Δε με ενδιαφέρει αυτό που σπουδάζω

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Λοιπόν με μαθηματική ακρίβεια με το τωρινο σύστημα κανενας απόφοιτος Πε2 της γενιάς μου και έπειτα( και υποθέτω και πολλες γενιες πριν απο εμενα) δεν θα μπει ποτε σε σχολείο. Ούτε σαν αναπληρωτής. Ούτε στο πιο απομακρυσμένο μέρος της Ελλάδας. Οσα μεταπτυχιακά και πτυχία και να κάνει κάποιος δε θα μπει. Εγω λοιπόν αυτη τη πληροφορία δεν την ήξερα.

Παίδες, αγαπητά μέλη, νέοι μαθητές εν δυνάμει φοιτητές επιστημών που σχετίζονται με το δημόσιο (εκπαίδευση, υγεία κλπ) δεν θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβετε ότι η χώρα σε επίπεδο δημοσιονομικών:
  • έχει χρεοκοπήσει
  • οι τράπεζες κοιτάζουν να διαχειριστούν κόκκινα δάνεια (ρωτήστε τους γονείς σας για να πάθετε την πλάκα της ζωής σας αν δεν ξέρετε) και βγάζουν τα κόστη από τη ζημιά με τα παράβολα, πληρωμές, κλπ
  • το δημόσιο δεν προσλαμβάνει σε κανονικές θέσεις από το 2008 (πριν 12 χρόνια ...λες και ήταν χθες) με συνυπογραφή όλων των κομμάτων της Βουλής (απόφαση των δανειστών).
Με αυτά τα δεδομένα, απορώ πόση βλακεία πρέπει να υπάρχει σε ορισμένους να λένε το ψέμα "ποτέ δεν ξέρεις πως θα είναι η αγορά σε 5 χρόνια από τώρα" λες και στα 5 χρόνια θα γίνουν κοσμογονικές αλλαγές, όταν δεν έγιναν 40 χρόνια. Μετά από 12 χρόνια ηλικιακής ωρίμανσης, βλέπω ότι απλά οι τότε ελπιδοφόροι που μου έλεγαν να περιμένω γενικά και αόριστα, απέκτησαν φαλάκρα και κοιλιά, ενώ δείχνουν πιο γερασμένοι ενώ πλέον λένε ότι ζούσαν σε μια αυταπάτη.

Δεν είναι κακό να πούμε την αλήθεια και ας μας βρίζετε. Κάποια πράγματα είναι υπεράνω των δυνάμεών σας και πρέπει να ξυπνήσετε από τον λήθαργο της αναμονής. Η ζωή τρέχει και είναι στο χέρι σας. Το κράτος δεν πάει με την δική σας λογική και τα θέλω σας.

@Alizoula2 νομίζω ότι η κατάσταση αυτή βολεύει τους πολιτικούς για την διαιώνιση του φαινομένου του ρουσφετιού που ουσιαστικά ισχυροποιεί τον πολιτικό ως παράγοντα εξουσίας. Η όμορφη Ελλάδα έχει ακόμη θεσμό δημογεροντίας αλλά με κουστούμι. Ο άλλος στην απόγνωσή του να βρει δουλειά, θα πάει στον πολιτικό, στον ιεράρχη κλπ οπότε έτσι γίνεται η δουλειά. Οι δε πολιτικοί, ντόπιοι δημοτικοί παράγοντες ενισχύουν τις καρέκλες τους και ο κόσμος απλά ψευτοβολεύεται.

Δεν είναι μιζέρια αυτό, ούτε αρνητική σκέψη αλλά η πραγματικότητα: απλή και κυνική.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Όλες οι σχολές έχουν κάποιον λόγο ύπαρξης.

τώρα με τι όρους χαρακτηρίζουμε μια σχολή ως σχολαρα, δεν γνωρίζω, αν το πας βάσει επαγγελματικής αποκατάστασης, το οποίο είναι το σημαντικότερο αντικειμενικό κριτήριο, σίγουρα δεν θεωρούνται καλές επιλογές, οι καθηγητικές σχολές.

Σίγουρα λέμε να επιλέγει κάποιος αυτό που του αρέσει, και είμαι από τους πρώτους, που το υποστηρίζει. Ωστόσο, πρέπει να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι περισσότεροι που θα σπουδάσουν αυτό το οποίο τους αρέσει, θα βρεθούν να κάνουν άσχετες δουλειές για να βιοπορισθούν. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για το επαγγελματικό κομμάτι και την αποκατάσταση, το οποίο πρέπει να το κοιτάζουμε μαζί με το τι μας αρέσει, ε καλύτερα να πάει σε άλλη σπουδή...
Απο την αποψη επιστημονικου ενδιαφεροντος τις χαρακτηρισα ως σχολαρες. Αν το παμε στην επαγγελματικη αποκατασταση φυσικα και δεν ενδείκνυνται ως καλες επιλογες. Αλλα ειναι κριμα γενικως να βλεπεις νεα παιδια να "χαραμιζονται" σε αστυνομικες σχολες πχ (ελαχιστοι γουσταρουν να γινουν αστυνομικοι, απλως πανε για την αποκατασταση) ενω θα μπορουσαν με βαση τις δυνατοτητες που εχουν να γίνουν επιστημονες.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Ξέρεις, δεν είναι αρκετό να έχει κάποιος τις δυνατότητες να γίνει επιστήμονας, αλλά θέλει και θέληση, και υπομονή, και ενδιαφέρον και τρομερές θυσίες. Πάνω από όλα να θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς με την επιστήμη.

Κανείς δεν χαραμίζεται σε αστυνομικές, πυροσβεστικές, στρατιωτικές σχολές. Όποιος θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με την επιστήμη, δεν βρίσκει μαξιλάρι παρηγοριάς στα σώματα ασφαλείας και τα 900-1000 ευρώ. Προσπαθεί να γίνει επιστήμονας και βρίσκει το δρόμο του κάπου. Αν αξίζει να γίνει κάποιος επιστήμονας και το θέλει πραγματικά, δεν χαμπαριάζει για τα 900 ευρώ.

Επιστήμονας δεν γίνεται κανείς με το στανιό. Επίσης, επιστήμονες δεν θα γίνουν οι 100 από τους 2000 απόφοιτους, αλλά οι 5-10 από αυτούς.

Στα λόγια και στα θέλω είμαστε όλοι πρώτοι των πρώτων, στις πράξεις, όμως, από τους τελευταίους είμαστε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
👨‍⚕️👨‍⚕️👨‍⚕️👩‍⚕️👩‍⚕️👩‍⚕️🧬🩸🌡🧼🔬🩹🩺🏨🏨🏨🏥🏥🏥🚑🚑🚑🚑🥼🥼🥼🥼👨‍⚕️👨‍⚕️👨‍⚕️
Βγαινω λίγο έξω από το θέμα όμως πέρα από την πλάκα η επιλογή της ιατρικής ως επάγγελμα είναι κυρίως λόγω επιρροών της κοινωνίας πχ εχει κύρος λέγεσαι doctor βγάζεις πολλά χρήματα θεραπεύεις άτομα και είναι αρκετά ελκυστική και σε εμένα. Συνήθως οποιαδήποτε άλλη επιλογή εκτός από αυτής της σχολής τις περισσότερες φορές σου φαίνεται περίεργη και στο τέλος πάντα θα ψαχνεις την ιατρική. Δυστυχώς αν σε κάποιων του αρέσει αρκετά η σχολή το μόνο που πρέπει να κανει είναι να ακολουθησει το όνειρο του

Λυπάμαι που θα στο χαλάσω, αλλά αυτό το κύρος είναι μόνο στο μυαλό σου και φυσικά σε κάποιους αργόσχολους Έλληνες. Σε άλλες χώρες που κοιτάζουν μπροστά και υπάρχει ισορροπημένη σκέψη, υπάρχει άλλη προσέγγιση. Νισάφι με την Ιατρική.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όλες οι σχολές έχουν κάποιον λόγο ύπαρξης.

τώρα με τι όρους χαρακτηρίζουμε μια σχολή ως σχολαρα, δεν γνωρίζω, αν το πας βάσει επαγγελματικής αποκατάστασης, το οποίο είναι το σημαντικότερο αντικειμενικό κριτήριο, σίγουρα δεν θεωρούνται καλές επιλογές, οι καθηγητικές σχολές.

Σχολάρα χαρακτηρίζεται κάτι με βάση μια υγιή οικονομία. Το παράδειγμα της Ελλάδας δεν πιάνει. Είμαστε ειδική χώρα και σε μη κανονικότητα. Αυτή την διαπίστωση με λίγη οικονομία μπορείς να την αντιληφθείς διαβάζοντας ένα οικονομικό περιοδικό και να δεις τι παίζει σε διεθνή κλίμακα. Στην Ελλάδα καμία βασική επιστήμη δεν έχει χρησιμότητα στην εγχώρια οικονομία. Αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα να αποφεύγεται μια τέτοια επιλογή προς χάρη των σωμάτων ασφαλείας. Επίσης δεν είναι φυσιολογικό η πλειονότητα των νέων παιδιών να θέλουν μόνο σώματα ασφαλείας ως επαγγελματική επιλογή. Κάτι δεν πάει καλά σ' αυτό με σκοπιμότητα του κράτους...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 816 μηνύματα.
Λυπάμαι που θα στο χαλάσω, αλλά αυτό το κύρος είναι μόνο στο μυαλό σου και φυσικά σε κάποιους αργόσχολους Έλληνες. Σε άλλες χώρες που κοιτάζουν μπροστά και υπάρχει ισορροπημένη σκέψη, υπάρχει άλλη προσέγγιση. Νισάφι με την Ιατρική.

Μην ανησυχείς δεν μου το χαλάς, κατά έμε και η βοτανική έχει κάποιο κύρος όμως όπως είπα δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ το κύρος. Η ιατρική είναι η επιστήμη της θεραπείας ενώ η βοτανική η επιστήμη που εξετάζει καθε είδους φυτών, την γενετική, ανάπτυξη τους και πολλά άλλα ( Ας μην ξεχνάμε για όποιον ξέρει, η χρωματογραφια ανακαλύφτηκε από βοτανολόγο) και αν στο μέλλον δουλεύω σε εργαστήριο ή νοσοκομείο στην Ολλανδία στο μέλλον δεν με ενδιαφέρει. Αυτή τη στιγμή το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα αποκτήσω αυτές τις γνώσεις. Θα δώσω επίσης πανελλήνιες ξανά και θα βαλω τα δυνατά μου, αν είναι γραφτό να γίνω γιατρός μια χαρά αν δεν είναι δεν πειράζει
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Λυπάμαι που θα στο χαλάσω, αλλά αυτό το κύρος είναι μόνο στο μυαλό σου και φυσικά σε κάποιους αργόσχολους Έλληνες. Σε άλλες χώρες που κοιτάζουν μπροστά και υπάρχει ισορροπημένη σκέψη, υπάρχει άλλη προσέγγιση. Νισάφι με την Ιατρική.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Σχολάρα χαρακτηρίζεται κάτι με βάση μια υγιή οικονομία. Το παράδειγμα της Ελλάδας δεν πιάνει. Είμαστε ειδική χώρα και σε μη κανονικότητα. Αυτή την διαπίστωση με λίγη οικονομία μπορείς να την αντιληφθείς διαβάζοντας ένα οικονομικό περιοδικό και να δεις τι παίζει σε διεθνή κλίμακα. Στην Ελλάδα καμία βασική επιστήμη δεν έχει χρησιμότητα στην εγχώρια οικονομία. Αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα να αποφεύγεται μια τέτοια επιλογή προς χάρη των σωμάτων ασφαλείας. Επίσης δεν είναι φυσιολογικό η πλειονότητα των νέων παιδιών να θέλουν μόνο σώματα ασφαλείας ως επαγγελματική επιλογή. Κάτι δεν πάει καλά σ' αυτό με σκοπιμότητα του κράτους...
απο τα ωραιοτερα μυνηματα που χεις γραψει :teasing:
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
@archaios19

Προσωπικά δε με ενοχλεί.
Ειναι αυτό που λες το κυριότερο πρόβλημα είναι οτι είμαστε παρα πολλοί.

Οπως κι εγω μπορώ να διδάξω την ιστορία του σχολειου και εσύ μπορείς να διδάξεις αρχαία.

Εξάλλου μετα θα ξεκινήσουν και αλλοι διαχωρισμοί του τυπου εσυ τελείωσες ΜΝΕΣ και εγω κλασσικο αρα να μη διδάσκεις αρχαία.

Κάποιος που τελείωσε το ιστορικό μια χαρα μπορεί να γίνει καταπληκτικός καθηγητής αρχαίων.
Εσυ σίγουρα θα γινόσουν καταπληκτικός καθηγητής.
Και ειναι χρόνια κεκτημένο .
Θα ήταν περίεργο ξαφνικά να τους πάρουμε θα δικαιώματα.

Το θεμα ειναι τι θα κανουν ολοι αυτοι οι απόφοιτοι ΠΕ2.

Το πρόβλημα υπήρχε ηδη οταν ανοίγαμε φιλολογίες στην Καλαμάτα , και τμήματα ιστορίας στην Κέρκυρα.

Μη πιασουμε κι ολα τα φιλοσοφικών σπουδών και φπψ(τωρα εφυγε το ψ ομως).
Ο.τι δε ξεραμε στην Ελλάδα τι δικαιώματα να του δωσουμε του δίναμε δικαιώματα φιλολόγων.
Το αποτέλεσμα;
22 σχολές που βγαίνεις φιλολόγους, με πολλούς εισακτέους η καθε μια για να μη μενει παραπονεμενος κανενας ότι δε μπήκε στο Πανεπιστήμιο.

Αν μεναμε στα πεντε - έξι τμήματα με μεγάλη ιστορία και λίγους εισακτέους (Εκπα, απθ, Ιωάννινα, κρητη) - δηλαδη πες 500/ 600 ατομα να έσπαζαν σε αυτα τα τμήματα,μια χαρα θα ήμασταν.

Θες να ανοίξεις και τμημα φιλοσοφίας και ιστοριας και Εθνολογίας γιατί η επιστήμη προχωράει ;
Σεβαστό αλλα μη του δώσεις δικαιώματα φιλόλογου .
Και οποιος θελει να παει.
Εγω καταλαβαίνω οτι αυτές οι σχολές ειναι τρομερα ενδιαφέρουσες αλλα καπως πρέπει να γίνεται ενας διαχωρισμός.
Ασε που δε συγκρίνεται η δυσκολία και έτσι τελειώνουν με πολυ υψηλότερους μ.ο συνήθως.
Δε λεω οτι ειναι εύκολα παιδιά please dont get offended.

Ειναι ενα επάγγελμα που οπως και να το κάνουμε εξαρτάται σε πολυ μεγαλο βαθμο απο το δημόσιο , περισσότερο απο καθε αλλο.

Οπως και οι δάσκαλοι και γενικά οι καθηγητικές σχολές.
Ο δάσκαλος ούτε ιδιαίτερα δε μπορεί να κανει.

Δεν μπορείς να δημιουργήσεις παρα πολλούς, ειναι απλο.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
@Alizoula2 συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες.Οι σχολες του 1ου παιδιου( με εξαιρεση την νομικη) ειναι τελειωμενες.Τελεια και παυλα.Παντως λυπαμαι ιδιαιτερα για αυτους τους αποφοιτους και για τα παιδια που σπουδαζουν σε αυτες τις σχολες και περισσοτερο για την απαξιωση αυτων των σχολων, καθως οπου δεν υπαρχει ζητηση υπαρχει και απαξιωση.Για αυτο δεν θα χασει ποτε την αιγλη της η ιατρικη.Το 1ο παιδιο εχει τελειωσει.

Δεν προκειται τουλαχιστον για τα επομενα 15 χρονια να ανοιξουν οι πινακες.Οσο και να το ελπιζουμε.Δεν συμφερει το κρατος.Και ειναι απολυτως κατανοητο.Προκειμενου να παρουσιασει πρωτογενη πλεονασματα και να αυξηθει το ΑΕΠ, εξοικονομει χρηματα απο την εκπαιδευση.Τι να κανουμε, ετσι ειναι.Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οταν ξανανοιξουν οι πινακες για διορισμο, η διαδικασια αυτη πρεπει να γινει 3 φορες πιο δυσκολη, ωστε να διακριθουν μονο οι αριστοι.Κακα τα ψεματα πηγαινες στις εξετασεις του ΑΣΕΠ, εγραφες και περναγες.Και αυτο αποτυπωνεται στην ποιοτητα του διδακτικου προσωπικου.Μονο ετσι μπορει να βελτιωθει η ποιοτητα της εκπαιδευσης.

Εκει που πιστευω οτι συμφωνουμε ολοι ειναι στο μετρο των διορισμων.Δεν μπορει ο Ανδρεας και ο Πακης να διοριζανε αβερτα, μονο και μονο για να ικανοποιησουν τους συνδικαλιστες.Ο ρυθμος των διορισμων πρεπει να γινει με βαση το δικαστικο σωμα.Στο δικαστικο γινεται ανανεωση καθε χρονο και μια χαρα βολευονται και ουτε υπαρχει συμφορηση.

Μην ξεχναμε οτι και αλλες χωρες εχουν χρεοκοπησει.Στις αλλες χωρες δεν γινονται ρουσφετια?Φυσικα και ναι.Στις αλλες χωρες δεν υπαρχει νεποτισμος?Θελετε να σας θυμησω πως ηταν η Γερμανια μετα τον Β παγκοσμιο πολεμο?Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
@archaios19

Προσωπικά δε με ενοχλεί.
Ειναι αυτό που λες το κυριότερο πρόβλημα είναι οτι είμαστε παρα πολλοί.

Οπως κι εγω μπορώ να διδάξω την ιστορία του σχολειου και εσύ μπορείς να διδάξεις αρχαία.

Εξάλλου μετα θα ξεκινήσουν και αλλοι διαχωρισμοί του τυπου εσυ τελείωσες ΜΝΕΣ και εγω κλασσικο αρα να μη διδάσκεις αρχαία.

Κάποιος που τελείωσε το ιστορικό μια χαρα μπορεί να γίνει καταπληκτικός καθηγητής αρχαίων.
Εσυ σίγουρα θα γινόσουν καταπληκτικός καθηγητής.
Και ειναι χρόνια κεκτημένο .
Θα ήταν περίεργο ξαφνικά να τους πάρουμε θα δικαιώματα.

Το θεμα ειναι τι θα κανουν ολοι αυτοι οι απόφοιτοι ΠΕ2.

Το πρόβλημα υπήρχε ηδη οταν ανοίγαμε φιλολογίες στην Καλαμάτα , και τμήματα ιστορίας στην Κέρκυρα.

Μη πιασουμε κι ολα τα φιλοσοφικών σπουδών και φπψ(τωρα εφυγε το ψ ομως).
Ο.τι δε ξεραμε στην Ελλάδα τι δικαιώματα να του δωσουμε του δίναμε δικαιώματα φιλολόγων.
Το αποτέλεσμα;
22 σχολές που βγαίνεις φιλολόγους, με πολλούς εισακτέους η καθε μια για να μη μενει παραπονεμενος κανενας ότι δε μπήκε στο Πανεπιστήμιο.

Αν μεναμε στα πεντε - έξι τμήματα με μεγάλη ιστορία και λίγους εισακτέους (Εκπα, απθ, Ιωάννινα, κρητη) - δηλαδη πες 500/ 600 ατομα να έσπαζαν σε αυτα τα τμήματα,μια χαρα θα ήμασταν.

Θες να ανοίξεις και τμημα φιλοσοφίας και ισοτοριας και Εθνολογίας γιατί η επιστήμη προχωράει ;
Σεβαστό αλλα μη του δώσεις δικαιώματα φιλόλογου .
Και οποιος θελει να παει.
Εγω καταλαβαίνω οτι αυτές οι σχολές ειναι τρομερα ενδιαφέρουσες αλλα καπως πρέπει να γίνεται ενας διαχωρισμός.
Ασε που δε συγκρίνεται η δυσκολία και έτσι τελειώνουν με πολυ υψηλότερους μ.ο συνήθως.
Δε λεω οτι ειναι εύκολα παιδιά please dont get offended.

Ειναι ενα επάγγελμα που οπως και να το κάνουμε εξαρτάται σε πολυ μεγαλο βαθμο απο το δημόσιο , περισσότερο απο καθε αλλο.

Οπως και οι δάσκαλοι και γενικά οι καθηγητικές σχολές.
Ο δάσκαλος ούτε ιδιαίτερα δε μπορεί να κανει.

Δεν μπορείς να δημιουργήσεις παρα πολλούς, ειναι απλο.
ποσοι συνολικα φιλολογοι βγαινουνε απο τα 22 τμηματα που ανεφερες??συνολικα φετος στα 8 τμηματα μαθηματικων μπαινουνε 1677 ατομα
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
ποσοι συνολικα φιλολογοι βγαινουνε απο τα 22 τμηματα που ανεφερες??συνολικα φετος στα 8 τμηματα μαθηματικων μπαινουνε 1677 ατομα

Αυτό είναι πριν 4 χρόνια περίπου. Σίγουρα δεν θα έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
@Alizoula2 συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες.Οι σχολες του 1ου παιδιου( με εξαιρεση την νομικη) ειναι τελειωμενες.Τελεια και παυλα.Παντως λυπαμαι ιδιαιτερα για αυτους τους αποφοιτους και για τα παιδια που σπουδαζουν σε αυτες τις σχολες και περισσοτερο για την απαξιωση αυτων των σχολων, καθως οπου δεν υπαρχει ζητηση υπαρχει και απαξιωση.Για αυτο δεν θα χασει ποτε την αιγλη της η ιατρικη.Το 1ο παιδιο εχει τελειωσει.

Δεν προκειται τουλαχιστον για τα επομενα 15 χρονια να ανοιξουν οι πινακες.Οσο και να το ελπιζουμε.Δεν συμφερει το κρατος.Και ειναι απολυτως κατανοητο.Προκειμενου να παρουσιασει πρωτογενη πλεονασματα και να αυξηθει το ΑΕΠ, εξοικονομει χρηματα απο την εκπαιδευση.Τι να κανουμε, ετσι ειναι.Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οταν ξανανοιξουν οι πινακες για διορισμο, η διαδικασια αυτη πρεπει να γινει 3 φορες πιο δυσκολη, ωστε να διακριθουν μονο οι αριστοι.Κακα τα ψεματα πηγαινες στις εξετασεις του ΑΣΕΠ, εγραφες και περναγες.Και αυτο αποτυπωνεται στην ποιοτητα του διδακτικου προσωπικου.Μονο ετσι μπορει να βελτιωθει η ποιοτητα της εκπαιδευσης.

Εκει που πιστευω οτι συμφωνουμε ολοι ειναι στο μετρο των διορισμων.Δεν μπορει ο Ανδρεας και ο Πακης να διοριζανε αβερτα, μονο και μονο για να ικανοποιησουν τους συνδικαλιστες.Ο ρυθμος των διορισμων πρεπει να γινει με βαση το δικαστικο σωμα.Στο δικαστικο γινεται ανανεωση καθε χρονο και μια χαρα βολευονται και ουτε υπαρχει συμφορηση.

Μην ξεχναμε οτι και αλλες χωρες εχουν χρεοκοπησει.Στις αλλες χωρες δεν γινονται ρουσφετια?Φυσικα και ναι.Στις αλλες χωρες δεν υπαρχει νεποτισμος?Θελετε να σας θυμησω πως ηταν η Γερμανια μετα τον Β παγκοσμιο πολεμο?Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Εγώ προσωπικά δεν λυπάμαι καθόλου ούτε τον εαυτό μου ούτε και τους υπόλοιπους φοιτητές των τμημάτων του πρώτου πεδίου. Το μέλλον είναι δυσοίωνο, αλλά με θέληση και αυτοθυσία όλα γίνονται. Επίσης, μην έχεις την εντύπωση ότι η σταδιοδρομία για τους αποφοίτους της Νομικής είναι προδιαγεγραμμένη. Ενώ υπάρχουν πολλές επαγγελματικές διέξοδοι , υπάρχει τεράστιος αριθμός ανέργων πτυχιούχων Νομικής.Ιδιαίτερα όσον αφορά το επάγγελμα του δικηγόρου, αν δεν υπάρχει στην οικογένεια δικηγορικό γραφείο, η εύρεση εργασίας είναι αρκετά δύσκολη και κοπιαστική. Για αυτό θεωρώ πως δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι με τους ισχυρισμούς μας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
@Alizoula2 συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες.Οι σχολες του 1ου παιδιου( με εξαιρεση την νομικη) ειναι τελειωμενες.Τελεια και παυλα.Παντως λυπαμαι ιδιαιτερα για αυτους τους αποφοιτους και για τα παιδια που σπουδαζουν σε αυτες τις σχολες και περισσοτερο για την απαξιωση αυτων των σχολων, καθως οπου δεν υπαρχει ζητηση υπαρχει και απαξιωση.Για αυτο δεν θα χασει ποτε την αιγλη της η ιατρικη.Το 1ο παιδιο εχει τελειωσει.

Η Νομική; :lol: Η Ελλάδα έχει κάπου 45.000 πτυχιούχους νομικής στο επάγγελμα δικηγόρου που ισοδυναμεί με άλλες 5 χώρες της Ευρώπης μαζί...εκτός όσοι είναι συμβολαιογράφοι, νομικοί τράπεζας κλπ. Μόνο η Σουηδία έχει 3.500 δικηγόρους όσους μόνο η Πάτρα περίπου. :crazy: Ούτε επίτηδες να το έκαναν.


Δεν έχω δει ακόμη σχόλιο στο μέτρο να δέχεται κανονικούς φοιτητές (δηλαδή από πανελλήνιες) και το ΕΑΠ. Σε αυτό που συμφωνούμε είναι ότι παράγουμε φοιτητές.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Δεν είναι σε καλή μοίρα ούτε η Νομική στην Ελλάδα. Αν έχεις δικηγορικό γραφείο λόγω οικογένειας και το οποίο έχει δουλειά, είναι περίπτωση διαφορετική. Αυτό εξάλλου ισχύει για κάθε επάγγελμα, αν έχεις φροντιστήριο, ιατρείο, λογιστικό γραφείο κλπ.

Το να αρχίζεις από το 0 ως φοιτητής Νομικής, μόνο ευοίωνο δεν θα το χαρακτήριζα το μέλλον. Θέλει αρκετό κόπο και πολλή προσπάθεια για να βρεις εργασία.
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 816 μηνύματα.
Δεν είναι σε καλή μοίρα ούτε η Νομική στην Ελλάδα. Αν έχεις δικηγορικό γραφείο λόγω οικογένειας και το οποίο έχει δουλειά, είναι περίπτωση διαφορετική. Αυτό εξάλλου ισχύει για κάθε επάγγελμα, αν έχεις φροντιστήριο, ιατρείο, λογιστικό γραφείο κλπ.

Το να αρχίζεις από το 0 ως φοιτητής Νομικής, μόνο ευοίωνο δεν θα το χαρακτήριζα το μέλλον. Θέλει αρκετό κόπο και πολλή προσπάθεια για να βρεις εργασία.
Από οτι ξέρω έχοντας ένα φιλο που σπουδάζει νομική οι περισσότεροι το γνωρίζουν αυτο και επιδιώκουν να γίνουν είτε συμβολαιογράφοι είτε δικαστές προετοιμάζοντας από τώρα για τις εξετάσεις για να γίνεις δικαστής. Είναι λίγοι που ανοίγουν πλέον δικηγορικά γραφεία.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
ποσοι συνολικα φιλολογοι βγαινουνε απο τα 22 τμηματα που ανεφερες??συνολικα φετος στα 8 τμηματα μαθηματικων μπαινουνε 1677 ατομα
Εκατσα και μετρησα ποσοι εχουν επαγγελματικα δικαιωματα φιλολογων. Συνολο 22 σχολες και εισακτεοι (!) 4.000 ατομα. Αντε να απορροφηθουν τωρα ολοι αυτοι. Ουτε σε 10 ζωες δεν το βλεπω να γινεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το όνειρο του δικαστικού σώματος είναι στην ίδια μοίρα με το όνειρο του διδακτορικού/έρευνας. Όλοι το έχουν, 2% το κάνουν.
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά δεν λυπάμαι καθόλου ούτε τον εαυτό μου ούτε και τους υπόλοιπους φοιτητές των τμημάτων του πρώτου πεδίου. Το μέλλον είναι δυσοίωνο, αλλά με θέληση και αυτοθυσία όλα γίνονται. Επίσης, μην έχεις την εντύπωση ότι η σταδιοδρομία για τους αποφοίτους της Νομικής είναι προδιαγεγραμμένη. Ενώ υπάρχουν πολλές επαγγελματικές διέξοδοι , υπάρχει τεράστιος αριθμός ανέργων πτυχιούχων Νομικής.Ιδιαίτερα όσον αφορά το επάγγελμα του δικηγόρου, αν δεν υπάρχει στην οικογένεια δικηγορικό γραφείο, η εύρεση εργασίας είναι αρκετά δύσκολη και κοπιαστική. Για αυτό θεωρώ πως δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι με τους ισχυρισμούς μας.
Συγνωμη αμα σε εθιξα και δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.Ωστοσο, εσυ αποτελεις εξαιρεση.Εχεις εναν στοχο και προσπαθεις να τον επιτυχεις.Αυτο ομως ισχυει για τους υπολοιπους φοιτητες του ιστορικου?Φυσικα και οχι.Η νομικη, θεωρω, εν συγκρισει με τις υπολοιπες σχολες της θεωρητικης ειναι σε καλυτερη μοιρα, παρολο που παραγει παρα πολλους υποψηφιους.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πόσο ακόμα θα ακούμε για τους "κακομοίρηδες" του πρώτου πεδίου; Ειλικρινά τώρα.
Το πρώτο πεδίο είναι αναγκαίο όσο είναι και τα υπόλοιπα. End of story.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Ακομα και να μην καταληξουν στα σχολεια αυτα τα ατομα είναι ντροπή να βλεπεις τοσο χαμηλες βασεις σε αυτες τις σχολαρες. Γιατι για σχολαρες προκειται αντικειμενικα (φιλολογια, ιστορικο, μαθηματικο, φυσικο, κτλπ.).

Και Οικονομικών Επιστημών Τρίπολης σχολάρα είναι με βάση στα 16000 μόρια κάποτε και τώρα έφτασε στα 7000 μόρια. Ελεος 😡
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πόσο ακόμα θα ακούμε για τους "κακομοίρηδες" του πρώτου πεδίου; Ειλικρινά τώρα.
Το πρώτο πεδίο είναι αναγκαίο όσο είναι και τα υπόλοιπα. End of story.

Στο πέμπτο πεδίο οικονομίας να δεις τι γίνεται. Οι βάσεις έχουν πιάσει πάτο.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Και Οικονομικών Επιστημών Τρίπολης σχολάρα είναι με βάση στα 16000 μόρια κάποτε και τώρα έφτασε στα 7000 μόρια. Ελεος 😡
Εχουν ξεφτιλιστει τα παντα ρε. Αντι να κλεισουν καμια σχολη μπας και απορροφηθουν μερικοι, ανοίγουν συνεχεια νέες σχολες χωρις λογο και αιτια. Ωρες ωρες απορω αν το εχουν βαλει στοχο να διωξουν ολη τη νεολαια στο εξωτερικο με την πολιτικη που ακολουθουν....
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top