Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Αυτη τη συνθηκη ΑΝ βγαλτην τελειως αν θες, απλα ειναι η "σαντιγυ" στο προγραμμα. Με ή ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Αρχη_επαναληψης
Εμφανισε "Δωσε βαθμο πρωτου και δευτερου μαθηματος."
Διαβασε βαθμος1, βαθμος2
Αν (βαθμος1<0 η βαθμος1>100) ή (βαθμος2<0 η βαθμος2>100) τοτε
Εμφανισε "Λαθος στοιχεια. Παρακαλω δωστε παλι στοιχεια"

Μεχρις_Οτου βαθμος1>=0 και βαθμος1<=100 και βαθμος2>=0 και βαθμος2<=100
Αν βαθμος1>=50 και βαθμος2>=50 τοτε
Εμφανισε "Ο υποψηφιος περασε"
Αλλιως
Εμφανισε "Ο υποψηφιος δεν περασε"
Τελος_αν

Βασικα απο μια πρωτη αναγνωση καταλαβα οτι θελει να ειναι >50 ο μεσος ορος. Αλλα τωρα που το ξαναβλεπω μαλλον εννοει στο καθε μαθημα πανω απο 50 :p Μισο λεπτο να το διορθωσω.

Οριστε, διορθωμενο. Αλλιως πριν απο τη συνθηκη ΑΝ θα βαλεις ενα ΜΟ<--(βαθμος1+βαθμος2)2 και θα εξεταζεις αν ειναι πανω απο 50. Αν και νομιζω οτι τελικα θελει οντως αυτο που εχω γραψει.

Εχεις ξεχασει ενα τελος_αν :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Δεν χρειαζεται αφου απο κατω εχω μονο μια εντολη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Δεν χρειαζεται αφου απο κατω εχω μονο μια εντολη ;)

Ναι κατι τετοια μας ειπε ο καθηγητης να τα αποφευγουμε παντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Και σε μας το χει πει. Και τι; Σημαινει οτι δεν υπαρχει;
Επισης μπορει να πεσει ασκηση που να λεει διαγραψτε περιττες εντολες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Και σε μας το χει πει. Και τι; Σημαινει οτι δεν υπαρχει;
Επισης μπορει να πεσει ασκηση που να λεει διαγραψτε περιττες εντολες.

Τραβιγμενο απο τα "μαλλια" κιολλας αλλα ενταξει π.χ στα προγραμματα δεν μπορεις να το κανεις και για μενα καλο ειναι να μαθαινεις τα πραγματα ενναια οχι ενα πραγμα που ισχυει μονο στους αλγοριθμους θα γινει μυλος το κεφαλι μας στο τελος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A9ina

Νεοφερμένος

Η A9ina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Εχω μια σκηση please help καποιος...
Ν.γ.α ο οποις θα δεχεται μεχρι 200 αριθμους απο το πληκτρολογιο και θα τους καταχωρει σε μονοδιαστατο πινακα Π. Η εισαγωγη δεδομένων θα σταματα οταν δοθει ως εισοδος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ αριθμος. ΣΤη συνεχεια να δημιουργηθει πινακας που δεν θα περιεχει το μεσαιο στοιχειο του Π.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Code:
Αλγόριθμος αριθμοί
  i ←  1
 stop ←  1
  Όσο i <= 5 και stop = 1 επανάλαβε
	Διάβασε αριθμός
	Αν αριθμός <= Α_Μ(αριθμός) τότε
             p[i] ←  αριθμός
       αλλιώς
	 p[i] ←  αριθμός
	  stop ←  0
       τέλος_αν
       i ← i + 1
  τέλος_επανάληψης
  i ←  i - 1
  μεσσαίο ←  Α_Μ(i/2)
  Για o από 1 μέχρι i 
	Αν o <> μεσσαίο τότε new[o] ← p[o]
  τέλος_επανάληψης
Τέλος αριθμοί



Δεν είμαι όμως απόλυτα σίγουρος.

1) Ως πραγματικό αριθμό θεωρώ τους δεκαδικούς. Όμως και ο 4,00 θεωρείται δεκαδικός και δεν υπάρχει περίπτωση να το αναγνώρισεις με την γλώωσα (ptsiotaki :PPP)
2) Δεν αναφέρει αν εκεί που θα σταματάει θα το βάζει μέσα στον πίνακα ή όχι το στοιχείο του πραγματικού αριθμού... Tέλος πάντων εγώ το καταχωρώ

Ας το δει και κάποιος άλλος όμως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A9ina

Νεοφερμένος

Η A9ina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Εχω αλλη μια ασκηση:
Ν.γ.α ο οποιος θα διαβαζει εναν αριθμο και θα εμφανιζει το πληθος των ακεραιων ψηφίων του.(χωρις δομη επαναληψης,σε μια εντολη εκχωρισης)
δηλ της μορφης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΚΕΡΑΙΑ_ΨΗΦΙΑ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε εναν αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Υ<--Α_Μ(Χ)
ΠΛΗΘΟΣ_ΨΗΦΙΩΝ<--.......
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΠΛΗΘΟΣ_ΨΗΦΙΩΝ
ΤΕΛΟΣ ΑΚΕΡΑΙΑ_ΨΗΦΙΑ

Το μονο που μας ειπε ειναι οτι θα χρισημοποιησουμε τη συναρτηση ΛΟΓ :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Λοιπόν έχουμε και λέμε...

Το λογ() δεν ειναι με βάση το 10 αλλά με βάση το e. Τουλάχιστον έτσι είναι στην γλώσσα, είναι ο φυσικός λογάριθμος.
Αν ήταν με βάση του 10 θα ήταν α_μ(λογ(α_μ(χ))) + 1

Όμως υπάρχει μια ιδιότητα που λέει ότι ο λογάριθμος του χ με βάση το e είναι ίσος με τον λογάριθμο του χ με βάση το 10 δια τον λογάριθμο του e με βάση το 10... Τρέχα γύρευε.

Ο λογάριθμος του e με βάση το 10 είναι περίπου 0,4343 (Στρογγυλοποιήμενος στο 4ο δεκαδικό ψηφίο)

Άρα τελικά θα έχεις αυτό...

πλήθος ← Α_Μ(λογ(Α_Μ(χ)) * 0.4343) + 1


Άθλια άσκηση. No comments

Y.Γ Επειδή έχουμε στρογγυλοποιήσει το log(e) με βαση το 10 ενδεχομένως να υπάρξουν λανθασμένα αποτελέσματα στα πολύ ακραία νούμερα... Αν θες να είσαι απόλυτα σωστή δοκίμασε αυτό ΠΛΗΘΟΣ_ΨΗΦΙΩΝ ← Α_Μ(λογ(Α_Μ(Χ)) * 0.43429448214944710584096959691715) + 1 Αν φτάσει στο τετράδιο σου βέβαια... Αλήθεια, υπάρχει άλλη λύση?? Υπάρχει υπολογισμός του log(x) με βάση το 10 στην ψευδογλώσσα? Εγώ πάντως δε το βρίσκω. Πάντως και αυτό είναι απολύτος σωστό

Έλεος μ αρέσει που σας είπε και χωρίς δ.επανάληψης... Δηλαδή τώρα για να καταλάβω αυτή άσκηση δοκιμάζει τον μαθητή πάνω σε τι??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Στην υπομονη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Σημείωση:
Στο post εδώ https://ischool.gr/showpost.php?p=726760&postcount=823 άλλαξε την γραμμή

Όσο i <= 5 και stop = 1 επανάλαβε

se

Όσο i <= 200 και stop = 1 επανάλαβε

:lol::lol::lol::lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
μικρέ @Teoubas ήσουν άρρωστος και δεν έγραψες βιολογία σήμερα, ε?

είπα στον καθηγητή σου, να σε περιποιηθεί όταν επιστρέψεις :lol:

Καλή ανάρρωση :s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

A9ina

Νεοφερμένος

Η A9ina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Σημείωση:
Στο post εδώ https://ischool.gr/showpost.php?p=726760&postcount=823 άλλαξε την γραμμή

Όσο i <= 5 και stop = 1 επανάλαβε

se

Όσο i <= 200 και stop = 1 επανάλαβε

:lol::lol::lol::lol::lol:

Ναι το ειδα αυτο αλλα εχεις και αλλο λαθος,ο πινακας που δημιουργεις μετα αφηνει κενο εκι που θα φτασει στο μεσαιο δεν θα το κανει εκχωριση στο new[o] οποτε θα μεινει μια θεση κενη στο καινουριο πινακα,πραγμα το οποιο απαγορευεται στο ΑΕΠΠ!
Και εκει που υπολογιζεις το μεσαιο ορο κανονικα ειναι Μ<--Α_Μ(1+i/2).
Και αλλο ενα αριθμος=Α_Μ(αριθμος) το μικροτερο δεν χρειαζεται!
Τελικα ο σωστος αλγοριθμος ειναι:


ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΣΚ
ι<--1
ΠΡΑΓ<--ΨΕΥΔΗΣ
ΟΣΟ ι<=200 ΚΑΙ ΠΡΑΓ=ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
ΑΝ Χ=Α_Μ(Χ) ΤΟΤΕ
Π[ι]<--Χ
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΡΑΓ<--ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ι<--ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ι<--ι-1
ΑΝ ιmod2=1 ΤΟΤΕ
Μ<--(ιDIV2)+1 !ή Μ<--Α_Μ(1+ι/2)
Κ<--0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ ι
ΑΝ j<>Μ τοτε
Κ<--Κ+1
Β[Κ]<--Π[j]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ !δηλ ο αριθμος των στοιχειων του πινακα ειναι αρτιος
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΣΑΙΟ''
ΤΕΛΟΣ ΑΣΚ
-----------------------------------------
Αλλα εγω εχω μια αλλη απορια αν ο χρηστης δωσει μιγαδικο αριθμο πως ο αλγοριθμος θα τον ελενξει για να καταλαβει οτι δεν ειναι πραγματικος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Έχεις απόλυτο δίκιο για την άσκηση! Δεν την δοκίμασα αλλά καλα τα είπες... Για την άλλη με την log τα είχαμε σωστά;

@ ptsiotakis !

ahahahahaha. Όχι ήμουν όντως άρρωστος :P Αυρίο θα έρθω κανονικά! :P Την παρασκευή νομίζω θα γράφω βιολογία. Έλεοσ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cyclops

Νεοφερμένος

Ο cyclops αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Γεια σας ειναι το πρωτο ποστ στο ΑΕΠΠ γιατι τωρα τα βρισκω σκουρα
λοιπον εχω δυο ασκησεις
1) Να γινει αλγοριθμος που να δεχεται ακεραιους αριθμους μεχρι το πληθος τν αρτιων ή των περριτων να γινει ισο με 400. Ο αλγοριθμος να δινει αποτελεσμα "ΑΡΤΙΟΙ" ή "ΠΕΡΙΤΤΟΙ" αναλογα με ποια απο τις δυο κατηγοριες αριθμων εφτασε το 400

και 2) στν οποια αν καποιος θελει ας ριξει μια ματια σε αυτο που εχω κανει ζηταει: Αλγοριθμο που θα διαβαζει τους βαθμους ενος μαθητη και θα υπολογιζει σε ποσα μαθηματα εχει παρει 20.Ο αλγορ. θα σταματαει να δεχετε βαθμους οταν ειναι αρνητικος ή μεγαλυτερος του 20

αυτο που εχω κανει εγω ειναι αυτο αλλα δν λειτουργει pseudoglossa.gr γτ εμφανιζει οτι πηρε 20 σε ενα μονο μαθημα
Αλγόριθμος Ασκηση_20
Μ← 0
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε β
Αν β=20 τότε
Μ← Μ+1
Εμφάνισε "Πηρες 20 σε",Μ,"μαθηματα"
Τέλος_αν
Μέχρις_ότου β>=0 και β=20
Τέλος Ασκηση_20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλε cyclops η άσκηση:
Να γινει αλγοριθμος που να δεχεται ακεραιους αριθμους μεχρι το πληθος τν αρτιων ή των περριτων να γινει ισο με 400. Ο αλγοριθμος να δινει αποτελεσμα "ΑΡΤΙΟΙ" ή "ΠΕΡΙΤΤΟΙ" αναλογα με ποια απο τις δυο κατηγοριες αριθμων εφτασε το 400
Είναι λυμένη και περιγράφεται αναλυτικά στη σελίδα 300 του Πρωτου τεύχους (άσκηση 13.8).

Η άσκηση:
Αλγοριθμο που θα διαβαζει τους βαθμους ενος μαθητη και θα υπολογιζει σε ποσα μαθηματα εχει παρει 20.Ο αλγορ. θα σταματαει να δεχετε βαθμους οταν ειναι αρνητικος ή μεγαλυτερος του 20
Είναι άλυτη σελίδα 339, άσκηση 14.33. Στο τέλος του βιβλίου υπάρχει και η αντίστοιχη απάντηση. Καλό είναι αυτές τις ασκήσεις να τις κάνεις με την δομή όσο...επανάλαβε. Για παράδειγμα η απάντηση που έδωσες δεν είναι σωστή, γιατί μπορεί ο μαθητής να δώσει κατεευθείαν τιμή τερματισμού. Ακολούθησε την εξής λογική

διάβασε έναν βαθμό
όσο ο βαθμος είναι σωστός επανάλαβε !πρέπει να βρεις τη συνθήκη που ικανοποιεί ο βαθμός
.......επεξεργασία του βαθμού !διάβασε καλά την εκφώνηση
.......διάβασε έναν ακόμα βαθμό
τέλος_επανάληψης

Με εκτίμηση,
Ντζιός Κώστας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Γεια σας ειναι το πρωτο ποστ στο ΑΕΠΠ γιατι τωρα τα βρισκω σκουρα
λοιπον εχω δυο ασκησεις
1) Να γινει αλγοριθμος που να δεχεται ακεραιους αριθμους μεχρι το πληθος τν αρτιων ή των περριτων να γινει ισο με 400. Ο αλγοριθμος να δινει αποτελεσμα "ΑΡΤΙΟΙ" ή "ΠΕΡΙΤΤΟΙ" αναλογα με ποια απο τις δυο κατηγοριες αριθμων εφτασε το 400

και 2) στν οποια αν καποιος θελει ας ριξει μια ματια σε αυτο που εχω κανει ζηταει: Αλγοριθμο που θα διαβαζει τους βαθμους ενος μαθητη και θα υπολογιζει σε ποσα μαθηματα εχει παρει 20.Ο αλγορ. θα σταματαει να δεχετε βαθμους οταν ειναι αρνητικος ή μεγαλυτερος του 20

αυτο που εχω κανει εγω ειναι αυτο αλλα δν λειτουργει pseudoglossa.gr γτ εμφανιζει οτι πηρε 20 σε ενα μονο μαθημα
Αλγόριθμος Ασκηση_20
Μ← 0
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε β
Αν β=20 τότε
Μ← Μ+1
Εμφάνισε "Πηρες 20 σε",Μ,"μαθηματα"
Τέλος_αν
Μέχρις_ότου β>=0 και β=20
Τέλος Ασκηση_20

Στη 2) εχεις κανει λαθος τη συνθηκη βρε :)

Σου λεει οτι θα σταματαει οταν ειναι μεγαλυτερος του 20 ή αρνητικος. Αρα θα παει
Μεχρις_οτου β<0 ή β>20
(Με ή οχι και. Διαβαζε καλα την εκφωνηση.)
Επισης βαλε την Εμφανισε μετα την επαναληψη. Δεν ειναι λαθος, αλλα θα σου εμφανιζει σε καθε επαναληψη τον αριθμο των μαθηματων.


Η 1) ειναι ετσι:

Αλγοριθμος Ασκηση1
πληθοςα<-0
Πληθοςπ<-0
Οσο πληθοςα<400 ή πληθοςπ<400 επαναλαβε
Εμφανισε ''Δωσε εναν αριθμο''
Διαβασε χ !θεωρουμε οτι ειναι ακεραιος, ετσι κι αλλιως δεν σου λεει για ελεγχο δεδομενων..
Αν χmod2=0 τοτε
πληθοςα<-πληθοςα+1
Αλλιως
πληθοςπ<-πληθοςπ+1
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Αν πληθοςα=400 τοτε
Εμφανισε ''ΑΡΤΙΟΙ"
Αλλιως_αν πληθοςπ=400 τοτε
Εμφανισε "ΠΕΡΙΤΤΟΙ"
Τελος_αν
Τελος Ασκηση1

Την εκανα καπως βιαστικα, αλλα νομιζω οτι δουλευει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Στη 2) εχεις κανει λαθος τη συνθηκη βρε :)

Σου λεει οτι θα σταματαει οταν ειναι μεγαλυτερος του 20 ή αρνητικος. Αρα θα παει
Μεχρις_οτου β<0 ή β>20
(Με ή οχι και. Διαβαζε καλα την εκφωνηση.)

Η 1) ειναι ετσι:

Αλγοριθμος Ασκηση1
πληθοςα<-0
Πληθοςπ<-0
Οσο πληθοςα<400 ή πληθοςπ<400 επαναλαβε
Εμφανισε ''Δωσε εναν αριθμο''
Διαβασε χ !θεωρουμε οτι ειναι ακεραιος, ετσι κι αλλιως δεν σου λεει για ελεγχο δεδομενων..
Αν χmod2=0 τοτε
πληθοςα<-πληθοςα+1
Αλλιως
πληθοςπ<-πληθοςπ+1
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Αν πληθοςα=400 τοτε
Εμφανισε ''ΑΡΤΙΟΙ"
Αλλιως_αν πληθοςπ=400 τοτε
Εμφανισε "ΠΕΡΙΤΤΟΙ"
Τελος_αν
Τελος Ασκηση1

Την εκανα καπως βιαστικα, αλλα νομιζω οτι δουλευει.


Στην συνθηκη θελει και νομιζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top