[Β' τεύχος] Βοήθεια/Απορίες στα Λατινικά Προσανατολισμού

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
και τα δυο είναι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiger

Νεοφερμένος

Η tiger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Βασικα ειχα και εχω τον ιδιο ο οποιος ειναι ο πιο αντιπαθητικος απο ολους τους καθηγητες στην κατευθυνση! Δεν λεω οτι ειναι κακος σαν καθηγητης αφου να φανταστεις ηταν καποτε στην επιτροπη που εβαζε θεματα στις πανελληνιες! Ο τροπος που διδασκει ειναι απαισιος και ολοι κοιμουνται! και στα ιδιαιτερα επισης δεν τα καταφερνω! Δεν ξερω! Απο το πρωτο μαθημα στα ιδιαιτερα τα μισησα πραγματικα! Τωρα μια σωστη ασκηση δεν μπορω να κανω..... ειδικα κατι που μου βαζει διορθωσε το σωστο ή απο τα νεα ελληνικα να τα μεταφερω στα λατινικα Ενεργητικη σε παθητικη και το αντιστροφο απαρεμφατικες ευθυ πλαγιο λογο..... ΤΑ ΜΙΣΩ!! Και η καθηγητρια μου με αντιμετωπιζει σαν ασχετο στα λατινικα... προσπαθει η καημενη δεν λεω αλλα αφου δεν μου αρεσουν δεν μου κανει κεφι να τα διαβασω... Τα φοβαμαι.... τα βλεπω σαν αγγαρεια και τετοια αναμεικτα συναισθηματα... (Δεν ξερω αν καταλαβες...)

Δυστυχως αν απο την αρχη δεν τα εχεις συμπαθησει καθολου δυσκολα θα αλλαξει αυτο:hmm:...απλα τουλαχιστον προσπαθησε να ξερεις πολυ καλα τις μεταφρασεις,το συντακτικο των κειμενων(παπαγαλια και τα δυο) και την γραμματικη γιατι ,αν τα ξερεις αυτα πολυ καλα, μπορεις να πιασεις ενα βαθμο σιγουρα πανω απο 70...για τις υπολοιπες ασκησεις(μετατροπες,αναγνωριση δευτερευουσας κτλ)προσπαθησε οσο μπορεις να κανεις πολλες ασκησεις για εξασκηση και πιστευω πως εστω κατι θα μπορεσεις να πιασεις και απ'αυτες...ειδικα να εχεις καποιο υψηλο στοχο μην τα παρατας τα λατινικα γιατι συνηθως ειναι σιγουρος βαθμος :)

Τα τριτόκλιτα επίθετα και οι επιθετικές μετοχές σχηματίζουν αφαιρετική πάντοτε σε -i. Η δική μου απορία είναι άλλη, τα τριτόκλιτα επίθετα, στην αιτιατική πληθυντικού κανονικά δεν πρέπει να κάνουν και -es και -is, εξαιτίας της γενικής πληθυντικού -ium ? Π.χ. ingentes και ingentis. Η καθηγήτρια στο σχολείο μας είπε μόνο σε -es, ενώ 2 καθηγητές που ρώτησα στο φροντιστήριο μου είπαν και τα 2. =/

Εμας μας εχουν πει πως ειναι και τα δυο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα με την Έκθεση. Δεν την πήγαινα καθόλου. Αν και έγραφα πολύ καλές εκθέσεις, βαριόμουν να διαβάσω και θυμάμαι χαρακτηριστικά πως μια φορά διάβαζα για την παιδεία κατι σημειώσεις και στα 15 λεπτά κοιμήθηκα πάνω στις σημειώσεις!:P Στη συνέχεια συνειδητοποίησα πως αυτή η κατάσταση δεν μπορόυσε να συνεχιστεί. Μια χρονιά είναι, σκεφτόμουν, θα τελειώσει και μετα..... ξεκούραση! Έτσι στρώθηκα και έγραψα και ενα 17,5. (Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως πήρα αυτόν το βαθμό). Στα λατινικά πάλι, που ηταν το στοιχείο μου, θυμάμαι πως κάτω από 18 δεν είχα γράψει ποτέ! Το θεωρούσα τρομερή αποτυχία! Θεωρούσα πως ήταν το πιο σίγουρο μάθημα. Συγκεκριμένη ύλη χωρίς φόβους για κάτι άγνωστο. Θέλει όμως λίγη προσοχή. Μην σου ξεφύγει κανένα e, i, o και σου χαλάσει την ασκηση. Κατα τη γνώμη μου, άρχισε από τώρα την επανάληψη σε ότι νομίζεις πως υστερείς γιατί μετά θα σου πέσουν πολλά και θα πελαγώσεις. Σιγά σιγά, χωρίς βιασύνες. Να τα εμπεδώσεις, όχι πασάλιμα. Απο ότι καταλαβαίνω θα σου είναι αρκετά δύσκολο γατί δεν σου αρέσουν. Αλλά προσπάθησε. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και ότι χρειαστείς εδώ είμαι!:)

Παρεπιμπτόντως, και εγώ διαβάζω λατινικά για την σχολή τώρα. Τυχαίο; Δε νομίζω!:P

Εγω εκθεση την συμπαθω αρκετα... Αλλα ειμαστε ομοιοπαθεις...!! Σε διαφορετικα μαθηματα βεβαια...!! :P Επειδη ειναι περιοδος διαγωνισματων στο σχολειο μολις τελειώσουν αυτα θα ξεκινησω αμεσως την επαναληψη στα λατινικα.... Απο προσοχη... μιλας στον πιο απροσεκτο ανθρωπο! Οσες φορες και να το κανω παντα τα ιδια λαθη κανω και μετα χτυπαω το κεφαλι μου γιατι τα ξερω.... Σ' Ευχαριστω..... Θα το 'χω υποψην :D

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο:P:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Δυστυχως αν απο την αρχη δεν τα εχεις συμπαθησει καθολου δυσκολα θα αλλαξει αυτο:hmm:...απλα τουλαχιστον προσπαθησε να ξερεις πολυ καλα τις μεταφρασεις,το συντακτικο των κειμενων(παπαγαλια και τα δυο) και την γραμματικη γιατι ,αν τα ξερεις αυτα πολυ καλα, μπορεις να πιασεις ενα βαθμο σιγουρα πανω απο 70...για τις υπολοιπες ασκησεις(μετατροπες,αναγνωριση δευτερευουσας κτλ)προσπαθησε οσο μπορεις να κανεις πολλες ασκησεις για εξασκηση και πιστευω πως εστω κατι θα μπορεσεις να πιασεις και απ'αυτες...ειδικα να εχεις καποιο υψηλο στοχο μην τα παρατας τα λατινικα γιατι συνηθως ειναι σιγουρος βαθμος

Μεταφρασεις τις ξερω παπαγαλια... δεν νομιζω να ξεφυγει κατι εκει... συντακτικο θελω λιγο παραπανω διαβασμα και γραμματικη πολυ... Δεν τα παραταω τα λατινικα πιστεψε με γιατι με εχουν νευριασει πολυ... απλα δεν τα μπορω καθολου!! Ο στοχος ειναι πολυ υψηλος και δεν με περνει να παρατησω κανενα μαθημα... Παιδαγωγικο ειναι αυτο.... και Θεσ/νικη μαλιστα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiger

Νεοφερμένος

Η tiger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Μεταφρασεις τις ξερω παπαγαλια... δεν νομιζω να ξεφυγει κατι εκει... συντακτικο θελω λιγο παραπανω διαβασμα και γραμματικη πολυ... Δεν τα παραταω τα λατινικα πιστεψε με γιατι με εχουν νευριασει πολυ... απλα δεν τα μπορω καθολου!! Ο στοχος ειναι πολυ υψηλος και δεν με περνει να παρατησω κανενα μαθημα... Παιδαγωγικο ειναι αυτο.... και Θεσ/νικη μαλιστα!

Εφοσον εχεις ως στοχο το παιδαγωγικο προσπαθησε οσο μπορεις περισσοτερο και θα δεις οτι θα τα πας πολυ καλυτερα γιατι τα λατινικα δεν ειναι τοσο δυσκολα οσο τα αλλα μαθηματα :) Καλη επιτυχια σου ευχομαι και να πετυχεις τον στοχο σου !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βασωωω

Νεοφερμένος

Η βασωωω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Βλακείες λένε:)
Συμβουλέψου την γραμματική σχολική του βιβλίου Γ λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Έχω μια απορία που με ταλανίζει αρκετές μέρες....... θα ήμουν υπόχρεη αν μπορούσε κάποιος να μου τη λύσει :)

Στο σχολείο, όταν κάναμε τα 3οκλιτα επίθετα στη Β' Λυκείου, συγκεκριμένα το επίθετο celer-celeris-celere στη γενική πληθυντικού στο αρσ & θηλ δώσαμε τον τύπο "celerium", αυτόν δηλαδή που γράφει η σχολική γραμματική. Και συνεχίσαμε έτσι μέχρι φέτος. Στο φροντιστήριο, ωστόσο, η καθηγήτρια μας είπε ότι το σωστό είναι celerum, όχι celerium, και ότι η γραμματική το έχει λάθος [είναι δλδ εξαίρεση]. Κατά πόσο έχει βάση αυτό? Ρώτησα και στο σχολείο αλλά μου είπε ότι κάνει celerium, κανονικά όπως όλα τα 3ης. Με ένα γρήγορο search διαπίστωσα πως σε online πινακες το έχουν ανεβάσει ως "celerum." click

Τελικά ποιος είναι ο σωστός τύπος??? Απλά γράφουμε και τα δύο στην περίπτωση που πέσει? Γιατί υποθέτω στις Πανελλήνιες θα το θέλουν όπως το γράφει η γραμματική..:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ELISAVET

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
γεια... λοιπον ακου εμενα η καθηγητρια στο ιδιαίτερο μου έχει δώσει γενική πληθυντικού σε -ium! και όσες φορές έχουμε γράψει διαγώνισμα και στο σχολείο δεν μου το έχουν θεωρήσει λάθος. όμως ο συγκριτικός ενός επιθέτου στη γενική πληθυντικού λήγει σε -um.
μήπως το μπερδεύει με το συγκριτικό; ας ακούσουμε όμως και καμία άλλη γνώμη,γιατί πρώτη φορά ακουω κατι τέτοιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

connx

Νεοφερμένος

Ο connx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
νομιζω ισχυουν και τα 2!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwannak

Νεοφερμένος

Η Ιωαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
perseus hasta beluam delet πως μπορώ να την μετατρέψω σε παθητική φωνή???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
perseus hasta beluam delet πως μπορώ να την μετατρέψω σε παθητική φωνή???
Η συγκεκριμένη πρόταση γίνεται --> Belua deletur a Perseo hasta. Or something. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
παιδια εχω μια ασκηση που ζηταει να βρω λεξεις της αρχαιας και της νεας ελληνικης που εχουν ετυμολογικη συγγενεια με τις παρακατω λατινικες. Οχι οτι θα πεσει τετοια απλα δεν μου ερχεται καμια! λοιπον: cerva, istinguo,orior.

και μια ακομα απορια: εχω κανει 12 μετατροπες απο πλαγιο σε ευθυ και δεν μου ερχονται πως θα γινουν αυτες οι 3 προτασεις:
1) Tum Pacuvius dixit sonora quidem esse et grandia quae scripsisset,sed videri tamen ea sibi duriora et acerbiora (κειμ. 27)
2) Νarrate Samnitibus Manium Curium malle locupletibus imperare quam ipsum fieri locupletem (Κειμ. 36)
3) Νescio enim quis possit diligere eum, quem metuat,aut eum,a quo se metui putet (Κειμ. 44)

Ευχαριστω εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
και ειναι σωστη η μετατροπη του Opibus urbis nolite confidere σε Cato Romanos admonet ne opibus urbis confideat? αυτο ειναι απο ευθυ σε πλαγιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
σορρυ αλλα δεν παιρνω απαντηση και ειπα να το ξαναφερω στην αρχη...
παιδια εχω μια ασκηση που ζηταει να βρω λεξεις της αρχαιας και της νεας ελληνικης που εχουν ετυμολογικη συγγενεια με τις παρακατω λατινικες. Οχι οτι θα πεσει τετοια απλα δεν μου ερχεται καμια! λοιπον: cerva, istinguo,orior.

και μια ακομα απορια: εχω κανει 12 μετατροπες απο πλαγιο σε ευθυ και δεν μου ερχονται πως θα γινουν αυτες οι 3 προτασεις:
1) Tum Pacuvius dixit sonora quidem esse et grandia quae scripsisset,sed videri tamen ea sibi duriora et acerbiora (κειμ. 27)
2) Νarrate Samnitibus Manium Curium malle locupletibus imperare quam ipsum fieri locupletem (Κειμ. 36)
3) Νescio enim quis possit diligere eum, quem metuat,aut eum,a quo se metui putet (Κειμ. 44)

Ευχαριστω εκ των προτέρων

και ειναι σωστη η μετατροπη του Opibus urbis nolite confidere σε Cato Romanos admonet ne opibus urbis confideat? αυτο ειναι απο ευθυ σε πλαγιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

παναγιωτης_21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο παναγιωτης_21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
1)Sonora quidem sunt et grandia quae scripsisti, sed videtur tamen ea mihi duriora et acerbiora.
2)Manius curius mavult locupletibus imperare quam ipse fieri locuples.
Στο 3 αλλάξε potest, metuit, putat.

H μετατροπή ειναι λάθος, διάβασε καλύτερα την θεώρια!

Την πρώτη μην την κάνεις καν...είναι κοροιδία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

V@silis

Νεοφερμένος

Ο V@silis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Μισώ τα λατινικά! Τα κείμενα είναι τελείως βαρετά και απαίσια και μισώ ειλικρινά το συντακτικο!
Είναι το μοναδικό βιβλίο -μαζί με την εισαγωγή των αρχαίων- που έχω την τάση και θέλω ειλικρινά να το σκίσω/κάψω/πετάξω/ανακυκλώσω:P
Μετά όμως σκέφτομαι ότι δεν θα πέσω τόσο χαμηλά.
Να τελειώσει αυτή η χρονιά και να μην τα ξαναδώ ποτέ στα μάτια μου :)
Και η αιώνια απορία μου, που ποτέ δεν θα τη μάθω : Όταν μια μετοχή είναι επιθετική, η αφαιρετική σχηματίζεται σε -e ή σε -i? Δεν μπορώ με τίποτα να το θυμηθώ.
Οταν η μετοχη σου ειναι επιθετικη, σχηματιζει αφαιρετικη σε -i
Οταν ειναι επιρρηματικη ή κατηγορηματικη(πολυ σπανιο βεβαια,μονο στο 36 συνανταμε κατηγορηματικη, αν δεν κανω λαθος), σχηματιζει αφαιρετικη σε -e

Έχω μια απορία που με ταλανίζει αρκετές μέρες....... θα ήμουν υπόχρεη αν μπορούσε κάποιος να μου τη λύσει :)

Στο σχολείο, όταν κάναμε τα 3οκλιτα επίθετα στη Β' Λυκείου, συγκεκριμένα το επίθετο celer-celeris-celere στη γενική πληθυντικού στο αρσ & θηλ δώσαμε τον τύπο "celerium", αυτόν δηλαδή που γράφει η σχολική γραμματική. Και συνεχίσαμε έτσι μέχρι φέτος. Στο φροντιστήριο, ωστόσο, η καθηγήτρια μας είπε ότι το σωστό είναι celerum, όχι celerium, και ότι η γραμματική το έχει λάθος [είναι δλδ εξαίρεση]. Κατά πόσο έχει βάση αυτό? Ρώτησα και στο σχολείο αλλά μου είπε ότι κάνει celerium, κανονικά όπως όλα τα 3ης. Με ένα γρήγορο search διαπίστωσα πως σε online πινακες το έχουν ανεβάσει ως "celerum." click

Τελικά ποιος είναι ο σωστός τύπος??? Απλά γράφουμε και τα δύο στην περίπτωση που πέσει? Γιατί υποθέτω στις Πανελλήνιες θα το θέλουν όπως το γράφει η γραμματική..:/:
Εμενα παντως μου εχουν πει πως ειναι και τα δυο: δηλαδη,οπως ολα τα τριτοκλιτα επιθετα,ετσι και αυτο κανει -ium, ομως εχει παραλληλα και τυπο σε -um , οποτε εγω τα γραφω και τα δυο...Παντως αν πεσει κατι τετοιο στις πανελληνιες ,ακριβως λογω τησ διχογνωμιας που υπαρχει πιθανον να γινουν δεκτες ολες οι απαντησεις! Οπως και να εχει που το βρηκες?Θελω να πω πως στην υλη της Γ λυκειου δεν υπαρχει,παρα μονο το επιρρημα του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Μπορούν όμως από επίρρημα να ζητήσουν επίθετο, όπως και από επίθετο επίρρημα. Καλά όχι ότι θα το τραβήξουν τόσο στα λατινικά, αλλά λέμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

anastasia_hp

Νεοφερμένος

Η anastasia_hp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ξερει κανεις ποια κειμενα επεσαν λατινικα στον οεφε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemesisDivina

Νεοφερμένος

Η Θωμα'ί'ς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
2 Μαίου θα ανακοινωθούν! Aναστασία να ξέρεις πως επείδη έπεσε κάτι στον ΟΕΦΕ δεν σημαίνει ότι το αποκλείουμε! Φιλική συμβουλή! :) Καλη επιτυχίαααααααααααααααααααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anastasia_hp

Νεοφερμένος

Η anastasia_hp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
:):):):)Εννοειται:):):):)
Σ ευχαριστώ πολύ για την συβουλή:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top