Γενικές φοιτητικές απορίες

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Για υποτροφίες, για μεταπτυχιακά, για να σου δώσουν συστατικές οι καθηγητές απαιτείται αρκετά μεγάλος βαθμός πτυχίου οπότε καλό είναι να το έχουμε υπόψη μας.

Τι σχέση έχει ο βαθμός πτυχίου που μπορεί να βγαίνει από 40 διαφορετιά μαθήματα με μια συστατική από έναν καθηγητή σχετικά με την όποοια προσωπική του εντύπωση πάνω σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Τι σχέση έχει ο βαθμός πτυχίου που μπορεί να βγαίνει από 40 διαφορετιά μαθήματα με μια συστατική από έναν καθηγητή σχετικά με την όποοια προσωπική του εντύπωση πάνω σου;

Εχει σχεση ο βαθμος πτυχιο. Δεν δινουν ολοι σε ολους. Για παραδειγμα καποιος καθηγητης μπορει να ζηταει π.χ μεσο ορο 7,5 στα μαθηματα του και γενικο μεσο ορο >7 για να σου δωσει. Αρα παιζει ρολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Εχει σχεση ο βαθμος πτυχιο. Δεν δινουν ολοι σε ολους. Για παραδειγμα καποιος καθηγητης μπορει να ζηταει π.χ μεσο ορο 7,5 στα μαθηματα του και γενικο μεσο ορο >7 για να σου δωσει. Αρα παιζει ρολο

Ναι, αν μιλάμε για κομπλεξικό άτομο σίγουρα.
Αλλά ένας νορμάλ άνθρωπος, αν σε "ξέρει", με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, κι έχεις καλό βαθμό στο/α μάθημα/-τα του τότε θα σου την δώσει την συστατική επιστολή.
Ειδικά αν κάνεις μεταπτυχιακό(μιλώντας για μεταπτυχιακά) στον κλάδο του κι υπό την εποπτεία του.
Το πολύ πολύ να ζητήσει βαθμό σε κομβικά μαθήματα και όχι πόσο πήρες στα Αγγλικά Ι ή στη Γραμμική Άλγεβρα ή δε ξέρω τι άλλο που είναι άκυρο -ενδεχομένως- στην περίπτωση σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Τι παει να πει κομπλεξικος. Αν εσυ εχεις 5,5 μεσο ορο και στα 3 μαθηματα του 7,5 θα του ζητησεις να σε προτεινει? τι να προτεινει δηλαδη? τι να γραψει στη συστατικη? οτι εισαι καλος, ωριμος και ετοιμος για μεταπτυχιακο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Τι παει να πει κομπλεξικος. Αν εσυ εχεις 5,5 μεσο ορο και στα 3 μαθηματα του 7,5 θα του ζητησεις να σε προτεινει? τι να προτεινει δηλαδη? τι να γραψει στη συστατικη? οτι εισαι καλος, ωριμος και ετοιμος για μεταπτυχιακο?

Γιατί, το μόνο που θα έγραφε στην συστατική κατά τ άλλα θα ήταν ότι έχει πολύ καλό μέσο όρο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Τι παει να πει κομπλεξικος. Αν εσυ εχεις 5,5 μεσο ορο και στα 3 μαθηματα του 7,5 θα του ζητησεις να σε προτεινει? τι να προτεινει δηλαδη? τι να γραψει στη συστατικη? οτι εισαι καλος, ωριμος και ετοιμος για μεταπτυχιακο?


Είπαμε, για να σου δοθεί μια Σ.Ε θα παίξουν μπάλα πολλοί παράγοντες.
  • Καλή Βαθμολογία στα μαθήματα του(π.χ 8-9).
  • Καλή Βαθμολογία στο σύνολο των μαθημάτων που σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο που επιθυμεί(π.χ τουλάχιστον 8 στην πλειοψηφία).
  • Καλή Βαθμολογία σε πιθανά αξιόλογα project με τον συγκεκριμένο καθηγητή.
  • Τυχόν εξωτερική συνεργασία με τον καθηγητή.
  • [...]

Προφανώς ο καθένας δίνει τις συστατικές του όπως θέλει αλλά sorry κιόλας αλλά αν π. ο άλλος πάει σε καθηγητή που ασχολείται με την θεωρητική πληροφορική κι εσύ θέλεις να κάνεις μεταπτυχιακό στην ρομποτική και 10 Μ.Ο να έχεις η Σ.Ε. θα είναι ακόμη ένα χαρτί υγείας.
Λες και δεν ξέρουμε ότι οι Σ.Ε. δίνονται για τα μάτια του κόσμου -σε προπτυχιακό επίπεδο-, όταν το μόνο που συνδέει διδάσκων-φοιτητή είναι μια αόριστη βαθμολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ρε παιδιά μα η συστατική είναι κάτι καθαρά προσωπικό. Τι σχέση έχει ο βαθμός πτυχίου; δηλαδή ο recruiter δε μπορεί να το δει αυτό; το καθηγητή με τη συστατική περίμενε; Δηλαδή αν κάποιος έχει συνεργαστεί με κάποιον καθηγητή με πτυχιακή, του χει βγάλει έρευνα κλπ και κατέχει το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται θα αρνηθεί να τον κάνει reccommend επειδή μπορεί να μην είναι καλός στα άλλα; τη σκοπιά τη δική του θα δώσει πού ξέρει τι κάνει γενικά ο άλλος σαν φοιτητής η μάνα του είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Μιας και το εφερε η κουβεντα, να σας δωσω ενα παραδειγμα και να ρωτησω κατι σχετικο με τις συστατικες που λετε. Εγω σε εναν συγκεκριμενο καθηγητη έχω παραδώσει πολύ καλές εργασίες, είχαμε πολύ καλή επικοινωνία και θα έλεγα ότι με ξέρει γενικα. Εχουμε συνεργαστεί και σε ένα συνέδριο που βοηθούσα εθελοντικά και σκοπεύω να πάρω κάποιο ακόμα μάθημα επιλογής του του χρόνου. Όμως στις γραπτές εξετάσεις του έγραψα χάλια δυο φορές, κάπου στο 6, μπορεί και λιγότερο (για τα δεδομένα του μαθήματος και συγκριτικά με άλλους φοιτητές, ναι, ήταν πολύ χάλια). Αν για παράδειγμα ζητούσα συστατική από αυτόν θα επηρέαζε πολύ το γεγονός ότι δεν τα είχα πάει καλά στα γραπτά αλλά είχα παραδώσει εξαιρετικές εργασίες; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Ρε παιδιά, πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό ενώ μιλάτε για διαφορετικές περιπτώσεις:

1) Υπάρχουν καθηγητές που θέλουν να έχεις καλό βαθμό στα μαθήματά τους ΚΑΙ καλό μ.ο. πτυχίου για να σου δώσουν συστατική (ειδικά όταν μιλάμε για υποτροφία κι όχι για μεταπτυχιακό, είναι 100% απαραίτητο). Τώρα, αν είναι κομπλεξικοί ή όχι, δεν μας αφορά.

2) Υπάρχουν τμήματα στα οποία μπορείς να πάρεις πτυχίο και να μη χρειαστεί να αναπτύξεις πιο προσωπική σχέση με κανέναν καθηγητή. Εδώ υπάρχουν πόσα τμήματα χωρίς εργασίες, χωρίς πτυχιακή και χωρίς πρακτική, πώς να σε μάθει ο άλλος, αν δεν κάνεις από μόνος σου την επιπλέον προσπάθεια;

3) Οι συστατικές στην Ελλάδα έχουν κάποια σημασία για τις υποτροφίες. Σε πολλά μεταπτυχιακά δεν ζητούνται πλέον ή έχουν παραμείνει στο πλαίσιο της τυπικότητας, ακριβώς γιατί όλοι μπορούν να πάρουν μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Μιας και το εφερε η κουβεντα, να σας δωσω ενα παραδειγμα και να ρωτησω κατι σχετικο με τις συστατικες που λετε. Εγω σε εναν συγκεκριμενο καθηγητη έχω παραδώσει πολύ καλές εργασίες, είχαμε πολύ καλή επικοινωνία και θα έλεγα ότι με ξέρει γενικα. Εχουμε συνεργαστεί και σε ένα συνέδριο που βοηθούσα εθελοντικά και σκοπεύω να πάρω κάποιο ακόμα μάθημα επιλογής του του χρόνου. Όμως στις γραπτές εξετάσεις του έγραψα χάλια δυο φορές, κάπου στο 6, μπορεί και λιγότερο (για τα δεδομένα του μαθήματος και συγκριτικά με άλλους φοιτητές, ναι, ήταν πολύ χάλια). Αν για παράδειγμα ζητούσα συστατική από αυτόν θα επηρέαζε πολύ το γεγονός ότι δεν τα είχα πάει καλά στα γραπτά αλλά είχα παραδώσει εξαιρετικές εργασίες; :/:

Ίσως. Αφού τα πήγαινες τόσο καλά πιστεύω θα έπρεπε να το κόψεις το μάθημα για να πάρεις ένα 8 πχ. Εγώ σε μαθήματα του τομέα λογισμικού που θέλω να συνεχίσω, έχω γράψει επίσης άσχημα, αλλά τα έχω κόψει όλες τις φορές. Το να γράψεις άσχημα δεν είναι απαραίτητα κακό ειδικά αν σε ξέρει ο καθηγητής, αλλά σίγουρα θα ήταν καλύτερο να είχες έναν καλό βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
3) Οι συστατικές στην Ελλάδα έχουν κάποια σημασία για τις υποτροφίες. Σε πολλά μεταπτυχιακά δεν ζητούνται πλέον ή έχουν παραμείνει στο πλαίσιο της τυπικότητας, ακριβώς γιατί όλοι μπορούν να πάρουν μία.

Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις; έχει χάσει το χαρακτήρα του κι αυτό. Το bold θα έπρεπε να ήταν το πιο λογικό και καθιερωμένο να γίνεται όχι όμως ως μια τυπική ενέργεια αλλά ως μια απόλυτα εμπιστευτική επιστολή ( γιατί επιστολή είναι στο κάτω κάτω ) που θα περιέχει την ειλικρινέστατη γνώμη του υποκειμένου για αυτόν τον τον οποίο διερωτάται. Από απόλυτα θετικά, μέχρι ενθραρρυντικά, μέχρι ουδέτερα λόγια αν δεν τον ξέρει καλά ή ακόμη και αρνητικές κριτικές. Με όσες λεπτομέρειες κρίνει εκείνος. Τώρα εφόσον έχει έχει τυποποιηθεί τόσο η διαδικασία λογικό είναι ο καθένας να μπαίνει στη διαδικασία να κάνει το έργο του αξιολογητή και να περνά τον καθένα από κόσκινο για κάτι που μπορεί να μη γνωρίζει ή τον αφορά στο κάτω κάτω. Λογικό είναι όταν η συστατική αναφέρεται σε πράγματα που ο καθένας μπορεί να δει στο cv του άλλου όπως οι βαθμοί του να χάνει και η ίδια την αξία της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Γιατί, το μόνο που θα έγραφε στην συστατική κατά τ άλλα θα ήταν ότι έχει πολύ καλό μέσο όρο;

Οχι φιλη μου δεν θα αναφεροταν καν στο Μ.Ο στη συστατικη ακριβως γιατι στη συστατικη ειναι προτιμοτερο να γραφουν αλλα πραγματα. Απλα ο Μ.Ο σου -αν ειναι καλος- θα δειξει οτι εχεις καποια skills και οτι εισαι ικανος να ανταπεξελθεις σε ενα ενδεχομενως δυσκολο μεταπτυχιακο.

Σιγουρα μετρανε οι καλοι βαθμοι στα μαθηματα που σχετιζονται με το μεταπτυχιακο αλλα αυτο δεν σημαινει πως ενας καλος βαθμος πτυχιου δεν ειναι σημαντικος. Αντιθετως δειχνει πολλα πραγματα για εσενα.

Και μιας και θα ηθελες να σου δωσω μια απαντηση στο ερωτημα σου, αν ειχες εναν αρκετα καλο βαθμο μου πτυχιου αυτο που θα ανεφερε θα ηταν π.χ top 5% of the grade distribution for the last X years. Αν θες μπορεις να με ρωτησεις και ποσο σημαντικο ειναι αυτο

Μιας και το εφερε η κουβεντα, να σας δωσω ενα παραδειγμα και να ρωτησω κατι σχετικο με τις συστατικες που λετε. Εγω σε εναν συγκεκριμενο καθηγητη έχω παραδώσει πολύ καλές εργασίες, είχαμε πολύ καλή επικοινωνία και θα έλεγα ότι με ξέρει γενικα. Εχουμε συνεργαστεί και σε ένα συνέδριο που βοηθούσα εθελοντικά και σκοπεύω να πάρω κάποιο ακόμα μάθημα επιλογής του του χρόνου. Όμως στις γραπτές εξετάσεις του έγραψα χάλια δυο φορές, κάπου στο 6, μπορεί και λιγότερο (για τα δεδομένα του μαθήματος και συγκριτικά με άλλους φοιτητές, ναι, ήταν πολύ χάλια). Αν για παράδειγμα ζητούσα συστατική από αυτόν θα επηρέαζε πολύ το γεγονός ότι δεν τα είχα πάει καλά στα γραπτά αλλά είχα παραδώσει εξαιρετικές εργασίες; :/:

Νομιζω πως αν ειχες τοσο καλη επικοινωνια με τον καθηγητη και γενικα σε ΄΄γνωριζε΄΄ σιγουρα θα σου εδινε συστατικη επιστολη. Απλα οι βαθμοι σου θα αποτελουσαν ενα μειονεκτημα με την εννοια πως αν ειχες καλους βαθμους ισως να μπορουσε να γραψει περισσοτερα θετικα για εσενα. Σημειωτεον κατι που ζητανε στις συστατικες:

Precision in setting out the candidate’s strong and weak points would be more helpful than broad-brush statements. This detailed information will help us to avoid the admission of students who will likely fail in this program.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Απορια: το ν+2 δεν ισχυει πια, αλλα για εμας που μπηκαμε οταν ηταν σε ισχυ, ισχυει ακομα, ετσι; Δηλαδη πχ εγω πρεπει να τελειωσω τη σχολη σε 7 χρονια, ή δεν ισχυει γενικοτερα πια; :redface: :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostis-Palamas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostis-Palamas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ
ωστοσο, χανεις τα φοιτητικα σου δικαιωματα στο ν+2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Δεν σε διαγραφούν δηλαδή απλα χάνεις το πάσο κτλ; Καλο αυτο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
ρε παιδιά μα η συστατική είναι κάτι καθαρά προσωπικό. Τι σχέση έχει ο βαθμός πτυχίου; δηλαδή ο recruiter δε μπορεί να το δει αυτό; το καθηγητή με τη συστατική περίμενε; Δηλαδή αν κάποιος έχει συνεργαστεί με κάποιον καθηγητή με πτυχιακή, του χει βγάλει έρευνα κλπ και κατέχει το αντικείμενο με το οποίο ασχολείται θα αρνηθεί να τον κάνει reccommend επειδή μπορεί να μην είναι καλός στα άλλα; τη σκοπιά τη δική του θα δώσει πού ξέρει τι κάνει γενικά ο άλλος σαν φοιτητής η μάνα του είναι;

Αυτο ακριβως. Ειδικα οταν μιλαμε για σχολες τουρλου τουλου οπως πολυτεχνεια που εχουν καμια 10αρια τομεις η καθεμια, οι καθηγητες δεν ασχολουνται με τον γενικο μ.ο. Τι τον ενδιαφερει αν πηρες καλο βαθμο σε μαθηματα στροβιλομηχανων οταν θες να πας να κανεις μεταπτυχιακο στην ρομποτικη και εχεις κανει μια γερη διπλωματικη;

Οχι φιλη μου δεν θα αναφεροταν καν στο Μ.Ο στη συστατικη ακριβως γιατι στη συστατικη ειναι προτιμοτερο να γραφουν αλλα πραγματα. Απλα ο Μ.Ο σου -αν ειναι καλος- θα δειξει οτι εχεις καποια skills και οτι εισαι ικανος να ανταπεξελθεις σε ενα ενδεχομενως δυσκολο μεταπτυχιακο.

Σιγουρα μετρανε οι καλοι βαθμοι στα μαθηματα που σχετιζονται με το μεταπτυχιακο αλλα αυτο δεν σημαινει πως ενας καλος βαθμος πτυχιου δεν ειναι σημαντικος. Αντιθετως δειχνει πολλα πραγματα για εσενα.

Και μιας και θα ηθελες να σου δωσω μια απαντηση στο ερωτημα σου, αν ειχες εναν αρκετα καλο βαθμο μου πτυχιου αυτο που θα ανεφερε θα ηταν π.χ top 5% of the grade distribution for the last X years. Αν θες μπορεις να με ρωτησεις και ποσο σημαντικο ειναι αυτο



Νομιζω πως αν ειχες τοσο καλη επικοινωνια με τον καθηγητη και γενικα σε ΄΄γνωριζε΄΄ σιγουρα θα σου εδινε συστατικη επιστολη. Απλα οι βαθμοι σου θα αποτελουσαν ενα μειονεκτημα με την εννοια πως αν ειχες καλους βαθμους ισως να μπορουσε να γραψει περισσοτερα θετικα για εσενα. Σημειωτεον κατι που ζητανε στις συστατικες:

Precision in setting out the candidate’s strong and weak points would be more helpful than broad-brush statements. This detailed information will help us to avoid the admission of students who will likely fail in this program.

Αν θελεις να σου δωσει γερη συστατικη ενας καθηγητης, πας και δουλευεις σε ενα προτζεκτακι μαζι του ή κανεις μια καλη πτυχιακη/διπλωματικη. Αν απλα πηγαινες στο μαθημα του, το πολυ πολυ να σου δωσει μια επιστολη προκατ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Στο εξωτερικό πάντως δεν υπάρχει βαθμός πτυχίου (ΜΟ) αναγραφόμενος. Δίνεται το πτυχίο μαζί με την αναλυτική βαθμολογία και το diploma supplement όπου έχει καλύτερη λογική βάση. Πλέον ακόμη και 5.6 να έχει κάποιος ως ΜΟ αν σε κάποια μαθήματα ειδίκευσης έχει 8άρια νομίζω ότι αυτό μετράει περισσότερο μιας και ζούμε σε μια εποχή επιστημονικής εξειδίκευσης. Ο βαθμός πτυχίου ως εικόνα για κάποιον είναι κάπως αυθαίρετο νούμερο ειδικά όταν παίζουν 10άρια σε μαθήματα τρίτης σημασίας. Στιγματίζονται άνθρωποι για μια ζωή στο Ελληνικό σύστημα "μοριοδοτήσεων" (μεγαλύτερο μέγεθος μορίου όσα περισσότερα δείχνεις, από χαρτιά και βαθμούς) που κοιτάζει τον τύπο και όχι την ουσία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανασης Α.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θανασης Α. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Παιδιά έχετε ακούσει πότε θα ανοίξει ο Εύδοξος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Σε εμας άνοιξε σημερα. Τσέκαρε τις ανακοινώσεις της σχολης σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Razor13

Νεοφερμένος

Ο Razor13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Δεν σε διαγραφούν δηλαδή απλα χάνεις το πάσο κτλ; Καλο αυτο :P
Αυτό μπήκα να ρωτήσω, επειδή δεν βλέπω να τελειώνω μέσα στο ν+2, μπορείς να δίνεις μαθήματα και να τελειώσεις τη σχολή και μετά το ν+2 χωρίς να διαγραφείς; Επίσης, αυτό είναι κάτι που έκανε αυτή η κυβέρνηση (κατάργηση διαγραφής αιωνίων) και μπορεί να αλλάξει η επόμενη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top