voοdoο
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.

26-07-25

03:02
Όλοι (μάλλον) ξέρουμε πια για τον αλγόριθμο της ΕΒΕ και ότι αυτός οφείλεται για τις κενές θέσεις (σχεδόν 14k το 2025) στα ΑΕΙ.
Στα Τμήματα με κενές θέσεις, λοιπόν, δεν παρουσιάζεται η (πραγματική) βάση τους, αλλά ο "κόφτης της ΕΒΕ"... Πόσα και ποια είναι;
1ο Πεδίο
2ο Πεδίο
3ο Πεδίο
4ο Πεδίο
Στο 1ο Πεδίο τα περισσότερα, στο 4ο Πεδίο τα λιγότερα... σε άλλο λίγες θέσεις, σε άλλο πολλές ή σχεδόν όλες οι θέσεις... χαρακτηριστικά παραδείγματα: Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής ΓΠΑ (μόλις 12 επιτυχόντες στην Αθήνα κιόλας), Χημικών Μηχανικών & Μηχανικών Περιβάλλοντος Πολυτ. Κρήτης στα Χανιά (μόλις 21 επιτυχόντες), Μαθηματικών Παν. Αιγαίου στο Καρλόβασι (μόλις 5 επιτυχόντες) και... Αειφορικής Γεωργίας Παν. Πατρών στο Αγρίνιο με 1 επιτυχόντα! (κ.λπ. κ.λπ. περιπτώσεις)
Στα Τμήματα με κενές θέσεις, λοιπόν, δεν παρουσιάζεται η (πραγματική) βάση τους, αλλά ο "κόφτης της ΕΒΕ"... Πόσα και ποια είναι;
1ο Πεδίο
1 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (132/142) | 13.550 |
2 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (88/157) | 12.425 |
3 | ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (121/184) | 12.240 |
4 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (174/197) | 11.838 |
5 | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (66/120) | 11.365 |
6 | ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (279/297) | 11.304 |
7 | ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (24/86) | 11.250 |
8 | ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (162/183) | 11.127 |
9 | ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (142/238) | 9.451 |
10 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (101/210) | 9.433 |
11 | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (121/164) | 9.360 |
12 | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (151/227) | 9.180 |
13 | ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (80/198) | 9.134 |
14 | ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (69/189) | 9.130 |
15 | ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (21/129) | 9.130 |
16 | ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΕΑ-ΑΘΗΝΑ (3/39) | 9.130 |
17 | ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ-ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (9/50) | 9.125 |
18 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΝΑΥΠΛΙΟ (42/120) | 9.075 |
19 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (22/158) | 9.075 |
20 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (65/147) | 9.050 |
21 | ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (42/140) | 9.050 |
22 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (56/83) | 9.040 |
23 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ & ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (19/142) | 8.940 |
24 | ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (108/143) | 8.900 |
25 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (58/187) | 8.860 |
26 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (49/107) | 8.760 |
27 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (138/215) | 8.560 |
28 | ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΙΠ-ΚΕΡΚΥΡΑ (12/109) | 8.560 |
29 | ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΕΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (0/40) | 0 |
30 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (54/83) ειδικό μάθημα | 15.600 |
31 | ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ & ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΙΠ-ΚΕΡΚΥΡΑ (71/98) ειδικό μάθημα | 14.300 |
32 | ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (8/59) ειδικό μάθημα | 12.245 |
33 | ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (3/69) ειδικό μάθημα | 12.080 |
34 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (28/127) ειδικό μάθημα | 11.850 |
35 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (13/80) ειδικό μάθημα | 11.715 |
36 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (39/114) ειδικό μάθημα | 11.680 |
37 | ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΙ-ΑΡΤΑ (113/151) ειδικό μάθημα | 11.660 |
38 | ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (29/82) ειδικό μάθημα | 11.545 |
39 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (46/109) ειδικό μάθημα | 11.030 |
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
2ο Πεδίο
1 | ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (21/121) | 14.750 |
2 | ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΜΠ-ΑΘΗΝΑ (54/72) | 14.715 |
3 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (131/206) | 14.714 |
4 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (132/200) | 14.648 |
5 | ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (96/144) | 14.605 |
6 | ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (135/158) | 14.545 |
7 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (77/104) | 14.520 |
8 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗ (60/151) | 14.520 |
9 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (45/144) | 14.518 |
10 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (68/167) | 14.513 |
11 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (79/182) | 14.500 |
12 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (59/196) | 14.500 |
13 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΠΘ-ΞΑΝΘΗ (189/249) | 14.310 |
14 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (70/119) | 14.200 |
15 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (63/211) | 13.355 |
16 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (26/120) | 13.073 |
17 | ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (48/77) | 12.655 |
18 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (70/136) | 12.290 |
19 | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (13/39) | 12.265 |
20 | ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) - ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (14/37) | 11.898 |
21 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑ-ΣΑΜΟΣ (5/149) | 11.275 |
22 | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (60/105) | 11.095 |
23 | ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) - ΜΑΧΙΜΟΙ (38/77) | 11.069 |
24 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (85/198) | 10.920 |
25 | ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) - ΟΠΛΑ (114/245) | 10.865 |
26 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (7/36) | 10.815 |
27 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑ-ΣΥΡΟΣ (73/121) | 10.330 |
28 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (20/57) | 10.315 |
29 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (19/35) | 10.315 |
30 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (24/35) | 10.255 |
31 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (15/89) | 9.925 |
32 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ (14/98) | 9.850 |
33 | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (76/86) | 9.825 |
34 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (13/93) | 9.825 |
35 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (47/49) | 9.675 |
36 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (28/50) | 9.515 |
37 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΠΘ-ΚΑΒΑΛΑ (13/92) | 9.504 |
38 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (46/72) | 9.440 |
39 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (115/245) | 9.385 |
40 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (94/220) | 9.365 |
41 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (22/57) | 9.365 |
42 | ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (39/71) | 9.280 |
43 | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ) - ΟΠΛΑ (38/200) | 9.170 |
44 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΕΛΜΕΠΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ (60/82) | 8.400 |
45 | ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (62/143) | 7.740 |
46 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (52/104) ειδικό μάθημα | 18.690 |
47 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (73/112) ειδικό μάθημα | 15.470 |
48 | ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (44/96) ειδικό μάθημα | 14.405 |
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
3ο Πεδίο
1 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (12/184) | 14.720 |
2 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (77/104) | 14.520 |
3 | ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΣΑΝ) ΑΘΗΝΑΣ (40/56) | 14.500 |
4 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (65/134) | 14.400 |
5 | ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑΣ (104/142) | 14.381 |
6 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (64/193) | 14.380 |
7 | ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (22/115) | 14.380 |
8 | ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (94/101) | 14.370 |
9 | ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (116/192) | 14.240 |
10 | ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (14/97) | 13.241 |
11 | ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗ (65/103) | 13.200 |
12 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (80/191) | 13.200 |
13 | ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (98/118) | 12.695 |
14 | ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΘ-ΤΡΙΚΑΛΑ (82/98) | 12.130 |
15 | ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ (34/152) | 12.065 |
16 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (60/67) | 11.950 |
17 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (161/174) | 11.400 |
18 | ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (55/76) | 11.315 |
19 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (95/167) | 11.040 |
20 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΘ-ΒΟΛΟΣ (59/131) | 11.010 |
21 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (98/150) | 10.570 |
22 | ΑΕΙΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΠΠ-ΑΓΡΙΝΙΟ (1/107) | 9.885 |
23 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (96/160) | 9.755 |
24 | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΠΑ-ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ (4/108) | 9.700 |
25 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (28/130) | 9.600 |
26 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ & ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΘ-ΒΟΛΟΣ (32/104) | 9.600 |
27 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑ-ΛΗΜΝΟΣ (20/128) | 9.600 |
28 | ΔΗΜΟΣΙΑΣ & ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΘ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ (85/91) | 9.600 |
29 | ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΠΑΕ-ΔΡΑΜΑ (4/141) | 9.530 |
30 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (59/110) | 9.496 |
31 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΙΠ-ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ (59/129) | 9.461 |
32 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΙ-ΑΡΤΑ (32/130) | 9.455 |
33 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΠ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ (17/132) | 9.445 |
34 | ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ & ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΠΘ-ΔΡΑΜΑ (21/180) | 9.430 |
35 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΔΜ-ΦΛΩΡΙΝΑ (55/175) | 9.300 |
36 | ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (56/113) | 9.300 |
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
4ο Πεδίο
1 | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΕΝΩΝ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΨΑΧΝΑ (30/133) | 12.600 |
2 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (222/272) | 12.426 |
3 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (137/210) | 11.550 |
4 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (237/245) | 10.500 |
5 | ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (207/231) | 10.445 |
6 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (102/225) | 10.415 |
7 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ (169/212) | 10.340 |
8 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΛΜΕΠΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (114/165) | 10.088 |
9 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (102/182) | 10.030 |
10 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΓΠΑ-ΘΗΒΑ (69/104) | 9.095 |
11 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΑΠΕΛ-ΣΠΑΡΤΗ (56/96) | 8.940 |
12 | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (ΣΜΥΝ) (111/168) | 8.940 |
13 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΜΕΠΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (105/166) | 8.780 |
14 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑ-ΧΙΟΣ (186/210) | 8.630 |
15 | ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (149/278) | 8.400 |
16 | ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ (424/517) | 8.400 |
17 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (183/544) | 8.400 |
18 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ-ΚΑΒΑΛΑ (164/218) | 8.300 |
19 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΙ-ΠΡΕΒΕΖΑ (62/176) | 7.890 |
20 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΔΜ-ΓΡΕΒΕΝΑ (46/282) | 7.840 |
21 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (71/264) | 7.310 |
22 | ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΓΡΕΒΕΝΑ (160/271) | 7.280 |
23 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΠΑ-ΑΜΦΙΣΣΑ (28/84) | 7.040 |
24 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗΣ (25/307) ειδικό μάθημα | 15.850 |
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Στο 1ο Πεδίο τα περισσότερα, στο 4ο Πεδίο τα λιγότερα... σε άλλο λίγες θέσεις, σε άλλο πολλές ή σχεδόν όλες οι θέσεις... χαρακτηριστικά παραδείγματα: Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής ΓΠΑ (μόλις 12 επιτυχόντες στην Αθήνα κιόλας), Χημικών Μηχανικών & Μηχανικών Περιβάλλοντος Πολυτ. Κρήτης στα Χανιά (μόλις 21 επιτυχόντες), Μαθηματικών Παν. Αιγαίου στο Καρλόβασι (μόλις 5 επιτυχόντες) και... Αειφορικής Γεωργίας Παν. Πατρών στο Αγρίνιο με 1 επιτυχόντα! (κ.λπ. κ.λπ. περιπτώσεις)
Pyotr_Krasnov
Δραστήριο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Νηπιαγωγός. Έχει γράψει 415 μηνύματα.

26-07-25

04:38
Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
FNC_Sophia
Νεοφερμένο μέλος
Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.

26-07-25

12:13
Η ΕΒΕ ουσιαστικα προωθει τα ιδιωτικα πανεπιστημια και στερει σε καποιον ενα ονειρο που εχει παλεψει 2 χρονια να πετυχει, μονο και μονο για καποια συμφεροντα που μαγειρευει η κυβερνηση του Κουλη.Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
Drscientist
Νεοφερμένο μέλος
Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 62 μηνύματα.

Πια είναι η "πραγματική" βάση μιας σχολής; Καθηγητής του Μαθηματικού του ΑΠΘ υποστηρίζει ότι τα πανεπιστήμια πιέζονται να δεχθούν περισσότερους φοιτητές από αυτούς που μπορούν να υποστηρίξουν. Ως απάντηση επιλέγουν την χρήση της ΕΒΕ για να ρυθμίσουν τον αριθμό των φοιτητών.
www.esos.gr

Προβληματισμοί για το πλήθος των εισακτέων στα Τμήματα Μαθηματικών της χώρας
Καθ. Νικόλαος Καραμπετάκης,Τμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ. Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θεσμοθετήθηκε τον Ιανουάριο του 2021 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις τον Ιούνιο του 2021. Ο αριθμός των εισακτέων από γενικές εισιτήριες εξετάσεις στο Τμήμα Μαθηματικών του Α.Π.Θ. ήταν...

Ilias__
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 37 μηνύματα.

Η ΕΒΕ θεσπίστηκε για να αποκλίσει αυτούς που γράφουν 2 και 3, όμως αποκλείει και άλλους (αυτούς που στοχεύουν στις σχολές που έχουν φαινομενική βάση και όχι την πραγματική που αναφέρονται πιο πάνω και τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ). Συνεπώς παρατηρείται πολύ έντονα μείωση του αριθμού φοιτητών στα ΑΕΙ. Αυτό στο μέλλον πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε ενδεχόμενο κλείσιμο ή συγχωνεύσεις τμημάτων. Και δεν είναι μόνο αυτά τα προβλήματα. Η ΕΒΕ μόνο αρνητικά έχει και πρέπει να καταργηθεί επειγόντως.
voοdoο
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.

Υποψήφιοι που δεν έκαναν μηχανογραφικο: ΓΕΛ 20.486 (!) και ΕΠΑΛ 5.753
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ που έκαναν μηχανογραφικο, αλλά δεν εισήχθησαν πουθενά: ΓΕΛ 1.434 και ΕΠΑΛ 3.271
Σύνολον, ~31k εκτός! (διαδίκτυο)
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ που έκαναν μηχανογραφικο, αλλά δεν εισήχθησαν πουθενά: ΓΕΛ 1.434 και ΕΠΑΛ 3.271
Σύνολον, ~31k εκτός! (διαδίκτυο)
Sotiris 12
Νεοφερμένο μέλος
Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 74 μηνύματα.

Κατά την γνώμη μου κάποια ΕΒΕ πρέπει να υπάρχει για να αποκλείονται μαθητές να μπαίνουν σε πανεπιστήμια με 2 και 3 .
Η ΕΒΕ όμως να έχει συντελεστή 0,8 για όλες τις σχολές
Επίσης πρέπει να μειωθούν θέσεις σε κάποιες σχολες .
1350 μαθηματικοί και 1100 φυσικοι ανα χρονιά είναι υπερβολικό νούμερο!!!
Η ΕΒΕ όμως να έχει συντελεστή 0,8 για όλες τις σχολές
Επίσης πρέπει να μειωθούν θέσεις σε κάποιες σχολες .
1350 μαθηματικοί και 1100 φυσικοι ανα χρονιά είναι υπερβολικό νούμερο!!!
Drscientist
Νεοφερμένο μέλος
Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 62 μηνύματα.

Συμφωνώ ότι η ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα είναι άδικηειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ
Και εδώ συμφωνώΗ ΕΒΕ όμως να έχει συντελεστή 0,8 για όλες τις σχολές
Επίσης πρέπει να μειωθούν θέσεις σε κάποιες σχολες .
Για τις υποδομές συνήθως λέμε ότι δεν είναι επαρκής για τους φοιτητές αλλά δεν είναι παράλογο να πούμε ότι οι φοιτητές είναι παραπάνω από αυτούς που υποστηρίζουν οι υποδομές. Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Το πρόβλημα λύνεται με δύο τρόπους το θέμα είναι ποιος θα επιλεγεί και για ποιον λόγο
voοdoο
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.

Αν "πρέπει να μειωθούν οι θέσεις σε κάποιες σχολές" και αυτό γίνει "ορθολογικά" πανελλαδικά, δεν θα χρειάζεται καμία ΕΒΕ (αφού το 2-3 και 5-6 θα μένει εκτός εξαρχής).
Ναι ακούγεται ωραίο ότι δεν είναι και οι υποδομές επαρκείς για τους φοιτητές. Αλλά το λένε οι ήδη φοιτητές... και αυτοί που έρχονται θα πουν "τα λέτε εσείς που μπήκατε ήδη... ας μπούμε και εμείς και από του χρόνου κάνετε τις περικοπές που θέλετε"!
Ήτοι, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, οι βωλοι σκορπίσουν ήδη από το βάζο στην κατηφόρα και δεν μαζεύονται...
Ναι ακούγεται ωραίο ότι δεν είναι και οι υποδομές επαρκείς για τους φοιτητές. Αλλά το λένε οι ήδη φοιτητές... και αυτοί που έρχονται θα πουν "τα λέτε εσείς που μπήκατε ήδη... ας μπούμε και εμείς και από του χρόνου κάνετε τις περικοπές που θέλετε"!
Ήτοι, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, οι βωλοι σκορπίσουν ήδη από το βάζο στην κατηφόρα και δεν μαζεύονται...
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.

Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.
Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.
Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.
Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.
Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.
Και επίσης, αγαπητέ @voοdoο , η ΕΒΕ ξεμπροστιάζει -πέρα από τα λιμά, όπως ανέφερα πιο πάνω- και τα άχρηστα πανεπιστήμια της επαρχίας που υπάρχουν μόνο για να συντηρούν ξεπεσμένους και παρωχημένους ουγκανικούς πληθυσμούς της ενδοχώρας. Όπως και με τα στρατόπεδα (που και αυτά ξυλώνονται). Δείχνει και με το παραπάνω κάτι που εγώ έλεγα εδώ και χρόνια (όσοι με διαβάζουν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ): ότι ανέκαθεν τα επαρχιακά πανεπιστήμια ήταν η φωλιά των μη-επιτυχόντων στα κεντρικά πανεπιστήμια και τώρα που αυτοί δε μπορούν να μπουν πουθενά, το ενδιαφέρον μειώθηκε εκθετικά. Οπότε ούτε τα ΑΕΙ λυπόμαστε (αφού ουσιαστικά κάνουν στη καλύτερη μέτρια έρευνα και μηδέν διδακτικό έργο -> σπατάλη προϋπολογισμού) ούτε αυτούς που μείνανε έξω (διάβασε καλύτερα και πέρνα του χρόνου).
Ας μας πει κιόλας ο αγαπητός πρών συνάδελφος μαθηματικός που βγάζει και καλά ανακοίνωση για το πόσο κακή είναι η ΕΒΕ αν έσκουζε επίσης τότε που στα μαθηματικά τμήματα έμπαινες με 5.500 μόρια και έβγαινες (αν έβγαινες καθότι μπήκες χωρίς να ξέρεις βασική άλγεβρα) στα 8 χρόνια με 5,01 μέσο όρο. Εκεί δεν έφταιγαν οι πανελλήνιες που έστελναν σε κάθε σκατότρυπα 130+ υποψήφιους φοιτητές; Ας μας πει κιόλας γιατί οι καθηγητές σε αυτά τα τμήματα είναι η επιτομή του κόμπλεξ και ας μας πει κιόλας τι παράγουν ερευνητικά εδώ και 50 χρόνια τα επαρχιακά τμήματα μαθηματικών-φυσικής. Ας τα απαντήσει αυτά, και αφού βάλει την ουρά στα σκέλια του όπως κάνουν πάντα οι συνάδελφοί του, ας μιλήσουμε και για τη πουτάνα την ΕΒΕ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ναι έτσι είναι όπως τα λες.Η ΕΒΕ ουσιαστικα προωθει τα ιδιωτικα πανεπιστημια και στερει σε καποιον ενα ονειρο που εχει παλεψει 2 χρονια να πετυχει, μονο και μονο για καποια συμφεροντα που μαγειρευει η κυβερνηση του Κουλη.
Φταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.
Έτσι ακριβώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Φίλε Ηλία μου, βλέπω ότι φοίτησες κοντά σε εμένα (Μαθηματικό Ιωαννίνων εγώ, Φυσικό εσύ).Η ΕΒΕ θεσπίστηκε για να αποκλίσει αυτούς που γράφουν 2 και 3, όμως αποκλείει και άλλους (αυτούς που στοχεύουν στις σχολές που έχουν φαινομενική βάση και όχι την πραγματική που αναφέρονται πιο πάνω και τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ). Συνεπώς παρατηρείται πολύ έντονα μείωση του αριθμού φοιτητών στα ΑΕΙ. Αυτό στο μέλλον πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε ενδεχόμενο κλείσιμο ή συγχωνεύσεις τμημάτων. Και δεν είναι μόνο αυτά τα προβλήματα. Η ΕΒΕ μόνο αρνητικά έχει και πρέπει να καταργηθεί επειγόντως.
Καλό κουράγιο στον αγώνα σου, εύχομαι να σου αρέσει κλπ.
Αλλά και καλό κλείσιμο σε αυτά τα τμήματα.
Pyotr_Krasnov
Δραστήριο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Νηπιαγωγός. Έχει γράψει 415 μηνύματα.

Αρχικά δεν εχω μπει σε καμια πολιτικη οργανωση και ουτε σκοπευω, καθως δεν υπαρχει νοημα.Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;
Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.
Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.
Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.
Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.
Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.
Κοιτα αυτο με τους αξιωματικους εχεις ενα δικιο, φαντασου τωρα με 8000 μορια να λεγε σε εναν αλλον που ειχε γραψει 16.000 (και τον καλλεσαν να ρθει στον στρατο για να πολεμησει) να του λεει τι να κανει. (καλα οχι οτι θα γινει ποτε πολεμος).
Δεν ξερω τι διδασκουν στο ΕΠΑΛ, αλλα αυτο που θελω να πω ειναι πως, καποιος μπορει να δινε ετσι για την πλακα του Πανελληνιες, για να δει ποσο μπορει να γραψει και μετα να αποφασισει τι θελει να περασει (εχουμε 2-3 εβδομες χρονο αντικειμενικα για να αποφασισουμε). Και αν π.χ. εχει γραψει 8,000 μορια και υπαρχουν κενες θεσεις μιας σχολης του τυπου 8000 μοριων, και του παιδιου του αρεσει, τοτε ειναι αδικο να μην μπει. Θα μου πεις, ας κοιταζε τις σχολες νωριτερα, ναι αλλα, αλλο αν το βλεπεις μετα, εφοσον εχεις δωσει πανελληνιες και αλλο να τις βλεπεις πριν γραψεις.
Απο την μια φταιει και το στερεοτυπο που υπαρχει σχετικα με το πανεπιστημιο, αλλα αν θελει να σπουδασει ας παει. Σκεψου εδω, μποιρε ο αλλος που να χει χρηματα και να χει γραψει 10.000 μορια στην Ιατρικη, να παει σε ιδιωτικη σχολη για να γινει ιατρος... ε αυτο ειναι αδικο, δεν ειναι ; Να μην γινει ο αλλος που εχασε την σχολη για 50-100 μορια και να γινει ο αλλος που την εχασε για 8000 μορια.
voοdoο
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.

1993: 137.457 υποψήφιοι, 300κάτι τα Τμήματα, 42.124 θέσεις/επιτυχόντες
2025 (με υπογεννητικότητα): τα γνωστά σας (<90k υποψήφιοι, 460+ τα Τμήματα, ~69k θέσεις... κάποτε >80k!).
Στο 2ο σενάριο μην ψάχνετε (παντού) αριστεία και κουλτούρα άμιλλας στη μαζικοποίηση γβθμιας.
2025 (με υπογεννητικότητα): τα γνωστά σας (<90k υποψήφιοι, 460+ τα Τμήματα, ~69k θέσεις... κάποτε >80k!).
Στο 2ο σενάριο μην ψάχνετε (παντού) αριστεία και κουλτούρα άμιλλας στη μαζικοποίηση γβθμιας.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.693 μηνύματα.

οχι αλλα φταιει το ιδιωτικο αει που με 10κ μορια θα γινεσαι γιατροςΦταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.

Αυτοανερεισαι συνεχως
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
εδω φτασαμε 2025 για να φτασει η νομικη επιτελους κατω απο 18κ μορια.Μια σχολη μικρογραφια της 3λληνικης πραγαμτικοτητας. Ολα για τη λεζα και το θεανηναι, με μισθους πεινας και συνθηκες εργασιας τραγικες αμα δεν εχεις πλατες πισω(δικηγορικα γραφεια) .
Ο ελληνας ζει και αναπνεει για τα πτυχια και το κυρος(

FNC_Sophia
Νεοφερμένο μέλος
Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.

Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;
Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.
Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.
Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.
Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.
Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.
Και επίσης, αγαπητέ @voοdoο , η ΕΒΕ ξεμπροστιάζει -πέρα από τα λιμά, όπως ανέφερα πιο πάνω- και τα άχρηστα πανεπιστήμια της επαρχίας που υπάρχουν μόνο για να συντηρούν ξεπεσμένους και παρωχημένους ουγκανικούς πληθυσμούς της ενδοχώρας. Όπως και με τα στρατόπεδα (που και αυτά ξυλώνονται). Δείχνει και με το παραπάνω κάτι που εγώ έλεγα εδώ και χρόνια (όσοι με διαβάζουν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ): ότι ανέκαθεν τα επαρχιακά πανεπιστήμια ήταν η φωλιά των μη-επιτυχόντων στα κεντρικά πανεπιστήμια και τώρα που αυτοί δε μπορούν να μπουν πουθενά, το ενδιαφέρον μειώθηκε εκθετικά. Οπότε ούτε τα ΑΕΙ λυπόμαστε (αφού ουσιαστικά κάνουν στη καλύτερη μέτρια έρευνα και μηδέν διδακτικό έργο -> σπατάλη προϋπολογισμού) ούτε αυτούς που μείνανε έξω (διάβασε καλύτερα και πέρνα του χρόνου).
Ας μας πει κιόλας ο αγαπητός πρών συνάδελφος μαθηματικός που βγάζει και καλά ανακοίνωση για το πόσο κακή είναι η ΕΒΕ αν έσκουζε επίσης τότε που στα μαθηματικά τμήματα έμπαινες με 5.500 μόρια και έβγαινες (αν έβγαινες καθότι μπήκες χωρίς να ξέρεις βασική άλγεβρα) στα 8 χρόνια με 5,01 μέσο όρο. Εκεί δεν έφταιγαν οι πανελλήνιες που έστελναν σε κάθε σκατότρυπα 130+ υποψήφιους φοιτητές; Ας μας πει κιόλας γιατί οι καθηγητές σε αυτά τα τμήματα είναι η επιτομή του κόμπλεξ και ας μας πει κιόλας τι παράγουν ερευνητικά εδώ και 50 χρόνια τα επαρχιακά τμήματα μαθηματικών-φυσικής. Ας τα απαντήσει αυτά, και αφού βάλει την ουρά στα σκέλια του όπως κάνουν πάντα οι συνάδελφοί του, ας μιλήσουμε και για τη πουτάνα την ΕΒΕ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ναι έτσι είναι όπως τα λες.
Φταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.
Έτσι ακριβώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Φίλε Ηλία μου, βλέπω ότι φοίτησες κοντά σε εμένα (Μαθηματικό Ιωαννίνων εγώ, Φυσικό εσύ).
Καλό κουράγιο στον αγώνα σου, εύχομαι να σου αρέσει κλπ.
Αλλά και καλό κλείσιμο σε αυτά τα τμήματα.
Καλά σε αυτό που λες για το ότι κάποιος δεν μπορεί να μπει σε ένα τμήμα Μαθηματικό, Φυσικό, αν έχει γράψει 5 μαθηματικά ή Φυσική έχεις ένα δίκιο, αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ.Δεν νομίζεις όμως ότι είναι αδικια για κάποιον που χάνει για λίγο την ΕΒΕ είτε σε 4 μαθήματα είτε σε ειδικά να μην μπορεί να εισαχθεί ενώ έχει πολλά μόρια παραπάνω για το τμήμα?Δηλαδή τόσος κόπος να πάει χαμένος?Δηλαδή όσοι μπήκαν σε τμήματα πριν μεγαλώσουν την ΕΒΕ τον επόμενο χρόνο, θεωρούνται "άχρηστοι"?
Το χειρότερο της υπόθεσης είναι ότι πλέον με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μπορεί να εισαχθεί ένας που στις Πανελλήνιες δεν έγραψε καθόλου καλά, και αργότερα να έχει τις ίδιες επαγγελματικές προοπτικές με αυτόν που βγήκε από ΑΕΙ
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.693 μηνύματα.

καλα μη το λες. Ο επιμενων νικα που λεει και ο ελληνικος λαος. Και στα 8 ετη γινεται να τη βγαλεις τη σχολη. Κανα 5ρι τσιμπας , αμα σ κοβει και λιγο και δινεις 3 εξεταστικες οταν εισαι επι επτυχιο.αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.

Η χαρά του whataboutism.οχι αλλα φταιει το ιδιωτικο αει που με 10κ μορια θα γινεσαι γιατρος
Αυτοανερεισαι συνεχως
Το ζητούμενο ήταν το αν η ΕΒΕ είναι κακός θεσμός ή όχι.
Επ' αυτού θα τοποθετηθείς;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Πώς φαίνεται ότι δε με ξέρεις και δεν έχεις διαβάσει τα ποστ μου πριν 2-3 χρόνια.αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ
Ετήσια Έκθεση της ΕΘΑΑΕ για τη ποιότητα της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα για το έτος 2021 (δηλ. πιάνει τους φοιτητές που ενδιαφέρουν εσένα, αυτούς που μπήκαν σε σχολές με 4 και 5κ μόρια)
Τη διαβάζεις με την άνεσή σου εδώ, εγώ θα εστιάσω μόνο στην αντίκρουση των όσων λες:
Σελ 146:
Ο εθνικός μέσος όρος [λήψης πτυχίου], σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσαν τα ΑΕΙ στο ΟΠΕΣΠ της ΕΘΑΑΕ, ήταν
16%. Θεωρείται αρκετά χαμηλός και σε συνδυασμό με τις τιμές του Δείκτη Α1.3, καταδεικνύει την
δυσκολία που έχουν οι έλληνες φοιτητές να πάρουν το πτυχίο τους εντός της τυπικής διάρκειας των
σπουδών τους. Δεκατέσσερα ιδρύματα από τα 23 έχουν ποσοστό αποφοίτων στην κανονική διάρκεια
σπουδών πάνω από τον μέσο όρο, με τις καλύτερες επιδόσεις να σημειώνονται από το Πανεπιστήμιο
Μακεδονίας (29%), το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (26%), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και
το Πανεπιστήμιο Κρήτης (25%). Οι χαμηλότερες επιδόσεις σημειώνονται από την ΑΣΠΑΙΤΕ (0%) [δηλαδή κανένας από την ΑΣΠΑΙΤΕ δε τελειώνει στην ώρα του!!!!!!], το
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (3%), το Πολυτεχνείο Κρήτης (4%), το Ελληνικό Μεσογειακό
Πανεπιστήμιο (5%), το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (6%)
Σελ 147:
Ο εθνικός μέσος όρος [χρόνου λήψης πτυχίου σε σχέση με τη διάρκεια σπουδών] βρίσκεται στο 0,45 που σημαίνει ότι οι φοιτητές μας χρειάζονται στο μέσο όρο
σχεδόν 6 χρόνια για να ολοκληρώσουν ένα 4-ετές πρόγραμμα σπουδών. Οι καλύτερες επιδόσεις
σημειώνονται από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (0,24), το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (0,29) και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (0,3). Επιδόσεις κάτω
από τον αριθμητικό μέσο του συνόλου των ΑΕΙ (0,45) σημειώνονται στο ΕΛΜΕΠΑ (0,9), το Διεθνές
Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (0,71), το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (0,61), το Πανεπιστήμιο Δυτικής
Αττικής (0,58), το Πολυτεχνείο Κρήτης (0,52), την ΑΣΠΑΙΤΕ (0,51), το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, το
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Πάντειο Πανεπιστήμιο (0,47).

Μη ξεχνάς ότι μιλάμε για μ.ο., δηλαδή υπάρχουν και άλλοι που δε τελείωσαν ποτέ τη σχολή τους!
Αν δε σε πείθουν τα επίσημα στατιστικά των πανεπιστημίων που καταθέτουν υποχρεωτικά για να λάβουν τακτική χρηματοδότηση από το κράτος (γιατί σιγά μην τα ανέφεραν αυτά αλλιώς) το πρόβλημα το έχεις εσύ φίλε/η.
Sotiris 12
Νεοφερμένο μέλος
Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 74 μηνύματα.

Η ΕΒΕ σε κάποια σημεία είναι θετική αποκλείοντας χαμηλές βαθμολογίες και σε άλλα σημεία είναι εντελώς παράλογη.
Αρχιτεκτονική Πατρών απαιτεί μέσο όρο μαθημάτων τουλαχιστον16!!!! και σχεδιο 12.
Στο δεύτερο πεδιο το επιπεδο των μαθητών ειναι αρκετά ανεβασμένο και η δυσκολία των θεμάτων δεν έχει καμμια σχέση με το παρελθόν.
Οι περισσότερες σχολες έχουν ΕΒΕ 1,2 και πολλές μένουν άδειες.
Εάν συνεχίσουν έτσι οι μέτριοι μαθητές θα σποφευγουν αυτό το πεδίο.Αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβαίνει ο μέσος όρος και την επόμενη χρονιά από 14500 μορια ελάχιστο με ΕΒΕ 1,2 να πάμε στα 15000 μορια κοκ.
Σε λίγα χρόνια συνεχίζοντας με αυτή τη λογική θα χρειάζονται 17000 μορια γιατί θα πηγαίνουν μόνο άριστοι σε αυτό το πεδίο.
Η ΕΒΕ να υπαρχει με κάποια λογική,αλλά για να αποφεύγονται ακρότητες και όχι να δημιουργούνται.
Αρχιτεκτονική Πατρών απαιτεί μέσο όρο μαθημάτων τουλαχιστον16!!!! και σχεδιο 12.
Στο δεύτερο πεδιο το επιπεδο των μαθητών ειναι αρκετά ανεβασμένο και η δυσκολία των θεμάτων δεν έχει καμμια σχέση με το παρελθόν.
Οι περισσότερες σχολες έχουν ΕΒΕ 1,2 και πολλές μένουν άδειες.
Εάν συνεχίσουν έτσι οι μέτριοι μαθητές θα σποφευγουν αυτό το πεδίο.Αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβαίνει ο μέσος όρος και την επόμενη χρονιά από 14500 μορια ελάχιστο με ΕΒΕ 1,2 να πάμε στα 15000 μορια κοκ.
Σε λίγα χρόνια συνεχίζοντας με αυτή τη λογική θα χρειάζονται 17000 μορια γιατί θα πηγαίνουν μόνο άριστοι σε αυτό το πεδίο.
Η ΕΒΕ να υπαρχει με κάποια λογική,αλλά για να αποφεύγονται ακρότητες και όχι να δημιουργούνται.
FNC_Sophia
Νεοφερμένο μέλος
Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.

Αυτό ακριβώς.Αφου θέλετε να διατηρηθεί η ΕΒΕ τότε ας διατηρηθεί απλά να ειναι σε πιο λογικά επίπεδα.Πρεπει πιστεύω να υπάρχει μια διαβάθμιση σχολών για τους άριστους μαθητές και για τους πιο μέτριους επίσης.Δεν γίνεται μια σχολή που δεν είναι όσο απαιτητική όσο η Ιατρική ή η Νομική να έχει και την ίδια ΕΒΕ με αυτές.Η ΕΒΕ σε κάποια σημεία είναι θετική αποκλείοντας χαμηλές βαθμολογίες και σε άλλα σημεία είναι εντελώς παράλογη.
Αρχιτεκτονική Πατρών απαιτεί μέσο όρο μαθημάτων τουλαχιστον16!!!! και σχεδιο 12.
Στο δεύτερο πεδιο το επιπεδο των μαθητών ειναι αρκετά ανεβασμένο και η δυσκολία των θεμάτων δεν έχει καμμια σχέση με το παρελθόν.
Οι περισσότερες σχολες έχουν ΕΒΕ 1,2 και πολλές μένουν άδειες.
Εάν συνεχίσουν έτσι οι μέτριοι μαθητές θα σποφευγουν αυτό το πεδίο.Αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβαίνει ο μέσος όρος και την επόμενη χρονιά από 14500 μορια ελάχιστο με ΕΒΕ 1,2 να πάμε στα 15000 μορια κοκ.
Σε λίγα χρόνια συνεχίζοντας με αυτή τη λογική θα χρειάζονται 17000 μορια γιατί θα πηγαίνουν μόνο άριστοι σε αυτό το πεδίο.
Η ΕΒΕ να υπαρχει με κάποια λογική,αλλά για να αποφεύγονται ακρότητες και όχι να δημιουργούνται.
Επίσης δεν βγαίνει λογική στο ότι η ΕΒΕ παίζει ρόλο στο μηχανογραφικό αλλά όχι στις μετεγγραφές. Γενικοτερα το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει ολικής αναβάθμισης
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.301 μηνύματα.

Ημαρτον με την εβε του δρακουλα..αυτοι που την εβαλαν αυτοι θελουν να την καταργησουν γιατι τους κανει ζημια... αφου εχει ξεσκισει ομως τα ελληνοπουλα... αλλα οκ αυτοι ειναι απο ανθέλληνες ως φιλέλληνες.Αυτό ακριβώς.Αφου θέλετε να διατηρηθεί η ΕΒΕ τότε ας διατηρηθεί απλά να ειναι σε πιο λογικά επίπεδα.Πρεπει πιστεύω να υπάρχει μια διαβάθμιση σχολών για τους άριστους μαθητές και για τους πιο μέτριους επίσης.Δεν γίνεται μια σχολή που δεν είναι όσο απαιτητική όσο η Ιατρική ή η Νομική να έχει και την ίδια ΕΒΕ με αυτές.
Επίσης δεν βγαίνει λογική στο ότι η ΕΒΕ παίζει ρόλο στο μηχανογραφικό αλλά όχι στις μετεγγραφές. Γενικοτερα το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει ολικής αναβάθμισης
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.693 μηνύματα.

πλεον αδιαφορος. σε 10 χρονια τα ελληνικα επαρχιωτικα αει θα ειναι νεκρα. Ολοι θα πανε κολλεγια παιρνοντας ακοπα πτυχια. Εχω ξανατοποθετηθει για αυτο σε αλλο θρεντ.Το ζητούμενο ήταν το αν η ΕΒΕ είναι κακός θεσμός ή όχι.
Επ' αυτού θα τοποθετηθείς;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 98 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Sotiris 12
- Dr. Gl. Luminous
- Highlander
- Paragontas7000
- gianikit
- Helen06
- Dina
- FNC_Sophia
- Κλημεντίνη
- many of Filip
- aris65
- Corfu kitty
- MariaApo
- Hased Babis
- Kafkinos
- str07
- AggelikiGr
- Anna1974
- Drscientist
- jellojina
- gaidouri
- E.Z
- sakplat
- ang12_012
- jYanniss
- Pyotr_Krasnov
- Ilias__
- psychoticwaltz
- Efi10
- Velvet
- aneiko
- Huener
- Unboxholics
- mpimpika
- peris68
- Jauahahwiwisjs
- Vera
- Lathy
- BatGuin
- restinbass
- Ryuzaki
- katia.m
- Kate1914
- tzoulio
- andreouk
- voοdoο
- tomftw
- Nick_Athens
- mumofstudents
- charmander
- korlef
- kyriako
- F1L1PAS
- burningfire
- Debugging_Demon
- EFAKIT
- nucomer
- blissele
- Obi-Wan Kenobi
- Kzaro
- st.krf
- Leo komm
- trifasikodiavasma
- Entropy24
- sophieee
- ydroxoos
- vas2017
- XRY
- Reader
- gegeorgiou90
- korydallos
- waakaq
- thewitcher
- Lennie
- Aggel0sss
- Scandal
- Atrlef
- Fwteini69
- ManDef
- Panatha mono
- confused???
- geneticist
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.