Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Mαλλον θα διαβαζει 20 αριθμους θες να πεις'??
Λοιπον πρεπει να ειναι

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
TEΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
J<----20
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
TEMP<----A
A<----[J-i]
[J-i]<----TEMP
J<----J-1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Β) τροπος αν θες

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
TEΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
TEMP<----A
A<----Α[21-i]
A[21-i]<----TEMP
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο.

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
TEΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ 1 με βήμα -1
εμφανισε A
TΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
περιεργο .. το ιδιο ακριβως ειχα σκεφτει κ δεν το ετρεχε η γλωσσομαθεια ..

Ευχαριστω πολυ παιδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Στανταρ κατι δεν εκανες καλα στη δηλωση μεταβλητων. Η γλωσσομαθεια τι σφαλμα σου εβγαζε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο.

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
TEΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ 1 με βήμα -1
εμφανισε A
TΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


Οκεικ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Μολις εκανα μια ασκηση κ' θα ηθελα να μαθω αν ειναι σωστη ή οχι.

Μια ταξη εχει 30 μαθητες που πηραν βαθμο απο 1 μεχρι 20.Καθε μαθητης εχει 1 αριθμο μητρωου απο το 1 μεχρι το 30.Να φτιαξετε αλγοριθμο που θα διαβαζει ονομα,βαθμο του καθε μαθητη με βαση τον αυξοντα αριθμο μητρωο,χρησιμοποιωντας Ελεγχο εγκυροτητας δεδομενων.Να εμφανιζεται ο αριθμος μητρωου,το ονομα και ο βαθμος των μαθητων που ειναι > του συνολ. ΜΟ των βαθμων
.

Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Μολις εκανα μια ασκηση κ' θα ηθελα να μαθω αν ειναι σωστη ή οχι.

Μια ταξη εχει 30 μαθητες που πηραν βαθμο απο 1 μεχρι 20.Καθε μαθητης εχει 1 αριθμο μητρωου απο το 1 μεχρι το 30.Να φτιαξετε αλγοριθμο που θα διαβαζει ονομα,βαθμο του καθε μαθητη με βαση τον αυξοντα αριθμο μητρωο,χρησιμοποιωντας Ελεγχο εγκυροτητας δεδομενων.Να εμφανιζεται ο αριθμος μητρωου,το ονομα και ο βαθμος των μαθητων που ειναι > του συνολ. ΜΟ των βαθμων
.

Ευχαριστω!

Έχεις πολλά λάθη, δεν έχεις καταλάβει πώς δουλέυει η ΓΙΑ και γενικά οι πίνακες. Χωρίς ίχνος ειρωνίας ή επιθετικότητας ε? Στην λύνω, περίμενε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
βασικα δεν εχω κανει πινακες και ειναι ετσι λιγο δυσκολα στην αρχη .. αυτος στο σχολειο ετσι οπως μας τα λεει ειναι αστα να πανε .. την δομη επαναληψης ξερω να την δουλευω (at least μεχρι τωρα ειμουν ΟΚ στις ασκησεις μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Για i από ένα μέχρι 30
Αρχή_επανάληψης
Εμφάνισε "δώσε όνομα και βαθμό για τον μαθητη με α.μ." i
Διάβασε ΟΝ,B
Μέχρις ότου B>=1 KAI B<=20
Τέλος_επανάληψης
sum<--0

Για i από ένα μέχρι 30
sum<--sum+B

Τέλος_επανάληψης
MO<--sum/30

Για i από ένα μέχρι 30
AΝ Β>MO TOTE
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "AM:" i, "ΟΝΟΜΑ" ΟΝ, "ΒΑΘΜΟΣ" B
TEΛΟΣ_ΑΝ
Τέλος_επανάληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Kαι φιλε hoax να ξερεις αν δν στο εχουν πει στο σχολειο η στο φροντιστηριο αν πηγαινεις πως αυτο
"Αρχή_επανάληψης
Εμφάνισε "δώσε όνομα και βαθμό για τον μαθητη με α.μ." i
Διάβασε ΟΝ,B
Μέχρις ότου B>=1 KAI B<=20|"

ειναι ο ελεγχος εγκυροτητας που ζηταει η ασκηση,ο οποιος γινετε με την εντολη μεχρις-οτου...οποτε, οποτε βλεπεις ελεγχο εγκυροτητας θα κανεις αυτο(με αλλα δεδομενα εννοειται :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
στην ταξινομηση επισης ισχυει ΠΧ "ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5
ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ 2 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
το κανα στη τυχη δεν καταλαβαινω απολυτα γιατι ομως και δουλεύει δοκιμαστε το και σεις να μου πειτε!..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
ναι, είναι σωστό Γιάννη, απλά κάνει περιττές ενέργειες (το εμφωλευμένο Για στον αλγόριθμο του σχολικού πραγματοποιεί λιγότερες επαναλήψεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
α οκ thx!να ρωτησω και κατι αλλο..στην αναζητηση υπαρχει αλγοριθμος σε μονοδιαστατο και σε δισδιαστατο..στη ταξινομηση υπαρχει και σε δισδιαστατο η μονο σε μονοδιαστατο??.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
α οκ thx!να ρωτησω και κατι αλλο..στην αναζητηση υπαρχει αλγοριθμος σε μονοδιαστατο και σε δισδιαστατο..στη ταξινομηση υπαρχει και σε δισδιαστατο η μονο σε μονοδιαστατο??.

"Υπάρχει" και ταξινόμηση σε δισδιάστατο (και μετά πάει ανά γραμμή/στήλη), αλλά δεν σε απασχολεί στα πλαίσια του μαθήματος.

Εσύ θα "ξέρεις" μόνο σε μονοδιάαστατο και μέχρι εκεί.

Αν μετά ασχοληθείς μόνο σου σε κάποια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού εκεί θα δεις και ταξινόμηση σε 2d
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Όντως, δεν γίνεται να ταξινομηθεί ένας δισδιάστατος πίνακας.
Πρακτικά, θα ταξινομηθεί μια του διάσταση (γραμμή ή στήλη) που στην ουσία είναι μονοδιάστατος πίνακας.

Δες και άσκηση 8 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask3_4.htm

και άσκηση 6 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask3_3.htm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Να γινει αλγοριθμος που να γεμιζει εναν δισδιαστατο πινακα 60x50 θεσεων με αριθμιτικες τιμες.μετα να κανει ταξινομηση κατα φθινουσα σειρα απο την 7η στηλη μεχρι την 37η.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petroskaz

Νεοφερμένος

Ο petroskaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Mήπως μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτή την άσκηση είναι η πρωτη που κάνω πάνω στους πίνακες:

Η εταιρεια ''Χαραμόπετρος Α.Ε'' καταγραφει τα μηνιαία εσοδα της σε πίνακα ΕΣΟΔΑ 12 θεσεων και τα εξοδα της σε πινακα ΕΞΟΔΑ αντιστοιχα,ταυτοχρονα υπαρχει πινακας ΜΗΝΑΣ 12 θεσεων που περιεχει τα ονοματα των μηνων.Να αναπτυχθει αλγοριθμος που θα εκτυπωνει τον μηνα που:
1]Εμφανιστηκαν τα ελαχιστα εσοδα
2]Εμφανιστηκαν τα μεγιστα εξοδα
3]Εμφανιστηκαν τα μεγιστα κερδη
Η χρονια ηταν κερδοφορα για την εταιρεία ή οχι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Γεια σας , θα ηθελα να ελεγξετε αν η παρακατω ασκηση ειναι σωστη : ευχαριστω!
- Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα ζητα 10 ακεραιους και θα γεμιζει εναν πινακα 10 θεσεων και θα βρισκει αν ειναι γνησιως ταξινομημενος κατα αυξουσα σειρα κ να εμφανιζει καταλληλο μηνυμα
Λυση:
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
αυξ <- ΑΛΗΘΗΣ
μιν <- Α[1]
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10
ΑΝ μιν < Α[ι] ΤΟΤΕ
αυξ <- ΑΛΗΘΗΣ
μιν <- Α[ι]
ΑΛΛΙΩΣ
αυξ <- ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ αυξ = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ολοι ειναι ταξινομημενοι κατα αυξουσα σειρα'
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΓΡΑΨΕ 'pin[', ι, ']=', Α[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δεν ειναι ολοι ταξινομημενοι κατα αυξουσα σειρα'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Firewind

Νεοφερμένος

Η Firewind αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Mήπως μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτή την άσκηση είναι η πρωτη που κάνω πάνω στους πίνακες:

Η εταιρεια ''Χαραμόπετρος Α.Ε'' καταγραφει τα μηνιαία εσοδα της σε πίνακα ΕΣΟΔΑ 12 θεσεων και τα εξοδα της σε πινακα ΕΞΟΔΑ αντιστοιχα,ταυτοχρονα υπαρχει πινακας ΜΗΝΑΣ 12 θεσεων που περιεχει τα ονοματα των μηνων.Να αναπτυχθει αλγοριθμος που θα εκτυπωνει τον μηνα που:
1]Εμφανιστηκαν τα ελαχιστα εσοδα
2]Εμφανιστηκαν τα μεγιστα εξοδα
3]Εμφανιστηκαν τα μεγιστα κερδη
Η χρονια ηταν κερδοφορα για την εταιρεία ή οχι?

Σύμφωνα με την εκφώνηση οι πίνακες ΕΣΟΔΑ,ΕΞΟΔΑ,ΜΗΝΑΣ είναι δεδομένοι.

Για τα ελάχιστα έσοδα και τα μέγιστα έξοδα θα αρχικοποιήσεις τις μεταβλητές:
min_esoda με το πρώτο στοιχείο του πίνακα ΕΣΟΔΑ
i με 1 όπου είναι η θέση του πρώτου στοιχείου του πίνακα ΕΣΟΔΑ
(αυτό το κάνουμε για να μπορέσουμε να κάνουμε αντιστοίχηση με τον πίνακα ΜΗΝΑΣ)
Αντίστοιχα,
max_exoda με το πρώτο στοιχείο του πίνακα ΕΞΟΔΑ
j με 1 όπου είναι η θέση του πρώτου στοιχείου του πίνακα ΕΞΟΔΑ.

Μετά θα κάνεις αναζήτηση στους πίνακες ΕΣΟΔΑ,ΕΞΟΔΑ για να βρεις τα ελάχιστα έσοδα και τα μέγιστα έξοδα. Κάθε φορά που θα βρίσκει ένα νέο ελάχιστο/μέγιστο θα πρέπει να καταχωρείται στα i/j αντίστοιχα η θέση του. Αυτό γιατί οι πίνακες ΕΣΟΔΑ,ΕΞΟΔΑ έχουν 1-1 αντιστοιχία με τον πίνακα ΜΗΝΑΣ.
Τον πίνακα ΚΕΡΔΗ θα πρέπει να τον δημιουργήσεις εσύ. Κάθε στοιχείο του πίνακα προκύπτει από τη σχέση ΚΕΡΔΗ[k]=ΕΣΟΔΑ[k]-ΕΞΟΔΑ[k] και για να βρεις το μέγιστο και το μήνα που σημειώθηκε ακολουθείς αντίστοιχη διαδικασία με παραπάνω.

O κώδικας διαμορφώνεται ως εξής:

Αλγόριθμος Χαραμόπετρος
min_esoda<--ΕΣΟΔΑ[1]
i<--1
max_exoda<--ΕΞΟΔΑ[1]
j<--1

Σ_ΕΣΟΔΑ<--0
Σ_ΕΞΟΔΑ<--0

Για k από 1 μέχρι 12
Αν min_esoda>ΕΣΟΔΑ[k] τότε
min_esoda<--ΕΣΟΔΑ[k]
i<--k
Τέλος_αν
Αν max_eχoda<ΕΞΟΔΑ[k] τότε
max_eχoda<--ΕΞΟΔΑ[k]
j<--k
Τέλος_αν
ΚΕΡΔΗ[k]=ΕΣΟΔΑ[k]-ΕΞΟΔΑ[k]
Σ_ΕΣΟΔΑ<--Σ_ΕΣΟΔΑ+ΕΣΟΔΑ[k]
Σ_ΕΞΟΔΑ<--Σ_ΕΞΟΔΑ+ΕΞΟΔΑ[k]
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε 'Ο μήνας με τα λιγότερα έσοδα είναι:',ΜΗΝΑΣ
Εμφάνισε 'Ο μήνας με τα περισσότερα έξοδα είναι:',ΜΗΝΑΣ[j]
max_kerdh<--ΚΕΡΔΗ[1]
l<--1
Για k από 2 μέχρι 12
Αν max_kerdh<ΚΕΡΔΗ[k] τότε
max_kerdh<--ΚΕΡΔΗ[k]
l<--k
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε 'Ο μήνας με τα περισσότερα κέρδη είναι:',ΜΗΝΑΣ[l]

ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ<--Σ_ΕΣΟΔΑ-Σ_ΕΞΟΔΑ
Αν ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ>0 τότε
Εμφάνισε 'Η επιχείρηση ήταν κερδοφόρα'
Αλλιώς
Εμφάνισε 'Η επιχείρηση δεν ήταν κερδοφόρα'
Τέλος_αν

Τέλος Χαραμόπετρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Firewind

Νεοφερμένος

Η Firewind αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Γεια σας , θα ηθελα να ελεγξετε αν η παρακατω ασκηση ειναι σωστη : ευχαριστω!
- Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα ζητα 10 ακεραιους και θα γεμιζει εναν πινακα 10 θεσεων και θα βρισκει αν ειναι γνησιως ταξινομημενος κατα αυξουσα σειρα κ να εμφανιζει καταλληλο μηνυμα
Λυση:
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
αυξ <- ΑΛΗΘΗΣ
μιν <- Α[1]
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10
ΑΝ μιν < Α[ι] ΤΟΤΕ
αυξ <- ΑΛΗΘΗΣ
μιν <- Α[ι]
ΑΛΛΙΩΣ
αυξ <- ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΝ αυξ = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ολοι ειναι ταξινομημενοι κατα αυξουσα σειρα'
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΓΡΑΨΕ 'pin[', ι, ']=', Α[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δεν ειναι ολοι ταξινομημενοι κατα αυξουσα σειρα'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Σωστό μου φαίνεται. Νομίζω δε χρειάζεται να εμφανίζεις τα στοιχεία του πίνακα μιας & δε στο ζητάει. Επίσης θα μπορούσες να αντικαταστήσεις τη δομή για με μία όσο γιατί αν βρεθεί ένα στοιχείο που δεν είναι στη σωστή θέση δε χρειάζεται να συνεχίσει να εκτελείται ο αλγόριθμος. Το κομματι με το οποίο σου προτείνω να αντικαταστήσεις τα υπογραμμισμένα:

ι<--2
Όσο ι<=10 και αυξ=αληθής επανάλαβε
ΑΝ μιν < Α[ι] ΤΟΤΕ
αυξ <- ΑΛΗΘΗΣ
μιν <- Α[ι]
ΑΛΛΙΩΣ
αυξ <- ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ι<--ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top