Γενικό -  Γιατί διαλέξατε Θεωρητική;

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
διαφωνείς με το γεγονός ότι οι περισσότεροι νεοέλληνες είναι στόκοι; :hmm:

Είναι στόκοι όχι γιατί δεν έχουν μυαλό αλλά γιατί κανείς δεν τους έδωσε το έναυσμα να το καλλιεργήσουν. Δεν κάθονται να ψαχτούν γιατί κανείς δεν τους δίνει το ερέθισμα. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν μόνοι τους, αλλά και πάλι δεν ασχολούνται γιατί επαναπαύονται με το παρόν σύστημα. Οπότε μην κατηγορείς εξ ολοκλήρου τους ίδιους.
Δεν υπάρχει ηλιθιότητα εκτός αν κάποιος διαθέτει νοητικά προβλήματα.


Ε καλά ότι είναι ζώα είναι, απλά της θεωρητικής έχουν το έξτρα μειονέκτιμα ότι δεν μπορούν να λύσουν μαθηματικα
ΚΑΜΙΑ επιστήμη δεν είναι κατώτερη της άλλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Μεταξυ Αρχαιων και Μαθηματικων τα Αρχαια ειναι πιο δυσκολα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimX

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Μεταξυ Αρχαιων και Μαθηματικων τα Αρχαια ειναι πιο δυσκολα

Θα μας τρελάνεις;
Βασικά μάλλον τρολλαρεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Detp

Νεοφερμένος

Ο Detp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ανδόρρα (Ευρώπη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Μας έχετε τρελάνει ρε θετικοτεχνολογικοί με την δυσκολία των μαθηματικών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Είναι στόκοι όχι γιατί δεν έχουν μυαλό αλλά γιατί κανείς δεν τους έδωσε το έναυσμα να το καλλιεργήσουν. Δεν κάθονται να ψαχτούν γιατί κανείς δεν τους δίνει το ερέθισμα. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν μόνοι τους, αλλά και πάλι δεν ασχολούνται γιατί επαναπαύονται με το παρόν σύστημα. Οπότε μην κατηγορείς εξ ολοκλήρου τους ίδιους.
Δεν υπάρχει ηλιθιότητα εκτός αν κάποιος διαθέτει νοητικά προβλήματα.


ΚΑΜΙΑ επιστήμη δεν είναι κατώτερη της άλλης.

1. Δεν κατηγόρησα ότι ίδιος ο νεοέλληνας ευθύνεται γι αυτή την κατάσταση, κάθε άλλο. Πιστεύω ακράδαντα ότι το ίδιο το πολιτικό σύστημα επιδιώκει μέσω του συγκεκριμένου συστήματος παιδείας να καταφέρει αυτό το πράγμα. Άλλωστε ποτέ δεν κατηγόρησα τους ίδιους

2. Δεν νομίζω ότι υποτίμησα καμία επιστημή, είπα απλά (και με δόση ειρωνείας σε όλη την φράση) ότι απλά δεν θα ξέρουν μαθηματικά. Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι το πήραν στα σοβαρά, μάλλον το χιούμορ μου δεν είναι τόσο καλό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Θα μας τρελάνεις;
Βασικά μάλλον τρολλαρεις...
οχι δε τρολαρω αληθεια λεω τα αρχαια ειναι πιο δυσκολα. Tα αρχαια ειναι μια ξενη γλωσσα ουσιαστικα και για να τα κατανοησεις χρειαζεται προχωρημενη μαθηματικη σκεψη.
Αντιθετως τα μαθηματικα του λυκειου ειναι απλα εφαρμογη πρωτοκολλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Ειλικρινά δεν ξέρω πως διαμόρφωθηκε η ιδέα της θεωρητικής στο μυαλό μου.Απλώς το ήθελα.
Στο γυμνάσιο ήμουν πιο πολύ των άλλων μαθημάτων παρά των αρχαίων..Δηλαδή εκεί που μαθηματικά-φυσική έγραφα 20άρια αρχαία έγραφα 16.
Αλλά το θέμα μου ήταν οτι δεν είχα βάσεις και δεν είχα καθίσει να ασχοληθώ παραπάνω.Στην πρώτη λυκείου άρχισα να ασχολούμαι με γραμματική και συντακτικό και έτσι το αποφάσισα.
Δεν μετανιώνω που την διάλεξα.
Αν δεν πήγαινα θεωρητική μάλλον θα διάλεγα την θετική.Ακόμα μου αρέσει η Χημεία και τα Μαθηματικά πάρα πολύ και στο λίγο χρόνο που διέθετα πέρυσι σε αυτά τα μαθήματα τα ψιλοκατάφερνα.
Γενικά όμως είμαι της άποψης ότι αν καταπιάνεσαι με μία κατεύθυνση δε σημαίνει ότι πρέπει να υποβαθμίζεις τα μαθήματα της άλλης.Κάθε μάθημα είναι εξίσου σημαντικό και έχει το σκοπό του...Ούτε είναι ωραίο να βλέπεις παιδί του γυμνασίου ακόμη ή πιο συχνά του Λυκείου να λέει "Εγώ δε διαβάζω μαθηματικά και φυσικη γιατί θα πάω θεωρητική. " :confused:
Δηλαδή τι; Θα τελειώσεις το σχολείο και δε θα ξέρεις να λύνεις ούτε εξίσωση;
Το ίδιο ισχύει και στην αντίθετη πλευρά.
Φυσικά στην Γ λυκείου δεν έχουμε χρόνο για τα γενικής αλλά στις υπόλοιπες τάξεις ας μην επικεντρώνεστε μόνο σε ορισμένα μαθήματα.Και το "Δεν μπορώ να τα καταλάβω με τίποτα" δεν ισχύει στο μέγιστο.Απλά ό,τι αφήνεις σε αφήνει...Αυτός είναι και ο λόγος που εμάς της θεωρητικής ως επί το πλείστον μας φαίνονται Κινέζικα τα μαθηματικά και η φυσική γενικής κτλ στην ΄Γ...
Να γυρίσω πάλι στο θέμα γιατί ξέφυγα...:P Άλλος ένας λόγος που επέλεξα θεωρητική είναι γιατί αρκετά επαγγέλματα που με ενδιαφέρουν βρίσκονται στο 1ο πεδίο.Συν τοις άλλοις την θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα κατεύθυνση και με όλα τα μαθήματα μου φαίνεται ότι διευρύνονται συνεχώς οι ορίζοντες μου. Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι υπέροχη και αξίζει ο καθένας ανεξαρτήτως κατεύθυνσης να την γνωρίσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DimX

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
οχι δε τρολαρω αληθεια λεω τα αρχαια ειναι πιο δυσκολα. Tα αρχαια ειναι μια ξενη γλωσσα ουσιαστικα και για να τα κατανοησεις χρειαζεται προχωρημενη μαθηματικη σκεψη.
Αντιθετως τα μαθηματικα του λυκειου ειναι απλα εφαρμογη πρωτοκολλων.

Χαχα...απλή εφαρμογή.δεν χρειάζεται να πω κάτι για αυτο.οι περισσότεροι ξέρουν ότι αυτο δεν ισχύει, αλλα τεσπα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Ρε χρυσουλίνι, είπα να κλείσουν οι θεωρητικές σχολές; Όχι. Απλά είπα κάτι επιστημονικά αποδεδειγμένο, ότι τα μαθηματικά (ανεξαρτήτως το αν είναι μαθηματικά σχολείου ή πανεπιστημίου npb) οξύνουν την σκέψη. Τόοοοοσο απλά. Ούτε προσέβαλλα τα άτομα της θεωρητικής, ούτε τα υποτίμησα. Κάθε άλλο που απ'την αρχή (βλ. πρώτο μήνυμα) ξεκαθάρισα το γεγονός ότι τα άτομα της θεωρητικής δεν είναι σε καμία περίπτωση κατώτερου διανοητικού επιπέδου, μάλιστα ένα απ'τα πιο έξυπνα άτομα που έχω γνωρίσει ήταν θεωρητική. Μην το παίρνετε τόσο προσωπικά, έλεος

Τα αρχαία ελληνικά δεν την οξύνουν; :confused:

Τελευταία διαβάζουμε στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: Επιστημονικές έρευνες απέδειξαν ότι τα αρχαία ελληνικά οξύνουν το πνεύμα των παιδιών και των διδασκόμενων γενικώς. Ενεργοποιούν τον εγκέφαλο των χρηστών.

Σύμφωνα με την θεωρία του Άγγλου καθηγητή της Φιλολογίας Eric Havelock, η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του εγκεφάλου των χρηστών.

Στον συνεδριακό τόμο των τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, έκδοση Springer του 1988» (: το αλφάβητο και ο εγκέφαλος) παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Τα επιστημονικά αποτελέσματα, τα οποία υποστηρίζουν την θεωρία του Havelock είναι τα εξής:

1) Η περιοχή που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο, λόγω του ελληνικού αλφαβήτου, διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά.

2) Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε ριζικώς.

3) Η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών διά της λειτουργίας του θεάτρου.

Σ’ αυτές τις έρευνες, αλλά και σε νεότερες, απέδειξαν ότι οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης με αποδεκτές τεχνικές επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη – δυσλεξικών παιδιών. Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίσθηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους. Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη δυσλεξικών παιδιών, τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα.
https://ellas2.wordpress.com/2011/02/05/%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%E2%80%A6/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Αν όλα διδάσκονταν στο λύκειο με στόχο να οξύνουν το νου τότε ΙΣΩΣ και να μπορούσε να γίνει κάποια σύγκριση.
Με τα τωρινά δεδομένα η σύγκριση είναι κάτι παραπάνω από άτοπη. Οπότε εσείς οι θετικοτεχνολογικοί κατεβείτε λίγο από το καλάμι ότι εξετάζεστε στο τοπ μάθημα όξυνσης της ευφυίας σας, γιατί παπάρια ευφυείς γίνεστε όταν μαθαίνετε 100 μεθοδολογίες για να γράψετε. Δεν παπαγαλίζετε νομίζετε? Οκ μπορεί να μην μαθαίνετε 150 σελίδες ιστορίας νεράκι, αλλά όταν λύνετε 40 διαφορετικές ασκήσεις-μοντέλα στις παραγώγους τι κάνετε νομίζετε, εξασκείτε την ευφυία σας? Ή μαθαίνετε μια μεθοδολογία για να γράψετε και ως εκεί? Γιατί αυτό το 2ο κάνετε, και αυτό έκανα και γω (ναι, παιδί της θετικής). Ούτε το θεώρημα Bolzano έκατσα να ψάξω παραπάνω τι λέει, ούτε πώς μπορώ να λύσω ασκήσεις Φυσικής σε 10'' χρησιμοποιώντας παράγωγο ούτε τίποτα.

p.s. Τα παιδιά που ψάχνονται παραπάνω και το κοιτάνε πιο σφαιρικά, έχουν τα συγχαρητήριά μου. Αφενός όμως είναι μειοψηφία, αφετέρου δεν είναι κάτι που ενθαρρύνει ο λυκειακός τρόπος διδασκαλίας. Οπότε μην το χρησιμοποιήσετε σαν επιχείρημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Μην προσπαθείς να μας δικαιολογήσεις. Είμαστε καταδικασμένοι στην αδεξιότητα και δύσνοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ιωαννα d.

Νεοφερμένος

Η ιωαννα d. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Ειλικρινά δεν ξέρω πως διαμόρφωθηκε η ιδέα της θεωρητικής στο μυαλό μου.Απλώς το ήθελα.

παιζει να εισαι και η μονη εντος θεματος στις τελευταιες 10 σελιδες :P

Γενικά όμως είμαι της άποψης ότι αν καταπιάνεσαι με μία κατεύθυνση δε σημαίνει ότι πρέπει να υποβαθμίζεις τα μαθήματα της άλλης.Κάθε μάθημα είναι εξίσου σημαντικό και έχει το σκοπό του...Ούτε είναι ωραίο να βλέπεις παιδί του γυμνασίου ακόμη ή πιο συχνά του Λυκείου να λέει "Εγώ δε διαβάζω μαθηματικά και φυσικη γιατί θα πάω θεωρητική. "
Δηλαδή τι; Θα τελειώσεις το σχολείο και δε θα ξέρεις να λύνεις ούτε εξίσωση;
Το ίδιο ισχύει και στην αντίθετη πλευρά.
Φυσικά στην Γ λυκείου δεν έχουμε χρόνο για τα γενικής αλλά στις υπόλοιπες τάξεις ας μην επικεντρώνεστε μόνο σε ορισμένα μαθήματα.Και το "Δεν μπορώ να τα καταλάβω με τίποτα" δεν ισχύει στο μέγιστο.Απλά ό,τι αφήνεις σε αφήνει...

κι εγω μαζι σου!! ενα παιδι της θεωρητικης κ ενα της θετικης τους λεμε τα ιδια πραγματα, αλλα αυτοι χαμπαρι.. γουσταρουν μαλλιοτραβηγμα.. το θεμα λεει γιατι διαλεξατε θεωρητικη κι αυτοι κωλοχτυπιουνται τρεις μερες αν τα μαθηματικα της γ΄ οξυνουν την ευφυια και ποσο π*τανα ειναι η εκθεση.. για να μην πω τι bitching εχει πεσει απ΄τους περισσοτερους ειτε θεωρητικης ειτε θετικης :whistle: συνελθετε ρεε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NicolasM

Νεοφερμένος

Ο NicolasM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Μετράει και το "επέλεξα IB".


Σημείωση Συντονιστή: Τα μηνύματα 595 & 597-598 & 601-645 προήλθαν από το θέμα "Γιατί δεν διαλέξατε την Θεωρητική;" το οποίο συγχωνεύθηκε με το παρόν θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_6

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 204 μηνύματα.
μα και εγώ νεοελληνίδα είμαι, ανήκω κι εγώ σ αυτή την κατηγορία
εγω ειμαι Ελληνας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Δε διαλεξα θεωρητικη ηιατι με εξαιρεση την νομικη και την ψυχολογια οι αλλες σχολες ειναι ειτε σχολες φουσκες ειτε δινουν υπερκορεμενα επαγγελματικα δικαιωματα (π.χ. φιλολογια)
η καλυτερη κατευθυνση ειναι η θετικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolaos p.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikolaos p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Eγώ όταν ήμουν υποψήφιος δεν διάλεξα τη θεωρητική για τον απλούστατο λόγο οτι ήμουν σκράπας στα Αρχαία και άριστος σε Μαθηματικά και Φυσικοχημείες. Όσο για σχολή προτίμησης δεν είχα, γιατί απλά δεν είχα αποφασίσει τι επάγγελμα ήθελα να ακολουθήσω (βασικά δεν ήθελα κανένα! :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
οχι δε τρολαρω αληθεια λεω τα αρχαια ειναι πιο δυσκολα. Tα αρχαια ειναι μια ξενη γλωσσα ουσιαστικα και για να τα κατανοησεις χρειαζεται προχωρημενη μαθηματικη σκεψη.
Αντιθετως τα μαθηματικα του λυκειου ειναι απλα εφαρμογη πρωτοκολλων.

Ένας καλός μαθητής της θετικοτεχνολογικής άνετα γράφει 20αρια αρχαία. Ένα φυτό της θεωρητικής πιάνει κάτω απ'τη βάση και κλαίγεται. Αυτά θυμάμαι εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Με τι ειδους κριτηρια εξηγαγες το συμπερασμα οτι στο μαθημα της Εκθεσης ,ο καθε υποψηφιος δυναται να ανταποκριθει σε οποιοδηποτε θεμα ,με τρια απλα βηματα ? :confused: Πραγματοποιησε πρωτιστως μια ερευνα στα Λυκεια της περιοχης σου ,για να δεις με τα ματακια σου τους βαθμους των υποψηφιων στην Εκθεση καθως και τα στατιστικα στοιχεια του Υπουργειου Παιδειας και ισως τοτε επανεξετασεις την αποψη σου ...Να σου αναφερω ενδεικτικα οτι στο Λυκειο στο οποιο φοιτουσα,στο συνολο των 69 υποψηφιων ,αλλα και στο αλλο Λυκειο ,το οποιο συστεγαζεται με το δικο μου ,στο συνολο των 56 υποψηφιων,η πλειοψηφια εγραψε βαθμους της κλιμακας 12,3-14,9 ενω υπηρχαν και βαθμοι κατω απ'τη βαση της κλιμακας 05.9-09.8 .Στα δυο Λυκεια συνολικα υπαρχουν μονο τρεις βαθμοι της κλιμακας 18. Ενα 18 στο δικο μου Λυκειο (ο οποιος και ειναι ο δικος μου βαθμος ) και δυο 18.3 απο το αλλο Λυκειο . Αυτη δυστυχως ειναι η αληθεια με αποδεικτικα στοιχεια και αν θελετε με πιστευετε.Δεν εχω λογο να πω ψεματα ουτε να κανω επιδειξη απλως παρεθεσα προσωπικα στατιστικα στοιχεια.Ισως βεβαια οι διορθωτες των γραπτων ,να ειναι φειδωλοι στη βαθμολογηση.Εντουτοις,στα αλλα μαθηματα οι βαθμοι των υποψηφιων ηταν ευτυχως κατα πολυ υψηλοτεροι.Τις πταιει, κατα τη γνωμη σου ? :book:

Αν και καθυστερημενα.....

Πταιει το γεγονος οτι ο κάθε φιλολογος βαθμολογεί διαφορετικά. Ακόμα και στο σχολείο σου οταν εισαι, αν γραψεις μια εκθεση και τη μοιρασεις σε τρεις φιλολογους θα παρεις τρεις διαφορετικους βαθμους. Δεν ειναι δυσκολο μαθημα που απαιτεί ιδιαίτερη κρίση (και θα εξηγησω παρακατω τι εννοω) απλα πρεπει να ελπίζεις να μην πεσεις σε κανενα διορθωτη στραβοξυλο-αυτό μονο!

Και τωρα να εξηγησω γιατι θεωρω την εκθεση το πιο ευκολο μαθημα των πανελληνιων.....
Σου δινεται ένα κειμενο για αναλυση.... διαβαζεις μια φορα το κειμενο,δεν καταλαβαινεις τιποτα...το ξαναδιαβαζεις αλλη μια,και αλλη μια,και αλλη μια μεχρι που καποια στιγμη καταλαβαινεις! Εγω το κειμενο που μου είχε πεσει το διαβασα 7 φορες πριν ξεκινησω να γραφω περιληψη (Γλυκατζη-Αρβελερ) και μετα αλλες 3 για να απαντησω και στην ερωτηση κατανοησης. Δεν θεωρω οτι εχω καποιο φοβερο iq, από τη στιγμη που το κατάλαβα εγω, μπορεί να το καταλάβει ο καθενας και να ανταπεξελθει!
Παμε παρακατω....
Συνωνυμα/αντωνυμα και γενικα λεξιλογικες....οκ αν το λεξιλογιό σου είναι περιορισμένο σε λεξιλόγιο αμοιβάδας θα τα βρεις σκουρα, αλλα σε γενικες γραμμες ειναι πιστεύω οι "ευκολοι βαθμοι" αυτη η ασκηση. Δεν θα σχολιασω βεβαια την μουφα-ερωτηση συντακτικου ή γραμματικης που πεφτει αραια και που (τη χρονια μου θυμαμαι ηταν να κανουμε τη συνταξη απο ενεργητικη σε παθητικη...ο 9χρονος ξαδελφος μου το κανει αυτο.)
Και τωρα στο θεμα της εκθεσης που εχεις να αναπτυξεις....Καταρχας, να συμφωνησουμε οτι στα τρια αυτα χρόνια του Λυκείου έχουμε καλύψει ΚΑΘΕ θεματικη ενοτητα (τεχνολογια,περιβάλλον,τεχνη,πολεμος-ειρηνη,ανθρωπινες σχεσεις,προβληματα του συγχρονου κοσμου κλπ)
Σε μια απο αυτες τις θεματικες ενότητες (ή συνδιασμο 2) θα βρίσκεται και το θεμα της εκθεσης. Το οποίο στην ουσια θα μας δίνει ένα δεδομενο (πχ ενα γεγονος,μια κατασταση) το οποιο εμεις καλουμαστε να αναλύσουμε, και στην ουσια να συζητησουμε για τα α)Αίτια, β.)Συνεπειες, γ.)Τροπους αντιμετωπισης. Γυρω από αυτους τους τρεις "άξονες" εμεις πολυ απλα και σαν τελειοι παπαγαλοι που γινομαστε μεσα από το συστημα των πανελλαδικων, θα αναπτυξουμε το θεμα μας σε διαφορα επιπεδα τα οποια είναι: α.)Σχολείο, β.)Κοινωνία, γ.)Πολιτεία, δ.)Οικογενεια, ε.)Ατομο, στ.)Πνευματικοι Ανθρωποι.

Παραδειγμα "Συζητηστε για τους τροπους αντιμετωπισης του φαινομενου της χρησης εξαρτησιογόνων ουσιών από τους νεους", ψαχνουμε πως ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ "επιπεδα" μπορει να συνεισφερει στην ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ του φαινομενου αυτου.

Το μαθημα της εκθεσης δεν ζηταει ΤΙΠΟΤΑ παραπανω απο μερικες στανταρ διαδικασιες....

ΥΓ. Δεν εκανα ποτέ στη ζωή μου ιδιαίτερα μαθηματα στην εκθεση και έγραψα 18 στις πανελληνιες, με απλη, κοινη λογική. Τιποτα που να μην μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Δεν διάλεξα θεωρητική γιατί:
1) Δεν περνάω από θεωρητική εκεί που θέλω
2) Τρελένομαι για μαθηματικά και φυσική, ενώ βρίσκω τα μαθήματα της θεωρητικής αφόρητα βαρετά με εξαίρεση την λογοτεχνία και την έκθεση.Οπότε αν πήγαινα θεωρητική ποτέ, μάλλον θα τα παρατούσα, γιατί άμα δεν σου αρέσει αυτό που κάνεις, μην το κάνεις καθόλου.
3) Με εξαίρεση την έκθεση, στα υπόλοιπα μαθήματα δεν είμαι και τόσο καλή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Γιατί από 3η Γυμνασίου ήθελα να γίνω Βιολόγος και βαριέμαι τα αρχαία και τη λογοτεχνία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top