Γενική συζήτηση για τα πιστοποιητικά Αγγλικών

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Το Cambridge έχει τι πιο αντιπαιδαγωγικές ασκήσεις, απορώ γιατί συνεχίζουν να το επιτρέπουν.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Γιατι στα Γαλλικα δεν υπαρχουν αναλογες περιπτωσεις?
Προσωπικά θεωρώ ότι γενικότερα τα πιστοποιητικά χρειάζονται ανανέωση αλλά το Cambridge το πάει σε άλλο επίπεδο. Οι ασκήσεις του δεν έχουν καν ορισμένους διδακτικούς σκοπούς άρα ούτε και αξιοκρατία
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Οσοι στιγματίζετε τα nocn,lrn ως εύκολα, δείτε και το OCN με μόνο 6 λεπτά προφορικά σε επίπεδο Proficiency !



 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Οσοι στιγματίζετε τα nocn,lrn ως εύκολα, δείτε και το OCN με μόνο 6 λεπτά προφορικά σε επίπεδο Proficiency !



Ακόμη ένα πτυχίο την λίστα των "εύκολων-βατών", που έγκειται το πρόβλημα;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Όσοι πήρατε το Lower του Cambridge για να σπούδασετε σε πανεπιστήμιο της αγγλίας δείτε την παρακάτω λίστα ενδεικτική όπου το αναφέρει στα πιστοποιητικά που δεν γίνονται δεκτά.

Screenshot_20210429-140702.png
 

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
@Slytherin το σχόλιο είναι κάπως παραπλανητικό. Δεν είναι το θέμα το Cambridge, είναι το level. Αν κάποιος θέλει μόνο με Lower να σπουδάσει εκεί ε είναι κάπως δύσκολο, όμως αν δώσεις το λινκ στον κόσμο:


Θα δουν όλοι πως μια χαρά δέχονται το Advanced και το Proficiency. Άρα μια χαρά είναι το Cambridge. Το θέμα είναι πως με lower δε πας γενικά μακριά. Αυτό πρώτον.

Δεύτερον, δε νομίζω κανένας να δίνει το Cambridge για να σπουδάσει σε αγγλικό πανεπιστήμιο, πρώτα απ' όλα διότι το παίρνουμε πολύ νωρίς ενώ τα πανεπιστήμια ζητάνε πρόσφατο πτυχίο και σε αυτές τις περιπτώσεις προτιμάται IELTS/TOEFL.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Λένε επίσης πως αν πάρεις το distinction στο FCE του Cambridge σου αναγνωρίζεται ως C1.Αυτό στην πράξη δεν φαίνεται να ισχύει.

Εντάξει το "πολύ νωρίς" είναι σχετικό.Υπάρχουν όντως κάποιοι που το παίρνουν στα 10+ αλλά και αρκετοί το παίρνουν στα 20+
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Οσοι λένε πως τα NOCN,LRN υπάρχει περίπτωση να μην αναγνωρίζονται στο μέλλον,ο ΑΣΕΠ αναφέρει χαρακτηριστικά :

(Βέβαια ακόμα και το City and Guilds που δεν εξετάζεται πλέον στην ελλάδα,καθώς αφομοιώθηκε από

LanguageCert

αναγνωρίζεται.)

Πιστοποιητικά άλλα, πλην των ανωτέρω προκειμένου να αξιολογηθούν για την απόδειξη της γνώσης της αγγλικής γλώσσας πρέπει να συνοδεύονται με ένα από τα παρακάτω:

•βεβαίωση του φορέα που το εξέδωσε, ότι τόσο ο φορέας όσο και το συγκεκριμένο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας είναι πιστοποιημένα από την αρμόδια προς τούτο εθνική αρχή ή

•βεβαίωση του αρμοδίου Υπουργείου ή της Πρεσβείας της χώρας στην Ελλάδα (σε περίπτωση μη υπάρξεως φορέα πιστοποίησης ή αναγνώρισης), ότι το προσκομιζόμενο πιστοποιητικό είναι αποδεκτό σε δημόσιες υπηρεσίες της οικείας χώρας ως έγκυρο αποδεικτικό γνώσης της Αγγλικής γλώσσας σε αντίστοιχο επίπεδο.
 

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλησπέρα. Έδωσα το ECPE, κόπηκα για ελάχιστα και σκέφτομαι να δώσω το City and guilts C2. Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι εφικτή μια τέτοια μετάβαση;
 

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Καλησπέρα. Έδωσα το ECPE, κόπηκα για ελάχιστα και σκέφτομαι να δώσω το City and guilts C2. Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι εφικτή μια τέτοια μετάβαση;
Ποιος ο σκοπός των πτυχίων;
Αν είναι σπουδές: δώσε TOEFL η IELTS.

Αν είναι δουλειά: Ειλικρινά, από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι:

Το «λοουερ» και το «προφισιενσι», για τα οποία γινόταν τόσος σαματάς στο γυμνάσιο και στο λυκειο, δε μου τα ζήτησε ούτε ένας εργοδότης. Μετά το πρώτο ετος στο πανεπιστήμιο σταμάτησα να τα επισυνάπτω σε αιτήσεις για δουλειά.

Αν ενδιαφέρει τον εργοδότη να ξέρεις αγγλικα σε επαρκές επίπεδο, πολύ απλά θα διεξάγει ένα μέρος της συνέντευξης (η και ολόκληρη) στα αγγλικα.

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να το εξακριβώσουν, και όχι μέσω ενός πτυχίου που το παίρνεις, το κορνιζάρεις και 1-2 χρόνια μετά δεν μπορείς να εξηγήσεις σε έναν τουρίστα πως πάμε προς Ακρόπολη.

Επίσης, μια έμμεση, αλλα 1000 φορές πιο έγκυρη πιστοποίηση γνώσεων της αγγλικής γλώσσας στο βιογραφικό σου είναι να έχεις περάσει μέρος των σπουδών σου/να έχεις δουλέψει στο εξωτερικό.
 

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποιος ο σκοπός των πτυχίων;
Αν είναι σπουδές: δώσε TOEFL η IELTS.

Αν είναι δουλειά: Ειλικρινά, από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι:

Το «λοουερ» και το «προφισιενσι», για τα οποία γινόταν τόσος σαματάς στο γυμνάσιο και στο λυκειο, δε μου τα ζήτησε ούτε ένας εργοδότης. Μετά το πρώτο ετος στο πανεπιστήμιο σταμάτησα να τα επισυνάπτω σε αιτήσεις για δουλειά.

Αν ενδιαφέρει τον εργοδότη να ξέρεις αγγλικα σε επαρκές επίπεδο, πολύ απλά θα διεξάγει ένα μέρος της συνέντευξης (η και ολόκληρη) στα αγγλικα.

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να το εξακριβώσουν, και όχι μέσω ενός πτυχίου που το παίρνεις, το κορνιζάρεις και 1-2 χρόνια μετά δεν μπορείς να εξηγήσεις σε έναν τουρίστα πως πάμε προς Ακρόπολη.

Επίσης, μια έμμεση, αλλα 1000 φορές πιο έγκυρη πιστοποίηση γνώσεων της αγγλικής γλώσσας στο βιογραφικό σου είναι να έχεις περάσει μέρος των σπουδών σου/να έχεις δουλέψει στο εξωτερικό.
Για διδακτορικό στην Ελλάδα θέλω. Απλά βλέπω στις θεωρητικές σχολές μια εμμονή με τα παραδοσιακά πτυχία CPE ECPE. Βασικά δεν μπορώ και δεν αντέχω ξανά μια τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία ξανά. Σκέφτομαι για ένα πτυχίο που να είναι γρήγορο και να έχει μόνιμη ισχύ.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Κάνε μία προσπάθεια το Δεκέμβρη να δώσεις ξανά ECPE ενώ παράλληλα δώσε και ένα πιο εύκολο. Το γεγονός ότι κόπηκες για λίγο σημαίνει ότι είσαι στο τσακ να το πάρεις και απλά χρειάζεσαι να συστηματοποιήσεις τις γνώσεις σου. Είναι κρίμα να πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων την προσπάθεια σου. Εάν προετοιμάστηκες μόνος σου, τότε καλό είναι να βρεις καθηγητή πριν δώσεις ξανά.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Ποιος ο σκοπός των πτυχίων;
Αν είναι σπουδές: δώσε TOEFL η IELTS.

Αν είναι δουλειά: Ειλικρινά, από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι:

Το «λοουερ» και το «προφισιενσι», για τα οποία γινόταν τόσος σαματάς στο γυμνάσιο και στο λυκειο, δε μου τα ζήτησε ούτε ένας εργοδότης. Μετά το πρώτο ετος στο πανεπιστήμιο σταμάτησα να τα επισυνάπτω σε αιτήσεις για δουλειά.

Αν ενδιαφέρει τον εργοδότη να ξέρεις αγγλικα σε επαρκές επίπεδο, πολύ απλά θα διεξάγει ένα μέρος της συνέντευξης (η και ολόκληρη) στα αγγλικα.

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να το εξακριβώσουν, και όχι μέσω ενός πτυχίου που το παίρνεις, το κορνιζάρεις και 1-2 χρόνια μετά δεν μπορείς να εξηγήσεις σε έναν τουρίστα πως πάμε προς Ακρόπολη.

Επίσης, μια έμμεση, αλλα 1000 φορές πιο έγκυρη πιστοποίηση γνώσεων της αγγλικής γλώσσας στο βιογραφικό σου είναι να έχεις περάσει μέρος των σπουδών σου/να έχεις δουλέψει στο εξωτερικό.

Υπάρχει ο άγραφος κανόνας της πρόσληψης. Όταν σε μια θέση εργασίας εμφανίζονται εκατοντάδες ή και χιλιάδες, λογικό είναι να εξετάζουν και τυπικά προσόντα. Γενικά όμως τέτοιες πιστοποιήσεις εκτός Ελλάδας, δεν μετράνε! Εννοείται ότι ζητάνε κάποια πιστοποίηση για την τυπική διαδικασία των πτυχίων / πιστοποιητικών αλλά μέχρι εκεί. Περισσότερο τους νοιάζει η ποιότητα απόδοσης έργου στη δουλειά. Και είναι κρίμα να βλέπεις νεαρούς Έλληνες να καταξοδεύονται σε φροντιστήρια για την εκμάθηση Αγγλικών και από την άλλη να βλέπεις ότι μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων και όχι μόνο νέων, μιλούν κακά Αγγλικά. Ούτε μπαίνουν στον κόπο να την βελτιώσουν παρ' όλο που έχουν καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα. :studying:

Οι ξένοι μαθαίνουν μια νέα γλώσσα μόνο αν προκύψει λόγος εργασίας ή μετανάστευσης.

Δεν σπαταλούν πολύτιμο χρόνο από τη ζωή τους σε ατέρμονα φροντιστήρια αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, σε αντίθεση με τους Έλληνες (γονιούς) που πιέζουν τα παιδιά τους να μάθουν μια ξένη γλώσσα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Υπάρχει ο άγραφος κανόνας της πρόσληψης. Όταν σε μια θέση εργασίας εμφανίζονται εκατοντάδες ή και χιλιάδες, λογικό είναι να εξετάζουν και τυπικά προσόντα. Γενικά όμως τέτοιες πιστοποιήσεις εκτός Ελλάδας, δεν μετράνε! Εννοείται ότι ζητάνε κάποια πιστοποίηση για την τυπική διαδικασία των πτυχίων / πιστοποιητικών αλλά μέχρι εκεί. Περισσότερο τους νοιάζει η ποιότητα απόδοσης έργου στη δουλειά. Και είναι κρίμα να βλέπεις νεαρούς Έλληνες να καταξοδεύονται σε φροντιστήρια για την εκμάθηση Αγγλικών και από την άλλη να βλέπεις ότι μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων και όχι μόνο νέων, μιλούν κακά Αγγλικά. Ούτε μπαίνουν στον κόπο να την βελτιώσουν παρ' όλο που έχουν καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα. :studying:

Οι ξένοι μαθαίνουν μια νέα γλώσσα μόνο αν προκύψει λόγος εργασίας ή μετανάστευσης.

Δεν σπαταλούν πολύτιμο χρόνο από τη ζωή τους σε ατέρμονα φροντιστήρια αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, σε αντίθεση με τους Έλληνες (γονιούς) που πιέζουν τα παιδιά τους να μάθουν μια ξένη γλώσσα.
Όμως λάβε υπόψη ότι η ελληνική δεν είναι μια ευρέως διαδεδομένη γλώσσα (όπως είναι τα γαλλικά, τα ισπανικά κ.λπ) και αυτό συνιστά έναν λόγο για τον οποίο οφείλουμε να χειριζόμαστε την αγγλική τουλάχιστον με σχετική άνεση. Δηλαδή για ένα γαλλάκι δεν τρέχει και κάτι αν δεν ξέρει και πολύ καλά αγγλικά γιατί η γαλλική είναι μια ισχυρή γλώσσα διεθνώς. Για ένα ελληνάκι όμως είναι σημαντική η καλή γνώση και αυτό δικαιολογεί τις δαπάνες στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και στα ιδιαίτερα. Να σημειώσω εδώ ότι δεν συμφωνώ με την ακραία λογική του υπουργείου παιδείας που βάζει δραστηριότητες στα αγγλικά από το νηπιαγωγείο αλλά σε αδρές γραμμές συνηγορώ υπέρ της άποψης ότι πρέπει να έχουμε καλή γνώση της αγγλικής.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Όμως λάβε υπόψη ότι η ελληνική δεν είναι μια ευρέως διαδεδομένη γλώσσα (όπως είναι τα γαλλικά, τα ισπανικά κ.λπ) και αυτό συνιστά έναν λόγο για τον οποίο οφείλουμε να χειριζόμαστε την αγγλική τουλάχιστον με σχετική άνεση. Δηλαδή για ένα γαλλάκι δεν τρέχει και κάτι αν δεν ξέρει και πολύ καλά αγγλικά γιατί η γαλλική είναι μια ισχυρή γλώσσα διεθνώς. Για ένα ελληνάκι όμως είναι σημαντική η καλή γνώση και αυτό δικαιολογεί τις δαπάνες στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και στα ιδιαίτερα. Να σημειώσω εδώ ότι δεν συμφωνώ με την ακραία λογική του υπουργείου παιδείας που βάζει δραστηριότητες στα αγγλικά από το νηπιαγωγείο αλλά σε αδρές γραμμές συνηγορώ υπέρ της άποψης ότι πρέπει να έχουμε καλή γνώση της αγγλικής.

Τώρα με το Brexit μεγαλώνει το ρεύμα εκείνων που δεν θα έμπαιναν στον κόπο να μάθουν αγγλικά. Η Γαλλία παίζει αυτό το παιχνίδι ως προπαγάνδα και λόγω του εθνικισμού. Ακολουθεί και η Ολλανδία με τη Σουηδία που αν και οι μόνες "αγγλόφωνες" χώρες στην Ευρώπη μετά την Αγγλία (ο ντόπιος πληθυσμός μιλάει σε ποσοστό 99% την Αγγλική με βρετανική προφορά), πλέον ζητούν τη μητρική γλώσσα ως προσόν για εύρεση εργασίας! Είχα ακούσει Σουηδούς να στραβώνουν με ξένους που δεν μιλούσαν Αγγλικά με βρετανική προφορά ενώ οι ίδιοι όταν κάνουν το μάθημα αγγλικών από την ηλικία των 8 ετών, γίνεται και φωνητική της γλώσσας. Είναι στην κουλτούρα τους ότι η γλώσσα πρέπει να μαθαίνεται με τον ήχο της ακόμη και αν θα πρέπει να "πιέζεται" ο λαιμός ή το στόμα.

Βέβαια την ίδια στιγμή και χωρίς την Αγγλία στην ΕΕ, όλη η νομική βάση για τις offshore εταιρίες σε διάφορες αποικίες θα συνεχίσει να είναι στην αγγλική γλώσσα, ως γλώσσα της οικονομίας και του εμπορίου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Τώρα με το Brexit μεγαλώνει το ρεύμα εκείνων που δεν θα έμπαιναν στον κόπο να μάθουν αγγλικά. Η Γαλλία παίζει αυτό το παιχνίδι ως προπαγάνδα και λόγω του εθνικισμού. Ακολουθεί και η Ολλανδία με τη Σουηδία που αν και οι μόνες "αγγλόφωνες" χώρες στην Ευρώπη μετά την Αγγλία (ο ντόπιος πληθυσμός μιλάει σε ποσοστό 99% την Αγγλική με βρετανική προφορά), πλέον ζητούν τη μητρική γλώσσα ως προσόν για εύρεση εργασίας! Είχα ακούσει Σουηδούς να στραβώνουν με ξένους που δεν μιλούσαν Αγγλικά με βρετανική προφορά ενώ οι ίδιοι όταν κάνουν το μάθημα αγγλικών από την ηλικία των 8 ετών, γίνεται και φωνητική της γλώσσας. Είναι στην κουλτούρα τους ότι η γλώσσα πρέπει να μαθαίνεται με τον ήχο της ακόμη και αν θα πρέπει να "πιέζεται" ο λαιμός ή το στόμα.

Βέβαια την ίδια στιγμή και χωρίς την Αγγλία στην ΕΕ, όλη η νομική βάση για τις offshore εταιρίες σε διάφορες αποικίες θα συνεχίσει να είναι στην αγγλική γλώσσα, ως γλώσσα της οικονομίας και του εμπορίου.
Η αλήθεια είναι πως λόγω brexit θα ισχυροποιηθούν τα γαλλικά και τα γερμανικά στην ευρωπαϊκή ένωση αλλά η αγγλική θα παραμείνει πρώτη επίσημη γλώσσα της ένωσης. Όσο οι ΗΠΑ είναι κραταιά δύναμη (για πόσο ακόμα δεν ξέρουμε) τα αγγλικά θα είναι η νούμερο ένα γλώσσα σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
 

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Να σημειώσω εδώ ότι δεν συμφωνώ με την ακραία λογική του υπουργείου παιδείας που βάζει δραστηριότητες στα αγγλικά από το νηπιαγωγείο
Εγώ μια χαρά συμφωνώ. Εξυπηρετεί μακράν καλύτερα το στόχο της πραγματικής ευχέρειας στην αγγλική γλώσσα (πέρα από παραμονές στο εξωτερικό, διαβασμα βιβλίων/περιοδικών στα αγγλικα, ταινίες κλπ), σε αντίθεση με τα φροντιστήρια όπου μαθαίναμε απ’εξω τα vocabs, μας εξέταζαν ορθογραφία κάθε φορά (όπου γράφαμε απλά την αγγλική λέξη δίπλα στην ελληνική η το αντίστροφο) και μετά από 1 μέρα τα ξεχνούσαμε...
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Εγώ μια χαρά συμφωνώ. Εξυπηρετεί μακράν καλύτερα το στόχο της πραγματικής ευχέρειας στην αγγλική γλώσσα (πέρα από παραμονές στο εξωτερικό, διαβασμα βιβλίων/περιοδικών στα αγγλικα, ταινίες κλπ), σε αντίθεση με τα φροντιστήρια όπου μαθαίναμε απ’εξω τα vocabs, μας εξέταζαν ορθογραφία κάθε φορά (όπου γράφαμε απλά την αγγλική λέξη δίπλα στην ελληνική η το αντίστροφο) και μετά από 1 μέρα τα ξεχνούσαμε...
Υπάρχουν διιστάμενες απόψεις. Η μία είναι αυτή που λες εσύ. Η άλλη λέει ότι είναι προτιμότερο να έχεις θέσει κάποιες στέρεες βάσεις στη μητρική γλώσσα και μετά είναι πιο εύκολο να πατήσεις πάνω σε αυτή και να μάθεις αγγλικά (ή οποιαδήποτε άλλη ξένη γλώσσα). Και γι' αυτό είναι προτιμότερο τα αγγλικά, κατά την δεύτερη άποψη, να μπαίνουν κάπου στην γ δημοτικού. Πάντως οι Γάλλοι, οι Ιταλοί και οι Ισπανοί που διδάσκονται από την α δημοτικού αγγλικά δεν σημειώνουν και ιδιαίτερα καλές επιδόσεις κάτι που αποδεικνύει ότι η εκμάθηση ξένης γλώσσας από ιδιαίτερα μικρή ηλικία δεν είναι και τόσο ωφέλιμη.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Υπάρχουν διιστάμενες απόψεις. Η μία είναι αυτή που λες εσύ. Η άλλη λέει ότι είναι προτιμότερο να έχεις θέσει κάποιες στέρεες βάσεις στη μητρική γλώσσα και μετά είναι πιο εύκολο να πατήσεις πάνω σε αυτή και να μάθεις αγγλικά (ή οποιαδήποτε άλλη ξένη γλώσσα). Και γι' αυτό είναι προτιμότερο τα αγγλικά, κατά την δεύτερη άποψη, να μπαίνουν κάπου στην γ δημοτικού. Πάντως οι Γάλλοι, οι Ιταλοί και οι Ισπανοί που διδάσκονται από την α δημοτικού αγγλικά δεν σημειώνουν και ιδιαίτερα καλές επιδόσεις κάτι που αποδεικνύει ότι η εκμάθηση ξένης γλώσσας από ιδιαίτερα μικρή ηλικία δεν είναι και τόσο ωφέλιμη.

και οι Αυστριακοί / Γερμανοί...ας μοιάζει η Γερμανική με την Αγγλική σε κάποιες λέξες. :hehe: Να ακούς Γερμανό να μιλάει Αγγλικά και ότι δεν του βγαίνει να το λέει στα Γερμανικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top