Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

capito666

Νεοφερμένος

Ο capito666 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Να κανω μια ερωτηση? Υπαρχει περιπτωση να δεχτουν σωστη απαντηση αμα ο αλγορυθμος η το προγραμμα γενικα δεν ειναι γραμμενο σε ψευδογλωσσα?
Δεν λεω 8υμαμε και εχω διαβασει πολυ καλα την ψευδογλωσσα αλλα φροντισα με το που περασα σε ΤΕΙ και εμαθα και αλλες γλωσσες προγραμματισμου να την διαγραψω απο το μυαλλο μου....
Ομως πηρα την αποφαση να ξαναδωσω....!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
απο Ύλη
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ylh.htm


"ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε "ΓΛΩΣΣΑ", όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιγνάτιος

Νεοφερμένος

Ο Ιγνάτιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Το θέμα που ανοίγω μπορεί κάλλιστα να παρομοιαστεί με τις εφτά πληγές του Φαραώ. Συγκεκριμένα το εν λόγω μάθημα είναι... ζούγκλα, όσον αφορά τον προγραμματισμό, τις εντολές, τις δηλώσεις και γενικά την βασική θεωρία συγγραφής προγραμμάτων.


Τι εννοώ με τον όρο "ζούγκλα"; Θα το καταλάβετε με την εξής ερώτηση, την οποία μπορείτε να απαντήσετε όσοι έχετε κάνει φροντηστήρια:


Γράφουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο;








Στοίχημα ότι οι περισσότεροι από εσάς θα πείτε "ναι". Η απάντηση όμως είναι.... όχι!!!
Γιατί πολύ απλά δεν την ορίζει πουθενά το σχολικό βιβλίο.

Η ζούγκλα στο εν λόγω μάθημα είναι ακριβώς αυτό: υπάρχουν τόσοι και τόσοι καθηγητές, τόσα και τόσα εξωσχολικά βιβλία και καθένας λέει τα δικά του.
Ο μέσος καθηγητής ΑΕΠΠ υποστηρίζει πως πρέπει να κάνουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο. :!: Δεν ξέρω πως του ήρθε... αλλά αυτό είναι εντελώς λάθος. Ο λόγος απλός: δεν το γράφει πουθενά το σχολικό βιβλίο. Σ' αυτό θα εξεταστείτε και μόνο και σε κανένα άλλο.



Συμπέρασμα: σ' αυτό το μάθημα το Ευαγγέλιό σας είναι το σχολικό βιβλίο. Πάρτε το και ξετινάξτε το, μιας και σε εξωσχολικά βιβλία θα βρείτε άλλα αντί άλλα (της Παρασκευής το γάλα). Πολλά εξωσχολικά βιβλία έχουν ενδιαφέρουσες ασκήσεις, βέβαια, αλλά δεν είναι δυστυχώς καλά για θεωρία.


Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες για βασικά πράγματα στα οποία άλλα λέει το σχολικό κι άλλα βλέπω στην πράξη.



Edit: Προσθέτω τα παροράματα του Βιβλίου και Τετραδίου Μαθητή όπως τα έδωσε το παιδαγωγικό ινστιτούτο. Να τα περάσετε οπωσδήποτε!

Σημείωση: Το παρόν θέμα είναι για θεωρία και λοιπές συζητήσεις. Για ασκήσεις πάμε εδώ.





Από Γιώργος
Φυσικα και οχι!! ο αλγοριθμος πουθενα στο βιβλιο δεν χρησιμοποιει δηλωση μεταβλητων!! Το προβλημα που ακουω απο πολλους ειναι αν στο προγραμμα στην περιπτωση που λεμε

ΓΙΑ ι ΑΠΟ 50 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
Το με βημα δεν εχει κατω παυλα!! δειτε σελ 179 το εχει 3 φορες με αυτον τον τροπο!!
Ο καθηγητης στο φροντηστηριο ειπε χωρις κατω παυλα ενω ο καθηγητης και τα παιδια στο σχολειο λενε με παυλα!! αν μου τυχει τι θα κανω???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλε Ιγνάτιε δεν εξετάζεσαι στην κάτω παύλα. Όταν ο καθηγητής θα δει την απάντησή σου δεν θα τον ενδιαφέρει αν έβαλες την παύλα ή όχι. Όλοι έχουμε υπόψη μας αυτό το λαθάκι του σχολικού βιβλίου. Ο στόχος του μαθήματος είναι να μας διδάξει την αλγοριθμική λογική και όχι κάποιες συντακτικές υπερβολές.

Φιλικά Ντζιός Κώστας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
πιστευετε οτι μπορει ν μασ ζητησουν σε καποιο ερωτημα κατι π ν εχει σχεση μ τ μαγικο τετραγωνο , την ευρεση των 2 μικροτερων τιμων χωρις ταξινομηση , τους αραιους πινακες κτλπ (θεματα δλδ π αναπτυσσονται στο τετραδιο μαθητη) ???????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Μπα δεν παιζει φαση. Εχω λυσει ολα τα θεματα μαιου-ιουλιου εσπερινων-ημερισιων και ολα ειναι τα ιδια και τα ιδια. Δυστυχως...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δείτε και https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1944.0 για όλα τα θέματα απο τετράδιο μαθητή που θα μπορούσαν α μας αφορούν.

Τα θέματα 4 στις επαναληπτικές 2008 και 2006, δεν ήταν καθόλου μια απο τα ίδια, νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

capito666

Νεοφερμένος

Ο capito666 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
απο Ύλη
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ylh.htm


"ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε "ΓΛΩΣΣΑ", όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο"


Αρα αν γραψω σε C++ δεν 8α δεχτουν τιποτα σωστο... το ειχα απλη απορια βασικα!

Καθως ως γνωστον η γλωσσα που διδασκομαστε στο λυκειο δεν υφιστατε σαν γλωσσα προγραμματισμου δηλαδη ειναι ακρως αχρηστη! Αλλα οπως και να το κανουμε γενικα δεν διδασκομαστε και πραγματα τα οποια στεκουν! Οσο για το βιβλιο του προγραμματισμου ειναι το πιο χαζο βιβλιο που εχω πιασει ποτε στα χερια μου... να δω ποτε θα αξιοθουν να σοβαρευουν και να το αλλαξουν...
Κλασσικο παραδειγμα ασυνταξιας ειναι σελ.59 που λεει για την στοιβα και λεει συγκεκριμενα πως η μεθοδος αυτη ονομαζετε LIFO και σελ.62 λεει πως ονομαζετε FIFO... ενας μαθητης που ασχοληται μονος του χωρις φροντ και ιδιετερα θα μπορουσε ανετα να μην ξερει τι απο τα δυο ισχυει!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Μπα δεν παιζει φαση. Εχω λυσει ολα τα θεματα μαιου-ιουλιου εσπερινων-ημερισιων και ολα ειναι τα ιδια και τα ιδια. Δυστυχως...:(

Στα πλαίσια των εξαγγελιών περί μείωσης της ύλης κλπ, νομίζω ότι θα ήταν το λιγότερο άστοχο (για να μην χρησιμοποιήσω καμιά βαρύτερη έκφραση) να μας προκύψουν θέματα που ξεφεύγουν σε τέτοιο βαθμό από την πεπατημένη με αποτέλεσμα τελικά να χαρακτηριστούν "δύσκολα" για τους μαθητές.

Επιτέλους οι εξετάσεις πρέπει να έρθουν στο επίπεδο που μας επιτρέπει το παρόν εκπαιδευτικό περιβάλλον να διδάξουμε στην τάξη και όχι στα ιδιαίτερα. Αλήθεια απορώ, τι άλλαξε στα μέσα και στις ώρες διδασκαλίας της ΑΕΠΠ από το 2000 μέχρι σήμερα ώστε το επίπεδο να έχει εκτοξευθεί στο διάστημα????

Αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι δεν μπορούν και δεν πρέπει να μπουν πρωτότυπα θέματα, κάθε άλλο. Απλά το επίπεδο πρέπει να έχει μια συνέπεια με τις συνθήκες της τάξης (πλήθος μαθητών, ώρες που χάνονται, εύρος ύλης, το "νέο" του αντικειμένου κλπ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Πάντως, να μην ξεχνάμε οτι το αγαπημένο μας μάθημα η ΑΕΠΠ, δεν είναι μάθημα προγραμματισμού, ούτε το βιβλίο είναι προγραμματιστικό βιβλίο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Να ρωτήσω και εγώ.
Για πόσο καιρό θα θεωρείται το αντικείμενο "Νέο";
Έχουν ήδη βγει πόσες φουρνιές δασκάλων απο τότε, δεν θα πρεπε να έχει εξοικειωθεί ο κόσμος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Όσο διδάσκεται ουσιαστικά μόνο μια χρονιά στο σχολείο σε μια τάξη δεν μπορεί να αναβαθμιστεί. Το μάθημα διδάσκεται 10 χρόνια στο σχολείο

Τα μαθηματικά, η φυσική κτλ 100 χρόνια σε όλες τις τάξεις

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που καθιστούν δύσκολη την ομοιόμορφη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορύν στο μάθημα αυτό απο όλους τους διδάσκοντες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Στα πλαίσια των εξαγγελιών περί μείωσης της ύλης κλπ, νομίζω ότι θα ήταν το λιγότερο άστοχο (για να μην χρησιμοποιήσω καμιά βαρύτερη έκφραση) να μας προκύψουν θέματα που ξεφεύγουν σε τέτοιο βαθμό από την πεπατημένη με αποτέλεσμα τελικά να χαρακτηριστούν "δύσκολα" για τους μαθητές.

Επιτέλους οι εξετάσεις πρέπει να έρθουν στο επίπεδο που μας επιτρέπει το παρόν εκπαιδευτικό περιβάλλον να διδάξουμε στην τάξη και όχι στα ιδιαίτερα. Αλήθεια απορώ, τι άλλαξε στα μέσα και στις ώρες διδασκαλίας της ΑΕΠΠ από το 2000 μέχρι σήμερα ώστε το επίπεδο να έχει εκτοξευθεί στο διάστημα????

Αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι δεν μπορούν και δεν πρέπει να μπουν πρωτότυπα θέματα, κάθε άλλο. Απλά το επίπεδο πρέπει να έχει μια συνέπεια με τις συνθήκες της τάξης (πλήθος μαθητών, ώρες που χάνονται, εύρος ύλης, το "νέο" του αντικειμένου κλπ)

Δεν θα μπορουσαν τα θεματα να ειναι διαφορετικα χωρις να ειναι αναγκαστικα δυσκολοτερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Όσο διδάσκεται ουσιαστικά μόνο μια χρονιά στο σχολείο σε μια τάξη δεν μπορεί να αναβαθμιστεί. Το μάθημα διδάσκεται 10 χρόνια στο σχολείο

Τα μαθηματικά, η φυσική κτλ 100 χρόνια σε όλες τις τάξεις

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που καθιστούν δύσκολη την ομοιόμορφη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορύν στο μάθημα αυτό απο όλους τους διδάσκοντες...

Οταν λέω για όλο τον κόσμο δεν εννοώ μόνο τους διδάσκοντες που στην τελική δεν είναι και τόσο του χεριού τους.

Δεν είναι αμαρτία αυτό το μάθημα να έχει παραμείνει ακόμα στην φάση αυτή; Το να είναι ένα μάθημα που διδάσκεται σε μια τάξη μόνο και οπου τα παιδιά μπαίνουν έτσι απότομα σε κάτι που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ τους και να απαιτείται να εξετάζονται και όλας.

Αυτή η προσέγγιση ήταν απο την αρχή λάθος και αντί να γίνουν διορθώσεις, ακούω για το πόσο δύσκολα γίνονται τα θέματα και το πόσο καλά εκπαιδεύονται οι μαθητές στα φροντιστήρια (όσοι έχουν λεφτά για να πηγαίνουν σε ένα καλό φροντιστήριο/ιδιαίτερα ή την τύχη για να είναι πολύ καλός ο καθηγητής τους στην ενισχυτική)

Μα πως είναι δυνατόν σε κάτι που μπαίνεις για πρώτη φορά να απαιτούν να το κατέχεις όσο καλά κατέχεις και τη φυσική η την χημεία που τα κάνεις απο το γυμνάσιο. Στον 21 αιώνα είμαστε, γιατί ο αιώνας της πληροφορίας να βρίσκει την πληροφορική σε υποδεέστερη θέση απο την χημεία ή την βιολογία (και τα δύο διδάσκονται στο γυμνάσιο). Τέσπα, ο eru λέει πάλι τα δικά του, συνεχίστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δεν είπα οτι έχεις άδικο, έχεις απόλυτο δίκιο.
Και μεις προσδοκούμε σε αλλαγές, απλά προς το παρόν καταγράφω την κατάσταση...

Να είσαι καλά,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kelly@

Νεοφερμένος

Η Kelly@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Νομίζω ότι σε αυτό που συμφωνούμε ολοι είναι ότι το μαθημα είναι τραγικό!Δεν έχει καμία εφαρμογή και ανταπόκριση στη σημερινή πραγματικότητα οπότε δεν έχει και κανένα λόγο ύπαρξης στο σχολικό πρόγραμμα.Το βιβλίο είναι χαοτικό και η λογική επιλογής των θεμάτων όσον αφορά τη θεωρία ειναι "Τι να τους βάλουμε που αποκλείεται να έχουν παρατηρήσει μέσα στο βιβλίο και σίγουρα δεν θα το έχουν διαβάσει??".'Οπως το κάθε βοήθημα,έτσι και ο κάθε καθηγητής λέει τα δικά του.Παραθέτω το απλό παράδειγμα του καθηγητή μου στο σχολείο,ο οποίος επιμένει πως τα κεφαλαία δεν είναι απαραίτητα στο πρόγραμμα καθώς υποστηρίζει πως δεν το αναφέρει ρητά το βιβλίο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Όχι δε συμφωνούμε, το μάθημα αυτό είναι το σημαντικότερο που διδάσκεστε στα μαθητικά σας χρόνια και ΔΕΝ είναι προγραμματισμός, είναι αλγοριθμική - δομημένη σκέψη για την επίλυση προβλημάτων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreask

Νεοφερμένος

Ο Αντρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Μεσσηνία). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε αυτό που συμφωνούμε ολοι είναι ότι το μαθημα είναι τραγικό!Δεν έχει καμία εφαρμογή και ανταπόκριση στη σημερινή πραγματικότητα οπότε δεν έχει και κανένα λόγο ύπαρξης στο σχολικό πρόγραμμα.Το βιβλίο είναι χαοτικό και η λογική επιλογής των θεμάτων όσον αφορά τη θεωρία ειναι "Τι να τους βάλουμε που αποκλείεται να έχουν παρατηρήσει μέσα στο βιβλίο και σίγουρα δεν θα το έχουν διαβάσει??".'Οπως το κάθε βοήθημα,έτσι και ο κάθε καθηγητής λέει τα δικά του.Παραθέτω το απλό παράδειγμα του καθηγητή μου στο σχολείο,ο οποίος επιμένει πως τα κεφαλαία δεν είναι απαραίτητα στο πρόγραμμα καθώς υποστηρίζει πως δεν το αναφέρει ρητά το βιβλίο
Δίκιο έχει ο καθηγητής σου στο σχολείο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν θα μπορουσαν τα θεματα να ειναι διαφορετικα χωρις να ειναι αναγκαστικα δυσκολοτερα;

Σαφώς, απλά κάποιοι (δηλ αυτοί που βάζουν τα θέματα) νομίζουν ότι το διαφορετικό πρέπει να είναι δυσκολότερο ή δεν έχουν καμία αίσθηση του επιπέδου με αποτέλεσμα να βάζουν τελικά θέματα που για τους μαθητές είναι βουνό ...


Το αντικείμενο προσφέρεται για άπειρες παραλλαγές ασκήσεων, το θέμα όμως είναι να μπορείς να διακρίνεις εκ των προτέρων τι δεν θα φανταστεί το μυαλό ενός 17χρονου που έχει ~8 μήνες εμπειρία στον προγραμματισμό, σε αντιπαράθεση με μια εμπειρία 15-20 ή και 30 χρόνων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fostiras13

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ρε παιδιά πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί λέτε ότι τα θέματα είναι δύσκολα... Λογική σκέψη χρειάζεται και απλώς να νιώθεις την άσκηση,φέρνοντας την σε πρακτικές συνθήκες. Προσωπικα,χωρίς ιδιαίτερο κόπο,νιώθω ότι είμαι σε ένα πολύ καλό επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top