Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Παιδιά επειδή δυσκολεύομαι ξέρει κανείς κάποιον οδηγό για σύνταξ προγράμματος; Οι Αλγόριθμοι μου φαίνονται πανεύκολοι, αλλά το γεγονός του προγράμματος ότι πρέπει να δηλώσεις σταθερές και μεταβλητές από την αρχή με μπερδεύει. Σκέφτομαι πρώτα να φτιάχνω Αλγόριθμο και μετά να το μετατρέπω σε πρόγραμμα μια και θα είναι και επαλήθευση και σωστή δομή παράλληλα. Το αρνητικό είναι ότι θα θέλω 900 κόλες στο τέλος. Εσείς πως συντάσετε πρόγραμμα; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Γιεα σας παιδια , θα ηθελα μια βοηθεια οσο γρηγορα γινετε σε μια ασκηση .. λοιπον λεει : να φτιαξετε αλγοριθμο που θα διαβαζει 100 αριθμους και θα βρισκει τον αριθμο που εμφανιστηκαν τις περισσοτερες φορες! ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meteo_xampos

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Καρανδεινός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Ιεράπετρα (Λασιθίου). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλησπέρα σας... Σε ότι αφορά τα προγράμματα...
Η σύνταξη μπορεί να γίνει ως εξής...

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τάδε
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
αφήνεις δυο-τρεις κενές γραμμές για δήλωση μεταβλητών...
ΑΡΧΗ
εντολές (ο αλγόριθμός σου δηλαδή)...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Μόλις τελειώσεις με τη γραφή του προγράμματος δηλώνεις τις μεταβλητές, περνώντας από
τη πρώτη εντολή προς τη τελευταία... Αν έχεις και υποπρογράμματα, τα γράφεις μετά τη
δεσμευμένη λέξη ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ...

Τώρα σε οτι αφορά το τελευταίο μήνυμα...
να φτιαξετε αλγοριθμο που θα διαβαζει 100 αριθμους και θα βρισκει τον αριθμο που εμφανιστηκαν τις περισσοτερες φορες! ευχαριστω!

Θα πρέπει να εισάγεις τιμές αρχικά σε ένα πίνακα 100 θέσεων για να κρατήσεις τους αριθμούς που θα εισάγεις...
Έστω ότι ο πίνακας είναι ο Α[100]... Θα πρέπει να διασχίσει τον πίνακα Α[100] από την αρχή προς το τέλος και να βρείς
τους διαφορετικούς αριθμούς που υπάρχουν και να τους αποθηκεύσεις σε ένα πίνακα, έστων τον ΑΡ, και από αυτόν
θα βρείς τη συχνότητα εμφάνισης του κάθε αριθμού ξαναδιασχίζοντας τον Α[100] από την αρχή... Το πιο δύσκολο
κομμάτι της άσκησης είναι η δημιουργία του πίνακα ΑΡ, ο οποίος θα έχει το πολύ 100 θέσεις...
Ιδέες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Καλησπέρα σας... Σε ότι αφορά τα προγράμματα...
Η σύνταξη μπορεί να γίνει ως εξής...

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τάδε
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
αφήνεις δυο-τρεις κενές γραμμές για δήλωση μεταβλητών...
ΑΡΧΗ
εντολές (ο αλγόριθμός σου δηλαδή)...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Μόλις τελειώσεις με τη γραφή του προγράμματος δηλώνεις τις μεταβλητές, περνώντας από
τη πρώτη εντολή προς τη τελευταία... Αν έχεις και υποπρογράμματα, τα γράφεις μετά τη
δεσμευμένη λέξη ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ...

Thanks δεν το χα σκεφτεί καν! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
γεμιζω τους πινακες ... αλλα δεν μπορω να βρω αυτον/ους που εμφανιστηκαν τις περισσοτερες φορες ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meteo_xampos

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Καρανδεινός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Ιεράπετρα (Λασιθίου). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Σε συνέχεια του προηγούμενου μου μηνύματος μου... Ένας άλλος τρόπος λύσης είναι η ταξινόμηση του πίνακα... Μετά είναι
σχετικά πιο εύκολη η άσκηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
δεν εχω κανει ταξινομηση .. προσφατα μπηκα και στο φροντ πινακες ... γινετε να μου παραθεσεις τον κωδικα για το πως βρισκεις ποιος παρατηρηθηκε περισσοτερες φορες χωρις το γεμισμα των πινακων ?

Ευχαριστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meteo_xampos

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Καρανδεινός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Ιεράπετρα (Λασιθίου). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Χωρίς την ταξινόμηση είναι ζόρικος ο κώδικας... Αν στον πετάξω έτοιμο δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα...
Είναι ζόρικη η άσκηση που σας βάλανε... Εκτός και αν σου έλεγε η άσκηση για περιορισμό στους 100 αριθμούς που θα εισάγεις, π.χ.
να σου είπανε ότι οι αριθμοί που θα εισαχθούν θα είναι στο διάστημα 1-1000, οπότε πρέπει να βρείς τη συχνότητα εμφάνισης του 1 του 2
κτλ... και μετά να κάνεις μια έυρεση μεγίστου από τον πίνακα με τις συχνότητες (1000 θέσεων μιας και δεν γίνεται να αρχικοποιήσεις
1000 μεταβλητές-μετρητές εμφάνισης του κάθε αριθμού...:) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
σορρυ , ξεχασα να το αναφερω οτι πρεπει να ειναι στο διαστημα 1-20 ... νομιζα οτι δεν θα επηραζε την ασκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meteo_xampos

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος Καρανδεινός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Ιεράπετρα (Λασιθίου). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Όχι, σαφώς και την επηρρεάζει την άσκηση... Άλλο είναι να ψάχνεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, και άλλο να σου δίνουν οδηγίες για
το πώς θα πάς στο προορισμό σου... Θέλεις ένα πίνακα ΣΥΧ[20] στον οποίο στην πρώτη θέση του θα αποθηκεύσεις την συχνότητα εμφάνισης του 1
μέσα στον πίνακα Α[100], στην δεύτερη θέση θα αποθηκεύσεις την συχνότητα εμφάνισης του 2 στον πίνακα Α[100], κτλ...
Αλγόριθμος Τάδε
Για ι από 1 μέχρι 100
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Α[ι]
Μέχρις_ότου Α[ι]>=1 ΚΑΙ Α[ι]<=20 !έλεγχος ούτως ώστε να βάλουμε τιμές από 1 ως 20
Τέλος_επανάληψης ! γέμισμα του αρχικού πίνακα 100 θέσεων...
Για ι από 1 μέχρι 20
ΣΥΧ[ι]<-- 0
Τέλος_επανάληψης !αρχικοποίηση 20 μετρητών εμφάνισης για τον κάθε αριθμό από 1 μέχρι 20...
!έτσι η πρώτη θέση του πίνακα ΣΥΧ θα αντιστοιχεί στο πλήθος εμφάνισης του 1 στον πίνακα Α[100], η δεύτερη θέση
!του πίνακα ΣΥΧ στο πλήθος εμφάνισης του 2 στον Α[100], κτλ...
Για ι από 1 μέχρι 100
δ<-- Α[ι] !αν π.χ. το Α[ι] είναι 15, τότε η αντίστοιχη θέση του πίνακα ΣΥΧ θα πρέπει να αυξηθεί κατά 1...
ΣΥΧ[δ]<-- ΣΥΧ[δ]+1
Τέλος_επανάληψης
max<-- ΣΥΧ[1] !θεωρούμε ότι το 1 εμφανίστηκε περισσότερες φορές...
αριθμός<-- 1 !και ότι είναι το 1
Για ι από 2 μέχρι 20 !διασχίζουμε τον πίνακα ΣΥΧ
Αν ΣΥΧ[ι]>max τότε
max<-- ΣΥΧ[ι]
αριθμός<-- ι
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Εμφάνισε "ο αριθμός ", αριθμός, "εμφανίστηκε ", max, " φορές"
Τέλος Τάδε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
σε ευχαριστω! τωρα καταλαβα πως δουλευει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neo1993gr

Νεοφερμένος

Ο Neo1993gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 5 μηνύματα.
παιδια επειδη αυτο το topic ειναι πολυ μεγαλο και δεν εχω τον χρονο να κατσω να το διαβασω ολο...εχω μια απορια
προσφατα μπηκα στην αναζητηση και δεν την εχω πολυκαταλαβει κοιταξα και το σχολικο αλλα παλι τιποτα...και εχω μια ασκηση οι οποια λεει...

Δινεται δισδιαστατος πινακας Α{100,2} στον οποιο εχουμε αποθηκευσει τα ονοματα και τους αριθμους τηλεφωνου 100 φιλων μας ..Να γραφει αλγοριθμος στον οποιο θα εισαγουμε ενα ονομα και θα εμφανιζεται ο αριθμος τηλεφωνου καθε ατομου που εχει το ονομα αυτο....

καμια βοηθεια??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,793 μηνύματα.
Δινεται δισδιαστατος πινακας Α{100,2} στον οποιο εχουμε αποθηκευσει τα ονοματα και τους αριθμους τηλεφωνου 100 φιλων μας ..Να γραφει αλγοριθμος στον οποιο θα εισαγουμε ενα ονομα και θα εμφανιζεται ο αριθμος τηλεφωνου καθε ατομου που εχει το ονομα αυτο....

καμια βοηθεια??
Κατ' αρχάς καλησπέρα! Θες να μας πεις πώς ξεκίνησες τι σκέφτηκες και πού κόλλησες;
Λύση μπορώ να δώσω, απλά θέλω να σε βάλω στη διαδικασία του να σκεφτείς. Μία ξερή λύση δε λέει κάτι... :)

Αυτό που ξέρεις, για να βοηθήσω, είναι ότι αν στο A[i,1] έχεις ένα όνομα, στο A[i,2] έχεις το τηλέφωνό του. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 142 μηνύματα.
να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
θα διαβάζει αριθμό α το πολύ δεκαψήφιο
να εισάγει τα ψηφία του αριθμού σε πίνακα Α[10]
να βρίσκει αν είναι παλινδρομικός (πχ 123321)
προγραμμα ασκ
μεταβλητες
ακεραιες: α, β[10],ι,ξ
λογικες: φ
αρχη
διαβασε α
ι<-1
αρχη_επαναληψης
ι<-ι+1
μεχρις_οτου α mod 10^ι=α ή ι=11
για ξ από ι-1 μεχρι 1 με βημα -1
β[ι]<-α div 10^ξ
α<-α div 10
τελος_επαναληψης
φ<-αληθής
ξ<-1
π<-ι-1
οσο ξ<= ι-1 και φ=αληθής επαναλαβε
αν α[ι]<> α[π] τοτε
φ<-ψευδής
τελος_αν
π<-π-1
τελος_επαναληψης
αν φ=αληθής τοτε
γραψε 'παλινδρομικός'
αλλιώς
γράψε 'όχι παλινδρομικός'
τελος_αν
τελος_προγραμματος

σωστή η λύση μου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 24 μηνύματα.
είχα πάρει ένα βιβλίο αεππ το καλοκαίρι και είναι έκδοση 2008, τώρα έχουμε το νεο έκδοση 2009, έχει ασυμβατότητες ή/και διορθώσεις το ένα με το άλλο;

γιατί θέλω να το πετσοκόψω(το 2008 ¯\(°_o)/¯) και να κρατήσω τα εντός ύλης, αλλά να μην έχουν κανει τίποτα διορθώσεις και τέτοια και αυτό που θα χω να είναι πλέον το "λάθος" ¯\(°_o)/¯
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Έφτιαξα μια τρελιάρικη δικιά μου τρελιάρικη :P

Να φτιαχτεί αλγόριθμος που θα βρίσκει και θα εμφανίζει όλες τις αριθμιτικές τιμές ενός αριθμιτικού πίνακα που είναι μεταξύ -15 και 15 και επαναλαμβάνονται πάνω από 4 φορές στον μονοδίαστατο πίνακα που μας δίνεται table[1000]. Έπειτα να γίνει αύξουσα ταξινόμιση σε έναν δισδίαστατο πίνακα [j,i] όπου j οι φορές επανάληψης και i η τιμή της ταξινόμισης. Αφού γίνει η ταξινόμιση να εμφανιστεί ο πίνακας με τις αρνητικές τιμές σε απόλυτα και να ερωτηθεί ο χρήστης αν θέλει να εκτυπωθεί ο πίνακας. Αν ναι να επιβεβαιωθεί ακόμα μια φορά.

Να δούμε σε πόση ώρα θα την τελειώσω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Έφτιαξα μια τρελιάρικη δικιά μου τρελιάρικη :P

Να φτιαχτεί αλγόριθμος που θα βρίσκει και θα εμφανίζει όλες τις αριθμιτικές τιμές ενός αριθμιτικού πίνακα που είναι μεταξύ -15 και 15 και επαναλαμβάνονται πάνω από 4 φορές στον μονοδίαστατο πίνακα που μας δίνεται table[1000]. Έπειτα να γίνει αύξουσα ταξινόμιση σε έναν δισδίαστατο πίνακα [j,i] όπου j οι φορές επανάληψης και i η τιμή της ταξινόμισης. Αφού γίνει η ταξινόμιση να εμφανιστεί ο πίνακας με τις αρνητικές τιμές σε απόλυτα και να ερωτηθεί ο χρήστης αν θέλει να εκτυπωθεί ο πίνακας. Αν ναι να επιβεβαιωθεί ακόμα μια φορά.

Να δούμε σε πόση ώρα θα την τελειώσω :P

Την έλυσα, τελικά ήταν εύκολη :P

Αλγόριθμος Περίεργη_1
! Δεδομένα
Δεδομένα // table[1000] //
j <-- 0
jmax <-- j
xmax <-- -15
xmin <-- 15
! Αναζήτηση
Για x από -15 μέχρι 15
Για i από 1 μέχρι 1000
Αν (table = x) τότε
j <-- j + 1
Τέλος_αν
Αν (j > 4) τότε
Α[j,x+16] <--x
Aν (x > xmax) τότε
xmax <-- x
Τέλος_αν
Αν (x < xmin) τότε
xmin <-- x
Αν (j > jmax) τότε
Jmax <-- j
Τέλος_αν
Τέλος_αν
Τέλος_Επανάλψης
Τέλος_Επανάληψης
! Ταξινόμιση
xsort <-- xmax - xmin
Για j από 4 μέχρι jmax
Για i από 1 μέχρι xsort
B[j,i] <-- A[j,x+16]
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
! Απόλυτα
Για j από 1 μέχρι jmax
Για i από 1 μέχρι xsort
Αν (B[j,i] < 0) τότε
B[j,i] <-- “|”, B[j,i], “|”
Τέλος_αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Για j από 1 μέχρι jmax
Για i από 1 μέχρι xsort
Εμφάνισε B[j,i]
Τέλος_Επανάλψης
Τέλος_Επανάληψης
Εμφάνισε “Θέλετε να εκτυπωθεί ο πίνακας; “
Διάβασε print
Αν (print = true) τότε
Εμφάνισε “Είσαστε σίγουροι; “
Διάβασε confirm
Αν (confirm = true) τότε
Για j από 1 μέχρι jmax
Για i από 1 μέχρι xsort
Εκτύπωσε B[j,i]
Τέλος_Επανάλψης
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_αν
Τέλος_αν

Τέλος Περίεργη_1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soares

Νεοφερμένος

Ο soares αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 48 μηνύματα.
θελω βοηθεια για εναν γεωμετρικο αλγοριθμο ....
να γινει αλγοριθμος ο οποιος να θα δεχεται τα στοιχεια ενος πινακα 5 γραμμων και 5 στηλων και θα εμφανιζει το αθροισμα των 2 κυριων διαγωνιων του....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
θελω βοηθεια για εναν γεωμετρικο αλγοριθμο ....
να γινει αλγοριθμος ο οποιος να θα δεχεται τα στοιχεια ενος πινακα 5 γραμμων και 5 στηλων και θα εμφανιζει το αθροισμα των 2 κυριων διαγωνιων του....

Αλγόριθμος Ασκ
Για i απο 1 μέχρι 5
Για j απο 1 μέχρι 5
Διάβασε Π[i,j]
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
sum1 <- 0
Για i απο 1 μέχρι 5
Για j απο 1 μέχρι 5
Αν i=j ή j= 5+1-i Τοτε
sum1<- sum1 + Π[i,i] + Π[i, 5+1-i]
Τελος_αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Εμφάνισε sum1
Τελος Ασκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
soares αμα "ζωγραφισεις" τα δεδομενα και τα ζητουμενα θα σου φανει παιχνιδι, κανε ενα τετραγωνο και προσπαθησε να καταλαβεις τι ζηταει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top