Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Είναι σίγουρο Ορέστη οτι και τα δυο βιβλία, μεταξύ άλλων, πρέπει να υπάρχουν στη βιβλιοθήκη σου.

Είμαι στη διάθεσή σου και στο μέλλον...

-----------------------------------------
Και κάτι άλλο, οι πρώτες χρονιές θέλουν δουλειά, θα εντοπίζεις συνεχώς λεπτομέρειες που δεν είχες αντιληφθεί και θα μαθαίνεις συνεχώς, αρκεί να είσαι ανοικτός στα διάφορα ερεθίσματα και όχι δογματικός ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σας ευχαριστω πολύ και πριν για την βοηθεια σας ,το βιβλίο σας είναι εξαιρετικό ,και η ιστοσελίδα σας ιδιαιτερα χρήσιμη .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris777

Νεοφερμένος

Ο dimitris777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Ωραιο ποιηματακι ! Θα το μαθω στους μαθητες μου .

Να πω και εγω ενα :

πινακακι πινακακι
σε διαβαζω με την Για...

σταθερουλα σταθερουλα
δεν αλλαζεις σαν γουρουνα

Μεταβλητουλα τουλα τουλα
μου ραγιζεις την καρδουλα

:thanks:Καλο ε;


Εχεις κι αλλο γιατι κανω συλλογη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι ? Εσείς είστε διορθωτής πανελληνίων ?????:!:

Δυστυχώς δυνητικά ναι. Αν κάποιος βρίσκεται σε νομό (ή σε γειτονικό, αν δεν συμπληρώνουν από τον ίδιο το νομό) που έχει βαθμολογικό και διδάσκει το μάθημα είναι υποχρεωμένος να διορθώσει αν τον καλέσουν.

Σκέψου τώρα να κάνεις εσύ μια έξυπνη λύση και να πέσεις σε κάποιον που θα προσπαθήσει να τη διορθώσει με βάση τη λύση που θα βρει στις εφημερίδες .... :jumpy::jumpy::jumpy:

γι'αυτό λέω, χρειάζεται και τύχη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Δειτε το καινουργιο ποιημα που βρηκα ( μου το εδωσε καποιος ) :

Έχω κάτσει και σβήνω
τον παλιό μου σκληρό
που τον είχα αγοράσει
απ' το Πλαίσιο θαρρώ

Μεσ' τα clusters ήταν
δεδομένα σωρός
και τα Windows μπήκαν
από πάνω απ' το DOS

Τόσες κρύες στιγμές
στου mp3 τις αρχές
με το napster παλιά
και μετά απ' το Kazaa

Μου άνοιγε παραθύρια
και μ' ελάχιστη RAM
να δουλεύει σκληρά
κι ούτε ένα underun

Τον παλιό μου σκληρό
κι έσβηναν τα αρχεία
χάνονταν ένα ένα
μεσ' τον κάδο τα 'ριχνα
με τα shift πατημένα

Και μια μέρα τρελή
ένας φίλος δικός μου
μου 'φερε τα XP
μου 'πε βάλτα κι εσύ

Πως περάσαν τα χρόνια
πόσο λίγες στροφές
Τα XP δε χωράνε
το δοκίμασα χτες

Τον παλιό μου σκληρό
Τον χαρίζω σε σένα
Να προσέχεις μικρή μου
Έχει sectors χαμένα
…Έχει sectors χαμένα
-----------------------------------------
τι λες dimitris777 ?:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
:no1::bye::)
Ορέστη σε άλλο post αναφέρεις ότι δεν έχεις το βιβλίο του Ντζιού και δημοσιευείς άσκηση αυτού...
Τι γίνεται τελικά;
Αλλά όλα του Σαββάλα είναι πολύ καλά...όπως και του Καραίσκος - Κατσαμπής...Πιστεύω αν θέλεις να είσαι ολοκληρωμένος πρέπει να τα έχεις όλα...και μετά θα δείς ποιο σου κάνει προσωπικά για το stylaki το δικό σου και για τις ανάγκες του μαθήματος.
Από κάθε βιβλίο έχεις κάτι να πάρεις που δε μπορείς να το πάρεις από κάποιο άλλο!
Καλά είναι όλα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Παρθενικη εμφανιση μου στο παρον θρεντ(νομιζω).

Στο δευτερο τετραμηνο αντι για τεχνολογια επικοινωνιων τη μια ωρα της βδομαδας που εχουμε μαθημα με τον πληροφορικο, κανουμε καποια στοιχειωδη εισαγωγη στην ΑΕΠΠ.

Μεχρι στιγμης εχουμε μαθει τα κλασσικα γραψε διαβασε κλπ κλπ, mod, div και μας εβαλε προσφατα μια ασκηση με ΙΝΤ. Την οποια δεν μπορω να λυσω.

Οποιος μπορει ας ριξει τα φωτα του.

Η ασκηση λεει ακριβως τα παρακατω:


Να διαβαστει ενας δεκαδικος αριθμος και να στρογγυλοποιηθει στα 2 δεκαδικα του ψηφια. Δηλαδη, αν ο αριθμος ειναι ο 74,3546 να γινει 74,35 και αν ειναι ο 74,7368 να γινει 74,74. (συνισταται να χρησιμοποιηθει η συναρτηση ΙΝΤ() )

Και απο κατω λεει

Η συναρτηση ΙΝΤ δινει το ακεραιο μερος ενος αριθμου

74<-ΙΝΤ(74.14)
45<-ΙΝΤ(45.555555555555555)


Χεεεεεεεεεελπ? =(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Μια ιδέα, χοντρικά.

x είναι ο αριθμός σου.

Code:
1. x = x*1000 (για να πάρεις τα 2 δεκαδικά συν το 3ο που σε ενδιαφέρει για τη στρογγυλοποίηση)
2. x = INT(x) (για να πετάξεις όλα τα υπόλοιπα ψηφία)
3. Αν x mod 10 < 5 τότε:
      a. x = x/10 
      b. x = INT(x) (πετάς το 3ο δεκαδικό όπως είναι)
      c. x = x/100
    αλλιώς:
      a. x = x/10
      b. x = INT(x) (πετάς το 3ο δεκαδικό και αυξάνεις το 2ο κατά ένα)
      c. x = x + 1
      d. x = x/100

Με τους αριθμούς που έδωσες θα είναι:

Για το 74,3546:

Code:
1. 74,3546 => 74354,6
2. 74354,6 => 74354
3. 74354 mod 10 = 4 άρα:
      a. 74354 => 7435,4
      b. 7435,4 => 7435
      c. 7435,4 => 74,35

Για το 74,7368:

Code:
1. 74,7368 => 74736,8
2. 74736,8 => 74736
3. 74736 mod 10 = 6 άρα:
      a. 74736 => 7473,6
      b. 7473,6 => 7474
      c. 7473 => 7474
      d. 7474 => 74,74

Just a thought, μπορεί να γίνεται και καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι αυτό (θα υπάρχει κα πιο γρήγορος τρόπος αλλά βιάζομαι):

Διάβασε ΑΡΙΘΜΟΣ
ΑΜ <- ΙΝΤ(ΑΡΙΘΜΟΣ)
ΔΜ <- ΑΡΙΘΜΟΣ-ΑΜ
ΔΜ <- ΔΜ*100
ΔΜ <- ΙΝΤ(ΔΜ)
ΔΜ <-ΔΜ/100
ΑΡΙΘΜΟΣ <- ΑΡΙΘΜΟΣ+ΔΜ
Εμφάνισε ΔΜ

Ελπίζω να μην έχει λάθος :P Αν έχει πυροβολήστε ελεύθερα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Χου αυτό δεν κάνει σωστή στρογγυλοποίηση όμως, απλά πετάει όλα τα δεκαδικά μετά το 2ο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Danke αρνι για τον κωδικα.
Υπαρχει αλλο θεμα τωρα ομως.


Γραμμή 9 • Άγνωστο όνομα "INT".
Δεν έχει προηγηθεί δήλωση αυτού του ονόματος.

*τραβαει τα μαλλια της*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Α_Μ (ακέραιο μέρος) είναι στη ΓΛΩΣΣΑ η INT νομίζω. Πέζμου αν δουλεύει και σωστά αφού το τρέξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ερρρρρρρμ.. ΚΙ ΑΛΛΟ θεμα. :p

Εχω προβλημα με τις μεταβλητες. Εβαλα το χ ως πραγματικη αλλα μου λεει οτι αριστερα απο mod μπαινει μονο ακεραια.

Και μετα το χαος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ε χρησιμοποίησε μια άλλη μεταβλητή, ακέραια, στην οποιά θα αποθηκεύεις το αποτέλεσμα του Α_Μ και μετά θα κανείς mod με αυτήν.
Δεν χρειάζεται να είναι παντού το χ, έτσι το 'βαλα εγώ για ευκολία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ lal
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: y
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: x

ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'δωσε τον αριθμο'
  ΔΙΑΒΑΣΕ x
  x <-- x*1000
  y <-- Α_Μ(x)
  ΑΝ y mod 10 < 5  ΤΟΤΕ
    x <-- x/10
    x <-- Α_Μ(x)
    x <-- x/100

  ΑΛΛΙΩΣ
    x <-- x/10
    x <-- Α_Μ(x)
    x <-- x + 1
    x <-- x/100

  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ΓΡΑΨΕ 'ο αριθμος ειναι', x
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ding.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
grats.
Υποθέτω οτι δουλεύει ε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ευχαριστω για τα grats, δουλεψα σκληρα για να φτιαξω τον κωδικα.

Ναι δουλευει κανονικα, βγαζει τους αριθμους οπως λεει το παραδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεν είναι σίγουρο οτι είναι σωστό έτσι όμως. Πρέπει να το δοκιμάσεις για όλους τους αριθμούς στο R. Περιμένω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν είναι σίγουρο οτι είναι σωστό έτσι όμως. Πρέπει να το δοκιμάσεις για όλους τους αριθμούς στο R. Περιμένω.

Από μια γρήγορη ματιά, σωστό είναι.

Μια ελαφρά διαφορετική προσέγγιση:

Διαβασε Α ! π.χ. 74,736835
Α <-- Α * 100 ! δηλ 7473,6835
! Απομονώνουμε δεκαδικό και ακέραιο μέρος
Υ <-- Α - Α_Μ(Α) ! δηλ 0,6835
Α <-- Α_Μ(Α) ! 7473
! Σε περίπτωση που το 3ο δεκαδικό είναι 5 και πάνω, στρογγυλοποίηση
Αν Υ >= 0.5 τότε ! εδώ λειτουργεί προφανώς για θετικούς. Με μια μικρή τροποποίηση στις συνθήκες μπορείς να το κάνεις να δουλεύει και με αρνητικούς ;-)
Α <- Α + 1 ! δηλ. 7474
τελος_αν
Α <-- Α / 100 ! δηλ. 74,74


Κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ πιο εύκολα τα πράγματα αν στο αναλυτικό πρόγραμμα αντί για τεχνολογία επικοινωνιών υπήρχε μια εισαγωγή στον προγραμματισμό στη Β' Λυκείου, και από αυτή τη σκοπιά καλά κάνει ο καθηγητής σου και διδάσκει ΑΕΠΠ.

Όμως το να κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει και να διδάσκει άλλο μάθημα αντί άλλου στο οποίο μάλιστα εξετάζεστε τον Μάιο δεν είναι και ότι καλύτερο :nono:

Επιπλέον, δεν νομίζω ότι ασκήσεις σαν την παραπάνω εξυπηρετούν σοβαρά εισαγωγικούς σκοπούς στην ΑΕΠΠ. Όποιος κάνει τον κόπο να ασχοληθεί λίγο με τις ασκήσεις του βιβλίου, του τετραδίου και των εξετάσεων θα διαπιστώσει ότι δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος. Έχει τόσα άλλα περισσότερο σημαντικά τα οποία πρέπει να μάθετε ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ε δικιο εχεις πανω κατω, αλλα ο κακομοιρης καλο θελει να μας κανει.
Ο ιδιος δεν κερδιζει κατι απο αυτο, σε μας προσφερει.
Γενικα μας βαζει ευκολες ασκησεις, απλα παντα υπαρχει και μια στις τριες ή δυο που μας βαζει καθε φορα που θα ειναι ετσι καπως ''σπασε το κεφαλι σου μεχρι αηδιας''. Για μας τουλαχιστον ετσι ειναι, καποιος πιο εμπειρος βλεπει ευκολα τετοιες λυσεις.

Μια αλλη λυση χωρις δομη ΑΝ

Code:
[COLOR=#000000][COLOR=#0000BB]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ επιτελους
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ 
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ[/COLOR][COLOR=#007700]: [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ 
ΑΡΧΗ 
  ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#DD0000]'δωσε αριθμο' 
  [/COLOR][COLOR=#0000BB]ΔΙΑΒΑΣΕ χ 

  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700]*[/COLOR][COLOR=#0000BB]100 
  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ [/COLOR][COLOR=#007700]+ [/COLOR][COLOR=#0000BB]0.5 
  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]Α_Μ [/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700]) 
  [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ[/COLOR][COLOR=#007700]/[/COLOR][COLOR=#0000BB]100 
  ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#DD0000]'ο αριθμος ειναι'[/COLOR][COLOR=#007700], [/COLOR][COLOR=#0000BB]χ 
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/COLOR][/COLOR]

Δεκτη? :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top