Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η αντιγραφή ως λειτουργία δεν έχει διερευνηθεί στις εξετάσεις.
Υπάρχουν και απλές μορφές των ασκήσεω αυτών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Οι ασκήσεις του στυλ να δώσετε στη μεταβλητή y έναν αριθμό και στο X έναν αριθμό απο 1 εως Ν να δημιουργεί έναν νέο πίνακα που με Ν+1 στοιχεία που να περιέχει επιλέον το στοιχείο y στη θέση του X μπαίνουν στις πανελλαδικές ή είναι τραβηγμένες? είναι λίγο δύσκολες...
γιατι να μην μπει κατι τετοιο σαν ερωτημα;δεν πιστευω πως ειναι τραβηγμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
γιατι να μην μπει κατι τετοιο σαν ερωτημα;δεν πιστευω πως ειναι τραβηγμενο...

τραβηγμένο δεν ξέρω αν είναι αλλά είναι ασύντακτο και αμφιβάλω αν κανείς έχει καταλάβει τι θέλει να πει ο φίλος μας ...:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Α εντάξει teacher, γιατί ένιωσα λίγο βλάκας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mazin

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mazin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
στο διευκρινιζουν !περιγραγραψε η αναλυσε .:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

strage

Νεοφερμένος

Ο SG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
παιδιά γεια σας. σαν καθηγητής του μαθήματος αλλά και σα διορθωτής γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων όλα τα χρόνια που εξετάζεται το μάθημα αυτό σας δηλώνω υπεύθυνα ότι: στην περίπτωση του "αλγορίθμου" δεν απαιτείται δήλωση μεταβλητών. αντίθετα απαιτείται η σχετική δήλωση στην περίπτωση του "προγράμματος". άλλωστε αν δείτε παλαιότερα θέματα πανελληνίων, θα διαπιστώσετε ότι πολλές φορές η σχετική δήλωση υπάρχει σαν ανεξάρτητο ερώτημα, που συνήθως αξιολογείται με 2-3 μόρια (στα 100).
επίσης μην τρελαίνεστε με τα κεφαλαία (στο ¨πρόγραμμα») ή τα πεζά (στον «αλγόριθμο). Όπως και να αναπτύξετε την απάντησή σας (κεφαλαία ή πεζά) άριστα θα πάρετε, εφόσον είναι σωστή η λύση.
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας. στη διάθεσή σας για κάθε απορία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mazin

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mazin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
τα θεματα τα ξερετε???
χεχεχεχ αντε καλη μας επιτυχια χωεις αγχοςςςςςςςςςςςςςς:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aepp-forum

Νεοφερμένος

Ο aepp-forum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Παρεμπιπτόντως να σας ανακοινωσω πως είδη είναι έτοιμη ή ιστοσελίδα της αεππ και σας περιμένουμε.:P

www.aepp-forum.com
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

UnSourCeR

Νεοφερμένος

Ο UnSourCeR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 46 μηνύματα.
παιδιά γεια σας. σαν καθηγητής του μαθήματος αλλά και σα διορθωτής γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων όλα τα χρόνια που εξετάζεται το μάθημα αυτό σας δηλώνω υπεύθυνα ότι: στην περίπτωση του "αλγορίθμου" δεν απαιτείται δήλωση μεταβλητών. αντίθετα απαιτείται η σχετική δήλωση στην περίπτωση του "προγράμματος". άλλωστε αν δείτε παλαιότερα θέματα πανελληνίων, θα διαπιστώσετε ότι πολλές φορές η σχετική δήλωση υπάρχει σαν ανεξάρτητο ερώτημα, που συνήθως αξιολογείται με 2-3 μόρια (στα 100).
επίσης μην τρελαίνεστε με τα κεφαλαία (στο ¨πρόγραμμα») ή τα πεζά (στον «αλγόριθμο). Όπως και να αναπτύξετε την απάντησή σας (κεφαλαία ή πεζά) άριστα θα πάρετε, εφόσον είναι σωστή η λύση.
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας. στη διάθεσή σας για κάθε απορία...


Η καθηγήτρια στο σχολείο υποστηρίζει ότι ακόμα και αν η λύση μας είναι σωστή αλλά όχι η βέλτιστη δυνατή δεν θα πάρουμε όλες τις μονάδες που αντιστοιχούν σε αυτό το πρόβλημα. Στο φροντιστήριο που ρώτησα για το συγκεκριμένα θέμα μου απάντησαν πως η καθηγήτρια στο σχολείο λέει βλακείες . Εσύ που είσαι διορθωτής γραπτών λογικά μπορείς να με διαφωτίσεις στο συγκεκριμένα θέμα... !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η καθηγήτρια στο σχολείο δεν έχει δίκιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreask

Νεοφερμένος

Ο Αντρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Μεσσηνία). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Η καθηγήτρια στο σχολείο υποστηρίζει ότι ακόμα και αν η λύση μας είναι σωστή αλλά όχι η βέλτιστη δυνατή δεν θα πάρουμε όλες τις μονάδες που αντιστοιχούν σε αυτό το πρόβλημα. Στο φροντιστήριο που ρώτησα για το συγκεκριμένα θέμα μου απάντησαν πως η καθηγήτρια στο σχολείο λέει βλακείες . Εσύ που είσαι διορθωτής γραπτών λογικά μπορείς να με διαφωτίσεις στο συγκεκριμένα θέμα... !
Εντελώς βλακείες όμως...με την ίδια λογική και στα μαθηματικά άμα δεν λύσεις μια άσκηση με τον πιο σύντομο τρόπο αλλά βγάλεις σωστό αποτέλεσμα θα σου αφαιρεθούν μονάδες???...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Εντελώς βλακείες όμως...με την ίδια λογική και στα μαθηματικά άμα δεν λύσεις μια άσκηση με τον πιο σύντομο τρόπο αλλά βγάλεις σωστό αποτέλεσμα θα σου αφαιρεθούν μονάδες???...
βασικα δεν ειναι ακριβως ετσι, γιατι στα μαθηματικα η διαδικασια επιλυσης δεν εχει σημασια αν θα ειναι συντομη, παρα μονο ορθη.
Ενω αν ενας αλγοριθμος δεν ειναι ο πιο αποδοτικος, τοτε θα υπαρχουν επιπτωσεις στην εκτελεση του προγραμματος.

Αλλα απ'ο,τι ξερω και γω δεν παιζει κανενα ρολο η αποδοτικοτητα στην βαθμολογηση ενος θεματος στις πανελλαδικες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

strage

Νεοφερμένος

Ο SG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Η καθηγήτρια στο σχολείο υποστηρίζει ότι ακόμα και αν η λύση μας είναι σωστή αλλά όχι η βέλτιστη δυνατή δεν θα πάρουμε όλες τις μονάδες που αντιστοιχούν σε αυτό το πρόβλημα. Στο φροντιστήριο που ρώτησα για το συγκεκριμένα θέμα μου απάντησαν πως η καθηγήτρια στο σχολείο λέει βλακείες . Εσύ που είσαι διορθωτής γραπτών λογικά μπορείς να με διαφωτίσεις στο συγκεκριμένα θέμα... !


λοιπόν παιδιά να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. δεν, επαναλαμβάνω δεν αξιολογείστε για την ταχύτητα του αλγορίθμου αλλά για την ορθότητά του. άλλωστε το κεφάλαιο 5 που αναφέρεται στην πολυπλοκότητα των αλγορίθμων δεν είναι τυχαία εκτός ύλης. γι' αυτό κλείστε τα αυτιά σας σε κουταμάρες και ετοιμαστείτε. προσοχή στη θεωρία!!! εκεί συνήθως υπάρχουν σημαντικές απώλειες μορίων. αυτά που σας γράφω τα καταθέτω υπεύθυνα.
σας προτείνω επίσης να λύσετε όλα τα θέματα των προηγούμενων ετών. διαθέστε μερικές ώρες και ασχοληθείτε με τα θέματα του 2005 αυριο (π.χ.) του 2007 κάποια άλλη μέρα κλπ. μόνο έτσι θα "προπονηθείτε" στο πώς είναι ένα ολοκληρωμένο διαγώνισμα πανελληνίων. και κάτι ακόμη: μη δίνετε καμμία μα καμμία σημασία στα "προσομοιωτικά" διαγωνίσματα των φροντιστηρίων. ότι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariiiiia

Νεοφερμένος

Η mariiiiia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
και κάτι ακόμη: μη δίνετε καμμία μα καμμία σημασία στα "προσομοιωτικά" διαγωνίσματα των φροντιστηρίων. ότι άλλο θέλετε στη διάθεσή σας...

αληθεια, γιατι το λες αυτο??... το εχω ακουσει απο πολλους και δεν εχω καταλαβει πληρως γιατι..

πχ εγω εγραψα πολυ ασχημα στην εκθεση, οπου επεσε σχετικα ευκολο θεμα. δν πρεπει να το λαβω υποψην μου σοβαρα? και να διαβασω περισσοτερο??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

strage

Νεοφερμένος

Ο SG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
αληθεια, γιατι το λες αυτο??... το εχω ακουσει απο πολλους και δεν εχω καταλαβει πληρως γιατι..

πχ εγω εγραψα πολυ ασχημα στην εκθεση, οπου επεσε σχετικα ευκολο θεμα. δν πρεπει να το λαβω υποψην μου σοβαρα? και να διαβασω περισσοτερο??
διότι υπάρχει μία μανία καταδίωξης των φροντιστηρίων εδώ και πολλά χρόνια. και το πρώτο που κάνει η πετροπή θεμάτων είναι να παίρνει στα χέρια της τα θέματα αυτά και να τα αποφεύγει. σε ενημερώνω ότι το 2001 (αν θυμάμαι καλά) έπεσε στις πανελλήνιες το ίδιο κείμενο με αυτό των προσομοιωτικών (στα Αρχαία της β λυκείου) και έγινε πόλεμος από τα μ.μ.ε. υπάρχει και ένας δεύτερος λόγος: οι φροντιστές της ο.ε.φ.ε. το έχουν παρακάνει με τα εξωπραγματικά θέματα.
αν θέλετε ουσιαστική επανάληψη πάρτε τα θέματα των προηγούμενων ετών (κανονικά και επαναληπτικά) και προσπαθήστε να τα αντιμετωπίσετε σε ένα τρίωρο. κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η καλύτερη επανάληψη. και αυτό ισχύει για όλα τα μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Καλημέρα και χρόνια πολλά.

Διαβάζοντας συναδέλφους να δίνουν συμβουλές του στυλ "ειμαι διορθωτής γι'αυτό γράψτε έτσι και μην φοβάστε" δεν μπορώ να αφήσω τις συμβουλές τους ασχολίαστες, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι μαθητές και να ενεργήσουν μετά από δική τους απόφαση:

- το υπουργείο ΔΕΝ στέλνει λύσεις στα εξεταστικά κεντρα, ούτε υποχρεώνει τους διορθωτές να ακολουθήσουν συγκεκριμένους κανόνες διόρθωσης.
- η απόφαση για τον τρόπο βαθμολόγησης λαμβάνεται από το "σώμα" διορθωτών του εξεταστικού, άρα από κέντρο σε κέντρο έχουμε αποκλίσεις στον τρόπο βαθμολογίας
- ακόμα και μετά την απόφαση αυτή, πάντα υπάρχουν συνάδελφοι που βαθμολογούν "όπως νομίζουν εκείνοι" κοινώς, όπως τους καπνίσει
- αν και οι πρόεδροι των εξεταστικών θα έπρεπε να στέλνουν στα σπίτια τους διορθωτές που οδηγούν σε αναβαθμολόγηση σχεδόν το σύνολο των γραπτών που διορθώνουν, δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις (δεν είμαι σε θέση να ξέρω για όλα τα κέντρα) τους αφήνουν να ζουν και να βασιλεύουν επί σειρά ετών.

Λογικό δεν είναι να συμβαίνουν αυτά, αφού οι διορθωτές προέρχονται μέσα από τους ενεργούς καθηγητές που διδάσκουν ΑΕΠΠ και είναι σαν την συγκεκριμένη κυρία?

Ανθρώπους που το "κάθε λύση επιστημονικά τακμηριωμένη είναι αποδεκτή" το γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια, γιατί "αυτοί, ξέρουν καλύτερα" και επιζητούν το "βέλτιστο"-λες και δεν μπορεί να υπάρχει λύση ακόμα καλύτερη από αυτή που οι ίδιοι σκέφτηκαν ... ?

Συμπερασματικά θα ήθελα να σας πω (αν και είμαι αντιδιαμετρικά αντίθετος με την τυπολατρία των κεφαλαίων στη ΓΛΩΣΣΑ, της τοποθέτησης των υποπρογραμμάτων στο τέλος του προγράμματος, των "βέλτιστων" λύσεων κλπ) το εξής: ακολουθήστε το βιβλίο στο μέγιστο δυνατό βαθμό και αποφύγετε συμβουλές ανθρώπων που κρίνουν "εξ ιδιων τα αλλότρια" (όσο δίκαιο και αν έχουν) διοτί δυστυχώς υπάρχει ένα ποσοστό εξεταστών που θα σας κρίνει περα από τα όρια της κοινής λογικής.

Καταλαβαίνετε επομένως γιατί το μόνο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να σας ευχηθεί "καλή τύχη" στον εξεταστή που θα πέσετε ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Einstein

Νεοφερμένος

Ο Einstein αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παιδιά καλησπέρα...Μπορεί κάποιος από εσάς να μου δώσει τη λύση για το 4ο θέμα από τις επαναληπτικές πανελλήνιες του 2007...Το χρειαζομαι άμεσα...Όποιος το έχει ας κάνει ένα κόπο....Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

κωστακης

Δραστήριο μέλος

Ο κωστακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 656 μηνύματα.
To ΑΕΠΠ είναι εύκολο μάθημα γενικά.

Όλα αυτά είναι πολύ λεπτομέρεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Einstein

Νεοφερμένος

Ο Einstein αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
ευχαριστώ πολύ...να'σαι καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top