Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Stroumfita

Νεοφερμένος

Η Κρυσταλλένια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Σε ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!!! Εσυ πρεπει να εισαι αστερι!:) Εγω παλι δε σκαμπαζω μια απο ΑΕΠΠ :'(δε ξερω γιατι! Ολο 3 και 6 γραφω! :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Κακως, δεν ειναι τοσο δυσκολο μαθημα, δηλαδη πιστευω τη βαση την πιανεις με σχετικη ευκολια.
Εχεις προβλημα κατανοησης ή απλα δεν κανεις εξασκηση καθολου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ναι έχεις δίκιο, ισχύουν κάποιοι περιορισμοί για τα N και K

Είναι Ν (1<=Ν<=100000) και Κ (1<=Κ<=1000).
Έπειτα, το 1x1x1 στην εκφώνηση προϊδεάζει για τριδιάστατο χώρο (οπου θα μπορείς να ανέβεις σκάλες τόσο κινούμενος στο (x,y) όσο και στο (z,y).

Τέλος, ακόμα και για 2Δ χώρο, μπορείς να αποδείξεις οτι η λύση σου είναι σωστή; (οτι δίνει το μέγιστο ύψος

Με βάση τα παραδείγματα που έχουν δωθεί στην εικόνα μπορείς να καταλάβεις τι ακριβώς χρειάζεται το πρόβλημα

Υστερα, για να έχει νόημα το πρόβλημα, θα πρεπε να υπάρχει και κάποιο άνω φράγμα στην απόδοση. Πχ δεν είναι το ίδιο καλές μια λύση που λύνει το πρόβλημα σε Θ(N) βήματα και μια που το λύνει σε Θ(2^Ν).

Προφανώς και ισχύει αυτό που λες. Αλλά η απόδοση ενος αλγόριθμου ειδικά σε αυτή την τάξη είναι κάτι που δεν μας καίει τόσο πολύ. Ας λύσουμε το πρόβλημα σωστά και βλέπουμε:P

Φιλικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αχ χαλαλι σου.:P

Αλγοριθμος Ασκηση1
πληθοςα<-0
πληθοςπ<-0
Για ι απο 1 μεχρι 20
Για ξ απο 1 μεχρι 30
Εμφανισε ''Δωσε εναν αριθμο"
Διαβασε Α[ι,ξ]
Αν Α[ι,ξ]mod2=0 τοτε
πληθοςα<-πληθοςα+1
Αλλιως
πληθοςπ<-πληθοςπ+1
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
πος_αρτιων<-πληθοςα/600*100 !το πληθος ολων των αριθμων ειναι 600, αφου ο πινακας ειναι 20Χ30..
πος_περιττων<-πληθοςπ/600*100
Αν πος_αρτιων>πος_περιττων τοτε
Εμφανισε "περισσοτεροι οι αρτιοι, με ποσοστο:", πος_αρτιων
Αλλιως_αν πος_περιττων>πος_αρτιων τοτε
Εμφανισε "περισσοτεροι οι περιττοι, με ποσοστο:", πος_περιττων
Αλλιως
Εμφανισε ''Ισα ποσοστα:", πος_αρτιων!οποιο και να εμφανισεις εδω το ιδιο ειναι
Τελος_αν
Τελος Ασκηση1

Νομιζω ειναι σωστη:)


Σωστή είναι. Γενικά πάντως είναι καλό να προσέχετε τα φωλιάσματα των εντολών και σε επίπεδο Πανελληνίων και αργότερα στα προγραμματιστικά μαθήματα του πανεπιστημίου. Εν ολίγοις να γράφουμε:
Αν (συνθήκη) τότε
(εντολή)
αλλιώς_αν
(εντολή2)
αλλιώς
(εντολή3)
Τέλος_αν

Διαβάζεται και διορθώνεται καλύτερα. Και μάλλον Ράνια φαντάζομαι στο τετράδιο όπως το λέω το κάνεις, απλά εδώ χαλάει τη μορφή το σύστημα. Γενικα να το έχετε στο νου σας, δημιουργει πολυ καλυτερη προδιαθεση στο διορθωτή. Και είναι και καλό συνηθειο για μετά, εμένα δυστυχώς όλοι οι συνάδελφοι με τους οποίους συνεργάζομαι στη σχολή μου στέλνουν εργασίες με κώδικα απ'τον οποίο λείπει κάθε έννοια φωλιάσματος, με αποτέλεσμα για να τα διαβαζω να πρέπει πρώτα να κάνω ένα...πρώτο compiling με τα μάτια μου. :D
-----------------------------------------
Για να δούμε τι ξέρετε απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραματισμό και ΟΧΙ σαν κάτι άλλες που νομίζουν πως αυτό που κανουν λέγετε προγραμματισμός. Όπως επίσης ο προγραμματισμός που κάνουμε στο σχολείο μόνο προγραμματισμός δεν είναι παίδες. Έχει καταντήσει να κάνουμε οικονομία πλέον ΛΟΛ... Το περίμενα εντελώς διαφορετικό, πλήρης απογοήτευση...

Οι ασκήσεις αυτές απευθύνονται και σε καθηγητές. Τις έχω λύσει με 100% βαθμό επιτυχίας μόνος. Οι ασκήσεις είναι οι παρακάτω. Copyrighted Hellenico(Αλλαγές απο μένα)

Σου έχουν δωθεί Ν κυβοι 1x1x1 τους οποίους θες να τους στοιβάξεις με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια σκάλα. Στόχος σου είναι να χρησιμοποιήσεις αυτή τη σκάλα για να φτάσεις ένα συγκεκριμένο ύψος. Πρέπει να φτιάξεις τη σκάλα με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειαστεί πηδώντας από τη μία σκάλα στην άλλη να ανέβεις ύψος μεγαλύτερο από Κ κύβους.

Έστω Η(Ν,Κ) το μέγιστο ύψος που μπορείς να ανέβεις χρησιμοποιώντας Ν κύβους αν μπορείς να ανεβαίνεις το πολύ Κ κύβους τη φορά. Η παρακάτω εικόνα δείχνει τη λύση για μικρές τιμές του Ν και του Κ.



Καλείσαι να φτίαξεις έναν αλγόριθμο που θα υπολογίζει το Η(Ν,Κ).
Ο αλγόριθμος θα διαβάζει τα Ν,Κ και θα τυπώνει το ζητούμενο.

Υ.Γ Δεκτή κάθε λυση γραμμένη σε C/C++,Pascal και ψευδοκώδικα.

Το πρόγραμμα αυτό είανι το μόνο που αρμόζει για τις συγκεκριμένες γνώσεις που έχουν τα παιδιά μέχρι στιγμής.

Έτσι να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον.


Για ποιο λόγο είσαι τόσο απαξιωτικός; Δεν έχει να προσφέρει κάτι αυτό το πρόβλημα στα πλαίσια της ΑΕΠΠ που έχει στόχο την πρώτη εξοικείωση με κώδικα και την ανάπτυξη μιας στοιχειώδους μαθηματικής/προγραμματιστικής λογικής. Σαφώς και είναι προγραμματισμός αυτό που κάνετε, αλλά απευθύνεται σε αρχάριους, η μαγκιά ενός guru wannabe είναι ότι μπορεί να μάθει προγραμματισμό μέσω Google χωρίς να έχει ανάγκη κανένα μάθημα σχολείου ή πανεπιστημίου. Αν θεωρείς ότι ανήκεις σ'αυτην την κατηγορία, τα συγχαρητήριά μου, σίγουρα όμως δεν ειναι υποχρεωμένοι να ανήκουν ολοι οι μαθητές της Τεχνολογικής. Δεν είναι ανάγκη να έχεις τέτοιο υφάκι, αυτό που έχεις ν'αποδείξεις, απόδειξέ το πρώτα απ'ολα στον εαυτό σου στη σχολή Πληροφορικής που θα περάσεις με το καλό του χρόνου. Σου διαφεύγει, επίσης, το ότι ισως ενας μαθητής τεχνολογικής να μην σκέφτεται καν να περάσει σε σχετική σχολή...
-----------------------------------------
Καλησπέρα... Δεν έχω κανένα απαξιωτικό υφάκι και λάθος μου αν αυτό δείχνω. Προς τους συμμαθητές μου κανένα προβλημα και πότε δεν νομίζω να ανέφερα κάτι τέτοιο. Πρόβλημα έχω με το μάθημα αυτό, μπορεί να μην φταίει και κανένας, όμως προσωπικά θέλω να ξεφύγω απο τις ασκήσεις που γίνονται γι αυτό και πρότεινα αυτή...

Δεν νομίζω να διαφωνείτε οτι το μάθημα αυτό στηρίζεται πιο πολύ σε οικονομικές γνώσεις παρά σε προγραμματισμό. Τουλάχιστον μέχρι κάποιο σημείο ναι... Αυτό σίγουρα ισχύει. Όπως και να έχει όμως η άσκηση αυτή μπορεί να μην είναι εύκολη, μπορεί να μην είναι βατή με τις εξετάσεις, είναι όμως μια καλή άσκηση και τα παιδιά μπαίνουν στο πραγματικό κλίμα του τι σημαίνει προγραμματισμός. Προσωπικά αν ξέρεις να λύνεις μια τέτοια άσκηση τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως και οι εξετάσεις θα είναι γελοίες. Αν υπάρχει βέβαια και η απαιτούμενη προσοχή και ωριμότητα...


Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι επιπέδου ολυμπιάδας σε καμία περίπτωση. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι το απίστευο. Η εκφώνηση λέει πολύ πιο πολλά σε σχέση με τον κώδικα που πρέπει να γράψεις...

Όχι κ.teacher (:mad:) δεν είπα ότι είμαι ο τέλειος, ο super duper ouaou αλλά κάποιες παραπάνω γνώσεις τις έχω μιας και ασχολούμε χρόνια με τον προγραμματισμό. Compiler δεν μπορώ να φτιάξω, απαιτεί πολύ διάβασμα και δεν νομίζω ότι είανι κάτι που θα με βοηθήσει...

Αφού θεωρείται ότι το παραπάνω πρόβλημα δεν είανι προγραμματισμός τότε σίγουρα συμφωνείτε σε αυτό που είπα και το οποίο σχολιάσατε... Πέρα όμως από αυτό, μια χαρά προγραμματισμός λέγεται. Δεν είναι προχωρημένος όμως

Και τέλος, το χειρότερο πραμα για μένα και νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε σε αυτό είναι πως πολλοί καθηγητές δεν ξέρουν να λύνουν τέτοια ήδους προβλήματα. Προσωπικά μου φαίνεται εντελώς γελείο κάποιος να ονομάζει τον ευατό του προγραμματιστή ενώ δεν έχει γνώσεις σε καμία γλώσσα προγραμματισμού, γνωρίζει μόνο ψευδοκώδικα. Εγώ αυτό τον άνθρωπο μόνο προγραμματιστή δε το θεωρώ. Η αρχική μου εισαγωγή πήγαινε σε μια συγκεκριμένη και δεν αφορά το όλο πλήθος...

Ίσως οι αντιλήψεις μου να είναι αντίθετες απο αυτό που υποστηρίζουν μερικοί, αλλά χαίρομαι γιατί τις είπα μια προς μια. Ας μην χαλάσουμε όμως το Thread με τα offtopics και τα flames... Ας μην την προσπαθήσει κανείς την άσκηση, ούτε θα στεναχωρηθώ ούτε τίποτα.

Εδώ είναι η λύση της ασκήσης, όποιος θέλει να την προσπαθήσει ας μη το δει...

Code:
Αλγόριθμος σκάλα
  Διάβασε Ν,Κ
  c[1] <-  Ν
  Για i από 2 μέχρι Ν
    c[i] <-  0
  Τέλος_επανάληψης 
  skales <-  1
 Όσο (c[1]-c[2]) > Κ επανάλαβε
    Για i από 1 μέχρι skales
        Αν ((c[i]-c[i+1]) > Κ)  τότε
            c[i] <-  c[i] - 1
            c[i+1] <-  c[i+1] + 1
        τέλος_αν
    Τέλος_επανάληψης 
    Αν c[skales] > 0 τότε skales <-  skales + 1
 Τέλος_επανάληψης 
Εμφάνισε c[1]
Τέλος σκάλα
Δν νομίζω ότι είναι κάτ το εξωπραγματικό...


Αυτά απο μένα
φιλικά


Τι εννοείς οικονομικές γνώσεις; Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου, για έναν άνθρωπο που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με προγραμματισμό τι περιμένεις να διδάσκει η ΑΕΠΠ; Σίγουρα αν σκεφτούμε οτι πλέον τα παιδια κανουν και στην τριτη γυμνασίου, ίσως μπορεί να επεκταθεί η ύλη, αλλά μην το παρακάνεις.
Δεν ειναι κατι εξωπραγματικο το πρόβλημα που βάζεις, αλλά στο επίπεδο της ΑΕΠΠ για έναν αρχάριο και κάποιον που προς το παρόν θελει απλα να γράψει Πανελλήνιες, δεν έχει να προσφέρει τίποτα.
Θα διαφωνήσω επίσης σ'αυτο που λες...Ο προγραμματιστής που κατέχει τη φιλοσοφία από 3-4 είδη προγραμματισμού κι απο κει και πέρα δουλεύει με manuals είναι πολύ πιο προγραμματιστής από κάποιον που ξέρει όλες τις βιβλιοθήκες της Java απ'εξω αλλά δε μπορεί να δουλέψει σε περιβάλλον που διαφέρει ως προς το είδος και τη φιλοσοφία από το στυλ C++/Java. Τον προγραμματιστή δεν τον κάνουν το πόσες εντολές ξέρει, αλλά το πόσο αποδοτικά προγράμματα φτιάχνει κι αυτό απαιτεί πολύ πιο βαθιές και ουσιαστικές γνώσεις κι εμπειρία απ'το να ξέρεις πολύ καλά μία συγκεκριμένη γλώσσα που ναι, είναι trivial.
-----------------------------------------
Ναι έχεις δίκιο, ισχύουν κάποιοι περιορισμοί για τα N και K

Είναι Ν (1<=Ν<=100000) και Κ (1<=Κ<=1000).


Με βάση τα παραδείγματα που έχουν δωθεί στην εικόνα μπορείς να καταλάβεις τι ακριβώς χρειάζεται το πρόβλημα



Προφανώς και ισχύει αυτό που λες. Αλλά η απόδοση ενος αλγόριθμου ειδικά σε αυτή την τάξη είναι κάτι που δεν μας καίει τόσο πολύ. Ας λύσουμε το πρόβλημα σωστά και βλέπουμε:P

Φιλικά


Χωρίς να θέλω να σε κοντράρω, εσύ λες οτι δεν αξιζει να λέγεται "προγραμματισμός" το μάθημα στην τάξη αυτή και τώρα λες ότι δε μας αφορά η πολυπλοκότητα;:P
Χωρίς πλάκα, έχει τεράστια διαφορά ένα πολυωνυμικό πρόβλημα από ένα πχ. εκθετικό σε Ν βήματα...και φυσικά αυτό δεν είναι αμελητέο. Αν έχεις ένα πρόβλημα που λύνεται με πολυωνυμικό αλγόριθμο σε 100μs και με εκθετικό σε 10 αιώνες, είναι κάτι που σίγουρα δε μπορείς να αγνοήσεις. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Ναι έχεις δίκιο, ισχύουν κάποιοι περιορισμοί για τα N και K

Είναι Ν (1<=Ν<=100000) και Κ (1<=Κ<=1000).


Με βάση τα παραδείγματα που έχουν δωθεί στην εικόνα μπορείς να καταλάβεις τι ακριβώς χρειάζεται το πρόβλημα

Πρώτο λάθος, όχι. Το πρόβλημα πρέπει να περιγράφεται επακριβώς. Απο τα παραδείγματα έχεις κάποια ένδειξη, όχι το πρόβλημα.

Όσο για τα N και K εννοώ οτι δεν μπορείς πχ να φτιάξεις μια σκάλα με δυο κύβους μόνο, ή μια σκάλα με μέγιστο βήμα 1, με 4 κύβους.

Προφανώς και ισχύει αυτό που λες. Αλλά η απόδοση ενος αλγόριθμου ειδικά σε αυτή την τάξη είναι κάτι που δεν μας καίει τόσο πολύ. Ας λύσουμε το πρόβλημα σωστά και βλέπουμε:P

Ξανααναφέρω λοιπόν τον παραπάνω μου συλλογισμό.

Είσαι σίγουρος οτι η λύση είναι αυτή που έδωσες; Αν ναι, μπορείς να μου το αποδείξεις;

Δεν έχω δεί την λύση σου, αλλα η φύση του προβλήματος δεν μου φαίνεται οτι έχει ακριβή λύση σε πολυωνυμικό χρόνο (a.k.a NP-Complete ) όπως την λύση που έδωσες. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλα πρέπει να μου το αποδείξεις :P (Συνήθως αυτά τα προβληματάκια με κύβους, που πρέπει να βρείς το βέλτιστο... «κάτι» είναι NP-Complete)

Στην θέση σου, το πρόβλημα θα το προσέγγιζα με χρήση ΔΠ. (κοινώς «σπάς» το πρόβλημα σε επιμέρους προβλήματα και φροντίζεις η λύση σε κάθε ένα να είναι η βέλτιστη) ή αν δεν σε ενδιαφέρει όντως η πολυπλοκότητα, με χρήση κάποιου αλγορίθμου αναζήτησης σε χώρο καταστάσεων (αν και έφτιαξα και εγώ μια naive λύση).

Η απόδοση έχει τεράστια σημασία πάντως αν θες να αναφέρεσαι σε «προγραμματισμό». Προγραμματάκια και αλγορίθμους για οτιδήποτε χωρίς να τον νοιάζει η απόδοση, φτιάχνει ο καθένας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Σωστή είναι. Γενικά πάντως είναι καλό να προσέχετε τα φωλιάσματα των εντολών και σε επίπεδο Πανελληνίων και αργότερα στα προγραμματιστικά μαθήματα του πανεπιστημίου. Εν ολίγοις να γράφουμε:
Αν (συνθήκη) τότε
(εντολή)
αλλιώς_αν
(εντολή2)
αλλιώς
(εντολή3)
Τέλος_αν

Διαβάζεται και διορθώνεται καλύτερα. Και μάλλον Ράνια φαντάζομαι στο τετράδιο όπως το λέω το κάνεις, απλά εδώ χαλάει τη μορφή το σύστημα. Γενικα να το έχετε στο νου σας, δημιουργει πολυ καλυτερη προδιαθεση στο διορθωτή. Και είναι και καλό συνηθειο για μετά, εμένα δυστυχώς όλοι οι συνάδελφοι με τους οποίους συνεργάζομαι στη σχολή μου στέλνουν εργασίες με κώδικα απ'τον οποίο λείπει κάθε έννοια φωλιάσματος, με αποτέλεσμα για να τα διαβαζω να πρέπει πρώτα να κάνω ένα...πρώτο compiling με τα μάτια μου. :D
-----------------------------------------

Ρε βαζω κενα οταν γραφω, αλλα μου τα βγαζει στην ιδια σειρα η βλακεια. Εννοειται οτι αφηνω κενα(ισα με ενα πατημα tab περιπου:p) για να μην μπερδευομαι και γω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
@miv

Το ανέφερα ήδη ότι το πρόβλημα αυτό δεν έχει σχέσης με πανελλίνιες, είναι εκτός, το ξέρω. Για κάποιον όμως που έχει καταβάλει την φιλοσοφία του προγραμματισμού είναι καλό να εξασκηθεί και πάνω σε αυτό το πρόβλημα. Μια παραπάνω άσκηση δεν έβλαψε ποτέ κανένα...

Όσο για τις οικονομικές γνώσεις φυσικά και αποτελέι ειρωνία, αλλά σίγουρα θα συμφνωνήσεις ότι το 80% τον ασκήσεων που υπάρχουν στο βιβλίο και στα βοηθητικά έχουν να κάνουν με χρεώσεις,επιδόματα,επιτόκια κτλ. Κατανοώ τον προβληματισμό όλων εδώ, προσωπικά όμως την άσκηση αυτή την έβαλα για να ξεφύγουμε, όσοι θέλουμε, απο την καθημερινή ρουτίνα των ασκήσεων αυτών. Ίσως όμως να έχετε και δίκιο στο ότι η άσκηση αυτή είναι αρκετά δύσκολη για το πνεύμα τον εξετάσεων. Τότε οκ πάω πάσο.

@Eruyomo

Η άσκηση αυτή όπως είχα αναφέρει σχετικά βρίσκεσαι σε μια ιστολίδα στο hellenico και πιο συγκεκριμένα εδώ -> https://www.hellenico.gr/
Είναι μια ιστοσελίδα στην οποία υπάρχουν πολλά προβλήματα για τον μαθητή και το πιο σπουδαίο είναι ότι τα προβλήματα ελέγχονται αυτόματα απο κατάλληλο πρόγραμμα. Θέλω να καταλήξω στο ότι το πρόβλημα αυτό το ανέβασα και αξιολογήθηκε με 10 διαφορετικές μετρήσεις στις οποίες τα αποτέλεσματα ήταν 100% επιτυχίας. Τώρα να το έχουν λύσει λάθος 3-4 άτομα που έχουν αναλάβει αυτή την εργασία το βρίσκω σχεδόν παράλογο.

Και τέλος όσο για την επίδοση του αλγορίθμου, φυσικά καλός προγραμματιστής είναι αυτός που ξέρει να φιάχνει σωστό κώδικα και τηρεί όλους τυπικούς άγραφους κανόνες προγραμματισού(οι οποιοι παρεπτιπτόντως είναι πολλοί).

Αν μιλούσατε και οι 2 γενικα για την απόδοση αλγορίθμου συμφωνώ και απαυξάνω, αν μιλήσατε όμως για την απόδηση του αλγόριθμου που πόσταρα προηγουμένως, ακόμα και με 100000 κύβους ολοκληρώνεται σε 0 σεκοντς.(Γραμμένο σε C και με βάση τις αξιολογήσεις του hellenico)...

Τέλος, η απόδοση ενός αλγόριθμου επιμένω πως δεν είναι κάτι που πρέπει να έχουν στο μιαλό τους οι μαθητές αυτή την στιγμή. Για να μπορέσεις να βελτιστποιήσης με όλη την σημασία της λέξης, ένα αλγόριθμο θα πρέπει να μπεις και στο κλίμα φιλοσοφίας του προγραμματισμού που δυστυχώς δε το έχουν οι περισσότεροι.(Εννοώ για την 3η λυκείου)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
@miv

Το ανέφερα ήδη ότι το πρόβλημα αυτό δεν έχει σχέσης με πανελλίνιες, είναι εκτός, το ξέρω. Για κάποιον όμως που έχει καταβάλει την φιλοσοφία του προγραμματισμού είναι καλό να εξασκηθεί και πάνω σε αυτό το πρόβλημα. Μια παραπάνω άσκηση δεν έβλαψε ποτέ κανένα...

Όσο για τις οικονομικές γνώσεις φυσικά και αποτελέι ειρωνία, αλλά σίγουρα θα συμφνωνήσεις ότι το 80% τον ασκήσεων που υπάρχουν στο βιβλίο και στα βοηθητικά έχουν να κάνουν με χρεώσεις,επιδόματα,επιτόκια κτλ. Κατανοώ τον προβληματισμό όλων εδώ, προσωπικά όμως την άσκηση αυτή την έβαλα για να ξεφύγουμε, όσοι θέλουμε, απο την καθημερινή ρουτίνα των ασκήσεων αυτών. Ίσως όμως να έχετε και δίκιο στο ότι η άσκηση αυτή είναι αρκετά δύσκολη για το πνεύμα τον εξετάσεων. Τότε οκ πάω πάσο.

@Eruyomo

Η άσκηση αυτή όπως είχα αναφέρει σχετικά βρίσκεσαι σε μια ιστολίδα στο hellenico και πιο συγκεκριμένα εδώ -> https://www.hellenico.gr/
Είναι μια ιστοσελίδα στην οποία υπάρχουν πολλά προβλήματα για τον μαθητή και το πιο σπουδαίο είναι ότι τα προβλήματα ελέγχονται αυτόματα απο κατάλληλο πρόγραμμα. Θέλω να καταλήξω στο ότι το πρόβλημα αυτό το ανέβασα και αξιολογήθηκε με 10 διαφορετικές μετρήσεις στις οποίες τα αποτέλεσματα ήταν 100% επιτυχίας. Τώρα να το έχουν λύσει λάθος 3-4 άτομα που έχουν αναλάβει αυτή την εργασία το βρίσκω σχεδόν παράλογο.

Και τέλος όσο για την επίδοση του αλγορίθμου, φυσικά καλός προγραμματιστής είναι αυτός που ξέρει να φιάχνει σωστό κώδικα και τηρεί όλους τυπικούς άγραφους κανόνες προγραμματισού(οι οποιοι παρεπτιπτόντως είναι πολλοί).

Αν μιλούσατε και οι 2 γενικα για την απόδοση αλγορίθμου συμφωνώ και απαυξάνω, αν μιλήσατε όμως για την απόδηση του αλγόριθμου που πόσταρα προηγουμένως, ακόμα και με 100000 κύβους ολοκληρώνεται σε 0 σεκοντς.(Γραμμένο σε C και με βάση τις αξιολογήσεις του hellenico)...

Τέλος, η απόδοση ενός αλγόριθμου επιμένω πως δεν είναι κάτι που πρέπει να έχουν στο μιαλό τους οι μαθητές αυτή την στιγμή. Για να μπορέσεις να βελτιστποιήσης με όλη την σημασία της λέξης, ένα αλγόριθμο θα πρέπει να μπεις και στο κλίμα φιλοσοφίας του προγραμματισμού που δυστυχώς δε το έχουν οι περισσότεροι.(Εννοώ για την 3η λυκείου)...


Αλγοριθμικά είναι τα προβλήματα που σε βάζουν να λύσεις, τι σε νοιάζει το περιεχόμενο; Στην υλοποίηση αλγορίθμων που να κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά εξετάζεσαι, όχι στο τι δουλειά θα κάνουν. Κι αν το θέλεις κι αλλιώς, πιθανότερο είναι ως προγραμματιστής κάποτε να δουλεύεις σε τράπεζες ή ERP, παρά σε εταιρεία κατασκευής ρομπότ...
Επιμένω ότι δεν χρειάζεται να διδάσκεται κάτι παραπάνω στην τρίτη, συνεχίζεις ν'αγνοείς ότι μιλαμε για μαθημα που απευθύνεται σε αρχάριους και η πλειοψηφία αυτών δεν έχει καν στόχο ν'ασχοληθεί περισσότερο με το αντικείμενο. Τι παραπάνω προτείνεις να διδάσκεται και με ποιο διαφορετικό τρόπο, για να μιλάμε και επι της ουσίας;
-----------------------------------------
Ρε βαζω κενα οταν γραφω, αλλα μου τα βγαζει στην ιδια σειρα η βλακεια. Εννοειται οτι αφηνω κενα(ισα με ενα πατημα tab περιπου:p) για να μην μπερδευομαι και γω.

Δεν εφαρμοζεται το tab στις δημοσιεύσεις, χρησιμοποιησε space καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
@Eruyomo

Η άσκηση αυτή όπως είχα αναφέρει σχετικά βρίσκεσαι σε μια ιστολίδα στο hellenico και πιο συγκεκριμένα εδώ -> https://www.hellenico.gr/
Είναι μια ιστοσελίδα στην οποία υπάρχουν πολλά προβλήματα για τον μαθητή και το πιο σπουδαίο είναι ότι τα προβλήματα ελέγχονται αυτόματα απο κατάλληλο πρόγραμμα. Θέλω να καταλήξω στο ότι το πρόβλημα αυτό το ανέβασα και αξιολογήθηκε με 10 διαφορετικές μετρήσεις στις οποίες τα αποτέλεσματα ήταν 100% επιτυχίας. Τώρα να το έχουν λύσει λάθος 3-4 άτομα που έχουν αναλάβει αυτή την εργασία το βρίσκω σχεδόν παράλογο.

Θα θελα να μου δώσεις ακριβώς την σελίδα αυτουνού του προγράμματος αξιολόγησης για να καταλάβω ακριβώς το πως κάνουν την αξιολόγηση. Θέλω επίσης να δω επακριβώς την εκφώνηση :) Επίσης αξιολόγηση σε ψευδοκώδικα πως ακριβώς κάνουν; Δώσε μου ακριβώς link προς τα εκεί που την πήρες για να καταλάβω τι κάνουν.

Σε 0 sec με 100000 κύβους και πόσα K; Τέσπα, ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι δεν είναι το θέμα το πόσο θα τρέχει μόνος του ο αλγόριθμος, καθότι ποτέ σχεδόν δεν χρησιμοποιούμε έναν αλγόριθμο μόνο του αλλα μέσα σε προγράμματα.

Το οτι ένας αλγόριθμος για μικρά νούμερα σου τρέχει αμέσως, δεν το κάνει καλό πρόγραμμα (όταν αρχίσεις και γράφεις «μεγάλα» προγράμματα θα το καταλάβεις αυτό, όταν ακόμα και το O(n) ενός αθροίσματος σου φαίνεται πολύ). Κοιτάς την πολυπλοκότητα καθεαυτή και όχι στην απόδοση με μετρήσεις (που σε κάθε μηχάνημα είναι διαφορετική). Και η γλώσσα δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία. Αν είναι άσχημο απο πλευράς πολυπλοκότητας, ακόμα και σε τσιπάκι να το κάψεις, μια software λύση μικρότερης πολυπλοκότητας σε μια interpreted γλώσσα, θα το «κερδίζει».

Επίσης την έχεις κάνει και σε C; Θα το ήθελα (Για να κάνω και εγώ τα benchmarks). Και πάλι δεν έχω καταλάβει πως αποδεικνείεται η ορθότητα της λύσης σου απο την hellenico. Πετάνε νούμερα μέσα και ελέγχουν αν είναι τα ίδια; Αν είναι αυτό, τότε ξανάρχομαι στην πρώτη μου σκέψη, δεν έχεις δώσει (και αντίστοιχα δεν ζητάνε) ακριβή λύση, αλλα μια καλή προσέγγιση. Συνεχίζω να έχω αμφιβολίες για την κλάση του προβλήματος πάντως (αν είναι NP-Complete).

Όσο για το τελευταίο, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο το περιγράφεις. Για αρχή είναι κάποια στοιχειώδη πράγματάκια. Έπειτα όσο δυσκολεύουν τα πράγματα, μπαίνουν και μεθοδολογίες για τη σχεδίαση αλγορίθμων. Μην τρομάζεις τον κόσμο, εύκολα είναι (σχετικά).

Έπειτα, σε εσένα αναφέρθηκα που πόσταρες το πρόβλημα. Είναι κάπως offtopic με το thread. Δεν αναφέρομαι στην Γ' Λυκείου σε καμία περίπτωση.
-----------------------------------------
Ρε βαζω κενα οταν γραφω, αλλα μου τα βγαζει στην ιδια σειρα η βλακεια. Εννοειται οτι αφηνω κενα(ισα με ενα πατημα tab περιπου:p) για να μην μπερδευομαι και γω.

Βάζε τα σε code tags. N00b.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
@miv

Σε αυτά που είπες έχεις δίκιο, αλλά και πάλι ερχόμαστε στα προηγούμενα

@Eruyomo

Δε μπορώ να σου δώσω το συγκεκριμένο link, ακόμα κι αν κάνεις εγγραφή στην παραπάνω ιστοσελίδα θα πρέπει να λύσεις κάποια άλλα προβλήματα προκειμένουν να ξεκλειδώσεις αυτό το πρόβλημα...

Δε μπορώ να καταλάβω τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το πρόβλημα δεν λύνεται έτσι. Πάρε ένα φύλο χαρτί και ζωγράφισε τα κυβάκια και προσπάθησε να πετύχεις το μέγιστο ύψος. Ύστερα δοκίμασε τον αλγόριθμο που δίνω και δες αν το έχω σωστα

Όχι το hellenico δεν αξιολογεί ψευδοκώδικα, αξιολογεί μόνο αλγόριθμους σε C/C++,Pascal. Εγώ απλά έκανα την μετατροπή, για να μην δώσω εδώ C πρόγραμμα..
Αν θες όντως την εκφώνηση της άσκησης δεν έχεις παρα να μου στείλεις ένα pm, όπως επίσης και την λύση της άσκησης αυτής σε C.

Στο hellenico όλα τα προγράμματα που φιάχνεις διαβάζουν από αρχείο κάποια δεδομένα όχι με scanf... Όταν εσύ ανεβάζεις το προγράμμα σου το πρόγραμμα που έχουν φιάξει στο ελέγχουν με 10 διαφορετικά αρχεία την ίδια ακριβώς ώρα.

Όντως έχουμ βγει εντελώς off-topic...Όποιος ενδιαφέρεται ή έχει απορίες ή έχει "να μου την πει" :P ας τα πούμε με pm ή έστω με κανένα instant messaging
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Θα σου στείλω τώρα ένα πμ λοιπόν.

Για την ιστορία, ο λόγος που το πιστεύω, είναι οτι υπάρχουν κάποια προβλήματα (τα οποία όπως λέμε ανήκουν σε μια «κλάση», μια «ομάδα» αν θες, προβλημάτων) τα οποία, ενώ είναι πολύ προφανή για τον άνθρωπο, για τον υπολογιστή είναι πάρα πολύ δύσκολα. Κοινώς οτι δεν μπορείς να τα λύσεις με πολυωνυμικό τρόπο γι αυτό χρησιμοποιείς μεθοδολογίες σχεδίασης αλγορίθμων που δίνουν πολύ καλές λύσεις (όπως πχ ο Δυναμικός Προγραμματισμός) αλλα όχι την βέλτιστη (η οποία μπορεί να εξαχθεί πχ με ένα αλγόριθμο αναζήτησης σε χώρο καταστάσεων).

Ο λόγος που υποπτεύθυκα οτι η άσκηση σου δεν ήταν σωστή, είναι επειδή με μια γρήγορη ματιά, είδα οτι την λύνεις σε πολυωνυμικό χρόνο (aka 2 πεπερασμένους βρόχους το ένα μέσα στο άλλο)

Τώρα η παγίδα είναι οτι ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα (NP) μπορεί να αναχθεί σε πολύ εύκολο (P) αν αλλάξεις ένα μικροσκοπικό σημείο στην εκφώνηση (και το ανάποδο βέβαια) και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν είμαι σίγουρος στο τί είναι το πρόβλημα σου. Αν και μου φαίνεται σαν πρόβλημα γραμμικού προγραμματισμού (μεγιστοποίησε κάτι, δωσμένων κάποιων γραμμικών συνθηκών) τα οποία αποδεδειγμένα είναι P-complete. Οπότε όντως πρέπει να χει πολυωνυμική λύση.

Τέλως πάντων, τέρμα τα offtopic εδώ για να μην μπερδέψουμε περισσότερο.

Για λόγους αρχείου, ιδού η λύση μου σε λογαριθμικό χρόνο (θα ήταν σταθερός αν είχα σταθερού χρόνου διακριτή ρίζα):

Code:
#include <stdio.h>
#include <string.h>


long long int maxheight(int N, int K){      
    
    /*
     * maxheight(N,K): Theta(log_K(N)) time complexity.
     *
     *       returns the max height for a 'scale' constructed
     *       with at most N 1x1 boxes with each consecutive step
     *       at most differing K in height.
     *       
     *   expects:
     *             N: long long int.
     *             K: long long int.        
     *
     *   idea:
     *       The idea is that we construct the largest scale we can 
     *       so that, every step has exactly K difference in height
     *       from the consecutive step.
     *       
     *       Then we just 'complete' the scale with the remaining boxes.
     */
     
    long long int m = 0, w, h; 
    

    // Find the 'width' of the full scale with at most N boxes (1).
    
    while (K*m*(m+1) <= 2*N){
        m++;
    }
    m--;
    
    // Find the increase in height we get with the
    // remaining boxes.
    
    w = (N-K*m*(m+1)/2)/(m+1);
    
    // The max height, will be m times K plus the height
    // we gain with the remaining boxes.
    
    h = m*K + w;
    
    return h;
}

int main(int argc, char **argv){
    long long int N, K;
    
    if (argc < 3){
        printf("Usage: %s N K.\\n", argv[0]);
        return 0;
    }
    
    N = atoi(argv[1]);
    K = atoi(argv[2]);
    
    
    if (K<=0){
        printf("Expecting positive number, equal or greater than 1 for K.\\n");
        return 0;
    }
        
    if (N<K){
        printf("Expecting positive number, greater than K for N.\\n");
        return 0;
    }    
    
    printf("h(%lld, %lld) = %lld.\\n",N,K,maxheight(N,K));         
    return 0;
}
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Αγαπητέ φίλε teoubas από την ένταση της απάντησής σου διαπιστώνω ότι κατάλαβες πως αισθάνεται κάποιος όταν του μιλήσουν απαξιωτικά για τις γνώσεις του. Ίσως τώρα κατανοείς πως μπορεί να ένοιωσαν κάποιοι συμμαθητές σου εδω μέσα όταν διάβασαν τον μήνυμά σου περι "πραγματικού προγραμματισμού"

Πραγματικός προγραμματισμός για σένα μπορεί να είναι οι σκαλίτσες. Για ένα μηχανικό πληροφορικής η δημιουργία ενός compiler. Και για ένα μηχανικό της cisco το να υλοποιήσει το superduper πρωτόκολλο δρομολόγησης με το οποίο εσύ κι εγώ θα τσακωνώμαστε στο Internet με την ταχύτητα του φωτός. Όλα είναι σχετικά και δεν χρειάζεται να βάζουμε τόσο απόλυτες φόρμες στα πράγματα.

Οι συμμαθητές σου στην ΑΕΠΠ (πομπώδης τίτλος που δεν έχει καμία σχέση με την σχολική πραγματικότητα) μαθαίνουν βασικά την αλγοριθμική σκέψη. Δεν μαθαίνουν προγραμματισμό. Αν θέλεις, διδάσκονται μια εισαγωγή στον προγραμματισμό , αλλά μέχρι εκει. Επομένως δεν χρειάζεται να τους κομπλάρεις εσύ ο πιο έμπειρος με ασκήσεις επιπέδου ολυμπιάδας, άσχετες με τη φιλοσοφία των εξετάσεων τις οποίες καλούνται να δώσουν σε 5 μήνες.

Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσες με λίγα λόγια να τους εξηγήσεις αλγοριθμικά τηn προσέγγιση στη λύση στο πρόβλημα που παρέθεσες, παρά να αντιγράψεις απλά μια λύση με οσο, για, ι και j που αμφιβάλω αν μπορεί να κατανοήσει ή να εμπεδώσει κανείς τους.

Τις γνώσεις σου στον προγραμματισμό που είναι ανώτερες από τους συμμαθητές σου, καλό είναι να τις χρησιμοποιείς για να τους βοηθάς και όχι για να τις επιδικνύεις ή να τις χρησιμοποιείς για να τους σπάσεις το ηθικό - αν και νομίζω ότι δεν προσπάθησες να κάνεις κατι τέτοιο, απλά παρασύρθηκες από τον ενθουσιασμό σου.

Φιλικά
Λ.

Υ.Γ. "οικονομικες" ασκήσεις απ'όσο ξέρω κάνουν μόνο οι μαθηματικοί-φυσικοί βαφτισμένοι πληροφορικοί. Αν κοιτάξεις τα βοηθήματα των δύο εξαίρετων συναδέλφων που έχουμε την τύχη να γράφουν στο site θα δεις ότι δεν περιορίζονται σ'αυτές, το αντίθετο μάλιστα ...

Υ.Γ. 2. να ξέρεις ότι κάποιος που μπορεί να γράψει σε ψευδογλώσσα, δεν έχει κάποιο πρόγραμμα να γράψει σε οποιαδήποτε σχεδόν γλώσσα προγραμματισμού ... για την ακρίβεια θα έλεγα ότι αν δεν ξέρεις να αναπτύξεις ένα πρόγραμμα πρώτα σε ψευδογλώσσα έτσι ώστε να σχηματίσεις ένα προσχέδιο του προγράμματος σου στο χαρτί ουσιαστικά δεν είσαι καν καλός προγραμματιστής.... εμείς που μάθαμε με το λάθος τρόπο πάνω στους ΗΥ και στους compiler, όταν γράψαμε κώδικα στο χάρτι το καταλάβαμε. Για σένα που είσαι ακόμα μικρός δεν είναι αργά να μάθεις με το σωστό τρόπο.

Υ.Γ. 3. πώς σε ένα θρεντ για την ΑΕΠΠ καταλήξαμε να συζητάμε για NP-complete προβλήματα δεν το κατάλαβα. ΕΛΕΟΣ. ΣΕ μαθητές Γ' Λυκείου απευθείνεται το θρεντ. Όποιος θέλει να εντυπωσιάσει με τις γνώσεις του (και καλά) ας κάνει τον κόπο να ανοίξει ένα άλλο θρεντ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Υ.Γ. 3. πώς σε ένα θρεντ για την ΑΕΠΠ καταλήξαμε να συζητάμε για NP-complete προβλήματα δεν το κατάλαβα. ΕΛΕΟΣ. ΣΕ μαθητές Γ' Λυκείου απευθείνεται το θρεντ. Όποιος θέλει να εντυπωσιάσει με τις γνώσεις του (και καλά) ας κάνει τον κόπο να ανοίξει ένα άλλο θρεντ.
:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Υ.Γ. 3. πώς σε ένα θρεντ για την ΑΕΠΠ καταλήξαμε να συζητάμε για NP-complete προβλήματα δεν το κατάλαβα. ΕΛΕΟΣ. ΣΕ μαθητές Γ' Λυκείου απευθείνεται το θρεντ. Όποιος θέλει να εντυπωσιάσει με τις γνώσεις του (και καλά) ας κάνει τον κόπο να ανοίξει ένα άλλο θρεντ.

Δεν μπορούμε, είμαστε πολύ γαμάτοι για να κρυβόμαστε :D

Σοβαρότερα, o φίλος με ρώτησε γιατί πίστευτα οτι η λύση του δεν είναι σωστή και εγώ του εξήγησα γιατί. Δεν καταλαβαίνω γιατί πειράζει τόσο μερικούς, απο την στιγμή που αναφέρθηκα ρητώς οτι απαντώ σε αυτόν και μόνο και δεν υπάρχει καμία σχέση με την ΑΕΠΠ.

Βάλτε το σε ένα μεγάλο σχόλιο μέσα ή ρίξτε το offtopic, σιγά.

Πάντως συμφωνώ στο οτι σωστότερο είναι να λέμε τον συλλογισμό (και πέρα απο την ΑΕΠΠ). Αν θέλει κανείς να του εξηγήσω την λύση ας πεί, κόβω τους κύβους εδώ προς το παρόν (αν και δεν καταλαβαίνω γιατί την απαξιώνετε, μια χαρούλα άσκηση είναι) γιατί θα με δείρουν εδώ οι διδάκτορες.

Προς διαχειριστές: Γίνεται το όλο θέμα με τους κύβους να μεταφερθεί εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=54227&page=10

Ταιριάζει περισσότερο (και είναι πιο κοντά σε ασκήσεις ΑΕΙ/ΤΕΙ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
κ.teacher όπως είπε και ο εξαίρετος φίλος Eruyomo από πάνω είμαστε γαμάτοι και δεν θέλουμε να κρυβόμαστε!! Όπα όπα calm down, απλά αστιεύομαι :)

Ναι έχετε δίκιο σε αυτά που είπατε...

Thats true...Kαι όσο για τις γνώσεις μου πάνω στον προγραμματισμό απλά θα σας δώσω αυτό το συγκεκριμένω quote
I know that I am intelligent, because I know that I know nothing.

Ακόμα δεν γνωρίζω τίποτα...

Cya
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metallas

Νεοφερμένος

Ο Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
παιδιά καλημέρα..έχω ενα προβληματάκι στους δυσδιάστατους πινακες που δεν εχω καταλάβει καλα...συγκεκριμένα

Δινεται πινακας ακεραιων Α[4,5].Να γραφούν οι εντολες
1.που υπολογιζουν το αθροισμα καθε γραμμης
2.το μικροτερο στοιχειο καθε στηλης
έχω κανει καποιες προσπάθειες αλλα μάλλον είναι λάθος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mina14

Νεοφερμένος

Η mina14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
εχω μια ασκηση που μου ζηταει να εισαγεται μια ομαδα αριθμων κ να βρισκω ποιοι απο αυτουσ ειναι πιο κοντα στον 50!!????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 66 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
εχω μια ασκηση που μου ζηταει να εισαγεται μια ομαδα αριθμων κ να βρισκω ποιοι απο αυτουσ ειναι πιο κοντα στον 50!!????????
Α_Τ(χ - 50) να γίνει min
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metallas

Νεοφερμένος

Ο Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
κανεις ρε παιδια?:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mina14

Νεοφερμένος

Η mina14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Α_Τ(χ - 50) να γίνει min

σε συτο σωστος απλα κολησα στο οτι μου λεει αν βρισκει ενα πανω απο το 50 κ ενα κατω απο αυτον να εμφανιζει αυτον που ειναι κατω απο αυτον.θα παρω παριπτωσεισ για χ>50 κ χ<50 η δε χρειαζεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top