Δε με ενδιαφέρει αυτό που σπουδάζω

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Η κοινη λογικη🙂.Βεβαια εγω προφανως αναφερομαι στα πολυ καλα πανεπιστημια τους, τα οποια σαφεστατα ειναι καλυτερα απο αυτα που ανεφερες, αλλα ναι εχεις δικιο υπαρχουν πολλα που ειναι υποδεεστερα των ελληνικων και των κυπριακων.
Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις σε αυτές τις περιπτώσεις.
Αλλά είναι πολύ πιθανό ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο στην Κύπρο να είναι πολύ πιο φτηνό από ένα (υπερεκτιμημένο) καλό πανεπιστήμιο στην Αγγλία που φουσκώνει τις τιμές στον θεό.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
Η κοινη λογικη🙂.Βεβαια εγω προφανως αναφερομαι στα πολυ καλα πανεπιστημια τους, τα οποια σαφεστατα ειναι καλυτερα απο αυτα που ανεφερες, αλλα ναι εχεις δικιο υπαρχουν πολλα που ειναι υποδεεστερα των ελληνικων και των κυπριακων.

Πας όπου μπορείς και έχεις τα φράγκα.Το σίγουρο είναι οτι πρέπει να αξιοποιήσεις οτι έχεις.
Κανείς δεν θα σε κρίνει επειδή δεν είχες λεφτά να πας στο top πανεπιστήμιο.Ούτε χρειάζεται για τις περισσότερες δουλειές. Εαν η έρευνα δεν είναι αυτό που θες,τότε ούτως η άλλως στην δουλειά "φτιάχνεσαι" :P.

Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις σε αυτές τις περιπτώσεις.
Αλλά είναι πολύ πιθανό ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο στην Κύπρο να είναι πολύ πιο φτηνό από ένα (υπερεκτιμημένο) καλό πανεπιστήμιο στην Αγγλία που φουσκώνει τις τιμές στον θεό.

Ye,όπως της Αγγλίας & της Αμερικής.Οι περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν εξαιρετικό επίπεδο(ακόμα και η Ελλάδα) σε πολύ λογικές τιμές ή και δωρεάν. Μακάρι εαν είχες αρκετά λεφτά να μπορούσες να σπρώξεις τις γνώσεις μέσα στο κεφάλι σου. Αλλά δυστυχώς επειδή σκας 50K τον χρόνο δεν σημαίνει οτι το κεφάλι σου θα γεννάει τις χρυσές σκέψεις . Ούτε οτι θα σου διδάξουν εξωγήινα πράγματα. Τα ίδια διδάσκονται παντού.Αυτό που αλλάζει κυρίως είναι το κέφι των εμπλεκόμενων,η νοοτροπία κτλπ.

Ο φίλος πάντως θα μπορούσε να μάθει και μια έξτρα γλώσσα κάποια στιγμή. Δεν είναι ανάγκη να περιορίζεται μόνο στα Αγγλικά εφόσον θεωρούνται δεδομένα πλέον.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
@Hacker13 μαθε και γαλλικα.Ειναι αρκετα ευκολα μεχρι το b2(το γνωριζω εκ πειρας),βεβαια χρειαζονται το χρονο τους και διαβασμα, και θα σου χρησιμευσουν αρκετα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Η κοινη λογικη🙂.Βεβαια εγω προφανως αναφερομαι στα πολυ καλα πανεπιστημια τους, τα οποια σαφεστατα ειναι καλυτερα απο αυτα που ανεφερες, αλλα ναι εχεις δικιο υπαρχουν πολλα που ειναι υποδεεστερα των ελληνικων και των κυπριακων.

Noμίζω ότι τα δημόσια Πανεπιστήμια της κεντρικής Ευρώπης χωρών που έχουν μια ιστορική ταυτότητα τον 16-18ο αιώνα, είναι πολύ καλύτερα από τα υπερεκτιμημένα Πανεπιστήμια της Αγγλίας και Ολλανδίας ως προς την άποψη μόνο των Ελλήνων που για κάποιο λόγο τα έχουν εκθειάσει. H Αγγλία σε επίπεδο επιστημονικής αξιοπιστίας νομίζω έχει χάσει έδαφος στις θετικές επιστήμες λόγω των εκπτώσεων που κάνει σε "μοδάτα" και "ελαφριά" προγράμματα σπουδών για τη αγορά και μαθήματα γύρω από συγκεκριμένα θέματα. Επίσης η ταχύρρυθμη λογική σπουδών για κάποιο λόγο δεν αποδίδει καλά στην πράξη. Η Αγγλία για κάποιο λόγο δικό της, δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις δικές της πιστοποιήσεις γλώσσας και όχι τόσο στο ακαδημαϊκό προφίλ κάποιου για σπουδές. Πολλά προγράμματα σπουδών είναι απλά κομμένα κεφάλαια επιστημονικών αντικειμένων με σκοπό να παράγει υπερ-εξειδικευμένες πιστοποιήσεις που τα ονομάζει προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά.

Από Ολλανδή γνωστή μου που σπούδαζε Αυστρία, για κανένα λόγο δεν ήθελε να κάνει διδακτορικό στη χώρα της. Η κοπέλα θεωρούσε ότι η Αυστρία ήταν "οδοστρωτήρας" στις απαιτήσεις ως Πανεπιστημιακό σύστημα με απίστευτη έμφαση στη λεπτομέρεια άσχετα αν τα Πανεπιστήμιά της είναι δημόσια, χωρίς δίδακτρα κλπ. Ακόμη και Τσεχία να πάει κάποιος, το πρόγραμμα σπουδών Φυσικής στο ιστορικό Πανεπιστήμιο του Καρόλου από τον 14ο αιώνα, δεν το λες και εύκολο.

Οι πρώην χώρες (ή τμήματα άλλων χωρών) της Αυστριακής Αυτοκρατορίας:

  • Ουγγαρία
  • Τιρόλο Β.Ιταλίας (νυν Ιταλία μέχρι Μεράνο στα νότια)
  • Σλοβενία
  • Σλοβακία
  • Τσεχία
  • Κροατία
  • Ρουμανία

έχουν πολλά καλά στοιχεία από την Αυστριακή Πανεπιστημιακή δομή, δηλαδή, τη Γερμανόφωνη κουλτούρα σκέψης, διδασκαλίας και έρευνας. Κάποιες χώρες από αυτές λόγω της Σοβιετικής τους πορεία μετά το 1918, έχασαν την αίγλη της παλαιάς Γερμανικής τους ταυτότητας ως μέλη της Αυτοκρατορικής συνομοσπονδίας. Όποιος έχει ταξιδέψει στη Γερμανία και Αυστρία θα δει ότι η πολεοδομική οργάνωση είναι ακριβώς η ίδια από το αρχιτεκτονικό σχέδιο πόλης μέχρι τις στάσεις λεωφορείου με το γράμμα Η (Haltestelle).
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Τα δημόσια Πανεπιστήμια σε χώρες τις κεντρικής Ευρώπης
  • δεν έχουν δίδακτρα σπουδών ή αν έχουν, είναι μια συμβολική συμμετοχή στη φοιτητική ένωση
  • δίνουν έμφαση στην ακαδημαϊκή προσέγγιση των σπουδών και στην καθαρή έρευνα χωρίς πολιτικές σκοπιμότητες και παρεμβάσεις με άλλους σκοπούς (βλ. Αγγλία, Κύπρος και ιδιωτικοποίηση)
  • οι καθηγητές είναι ό,τι καλύτερο ερευνητικά υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κλάδο τους με απίστευτο εύρος γνώσεων, πολυθεματικότητας και δημοσιεύσεων στα καλύτερα περιοδικά του κόσμου, εκδόσεις βιβλίων στην Springer, Dovers, κλπ
  • νεανικό διδακτικό προσωπικό με θέληση και όρεξη να είναι δίπλα στον φοιτητή χωρίς αγκυλωτικές νοοτροπίες και ιδεοληψίες αριστερές, δεξιές, πράσινες, κόκκινες και πίτσες μπλε.
Έτσι ούτε πολιτικές παρατάξεις θα δείτε να αλωνίζουν και να διακόπτουν την διδακτική, ερευνητική και ακαδημαϊκή δραστηριότητα αλλά ούτε προγράμματα σπουδών με επίκεντρο μόνο ότι λέει η αγορά εργασίας των πολυεθνικών. Έχουν ξεχωρίσει για πολλά χρόνια την έννοια της πολιτικής ιδεοληψίας από την έρευνα. Στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε αν ο Λένιν ήταν κομμουνιστής και σε ποια συνιστώσα του αριστερισμού.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως έκανα λάθος συμπλήρωση μηχανογραφικου. Τα μόρια μια χαρά ήταν. Δεν έπρεπε να σπουδάσω οικονομικά. 😭
Τα οικονομικά είναι πιο μούρικα από τη νοσηλευτική. Υποσυνείδητα κατηγορείς τους γονείς αλλά εσύ ήσουν αυτός που πήρες την τελική απόφαση.

Το λάθος που κάνουν οι υποψήφιοι είναι ότι σπουδάζουν αυτό που θέλουν και όχι με βάση αυτό που θα τους δώσει δουλειά στο μέλλον. Και υπάρχει και το παραμύθι αν σου αρέσει αυτό που κάνει, θα μπορέσεις να το κάνεις βιώσιμο. Γι' αυτό το καλύτερο είναι να ρωτάνε άτομα >30 και όχι φοιτητές που ζουν μια ουτοπία και δεν έχουν ιδέα για το μέλλον μετά τη σχολή.

Αν διάλεγες νοσηλευτική δεν ξέρεις τι θα γινόταν απλώς υποθέτεις. Πιθανότατα θα είχες εργασία αλλά θα είχες κακή ποιότητα ζωής (κυκλικό ωράριο, βρωμιά, σωματική αλλά και πνευματική κούραση). Ίσως θα έγραφες στο ischool και θα κατηγορούσες τους γονείς που σε αφησαν να πας νοσηλευτική.

Εγώ στη θέση σου, θα έκανα έναρξη επαγγέλματος και θα άνοιγα λογιστικό γραφείο.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
@J.Cameron, επέλεξα να συνεχισω τις μετεπτυχιακες σπουδες στην Κύπρο, κυρίως λόγω του ότι δεν έχω σκοπό να μείνω στο εξωτερικό. Κύπρο ή Ελλάδα θα μείνω, συνειδητή επιλογή, άρα τα μεταπτυχιακά της Κύπρου στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο με καλύπτουν πλήρως. Επίσης, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο το γεγονός πως είχα παρακολουθησει μαθήματα στο Βέλγιο και δεν με ενθουσίασε ο όλος τρόπος διδασκαλίας (στο KU Leuven).

Τα πανεπιστήμια στην Αγγλία και τα 2 θεωρούνται πολύ καλά, προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι και δεν θα έλεγα ότι αξίζουν τόσα διθυραμβικά σχόλια, είναι στα τοπ 15 του κόσμου και τα 2.

Τα πανεπιστήμια στην Ολλανδια θεωρούνται καλά, δεν έχουν την φήμη των συγκεκριμένων Αγγλικών πανεπιστημίων, ωστόσο, πολλοί γνωστοί μου θα πάνε εκεί για σπουδές.

Ήξερα ότι θα συνεχίσω τις σπουδές στην Κύπρο, πριν τελειώσω τις προπτυχιακές. Τώρα θα μπορούσες να με ρωτήσεις γιατί έκανα αιτήσεις στην Ολλανδια και την Αγγλία. Επειδή είχα χρόνο πολύ ελεύθερο (τελείωσα στα 3.5 χρόνια το πτυχίο, αλλά έπρεπε να περιμένω ένα εξάμηνο για την αποφοίτηση). Επομένως, είπα να κάνω αιτήσεις σε διαφορά προγράμματα, 6 στο σύνολο. Τα αντικείμενα σπουδών μάλιστα ήταν άσχετα μεταξύ τους. Το ένα μάλιστα, ήταν μαύρα θεωρητικό και έπρεπε να συνεχίσω σε διδακτορικό επίπεδο σπουδών. Τα υπόλοιπα ήταν καλύτερα σε θέμα αποκατάστασης στην Κύπρο, ωστόσο, όχι ξεκάθαρα εντελώς.

Επίσης, έκανα αίτηση γιατί μού έλεγαν οι φίλοι μου και κάτι καθηγητές μου. Επειδή, είχα καλό CV, όπως λένε, ήταν κρίμα να μην το αξιοποιήσω και ότι θα με δεχόντουσαν σίγουρα. Και έτσι έκανα αίτηση.

Για το οικονομικό κομμάτι που αναφέρθηκε. Στην Ολλανδια ήταν φθηνά πολύ τα δίδακτρα 2100 περίπου. Στην Αγγλία ήταν αρκετά πιο ακριβά 15-27χιλιαδες ευρώ. Στην Κύπρο πήρα πλήρη υποτροφία στο ένα μεταπτυχιακο, στο άλλο δεν μου έδωσαν κάτι. Δεν έκανα κάποια ενέργεια για υποτροφία σε κανένα πανεπιστήμιο. Ενδεχομένως, να μου έδιναν και στα αλλά προγράμματα αν έκανα, βάσει ακαδημαϊκής επίδοσης κλπ, απλώς δεν μπήκα στον κόπο.

Το μεταπτυχιακο που κάνω το πληρώνω εγώ είναι κάποιες χιλιάδες ευρώ.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Η Αγγλια θεωρω οτι ειναι πιο πολυ για οικονομικες σπουδες (business schools, βλ. lse) και για σπουδες ιατρικης και δευτερευοντως για θετικες και θεωρητικες επιστημες.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
(τελείωσα στα 3.5 χρόνια το πτυχίο, αλλά έπρεπε να περιμένω ένα εξάμηνο για την αποφοίτηση).

Κάτσε, δεν παίζει και έξω ό,τι παίζει στην Ελλάδα που μπορείς να τελειώσεις στα ν-1 εξάμηνα από όσα προβλέπονται από το πρόγραμμα σπουδών - στην περίπτωσή σου, δηλαδή, στα 7;
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Βασίλη, ειναι 4 χρόνια σπουδών το πτυχίο. Μπορείς να πάρεις βεβαίωση ολοκλήρωσης σπουδών. Αλλά η αποφοίτηση γινεται μόνο καλοκαίρι Ιούνιο. Επομένως, ένα εξάμηνο περιμένεις την αποφοίτηση.
 

Ria99

Νεοφερμένος

Η Ria99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
γεια σας. σπουδαζω σε παιδαγωγικη σχολη και λογικα αποφοιτω αυτο το εξαμηνο. ομως, δεν με ενδιαφερει καθολου η διδασκαλια. η σχολη ηταν η πρωτη μου επιλογη και σε ολη την διαρκεια των σπουδων μου που αρεσαν τα αντικειμενα των μαθηματων ομως η κυριοτερη -για να μην πω η μοναδικη- προοπτικη εργασιας της σχολης μου δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου. οπως επισης δεν με ενδιαφερει να μαζεψω 200 τυπικα προσοντα, χωρις να θελω να τα αποκτησω πραγματικα, για να εργαστω ως αναπληρωτρια. πραγματικα ειμαι σε μεγαλο μπερδεμα και σε συγχυση οσο περναει ο καιρος και πλησιαζω προς το πτυχιο και ειδικοτερα οταν οι δικοι μου με ρωτανε τι θα κανω απο του χρονου, ποτε θα διοριστω και μην τυχον δεν προσπαθησω να ''διοριστω''. εν παση περιπτωσει, υπαρχουν καποιοι τομεις στην εκπαιδευση οι οποιοι με ενδιαφερουν αλλα ειναι δυσκολο να τους στοχεψω σε αυτους απο τα 22-23 μου χρονια.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
γεια σας. σπουδαζω σε παιδαγωγικη σχολη και λογικα αποφοιτω αυτο το εξαμηνο. ομως, δεν με ενδιαφερει καθολου η διδασκαλια. η σχολη ηταν η πρωτη μου επιλογη και σε ολη την διαρκεια των σπουδων μου που αρεσαν τα αντικειμενα των μαθηματων ομως η κυριοτερη -για να μην πω η μοναδικη- προοπτικη εργασιας της σχολης μου δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου. οπως επισης δεν με ενδιαφερει να μαζεψω 200 τυπικα προσοντα, χωρις να θελω να τα αποκτησω πραγματικα, για να εργαστω ως αναπληρωτρια. πραγματικα ειμαι σε μεγαλο μπερδεμα και σε συγχυση οσο περναει ο καιρος και πλησιαζω προς το πτυχιο και ειδικοτερα οταν οι δικοι μου με ρωτανε τι θα κανω απο του χρονου, ποτε θα διοριστω και μην τυχον δεν προσπαθησω να ''διοριστω''. εν παση περιπτωσει, υπαρχουν καποιοι τομεις στην εκπαιδευση οι οποιοι με ενδιαφερουν αλλα ειναι δυσκολο να τους στοχεψω σε αυτους απο τα 22-23 μου χρονια.

Καλησπέρα Ρία,θα βοηθούσε να μας πεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις εσύ. Γιατί φαίνεται οτι κάτι έχεις στο μυαλό σου, δεν είναι απλά ότι νιώθεις χαμένη και σε σύγχυση αλλά πιο πολύ αναποφάσιστη για το πως θα το κάνεις. Πάντως, δεν θα ήταν κακή ιδέα να σκεφτείς μερικά καλά μεταπτυχιακά. Το βασικό πτυχίο δίνει βάσεις και την βασική μορφή στο γνωσιακό σου επίπεδο, αλλά τις "λεπτομέρειες" τις συμπληρώνεις με το μεταπτυχιακό. Ανάλογα λοιπόν με το τι θα επιλέξεις, μπορείς να κάνεις πολύ διαφορετικά πράγματα απο τον μέσο απόφοιτο της σχολής σου.
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
γεια σας. σπουδαζω σε παιδαγωγικη σχολη και λογικα αποφοιτω αυτο το εξαμηνο. ομως, δεν με ενδιαφερει καθολου η διδασκαλια. η σχολη ηταν η πρωτη μου επιλογη και σε ολη την διαρκεια των σπουδων μου που αρεσαν τα αντικειμενα των μαθηματων ομως η κυριοτερη -για να μην πω η μοναδικη- προοπτικη εργασιας της σχολης μου δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου. οπως επισης δεν με ενδιαφερει να μαζεψω 200 τυπικα προσοντα, χωρις να θελω να τα αποκτησω πραγματικα, για να εργαστω ως αναπληρωτρια. πραγματικα ειμαι σε μεγαλο μπερδεμα και σε συγχυση οσο περναει ο καιρος και πλησιαζω προς το πτυχιο και ειδικοτερα οταν οι δικοι μου με ρωτανε τι θα κανω απο του χρονου, ποτε θα διοριστω και μην τυχον δεν προσπαθησω να ''διοριστω''. εν παση περιπτωσει, υπαρχουν καποιοι τομεις στην εκπαιδευση οι οποιοι με ενδιαφερουν αλλα ειναι δυσκολο να τους στοχεψω σε αυτους απο τα 22-23 μου χρονια.

Καλησπέρα Ρία , υπάρχουν διάφορα πράγματα που μπορείς να κάνεις με πτυχίο παιδαγωγικού εκτός από διδασκαλία αλλά χρειάζεσαι μεταπτυχιακό (πχ θα μπορούσες να κάνεις κάτι στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού) . Αλλά όπως είπε και ο Σαμαελ είναι καλύτερα να μας πεις τι σε ενδιαφέρει εσένα να κάνεις επαγγελματικά.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
γεια σας. σπουδαζω σε παιδαγωγικη σχολη και λογικα αποφοιτω αυτο το εξαμηνο. ομως, δεν με ενδιαφερει καθολου η διδασκαλια. η σχολη ηταν η πρωτη μου επιλογη και σε ολη την διαρκεια των σπουδων μου που αρεσαν τα αντικειμενα των μαθηματων ομως η κυριοτερη -για να μην πω η μοναδικη- προοπτικη εργασιας της σχολης μου δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου. οπως επισης δεν με ενδιαφερει να μαζεψω 200 τυπικα προσοντα, χωρις να θελω να τα αποκτησω πραγματικα, για να εργαστω ως αναπληρωτρια. πραγματικα ειμαι σε μεγαλο μπερδεμα και σε συγχυση οσο περναει ο καιρος και πλησιαζω προς το πτυχιο και ειδικοτερα οταν οι δικοι μου με ρωτανε τι θα κανω απο του χρονου, ποτε θα διοριστω και μην τυχον δεν προσπαθησω να ''διοριστω''. εν παση περιπτωσει, υπαρχουν καποιοι τομεις στην εκπαιδευση οι οποιοι με ενδιαφερουν αλλα ειναι δυσκολο να τους στοχεψω σε αυτους απο τα 22-23 μου χρονια.

Αυτό το "δεν με ενδιαφέρει καθόλου" το έλεγα και εγώ στην προοπτική να δουλέψω ως Λογιστής αλλά το μεταπτυχιακό στην Τραπεζική το λάτρεψα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Πάντα ως φοιτητές ακόμη και στα τελευταία εξάμηνα των σπουδών μπορεί να υπάρξουν διάφορες στιγμιαίες συγκυρίες που να μας κάνουν να πούμε "δεν με ενδιαφέρει αυτό που σπουδάζω". Δυστυχώς επειδή ο χρόνος των σπουδών περνάει γρήγορα και η γνώση των μαθημάτων δεν αφομοιώνεται εύκολα όπως και το γεγονός ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια παρέχουν επιδερμική εικόνα των σπουδών πέρα από το "μάθημα στον πίνακα ή εργαστήριο" οι περισσότεροι φοιτητές έχουν μηδενική ιδέα των σπουδών τους: έτσι δεν μπορούν να βρουν διεξόδους ή να αφοσιωθούν σε κάποιον τομέα και να δουλέψουν εκεί. Πλέον δεν μετράει σε ποια επιστήμη είναι κάποιος και παίρνει πτυχίο όσο τι τομέα ή υποτομέα τομέα της επιστήμης του έχει ακολουθήσει.

Είναι αρκετά επιφανειακή η άποψη "δεν μου αρέσει αυτό που σπουδάζω" από την στιγμή που δεν ορίζεται ως ένα κεφάλαιο αλλά ως μια επιστήμη με δενδροειδή μορφή. Δηλαδή ένας φοιτητής στα 18-22 έτη δοκίμασε όλα τα κλαδιά του δέντρου της επιστήμης του, όπως αυτή διαμορφώνεται το 2021 με τις τελευταίες ερευνητικές δημοσιεύσεις και έβγαλε την απόφαση μετά από μια γερή δόση σεξ και ρουφηξιάς τσιγάρου τινάζοντας τη στάχτη στο πάτωμα, ότι δεν του κάνει; Δουλευόμαστε όπως πάντα σε αυτό το φόρουμ και χώρα;


:morning1:
 

Ria99

Νεοφερμένος

Η Ria99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. η αληθεια ειναι οπως ανεφερα και στο προηγουμενο μηνυμα μου οτι δεν με ενδιαφερει τοσο η διδασκαλια και οχι γενικα οι σπουδες μου, απο τις οποιες ειμαι αρκετα ευχαριστημενη.

πραγματι, σκεφτομαι διαφορα πραγματα αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορω να τα πραγματοποιησω και να βρω δουλεια μεσω απο αυτα με ρεαλιστικους ορους. σιγουρα θα ηθελα να κανω καποιο μεταπτυχιακο απλα οχι του χρονου πρωτον για να μαζεψω χρηματα, δευτερον για να σκεφτω τι θα ηθελα να κανω και τριτον να βελιτωθω στις ξενες γλωσσες που με ενδιαφερουν. θα μου αρεσε κατι πχ σε διοικηση, ειτε να συνεχιζα για ερευνα ακομα και αν ακουγομαι ονειροπαρμενη η ψωνισμενη προπτυχιακη φοιτητρια η ακομα και διοικηση ανθρωπινου δυναμικου οπως ειπε παραπανω ο tsiobieman.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. η αληθεια ειναι οπως ανεφερα και στο προηγουμενο μηνυμα μου οτι δεν με ενδιαφερει τοσο η διδασκαλια και οχι γενικα οι σπουδες μου, απο τις οποιες ειμαι αρκετα ευχαριστημενη.

πραγματι, σκεφτομαι διαφορα πραγματα αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορω να τα πραγματοποιησω και να βρω δουλεια μεσω απο αυτα με ρεαλιστικους ορους. σιγουρα θα ηθελα να κανω καποιο μεταπτυχιακο απλα οχι του χρονου πρωτον για να μαζεψω χρηματα, δευτερον για να σκεφτω τι θα ηθελα να κανω και τριτον να βελιτωθω στις ξενες γλωσσες που με ενδιαφερουν. θα μου αρεσε κατι πχ σε διοικηση, ειτε να συνεχιζα για ερευνα ακομα και αν ακουγομαι ονειροπαρμενη η ψωνισμενη προπτυχιακη φοιτητρια η ακομα και διοικηση ανθρωπινου δυναμικου οπως ειπε παραπανω ο tsiobieman.

Πίστεψε με,υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βρήκαν αυτό που τους αρέσει όσο τίποτα άλλο, και έβγαλαν περισσοτερα λεφτά από κάτι που θεωρούσαν πιο ριψοκίνδυνο ,σε σχέση με μια συνηθισμένη και πιο ασφαλή οικονομικά επιλογή.

Είσαι νέα χωρίς πολλές υποχρεωσεις και σύντομα θα έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου. Είναι η καλύτερη στιγμή να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα και να ρισκάρεις λίγο. Πολλές φορές βιαζόμαστε να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά ,και να τα περιορίσουμε σε ένα κουτάκι. Αυτό όμως συχνά δεν δουλεύει γιατί αλλά περιμένανε και αλλά γίνονται. Και το χειρότερο ειναι ότι βάζοντας τόσους περιορισμούς χάνουμε άλλες ευκαιρίες που ίσως να δούλευαν με τον τρόπο που είχαμε φανταστεί και μας αρέσει.

Δες μεταπτυχιακά που σε ενδιαφέρουν και κάνε αιτήσεις. Εάν αυτό σε οδηγήσει κάποια στιγμή στην έρευνα έχει καλώς. Μα πάνω από όλα να είσαι ανοιχτομυαλη. Ακόμα δηλαδή και με διοίκηση να ασχοληθείς, δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσες να μάθεις πράγματα και για διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .και γενικά , εάν κάτι σου ακούγεται ενδιαφέρον απλά δοκίμασε το λίγο για αρχή. Πήγαινε σε κάποιο συνέδριο,διάβασε κάνα βιβλίο μιλά με κανέναν άνθρωπο. Γιατί απλούστατα η ζωή είναι περίπλοκη και ποτέ δεν ξέρεις πως από ένα απλό πράγμα μπορεί να επηρεαστεί.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γεια σας. σπουδαζω σε παιδαγωγικη σχολη και λογικα αποφοιτω αυτο το εξαμηνο. ομως, δεν με ενδιαφερει καθολου η διδασκαλια. η σχολη ηταν η πρωτη μου επιλογη και σε ολη την διαρκεια των σπουδων μου που αρεσαν τα αντικειμενα των μαθηματων ομως η κυριοτερη -για να μην πω η μοναδικη- προοπτικη εργασιας της σχολης μου δεν με ενδιαφερει πραγματικα καθολου. οπως επισης δεν με ενδιαφερει να μαζεψω 200 τυπικα προσοντα, χωρις να θελω να τα αποκτησω πραγματικα, για να εργαστω ως αναπληρωτρια. πραγματικα ειμαι σε μεγαλο μπερδεμα και σε συγχυση οσο περναει ο καιρος και πλησιαζω προς το πτυχιο και ειδικοτερα οταν οι δικοι μου με ρωτανε τι θα κανω απο του χρονου, ποτε θα διοριστω και μην τυχον δεν προσπαθησω να ''διοριστω''. εν παση περιπτωσει, υπαρχουν καποιοι τομεις στην εκπαιδευση οι οποιοι με ενδιαφερουν αλλα ειναι δυσκολο να τους στοχεψω σε αυτους απο τα 22-23 μου χρονια.
εχει και αλλα πραγματα να κανεις. Γι αυτο υπαρχουν και τα μεταπτυχιακα, ετσι ωστε να σου δωσουν την ευκαιρια μεσω αυτων να εξειδικευτεις σε κατι που σε ενδιαφερει, απο τη στιγμη που οπως αναφερεις αυτο δεν ειναι η διδασκαλια. Για παραδειγμα θα μπορουσες να δουλεψεςι στο HR μιας εταιρείας. ΜΠορεις να κανεις και αλλα πραγματα. Ωστοσο προς το παρον μεχρι να τα βρεις αυτα, κανε τα χαρτια σου για αναπληρωτρια και θα βρεις και αυτο που θες :)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top