Βρήκα τον δρόμο μου

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 530 μηνύματα.


ανάλογα με το μάθημα, υπάρχουν μαθήματα που μπορεί να είναι είκοσι άτομα και μαθήματα στα οποία θα εξετάζεται ένα ολόκληρο αμφιθέατρο με 150 ή και 200 άτομα. Γενικά μην περιμένεις ότι το πανεπιστήμιο είναι ένα ιδανικό περιβάλλον.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.

Κάτσε λοιπόν και επιτηρησε 100 άτομα. Είμαι σίγουρος τουλάχιστον 10 θα καταφέρουν να αντιγράψουν χωρίς να το πάρεις καν χαμπάρι. Μόνο μια φορά έχω πετύχει καθηγητή που είχε καταφέρει να δει φοβερά πολλά άτομα και πραγματικά με εξέπληξε. Αετισιο μάτι τι να πω. Ωστόσο ούτε καν να καταφέρει να δει τα παντα. Προσωπικά στα περισσότερα μαθήματα πάντα για να μου φύγει το άγχος έχω ένα πλαν B και βγάζω φωτογραφίες διάφορες ασκήσεις έτσι ώστε αν πάθω κανά Μπλάκ άουτ ή κολλήσω να μπορώ να κάνω "κάτι". Εκεί πίσω που κάθομαι λοιπόν Φώτη και με τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσω το κινητό αν χρειαστεί αν καταφέρει να με δει επιτηρητής του δίνω συγχαρητήρια και την μηδενισμενη κόλλα μου
 

Destroyer00

Νεοφερμένος

Ο Destroyer00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Πραγματικά απορώ με την ωριμότητα κάποιων εδώ μέσα.
Γιατί βγάζετε τόσα κόμπλεξ; Η κοπελα, αν έχω καταλάβει σωστά, αντέγραψε στις πανελλήνιες (η προσπάθησε και την έπιασαν) και τέλος πάντων δεν πέρασε πουθενά. Κάνει τώρα ποστ πως πέρασε κάπου και αντί να πείτε ένα μπράβο, έστω ψεύτικο, και να το αφήσετε εκεί, λέτε πως μας τρίβει στη μούρη την επιτυχία της κλπ. Μπορει να σπαμμαρε το φόρουμ πριν κάποιους μήνες (αν θυμάμαι καλά πάλι) αλλά νομίζω είναι ξεκάθαρο πως αντιμετωπίζει ένα θέμα ψυχολογικό η ανωριμότητας. Το οτι επιμένετε εσείς σαν τα 5χρονα να τη “λέτε” σε ένα άτομο που προφανώς δεν είναι της ίδιας ωριμότητας με εσάς είναι αρκετά ενοχλητικό.. Ετσι κάναμε στο δημοτικό..
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Σίγουρα το να κάνεις σκονάκι δεν είναι σωστό και το ξέρει και το ίδιο το άτομο άλλο αν δεν το παραδέχεται . Όμως έχω δει από τη σχολή μου τα άτομα που έκαναν τέτοιου τύπου λαμογιές πήγαν μπροστά σε σχέση με άλλους που δεν τις κάναμε. Η μία έκανε όσες φορές μπορούσε να κάνει σκονάκι ,τέλειωσε τη σχολή με καλύτερο βαθμό, έκανε μάστερ με τον συγγενή της να της τα κάνει και τώρα κάνει διδακτορικό. Δύο άλλα άτομα που περνούσαν με λαμογιές (το ένα τέλειωσε μεταπτυχιακό έτσι) βρήκαν εξαιρετικές δουλειές στο εξωτερικό. Και γενικά όσα άτομα έκαναν τα σκονάκια τους για κάποιο περίεργο λόγο διέπρεψαν .


Δυστυχώς είναι νοοτροπίες σαν και αυτές οι οποίες αναπόφευκτα ανακυκλώνουν τον φαύλο κύκλο της αξιοποίησης ανήθικων μέσων για την επίτευξη κάποιο στόχου, ακαδημαϊκού και μη. Όσο αυτές οι τακτικές λογίζονται ως ''αναγκαίες'', δεν κατακρίνονται και προτιμώνται με το σκεπτικό ότι '' ο σκοπός αγιάζει τα μέσα'', τόσο ευκολότερα θα διεισδύουν στην κοινωνική( ακαδημαϊκή και επαγγελματική) πραγματικότητα. Βέβαια, η ευθύνη επιρρίπτεται και στους συγγενείς, φίλους και λοιπούς οικείους που προθυμοποιούνται να γίνουν ''συνεργοί'' σε αυτές τις απάτες. Είναι αυτονόητο ότι η άσκηση κριτικής σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το ελάχιστο που οφείλει να κάνει ένας αξιοπρεπής άνθρωπος που σέβεται τους κόπους του και αισθάνεται αδικημένος, επειδή κάποιος ανάξιος ή λιγότερος άξιος αναρριχάται με ύπουλες τακτικές, ενώ εκείνος ενδεχομένως βαδίζει στην αφάνεια ή αναρριχάται προοδευτικά και αξιοκρατικά. Ποιος αποκλείει την πιθανότητα ότι η Debby και κάθε Debby δεν θα υποπέσει ξανά σε κάποιο τέτοιο σφάλμα; Η κριτική θα την αποτρέψει (ενδεχομένως), ενώ η παραδοχή ότι τέτοιες τακτικές είναι συνήθεις, όχι μόνο δεν θα λειτουργήσει ανασχετικά, αλλά μάλλον ενισχυτικά.

Για όσους αμφιβάλλουν και σκέφτονται ότι μία ανήθικη τακτική ίσως φαντάζει ιδανική για να κατορθώσουν μία προαγωγή ή μία οποιαδήποτε ανέλιξη που θα τους απαλλάξει από κάποιο τέλμα, ένα έχω να πω: ''Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά'' και, συμπληρώνοντας την ρήση αυτή του Σεφέρη, στα ηθικά.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η αλήθεια είναι ότι ο (υποκριτικός) ψόγος για σκονάκι στις πανελλήνιες εκ μέρους της κοινωνίας, αλλά όχι στην εξεταστική είναι κάπως αστείο, αλλά και λογικό. Νομίζω οφείλεται στην κλιμάκωση της σημασίας που αποδίδεται από την κοινωνία μεταξύ των δύο. Οι πανελλήνιες είναι η διαδικασία εισαγωγής σε μια καλή σχολή, μια διαδικασία κοινωνικής ανέλιξης (δεν λέω ότι είναι αληθής η πεποίθηση, απλά μια παρατήρηση κάνω), μια διαδικασία που γίνεται μια φορά τον χρόνο και ο ανταγωνισμός όντως είναι μεγάλος. Εν αντιθέσει με την εξεταστική που αν και εφόσον μπεις στη σχολή στην Ελλάδα, έχεις ήδη πάρει πτυχίο, όντας τουλάχιστον λίγο επιμελής, τύπου δεν πας συνέχεια τουρίστας. Επίσης, το μάθημα το δίνεις δύο φορές τον χρόνο σίγουρα, η προσπάθεια για αρκετά μαθήματα είναι ελάχιστη, έως γελοία, ενώ έχοντας παρασυρθεί από το περιβάλλον, όσους ηθικούς φραγμούς και αν έχεις θα ενδώσεις.

Είμαι VasK και είμαι καλά, είχα κάνει σκονάκι σε κάποια μαθήματα, στα οποία ναι είχα διαβάσει, ναι χωρίς το σκονάκι θα πέρναγα, ναι με το σκονάκι είχα γράψει 1-2 βαθμούς παραπάνω. Μετά ωρίμασα και ήμουν κάθετα κατά και εκνευριζόμουν όταν έβλεπα τους γύρω μου, ενώ εγώ είχα προσπαθήσει να παίρνουμε τους ίδιους βαθμούς. Γρήγορα όμως όλοι εσείς όπως και εγώ ανακλυπτουμε ότι στην αγορά εργασίας δεν γίνονται όλα βάσει την αρχή της ισότητας, αμεροληψιας και όλα αυτά τα ιδανικά. Και έτσι είναι γιατί αν θες να δουλέψεις στον ιδιωτικό τομέα, απλά deal with it, δεν κερδίζει πάντα αυτός που έπαιξε με τους κανόνες.

Καταλήγω λέγοντας ναι ηθικά είναι κατακριτέα αυτή η πράξη της, αλλά ο κόσμος γύρω σου ειδικά στην Ελλάδα δεν παίζει με τους κανόνες και εσύ στο τέλος μπορεί να μην παίξεις "άτιμα", αλλά you shall bend the rules είτε άθελά σου είτε σκόπιμα.

Για τα σχόλια περί ιδιωτικών ΙΕΚ, δεν μπορείς να δηλώνεις vegan επειδή δεν τρως μόνο χοιρινό.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι ο (υποκριτικός) ψόγος για σκονάκι στις πανελλήνιες εκ μέρους της κοινωνίας, αλλά όχι στην εξεταστική είναι κάπως αστείο, αλλά και λογικό. Νομίζω οφείλεται στην κλιμάκωση της σημασίας που αποδίδεται από την κοινωνία μεταξύ των δύο. Οι πανελλήνιες είναι η διαδικασία εισαγωγής σε μια καλή σχολή, μια διαδικασία κοινωνικής ανέλιξης (δεν λέω ότι είναι αληθής η πεποίθηση, απλά μια παρατήρηση κάνω), μια διαδικασία που γίνεται μια φορά τον χρόνο και ο ανταγωνισμός όντως είναι μεγάλος. Εν αντιθέσει με την εξεταστική που αν και εφόσον μπεις στη σχολή στην Ελλάδα, έχεις ήδη πάρει πτυχίο, όντας τουλάχιστον λίγο επιμελής, τύπου δεν πας συνέχεια τουρίστας. Επίσης, το μάθημα το δίνεις δύο φορές τον χρόνο σίγουρα, η προσπάθεια για αρκετά μαθήματα είναι ελάχιστη, έως γελοία, ενώ έχοντας παρασυρθεί από το περιβάλλον, όσους ηθικούς φραγμούς και αν έχεις θα ενδώσεις.

Είμαι VasK και είμαι καλά, είχα κάνει σκονάκι σε κάποια μαθήματα, στα οποία ναι είχα διαβάσει, ναι χωρίς το σκονάκι θα πέρναγα, ναι με το σκονάκι είχα γράψει 1-2 βαθμούς παραπάνω. Μετά ωρίμασα και ήμουν κάθετα κατά και εκνευριζόμουν όταν έβλεπα τους γύρω μου, ενώ εγώ είχα προσπαθήσει να παίρνουμε τους ίδιους βαθμούς. Γρήγορα όμως όλοι εσείς όπως και εγώ ανακλυπτουμε ότι στην αγορά εργασίας δεν γίνονται όλα βάσει την αρχή της ισότητας, αμεροληψιας και όλα αυτά τα ιδανικά. Και έτσι είναι γιατί αν θες να δουλέψεις στον ιδιωτικό τομέα, απλά deal with it, δεν κερδίζει πάντα αυτός που έπαιξε με τους κανόνες.

Καταλήγω λέγοντας ναι ηθικά είναι κατακριτέα αυτή η πράξη της, αλλά ο κόσμος γύρω σου ειδικά στην Ελλάδα δεν παίζει με τους κανόνες και εσύ στο τέλος μπορεί να μην παίξεις "άτιμα", αλλά you shall bend the rules είτε άθελά σου είτε σκόπιμα.
Διαφωνώ κάθετα με την υπογραμμισμένη φράση. Θα σου παραθέσω ένα απλό παράδειγμα. Κατά τη διάρκεια των απολυτήριων ενδοσχολικών εξετάσεων της Γ' Λυκείου η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών (οι 34 από τους 36) έκαναν σκονάκι όλες τις περιορισμένες σημειώσεις που μας δόθηκαν για να γράψουμε σε αυτές τις εξετάσεις, επειδή δεν υπήρχε χρόνος να μελετήσουν εν όψει την έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Την τακτική αυτή δεν την κατακρίνω εντελώς, καθώς υπήρχε ''ανωτέρα βία'', αυτή των εξετάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρά τη γενικευμένη, αλλά ως ένα βαθμό δικαιολογημένη, παρατυπία δύο μαθητές (ένας εκ των οποίων ήμουν εγώ) προτίμησαν να αφιερώσουν λίγο χρόνο στην προσεκτική ανάγνωση των περιορισμένων σημειώσεων και να γράψουν με την αξία τους. Σε πληροφορώ ότι αισθάνθηκα υπέροχα γιατί κατόρθωσα να αριστεύσω στα 4 ενδοσχολικά μαθήματα χωρίς σκονάκι. Θέλω, λοιπόν, να αποδείξω ότι οι ηθικοί μου φραγμοί ήταν πράγματι φραγμοί και όχι διάτρητοι φράκτες. Να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων (από το δημοτικό) δεν προέβην ποτέ σε αντιγραφή ή άλλου τέτοιου είδους παρατυπία.
 

Destroyer00

Νεοφερμένος

Ο Destroyer00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Άμα θες να παίρνεις μεγάλους βαθμούς για να χαίρεται ο μπαμπάς, η μαμά, ο καθηγητής κλπ τότε δικαιολογώ τον εκνευρισμό σου οταν ο άλλος γράφει καλά με σκονάκι.
Όταν όμως διαβάζεις επειδή αγαπάς το αντικείμενο τότε “βάζεις παρωπίδες” και δε σε απασχολεί ποσό έγραψε ο άλλος, αλλά κοιτάς αν εσυ τα πηγες όσο ικανοποιητικά ήθελες.
Η επιβράβευση μετά από το διάβασμα δεν έρχεται από τους βαθμούς αλλά από εσένα τον ίδιο. Εκτός αν, όπως προείπα, γράφουμε 20 για να είμαστε οι καλύτεροι και οι εξυπνότεροι.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Διαφωνώ κάθετα.
Άμα θες να παίρνεις μεγάλους βαθμούς για να χαίρεται ο μπαμπάς, η μαμά, ο καθηγητής κλπ τότε δικαιολογώ τον εκνευρισμό σου οταν ο άλλος γράφει καλά με σκονάκι.
Όταν όμως διαβάζεις επειδή αγαπάς το αντικείμενο τότε “βάζεις παρωπίδες” και δε σε απασχολεί ποσό έγραψε ο άλλος, αλλά κοιτάς αν εσυ τα πηγες όσο ικανοποιητικά ήθελες.
Η επιβράβευση μετά από το διάβασμα δεν έρχεται από τους βαθμούς αλλά από εσένα τον ίδιο. Εκτός αν, όπως προείπα, γράφουμε 20 για να είμαστε οι καλύτεροι και οι εξυπνότεροι.


Ο λόγος που ανέφερα το συγκεκριμένο παράδειγμα ήταν για να αποδείξω ότι, αν έχεις πράγματι ηθικούς φραγμούς, δεν ενδίδεις σε παρατυπίες. Επειδή προφανώς δεν με γνωρίζεις καθόλου, δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι είμαι βαθμοθήρας. Μόνο αυτό δεν μπορείς να με αποκαλέσεις. Αγαπώ τη γνώση και ο βαθμός δεν ήταν ποτέ ο σκοπός μου. Επιπλέον, πουθενά στη δημοσίευση μου δεν φαίνεται να με ενόχλησε που κάποιοι έλαβαν άριστο βαθμό με σκονάκι. Παρ'ότι βίωνα ανέκαθεν αυτή την αδικία, δεν εκδήλωσα ποτέ μου δυσαρέσκεια, αλλά, όπως λες, ''κοίταξα αν εγώ τα πήγα όσο ικανοποιητικά ήθελα''.
 

Destroyer00

Νεοφερμένος

Ο Destroyer00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Ο λόγος που ανέφερα το συγκεκριμένο παράδειγμα ήταν για να αποδείξω ότι, αν έχεις πράγματι ηθικούς φραγμούς, δεν ενδίδεις σε παρατυπίες. Επειδή προφανώς δεν με γνωρίζεις καθόλου, δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι είμαι βαθμοθήρας. Μόνο αυτό δεν μπορείς να με αποκαλέσεις. Αγαπώ τη γνώση και ο βαθμός δεν ήταν ποτέ ο σκοπός μου. Επιπλέον, πουθενά στη δημοσίευση μου δεν φαίνεται να με ενόχλησε που κάποιοι έλαβαν άριστο βαθμό με σκονάκι. Παρ'ότι βίωνα ανέκαθεν αυτή την αδικία, δεν εκδήλωσα ποτέ μου δυσαρέσκεια, αλλά, όπως λες, ''κοίταξα αν εγώ τα πήγα όσο ικανοποιητικά ήθελα''.
Ναι προφανώς για το μήνυμα του vask το έγραψα απλά νόμιζα ότι ήταν δικό σου, γιαυτο διέγραψα την πρώτη πρόταση. Σορυ για την παρεξήγηση
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Διαφωνώ κάθετα με την υπογραμμισμένη φράση. Θα σου παραθέσω ένα απλό παράδειγμα. Κατά τη διάρκεια των απολυτήριων ενδοσχολικών εξετάσεων της Γ' Λυκείου η συντριπτική πλειονότητα των μαθητών (οι 34 από τους 36) έκαναν σκονάκι όλες τις περιορισμένες σημειώσεις που μας δόθηκαν για να γράψουμε σε αυτές τις εξετάσεις, επειδή δεν υπήρχε χρόνος να μελετήσουν εν όψει την έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Την τακτική αυτή δεν την κατακρίνω εντελώς, καθώς υπήρχε ''ανωτέρα βία'', αυτή των εξετάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρά τη γενικευμένη, αλλά ως ένα βαθμό δικαιολογημένη, παρατυπία δύο μαθητές (ένας εκ των οποίων ήμουν εγώ) προτίμησαν να αφιερώσουν λίγο χρόνο στην προσεκτική ανάγνωση των περιορισμένων σημειώσεων και να γράψουν με την αξία τους. Σε πληροφορώ ότι αισθάνθηκα υπέροχα γιατί κατόρθωσα να αριστεύσω στα 4 ενδοσχολικά μαθήματα χωρίς σκονάκι. Θέλω, λοιπόν, να αποδείξω ότι οι ηθικοί μου φραγμοί ήταν πράγματι φραγμοί και όχι διάτρητοι φράκτες. Να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων (από το δημοτικό) δεν προέβην ποτέ σε αντιγραφή ή άλλου τέτοιου είδους παρατυπία.


Δεν κατάλαβες εξολοκλήρου το νόημα. Όταν βγεις "έξω", ήτοι αγορά εργασίας (ιστορικό νομίζω σπουδάζεις, έστω ότι δεν θα πας δια του δημοσίου, αλλά κοιτάξεις τον ιδιωτικό τομέα), θα διαγνώσεις ότι δεν είναι ρόδινα. 1) Αν επαγγέλεσαι σε αρχές τύπου ισότητας ευκαιριών, ίσης μεταχείρισης θα κουτουλησεθς σε ένα τοίχο. Αποτέλεσμα να παίξεις και εσύ το παιχνίδι, όπως παίζεται και όχι όπως θα έπρεπε να παίζεται.
2) Η αντίθεση προς την αντιγραφή, εγώ την ερμηνεύω, ότι είσαι κατά κάθε παραβίασης κάθε κανόνα. Αλλιώς, είναι υποκριτικό να σέβεσαι τον ένα κανόνα και όχι τον άλλο, επειδή σε συμφέρει.
3) Στην εργασία θα δεις ανθρώπους που παίζουν βρώμικα είτε το θέλουν είτε δεν το θέλουν, για παράδειγμα το να πάρεις προαγωγή σαν γιος του αφεντικού αντί άλλος. Θα μου πεις αυτό είναι λάθος ηθικά, δεν μετράει. Πρώτον είναι ηθικός κανόνας, εκτός αν η ηθική φτάνει μόνο στους τυπικούς κανόνες. Δεύτερον το καταστατικό της εταιρείας θα λέει για τα ιδανικά που επικαλείσαι.

Άμα θες να παίρνεις μεγάλους βαθμούς για να χαίρεται ο μπαμπάς, η μαμά, ο καθηγητής κλπ τότε δικαιολογώ τον εκνευρισμό σου οταν ο άλλος γράφει καλά με σκονάκι.
Όταν όμως διαβάζεις επειδή αγαπάς το αντικείμενο τότε “βάζεις παρωπίδες” και δε σε απασχολεί ποσό έγραψε ο άλλος, αλλά κοιτάς αν εσυ τα πηγες όσο ικανοποιητικά ήθελες.
Η επιβράβευση μετά από το διάβασμα δεν έρχεται από τους βαθμούς αλλά από εσένα τον ίδιο. Εκτός αν, όπως προείπα, γράφουμε 20 για να είμαστε οι καλύτεροι και οι εξυπνότεροι.

Το ακούω αυτό που λες και καταλαβαίνω απόλυτα. Απλά να σου πω ότι όταν θα κάνεις δήλωση για μεταπτυχιακό ή κάποια υποτροφία και εσύ έχεις την ίδια βαθμολογία με τον άλλον που αντέγραφε, να δω αν θα σε πειράζει ή όχι (μικρή δόση ειρωνείας, όχι κακοπροαιρετη). Είναι στο ίδιο πνεύμα με τα άλλα σχόλια ψογου για το σκονάκι στις πανελλήνιες, τύπου παίρνει ο άλλος τη θέση, αυτού που διάβασε.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
2) Η αντίθεση προς την αντιγραφή, εγώ την ερμηνεύω, ότι είσαι κατά κάθε παραβίασης κάθε κανόνα. Αλλιώς, είναι υποκριτικό να σέβεσαι τον ένα κανόνα και όχι τον άλλο, επειδή σε συμφέρει.


Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς εδώ. Εγώ δήλωσα ότι απορρίπτω τόσο τη πρακτική του σκονακίου, όσο και την αντιγραφή. Δεν κατανοώ πού εντοπίζεις την υποκρισία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,972 μηνύματα.
Είναι γέλιο που υπάρχουν άτομα που υπερασπίζονται το σκονάκι και τον παράνομο δρόμο της επιτυχίας.Ελλαδα 2019.Και εις κατώτερα εύχομαι.

Μην αναρωτιόμαστε γιατί η Ελλάδα είναι Shithole με τέτοιες νοοτροπίες.

 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς εδώ. Εγώ δήλωσα ότι απορρίπτω τόσο τη πρακτική του σκονακίου, όσο και την αντιγραφή. Δεν κατανοώ πού εντοπίζεις την υποκρισία.


Επειδή χρησιμοποιώ β πρόσωπο δεν σημαίνει ότι αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά. Ίσως το γ ενικό θα ήταν πιο δόκιμο. Στο 1 και 3 αναφέρομαι σε σένα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top