ΓΕΛ 90% 2025: βλέπουμε "βάση" ή "κόφτη ΕΒΕ";

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.
Όλοι (μάλλον) ξέρουμε πια για τον αλγόριθμο της ΕΒΕ και ότι αυτός οφείλεται για τις κενές θέσεις (σχεδόν 14k το 2025) στα ΑΕΙ.
Στα Τμήματα με κενές θέσεις, λοιπόν, δεν παρουσιάζεται η (πραγματική) βάση τους, αλλά ο "κόφτης της ΕΒΕ"... Πόσα και ποια είναι;

1ο Πεδίο
1ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (132/142)13.550
2ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (88/157)12.425
3ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (121/184)12.240
4ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (174/197)11.838
5ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (66/120)11.365
6ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (279/297)11.304
7ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (24/86)11.250
8ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (162/183)11.127
9ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (142/238)9.451
10ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (101/210)9.433
11ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (121/164)9.360
12ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (151/227)9.180
13ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (80/198)9.134
14ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (69/189)9.130
15ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (21/129)9.130
16ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΕΑ-ΑΘΗΝΑ (3/39)9.130
17ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ-ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (9/50)9.125
18ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΝΑΥΠΛΙΟ (42/120)9.075
19ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (22/158)9.075
20ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (65/147)9.050
21ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (42/140)9.050
22ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (56/83)9.040
23ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ & ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (19/142)8.940
24ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (108/143)8.900
25ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (58/187)8.860
26ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (49/107)8.760
27ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (138/215)8.560
28ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΙΠ-ΚΕΡΚΥΡΑ (12/109)8.560
29ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΕΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (0/40)0
30ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ ΠΑΜΑΚ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (54/83) ειδικό μάθημα15.600
31ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ & ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΙΠ-ΚΕΡΚΥΡΑ (71/98) ειδικό μάθημα14.300
32ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (8/59) ειδικό μάθημα12.245
33ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (3/69) ειδικό μάθημα12.080
34ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (28/127) ειδικό μάθημα11.850
35ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (13/80) ειδικό μάθημα11.715
36ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (39/114) ειδικό μάθημα11.680
37ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΙ-ΑΡΤΑ (113/151) ειδικό μάθημα11.660
38ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (29/82) ειδικό μάθημα11.545
39ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (46/109) ειδικό μάθημα11.030
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

2ο Πεδίο
1ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (21/121)14.750
2ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΜΠ-ΑΘΗΝΑ (54/72)14.715
3ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (131/206)14.714
4ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (132/200)14.648
5ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (96/144)14.605
6ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (135/158)14.545
7ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (77/104)14.520
8ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗ (60/151)14.520
9ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (45/144)14.518
10ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (68/167)14.513
11ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (79/182)14.500
12ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (59/196)14.500
13ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΠΘ-ΞΑΝΘΗ (189/249)14.310
14ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (70/119)14.200
15ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (63/211)13.355
16ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (26/120)13.073
17ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (48/77)12.655
18ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (70/136)12.290
19ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (13/39)12.265
20ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) - ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (14/37)11.898
21ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑ-ΣΑΜΟΣ (5/149)11.275
22ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (60/105)11.095
23ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) - ΜΑΧΙΜΟΙ (38/77)11.069
24ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (85/198)10.920
25ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) - ΟΠΛΑ (114/245)10.865
26ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (7/36)10.815
27ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑ-ΣΥΡΟΣ (73/121)10.330
28ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (20/57)10.315
29ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (19/35)10.315
30ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (24/35)10.255
31ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (15/89)9.925
32ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΔΜ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ (14/98)9.850
33ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (76/86)9.825
34ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (13/93)9.825
35ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (47/49)9.675
36ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΚ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (28/50)9.515
37ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΠΘ-ΚΑΒΑΛΑ (13/92)9.504
38ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (46/72)9.440
39ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (115/245)9.385
40ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (94/220)9.365
41ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (22/57)9.365
42ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (39/71)9.280
43ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ) - ΟΠΛΑ (38/200)9.170
44ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΕΛΜΕΠΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ (60/82)8.400
45ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (62/143)7.740
46ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (52/104) ειδικό μάθημα18.690
47ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΚ-ΧΑΝΙΑ (73/112) ειδικό μάθημα15.470
48ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (44/96) ειδικό μάθημα14.405
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

3ο Πεδίο
1ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (12/184)14.720
2ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (77/104)14.520
3ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΣΑΝ) ΑΘΗΝΑΣ (40/56)14.500
4ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑ-ΑΘΗΝΑ (65/134)14.400
5ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑΣ (104/142)14.381
6ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΑΠΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (64/193)14.380
7ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (22/115)14.380
8ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (94/101)14.370
9ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (116/192)14.240
10ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (14/97)13.241
11ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗ (65/103)13.200
12ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΔΑ-ΑΘΗΝΑ (80/191)13.200
13ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΙ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ (98/118)12.695
14ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΘ-ΤΡΙΚΑΛΑ (82/98)12.130
15ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ (34/152)12.065
16ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (60/67)11.950
17ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (161/174)11.400
18ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΓΠΑ-ΑΘΗΝΑ (55/76)11.315
19ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΔΙΠΑΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (95/167)11.040
20ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΘ-ΒΟΛΟΣ (59/131)11.010
21ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (98/150)10.570
22ΑΕΙΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΠΠ-ΑΓΡΙΝΙΟ (1/107)9.885
23ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (96/160)9.755
24ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΠΑ-ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ (4/108)9.700
25ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (28/130)9.600
26ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ & ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΘ-ΒΟΛΟΣ (32/104)9.600
27ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑ-ΛΗΜΝΟΣ (20/128)9.600
28ΔΗΜΟΣΙΑΣ & ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΘ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ (85/91)9.600
29ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΠΑΕ-ΔΡΑΜΑ (4/141)9.530
30ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΑΠΕΛ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ (59/110)9.496
31ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΙΠ-ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ (59/129)9.461
32ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΙ-ΑΡΤΑ (32/130)9.455
33ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΠ-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ (17/132)9.445
34ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ & ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΠΘ-ΔΡΑΜΑ (21/180)9.430
35ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΠΔΜ-ΦΛΩΡΙΝΑ (55/175)9.300
36ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ (56/113)9.300
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

4ο Πεδίο
1ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΕΝΩΝ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΕΚΠΑ-ΨΑΧΝΑ (30/133)12.600
2ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΠ-ΠΑΤΡΑ (222/272)12.426
3ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (137/210)11.550
4ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΘ-ΛΑΜΙΑ (237/245)10.500
5ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΘ-ΛΑΡΙΣΑ (207/231)10.445
6ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΚ-ΡΕΘΥΜΝΟ (102/225)10.415
7ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ (169/212)10.340
8ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΛΜΕΠΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (114/165)10.088
9ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΠΕΛ-ΤΡΙΠΟΛΗ (102/182)10.030
10ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΓΠΑ-ΘΗΒΑ (69/104)9.095
11ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΑΠΕΛ-ΣΠΑΡΤΗ (56/96)8.940
12ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (ΣΜΥΝ) (111/168)8.940
13ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΜΕΠΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ (105/166)8.780
14ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑ-ΧΙΟΣ (186/210)8.630
15ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (149/278)8.400
16ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ (424/517)8.400
17ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (183/544)8.400
18ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΑΕ-ΚΑΒΑΛΑ (164/218)8.300
19ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΙ-ΠΡΕΒΕΖΑ (62/176)7.890
20ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΔΜ-ΓΡΕΒΕΝΑ (46/282)7.840
21ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΚΟΖΑΝΗ (71/264)7.310
22ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΔΜ-ΓΡΕΒΕΝΑ (160/271)7.280
23ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΠΑ-ΑΜΦΙΣΣΑ (28/84)7.040
24ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΑΔΑ-ΑΤΤΙΚΗΣ (25/307) ειδικό μάθημα15.850
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο 1ο Πεδίο τα περισσότερα, στο 4ο Πεδίο τα λιγότερα... σε άλλο λίγες θέσεις, σε άλλο πολλές ή σχεδόν όλες οι θέσεις... χαρακτηριστικά παραδείγματα: Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής ΓΠΑ (μόλις 12 επιτυχόντες στην Αθήνα κιόλας), Χημικών Μηχανικών & Μηχανικών Περιβάλλοντος Πολυτ. Κρήτης στα Χανιά (μόλις 21 επιτυχόντες), Μαθηματικών Παν. Αιγαίου στο Καρλόβασι (μόλις 5 επιτυχόντες) και... Αειφορικής Γεωργίας Παν. Πατρών στο Αγρίνιο με 1 επιτυχόντα! (κ.λπ. κ.λπ. περιπτώσεις)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pyotr_Krasnov

Δραστήριο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Νηπιαγωγός. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

FNC_Sophia

Νεοφερμένο μέλος

Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
Η ΕΒΕ ουσιαστικα προωθει τα ιδιωτικα πανεπιστημια και στερει σε καποιον ενα ονειρο που εχει παλεψει 2 χρονια να πετυχει, μονο και μονο για καποια συμφεροντα που μαγειρευει η κυβερνηση του Κουλη.
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Πια είναι η "πραγματική" βάση μιας σχολής; Καθηγητής του Μαθηματικού του ΑΠΘ υποστηρίζει ότι τα πανεπιστήμια πιέζονται να δεχθούν περισσότερους φοιτητές από αυτούς που μπορούν να υποστηρίξουν. Ως απάντηση επιλέγουν την χρήση της ΕΒΕ για να ρυθμίσουν τον αριθμό των φοιτητών.

 

Ilias__

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Η ΕΒΕ θεσπίστηκε για να αποκλίσει αυτούς που γράφουν 2 και 3, όμως αποκλείει και άλλους (αυτούς που στοχεύουν στις σχολές που έχουν φαινομενική βάση και όχι την πραγματική που αναφέρονται πιο πάνω και τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ). Συνεπώς παρατηρείται πολύ έντονα μείωση του αριθμού φοιτητών στα ΑΕΙ. Αυτό στο μέλλον πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε ενδεχόμενο κλείσιμο ή συγχωνεύσεις τμημάτων. Και δεν είναι μόνο αυτά τα προβλήματα. Η ΕΒΕ μόνο αρνητικά έχει και πρέπει να καταργηθεί επειγόντως.
 

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.
Υποψήφιοι που δεν έκαναν μηχανογραφικο: ΓΕΛ 20.486 (!) και ΕΠΑΛ 5.753
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ που έκαναν μηχανογραφικο, αλλά δεν εισήχθησαν πουθενά: ΓΕΛ 1.434 και ΕΠΑΛ 3.271

Σύνολον, ~31k εκτός! (διαδίκτυο)
 

Sotiris 12

Νεοφερμένο μέλος

Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου κάποια ΕΒΕ πρέπει να υπάρχει για να αποκλείονται μαθητές να μπαίνουν σε πανεπιστήμια με 2 και 3 .
Η ΕΒΕ όμως να έχει συντελεστή 0,8 για όλες τις σχολές
Επίσης πρέπει να μειωθούν θέσεις σε κάποιες σχολες .
1350 μαθηματικοί και 1100 φυσικοι ανα χρονιά είναι υπερβολικό νούμερο!!!
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
ειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ
Συμφωνώ ότι η ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα είναι άδικη


Η ΕΒΕ όμως να έχει συντελεστή 0,8 για όλες τις σχολές
Και εδώ συμφωνώ

Επίσης πρέπει να μειωθούν θέσεις σε κάποιες σχολες .

Για τις υποδομές συνήθως λέμε ότι δεν είναι επαρκής για τους φοιτητές αλλά δεν είναι παράλογο να πούμε ότι οι φοιτητές είναι παραπάνω από αυτούς που υποστηρίζουν οι υποδομές. Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Το πρόβλημα λύνεται με δύο τρόπους το θέμα είναι ποιος θα επιλεγεί και για ποιον λόγο
 

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.
Αν "πρέπει να μειωθούν οι θέσεις σε κάποιες σχολές" και αυτό γίνει "ορθολογικά" πανελλαδικά, δεν θα χρειάζεται καμία ΕΒΕ (αφού το 2-3 και 5-6 θα μένει εκτός εξαρχής).

Ναι ακούγεται ωραίο ότι δεν είναι και οι υποδομές επαρκείς για τους φοιτητές. Αλλά το λένε οι ήδη φοιτητές... και αυτοί που έρχονται θα πουν "τα λέτε εσείς που μπήκατε ήδη... ας μπούμε και εμείς και από του χρόνου κάνετε τις περικοπές που θέλετε"!

Ήτοι, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, οι βωλοι σκορπίσουν ήδη από το βάζο στην κατηφόρα και δεν μαζεύονται...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.358 μηνύματα.
Αυτο ειναι λυπητερο, γιατι πιστευω πως ολοι θα πρεπει να παμε σε ενα πανεπιστημιο. Βεβαια τα πανεπιστημια δεν ειναι και για ολους... Αλλα το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ, δεν ειναι υποχρεωτικο. Οποτε πολλοι που πανε, πανε με σκοπο να περασουν καπου... Εστω και σε χαμηλη σχολη... η ΕΒΕ ειναι εγκλημα.
Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;

Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.

Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.

Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.

Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.

Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.

Και επίσης, αγαπητέ @voοdoο , η ΕΒΕ ξεμπροστιάζει -πέρα από τα λιμά, όπως ανέφερα πιο πάνω- και τα άχρηστα πανεπιστήμια της επαρχίας που υπάρχουν μόνο για να συντηρούν ξεπεσμένους και παρωχημένους ουγκανικούς πληθυσμούς της ενδοχώρας. Όπως και με τα στρατόπεδα (που και αυτά ξυλώνονται). Δείχνει και με το παραπάνω κάτι που εγώ έλεγα εδώ και χρόνια (όσοι με διαβάζουν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ): ότι ανέκαθεν τα επαρχιακά πανεπιστήμια ήταν η φωλιά των μη-επιτυχόντων στα κεντρικά πανεπιστήμια και τώρα που αυτοί δε μπορούν να μπουν πουθενά, το ενδιαφέρον μειώθηκε εκθετικά. Οπότε ούτε τα ΑΕΙ λυπόμαστε (αφού ουσιαστικά κάνουν στη καλύτερη μέτρια έρευνα και μηδέν διδακτικό έργο -> σπατάλη προϋπολογισμού) ούτε αυτούς που μείνανε έξω (διάβασε καλύτερα και πέρνα του χρόνου).

Ας μας πει κιόλας ο αγαπητός πρών συνάδελφος μαθηματικός που βγάζει και καλά ανακοίνωση για το πόσο κακή είναι η ΕΒΕ αν έσκουζε επίσης τότε που στα μαθηματικά τμήματα έμπαινες με 5.500 μόρια και έβγαινες (αν έβγαινες καθότι μπήκες χωρίς να ξέρεις βασική άλγεβρα) στα 8 χρόνια με 5,01 μέσο όρο. Εκεί δεν έφταιγαν οι πανελλήνιες που έστελναν σε κάθε σκατότρυπα 130+ υποψήφιους φοιτητές; Ας μας πει κιόλας γιατί οι καθηγητές σε αυτά τα τμήματα είναι η επιτομή του κόμπλεξ και ας μας πει κιόλας τι παράγουν ερευνητικά εδώ και 50 χρόνια τα επαρχιακά τμήματα μαθηματικών-φυσικής. Ας τα απαντήσει αυτά, και αφού βάλει την ουρά στα σκέλια του όπως κάνουν πάντα οι συνάδελφοί του, ας μιλήσουμε και για τη πουτάνα την ΕΒΕ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η ΕΒΕ ουσιαστικα προωθει τα ιδιωτικα πανεπιστημια και στερει σε καποιον ενα ονειρο που εχει παλεψει 2 χρονια να πετυχει, μονο και μονο για καποια συμφεροντα που μαγειρευει η κυβερνηση του Κουλη.
Ναι έτσι είναι όπως τα λες.

Φταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.

Έτσι ακριβώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η ΕΒΕ θεσπίστηκε για να αποκλίσει αυτούς που γράφουν 2 και 3, όμως αποκλείει και άλλους (αυτούς που στοχεύουν στις σχολές που έχουν φαινομενική βάση και όχι την πραγματική που αναφέρονται πιο πάνω και τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα τα όποια έχουν και αυτά δική τους ΕΒΕ). Συνεπώς παρατηρείται πολύ έντονα μείωση του αριθμού φοιτητών στα ΑΕΙ. Αυτό στο μέλλον πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε ενδεχόμενο κλείσιμο ή συγχωνεύσεις τμημάτων. Και δεν είναι μόνο αυτά τα προβλήματα. Η ΕΒΕ μόνο αρνητικά έχει και πρέπει να καταργηθεί επειγόντως.
Φίλε Ηλία μου, βλέπω ότι φοίτησες κοντά σε εμένα (Μαθηματικό Ιωαννίνων εγώ, Φυσικό εσύ).

Καλό κουράγιο στον αγώνα σου, εύχομαι να σου αρέσει κλπ.

Αλλά και καλό κλείσιμο σε αυτά τα τμήματα.
 

Pyotr_Krasnov

Δραστήριο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Νηπιαγωγός. Έχει γράψει 434 μηνύματα.
Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;

Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.

Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.

Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.

Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.

Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.
Αρχικά δεν εχω μπει σε καμια πολιτικη οργανωση και ουτε σκοπευω, καθως δεν υπαρχει νοημα.

Κοιτα αυτο με τους αξιωματικους εχεις ενα δικιο, φαντασου τωρα με 8000 μορια να λεγε σε εναν αλλον που ειχε γραψει 16.000 (και τον καλλεσαν να ρθει στον στρατο για να πολεμησει) να του λεει τι να κανει. (καλα οχι οτι θα γινει ποτε πολεμος).

Δεν ξερω τι διδασκουν στο ΕΠΑΛ, αλλα αυτο που θελω να πω ειναι πως, καποιος μπορει να δινε ετσι για την πλακα του Πανελληνιες, για να δει ποσο μπορει να γραψει και μετα να αποφασισει τι θελει να περασει (εχουμε 2-3 εβδομες χρονο αντικειμενικα για να αποφασισουμε). Και αν π.χ. εχει γραψει 8,000 μορια και υπαρχουν κενες θεσεις μιας σχολης του τυπου 8000 μοριων, και του παιδιου του αρεσει, τοτε ειναι αδικο να μην μπει. Θα μου πεις, ας κοιταζε τις σχολες νωριτερα, ναι αλλα, αλλο αν το βλεπεις μετα, εφοσον εχεις δωσει πανελληνιες και αλλο να τις βλεπεις πριν γραψεις.

Απο την μια φταιει και το στερεοτυπο που υπαρχει σχετικα με το πανεπιστημιο, αλλα αν θελει να σπουδασει ας παει. Σκεψου εδω, μποιρε ο αλλος που να χει χρηματα και να χει γραψει 10.000 μορια στην Ιατρικη, να παει σε ιδιωτικη σχολη για να γινει ιατρος... ε αυτο ειναι αδικο, δεν ειναι ; Να μην γινει ο αλλος που εχασε την σχολη για 50-100 μορια και να γινει ο αλλος που την εχασε για 8000 μορια.
 

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.433 μηνύματα.
1993: 137.457 υποψήφιοι, 300κάτι τα Τμήματα, 42.124 θέσεις/επιτυχόντες
2025 (με υπογεννητικότητα): τα γνωστά σας (<90k υποψήφιοι, 460+ τα Τμήματα, ~69k θέσεις... κάποτε >80k!).

Στο 2ο σενάριο μην ψάχνετε (παντού) αριστεία και κουλτούρα άμιλλας στη μαζικοποίηση γβθμιας.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.952 μηνύματα.
Φταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.
οχι αλλα φταιει το ιδιωτικο αει που με 10κ μορια θα γινεσαι γιατρος :laugh:

Αυτοανερεισαι συνεχως
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

εδω φτασαμε 2025 για να φτασει η νομικη επιτελους κατω απο 18κ μορια.Μια σχολη μικρογραφια της 3λληνικης πραγαμτικοτητας. Ολα για τη λεζα και το θεανηναι, με μισθους πεινας και συνθηκες εργασιας τραγικες αμα δεν εχεις πλατες πισω(δικηγορικα γραφεια) .

Ο ελληνας ζει και αναπνεει για τα πτυχια και το κυρος( :whatever: ) .
 
Τελευταία επεξεργασία:

FNC_Sophia

Νεοφερμένο μέλος

Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Τι λες ρε τύπε, αυτά σας μαθαίνουν στη ΚΝΕ; Έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα; Με το να πηγαίνουν όσοι έχουν δύο πόδια και δύο χέρια σε υψηλού επιπέδου σχολή;

Ξεφύγετε λίγο από τη βρωμοβαλκανίλα σας, τη τρέλα μου.

Αν θες να γίνεις φιλόλογος και δεν έχεις δουλέψει αρκετά για να γράψεις 9.000 γαμωμόρια σε εισαγωγικά μαθήματα της -και καλά- αγαπημένης επιστήμης σου, δε κάνεις. Τι να κάνουμε δηλαδή, η ζωή κάποιες φορές κλείνει πόρτες. Δεν υπάρχει δικαιολογία για το ξεμπρόστιασμα της ΕΒΕ στους μαθητές του ακαδημαϊκού πάτου.

Όπως και κάτι μανάδες που βλέπω σε κάτι άλλα σάιτ που κλαίνε επειδή δήθεν το καμάρι τους ήθελε να γίνει αξιωματικός του στρατού και δεν έγραψε 10.000 μόρια να πάει Ευελπίδων... Ναι μαντάμ λογικά θέλω ο γιός σου να αναλάβει να στέλνει άλλους άντρες στο θάνατό τους χωρίς ξέρει τη παράγωγο του e^x... σίγουρα ναι.

Πάρτε το χαμπάρι: η ΕΒΕ ξεμπρόστιασε τους πουθενάδες που δε δουλεύουν. Για αυτό και μόνον αυτοί αντιδρούν. Ο μέσος και ο άριστος μαθητής χέστηκε για την ΕΒΕ γιατί ξέρει ότι μπορεί να γράψει παραπάνω από 9000 μόρια για να διεκδικήσει μια θέση στην αγαπημένη του σχολή. Να ήταν το ζήτημα το ότι έγραψα 17.995 και έχασα την Ιατρική για 25 μόρια να πω ναι, όλα τα δίκια με εσένα.

Αλλά πρέπει να είσαι πολύ στόκος για να υπερασπίζεσαι αυτούς που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοπειθαρχία να γράψουν τη γαμημένη βάση σε τέσσερα μαθήματα. Για αυτό η Ελλάδα κατήντησε εδώ που κατήντησε, γιατί ο κυρ Μπάμπης που μέχρι χθες κοιμόταν με σκισμένα τσαρούχια ξύπνησε με το ΠΑΣΟΚ και ξαφνικά βλέπει τον εαυτό του ως τον Harvey Specter της Βροντούς.

Και επίσης, αγαπητέ @voοdoο , η ΕΒΕ ξεμπροστιάζει -πέρα από τα λιμά, όπως ανέφερα πιο πάνω- και τα άχρηστα πανεπιστήμια της επαρχίας που υπάρχουν μόνο για να συντηρούν ξεπεσμένους και παρωχημένους ουγκανικούς πληθυσμούς της ενδοχώρας. Όπως και με τα στρατόπεδα (που και αυτά ξυλώνονται). Δείχνει και με το παραπάνω κάτι που εγώ έλεγα εδώ και χρόνια (όσοι με διαβάζουν ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ): ότι ανέκαθεν τα επαρχιακά πανεπιστήμια ήταν η φωλιά των μη-επιτυχόντων στα κεντρικά πανεπιστήμια και τώρα που αυτοί δε μπορούν να μπουν πουθενά, το ενδιαφέρον μειώθηκε εκθετικά. Οπότε ούτε τα ΑΕΙ λυπόμαστε (αφού ουσιαστικά κάνουν στη καλύτερη μέτρια έρευνα και μηδέν διδακτικό έργο -> σπατάλη προϋπολογισμού) ούτε αυτούς που μείνανε έξω (διάβασε καλύτερα και πέρνα του χρόνου).

Ας μας πει κιόλας ο αγαπητός πρών συνάδελφος μαθηματικός που βγάζει και καλά ανακοίνωση για το πόσο κακή είναι η ΕΒΕ αν έσκουζε επίσης τότε που στα μαθηματικά τμήματα έμπαινες με 5.500 μόρια και έβγαινες (αν έβγαινες καθότι μπήκες χωρίς να ξέρεις βασική άλγεβρα) στα 8 χρόνια με 5,01 μέσο όρο. Εκεί δεν έφταιγαν οι πανελλήνιες που έστελναν σε κάθε σκατότρυπα 130+ υποψήφιους φοιτητές; Ας μας πει κιόλας γιατί οι καθηγητές σε αυτά τα τμήματα είναι η επιτομή του κόμπλεξ και ας μας πει κιόλας τι παράγουν ερευνητικά εδώ και 50 χρόνια τα επαρχιακά τμήματα μαθηματικών-φυσικής. Ας τα απαντήσει αυτά, και αφού βάλει την ουρά στα σκέλια του όπως κάνουν πάντα οι συνάδελφοί του, ας μιλήσουμε και για τη πουτάνα την ΕΒΕ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ναι έτσι είναι όπως τα λες.

Φταίει το ιδιωτικό ΑΕΙ που δεν μπορείς να γράψεις 10.000 μόρια.

Έτσι ακριβώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Φίλε Ηλία μου, βλέπω ότι φοίτησες κοντά σε εμένα (Μαθηματικό Ιωαννίνων εγώ, Φυσικό εσύ).

Καλό κουράγιο στον αγώνα σου, εύχομαι να σου αρέσει κλπ.

Αλλά και καλό κλείσιμο σε αυτά τα τμήματα.

Καλά σε αυτό που λες για το ότι κάποιος δεν μπορεί να μπει σε ένα τμήμα Μαθηματικό, Φυσικό, αν έχει γράψει 5 μαθηματικά ή Φυσική έχεις ένα δίκιο, αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ.Δεν νομίζεις όμως ότι είναι αδικια για κάποιον που χάνει για λίγο την ΕΒΕ είτε σε 4 μαθήματα είτε σε ειδικά να μην μπορεί να εισαχθεί ενώ έχει πολλά μόρια παραπάνω για το τμήμα?Δηλαδή τόσος κόπος να πάει χαμένος?Δηλαδή όσοι μπήκαν σε τμήματα πριν μεγαλώσουν την ΕΒΕ τον επόμενο χρόνο, θεωρούνται "άχρηστοι"?

Το χειρότερο της υπόθεσης είναι ότι πλέον με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μπορεί να εισαχθεί ένας που στις Πανελλήνιες δεν έγραψε καθόλου καλά, και αργότερα να έχει τις ίδιες επαγγελματικές προοπτικές με αυτόν που βγήκε από ΑΕΙ
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.952 μηνύματα.
αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ.
καλα μη το λες. Ο επιμενων νικα που λεει και ο ελληνικος λαος. Και στα 8 ετη γινεται να τη βγαλεις τη σχολη. Κανα 5ρι τσιμπας , αμα σ κοβει και λιγο και δινεις 3 εξεταστικες οταν εισαι επι επτυχιο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.358 μηνύματα.
οχι αλλα φταιει το ιδιωτικο αει που με 10κ μορια θα γινεσαι γιατρος :laugh:

Αυτοανερεισαι συνεχως
Η χαρά του whataboutism.

Το ζητούμενο ήταν το αν η ΕΒΕ είναι κακός θεσμός ή όχι.

Επ' αυτού θα τοποθετηθείς;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αλλά δεν νομίζω και όσοι να μπήκαν σε αυτά τα τμήματα πριν το 2021 που δεν υπήρχε ΕΒΕ να μπόρεσαν να τα τελειώσουν ποτέ
Πώς φαίνεται ότι δε με ξέρεις και δεν έχεις διαβάσει τα ποστ μου πριν 2-3 χρόνια.

Ετήσια Έκθεση της ΕΘΑΑΕ για τη ποιότητα της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα για το έτος 2021 (δηλ. πιάνει τους φοιτητές που ενδιαφέρουν εσένα, αυτούς που μπήκαν σε σχολές με 4 και 5κ μόρια)

Τη διαβάζεις με την άνεσή σου εδώ, εγώ θα εστιάσω μόνο στην αντίκρουση των όσων λες:

Σελ 146:
Ο εθνικός μέσος όρος [λήψης πτυχίου], σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσαν τα ΑΕΙ στο ΟΠΕΣΠ της ΕΘΑΑΕ, ήταν
16%. Θεωρείται αρκετά χαμηλός και σε συνδυασμό με τις τιμές του Δείκτη Α1.3, καταδεικνύει την
δυσκολία που έχουν οι έλληνες φοιτητές να πάρουν το πτυχίο τους εντός της τυπικής διάρκειας των
σπουδών τους. Δεκατέσσερα ιδρύματα από τα 23 έχουν ποσοστό αποφοίτων στην κανονική διάρκεια
σπουδών πάνω από τον μέσο όρο, με τις καλύτερες επιδόσεις να σημειώνονται από το Πανεπιστήμιο
Μακεδονίας (29%), το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (26%), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και
το Πανεπιστήμιο Κρήτης (25%). Οι χαμηλότερες επιδόσεις σημειώνονται από την ΑΣΠΑΙΤΕ (0%) [δηλαδή κανένας από την ΑΣΠΑΙΤΕ δε τελειώνει στην ώρα του!!!!!!], το
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (3%), το Πολυτεχνείο Κρήτης (4%), το Ελληνικό Μεσογειακό
Πανεπιστήμιο (5%), το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (6%)

Σελ 147:

Ο εθνικός μέσος όρος [χρόνου λήψης πτυχίου σε σχέση με τη διάρκεια σπουδών] βρίσκεται στο 0,45 που σημαίνει ότι οι φοιτητές μας χρειάζονται στο μέσο όρο
σχεδόν 6 χρόνια για να ολοκληρώσουν ένα 4-ετές πρόγραμμα σπουδών.
Οι καλύτερες επιδόσεις
σημειώνονται από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (0,24), το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (0,29) και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (0,3). Επιδόσεις κάτω
από τον αριθμητικό μέσο του συνόλου των ΑΕΙ (0,45) σημειώνονται στο ΕΛΜΕΠΑ (0,9), το Διεθνές
Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (0,71), το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (0,61), το Πανεπιστήμιο Δυτικής
Αττικής (0,58), το Πολυτεχνείο Κρήτης (0,52), την ΑΣΠΑΙΤΕ (0,51), το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, το
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Πάντειο Πανεπιστήμιο (0,47).

Μη ξεχνάς ότι μιλάμε για μ.ο., δηλαδή υπάρχουν και άλλοι που δε τελείωσαν ποτέ τη σχολή τους!

Αν δε σε πείθουν τα επίσημα στατιστικά των πανεπιστημίων που καταθέτουν υποχρεωτικά για να λάβουν τακτική χρηματοδότηση από το κράτος (γιατί σιγά μην τα ανέφεραν αυτά αλλιώς) το πρόβλημα το έχεις εσύ φίλε/η.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Sotiris 12

Νεοφερμένο μέλος

Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Η ΕΒΕ σε κάποια σημεία είναι θετική αποκλείοντας χαμηλές βαθμολογίες και σε άλλα σημεία είναι εντελώς παράλογη.
Αρχιτεκτονική Πατρών απαιτεί μέσο όρο μαθημάτων τουλαχιστον16!!!! και σχεδιο 12.
Στο δεύτερο πεδιο το επιπεδο των μαθητών ειναι αρκετά ανεβασμένο και η δυσκολία των θεμάτων δεν έχει καμμια σχέση με το παρελθόν.
Οι περισσότερες σχολες έχουν ΕΒΕ 1,2 και πολλές μένουν άδειες.
Εάν συνεχίσουν έτσι οι μέτριοι μαθητές θα σποφευγουν αυτό το πεδίο.Αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβαίνει ο μέσος όρος και την επόμενη χρονιά από 14500 μορια ελάχιστο με ΕΒΕ 1,2 να πάμε στα 15000 μορια κοκ.
Σε λίγα χρόνια συνεχίζοντας με αυτή τη λογική θα χρειάζονται 17000 μορια γιατί θα πηγαίνουν μόνο άριστοι σε αυτό το πεδίο.
Η ΕΒΕ να υπαρχει με κάποια λογική,αλλά για να αποφεύγονται ακρότητες και όχι να δημιουργούνται.
 

FNC_Sophia

Νεοφερμένο μέλος

Η FNC_Sophia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Η ΕΒΕ σε κάποια σημεία είναι θετική αποκλείοντας χαμηλές βαθμολογίες και σε άλλα σημεία είναι εντελώς παράλογη.
Αρχιτεκτονική Πατρών απαιτεί μέσο όρο μαθημάτων τουλαχιστον16!!!! και σχεδιο 12.
Στο δεύτερο πεδιο το επιπεδο των μαθητών ειναι αρκετά ανεβασμένο και η δυσκολία των θεμάτων δεν έχει καμμια σχέση με το παρελθόν.
Οι περισσότερες σχολες έχουν ΕΒΕ 1,2 και πολλές μένουν άδειες.
Εάν συνεχίσουν έτσι οι μέτριοι μαθητές θα σποφευγουν αυτό το πεδίο.Αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβαίνει ο μέσος όρος και την επόμενη χρονιά από 14500 μορια ελάχιστο με ΕΒΕ 1,2 να πάμε στα 15000 μορια κοκ.
Σε λίγα χρόνια συνεχίζοντας με αυτή τη λογική θα χρειάζονται 17000 μορια γιατί θα πηγαίνουν μόνο άριστοι σε αυτό το πεδίο.
Η ΕΒΕ να υπαρχει με κάποια λογική,αλλά για να αποφεύγονται ακρότητες και όχι να δημιουργούνται.
Αυτό ακριβώς.Αφου θέλετε να διατηρηθεί η ΕΒΕ τότε ας διατηρηθεί απλά να ειναι σε πιο λογικά επίπεδα.Πρεπει πιστεύω να υπάρχει μια διαβάθμιση σχολών για τους άριστους μαθητές και για τους πιο μέτριους επίσης.Δεν γίνεται μια σχολή που δεν είναι όσο απαιτητική όσο η Ιατρική ή η Νομική να έχει και την ίδια ΕΒΕ με αυτές.

Επίσης δεν βγαίνει λογική στο ότι η ΕΒΕ παίζει ρόλο στο μηχανογραφικό αλλά όχι στις μετεγγραφές. Γενικοτερα το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει ολικής αναβάθμισης
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.313 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς.Αφου θέλετε να διατηρηθεί η ΕΒΕ τότε ας διατηρηθεί απλά να ειναι σε πιο λογικά επίπεδα.Πρεπει πιστεύω να υπάρχει μια διαβάθμιση σχολών για τους άριστους μαθητές και για τους πιο μέτριους επίσης.Δεν γίνεται μια σχολή που δεν είναι όσο απαιτητική όσο η Ιατρική ή η Νομική να έχει και την ίδια ΕΒΕ με αυτές.

Επίσης δεν βγαίνει λογική στο ότι η ΕΒΕ παίζει ρόλο στο μηχανογραφικό αλλά όχι στις μετεγγραφές. Γενικοτερα το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει ολικής αναβάθμισης
Ημαρτον με την εβε του δρακουλα..αυτοι που την εβαλαν αυτοι θελουν να την καταργησουν γιατι τους κανει ζημια... αφου εχει ξεσκισει ομως τα ελληνοπουλα... αλλα οκ αυτοι ειναι απο ανθέλληνες ως φιλέλληνες.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5.952 μηνύματα.
Το ζητούμενο ήταν το αν η ΕΒΕ είναι κακός θεσμός ή όχι.

Επ' αυτού θα τοποθετηθείς;
πλεον αδιαφορος. σε 10 χρονια τα ελληνικα επαρχιωτικα αει θα ειναι νεκρα. Ολοι θα πανε κολλεγια παιρνοντας ακοπα πτυχια. Εχω ξανατοποθετηθει για αυτο σε αλλο θρεντ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top