άλλος μπορεί να δουλεύει,να έχει γονείς άνεργους μπλα μπλα μπλα.
Εκεί δείχνεις κατανόηση αλλά δε θα περάσει στη σχολή που θέλει επειδή είχε προβλήματα.

Στη σφαίρα του πραγματικού δε δίνει κανείς σημασία σε αυτά.Το αποτέλεσμα μετράει.

μα το ίδιο ισχύει κι εκεί. Είτε περάσεις εκεί που θες με την πρώτη είτε με την τρίτη στην ίδια σχολή θα καταλήξεις. Τα περί εργασίας δεν τα ανέφερα για να πω ότι υπάρχει αδικία κλπ αυτό είναι άλλο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
μα το ίδιο ισχύει κι εκεί. Είτε περάσεις εκεί που θες με την πρώτη είτε με την τρίτη στην ίδια σχολή θα καταλήξεις. Τα περί εργασίας δεν τα ανέφερα για να πω ότι υπάρχει αδικία κλπ αυτό είναι άλλο θέμα.

Πες ότι ο εργοδότης σου σε μια δουλειά σας ζητάει κάθε τόσο να γράψετε μια έκθεση σχετικά με την πορεία ενός project για παράδειγμα και να του την παραδώσετε σε 2 μέρες.
Ο συνάδελφος σου όποτε του αναθέτουν αυτή τη δουλειά γράφει μια αξιοπρεπή έκθεση στην οποία αναφέρονται όλα τα βασικά και την παραδίδει σε 2 μέρες στον προιστάμενό του.
Εσύ παράλληλα δουλεύεις τα βράδια ως μπάρμαν ή κάθε τόσο μαλώνεις με τη γκόμενα σου και δεν έχεις πολύ χρόνο να ασχολείσαι.Κάθε φορά γράφεις μια καλύτερη έκθεση και την παραδίδεις στον προιστάμενό σου μετά από μια εβδομάδα.Καθυστερημένος κατά 5 μέρες δηλαδή.

Το αφεντικό αποφασίζει ότι πρέπει να γίνουν απολύσεις.Μάντεψε ποιος από τους δύο θα απολυθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Πες ότι ο εργοδότης σου σε μια δουλειά σας ζητάει κάθε τόσο να γράψετε μια έκθεση σχετικά με την πορεία ενός project για παράδειγμα και να του την παραδώσετε σε 2 μέρες.
Ο συνάδελφος σου όποτε του αναθέτουν αυτή τη δουλειά γράφει μια αξιοπρεπή έκθεση στην οποία αναφέρονται όλα τα βασικά και την παραδίδει σε 2 μέρες στον προιστάμενό του.
Εσύ παράλληλα δουλεύεις τα βράδια ως μπάρμαν ή κάθε τόσο μαλώνεις με τη γκόμενα σου και δεν έχεις πολύ χρόνο να ασχολείσαι.Κάθε φορά γράφεις μια καλύτερη έκθεση και την παραδίδεις στον προιστάμενό σου μετά από μια εβδομάδα.Καθυστερημένος κατά 5 μέρες δηλαδή.

Το αφεντικό αποφασίζει ότι πρέπει να γίνουν απολύσεις.Μάντεψε ποιος από τους δύο θα απολυθεί.


Ξανά διάβασε τι έγραψες και πες μου αν αυτό λέγεται σωστή αναλογία.
Το μάθημα είτε το περάσεις στην ώρα του είτε 3 εξεταστικές μετά είναι το ίδιο και το αυτό, είσαι ακόμη και τότε φοιτητής, θα έχεις έτσι κι αλλιώς άλλα μαθήματα και απλά θα έχεις μαζί και κάποια προηγούμενα χρωστούμενα. Δεν σου βάζει εκεί κανένας προϊστάμενος deadline, δεν είσαι υποχρεωμένος πουθενά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ξανά διάβασε τι έγραψες και πες μου αν αυτό λέγεται σωστή αναλογία.
Το μάθημα είτε το περάσεις στην ώρα του είτε 3 εξεταστικές μετά είναι το ίδιο και το αυτό, είσαι ακόμη και τότε φοιτητής, θα έχεις έτσι κι αλλιώς άλλα μαθήματα και απλά θα έχεις μαζί και κάποια προηγούμενα χρωστούμενα. Δεν σου βάζει εκεί κανένας προϊστάμενος deadline, δεν είσαι υποχρεωμένος πουθενά.

θα επικαλεστώ πάλι τις σοβαρές χώρες του εξωτερικού,όπως Αγγλία και Γερμανία.
Εκεί είναι βλάκες ή άσχετοι που αν κοπείς 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουν από τη σχολή?
Δεν είναι ισάξιος ένας φοιτητής που περνάει με την πρώτη τα μαθήματα του σε σχέση με έναν άλλο που τα δίνει και τα ξαναδίνει και στο τέλος μπορεί να πάρει και μεγαλύτερο βαθμό.
Ένα βασικό που πρέπει να σου μαθαίνουν και να απαιτούν στην ανώτατη εκπαίδευση είναι να ξέρεις να οργανώνεις τη δουλειά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,897 μηνύματα.
Ξέχασες ένα πράγμα. Τον τρόπο διδασκαλίας-εξέτασης των μαθημάτων. Στη χώρα μας, υπάρχουν και πολλές παρεμβάσεις σε καθηγητές για τους βαθμούς. Δεν είναι και τόσο αξιοκρατικοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
θα επικαλεστώ πάλι τις σοβαρές χώρες του εξωτερικού,όπως Αγγλία και Γερμανία.
Εκεί είναι βλάκες ή άσχετοι που αν κοπείς 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουν από τη σχολή?
Δεν είναι ισάξιος ένας φοιτητής που περνάει με την πρώτη τα μαθήματα του σε σχέση με έναν άλλο που τα δίνει και τα ξαναδίνει και στο τέλος μπορεί να πάρει και μεγαλύτερο βαθμό.
Ένα βασικό που πρέπει να σου μαθαίνουν και να απαιτούν στην ανώτατη εκπαίδευση είναι να ξέρεις να οργανώνεις τη δουλειά σου.
Επισης , στη χωρα μας η τριτοβαθμια εκπαιδευση ειναι δωρεαν αλλα δε βλεπω να το εκτιμαει κανενας αυτο!!!
Συνεχεια τη μειωνουμε συγκρινοντας την με τα συστηματα αλλων χωρων, αλλα δε σκεφτομαστε οτι στις περισσοτερες απο αυτες πληρωνεις για να σπουδαζεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
Δεν είναι ισάξιος ένας φοιτητής που περνάει με την πρώτη τα μαθήματα του σε σχέση με έναν άλλο που τα δίνει και τα ξαναδίνει και στο τέλος μπορεί να πάρει και μεγαλύτερο βαθμό.
Σωστά. Γι αυτό ο 1ος θα κερδίσει τη δυνατότητα να βγει νωρίτερα στην αγορά εργασίας και να διεκδικίσει ευκαιρίες που θα έχανε αν δεν είχε πτυχίο. Θα έχει επίσης ένα βιογραφικό που θα δείχνει ότι πήρε πτυχίο στη ώρα του. Τέλος.
Δε βλέπω κάποιο λόγο να μας νοιάζει αν κάποιος γουστάρει να κόψει 155 φορές ένα μάθημα μέχρι να γράψει το 10.

Εκεί είναι βλάκες ή άσχετοι που αν κοπείς 2η φορά σε μάθημα σε διώχνουν από τη σχολή?
Όχι, απλώς έχουν μια διαφορετική φιλοσοφία που δε ταιριάζει με αυτή του Έλληνα φοιτητή και που δε βλέπω σοβαρό λόγο για να την εφαρμόσουμε κι εδώ. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,897 μηνύματα.
Για ποια αγορά εργασίας λέτε; Αφού οι περισσότεροι στρέφονται για 1 και 2 μεταπτυχιακά μετά τις σπουδές. Οι βαθμοί τους ενδιαφέρουν μόνο γι' αυτό. Για την γνώση, την μάθηση δεν έχω ακούσει κανέναν να μιλάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GlobalMiNd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Όταν όμως φας πόρτα από καλό μεταπτυχιακό,επειδή έχεις 5 στο "διαγώνισμα θρησκευτικών",δεν θα είναι και τόσο γελοίο.

Να αυτο ειναι ανυποφορο στο φορουμ.Πας να γραψεις κατι σωστο και πεταγεται ενας να πεταξει την εξυπναδα του,θεωρωντας σε υποδεεστερο.Απο που και ως που;
Ποσο χαζο ειναι αυτο.Χωρις να εχει καν καμια σχεση με μεταπτυχιακα κλπ,πετας μια αρλουμπα του τυπου ''αν δεν εχει ο αλλος τετοιο βαθμο,δεν περασει σε μεταπτυχιακο,δεν εκεινο,δεν το αλλο..''.Πως φαινεται απο μακρια οτι ενω δεν εχεις καμια σχεση,κρινεις με ελιτιστικο τροπο,εναν αλλο,θεωρωντας πως αυτος ειναι χαζος που δεν τα καταφερε,και οτι εσυ η ιδια και καθε εσυ θα τα καταφερεις.

Να τα παρουμε απο την αρχη;
Αναμεσα στο 8,5-9 και στο 5 που ειπες περιλαμβανεται κατι περισσοτερο απο το 99,9% των φοιτητων.Το γεγονος οτι σε καποια τμηματα ειναι αδυνατον να εχεις βαθμο πτυχιου,8,5-9,εσενα δεν σου λεει τιποτα;Οκ,νταξει μπορει να χει ο πρωτος των πρωτων,αυτος που ειναι ιδιοφυια,αυτος που δοθηκε αποκλειστικα στην επιστημη χωρις να αναπτυξει κοινωνικες σχεσεις ως φοιητης,πιστευεις ολοι οι αλλοι ειμαστε χαζοι ε;Ο καθενας πρεπει να ζει με τις επιλογες που οριζεις ποιος και γιατι;Ας σοβαρευτουμε και λιγο.

Λολ.Ειλικρινα απεχθανομαι τετοιες αποψεις.Και κυριως οταν βλεπω 17 χρονα σαν την Ερμινα παραπανω με σχεση με την νομικη κατι λιγοτερο απο την καθημερινη παρακολουθηση του ακρως οικογενειακον,να μιλανε για διδακτορικο..Δεν ειναι θεμα το να χει κανεις ονειρα,ειναι να ειναι προσγειωμενος.Και γω οχι μονο ειχα παλεψει να χω πανω απο 8 στη σχολη μου,αλλα ειχα φαει και καθε σκατο για αυτο,καθε μελος δεπ,καθε καθηγητικη παρανοια.Τωρα κοιτωντας πισω,μακαρι να τα αλλαζα ολα,γιατι βλεπω δεν αξιζε την πιεση και τον κοπο και ειλικρινα δεν ντρεπομαι να το πω.Για αυτο μιλαω.Μπας και παραδειγματιστει κανεις.Σημασια εχει η ουσια του μαθηματος.Αυτο να γινει αυτοσκοπος.Εχοντας ως αυτοσκοπο να βγαλω πανω απο 5795906596 βαθμο πτυχιου οδηγεισαι σε ασχημους δρομους.

Υγ Επειδη τωρα θα ξανααπαντησεις και δεν εχω ορεξη να αναλυω το αυτονοητο,καλημερα.Οταν καποτε ξυπνησεις,θα δεις οτι το 5 που σου κλεινει πορτες οπως εσυ λες,σου ανοιγει πολλες εκαστοτε με το τμημα.Oταν και αμα ''μεγαλωσεις'',ελπιζω να το καταλαβεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deina

Νεοφερμένος

Η deina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Να καταθέσω και εγώ την άποψή μου
Όποιος διαβάζει ( διαβάζει όμως - γιατί πολλοί, ξεφυλλίζοντας την προηγούμενη της εξεταστικής 5 σελίδες, νομίζουν ότι διαβάζουν) θα περνάει εύκολα τα μαθήματα και μάλιστα με καλούς βαθμούς. Το αν θα πάρει 9 ή 10 εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από τον καθηγητή για πολλούς λόγους με κυριότερο το κόμπλεξ τους (σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά). Κάποιοι δεν βάζουν 10 γιατί έτσι γουστάρουν, κάποιοι γιατί δεν σε γνωρίζουν, κάποιοι γιατί δεν τους έχεις γλείψει, κάποιοι γιατί δεν σε έχουν δει ποτέ στο μάθημά τους, κάποιοι γιατί νομίζουν ότι το άριστα είναι το 7 και για διάφορους άλλους λόγους. Έχω άπειρα παραδείγματα από όλες τις περιπτώσεις. Κάποιοι βάζουν εύκολα 10 γιατί τους κλάφτηκες, γιατί ξέρουν ότι είσαι της παράταξης, γιατί κάθε μέρα τρίβεσαι γύρω τους κτλ κτλ κτλ
Θα αναφέρω ένα παράδειγμα γενικά από αυτά που έζησα: σε ένα μάθημα το αμφιθέατρο είχε 800 άτομα !!!! φοιτητές που το χρωστούσαν 5-6 χρόνια, άλλαξε ο καθηγητής και τρέξαν όλοι να το δώσουν. Το αποτέλεσμα ? Πέρασαν όλοι !!!!!!!!!!!! γιατί ? ας σκεφτεί ο καθένας ότι θέλει...
Όσο για τα πτυχία με βαθμούς πάνω από 9 -9,5 κατά τη γνώμη μου δεν είναι και τόσο αντικειμενικά - πάντα κρίνοντας από τη δική μου σχολή - εκεί παίζει "γλείψιμο" οποιασδήποτε μορφής.
Το κακό - για μένα - πιστεύω ότι είναι πως οι φοιτητές μαθαίνουν τα συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο από τα 18 και να μην προσπαθούν μέσω διαβάσματος να πετύχουν κάτι - έχουν ανακαλύψει την εύκολη λύση και έτσι θα συνεχίσουν και εκτός σχολής - οι πλάγιοι τρόποι γίνονται "νόμιμοι". Πάντως το φταίξιμο είναι των καθηγητών γιατί αυτοί έχουν τον τελευταίο λόγο και ενώ θα έπρεπε να τους βάζουν στη θέση τους αρέσκονται σε αυτόν τον τρόπο. Αυτό για μένα είναι κατάντια του καθηγητή και φυσικά αυτό συμβαίνει και εκτός ορίων σχολών.
Αυτά τα ωραία αποκόμισα από τις σπουδές μου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -ευτυχώς έμαθα και ορισμένα πράγματα διαβάζοντας προσωπικά και όχι παρακολουθώντας ... άλλοστε λίγοι αξίζουν να τους παρακολουθείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να "γλείψεις" έναν καθηγητή ? με τενεκέ λάδι απο το χωριό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να "γλείψεις" έναν καθηγητή ? με τενεκέ λάδι απο το χωριό?

με τενεκέ λάδι δε ξέρω αλλά σαν συμπεριφορά γλυψίματος όχι απλά γίνεται, σε μερικές περιπτωσάρες επιβάλλεται κιόλας αν θες 10 πχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deina

Νεοφερμένος

Η deina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να "γλείψεις" έναν καθηγητή ? με τενεκέ λάδι απο το χωριό?

Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις βρίσκεσαι σε καλό δρόμο - ή μήπως όχι ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Αυτή την συμπεριφορά του γλειψίματος μπορεί να μου την περιγράψει κάποιος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αυτή την συμπεριφορά του γλειψίματος μπορεί να μου την περιγράψει κάποιος?

Αυτό το ψεύτικο ενδιαφέρον για οτιδήποτε έχει να κάνει ( ή και όχι ) με το μάθημα, να του πιάνεις τη συζήτηση σε κάθε διάλειμμα και μετά από κάθε μάθημα, να κάνεις χαζές ερωτήσεις ή χαζές απαντήσεις στο μάθημα κλπ. Δηλαδή οκ δε λέω πολλοί μπορούν να έχουν μια Α κάβλα με κάποιον τομέα, άντε και με τη σχολή γενικότερα αλλά πόσοι θα κάτσουν να πρήξουν τον καθηγητή για μια δήθεν απορία που είχαν σε μια λεπτομέρια της υποπερίπτωσης της υποπερίπτωσης από κάτι που ανέφερε μεν στο μάθημα αλλά δεν αναλώθηκε και τόσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GlobalMiNd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Εγω μεχρι και προσωπικα θεληματα εχω δει να κανουν.

Να φερνουν καφεδες,φαγητο απο φουρνο κοκ.Αξιοπρεπεια να μην εχεις,μην ανησυχεις μια χαρα τη βρισκεις τη λυση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,897 μηνύματα.
Υγ Επειδη τωρα θα ξανααπαντησεις και δεν εχω ορεξη να αναλυω το αυτονοητο,καλημερα.Οταν καποτε ξυπνησεις,θα δεις οτι το 5 που σου κλεινει πορτες οπως εσυ λες,σου ανοιγει πολλες εκαστοτε με το τμημα.Oταν και αμα ''μεγαλωσεις'',ελπιζω να το καταλαβεις.

Με αυτό τι θες να πεις; :hmm::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top