[Β' τεύχος] Βοήθεια/Απορίες στα Λατινικά Προσανατολισμού

tiger

Νεοφερμένος

Η tiger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Παιδια και εγω δινω φετος λατινικα πανελληνιες!! Αλλα ειναι το χειροτερο μου μαθημα.... Δεν μπορω να γραψω ποτε πανω απο 60% τα πηρα απο την αρχη με στραβο ματι και συνεχιζω.... τα βλεπω σαν υποχρεωση που πρεπει να βγει και ποτε δεν εχουν γινει κτημα μου... Τελος παντων... Βοηθηματα δεν εχω.... ειχα δυο τα οποια μου τα πηρε η καθηγητρια μου γιατι μου εδινε απο αυτα σημειωσεις και ειχαν λυσεις... Δεν ηθελε να μπαινω στον πειρασμο... :/: Μπορειται να μου δωσεται καποια βοηθεια? Και αν ξερεται πειτε κανενα βοηθημα που να υπαρχει στο ιντερνετ να το κατεβασω... Εστω και pdf.. κατι

Βασικα δεν γνωριζω αν υπαρχει καποιο βοηθημα για να κατεβασεις αλλα μπορω να σε παραπεμψω σε αυτο το λινκ ,οπου εχει αρκετα αρχεια για την γραμματικη,τις μεταφρασεις και τα λεξιλογικα https://www.praxisgroup.gr/theory.asp?type_id=1&class_id=6&class_name_gr=Γ' Λυκείου

Μηπως περσυ στο σχολειο ειχες καποια καθηγητρια που δεν ηταν καλη και γι'αυτο δεν σου αρεσουν?Εμενα προσωπικα μου αρεσουν πολυ και νομιζω οτι σε αυτο παιζει ρολο και η καθηγητρια που ειχα περσυ και ηταν παρα πολυ καλη...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Βασικα δεν γνωριζω αν υπαρχει καποιο βοηθημα για να κατεβασεις αλλα μπορω να σε παραπεμψω σε αυτο το λινκ ,οπου εχει αρκετα αρχεια για την γραμματικη,τις μεταφρασεις και τα λεξιλογικα https://www.praxisgroup.gr/theory.asp?type_id=1&class_id=6&class_name_gr=%CE%93'%20%CE%9B%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

Μηπως περσυ στο σχολειο ειχες καποια καθηγητρια που δεν ηταν καλη και γι'αυτο δεν σου αρεσουν?Εμενα προσωπικα μου αρεσουν πολυ και νομιζω οτι σε αυτο παιζει ρολο και η καθηγητρια που ειχα περσυ και ηταν παρα πολυ καλη...:)

Βασικα ειχα και εχω τον ιδιο ο οποιος ειναι ο πιο αντιπαθητικος απο ολους τους καθηγητες στην κατευθυνση! Δεν λεω οτι ειναι κακος σαν καθηγητης αφου να φανταστεις ηταν καποτε στην επιτροπη που εβαζε θεματα στις πανελληνιες! Ο τροπος που διδασκει ειναι απαισιος και ολοι κοιμουνται! και στα ιδιαιτερα επισης δεν τα καταφερνω! Δεν ξερω! Απο το πρωτο μαθημα στα ιδιαιτερα τα μισησα πραγματικα! Τωρα μια σωστη ασκηση δεν μπορω να κανω..... ειδικα κατι που μου βαζει διορθωσε το σωστο ή απο τα νεα ελληνικα να τα μεταφερω στα λατινικα Ενεργητικη σε παθητικη και το αντιστροφο απαρεμφατικες ευθυ πλαγιο λογο..... ΤΑ ΜΙΣΩ!! Και η καθηγητρια μου με αντιμετωπιζει σαν ασχετο στα λατινικα... προσπαθει η καημενη δεν λεω αλλα αφου δεν μου αρεσουν δεν μου κανει κεφι να τα διαβασω... Τα φοβαμαι.... τα βλεπω σαν αγγαρεια και τετοια αναμεικτα συναισθηματα... (Δεν ξερω αν καταλαβες...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Βασικα ειχα και εχω τον ιδιο ο οποιος ειναι ο πιο αντιπαθητικος απο ολους τους καθηγητες στην κατευθυνση! Δεν λεω οτι ειναι κακος σαν καθηγητης αφου να φανταστεις ηταν καποτε στην επιτροπη που εβαζε θεματα στις πανελληνιες! Ο τροπος που διδασκει ειναι απαισιος και ολοι κοιμουνται! και στα ιδιαιτερα επισης δεν τα καταφερνω! Δεν ξερω! Απο το πρωτο μαθημα στα ιδιαιτερα τα μισησα πραγματικα! Τωρα μια σωστη ασκηση δεν μπορω να κανω..... ειδικα κατι που μου βαζει διορθωσε το σωστο ή απο τα νεα ελληνικα να τα μεταφερω στα λατινικα Ενεργητικη σε παθητικη και το αντιστροφο απαρεμφατικες ευθυ πλαγιο λογο..... ΤΑ ΜΙΣΩ!! Και η καθηγητρια μου με αντιμετωπιζει σαν ασχετο στα λατινικα... προσπαθει η καημενη δεν λεω αλλα αφου δεν μου αρεσουν δεν μου κανει κεφι να τα διαβασω... Τα φοβαμαι.... τα βλεπω σαν αγγαρεια και τετοια αναμεικτα συναισθηματα... (Δεν ξερω αν καταλαβες...)

κοιτα τα λατινικα θελουν συστηματικο διαβασμα.εμενα μου αρεσουν βασικα μιας και τα καταλαβαινω ευκολα.διάβασε πρώτα όλες τις κλίσεις ουσιαστικών(ειδικά την γ που εχει τα περισσοτερα) τις 4 συζηγιες των ρημάτων σε ενεργητική και μέση φωνή.μετά περασε στις ανττωνυμίες που δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολες και στα επίθετα που κλίνονται όπως τα ουσιαστικά.μετά απ ολα αυτά άρχισε σιγά σιγα την υποτακτική,την προστακτική και απαρεμφατα μετοχες....αυτά είναι τα βασικά από γραμματική.και μετα προχωράς και στα υπόλοιπα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα.το μυστικό στα λατινικά και γενικά σε όλα τα θεωρητικά είναι η αποκωδικοποίηση δηλαδή να επεξεργάζεσαι ένα κείμενο με δικό σου οικείο τρόπο έτσι ώστε να το μάθεις εύκολα....π.χ αντι να μάθεις τον σχηματισμό παρατατικού υποτακτικής οπως το λέει η γραμματική μπορεις να σκεφτείς ''α αυτό μπορεί να σχηματιστεί αν βάλω το απαρέμφατο του ρήματος+τις βασικές καταλήξεις''.φυσικά πρέπει να τα γράφεις όλα για να είσαι πιο εξοικιωμένος στη γλώσσα.όταν πας να κάνεις μια άσκηση πρέπει πρώτα να καταλάβεις τι ακριβώς ζητάει η εκφώνηση και μετά με σωστή σκέψη να φτάσεις στο επιθημητο αποτέλεσμα.για παράδειγμα αν σου ζητάεινα βρεις τις αφαιρετικές απόλυτες του κειμένου και να μετατρεψεις τις προτασεις αυτες σε μετοχικες 1)σκέφτεσαι τη θεωρία της αφαιρετικής απόλυτης 2) διαβάζεις πολύ καλά το κείμενο αναζητώντας όλες τις αφαιρετικές 3)αναγνωρίζεις αν είναι απόλυτη αυτο που θα βρεις 4)βάζεις την αφαιρετική πρώτη λέξη,κάνεις το ρημα παθητική μετοχη και σχηματίζεις και ποιητικό αιτιο.........3-4 ασκήσεις σωστές να κάνεις στην αρχή μετά θα έχεις αυτοπεποίθηση.βασικά για μένα ενας βαθμός κατω απο 18 ειναι αποτυχία.που θα γράψεις δηλαδή καλύτερα?στο άγνωστο στα αρχαία ή στην έκθεση?

Υ.Γ Αλλαξε καθηγητή στα ιδαίτερα!ρώτα γνωστούς που έχουν τελειώσει τι καθηγητη είχαν κι αν έμειναν ευχαριστημενοι κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
κοιτα τα λατινικα θελουν συστηματικο διαβασμα.εμενα μου αρεσουν βασικα μιας και τα καταλαβαινω ευκολα.διάβασε πρώτα όλες τις κλίσεις ουσιαστικών(ειδικά την γ που εχει τα περισσοτερα) τις 4 συζηγιες των ρημάτων σε ενεργητική και μέση φωνή.μετά περασε στις ανττωνυμίες που δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολες και στα επίθετα που κλίνονται όπως τα ουσιαστικά.μετά απ ολα αυτά άρχισε σιγά σιγα την υποτακτική,την προστακτική και απαρεμφατα μετοχες....αυτά είναι τα βασικά από γραμματική.και μετα προχωράς και στα υπόλοιπα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα.το μυστικό στα λατινικά και γενικά σε όλα τα θεωρητικά είναι η αποκωδικοποίηση δηλαδή να επεξεργάζεσαι ένα κείμενο με δικό σου οικείο τρόπο έτσι ώστε να το μάθεις εύκολα....π.χ αντι να μάθεις τον σχηματισμό παρατατικού υποτακτικής οπως το λέει η γραμματική μπορεις να σκεφτείς ''α αυτό μπορεί να σχηματιστεί αν βάλω το απαρέμφατο του ρήματος+τις βασικές καταλήξεις''.φυσικά πρέπει να τα γράφεις όλα για να είσαι πιο εξοικιωμένος στη γλώσσα.όταν πας να κάνεις μια άσκηση πρέπει πρώτα να καταλάβεις τι ακριβώς ζητάει η εκφώνηση και μετά με σωστή σκέψη να φτάσεις στο επιθημητο αποτέλεσμα.για παράδειγμα αν σου ζητάεινα βρεις τις αφαιρετικές απόλυτες του κειμένου και να μετατρεψεις τις προτασεις αυτες σε μετοχικες 1)σκέφτεσαι τη θεωρία της αφαιρετικής απόλυτης 2) διαβάζεις πολύ καλά το κείμενο αναζητώντας όλες τις αφαιρετικές 3)αναγνωρίζεις αν είναι απόλυτη αυτο που θα βρεις 4)βάζεις την αφαιρετική πρώτη λέξη,κάνεις το ρημα παθητική μετοχη και σχηματίζεις και ποιητικό αιτιο.........3-4 ασκήσεις σωστές να κάνεις στην αρχή μετά θα έχεις αυτοπεποίθηση.βασικά για μένα ενας βαθμός κατω απο 18 ειναι αποτυχία.που θα γράψεις δηλαδή καλύτερα?στο άγνωστο στα αρχαία ή στην έκθεση?

Υ.Γ Αλλαξε καθηγητή στα ιδαίτερα!ρώτα γνωστούς που έχουν τελειώσει τι καθηγητη είχαν κι αν έμειναν ευχαριστημενοι κλπ.
Aχ πολυ ωραια αυτα που λες... Σ'ευχαριστω πολυ! Αν και εχω προσπαθησει παρα πολλες φορες να τα βλεπω με αλλο ματι και να τα κανω οσο πιο απλα μπορω στο μυαλο μου και να τα κατανοησω ποτε δεν τα καταφερα.... τις κλισεις τις ξερω απλα μου την δινει που πρεπει να ξερω καθε ουσιαστικο σε ποια κλιση ειναι απ' εξω καθε ρημα αρχικους χρονους ξεχωριστα ερμηνιες κτλ... η καθηγητρια μου ειναι καλη και εχω φτασει στην μεση της υλης! κανει και καλη τιμη.... δεν εχω την ευχερεια να αλλαξω! απο περυσι την εχω... Απλα στα λατινικα μου τηνδινει ο τροπος της και πως με αντιμετωπιζει! οχι οτι εχει αδικο σ αυτα που λεει αλλα εγω μετα τι κινητρο να εχω για να τα αγαπησω... Θα προσπαθησω τωρα τα χριστουγεννα να ξανακαμω ολα απο την αρχη... με βαρεια καρδια βεβαια αλλα θα προσπαθησω.... :(:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Aχ πολυ ωραια αυτα που λες... Σ'ευχαριστω πολυ! Αν και εχω προσπαθησει παρα πολλες φορες να τα βλεπω με αλλο ματι και να τα κανω οσο πιο απλα μπορω στο μυαλο μου και να τα κατανοησω ποτε δεν τα καταφερα.... τις κλισεις τις ξερω απλα μου την δινει που πρεπει να ξερω καθε ουσιαστικο σε ποια κλιση ειναι απ' εξω καθε ρημα αρχικους χρονους ξεχωριστα ερμηνιες κτλ... η καθηγητρια μου ειναι καλη και εχω φτασει στην μεση της υλης! κανει και καλη τιμη.... δεν εχω την ευχερεια να αλλαξω! απο περυσι την εχω... Απλα στα λατινικα μου τηνδινει ο τροπος της και πως με αντιμετωπιζει! οχι οτι εχει αδικο σ αυτα που λεει αλλα εγω μετα τι κινητρο να εχω για να τα αγαπησω... Θα προσπαθησω τωρα τα χριστουγεννα να ξανακαμω ολα απο την αρχη... με βαρεια καρδια βεβαια αλλα θα προσπαθησω.... :(:/:

στην μέση της ύλης???????αυτό δεν είναι καθόλου καλό!και εγώ θα τα μισούσα αν πήγαινα έτσι γρηγορα.σε κάθε κείμενο θέλει τεράστια προσοχή σε κάθε όρο των προτάσεων γιατί οτιδήποτε μπορεί να πέσει.εγώ βασικά θα τα κάνω σε 3 κύκλους.στον πρώτο τα κάνουμε όλα τα κείμενα λιγο επιφανειακά(όπως δυστυχως γινεται στο σχολείο) και μετά θα πάμε στους επόμενους κύκλους με εμβάθυνση τους όρους.απο αυτά που λες δεν είναι καλή γιατί 1)δεν σε αντιμετωπίζει σωστά και έχεις μείνει πίσω 2)σε πάει πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ακολουθησεις τον ρυθμό των λατινικών....και μην ξεχνάς ότι υπάρχπουν άλλα 5 μαθήματα.δεν μπορείς όλη μέρα να ασχολείσαι με τα λατινικά!βασικά πόσες ώρες κάνεις λατινικά την εβδομάδα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
στην μέση της ύλης???????αυτό δεν είναι καθόλου καλό!και εγώ θα τα μισούσα αν πήγαινα έτσι γρηγορα.σε κάθε κείμενο θέλει τεράστια προσοχή σε κάθε όρο των προτάσεων γιατί οτιδήποτε μπορεί να πέσει.εγώ βασικά θα τα κάνω σε 3 κύκλους.στον πρώτο τα κάνουμε όλα τα κείμενα λιγο επιφανειακά(όπως δυστυχως γινεται στο σχολείο) και μετά θα πάμε στους επόμενους κύκλους με εμβάθυνση τους όρους.απο αυτά που λες δεν είναι καλή γιατί 1)δεν σε αντιμετωπίζει σωστά και έχεις μείνει πίσω 2)σε πάει πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να ακολουθησεις τον ρυθμό των λατινικών....και μην ξεχνάς ότι υπάρχπουν άλλα 5 μαθήματα.δεν μπορείς όλη μέρα να ασχολείσαι με τα λατινικά!βασικά πόσες ώρες κάνεις λατινικά την εβδομάδα?
τροπος του λεγειν στη μεση της υλης! Στο 28 ειμαι! Τα αλλα ολα τα προλαβαινω! εκθεση ειμαι αριστος Αρχαια στο 17-18 Κειμενα το αγαπημενο μου ιστορια και Βιολογια τα μαθαινω κατα λεξη... Τα λατινικα μονο δεν μπορω καθολου! Κανω 3 ωρες την εβδομαδα Λατινικα! Ενα 2ωρο και ενα 1ωρο! Στο 2ωρο κανουμε ασκησεις κα γραμματικη και μονοωρο κανουμε συντακτικο συνηθως και ασκησεις που δεν ειχα κανει.... καπως ετσι! Δεν προχωραμε γρηγορα! Τα αλλα παιδια ειναι πιο μπροστα! (ασε που αγχωνομαι απο αυτους) Δεν ξερω τι φταιει... γτ αυτο το φαινομενο ειναι απο περισυ απλα φετος ειναι πιο εντονο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
τροπος του λεγειν στη μεση της υλης! Στο 28 ειμαι! Τα αλλα ολα τα προλαβαινω! εκθεση ειμαι αριστος Αρχαια στο 17-18 Κειμενα το αγαπημενο μου ιστορια και Βιολογια τα μαθαινω κατα λεξη... Τα λατινικα μονο δεν μπορω καθολου! Κανω 3 ωρες την εβδομαδα Λατινικα! Ενα 2ωρο και ενα 1ωρο! Στο 2ωρο κανουμε ασκησεις κα γραμματικη και μονοωρο κανουμε συντακτικο συνηθως και ασκησεις που δεν ειχα κανει.... καπως ετσι! Δεν προχωραμε γρηγορα! Τα αλλα παιδια ειναι πιο μπροστα! (ασε που αγχωνομαι απο αυτους) Δεν ξερω τι φταιει... γτ αυτο το φαινομενο ειναι απο περισυ απλα φετος ειναι πιο εντονο...

εγω βασικά κανω 1.5 ωρα και είμαι στο 30.δεν εχει νόημα να πηγαίνεις πολύ γρήγορα.είναι κρίμα για παράδειγμα να γραψεις καλά στα αλλα μαθήματα και να μην γράψεις λατινικά που είναι το πιο ευκολο για μενα....εγώ στη θέση σου θα άλλαζα καθηγητή που να με εμπνέει.το δευτερο μυστικο είναι να εχεις επαγγελματισμό....να μην τα κάνεις τα κείμενα με το ζορι αλλα συστηματικά κι ας κατσεις εκει 3 και 4 ωρες!απο τα αλλα μαθηματα εμενα δεν μου αρεσει καθολου η βιολογια(ειναι και μονοωρη και πρωτη ώρα της δευτερας που πάντα κοιμάμαι μετα απο σαββατοκυριακο! αλλα επειδη σε κανενα απο τα αλλα της γενικης παιδειας δεν διαβάζω αναγκαστικα θα δωσω αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
εγω βασικά κανω 1.5 ωρα και είμαι στο 30.δεν εχει νόημα να πηγαίνεις πολύ γρήγορα.είναι κρίμα για παράδειγμα να γραψεις καλά στα αλλα μαθήματα και να μην γράψεις λατινικά που είναι το πιο ευκολο για μενα....εγώ στη θέση σου θα άλλαζα καθηγητή που να με εμπνέει.το δευτερο μυστικο είναι να εχεις επαγγελματισμό....να μην τα κάνεις τα κείμενα με το ζορι αλλα συστηματικά κι ας κατσεις εκει 3 και 4 ωρες!απο τα αλλα μαθηματα εμενα δεν μου αρεσει καθολου η βιολογια(ειναι και μονοωρη και πρωτη ώρα της δευτερας που πάντα κοιμάμαι μετα απο σαββατοκυριακο! αλλα επειδη σε κανενα απο τα αλλα της γενικης παιδειας δεν διαβάζω αναγκαστικα θα δωσω αυτο

Ειδες που σου λεω οτι ειμαι πισω? Ειναι κριμα οντως να μην γραψω αριστα (οταν λεμε αριστα ενα 18) αλλα δεν τα θεωρω ευκολα... και εκει που θελω να περασω δεν με περνει να γραψω χαμηλα γτ ειναι υψηλοβαθμο το παιδαγωγικο! Θα προσπαθησω να τα κανω πιο ευχαριστα αν και θα δυσκολευτω πολυ... η Βιολογια ειναι ενδιαφερον μαθημα! Αλλα αν δεν ειχε το πρωτο κεφαλαιο θα ηταν ακομα καλυτερη :) 3-4 ωρες ξοδευω ετσι και αλλιως στα λατινικα αλλα φαινεται δεν ειναι αποδοτικες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
οχι ρε δεν εισαι πισω....μια χαρα πας.φαινεται σε αυτες τις ωρες δεν βλεπεις την ωρα να τελειωσεις!!!εμ ετσι δεν γινεται καλη δουλεια!αν γραψεις για παραδειγμα 12 λατινικά μετα σε ολα τα υπολοιπα πρεπει να γραψεις πανω απο 18(εκθεση,λογοτεχνια κρυβουν πολλες παγιδες) για να εχεις ελπιδα για παιδαγωγικό.Παρεπιπτώντως κι εγώ παιδαγωγικό στοχευω και ειδικοτερα θεσσαλονικη!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
οχι ρε δεν εισαι πισω....μια χαρα πας.φαινεται σε αυτες τις ωρες δεν βλεπεις την ωρα να τελειωσεις!!!εμ ετσι δεν γινεται καλη δουλεια!αν γραψεις για παραδειγμα 12 λατινικά μετα σε ολα τα υπολοιπα πρεπει να γραψεις πανω απο 18(εκθεση,λογοτεχνια κρυβουν πολλες παγιδες) για να εχεις ελπιδα για παιδαγωγικό.Παρεπιπτώντως κι εγώ παιδαγωγικό στοχευω και ειδικοτερα θεσσαλονικη!!!!!!!

Ακριβως το ιδιο και εγω...!!! Λες να ειμαστε μαζι? μακαρι....! Καλη επιτυχια! Οντως αυτο που σκεφτομαι ειναι ποτε θα τελειωσει αυτο το μαρτυριο..... Το θεμα ειναι οτι το 12 που γραφω τωρα στα ιδιαιτερα και το 15 που γραφω καθε φορα στο σχολειο να γινει 18! Αυτο θελω... ΚΑι αυτο φοβαμαι! Το οτι ΠΡΕΠΕΙ να γραψω 18 η 20 οπως λενε ολοι και μου σπανε τα νευρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
υπολογιζε οτι γραφεις στα ιδαιτερα οτι θα γραψεις λιγο κατωτερα στις πανελλαδικες....το να γραφεις εδω 15 και εκει 19 είναι δυσκολο.....:hmm:
λες να πετυχουμε μαζι?περυσι η βαση ηταν κοντα 18800 ομως!!!!!!!!!!!!!!ιδωμεν....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
υπολογιζε οτι γραφεις στα ιδαιτερα οτι θα γραψεις λιγο κατωτερα στις πανελλαδικες....το να γραφεις εδω 15 και εκει 19 είναι δυσκολο.....:hmm:
λες να πετυχουμε μαζι?περυσι η βαση ηταν κοντα 18800 ομως!!!!!!!!!!!!!!ιδωμεν....
Δεν νομιζω να ισχυει στην περιπτωση μου γιατι ο καθηγητης μου στο σχολειο βαζει ευστοχα θεματα σαν αυτα που πεφτουν! Οσο χαλιας και να ειναι σε αυτο τον παραδεχομαι γιατι ειναι ανθρωπος με γνωσεις! Ασχετα που δεν ειναι μεταδωτικος! οπως σου ειπα εβαζε και θεματα πανελληνιων για πολλα χρονια! Το ξερω αλλα εχω την εντυπωση οτι θα πεσουν ακρετα παλι φετος γιατι τα παιδαγωγικα αν προσεξες περυσι δεν ειχαν υψηλη ζητηση σε σχεση με προπερσι.... Θα δουμε.... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Δεν νομιζω να ισχυει στην περιπτωση μου γιατι ο καθηγητης μου στο σχολειο βαζει ευστοχα θεματα σαν αυτα που πεφτουν! Οσο χαλιας και να ειναι σε αυτο τον παραδεχομαι γιατι ειναι ανθρωπος με γνωσεις! Ασχετα που δεν ειναι μεταδωτικος! οπως σου ειπα εβαζε και θεματα πανελληνιων για πολλα χρονια! Το ξερω αλλα εχω την εντυπωση οτι θα πεσουν ακρετα παλι φετος γιατι τα παιδαγωγικα αν προσεξες περυσι δεν ειχαν υψηλη ζητηση σε σχεση με προπερσι.... Θα δουμε.... :)

δεν διαφωνώ με αυτό.αλλα άλλη η πίεση των πανελλαδικών κι αλλο να τα κάνεις στο δωματιο σου πινοντας καφε!!!!!!μην νομιζεις οτι πέφτουν απιαστα θεματα.απο το 2007 που παρακολουθω δεν εχουν πεσει απιαστα θεματα.στα αρχαια εκανα με ευκολια ολα αυτα τα θεματα!ειδικα τα προπερυσινα θεματα ηταν επιεικως εύκολα!αν τα εχεις δει θα με καταλαβεις!

τα παιδαγωγικα για λιγο καιρο θα εχουν ακομα υψηλη επαγγελματικη αποκατασταση....γι αυτο οποιος προλαβει να μονιμοποιηθει τωρα γιατι μετα απο 5 χρονια δεν ξερεις πως θα ειναι το συστημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Οντως! Αλλα ποτε δεν ξερεις... εγω εχω την ελπιδα οτι θα πεσουν κι αλλο.... :) Εγω δεν θα παω βεβαια εκει για την επαγγελματικη αποκατασταση.... Αλλα επειδη ειναι αυτο που αγαπω....!!! Δεν ειπε κανεις να τα κανεις χαλαρα αλλα παντα με μετρο... Τωρα αλλο πως τα κανω εγω γιατι πολυ απλα τα κανω αγγαρεια... προσπαθω να μην αφηνω τουλαχιστον κενα.... Θα δω πως θα συνεχισω απο εδω και περα.... Ευχομαι να πηγαινω ολο και καλυτερα!!! Οπως και ολοι μας να παμε εκει που θελουμε.... Δεν ειναι τυχαιο οτι τα καλυτερα παιδια γεννηθηκαν το '93 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Οντως! Αλλα ποτε δεν ξερεις... εγω εχω την ελπιδα οτι θα πεσουν κι αλλο.... :) Εγω δεν θα παω βεβαια εκει για την επαγγελματικη αποκατασταση.... Αλλα επειδη ειναι αυτο που αγαπω....!!! Δεν ειπε κανεις να τα κανεις χαλαρα αλλα παντα με μετρο... Τωρα αλλο πως τα κανω εγω γιατι πολυ απλα τα κανω αγγαρεια... προσπαθω να μην αφηνω τουλαχιστον κενα.... Θα δω πως θα συνεχισω απο εδω και περα.... Ευχομαι να πηγαινω ολο και καλυτερα!!! Οπως και ολοι μας να παμε εκει που θελουμε.... Δεν ειναι τυχαιο οτι τα καλυτερα παιδια γεννηθηκαν το '93 :P

εντάξει και εμένα μου αρέσει πολύ το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και ειδικότερα του φιλολογου.αλλα επειδή αυτό το επάγγελμα είναι απο τα πιο κορεμσένα στην Ελλάδα το εχω ως δεύτερη επιλογή!!!!οχι οτι με χαλάνε τα παιδαγωγικα!αν έχεις καμια απορία στείλε μου μήνυμα και θα σου απαντήσω οποτε μπορέσω.........;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Λάθος το κανα το μουσκαριιιιιι!!!!!!!!!! δεν θα το πιάσω ποτέ αυτό το 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ναι έχει μέλλοντα η προστακτική!!!!!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.... όλοι μας από κάτι τέτοιες βλακείες χάνουμε το άριστα :P

χεχεχ όχι ότι είμαι και σχετική με τα λατινικά αλλά κάτι μου έλεγε ότι δεν έχει προστακτική ο μέλλοντας :P
Αυτό ισχύει στα Αρχαία....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα με την Έκθεση. Δεν την πήγαινα καθόλου. Αν και έγραφα πολύ καλές εκθέσεις, βαριόμουν να διαβάσω και θυμάμαι χαρακτηριστικά πως μια φορά διάβαζα για την παιδεία κατι σημειώσεις και στα 15 λεπτά κοιμήθηκα πάνω στις σημειώσεις!:P Στη συνέχεια συνειδητοποίησα πως αυτή η κατάσταση δεν μπορόυσε να συνεχιστεί. Μια χρονιά είναι, σκεφτόμουν, θα τελειώσει και μετα..... ξεκούραση! Έτσι στρώθηκα και έγραψα και ενα 17,5. (Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως πήρα αυτόν το βαθμό). Στα λατινικά πάλι, που ηταν το στοιχείο μου, θυμάμαι πως κάτω από 18 δεν είχα γράψει ποτέ! Το θεωρούσα τρομερή αποτυχία! Θεωρούσα πως ήταν το πιο σίγουρο μάθημα. Συγκεκριμένη ύλη χωρίς φόβους για κάτι άγνωστο. Θέλει όμως λίγη προσοχή. Μην σου ξεφύγει κανένα e, i, o και σου χαλάσει την ασκηση. Κατα τη γνώμη μου, άρχισε από τώρα την επανάληψη σε ότι νομίζεις πως υστερείς γιατί μετά θα σου πέσουν πολλά και θα πελαγώσεις. Σιγά σιγά, χωρίς βιασύνες. Να τα εμπεδώσεις, όχι πασάλιμα. Απο ότι καταλαβαίνω θα σου είναι αρκετά δύσκολο γατί δεν σου αρέσουν. Αλλά προσπάθησε. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και ότι χρειαστείς εδώ είμαι!:)

Παρεπιμπτόντως, και εγώ διαβάζω λατινικά για την σχολή τώρα. Τυχαίο; Δε νομίζω!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Μισώ τα λατινικά! Τα κείμενα είναι τελείως βαρετά και απαίσια και μισώ ειλικρινά το συντακτικο!
Είναι το μοναδικό βιβλίο -μαζί με την εισαγωγή των αρχαίων- που έχω την τάση και θέλω ειλικρινά να το σκίσω/κάψω/πετάξω/ανακυκλώσω:P
Μετά όμως σκέφτομαι ότι δεν θα πέσω τόσο χαμηλά.
Να τελειώσει αυτή η χρονιά και να μην τα ξαναδώ ποτέ στα μάτια μου :)
Και η αιώνια απορία μου, που ποτέ δεν θα τη μάθω : Όταν μια μετοχή είναι επιθετική, η αφαιρετική σχηματίζεται σε -e ή σε -i? Δεν μπορώ με τίποτα να το θυμηθώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Τα τριτόκλιτα επίθετα και οι επιθετικές μετοχές σχηματίζουν αφαιρετική πάντοτε σε -i. Η δική μου απορία είναι άλλη, τα τριτόκλιτα επίθετα, στην αιτιατική πληθυντικού κανονικά δεν πρέπει να κάνουν και -es και -is, εξαιτίας της γενικής πληθυντικού -ium ? Π.χ. ingentes και ingentis. Η καθηγήτρια στο σχολείο μας είπε μόνο σε -es, ενώ 2 καθηγητές που ρώτησα στο φροντιστήριο μου είπαν και τα 2. =/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lefteris278

Νεοφερμένος

Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
καί τα δύο είναι..τα ζητάνε στι πανελλαδικές :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top