Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

KYRASTRA

Νεοφερμένος

Η KYRASTRA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Μήπως...λέω μήπως...η καθηγήτριά σου δεν έχει σπουδάσει το συγκεκριμμένο αντεικίμενο και είναι μαθηματικός ή φυσικός ή ........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
οχι, αυτο ειναι το "αντικειμενο" της. Τοχει τελειωσει σε ενα ΤΕΙ χωρις να ξερω σε ποιο.


btw, αν ηταν μαθηματικος και ειχε τετοιο προβλημα... ελεος!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Βοηθήματα καλά κυκλοφορούν πολλά στην αγορά. Είμαι ένας απ αυτούς που τα έχουν όλα.
Κατά την κρίση μου.
Σαββάλας : Ντζιός - Κοψίνης ...πολύ καλό με πολλές επεξηγήσεις και μεθοδολογίες πάνω σε πολλά λυμένα παραδείγματα όλων των βαθμίδων δυσκολίας.
Σαββάλας: Τσιωτάκης ...πολύ καλό βοήθημα με μεγάλη ποικιλία ασκήσεων από την πιο απλή μέχρι τη πιο δύσκολη(αρκετά δύσκολη), επεξηγήσεις αρκετές...
Σαββάλας : Καραισκος- Κατσαμπης...επίπεδο πανελλαδικών εξετάσεων, για κάποιον που θέλει απλά να γράψει πολύ καλά...έχει ακριβώς αυτά που πρέπει να έχει ούτε πολλά παραπάνω ούτε πολλά παρακάτω.
Εκδόσεις Γκιούρδας : Καρύδης ...πάρα πολύ καλή δουλειά !!!
Αυτά πάντα κατά την δίκή μου άποψη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris777

Νεοφερμένος

Ο dimitris777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Βοηθήματα καλά κυκλοφορούν πολλά στην αγορά. Είμαι ένας απ αυτούς που τα έχουν όλα.
Κατά την κρίση μου.
Σαββάλας : Ντζιός - Κοψίνης ...πολύ καλό με πολλές επεξηγήσεις και μεθοδολογίες πάνω σε πολλά λυμένα παραδείγματα όλων των βαθμίδων δυσκολίας.
Σαββάλας: Τσιωτάκης ...πολύ καλό βοήθημα με μεγάλη ποικιλία ασκήσεων από την πιο απλή μέχρι τη πιο δύσκολη(αρκετά δύσκολη), επεξηγήσεις αρκετές...
Σαββάλας : Καραισκος- Κατσαμπης...επίπεδο πανελλαδικών εξετάσεων, για κάποιον που θέλει απλά να γράψει πολύ καλά...έχει ακριβώς αυτά που πρέπει να έχει ούτε πολλά παραπάνω ούτε πολλά παρακάτω.
Εκδόσεις Γκιούρδας : Καρύδης ...πάρα πολύ καλή δουλειά !!!
Αυτά πάντα κατά την δίκή μου άποψη...

Για μένα το κορυφαίο είναι το πρώτο .Ειδικά το δεύτερο τεύχος δεν συγκρίνεται με τα άλλα όπως έχω ξαναπει .Εμένα προσωπικά με βοήθησε παρα πολύ με τις επεξηγησεις και τα λυμένα παραδειγματα που λείπουν από τους άλλους .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Εγώ που θέλω να γράψω ΑΕΠΠ πάνω από 18......κ μέχρι τωρα λύνω ασκήσεις φροντιστηριου κ σχολείου...δν εχω κάποιο βοήθημα....κ όπως ξέρουμε σιγα σιγα μπαινουμε στην τελική ευθεία κ όσο ν ναι πιεζόμαστε ολο κ πιο πολυ....μου προτεινεται να παρς καποιο απ αυτά?και αν ναι ?ποιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Νομίζω ότι αν διαβάσεις τις περιγραφές στο post του κ.Κοτανίδη, θα απαντήσεις μόνος σου στην ερώτηση που κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Θα ήθελα την γνώμη σας:
Στο διαγώνισμα τετραμήνου η καθηγήτρια μας μας έβαλε την παρακάτω άσκηση:
Ενας μαθητής που τελείωσε με άριστα το γυμνάσιο ζήτησε από τους γονείς του να του αγοράσουν ένα υπολογιστικό σύστημα αξίας 600Ε. Οι γονείς του δήλωσαν οτι μπορούν να του διαθέσουν σταδιακά το ποσό, δίνοντας του κάθε βδομάδα ποσό διπλάσιο από το προηγούμενο, αρχίζοντας την πρώτη εβδομάδα με 15Ε. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:
α)να υπολογίζει και να εμφανίζει μετά από πόσεσ βδομάδες θα μπορέσει ο μαθητής να αγοράσει το υπολογιστικό σύστημα
β)να υπολογίζει, να ελέγχει και να εμφανίζει πιθανό περίσσευμα χρημάτων

Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΗΤΑΝ Η ΕΞΗΣ:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ Θεμα_3
ΑΡΧΗ
ποσό<-15
συν_ποσό<-0
εβδομάδες<-0
ΟΣΟ συν_ποσό<600 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
συν_ποσό<-συν_ποσό+ποσό
ποσό<-2*ποσό
εβδομάδες<-εβδομάδες+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ συν_ποσό>600 ΤΟΤΕ
περισσευμα<-συν_ποσό-600
ΕΜΦΑΝΙΣΕ περισσευμα
ΑΛΛΙΩΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Δεν υπάρχει περισσευμα χρημάτων"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ Θέμα_3

Παρόλα αυτα μου έκοψε μερικές μονάδες γιατι λέει οτι η αρχικοποιήση των εβδομάδων θα έπρεπε να είναι 1, ενω βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα γιατι λέει οτι όποιος το διαβάζει πρεπει να καταλαβαίνει οτι την πρώτη εβδομάδα ο μαθητής παίρνει 15Ε. Εσείς τι λέτε γι'αυτό?
-----------------------------------------
Για μένα δεν είναι καθόλου δύσκολο να το πιστέψω. Το ίδιο κάνω και εγώ(με την διαφορά ότι επισημαίνω στους μαθητές μου ότι δεν είναι αναγκαίο). Γιατί; Διότι θέλω να εξοικιωθούν με τις μεταβλητές. Διότι θέλω να μάθουν να γράφουν πλήρη αλγόριθμο από την αρχή. Δεν φτάνει που διδάσκονται μόνο μια χρονιά αυτό το μάθημα, που το δίνουν πανελλήνιες, που μαθαίνουν να γράφουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στην μέση της χρονιάς;;;;; Προσωπικά διδάσκω και εφαρμόζω από την αρχή τους κανόνες σύνταξης!![/quote]

Ακριβώς το ίδιο μου λέει και ο καθηγητής μου! τωρα που φτάσαμε να γράφουμε με Γλωσσα μπορώ άνετα να κάνω δήλωση μεταβλητών ενώ τα άλλα παιδιά τωρα το μαθαίνουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η λύση σου είναι η σωστή,

αν κάνεις αρχικοποίηση με το 1 (μετράω την 1 εβδομάδα), ο αθροιστής πρέπει να έχει αρχική τιμή 15 και όχι 0 καθώς τόσα μάζεψε την 1η εβδομάδα.

Μάλλον αυτό δεν το πρόσεξε η καθηγήτρια στη διόρθωση (συμβαίνει αυτό σε όλους), επισήμανέ το της το ευγενικά ώστε να σε "αποκαταστήσει".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Το πρόβλημα ειναι πως της το επισήμανα αλλά επέμενε πως αυτό που έγραψα είναι λάθος καθώς και μια άλλη κοπέλα που είχε κάνει το ίδιο...
Ευχαριστώ πάντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Η λύση σου είναι ολόσωστη.
Δεν έχεις ξεκινήσει από την πρώτη εβδομάδα αλλά πριν από αυτή δηλαδή πριν από την στιγμή που του έδωσα τα πρώτα του λεφτά. Οπότε πριν του δώσουν τα πρώτα 15 είχε 0 και οι εβδομάδες κατά τις οποίες που του δίνουν χρήματα είναι 0. (αθροιστής και μετρητής 0)
Δεν υπάρχει κανονισμός που να λέει ότι πρέπει να δείχνουμε στον άλλον το "σωστό" με τον τρόπο που αρχικοποιούμε τις μεταβλητές μας. :nono:
Τέσπα.
Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ ο βαθμός να το συζητήσεις ήρεμα μαζί της.
Αν πάλι σε ενδιαφέρει μόνο αν η λύση σου είναι σωστή, σου λέμε ότι είναι οπότε μην δώσεις συνέχεια και δημιουργήσεις αντιπάθειες:)
Καλή συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Το πρόβλημα ειναι πως της το επισήμανα αλλά επέμενε πως αυτό που έγραψα είναι λάθος καθώς και μια άλλη κοπέλα που είχε κάνει το ίδιο...
Ευχαριστώ πάντως

Με μια σημείωση.
Πάντα θα υπάρχει περίσσευμα.

Και αυτό γιατί (έστω n οι μέρες που απαιτουνται)



Που δεν ισχύει προφανώς για κανένα n φυσικό, καθώς το 41 δεν είναι δύναμη του 2. Οπότε τον τελευταίο έλεγχο (λογικά, δεν ξέρω τι παίζει με τα παγανιστικά της ΑΕΠΠ) μπορείς να τον απορρίψεις.



Offtopic, μη με διαβάσεις:

Eπίσης σε περίπτωση που είχατε τις συναρτήσεις ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ_ΜΕ_ΒΑΣΗ_ΔΥΟ()
και ΤΑΒΑΝΙ() καθώς και να υψώσεις σε δύναμη του 2, θα μπορούσες αμέσως να δώσεις το αποτέλεσμα ως

ΒΔΟΜΑΔΕΣ <- ΤΑΒΑΝΙ(ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ_ΜΕ_ΒΑΣΗ_ΔΥΟ(41))
και
ΠΕΡΙΣΣΕΥΜΑ <- 15*(2^ΒΔΟΜΑΔΕΣ-1)-600

και θα χες καθαρίσει.

Αλλα καλύτερα ξέχνα τα απο πάνω που έγραψα.
-----------------------------------------
Παρόλα αυτα μου έκοψε μερικές μονάδες γιατι λέει οτι η αρχικοποιήση των εβδομάδων θα έπρεπε να είναι 1, ενω βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα γιατι λέει οτι όποιος το διαβάζει πρεπει να καταλαβαίνει οτι την πρώτη εβδομάδα ο μαθητής παίρνει 15Ε. Εσείς τι λέτε γι'αυτό?
Είσαι ολόσωστος.

Αν θέλει να βρεί κατι να καταλαβαίνει ας πιάσει κανένα βιβλίο στα ελληνικά. Ο αλγόριθμος αρκεί που τελειώνει με σωστό αποτέλεσμα για σωστή είσοδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilianna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ilianna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 322 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι άσχετο;; Κάποιον τρόπο για να βρούμε αν ένας αριθμός είναι ακέραιος ή όχι, εκτός από το "Ακέραιο Μέρος", ξέρετε;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aredhel18

Νεοφερμένος

Η Gianna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας,ειμαι και εγω απελπισμενη μαθητρια και μετραω αντιστροφα πια για να τελειωσει αυτο το βασανο με τα επιθυμητα βεβαια αποτελεσματα...Παρολα αυτα θεωρω πως αδικα τρομαζει πολλους μαθητες το μαθημα αυτο.Προσωπικα το βρισκω σαν ενα ενδιαφερον παζλ με πολλα κομματια.Απο το φροντιστηριο εχω μαθει πως απο το σχολικο πρεπει να διαβαζω θεωρια οχι ομως κατι παραπανω..Ενα καλο βοηθημα λυνει χερια και ανακουφιζει.Εγω εχω των εκδοσεων Πουκαμισας
:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Παρόλα αυτα μου έκοψε μερικές μονάδες γιατι λέει οτι η αρχικοποιήση των εβδομάδων θα έπρεπε να είναι 1, ενω βγάζουν το ίδιο αποτέλεσμα γιατι λέει οτι όποιος το διαβάζει πρεπει να καταλαβαίνει οτι την πρώτη εβδομάδα ο μαθητής παίρνει 15Ε. Εσείς τι λέτε γι'αυτό?

Όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι, η λύση σου είναι απολύτως σωστη. Η καθηγήτρια σου πρέπει να αλλάξει επάγγελμα γιατι απλά ΔΕΝ μπορεί να βγαίνει το ίδιο αποτέλεσμα με αρχική τιμή 0 και 1 !!!!

Αν το δεις σαν εκτέλεση:

ποσο συν εβδ
15 0 0
30 15 1
60 45 2
120 105 3
240 225 4
480 465 5
960 945 6


Δηλ. 6 εβδομάδες, και όχι 7 όπως θα συμβεί αν αρχικοποιήσεις με 1 αντί για 0. Η άσκηση έχει πέσει σε πανελλήνιες και προφανώς από κει την έχει πάρει. Δεν έχει καταλάβει όμως ότι για να ξεκινήσει με βδομάδα 1 πρέπει να θέσει το συν_ποσό<--15 και να τροποποιήσει την επανάληψη ως εξής:

ΟΣΟ συν_ποσό<600 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ποσό<-2*ποσό
συν_ποσό<-συν_ποσό+ποσό
εβδομάδες<-εβδομάδες+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Ντρέπομαι αφάνταστα που τέτοιοι "συνάδελφοι" διδάσκουν στα σχολεία. Δεν θα σου πω πως να την αντιμετωπίσεις (να την εξεφτυλίσεις δηλαδή ή όχι) αλλά στη θέση σου δεν θα την εμπιστευόμουν πλέον στο παραμικρό :nono:


Να ρωτήσω κάτι άσχετο;; Κάποιον τρόπο για να βρούμε αν ένας αριθμός είναι ακέραιος ή όχι, εκτός από το "Ακέραιο Μέρος", ξέρετε;;

Υπάρχει ένας απλός τρόπος, αρκεί να γνωρίζεις τον αριθμό των 10δικών ψηφίων. Ο αλγόριθμος έχει ως εξής:

-Πολλαπλασιάζω τον αριθμό με δύναμη του 10 ίση με τον αριθμό των δεκαδικών, π.χ. το 3,14 το πολλαπλασιάζω με 10^2=100. Δηλ: Β <-Α*100
- Παίρνω το mod: Y <- Β mod 100
- Αν το Υ είναι <> 0 τότε ο αριθμός σου είναι ακέραιος

Μπορείς να παράγεις σχετικά "σωστές" λύσεις και με άγνωστο αριθμό δεκαδικών ψηφίων αν αντί για 10^2 πάρεις π.χ. 10^10 ή 10^20 - και πάρεις το αντίστοιχο Mod βεβαίως. Θα το χαρακτήριζα λίγο "μπακάλικο" διότι δεν πρόκειται για αλγόριθμο που λειτουργεί υπό όλες τις συνθήκες (π.χ. αν προσπαθούσες να πολλαπλασιάσεις με 10^20 σε γλώσσα προγραμματισμού θα έβγαινες εκτός ορίων του τύπου) αλλά χωρίς το A_M(x) είναι μονόδρομος.

Αλήθεια, γιατί δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις την Α_Μ(χ)?

υποψιάζομαι ότι κάποιος φωστήρας σου είπε ότι δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις στην ψευδογλώσσα, σωστά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Μπορείς να παράγεις σχετικά "σωστές" λύσεις και με άγνωστο αριθμό δεκαδικών ψηφίων αν αντί για 10^2 πάρεις π.χ. 10^10 ή 10^20 - και πάρεις το αντίστοιχο Mod βεβαίως. Θα το χαρακτήριζα λίγο "μπακάλικο" διότι δεν πρόκειται για αλγόριθμο που λειτουργεί υπό όλες τις συνθήκες (π.χ. αν προσπαθούσες να πολλαπλασιάσεις με 10^20 σε γλώσσα προγραμματισμού θα έβγαινες εκτός ορίων του τύπου) αλλά χωρίς το A_M(x) είναι μονόδρομος.
Στην ΑΕΠΠ μπορούν να χρησιμοποιήσουν mod με δεκαδικούς;
Σε γλώσσες που επιτρέπεται
η χρήση της MOD με δεκαδικούς, μπορείς να ελέγξεις με το αν <αριθμός> mod 1 = 0 και αντίστοιχα να πάρεις το ακέραιο μέρος με <αριθμός> - <αριθμός> mod 1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Στην ΑΕΠΠ μπορούν να χρησιμοποιήσουν mod με δεκαδικούς;
Σε γλώσσες που επιτρέπεται
η χρήση της MOD με δεκαδικούς, μπορείς να ελέγξεις με το αν <αριθμός> mod 1 = 0 και αντίστοιχα να πάρεις το ακέραιο μέρος με <αριθμός> - <αριθμός> mod 1.

Όχι το λέει ρητά (σελ 153 στο πλάι), τα ορίσματα DIV και MOD πρέπει να είναι ακέραιοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Όχι το λέει ρητά (σελ 153 στο πλάι), τα ορίσματα DIV και MOD πρέπει να είναι ακέραιοι.

Δεν έχω το βιβλίο (θετική ήμουνα) :P
Θα θελα να το πάρω κάποια στιγμή πάντως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου, υπολογίζει το Α_Μ αριθμου κ

Διάβασε κ ! πραγματικός θεωρούμε > 0
α ¬ 0
Όσο α <= κ επανάλαβε
α ¬ α + 1
Τέλος_επανάληψης
Αν α = κ τότε
Εμφάνισε α
Αλλιώς
Εμφάνισε α – 1
Τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου, υπολογίζει το Α_Μ αριθμου κ

Διάβασε κ ! πραγματικός θεωρούμε > 0
α ¬ 0
Όσο α <= κ επανάλαβε
α ¬ α + 1
Τέλος_επανάληψης
Αν α = κ τότε
Εμφάνισε α
Αλλιώς
Εμφάνισε α – 1
Τέλος_αν

Πονάει η καρδούλα μου τώρα.
Για να πάρεις δηλαδή το ακέραιο μέρος, τρέχεις όλο τον ακέραιο.
Φαντάζομαι οτι στη γλώσσα (δεν πρέπει να κάνετε και πολλά για απόδοση αλγορίθμων) θα είναι σωστό.

Εδώ μια άλλη, εκθετικά γρηγορότερη (αλλα ακόμα και αυτή δεν είναι τόσο γρήγορη ωστε να χρησιμοποιηθεί σε πράξεις)

Code:
α <- 1
διάβασε κ
αν κ = 0 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Αν είναι αρνητικός, τον αντιστρέφουμε, και κρατάμε το πρόσημο του.

αν κ<0 τότε
 κ = - κ
 αρνητικός = Αληθής
τέλος_αν
!- Αν είναι μικρότερος ή ίσος του 1, τότε το ακέραιο μέρος είναι 0.
αν κ <=1 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Βρές απο πόσα δεκαδικά ψηφία αποτελείται ο ακέραιος

όσο α<κ επανέλαβε
 α <- α * 10
τέλος_επανάληψης
α <- α / 10

!- Απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο δεκαδικό του ακεραίου, βρες
!- ποιό είναι αυτό το στοιχείο.

ι <- α
όσο ι>0 επανέλαβε
 α <- α + ι
 αν α > κ τότε
  α<- α - ι
  ι <- ι / 10
 τέλος_αν
τέλος_επανάληψης

!- Εμφάνισε το ακέραιο μέρος
αν αρνητικός = Αληθής τότε
 εμφάνισε -α
αλλιώς
 εμφάνισε α
τέλος_αν
Μπορεί να έχω καποια συντακτικά λάθη καθώς το έγραψα σε άλλη γλώσσα πρώτα και μετά το μετέτρεψα..


Ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top