Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Nalfein

Νεοφερμένος

Ο Nalfein αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Πρόσεξε μη μπερδεύεσαι με τη διαίρεση στα μαθηματικά (στη θεωρία αριθμών που διδάχθηκε λίγη στη Β' λυκείου), εκεί παντα το υπόλοιπο είναι μη αρνητικό, δηλαδή η πράξη της διαίρεσης για -7 και 3 ειναι 7= (-3)*3+2. Γιαυτό πιθανότατα άκουσες οτι 7 mod -3 = 2. Παρ'ολα αυτα το βιβλίο απ'οτι ξέρω προσδιορίζει μονο για τη ΓΛΩΣΣΑ οτι το mod είναι το υπόλοιπο της ακέραιας διάιρεσης (σ.153) διπλα σε σημείωση αναφέρεται μονο οτι το mod χρησιμοποιείται για το υπόλοιπο, χωρίς διευκρίνηση για mod με αρνητικούς.

Πάντως σε όσες πραγματικές γλώσσες ξέρω, και νομίζω και στη γλωσσομάθεια, το mod βγάζει -1 και οχι 2, γιαυτό σε διαγώνισμα αμα θες να εισαι 100% σωστός καλο θα ήταν να γράψεις -1 και να αναφέρθείς στην ασάφεια του βιβλίου, λέγοντας οτι το βιβλίο δε προσδιορίζει αν η πράξη mod συμφωνεί με τον ορισμό του υπολοίπου της διαίρεσης που έχει διδαχθεί στη Β', δηλαδή αν το υπόλοιπο ειναι πάντα θετικό η μπορεί να πάρει και αρνητικές τιμές, και οτι αν ίσχυε αυτή η περίπτωση θα ήταν ισο με 2. Εγώ πάντως δε θα το έγραφα, μιας και το βρίσκω υπερβολικό κάποιος με πτυχίο πληροφορικής να μη ξέρει τι εμφανίζει το mod με αρνητικό αριθμό. καθηγητής στο έιπε αυτο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ρε παιδιά η ερώτηση μου είναι πως είναι δυνατόν να ζητηθεί να κάνω αλγόριθμο που να καλεί υποπρόγραμμα!αφου το βιβλιο λεει οτι το υποπρόγραμμα καλείται απο το κυριο πρόγραμμα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trialos

Νεοφερμένος

Ο trialos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
οχι φίλε μου μόνος μου το είπα τελειώνω ηλεκτρονικός τώρα και είπα να ξαναασχοληθώ λίγο!οπότε -1 είναι το σωστό και εγώ αυτό πιστεύω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isnogood

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο isnogood αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ...
Άμα στο ζητάει αυτό η άσκηση απλώς κάνεις πρόγραμμα και καλείς υποπρογράμματα!!!
Οταν η άσκηση σου ζητάει κάνει αλγόριθμο είναι σαν να σου λέει
ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ:α)κάνε αλγόριθμο
β)κάνε πρόγραμμα

Τόσο απλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ρε παιδί μου βρήκα άσκηση που μου ζητούσε να κάνω αλγόριθμο...εγώ έχω την εξής απορία ...απο την στιγμή που μπορώ να κάνω πρόγραμμα ή αλγόριθμο σημαίνει οτι γίνεται και με τους 2 τρόπους...Το σχολικό λέει οτι το υποπρόγραμμα καλείται απο το κυριο πρόγραμμα και ρωτάω πως ειναι δυνατόν ενας αλγόρθμος να είναι κύριο πρόγραμμα?ειναι συμβατική η ονομασία?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isnogood

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο isnogood αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
ΛΟΙΠΟΝ:
Αν ζητάει αλγόριθμο κάνεις είτε αλγόριθμο είτε πρόγραμμα.
Αν ζητάει πράγραμμα κάνεις πρόγραμμα.
Αν ζητάει αλγόριθμο που να καλεί υποπρογράμματα κάνεις πρόγραμμα που καλεί υποπρογράμματα γιατί ο αλγόριθμος δεν έχει το δικαίωμα να καλέσει υποπρογράμματα!
Με λίγα λόγια αν μία άσκηση χρειάζεται υποπρογράμματα δεν κοίτας τίποτα άλλο,δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο στην άσκηση,κάνεις κατευθείαν πρόγραμμα!!!

Παρατηρήσεις:
1)Όταν η άσκηση θα θέλει υποπρογράμματα θα στο λέει πεντακάθαρα(π.χ κάλεσε υποπρόγραμμα).Δεν θα πρέπει να ψάξεις στοιχεία της άσκησης και να προβληματιστής τι θα θέλει...
2)Μην κάθεσε και κολάς για κάθε μία άσκηση της οποίας ένα πικραμένος θέλει να δημιουργήσει μία διαφορετική διατύπωση άσκησης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ρε παιδί μου βρήκα άσκηση [...]
Ε πες το έτσι!!



Πόσες φορές θα πούμε ότι κανένα βοήθημα δεν ανταποκρίνεται πλήρως σ' αυτά που λέει το (ασαφές) βιβλίο μας; Μην τα παίρνετε τόσο στα σοβαρά ρε παίδες. Εδώ άλλα βοηθήματα κάνουν δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο που είναι λάθος!!


Ο αλγόριθμος δεν καλεί υποπρογράμματα, δεν έχει built-in συναρτήσεις (όπως την Α_Τ, την Τ_Ρ), δεν έχει το '&' που σου επιτρέπει να συνεχίσεις την εντολή σε επόμενη γραμμή και γενικά είναι ασαφής. Γι' αυτό πρόγραμμα και πάλι πρόγραμμα κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.







Πωπω... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Και όμως οι τελευταίες ασκήσεις που έκανα άφηναν στην κρίση σου ποιά υποπρογράμματα θα δημιουργήσεις...Απο την στιγμή όμως που σου ζητάει αλγόριθμο(περα του γεγονότος οτι μπορείς να κάνεις πρόγραμμα σε οποιοδήποτε πρόβλημα) σημαίνει οτι γίνεται και με αλγόριθμο για αυτό ακριβώς τον λόγο προβληματίζομαι...Μόλις διάβασα το ποστ σου Γιώργο οκ άρα μάλλον πρόκειται περι λάθους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Για τα DIV και MOD με αρνητικούς έχει ειπωθεί ότι:

DIV και MOD. Ορίζεται μόνο σε ΑΚΕΡΑΙΕΣ μεταβλητές. Αν βάλεις πραγματικές το πρόγραμμα σταματά τη λειτουργία του και βγαίνει μήνυμα λάθους. Εάν οι μεταβλητές είναι ετερόσημες τότε κάνεις την πράξη σαν να ήταν και οι δύο θετικές και προσθέτεις μπροστά το (-), όπως το κάνει κι η ΓλωσσοΜάθεια. Εάν είναι ομόσημες όπως τα ξέρεις.




Και πιστεύω πως έτσι είναι. Είναι too complex για το PC να κάνει Ευκλείδια Διαίρεση. :iagree:

Και όμως οι τελευταίες ασκήσεις που έκανα άφηναν στην κρίση σου ποιά υποπρογράμματα θα δημιουργήσεις...Απο την στιγμή όμως που σου ζητάει αλγόριθμο(περα του γεγονότος οτι μπορείς να κάνεις πρόγραμμα σε οποιοδήποτε πρόβλημα) σημαίνει οτι γίνεται και με αλγόριθμο για αυτό ακριβώς τον λόγο προβληματίζομαι...Μόλις διάβασα το ποστ σου Γιώργο οκ άρα μάλλον πρόκειται περι λάθους...
Πού ορίζει το βιβλίο υποπρόγραμμα σε αλγόριθμο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nalfein

Νεοφερμένος

Ο Nalfein αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Για τα DIV και MOD με αρνητικούς έχει ειπωθεί ότι:

Εάν οι μεταβλητές είναι ετερόσημες τότε κάνεις την πράξη σαν να ήταν και οι δύο θετικές και προσθέτεις μπροστά το (-), όπως το κάνει κι η ΓλωσσοΜάθεια. Εάν είναι ομόσημες όπως τα ξέρεις.

δεν ισχύει αυτο ακριβώς.
Αυτό που ισχύει ειναι οτι:
(a mod b) = (a mod -b)
(-a mod -b)= (-a mod b)
(-a mod b)= -(a mod -b)
για κάθε a,b φυσικούς.
Έτσι,
10 mod 3= 1
10 mod -3= 1
-10 mod 3= -1
-10 mod -3=-1

δηλαδή, το αποτέλεσμα ειναι ομόσημο της πρώτης μεταβλητής.
Με λίγα λόγια αν οι μεταβλητές ειναι ετερόσημες, κάνεις τη πράξη σα να ήταν θετικές και βάζεις μπροστά το πρόσημο της πρώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Επειδή δεν θυμάμαι (ακριβώς) πώς το τρέχει η ΓλωσσοΜάθεια, δοκίμασέ το εκεί και πες μου τι βγάζει. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nalfein

Νεοφερμένος

Ο Nalfein αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
η γλωσσομάθεια pascal είναι, αυτα που είπα ισχύουν σίγουρα και επιβεβαιωμένα για basic/c/c++/pascal/php για όλες τις εκδόσεις που ξέρω και λογικά και σε πολλές άλλες γλώσσες

Για να μη βγώ -μπιπ- ομως σε περίπτωση που δεν ισχύει ,το έτρεξα στα γρήγορα και όντως έτσι ειναι :P


ΔΙΟΡΘΩΣΗ: εκατσα και το έψαξα, οι πράξη a mod b με τον μαθηματικό ορισμό της δεν ορίζεται για a αρνητικό, παρ'ολα αυτά οι περισσότερες γλώσσες την επιτρέπουν, προσθέτοντας στο αποτέλεσμα το πρόσιμο είτε του a είτε του b. Εννοείται φυσικα οτι στο σχολικό δεν γίνεται αναφορά σε κάτι τετοιο.
Αυτό που με εξέπληξε πάντως ειναι οτι στη fortran η εντολή mod δινει το πρόσιμο του a ενω η εντολή modulo το πρόσιμο του b :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μας ενδιαφέρει πώς το τρέχει η ΓλωσσοΜάθεια όμως που είναι κάτι σαν γλώσσα προγραμματισμού. :D
(Παίρνει και αρχεία όμως!!! :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

noodlee999

Νεοφερμένος

Η noodlee999 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
παιδια εγω γραφω αυριο
στο φροντιστηριο 9 η ωρα το πρωι στις δομες δεδομενων. . .:(

καλη μου επιτυχια:'(:'(




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

220volt

Νεοφερμένος

Ο 220volt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Χαιρετω, και καλη μας τυχη με τις εξετασεις.
Γενικα παω πολυ καλα, εχω μαθει ολο το ΑΟΔΕ πολυ καλα, ολη τη Βιολογια γενικης πολυ καλα και στα αλλα γενικα ειμαι πολυ καλος.

Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω πιασει ακομα τη θεωρια της ΑΕΠΠ για αποστηθιση. Δηλαδη την ξερω ολη σε επιπεδο κατανοησης (για Σ/Λ πολλαπλης κλπ)
Πρεπει λοιπον να αρχισω να τη διαβαζω σιγα σιγα. Ποσο καιρο/ωρες λετε να μου παρει συνολικα;

Ευχαριστω εκ των προτερων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Πρώτα απο όλα η ΑΕΠΠ δεν θέλει αποστήθιση...Θελει απλώς να κατανοήσεις πολύ καλά την θεωρία...Τα μόνα που πρέπει να διαβάσεις πολυ καλα απο έξω ειναι το 6 και το 1 το 10 εχει πολύ λίγη θεωρία οπότε δεν θα σου πάρει πολύ ώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eliza04

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελισαβετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 136 μηνύματα.
περισσοτερη προσοχη θελει το 6 και το δεκα μην ανχωνεσαι δεν ειναι τιποτα προσοχη μονο χρειαζεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Λοιπόν, εξαρτάται πολύ απ' το αν έχεις κατανοήσει το μάθημα. Δηλαδή:
  1. Το Κεφάλαιο 1 έχει θεωρία, αλλά βγαίνει σχετικά άνετα. Και είναι και αρκετά σημαντική μιας και έχει πολλούς ορισμούς.
  2. Τα Κεφάλαια 2, 7, 8 έχουν κάποια πράγματα (πχ ορισμούς), αλλά αυτά τα μαθαίνεις πανεύκολα αν ξέρεις την ουσία του μαθήματος. Πχ τι καλούμε "Δεσμευμένες λέξεις";
  3. Τα Κεφάλαια 3, 9 (Πίνακες) και το Κεφάλαιο 10 (Υποπρογράμματα) έχουν επίσης κάτι παραπάνω από θεωρία: ορισμούς κι άλλους ορισμούς, προσομοιώσεις, αλλά.. κι αυτά βγαίνουν.
  4. Το Κεφάλαιο 4 ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το 'χουν μέσα. Ούτε που το κατάλαβα ποτέ μου.
  5. Και πάμε στο Κεφάλαιο 6, το θεωρητικό. Είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο με SOS ορισμούς και κεφάλαια (αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, παράλληλος προγραμματισμός, κοκ). Εδώ κάτσε μάθε τα, δεν έχω κάτι άλλο να σου προτείνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

220volt

Νεοφερμένος

Ο 220volt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Πρώτα απο όλα η ΑΕΠΠ δεν θέλει αποστήθιση...Θελει απλώς να κατανοήσεις πολύ καλά την θεωρία...Τα μόνα που πρέπει να διαβάσεις πολυ καλα απο έξω ειναι το 6 και το 1 το 10 εχει πολύ λίγη θεωρία οπότε δεν θα σου πάρει πολύ ώρα...

Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω. Οριστε ορισμενα παραδειγματα για να καταλαβετε τι εννοώ :)
Κεφαλαιο 2 για παραδειγμα εχει τις σκοπιες απο τις οποιες η πληροφορικη μελετα τους αλγοριθμους (αποστηθιση - σωστα; )

Κεφαλαιο 3 , δυναμικες και στατικες δομες δεδομενων , στοιβα , ουρα (αποστηθιση - σωστα; )

Και διαφορα αλλα τετοια..
Θεωρειτε οτι αυτα δε μπορουν να τα ζητουσουν αυτουσια σαν ερωτησεις θεωριας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω. Οριστε ορισμενα παραδειγματα για να καταλαβετε τι εννοώ :)
Κεφαλαιο 2 για παραδειγμα εχει τις σκοπιες απο τις οποιες η πληροφορικη μελετα τους αλγοριθμους (αποστηθιση - σωστα; )

Κεφαλαιο 3 , δυναμικες και στατικες δομες δεδομενων , στοιβα , ουρα (αποστηθιση - σωστα; )

Και διαφορα αλλα τετοια..
Θεωρειτε οτι αυτα δε μπορουν να τα ζητουσουν αυτουσια σαν ερωτησεις θεωριας?
Φυσικά και μπορούν να τα ζητήσουν. Και είναι και ωραία θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top