Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
μπορεις να βρεις τα θεματα των πανελλαδικων απο το site του κυριου Τσιωτακη .. τωρα για τετοιο βοηθημα δεν ξερω ακριβως


--------------------

δυσκολευομαι σε μια ασκηση η οποιο λεει : θα δεχετε 2 θετικους ακεραιους κ θα βρισκει ποσοι ακεραιοι βρισκονται μεταξυ των α και β ...

Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Too slow, κυριε Τσιωτακη, too slow.

κι όμως την ίδια στιγμή απαντήσαμε
-----------------------------------------
δυσκολευομαι σε μια ασκηση η οποιο λεει : θα δεχετε 2 θετικους ακεραιους κ θα βρισκει ποσοι ακεραιοι βρισκονται μεταξυ των α και β ...

πρέπει αρχικά να δεις ποιο από τα 2 είναι μικρότερο/μεγαλύτερο με 1 Αν

Στη συνέχεια
π <- 0
Για ι από μιν μέχρι μαχ
π<-π+1
τέλος_επανάληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
ή πιο πρακτικά
π <- μαχ - μιν + 1

αλλά σε αυτήν την άσκηση θυμάμαι πως ζητάει ΚΑΙ να τους εμφανίζει!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
στην ασκηση ζηταει και να διαιρουνται ακριβως με το 3.

ευχαριστω παντως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
ε αmod3=0 μεσα στην αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
ε αmod3=0 μεσα στην αν

ναι , δεν ηταν αυτο το προβλημα μου , απλα το προηγουμενο .:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει αριθμούς ώσπου να δοθεί αριθμός μεγαλυτερος απο
το
5πλάσιο του μέσου όρου των αριθμών που έχουν δοθεί μέχρι
εκείνη τη στιγμή
. Ο αλγόριθμος θα εμφανίζει:

1.
το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν.


2. τον μέγιστο αριθμό που δόθηκε.


3. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν και έχουν τιμή ίση με το μέγιστο
αριθμό
.

Σημείωση: Ο αλγόριθμος θα δέχεται αναγκαστικά τουλάχιστον έναν αριθμό.

Μηπως μπορειτε να με παρακινησετε να σκεφτω κατι σωστο???

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θα αρχισεις με Αρχη_Επαναληψης και στη Μεχρις_οτου θα βαλεις συνθηκη 5*ΜΟ
Τον Μεσο ορο θα τον υπολογιζεις αφου μηδενισεις πρωτα την μεταβλητη πληθος και αθροισμα εξω απο την επαναληψη.
Αναμενω αποριες:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
αλλά το μο θα τον υπολογίζεις εντός της επανάληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Άσκηση 14.61 σελίδα 345. Απάντηση σελίδα 464. Βρε τι θα γίνει με σας;:)

Η δυσκολία της άσκησης δεν είναι στη συνθήκη, αλλά στο πώς θα βρει το πλήθος των αριθμών που έχουν τιμή ίση με το μέγιστο,δηλαδή το ερώτημα 3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Θα αρχισεις με Αρχη_Επαναληψης και στη Μεχρις_οτου θα βαλεις συνθηκη 5*ΜΟ
Τον Μεσο ορο θα τον υπολογιζεις αφου μηδενισεις πρωτα την μεταβλητη πληθος και αθροισμα εξω απο την επαναληψη.
Αναμενω αποριες:p

αλλά το μο θα τον υπολογίζεις εντός της επανάληψης


και δε μου λετε,πως θα υπολογισω το αθροισμα εκτος και το ΜΟ εντός?
Εφοσον ΜΟ<-ΑΘΡΟΙΣΜΑ/ΠΛΗΘΟΣ(ελπιζω να μην ειπα μεγαλη βλακεια)

Αλγοριθμος ταδε
Π<-0
ΑΘΡ<-0

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ χ(εναν καθε φορα ετσι?)
Χρησιμοποιω αν για το ΜΑΧ,αντε και χρησιμοποιω τι γραφω?
ΜΑΧ<-Χ
ΑΝ ΜΑΧ<Χ ΤΟΤΕ(δε χρησιμοποιω εφοσον δε μπορω να συγκρινω...αλλα και αντιμεταθεση παλι δε μπορω εφοσον εχω μια μονο μεαβλητη..ε???)
Π<-Π+1
Π<-ΜΑΧ??
___
__
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ 5*ΜΟ<Χ

η ασκηση ειναι καπως μπερδευτικη???
-----------------------------------------
Άσκηση 14.61 σελίδα 345. Απάντηση σελίδα 464. Βρε τι θα γίνει με σας;:)

Η δυσκολία της άσκησης δεν είναι στη συνθήκη, αλλά στο πώς θα βρει το πλήθος των αριθμών που έχουν τιμή ίση με το μέγιστο,δηλαδή το ερώτημα 3.


Βασικα..τη βρηκα σε ενα διαγωνισμα στο ιντερνετ...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει αριθμούς ώσπου να δοθεί αριθμός μεγαλυτερος απο
το
5πλάσιο του μέσου όρου των αριθμών που έχουν δοθεί μέχρι
εκείνη τη στιγμή
. Ο αλγόριθμος θα εμφανίζει:

1.
το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν.


2. τον μέγιστο αριθμό που δόθηκε.


3. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν και έχουν τιμή ίση με το μέγιστο
αριθμό
.

Σημείωση: Ο αλγόριθμος θα δέχεται αναγκαστικά τουλάχιστον έναν αριθμό.
Βασικά το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει το 3. χωρίς πίνακα.
Δεν υποτίθεται πως αλλάζει το χ και αν βρεθεί μεγαλύτερο χ αλλάζει το max.
Πως θα γίνει να συγκρίνουμε χ και max;
Δλδ να πουμε για παράδειγμα
αν χ=max tote
m<-m+1
τελος_αν



H άσκηση χωρίς το 3 είναι έτσι;


Αλγόριθμος Ασκηση
max<-0
αθρ<-0
n <-0
Aρχή_Επανάληψης
Διάβασε x
Αν x> max τότε
max<-x
Τέλος_Αν
αθρ<-αθρ +χ
n<- n+1
MO<- αθρ/n
Μέχρις_ότου x> 5*MO ! 5σιος ΜΟ όσων έχουν δοθεί μέχρι εκείνη την στιγμή

Εμφάνισε n ! έξω από την επανάληψη για να έχει βρεί όλο το πλήθος

Εμφάνισε max ! 2o ερώτημα


edit: Φλασιά που μου ήρθε τώρα :P

Να μπει η πάνω συνθήκη.
Αν αλλάξει το χ θα αλλάξει το max και έτσι θα αλλάξει και το m στην συνθήκη.
είναι σωστό; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.

Κριτήρια ΑΕΠΠ - Εκδόσεις Σαββάλας
Κ. Ντζιός - Π. Τσιωτάκης


thaanks.θα το ψάξω :):no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Γεια σας παιδια , εχω κολλησει σε μια ασκηση :

να φτιαξετε αλγοριθμο ο οποιος θα υπολογιζει το συνολ. αριθμο των σπορων σιταριου που μαζευονται σε μια σκακιερα αν στο πρωτο τετραγωνο βαλουμε 1 σπορο , στο 2ρο 2 , 3το 4 , 4το 8 και συνεχως διπλασιαζουμε(Η σκακιερα εχει 8Χ8=64 τετραγωνα)


ευχαριστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Αλγόριθμος skaki
S← 1
Για i από 1 μέχρι 63
S ← S +2 ^ i
Τέλος_Επανάληψης
Εκτύπωσε S
Τέλος skaki

Γεωμετρική πρόοδος είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
αν και το ειχα κανει ετσι αλλα με Οσο .. νομιζα οτι ηταν λαθος .. ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Σε έναν διαγωνισμο πρόσληψης οι υποψηφιοι διαγωνιζονται σε δυο διαφορετικα μαθηματα και το κάθε μαθημα βαθμολογειται από 0 μεχρι 100. Ο διαγωνιζομενος θα περασει τις εξετασεις και θα προσληφθει εάν και στα δυο μαθηματα η βαθμολογια του είναι από 50 μεχρι 100.Να γινει αλγοριθμος που να ζητα χωριστα τις βαθμολογιες των 2 μαθηματων. Καθε φορα που δινεται μια βαθμολογια ο αλγοριθμος να ελεγχει ότι δωσαμε έναν βαθμο από 0 μεχρι και 100.Σε περιπτωση που δινουμε έναν μη εγκυρο αριθμο να ξαναζητα συνεχως βαθμο μεχρι να του δωσουμε εγκυρο..Μετα να αποφασιζει εάν περασε ο υποψηφιος η όχι τις εξετασεις και να εμφανιζει το ανάλογο μηνυμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Αρχη_επαναληψης
Εμφανισε "Δωσε βαθμο πρωτου και δευτερου μαθηματος."
Διαβασε βαθμος1, βαθμος2
Αν (βαθμος1<0 η βαθμος1>100) ή (βαθμος2<0 η βαθμος2>100) τοτε
Εμφανισε "Λαθος στοιχεια. Παρακαλω δωστε παλι στοιχεια"
Μεχρις_Οτου βαθμος1>=0 και βαθμος1<=100 και βαθμος2>=0 και βαθμος2<=100
Αν βαθμος1>=50 και βαθμος2>=50 τοτε
Εμφανισε "Ο υποψηφιος περασε"
Αλλιως
Εμφανισε "Ο υποψηφιος δεν περασε"
Τελος_αν

Βασικα απο μια πρωτη αναγνωση καταλαβα οτι θελει να ειναι >50 ο μεσος ορος. Αλλα τωρα που το ξαναβλεπω μαλλον εννοει στο καθε μαθημα πανω απο 50 :p Μισο λεπτο να το διορθωσω.

Οριστε, διορθωμενο. Αλλιως πριν απο τη συνθηκη ΑΝ θα βαλεις ενα ΜΟ<--(βαθμος1+βαθμος2)\2 και θα εξεταζεις αν ειναι πανω απο 50. Αν και νομιζω οτι τελικα θελει οντως αυτο που εχω γραψει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Αν (βαθμος1<0 η βαθμος1>100) ή (βαθμος2<0 η βαθμος2>100) τοτε......ΜΕ Ή ή ΚΑΙ;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top