Γενική συζήτηση για τις σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Για τα foundation θα συμφωνήσω. Χρειάζεται προσοχή.
Για τις κατατάξεις θα διαφωνήσω. Ασφαλώς και δεν πρέπει να τις θεωρούμε ευαγγέλια, όμως όλες μαζί κάτι μπορούν να πουν για ένα πανεπιστήμιο.
Π.χ. το De Montfort University βρίσκεται στην 80στή περίπου θέση στις τρεις Βρετανικές κατατάξεις και δεν υπάρχει πουθενά στις τρεις παγκόσμιες, δηλαδή είναι πιο χαμηλά από αρκετά Ελληνικά πανεπιστήμια. Επομένως, δύσκολα θα το πείς πανεπιστήμιο με κύρος.
Δεν ισχύει ότι οι Βρετανικές κατατάξεις γίνονται με βάση το group, στο οποίο ανήκουν.
Π.χ. το St Andrews είναι στα έξι πρώτα σε όλες τις Βρετανικές κατατάξεις, ενώ δεν ανήκει στο Russell Group.


Αχ ! Το Saint Andrews είναι δυνατοτερο από πολλά russel. Ηταν και θα είναι. Για χρόνια είχε για Chancellor τον ηγέτη των liberal democrats και εχει μακρά παράδοση σε αυτό το πολιτικ΄χώρο.Επίσης εκεί τέλειωσε το πριγκιπικό ζεύγος. Καμία λίστα δε θα θελε να δυσαρεστησει τους αυριανούς βασιλιάδες δεν νομίζεις;


Φυσικά ισχύει ότι γίνονται με βάση των γκρουπ οι αξιολογήσεις. Για να δικαιολογούνται τα λεφτα που δίνονται στα πανεπιστήμια. Αν ήταν αλλιώς τα πανεπιστήμια με τον μεγαλύτερο αριθμο φοιτητών θα ταν ζτις πρωτες θέσεις όπως manchester met , greenwich , northumbria κλπ.


Για το De Montfort θα σε στενοχωρήσω. Πριν λίγα χρόνια ήταν στα ΤΟΠ 50 Και στο webometrics παραμένει γυρω στη 50η θέση, πολύ πάνω σε πανεπιστήμια γίγαντες. Και αυτό γιατί έχει περισσότερες δημοσιεύσεις και κανει εκπληκτική έρευνα. Είναι ένα από τα καλύτερα πανεπιστημια ρομποτικής στο κόσμο, το δεξι χέρι του Στηβ Τζομπς της aPPLE τέλειωσε εκεί, ερευνητές από το πανεπιστήμιο αυτό έφτιαξαν το πρώτο τεχνητό πάγκρεας, είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο στη βρετανία που είναι αποκλειστικός και μοναδικός συνεργάτης και partner της Uefa , της ευρωπαικης ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας.
Σε λίγα χρόνια δεν ξέρουμε αν θα ναι 50ο, 80ο, 100ο ή 30ο. Αλλάζουν γρήγορα.
Και το dmu το φερα παράδειγμα καθώς είδα την ανακοίνσωη.


Θα μπορύσα να πώ για το Uwe Bristol, που εχει τρελα κονε με τη χιουλετ πακαρντ. Παίρνει μονίμως άριστα στη QAA ΤΗ ΚΡΑΤΙΚΉ ΚΑΙ ομωσ ΟΙ λίστες το βαζουν κατω από την 60η θέση. Εκεί έχουν έναν τοπ γλωσσολόγο καθηγητή παγκοσμίου φήμης που κέρδισε 2 εκατομμύρια ΛΊΡΕς ΑΠΌ το HARC!. Επειδή είναι 80ο το uni είναι χειρότερο από ελληνικό;; τι ογική είναι αυτή;; Μακαρι στην Ελλάδα να χαμε πολλά De Montfort ΚΑΙ UWE με τέτοιες παγκόσμιες πρωτοβουλίες και καινοτομίες.


Ποιο άλλο θέλεις να σου πω; Nα σου μιλήσω για το Kingston Που βαίνει 110ο? Πολύ αδικημένο. Αν θες πληροφορίες στείλε μου pm.
Και πολλά άλλα μπορώ να σου πω.


Από την άλλη το αμπερυτγουιθ?? μαπα και μιση αλλά επειδή εκει τέλειωσε ο καρολος και δινει δωρεες πάντα φιγουραρει στα πρωτα 50.


Παγκόσμιες λίστες???? Ακουσον άκουσον!!! Αυτές δίνουν στα κορυφαία unis to portsmouth, to john moores + hertfordshire που χει κολλέγιο στην Ελλάδα??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κοίτα , την πάτησα και εγω στο παρελθόν αλλά δούλεψα κάπου και πήρα ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ γνώσεις πάνω στα βρετανικα unis. ό,τι θες ρωτα με. Εκμεταλλεύσου ε και μη με κοντραρεις με τη καλη έννοια. Πολύ φιλικά στο λέω.


De mONTFORT και UWE είναι πανεπιστημιαρες , πολύ περισσότερο από κάτι άλλα δήθεν

Το προβλημα με τα domestic ranking ειναι οτι βασιζονται σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο σε ενα τελειως υποκειμενικο κριτηριο το λεγομενο student satisfaction. Το προβλημα με αυτο ειναι οτι πως εχει παρατηρηθει τα πανεπιστημια με μεγαλουπολεις συνεχως κανουν underperform στο student satisfaction και επισης τα κριτηρια των φοιτητων δεν ειναι παντου τα ιδια. Για παραδειγμα ενας φοιτητης που σπουδαζει στο London Met εχει πολυ πιο χαμηλα κριτηρια κατα μεσο ορο απο εναν φοιτητη που σπουδαζει σε ενα ακαδημαικα απαιτητικο πανεπιστημιο. Δεν λεω οτι πρεπει να της αγνουμαι τελειως τις λιστες αλλα πιστευω οτι οι international λιστες (QS, Times Higher Education κλπ) εχουν πολυ μεγαλυτερη σημασια, καθως στηριζονται σε κυριως αντικειμενικα κριτηρια (αν και και εκει υπαρχει υποκειμενισμος στο weighting των κριτηριων ) και επισης εχουν μεγαλυτερο αντικτυπο για οποιονδηποτε ενδιαφερεται να δουλεψει εκτος UK (US, Eυρωπη κλπ).


σχεδόν σωστός. Σε γενικές γραμμες. Αυτό δεν ισχυεί με το underperform που έγραψες. Δεν υπάρχουν αξιόπιστες διεθνείς λίστες. Οι κινέζικες πρωοθούν τα κινέζικα unis ή της ταιβαν και οι αμερικανοαγγλικές τα δικά τους. Παρατηρούνται εξαιρετικά μεγάλες αποκλίσεις και καποια που μπαίνουν είναι αξιο απορίας.


Καμια ομάδα 10 ατόμων δεν μπορεί να αξιολογήσει τα χιλιάδες πανεπιστήμια που υπάρχουν στο πλανήτη μας πόσο μάλλον να τα βάλει και σε λίστα!!


Η αγγλία από τις μεγάλες χώρες είναι η μόνη που κάνει λίστες. Δεν υπάρχουν λίστες στη γερμανια στη γαλλία την ιταλια την ελβετια την αυστρια την ιαπωνια την αυυτραλια ή την ισπανια.


Υπάρχει ταση πια και στα βρετανικα unis να αυτοαπορρίπτουν τις λίστες με το να μην δίνουν το παρoν σε τελετες βραβειων που κανουν οι λίστες ενώ είναι υποψήφια για βραβείο!!!
Εμφαση δίνεται στο feedback πια την ωρων της διδασκαλίας και πολλά unis ζητησαν να προστεθει και αυτό ως παράγοντας για τον καθορισμό των λιστων.


λιστεσ=συμφεροντα=λεφτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
τέλος πριν 10-15 χρονια στους αγγλους πλασαραν τις λίστες και εκτοτε είναι όλοι οι φοιτητες μουρλαμένοι να τις ακολουθουν. Καποιοι βγαζουν λεφτα από αυτό. Πλεον στην αγγλία κανουν λίστες και για το ποια αλυσιδα καφε είναι η καλυτερη .


πχ 1η η καφε nero
2h σταρμπακς
3η πρετ α μανζερ
4 κοστα
λέμε τωρα παράδειγμα και άλλα πολλά!!


τέλος για τις διεθνεις λίστες πείτε μου κάποιος ας μου το απαντησει που χω απορία. Ποιο είναι καλύτερο πανεπιστήμιο;
το wuhan university, το zagreb university ή το πανεπιστήμιο του tromso? Α τι θα λέγατε να βγάλουμε ένα από αυτά και να το αντικαταστήσουμε με το πανεπιστημιο της τσιουαουα στο μεξικο ή το βραζιλιανικο rio grande do sul? Δεν είναι η βραζιλια ανερχόμενη δύναμη; γιατι να ναι το κροατικο πανεπιστημιο του ζαγκρεμπ καλύτερο; με ποια κριτήρια; επειδή το πε ο δημοσιογράφος ή ακαδημαικος που κανε τη λίστα;




τελος θα ακούσετε πολλούς να λένε πήγα στο τοπ πανε[ιστημιο και μενα σε ένα ¨"χειρότερο" και τελικα δεν ειδα και μεγαλη διαφορα ποιότητας ή θα λένε τελικά πιο ευχαριστημένος ημουν στο "χειρότερο" κατά τις λίστες πάντα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Δε θα μπώ σε σενάρια συνομοσίας.
Αν είσαι δυνατός, μπορείς να διακριθείς από όπου και αν ξεκινήσεις.
Έγραψα ότι όλες οι κατατάξεις μαζί, μπορούν να σου πουν κάτι για το κύρος ενός πανεπιστημίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Η ποιότητα ενός πτυχιούχου (κάθε βαθμίδας) εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Πόσο διαβάζει, από που διαβάζει, πόσο ψάχνεται και εξελίσσεται σ' αυτό που σπούδασε / σπουδάζει. Τις λίστες κατατάξεων τις θεωρώ λιγάκι "κανονικοποιημένες" (όσοι σπουδάζουν μαθηματικά θα με κατανοήσουν :P). Ακόμη και στη χώρα μας με τα τόσα προβλήματα και το αρνητικό κλίμα εντός της Πανεπιστημιακής κοινότητας, υπάρχουν αναλαμπές που κάνουν τη διαφορά. Κάποιοι καθηγητές και φοιτητές ζουν σε έναν άλλο κόσμο που είναι ταυτόσιμος με τον επιστημονικό κόσμο του εξωτερικού μέσω ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, δημοσιεύσεων, κριτικών επιστημονικών άρθρων, διατμηματικής συνεργασίας-μνημόνιο συνεργασίας, διεθνή συνέδρια με έδρα Τμήματα της χώρας μας, εβδομαδιαίες ημερίδες / διαλέξεις,...

Το πρόβλημα είναι θέμα "marketing" και διαφήμισης. Κάποια πράγματα για λόγους γνωστούς δεν προωθούνται όπως θα έπρεπε στη διεθνή επιστημονική σκηνή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Η ποιότητα ενός πτυχιούχου (κάθε βαθμίδας) εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Πόσο διαβάζει, από που διαβάζει, πόσο ψάχνεται και εξελίσσεται σ' αυτό που σπούδασε / σπουδάζει. Τις λίστες κατατάξεων τις θεωρώ λιγάκι "κανονικοποιημένες" (όσοι σπουδάζουν μαθηματικά θα με κατανοήσουν :P). Ακόμη και στη χώρα μας με τα τόσα προβλήματα και το αρνητικό κλίμα εντός της Πανεπιστημιακής κοινότητας, υπάρχουν αναλαμπές που κάνουν τη διαφορά. Κάποιοι καθηγητές και φοιτητές ζουν σε έναν άλλο κόσμο που είναι ταυτόσιμος με τον επιστημονικό κόσμο του εξωτερικού μέσω ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, δημοσιεύσεων, κριτικών επιστημονικών άρθρων, διατμηματικής συνεργασίας-μνημόνιο συνεργασίας, διεθνή συνέδρια με έδρα Τμήματα της χώρας μας, εβδομαδιαίες ημερίδες / διαλέξεις,...

Το πρόβλημα είναι θέμα "marketing" και διαφήμισης. Κάποια πράγματα για λόγους γνωστούς δεν προωθούνται όπως θα έπρεπε στη διεθνή επιστημονική σκηνή.
Όπως το έγραψες, "Κάποιοι καθηγητές και φοιτητές ζουν σε έναν άλλο κόσμο που είναι ταυτόσιμος με τον επιστημονικό κόσμο του εξωτερικού...".
Ας πούμε ότι στα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού υπάρχουν οι υλικές και ακαδημαϊκές συνθήκες, ούτως ώστε αυτοί οι κάποιοι να είναι περισσότεροι.
Από κει και πέρα μετράει η προσωπική προσπάθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hidd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hidd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Η ποιότητα ενός πτυχιούχου (κάθε βαθμίδας) εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Πόσο διαβάζει, από που διαβάζει, πόσο ψάχνεται και εξελίσσεται σ' αυτό που σπούδασε / σπουδάζει. Τις λίστες κατατάξεων τις θεωρώ λιγάκι "κανονικοποιημένες" (όσοι σπουδάζουν μαθηματικά θα με κατανοήσουν :P). Ακόμη και στη χώρα μας με τα τόσα προβλήματα και το αρνητικό κλίμα εντός της Πανεπιστημιακής κοινότητας, υπάρχουν αναλαμπές που κάνουν τη διαφορά. Κάποιοι καθηγητές και φοιτητές ζουν σε έναν άλλο κόσμο που είναι ταυτόσιμος με τον επιστημονικό κόσμο του εξωτερικού μέσω ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, δημοσιεύσεων, κριτικών επιστημονικών άρθρων, διατμηματικής συνεργασίας-μνημόνιο συνεργασίας, διεθνή συνέδρια με έδρα Τμήματα της χώρας μας, εβδομαδιαίες ημερίδες / διαλέξεις,...

Το πρόβλημα είναι θέμα "marketing" και διαφήμισης. Κάποια πράγματα για λόγους γνωστούς δεν προωθούνται όπως θα έπρεπε στη διεθνή επιστημονική σκηνή.

Και εγω το πιστευα αυτο οτι ολα εχουν να κανουν με το φοιτητη και οχι με το πανεπιστημιο αλλα δυστηχως πιστευω πως δεν ισχυει απολυτα. Ενα βιωματικο παραδειγμα εχω να υποστηριξω τα λεγομενα μου. Εχω δυο φιλους που σπουδαζουν το ιδιο πτυχιο, ο ενας στο napier και ο αλλος στο πανεπιστημιο του Εδινβουργου. Η διαφορα στο επιπεδο της υλης και της δυσκολιας ειναι ταιραστια. Και οι δυο μηχανικοι σπουδαζουν. Αυτα που κανει το παιδι στο napier στο τεταρτο ο αλλος τα ειχε κανει απο το δευτερο ετος. Οσο και να δουλεψει το παιδια στο napier δεν μπορει να φτασει στο επιπεδο που ειναι ο αλλος.

Δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα πτυχιο μαθηματικων για παραδειγμα στο Cambridge , Imperial κλπ εχει την ιδια αξια. Αν εχεις τη γνωση στο αντικειμενο σου θα μπορουσες να δεις τα past papers (ειναι διαθεσιμα online) των πολυ καλλων πανεπιστημιων και των μετριων και θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα στην εμβαθυνση της υλης.

Κατι τελευταιο η διαφορα αυτη υπαρχει κυριως αναμεσα στα αγγλικα πανεπιστημια, οπου υπαρχουν πολυ καλα και σκαρτα. Στην Ελλαδα ειναι αλλιως, μπορει η υποστηριξη/διδασκαλια να ειναι απαραδεκτη αλλα τουλαχιστον το γνωστικο επιπεδο γινεται σε σχετικο βαθος, αρα εκει θα συμφωνησω οτι αν και ειναι δυσκολο μπορει ο καλος φοιτητης της Ελλαδας να παει μπροστα.

Τελος παντων η αποψη μου ειναι οτι αν καποιος θελει να παει στο εξωτερικο αξιζει μονο για πολυ καλα πανεπιστημια, αλλιως καλυτερα να μεινει ελλαδα. Στο ελληνικο πανεπιστημιο αν βγαλεις καλο βαθμο μπορεις να πας για master σε ολα τα κορυφαια πανεπιστημια του κοσμου. Απο κακο αγγλικο πανεπιστημιο (ex polytechnic etc) και 90 να βγαλεις δυσκολα σε παιρνουν για master μετα.

Τελος για τον cosmopolitan δεν ξερω γιατι αναφερεις τα webometrics (ειναι με ταιραστια διαφορα η πιο αναξιοπιστη λιστα που υπαρχει) αφου το μοναδικο κριτηριο της ειναι η διαδικτιακη παρουσια ενος πανεπιστημιου. Τελος οσον αφορα το de montfort δεν ζηταει ουτε καν 2 a levels για την εισαγωγη. Αυτο σημαινει οτι παιρνει στην κυριολεξια και το καθε πικραμενο, δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα πανεπιστημιο με τοσο χαλαρα κριτηρια εισαγωγης εχει φοιτητες που ειναι σε θεση να ανταπεξερθουν ιδιαιτερα απαιτητικο επιπεδο μαθηματος (σιγουρα υπαρχουν και εξαιρεσεις).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Και εγω το πιστευα αυτο οτι ολα εχουν να κανουν με το φοιτητη και οχι με το πανεπιστημιο αλλα δυστηχως πιστευω πως δεν ισχυει απολυτα. Ενα βιωματικο παραδειγμα εχω να υποστηριξω τα λεγομενα μου. Εχω δυο φιλους που σπουδαζουν το ιδιο πτυχιο, ο ενας στο napier και ο αλλος στο πανεπιστημιο του Εδινβουργου. Η διαφορα στο επιπεδο της υλης και της δυσκολιας ειναι ταιραστια. Και οι δυο μηχανικοι σπουδαζουν. Αυτα που κανει το παιδι στο napier στο τεταρτο ο αλλος τα ειχε κανει απο το δευτερο ετος. Οσο και να δουλεψει το παιδια στο napier δεν μπορει να φτασει στο επιπεδο που ειναι ο αλλος.

Δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα πτυχιο μαθηματικων για παραδειγμα στο Cambridge , Imperial κλπ εχει την ιδια αξια. Αν εχεις τη γνωση στο αντικειμενο σου θα μπορουσες να δεις τα past papers (ειναι διαθεσιμα online) των πολυ καλλων πανεπιστημιων και των μετριων και θα δεις πολυ μεγαλη διαφορα στην εμβαθυνση της υλης.

Κατι τελευταιο η διαφορα αυτη υπαρχει κυριως αναμεσα στα αγγλικα πανεπιστημια, οπου υπαρχουν πολυ καλα και σκαρτα. Στην Ελλαδα ειναι αλλιως, μπορει η υποστηριξη/διδασκαλια να ειναι απαραδεκτη αλλα τουλαχιστον το γνωστικο επιπεδο γινεται σε σχετικο βαθος, αρα εκει θα συμφωνησω οτι αν και ειναι δυσκολο μπορει ο καλος φοιτητης της Ελλαδας να παει μπροστα.

Τελος παντων η αποψη μου ειναι οτι αν καποιος θελει να παει στο εξωτερικο αξιζει μονο για πολυ καλα πανεπιστημια, αλλιως καλυτερα να μεινει ελλαδα. Στο ελληνικο πανεπιστημιο αν βγαλεις καλο βαθμο μπορεις να πας για master σε ολα τα κορυφαια πανεπιστημια του κοσμου. Απο κακο αγγλικο πανεπιστημιο (ex polytechnic etc) και 90 να βγαλεις δυσκολα σε παιρνουν για master μετα.

Τελος για τον cosmopolitan δεν ξερω γιατι αναφερεις τα webometrics (ειναι με ταιραστια διαφορα η πιο αναξιοπιστη λιστα που υπαρχει) αφου το μοναδικο κριτηριο της ειναι η διαδικτιακη παρουσια ενος πανεπιστημιου. Τελος οσον αφορα το de montfort δεν ζηταει ουτε καν 2 a levels για την εισαγωγη. Αυτο σημαινει οτι παιρνει στην κυριολεξια και το καθε πικραμενο, δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα πανεπιστημιο με τοσο χαλαρα κριτηρια εισαγωγης εχει φοιτητες που ειναι σε θεση να ανταπεξερθουν ιδιαιτερα απαιτητικο επιπεδο μαθηματος (σιγουρα υπαρχουν και εξαιρεσεις).



Αυτό εξαρτάται από το αντικείμενο των σπουδώ με εντιμπρο και ναπιερ. Αλλιώς τα μαθηματικα αλλιως φυσική αλλι΄ςω η γυμναστική και η μουσική αλλιώς η βοτανολογία αλιως η νομικη και η ιστορια. Σημασια δεν έχει αν το κανεις στο πρωτο ετος το ιδιο πραγμα ή στο τεταρτο. Σημασία έχει ότι θα το διδαχτεί! Οπότε θες έρευνα; πηγαινε στο εντιμπρο που χει δυο καλους πχ καθηγητές στα μαθηματικα να κάνεις έρευνα. Θες δουλειά;; Πήγανε στο ναπιερ που θα σου χει ίσως ένα Industry placement.


H πλειοψηφία των ξένων φοιτητών που βρηκε δουλεια τελειωσε ποσt 1990 uni!


dEN EXEI pia σημασια αυτό που λές για τα Α levels. Δια νόμου πια όλα τα αγγλικά πανεπιστήμια μπορούν να κάνουν recruitment όσους φοιτητλες θέλουν με ABB!! Οπότε ποια η ύπαρξη των A level?? Το πανεπιστημιο του Εδιμβούργου συγκεκριμένα που λές πρωτοστάτησε εντονότατα στο να μην επιτρέψει την ευρωπαικη ενωση να το συμπεριλάβει σε ανεξάρτητη λίστα΄μαζί με άλλα τοπ unis. γιατι; τι φοβηθηκε; καλη η ντολυ και η κλωνοποίηση τότε αλλά τώρα; που είμαστε; τι επίπεδο;


Εγραψες πάνω για πικραμένους φοιτητητές; τι λές; τοο γρηνουιτς πια έχει νομπελιστα καθηγητη στο alumni το oxford brookes εφτασε σε σημείο να ξεπεράσει το oxford + to kings college στην ιστορία.!


Είναι λοιπόν πικραμένοι οι φοιτητες του Γκρήνουιτς που τους διδάσκει νομπελίστας; οι φοιτητές του de montfort? oι φοτητες του βrookes?


Kαλά κάνουν και δεν έχουν A levels για να ρχονται ξένοι φοιτητες να βγάζουν λεφτα ώστε να εξασφαλίζουν την ευμάρεια τους και να τα γυρνάνε πίσω στους φοιτητές τους με τη δουλειά τους.


Γι αυτό ο καθένας τωρα λέει χωρίς να χει ιδέα για τα βρετανικά πανεπιστημια το μακρυ του και το κοντο του. Τι διαβασε εκει τι άκουσε εκεί! Αγνοουν σημαντικά πράγματα. Η times έβγαζε και καλά τις τοπ λιστες και η sunday times άλλες και ηταν εχθροι και φέτος ξαφνικά καλέ ενώθηκαν και βγάλαν μια ενιαία λίστα!! πώς τωρα συμφώνησαν επακριβώς σε ποια θέση θα μπεί το κάθε uni?


ο προσανατολισμος της βρετανικής εκπαίδευσης είναι να σε κάνει να βρεις δουλειά. όχι η έρευνα!
Δεν υπάρχουν πικραμένοι και μη μαθητές. το πτυχίο είναι ένα πτυχίο ! εσύ είναι το τι θα κάνεις με αυτό. Στην Αγγλία απλά όλοι σκίζονται για την επιτυχία σου!


Πολλά έγραψα, τέλος από μένα η συνεισφορά σε αυτό το θρεντ.


Περιμένω να δω τι θα γινει με την ανεξαρτητοποίηση της σκωτιας, τι αλλάγες θα επέλθουν.


επίσης λάβετε σοβαρα υπόψη το ρατσισμό βορρα - νοτου. Πανεπιστημιων βορρα και νότου. Accent βορρα και νότου κλπ




τέλος όποιος δεν μπορει να ανταπεξέλθει τον διώχνουνε. Δεν έχουν ανάγκη. Θα βρουν άλλον φοιτητή.


τα αγγλικά unis είναι τοπ. Δεν υπάρχει πανεπιστήμιο ΣΚΑΡΤΟ, στην ΑΓΓΛΊΑ!!!


ΑΓΓΛΊΑ !! ξαναλέω. Αν υπήρχαν σκάρτα να μην συνεργάζονται και τα ελληνικά πανεπιστημια με αυτά, ούτε εράσμους να γίνονται κλπ.


πανεπιστήμιο και σκάρτο δεν υπάρχει. Άλλη νοοτροπία, άλλο περιβάλλον , άλλος επαγγελματισμός. Αν υπήρχαν σκάρτα γιατι οι ακαδημαϊκοί πάνε και διδάσκουν στα σκάρτα; δεν κανει κακό αυτό στο reputation του καθηγητή; Και όμως ο άλλος πήρε Νόμπελ στο σκάρτο!


πες μου ένα έλληνικό ΤΟΠ με νομπελίστα και πες μου και ένα σκάρτο ελληνικό.


την είδατε την επιστολή του εκπα! του τοπ!! Αδυναμία λειτουργίας σου λέει, έλλειψη πόρων! τι προσφέρει; πώς θα το εξελίξεις αυτό που πνευματικά θα πάρεις από εκεί στη πράξη για να ζήσεις;;


εκτος και αν μου πείτε ότι τελειωνουν οι Έλληνες οι θεοι το εκπα και το μετσόβειο και μόλις πάνε εξωτερικο για δουλεια, με το που τους δουν θα τους προσλάβουν αμέσως. Αμέσως με το που θα ακούσουν Greek θα πόυνε εδώ είμαστε!! ποιο αυστριακό και ιταλικό και σουηδικο πανεπιστήμιο. εδώ greek
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
...Οπότε θες έρευνα; πηγαινε στο εντιμπρο που χει δυο καλους πχ καθηγητές στα μαθηματικα να κάνεις έρευνα. Θες δουλειά;; Πήγανε στο ναπιερ που θα σου χει ίσως ένα Industry placement....
Αν σπουδάσεις στο Cambridge, μόνο για έρευνα θα είσαι. Κανένας δε θα σε πάρει στη δουλειά!

...H πλειοψηφία των ξένων φοιτητών που βρηκε δουλεια τελειωσε ποσt 1990 uni!....
Μάλλον εννοείς 1994 group. Πού το είδες αυτό;

....dEN EXEI pia σημασια αυτό που λές για τα Α levels. Δια νόμου πια όλα τα αγγλικά πανεπιστήμια μπορούν να κάνουν recruitment όσους φοιτητλες θέλουν με ABB!! Οπότε ποια η ύπαρξη των A level??....
Για σένα είναι το ίδιο το 608 στα entry standards του Cambridge με το 284 του Greenwich; Η ακαδημαϊκή επάρκεια των μαθητών δεν παίζει κανένα ρόλο στο επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχει ένα πανεπιστήμιο;

....Εγραψες πάνω για πικραμένους φοιτητητές; τι λές; τοο γρηνουιτς πια έχει νομπελιστα καθηγητη στο alumni το oxford brookes εφτασε σε σημείο να ξεπεράσει το oxford + to kings college στην ιστορία.!....
Είναι λοιπόν πικραμένοι οι φοιτητες του Γκρήνουιτς που τους διδάσκει νομπελίστας; οι φοιτητές του de montfort? oι φοτητες του βrookes?
Που τα διαβάζεις αυτά; Ακόμα. Ένας νομπελίστας καθηγητής φτάνει για να ανεβάσει το Greenwich στο επίπεδο της Οξφόρδης;

Kαλά κάνουν και δεν έχουν A levels για να ρχονται ξένοι φοιτητες να βγάζουν λεφτα ώστε να εξασφαλίζουν την ευμάρεια τους και να τα γυρνάνε πίσω στους φοιτητές τους με τη δουλειά τους.
Αν τα επέστρεφαν πίσω στους φοιτητές με τη δουλειά τους θα ήταν πρώτα στις κατατάξεις και όχι τελευταία.

....Η times έβγαζε και καλά τις τοπ λιστες και η sunday times άλλες και ηταν εχθροι και φέτος ξαφνικά καλέ ενώθηκαν και βγάλαν μια ενιαία λίστα!! πώς τωρα συμφώνησαν επακριβώς σε ποια θέση θα μπεί το κάθε uni?...
Η Times και η Sunday Times ανήκουν στην ίδια εκδοτική εταιρεία. Μην ψάχνεις συνωμοσίες εκεί που δεν υπάρχουν.

....ο προσανατολισμος της βρετανικής εκπαίδευσης είναι να σε κάνει να βρεις δουλειά. όχι η έρευνα!....
Αν έγραφες ότι στόχος είναι και τα δύο, θα ήσουν πιο ακριβής.

τα αγγλικά unis είναι τοπ. Δεν υπάρχει πανεπιστήμιο ΣΚΑΡΤΟ, στην ΑΓΓΛΊΑ!!!
Και το εκατοστό δέκατο στις λίστες τοπ είναι;

...ΑΓΓΛΊΑ !! ξαναλέω. Αν υπήρχαν σκάρτα να μην συνεργάζονται και τα ελληνικά πανεπιστημια με αυτά, ούτε εράσμους να γίνονται κλπ.
πανεπιστήμιο και σκάρτο δεν υπάρχει. Άλλη νοοτροπία, άλλο περιβάλλον , άλλος επαγγελματισμός. Αν υπήρχαν σκάρτα γιατι οι ακαδημαϊκοί πάνε και διδάσκουν στα σκάρτα; δεν κανει κακό αυτό στο reputation του καθηγητή; Και όμως ο άλλος πήρε Νόμπελ στο σκάρτο!
Αυτά τα "αν" σου είναι τραβηγμένα απ' τα μαλλιά.

...την είδατε την επιστολή του εκπα! του τοπ!! Αδυναμία λειτουργίας σου λέει, έλλειψη πόρων! τι προσφέρει; πώς θα το εξελίξεις αυτό που πνευματικά θα πάρεις από εκεί στη πράξη για να ζήσεις;;
εκτος και αν μου πείτε ότι τελειωνουν οι Έλληνες οι θεοι το εκπα και το μετσόβειο και μόλις πάνε εξωτερικο για δουλεια, με το που τους δουν θα τους προσλάβουν αμέσως. Αμέσως με το που θα ακούσουν Greek θα πόυνε εδώ είμαστε!! ποιο αυστριακό και ιταλικό και σουηδικο πανεπιστήμιο. εδώ greek
Θες να πεις ότι είναι τοπ το De Montfort και μάπα το ΕΜΠ. Εντάξει, υπάρχουν προβλήματα στα Ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά όχι και να φτάσουμε στο σημείο να πιστεύουμε ότι το κάθε μέτριο πανεπιστήμιο της Βρετανίας είναι καλύτερο από τα καλύτερα Ελληνικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Αν σπουδάσεις στο Cambridge, μόνο για έρευνα θα είσαι. Κανένας δε θα σε πάρει στη δουλειά!

Μάλλον εννοείς 1994 group. Πού το είδες αυτό;

Για σένα είναι το ίδιο το 608 στα entry standards του Cambridge με το 284 του Greenwich; Η ακαδημαϊκή επάρκεια των μαθητών δεν παίζει κανένα ρόλο στο επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχει ένα πανεπιστήμιο;

Που τα διαβάζεις αυτά; Ακόμα. Ένας νομπελίστας καθηγητής φτάνει για να ανεβάσει το Greenwich στο επίπεδο της Οξφόρδης;

Αν τα επέστρεφαν πίσω στους φοιτητές με τη δουλειά τους θα ήταν πρώτα στις κατατάξεις και όχι τελευταία.

Η Times και η Sunday Times ανήκουν στην ίδια εκδοτική εταιρεία. Μην ψάχνεις συνωμοσίες εκεί που δεν υπάρχουν.

Αν έγραφες ότι στόχος είναι και τα δύο, θα ήσουν πιο ακριβής.

Και το εκατοστό δέκατο στις λίστες τοπ είναι;

Αυτά τα "αν" σου είναι τραβηγμένα απ' τα μαλλιά.

Θες να πεις ότι είναι τοπ το De Montfort και μάπα το ΕΜΠ. Εντάξει, υπάρχουν προβλήματα στα Ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά όχι και να φτάσουμε στο σημείο να πιστεύουμε ότι το κάθε μέτριο πανεπιστήμιο της Βρετανίας είναι καλύτερο από τα καλύτερα Ελληνικά.



Αλλα γράφω εγώ, άλλα λές εσυ.
Ποιος μίλησε για το oxford και το cambridge? Μου μίλησες συγκεκριμένα για το Εδιμβούργο. Και σε ρώτησα γιατι δεν θέλει να αξιολογηθεί ανεξάρτητα.


όχι δεν θα βρει απαραίτητα δουλειά αυτός που τέλειωσε όξφορντ. Tα πανεπιστήμια που αναφέρθηκαν πάνω παρέχουν μαθήματα ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες της αγοράς! Τα στυλ oxbridge κρατάνε παράδοση ακόμα και στο σύστημα οργάνωσης τους.


Καθόλου λάθος. Σκοπός στην Ευρώπη είναι η Εργασία και δη στην Αγγλία. Η Αμερική είναι για Research. Αυτό είναι μια τεράστα κουβέντα. Είναι πολύ μπροστά η Αμερική δυστυχώς σε τέτοια θέματα από την Ευρώπη.


Τα αν σπουδαζες στο καιμπρητζ κανεις δεν θα σε πάρει για δουλειά είναι δικά σου. Μην τα ισοπεδώνεις. Δεν είπα κατι τέτοιο.


Φυσικά και το 110 είναι καλύτερο ειδικά αυτή τη στιγμή που μιλάμε και το λέω μετά λύπης. Άμα σου αρέσει τόσο το ΕΜΠ γιατί δεν πάς εκεί; Γιατί κάθεσαι στη βρετανια; Δες πόσοι απόφοιτοι του dmu που με ένα γκουγκλάρισμα βλέπω ότι είναι πολύ καλό στα engeeniring, η του Γκρήνουιτς επίσης (πολύ καλή αξιολόγηση επίσης) είναι στην αγορά εργασίας και έλα να συγκρίνεις μετα το ΕΜΠ τους ναυπηγούς, τους χημικούς ή τους πολ. μηχανικούς που κάθονται άνεργοι με διδακτορικά.
Και πάλι παράδειγμα το εμπ , θες τη πατρα θες τη κρητη; Μη θίγουμε τα ιδρύματα και όλων των παιδιών τη προσπάθεια που φοιτούν εκεί.


Τέλος, αν ποτέ φτάσουμε στο επίπεδο της Αγγλίας θα μπορούμε να κάνουμε συζήτηση σε άλλο επίπεδο.


Και για αυτό που λές να πως γυρναει το uni ta λεφτα πίσω στους φοιτητες και γιατι προτιμώνται αυτά που ανέφερα
από την εφημερίδα του γιορκσιρ https://www.yorkshirepost.co.uk/news...ter-job-prospects-for-its-graduates-1-5469734
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Αλλα γράφω εγώ, άλλα λές εσυ.
Ποιος μίλησε για το oxford και το cambridge? Μου μίλησες συγκεκριμένα για το Εδιμβούργο. Και σε ρώτησα γιατι δεν θέλει να αξιολογηθεί ανεξάρτητα.


όχι δεν θα βρει απαραίτητα δουλειά αυτός που τέλειωσε όξφορντ. Tα πανεπιστήμια που αναφέρθηκαν πάνω παρέχουν μαθήματα ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες της αγοράς! Τα στυλ oxbridge κρατάνε παράδοση ακόμα και στο σύστημα οργάνωσης τους.


Καθόλου λάθος. Σκοπός στην Ευρώπη είναι η Εργασία και δη στην Αγγλία. Η Αμερική είναι για Research. Αυτό είναι μια τεράστα κουβέντα. Είναι πολύ μπροστά η Αμερική δυστυχώς σε τέτοια θέματα από την Ευρώπη.


Τα αν σπουδαζες στο καιμπρητζ κανεις δεν θα σε πάρει για δουλειά είναι δικά σου. Μην τα ισοπεδώνεις. Δεν είπα κατι τέτοιο.


Φυσικά και το 110 είναι καλύτερο ειδικά αυτή τη στιγμή που μιλάμε και το λέω μετά λύπης. Άμα σου αρέσει τόσο το ΕΜΠ γιατί δεν πάς εκεί; Γιατί κάθεσαι στη βρετανια; Δες πόσοι απόφοιτοι του dmu που με ένα γκουγκλάρισμα βλέπω ότι είναι πολύ καλό στα engeeniring, η του Γκρήνουιτς επίσης (πολύ καλή αξιολόγηση επίσης) είναι στην αγορά εργασίας και έλα να συγκρίνεις μετα το ΕΜΠ τους ναυπηγούς, τους χημικούς ή τους πολ. μηχανικούς που κάθονται άνεργοι με διδακτορικά.
Και πάλι παράδειγμα το εμπ , θες τη πατρα θες τη κρητη; Μη θίγουμε τα ιδρύματα και όλων των παιδιών τη προσπάθεια που φοιτούν εκεί.


Τέλος, αν ποτέ φτάσουμε στο επίπεδο της Αγγλίας θα μπορούμε να κάνουμε συζήτηση σε άλλο επίπεδο.


Και για αυτό που λές να πως γυρναει το uni ta λεφτα πίσω στους φοιτητες και γιατι προτιμώνται αυτά που ανέφερα
από την εφημερίδα του γιορκσιρ https://www.yorkshirepost.co.uk/news...ter-job-prospects-for-its-graduates-1-5469734




Οσων αφορά, την ιδια εκδοτικη εταιρεια των λιστων, τα είπες όλα μόνος σου. Συνεχίζεις να επικαλείσαι εμπορικές λίστες. Στο πούλησαν και ως καταναλωτης τη "πάτησες".
Αν μετα από όλα αυτά επικαλείσαι ακόμα λίστες...τι να πω καλά κάνεις!!
Η ιδια εταιρεια που προσλαμβανει τους αρθρογράφους της. Η times μετα γινεται και χορηγός στις εκάστοτε εκδηλώσεις των πανεπιστημίων που πρωωθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
To γεγονός ότι οι πτυχιούχοι Πανεπιστημίων με επιπλέον τίτλους σπουδών κάθονται άνεργοι δεν φταίει το Πανεπιστήμιο γι' αυτό. Το αναφέρω επειδή cosmopolitan κάνεις νύξη για το ΕΜΠ. Κυρίως στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες η γνώση είναι ταυτόσημη με το εξωτερικό. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περισσότερο προσφέρει η Αγγλία στην διδακτική προσέγγιση από τη χώρα μας. Ακόμη και εκεί με πίνακες διδάσκουν, βιβλιογραφία και (φωτοτυπημένες / σκαναρισμένες) σημειώσεις χρησιμοποιούν, Η/Υ για τα εργαστηριακά μαθήματα. Οπότε; Μήπως μας αρέσει να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα; Λέω, μήπως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
To γεγονός ότι οι πτυχιούχοι Πανεπιστημίων με επιπλέον τίτλους σπουδών κάθονται άνεργοι δεν φταίει το Πανεπιστήμιο γι' αυτό. Το αναφέρω επειδή cosmopolitan κάνεις νύξη για το ΕΜΠ. Κυρίως στις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες η γνώση είναι ταυτόσημη με το εξωτερικό. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περισσότερο προσφέρει η Αγγλία στην διδακτική προσέγγιση από τη χώρα μας. Ακόμη και εκεί με πίνακες διδάσκουν, βιβλιογραφία και (φωτοτυπημένες / σκαναρισμένες) σημειώσεις χρησιμοποιούν, Η/Υ για τα εργαστηριακά μαθήματα. Οπότε; Μήπως μας αρέσει να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα; Λέω, μήπως;



Aλλά λέμε , άλλα καταλαβαινόμαστε!!
γι αυτό λέω να μην μιλάμε για συγκεκριμένα πανεπιστήμια.
Σαφώς η προσέγγιση είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική. H προσέγγιση είναι πολύ hands on και Interactive. καθόλου φωτοτυπίες και κιμωλίες. Η διδασκαλία , κομματι της καλύτερα λαμβανει χωρα μέσα στον επαγγελματικό χώρο, την επιχείρηση κλπ.
Οπότε η προσέγγιση είναι τελείως διαφορετικη.


Φταίει και το πανεπιστήμιο που κάθονται άνεργοι. Απλά στην Ελλάδα της κρίσης δεν μπορείς να πεις και πολλά. Γι αυτό λέω όταν θα γίνουμε Αγγλία μιλάμε σε άλλη βάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Aλλά λέμε , άλλα καταλαβαινόμαστε!!
γι αυτό λέω να μην μιλάμε για συγκεκριμένα πανεπιστήμια.
Σαφώς η προσέγγιση είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική. H προσέγγιση είναι πολύ hands on και Interactive. καθόλου φωτοτυπίες και κιμωλίες. Η διδασκαλία , κομματι της καλύτερα λαμβανει χωρα μέσα στον επαγγελματικό χώρο, την επιχείρηση κλπ.
Οπότε η προσέγγιση είναι τελείως διαφορετικη.


Φταίει και το πανεπιστήμιο που κάθονται άνεργοι. Απλά στην Ελλάδα της κρίσης δεν μπορείς να πεις και πολλά. Γι αυτό λέω όταν θα γίνουμε Αγγλία μιλάμε σε άλλη βάση.

Άρα μιλάμε για ΙΕΚ..:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Άρα μιλάμε για ΙΕΚ..:worry:
;;;;;;;;;;;;;;;; τι ΙΕΚ?????/


αυτό κατάλαβες?

Επαγγελματισμός από το 1ο λεπτο. Τα ΙΕΚ είναι ελληνικη πατέντα, δεν υπάρχουν το εξωτερικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Nαι αλλά χάρην του επαγγελματισμού, υπάρχει κάποια "θυσία" στην επιπλέον θεωρητική γνώση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Nαι αλλά χάρην του επαγγελματισμού, υπάρχει κάποια "θυσία" στην επιπλέον θεωρητική γνώση.

Καμία έκπτωση στη θεωρητική γνώση. Ισα ίσα αυτό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα. όλα έχουν τη τάση να τα θεωρητικοποιούν.
Και στο τέλος τι μένει; η παπαγαλία. Και χανόμαστε μέσα στην αποστήθιση. Χανόμαστε μεσα στην επιστήμη μας. Μαθαίνουμε ένΑ σωρό ανούσια πράγματα που όταν βγούμε στην αγορά εργασίας καταλαβαίνουμε ότι ήταν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.


Στην Αγγλία σε κάθε πανεπιστήμιο υπάρχει τμήμα που ασχολείται με την employability των φοιτητών. Στόχος είναι η δουλειά. Είναι πολύ απλό.


Στην Αγγλία μαθαίνεις πραγματικά . Αυτά που μαθαίνεις σου μένουν στο μυαλό και γίνονται κτήμα σου με καθημερινή εφαρμογή στη μετέπειτα εργασία σου.


Δεν θα ρωτήσω γιατί ανέφερες τα ΙΕΚ. Θα σπουδάζεις σε ΙΕΚ μάλλον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Καμία έκπτωση στη θεωρητική γνώση. Ισα ίσα αυτό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα. όλα έχουν τη τάση να τα θεωρητικοποιούν.
Και στο τέλος τι μένει; η παπαγαλία. Και χανόμαστε μέσα στην αποστήθιση. Χανόμαστε μεσα στην επιστήμη μας. Μαθαίνουμε ένΑ σωρό ανούσια πράγματα που όταν βγούμε στην αγορά εργασίας καταλαβαίνουμε ότι ήταν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.


Στην Αγγλία σε κάθε πανεπιστήμιο υπάρχει τμήμα που ασχολείται με την employability των φοιτητών. Στόχος είναι η δουλειά. Είναι πολύ απλό.


Στην Αγγλία μαθαίνεις πραγματικά . Αυτά που μαθαίνεις σου μένουν στο μυαλό και γίνονται κτήμα σου με καθημερινή εφαρμογή στη μετέπειτα εργασία σου.


Δεν θα ρωτήσω γιατί ανέφερες τα ΙΕΚ. Θα σπουδάζεις σε ΙΕΚ μάλλον


Η απολυτότητά σου στην διατύπωση άποψης είναι...τραγική. Τι να απαντήσει κανείς;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Η απολυτότητά σου στην διατύπωση άποψης είναι...τραγική. Τι να απαντήσει κανείς;:hmm:



Αμέ καθαρά και ξάστερα, όπως μας τα μαθαίνουνε και εδώ. Γι αυτό όπως λές δεν έχει να απαντήσει κανείς...


Πες μου σε τι διαφωνείς να το συζητήσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Γενικά εκθειάζεις το "σύστημα" στο εξωτερικό. Δεν αντιλέγω ότι μια Αγγλία με το παρελθόν και το οικονομικοπολιτικό σύστημα που έχει, για τους γνωστούς λόγους, μπορεί και διαμορφώνει μια x πολιτική στις υπηρεσίες της. Όμως από την άλλη, η χώρα μας μπορεί να έχει πολλά σάπια θεμέλια σε διάφορους τομείς της δημόσιας ζωής, αλλά υπάρχει μια λέξη που λέγεται φιλότιμο και μια άλλη που λέγεται προσπάθεια. Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές οι οποίοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό και πασχίζουν να κρατήσουν την επιστημονική γνώση πολύ ψηλά. Δεν μπορώ να βρω διαφορές με έναν βρετανό συνάδελφό μου πάνω στην ίδια επιστήμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cosmopolitan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η cosmopolitan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Γενικά εκθειάζεις το "σύστημα" στο εξωτερικό. Δεν αντιλέγω ότι μια Αγγλία με το παρελθόν και το οικονομικοπολιτικό σύστημα που έχει, για τους γνωστούς λόγους, μπορεί και διαμορφώνει μια x πολιτική στις υπηρεσίες της. Όμως από την άλλη, η χώρα μας μπορεί να έχει πολλά σάπια θεμέλια σε διάφορους τομείς της δημόσιας ζωής, αλλά υπάρχει μια λέξη που λέγεται φιλότιμο και μια άλλη που λέγεται προσπάθεια. Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές οι οποίοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό και πασχίζουν να κρατήσουν την επιστημονική γνώση πολύ ψηλά. Δεν μπορώ να βρω διαφορές με έναν βρετανό συνάδελφό μου πάνω στην ίδια επιστήμη.

συμφωνω, ανέφερες κάποια από τα χαρακτηριστικά του Ελληνα. Στο εξωτερικό είναι οι καλύτεροι ερευνητές αλλά για άλλο πράγμα μιλούσαμε.


Μιλούσαμε περι ανέμων και υδάτων για τις λίστες και ποια η θέση τους στο αγγλικό οικονομικοπολιτικό σύστημα της Αγγλίας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top