Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Έχω ακούσει για κάποιους που παιδεύονταν και έλυναν πολύ δύσκολες ασκήσεις, αλλά στις πανελλήνιες δεν τα κατάφεραν στις μέτριες.:)]
Για αυτό πρέπει να αποσυνδεθεί το λύκειο από τις εισαγωγικές εξετάσεις στη 3βάθμια εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Έχω ακούσει για κάποιους που παιδεύονταν και έλυναν πολύ δύσκολες ασκήσεις, αλλά στις πανελλήνιες δεν τα κατάφεραν στις μέτριες.

Για αυτό πρέπει να αποσυνδεθεί το λύκειο από τις εισαγωγικές εξετάσεις στη 3βάθμια εκπαίδευση.
Με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα πώς αυτά τα 2 παραπάνω συνδέονται. Αν θέλεις το εξηγείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Συνδέονται κατά το ότι οι περισσότεροι μαθητές σκέφτονται μόνο το πώς θα γράψουν καλά στις πανελλήνιες για να μπουν στο πανεπιστήμιο. Καμία πραγματική θέληση για να μάθουν δεν έχουν. Και αυτό φαίνεται και από το ότι σχεδόν όλοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τα μαθήματα γενικής παιδείας.
Το αστείο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς που σκίστηκαν στο σχολείο για να μπουν στο πανεπιστήμιο μετά όσο διάβαζαν στο σχολείο, τόσο κάθονται στο πανεπιστήμιο. Είναι το σύστημα των πανελληνίων αξιοκρατικό; Ο καλύτερος γράφει καλύτερα; Ή επιβραβέβεται κυρίως η παπαγαλία; Ποιοι τελικά πραγματικά αξίζουν;
Πανελλήνιες + λύκειο=Θάνατος κριτικής σκέψης + αναβίωση παπαγαλίας.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Συνδέονται κατά το ότι οι περισσότεροι μαθητές σκέφτονται μόνο το πώς θα γράψουν καλά στις πανελλήνιες για να μπουν στο πανεπιστήμιο. Καμία πραγματική θέληση για να μάθουν δεν έχουν. Και αυτό φαίνεται και από το ότι σχεδόν όλοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τα μαθήματα γενικής παιδείας.....Το αστείο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς που σκίστηκαν στο σχολείο για να μπουν στο πανεπιστήμιο μετά όσο διάβαζαν στο σχολείο, τόσο κάθονται στο πανεπιστήμιο. ....
Σωστά όσα γράφεις, αλλά και αν όπως λες αποσυνδεθεί το λύκειο από τις εισαγωγικές πάλι τα ίδια ακριβώς θα γίνονται. Και όπως τώρα γράφουν στις παλιές τους σαγιονάρες τα ενδοσχολικά μαθήματα, τότε θα γράφουν εντελώς όλο το σχολείο. Ένας καθηγητής μου κάποτε μας είπε: "ο μόνος λόγος που δεν έχει ακόμα διαλυθεί εντελώς το λύκειο, είναι το 30% που μετρά ο προφορικός στις πανελλήνιες". Ναι, είναι υπερβολή, όμως έχει και κάποιο δίκιο ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
πιστευω οτι θεματα τυπου που επεσαν φετος z²+z+1=0 τα ελυνε χαλαρα ενας που ειχε στις πλατες ασκησεις οπως με το αθροισμα
Εισε πολυ μπροστα στην υλη δεν ξερω αν σε βγει σε καλο αν θα σε μεινουν δυναμεις

Συνδέονται κατά το ότι οι περισσότεροι μαθητές σκέφτονται μόνο το πώς θα γράψουν καλά στις πανελλήνιες για να μπουν στο πανεπιστήμιο. Καμία πραγματική θέληση για να μάθουν δεν έχουν. Και αυτό φαίνεται και από το ότι σχεδόν όλοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τα μαθήματα γενικής παιδείας.
Το αστείο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς που σκίστηκαν στο σχολείο για να μπουν στο πανεπιστήμιο μετά όσο διάβαζαν στο σχολείο, τόσο κάθονται στο πανεπιστήμιο. Είναι το σύστημα των πανελληνίων αξιοκρατικό; Ο καλύτερος γράφει καλύτερα; Ή επιβραβέβεται κυρίως η παπαγαλία; Ποιοι τελικά πραγματικά αξίζουν;
Πανελλήνιες + λύκειο=Θάνατος κριτικής σκέψης + αναβίωση παπαγαλίας.

συνφωνο απολυτως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Σωστά όσα γράφεις, αλλά και αν όπως λες αποσυνδεθεί το λύκειο από τις εισαγωγικές πάλι τα ίδια ακριβώς θα γίνονται. Και όπως τώρα γράφουν στις παλιές τους σαγιονάρες τα ενδοσχολικά μαθήματα, τότε θα γράφουν εντελώς όλο το σχολείο. Ένας καθηγητής μου κάποτε μας είπε: "ο μόνος λόγος που δεν έχει ακόμα διαλυθεί εντελώς το λύκειο, είναι το 30% που μετρά ο προφορικός στις πανελλήνιες". Ναι, είναι υπερβολή, όμως έχει και κάποιο δίκιο ε?
Η αποσύνδεση από μόνη της δε θα κάνει τίποτα. Το θέμα είναι να ενισχυθεί ο ρόλος του σχολείου έτσι ώστε να μην αναγκάζονται οι μαθητές να κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα, να γίνει κατανοητό ότι δεν είναι λογικό να μπουν όλοι στο πανεπιστήμιο και άλλα πολλά... Δεν είναι απλό το θέμα και το χειρότερο είναι ότι η εκάστοτε ηγεσία του ΥΠΕΠΘ επικεντρώνεται σε επιφανειακά μόνο ζητήματα...

πιστευω οτι θεματα τυπου που επεσαν φετος z²+z+1=0 τα ελυνε χαλαρα ενας που ειχε στις πλατες ασκησεις οπως με το αθροισμα
Εισε πολυ μπροστα στην υλη δεν ξερω αν σε βγει σε καλο αν θα σε μεινουν δυναμεις
Σε ποιον απευθύνεσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renoskiller44

Νεοφερμένος

Ο Ρένος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
@ exc
-- Νομίζω ότι κατάλαβα, όμως έχω τις αντιρρήσεις μου.
Λες ότι: "Παιδιά, με γνώσεις Γ' λυκείου λύνεται η εξίσωση".
Θα μου επιτρέψεις να πω ότι αυτό το θεωρώ πολύ θεωρητικό και τραβηγμένο διότι:
1) Μόνος σου το λες ότι: "Απλώς τελικά δεν μπορείτε να βρείτε αριθμούς, γιατί δεν είστε υπολογιστές ". Θα θυμάσαι κι εσύ ότι όταν ήσουν υποψήφιος, ότι σαν "εντός" θεωρούσες μια άσκηση που θα μπορούσες να τη λύσεις στις εξετάσεις χωρίς calculator και μόνον με το στυλό σου. Προφανώς, πράξεις της μορφής ρ = 1 - {[2ln(ln2)]/ln2} = 2,057 δεν θα μπορούσαν να ζητηθούν στις εξετάσεις.
2) Δεν νομίζω ότι είναι πρακτικά γνώση Γ λυκείου μια εξίσωση που όπως γράφεις "δεν μπορεί να λυθεί πλήρως αλγεβρικά". Αν δεν σε εκτιμούσα ότι είσαι σωστό άτομο, θα έλεγα ότι αστιεύεσαι όταν λες ότι: "Ο υπολογιστής μπορεί να πάρει όσο μικρά διαστήματα θέλετε και να σας πει σε ποια αλλάζει το πρόσημο της συνάρτησης. Το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι λίγο προγραμματισμό (C, Fortran και ειδικά η δεύτερη είναι ιδανικές)", αφού ξέρεις πολύ καλά ότι ούτε προγραμματισμό γνωρίζουμε ούτε θα πάμε στις εξετάσεις με το laptop μας.
3) Ακόμα και για την περίπτωση που θέλαμε μόνον τις θετικές ρίζες, γράφεις ότι "υπάρχουν δύο προφανείς ρίζες της συνάρτησης, οι 2 και 4". Αυτό δεν νομίζω ότι είναι δεκτό στις πανελλήνιες. Ίσως να μην έχω ακόμα μπει στα βαθειά (καθώς έχω βγάλει την ύλη μόνον πρώτο χέρι και χρειάζομαι πολλή δουλειά ακόμα), αλλά δεν έχω συναντήσει άσκηση που να βγάζουμε με το μάτι προφανείς κάποιες ρίζες και ύστερα με Bolzano να αποδεικνύουμε ότι είναι οι μοναδικές. (Ίσως αν η εκφώνηση έδινε τις προφανείς λύσεις και ζητούσε να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχουν άλλες, θα έστεκε η άσκηση).
-- Θέλω να καταλήξω ότι μπορεί θεωρητικά η άσκηση να είναι γενικά στις γνώσεις της Γ λυκείου, αλλά δεν θα μπορούσε να είναι θέμα εξετάσεων. Φυσικά, μπορεί να κάνω λάθος σε όσα γράφω, καθώς δεν έχω την εμπειρία του εντελώς προετοιμασμένου υποψήφιου και εδώ δέχομαι ευχαρίστως να με διορθώσεις. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τον κόπο σου. Πιστεύω ότι ο όλος προβληματισμός που έβαλες με ωφέλησε καθώς με έκανε να σκεφτώ για να καταλάβω ορισμένα πράγματα. Εκείνο που δεν πολυκατάλαβα είναι ο πρόλογος που έβαλες, αν θέλεις εξηγείς λίγο καλύτερα τι θέλεις να πεις.

(3)Και ομως,θα δεις τετοιες ασκησεις-υπαρχουν στα βοηθηματα... στην προκειμενη περιπτωση μαλλον σκοπος του καθηγητη ηταν να βαλει τον μαθητη σε σκεψη να βρει τις ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ (και μονον) ριζες και υστερα με καποιον τροπο (μαλλον Βολζανο) να αποδειξει πως ειναι οι μοναδικες...τουλαχιστον αυτο νομιζω εγω...αα!επισης,τετοια μεθοδος ειναι δεκτη στις πανελληνιες κατοπιν αποδειξης (δειχνεις οτι ειναι ριζες με μια απλη πραξη-απλο και ωραιο αλλα μαλλον ανουσιο,ετσι?γι'αυτο δεν νομιζω να ζητησουν κατι τετοιο...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Εισαι πολυ μπροστα στην υλη δεν ξερω αν σε βγει σε καλο αν θα σε μεινουν δυναμεις
Απλά ακολούθησα έναν (από όσο κατάλαβα) ασυνήθιστο τρόπο: Πέρασα 1ο χέρι απαλά όλη την ύλη για να ξαναρχίσω πιο βαθειά από το Σεπτέμβριο.
Η αποσύνδεση από μόνη της δε θα κάνει τίποτα. Το θέμα είναι να ενισχυθεί ο ρόλος του σχολείου έτσι ώστε να μην αναγκάζονται οι μαθητές να κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα, να γίνει κατανοητό ότι δεν είναι λογικό να μπουν όλοι στο πανεπιστήμιο και άλλα πολλά...
Έτσι κανένας δεν διαφωνεί. Σε 10² χρόνια ίσως γίνουν όλα αυτά...
(3)Και ομως,θα δεις τετοιες ασκησεις-υπαρχουν στα βοηθηματα......δεν νομιζω να ζητησουν κατι τετοιο...)
Ο καθηγητής μου λέει ότι μερικά βοηθήματα το έχουν παρακάνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Απλά ακολούθησα έναν (από όσο κατάλαβα) ασυνήθιστο τρόπο: Πέρασα 1ο χέρι απαλά όλη την ύλη για να ξαναρχίσω πιο βαθειά από το Σεπτέμβριο.

Έτσι κανένας δεν διαφωνεί. Σε 10² χρόνια ίσως γίνουν όλα αυτά...

Ο καθηγητής μου λέει ότι μερικά βοηθήματα το έχουν παρακάνει...

Βλεπε Μπαρλας,πχ.:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
οποιος θελει δεν ασχολειται με βοηθηματα μενει σε ασκησεις του βιβλιου αλλα αν τυχει κατι δυσκολο οπως το 2005 που ελεγε να αποδειξετε οτι υπαρχουν μοναδικοι z,w για τους οποιους ισχυει z=w επρεπε να βρεις τον γεωμετρικο τοπο και τον δυο και να πεις οτι οι κυκλοι εφαπτονται(ενα κοινο σημειο).Την θεωρο πολυ δυσκολη ασκηση και εξυπνη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Όποιος λύσει μόνος του και κατανοήσει ασκήσεις όπως αυτές του Μπάρλα, δεν έχει να ανησυχεί για τίποτα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
οποιος θελει δεν ασχολειται με βοηθηματα μενει σε ασκησεις του βιβλιου αλλα αν τυχει κατι δυσκολο οπως το 2005 που ελεγε να αποδειξετε οτι υπαρχουν μοναδικοι z,w για τους οποιους ισχυει z=w επρεπε να βρεις τον γεωμετρικο τοπο και τον δυο και να πεις οτι οι κυκλοι εφαπτονται(ενα κοινο σημειο).Την θεωρο πολυ δυσκολη ασκηση και εξυπνη



την θεωρώ δύσκολη και ανόητη, σκέτες πράξεις και ξανά πράξεις :P


υγ. έξυπνα μαθηματικά δεν βλέπεις στο σχολείο
ούτε στις παραφυάδες του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου να ανακεφαλαιώσω όσα γράψαμε παραπάνω για βοηθήματα μαθηματικών:

big sofo: Η ασκηση ειναι απο τον σκομπρη το καλυτερο βοηθημα μαθηματικων και το πιο εξυπνο (για λιγους ουτε καθηγητες το λυνουν)
Dias: αυτό που γράφεις "για λιγους ουτε καθηγητες το λυνουν" εντελώς αρνητικό το θεωρώ.
big sofo: οποιος θελει δεν ασχολειται με βοηθηματα μενει σε ασκησεις του βιβλιου
Dias: Τα βοηθήματα δεν είναι τέλεια, περιέχουν και άκυρα πράγματα κάποιες φορές. Γιαυτό χρειαζόμαστε τον καθηγητή μας να μας κάνει επιλογή.
big sofo: Αν περιμενεις απο τον καθηγητη σου θα σε πει μπαρλα.......... ισα ισα να περασεις το πανεπιστημιο και χωρις να εχεις γνωσεις
Dias: Ο καθηγητής μου λέει ότι μερικά βοηθήματα το έχουν παρακάνει...
Papas: Βλεπε Μπαρλας,πχ.
big sofo: ο μπαρλας ειναι για μωρα
avenger92: Όποιος λύσει μόνος του και κατανοήσει ασκήσεις όπως αυτές του Μπάρλα, δεν έχει να ανησυχεί για τίποτα..
big sofo: Την θεωρω πολυ δυσκολη ασκηση και εξυπνη
Rempeskes: την θεωρώ δύσκολη και ανόητη, σκέτες πράξεις και ξανά πράξεις
Τελικά οι γνώμες είναι σαν τις κω..τρ...δες, καθένας μας έχει από μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

apostolis1992

Νεοφερμένος

Ο apostolis1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
εστω f κυρτη και g κοιλη.
αρα f' γν αυξουσα και g' φθινουσα.
εστω h(x)=f(x)-g(x). η h' αποδεικνυεται με τον ορισμο πως ειναι γν. αυξουσα.
εστω οτι η h(x)=0 εχει 3 ριζες x1,x2,x3 και εστω χ1<χ2<χ3
κανουμε Rolle στην h στο [χ1,χ2] και στο [χ2,χ3]
αρα υπαρχουν ξ1 και ξ2 διαφορετικα μεταξυ τους για τα οποια ισχυει h'(ξ1)=h'(ξ2)=0. ατοπο αφου h' γν αυξουσα.
αρα η h(x)=0<=>f(x)=g(x) exei to το πολυ 2 λυσεις, αρα οι Cf και Cg εχουν το πολυ 2 κοινα σημεια.


Προσοχη μην χρησιμοποιησει κανεις 2η παραγωγο, το εχασε το παιχνιδι.:bye:

καλοοοοοο!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
σχετικα με τον μπαρλα:
εγω χρησιμοποιουσα ολα τα βιβλια του απο την α λυκειου, και εγραφα παντα και παντου 20, (εκτος απο τις πανελλαδικες που εγραψα 99%).
το θεωρω το καλυτερο βοηθημα για να το χρησιμοποιεις ως "βασικο" βιβλίο-οδηγο, γιατι για αλλους σκοπους υπαρχουν αλλα πιο καταλληλα.
εχει πολυ καλη ομαδοποιηση ασκησεων κτλ.
τωρα, για τις τραβηγμενες ασκησεις: δεν σημαινει οτι ντε και καλα θα λυσετε ολες τις ασκησεις σε καθε παραγραφο, εκει θα κανετε και καποια διαλογη. εξαλλου σε ολα τα βιβλια υπαρχουν
εμενα μου αρεσαν ιδιαιτερα τα επαναληπτικα θεματα που εχει στο τελος.

*υποψιν οτι πολλοι καθηγητες το προτεινουν διοτι απλα δεν εμπιστευονται τους μαθητες τους. εννοω πως ο σαββαλας π.χ. εχει στο τελος αναλυτικες λυσεις σε ολες τις ασκησεις. αντιθετα ο μπαρλας εχει απλα υποδειξεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
ο μπαρλας ειναι για μωρα
οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι σου χρησιμοποιούν όμως αυτό το βοήθημα και έχουν λύσει τις ασκήσεις του...αν εσύ προτιμάς να χρησιμοποιείς ένα βοήθημα το οποίο χρησιμοποιούν ελάχιστοι (και αισθάνεσαι ασφαλής?) τότε είναι δικαίωμά σου..προσωπικά τη γ' λυκείου την έβγαλα με Στεργίου-Νάκη ενώ στο τέλος μου έφερε ο καθηγητής μου δύο περίεργα βοηθήματα που περιείχαν όντως δυσεύρετες ασκήσεις (1/1000 να πέσει παρόμοια άσκηση στις πανελλαδικές)..προσωπικά θεωρούσα περισσότερο ωφέλιμο (προς το τέλος της χρονιάς) να βγάζω την ύλη βιολογία ξανά και ξανά παρά να στίβω το μυαλό μου για να λύσω μία τρελή άσκηση στα μαθηματικά ή στη φυσική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
σχετικα με τον μπαρλα:
εγω χρησιμοποιουσα ολα τα βιβλια του απο την α λυκειου, και εγραφα παντα και παντου 20, (εκτος απο τις πανελλαδικες που εγραψα 99%).
το θεωρω το καλυτερο βοηθημα για να το χρησιμοποιεις ως "βασικο" βιβλίο-οδηγο, γιατι για αλλους σκοπους υπαρχουν αλλα πιο καταλληλα.
εχει πολυ καλη ομαδοποιηση ασκησεων κτλ.
τωρα, για τις τραβηγμενες ασκησεις: δεν σημαινει οτι ντε και καλα θα λυσετε ολες τις ασκησεις σε καθε παραγραφο, εκει θα κανετε και καποια διαλογη. εξαλλου σε ολα τα βιβλια υπαρχουν
εμενα μου αρεσαν ιδιαιτερα τα επαναληπτικα θεματα που εχει στο τελος.

*υποψιν οτι πολλοι καθηγητες το προτεινουν διοτι απλα δεν εμπιστευονται τους μαθητες τους. εννοω πως ο σαββαλας π.χ. εχει στο τελος αναλυτικες λυσεις σε ολες τις ασκησεις. αντιθετα ο μπαρλας εχει απλα υποδειξεις
κατα την αποξη μου δεν πρεπει να ειναι ο στοχος να μπεις στην τριτοβαθμια εκπαιδευση αλλα να αποκτισεις ειδικες γνωσεις να γινεις π.χ ειδικος στα μαθηματικα φυσικη κτλ αλλιως δεν εχει κανενα νοημα μετα απο 1 χρονο θα 3εχασεις τα παντα αν δεν εχεις μπει στο πνευμα των μαθηματικων και αυτο επιτυγχανεται μονο με πολλες ασκησεις και συστηματικο διαβασμα
οποιος χρησιμοποιησει σωστα τις λυσεις δεν θα εχει κανενα προβλημα και ειναι οφελος του ενω στου μπαρλα δεν μπορει καποιο παιδι να δουλεψει μονο του γιατι δεν εχει υποδειξεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

red span

Δραστήριο μέλος

Ο ΧΑΡΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 407 μηνύματα.
σχετικα με τον μπαρλα:
εγω χρησιμοποιουσα ολα τα βιβλια του απο την α λυκειου, και εγραφα παντα και παντου 20, (εκτος απο τις πανελλαδικες που εγραψα 99%).
το θεωρω το καλυτερο βοηθημα για να το χρησιμοποιεις ως "βασικο" βιβλίο-οδηγο, γιατι για αλλους σκοπους υπαρχουν αλλα πιο καταλληλα.
εχει πολυ καλη ομαδοποιηση ασκησεων κτλ.
τωρα, για τις τραβηγμενες ασκησεις: δεν σημαινει οτι ντε και καλα θα λυσετε ολες τις ασκησεις σε καθε παραγραφο, εκει θα κανετε και καποια διαλογη. εξαλλου σε ολα τα βιβλια υπαρχουν
εμενα μου αρεσαν ιδιαιτερα τα επαναληπτικα θεματα που εχει στο τελος.

*υποψιν οτι πολλοι καθηγητες το προτεινουν διοτι απλα δεν εμπιστευονται τους μαθητες τους. εννοω πως ο σαββαλας π.χ. εχει στο τελος αναλυτικες λυσεις σε ολες τις ασκησεις. αντιθετα ο μπαρλας εχει απλα υποδειξεις

οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι σου χρησιμοποιούν όμως αυτό το βοήθημα και έχουν λύσει τις ασκήσεις του...αν εσύ προτιμάς να χρησιμοποιείς ένα βοήθημα το οποίο χρησιμοποιούν ελάχιστοι (και αισθάνεσαι ασφαλής?) τότε είναι δικαίωμά σου..προσωπικά τη γ' λυκείου την έβγαλα με Στεργίου-Νάκη ενώ στο τέλος μου έφερε ο καθηγητής μου δύο περίεργα βοηθήματα που περιείχαν όντως δυσεύρετες ασκήσεις (1/1000 να πέσει παρόμοια άσκηση στις πανελλαδικές)..προσωπικά θεωρούσα περισσότερο ωφέλιμο (προς το τέλος της χρονιάς) να βγάζω την ύλη βιολογία ξανά και ξανά παρά να στίβω το μυαλό μου για να λύσω μία τρελή άσκηση στα μαθηματικά ή στη φυσική...
πρειπει να μπεις στο πνευμα των μαθηματικων φιλαρακι αλλιως δεν εχει κανενα νοημα να γραξεις 100 στις πανελληνιες
Πανελληνιες+ΛΥκειο=καταστροφη της κριτικης σκεξης+αναβιωση της παπαγαλιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
φίλε red span, και που το ξερεις οτι δεν εχω μπει στο πνευμα των μαθματικων;
ειναι σαν να μου λες: ("γραφεις καλα στις πανελλαδικες" άρα "δεν εχεις μπει στο πνευμα ων μαθηματικων")

οσο για το "κατα την αποξη μου δεν πρεπει να ειναι ο στοχος να μπεις στην τριτοβαθμια εκπαιδευση"
φανταζομαι οτι θα ηθελες να το ξαναδιατυπωσεις, ειναι προφανως λαθος. το να μην διαβασεις και καλα απο αντιδραση, κακο του κεφαλιου σου.
καλως η κακως (κατα τη γνωμη μου κακως) αυτο ειναι το συστημα και απο τη στιγμη που αποφασιζεις να δωσεις πανελλαδικες (κανεισ δεν σε υποχρεωνει, αμα δεν θες μη δινεις) τοτε θα χορεψεις στον ρυθμο τους.

και εγω μεχρι την δευτερα λυκειου ασχολουμουν και με το "πνευμα" των μαθηματικων, ελυνα ασκησεις απο μαθηματικη εταιρεια χρησιμοποιουσα βιβλια που ηταν εκτος "σχολικων μαθηματικων" κτλ.

στην 3η λυκειου ομως οφειλεις να εισαι ρεαλιστης και πραγματιστης. θετεις ενα συγκεκριμενο στοχο, θα διαγωνιστεις σε ενα συγκεκριμενο συστημα με συγκεκριμενες συνθηκες και κανονες. προσαρμοζεσαι σε αυτο το περιβαλλον (θυσιαζοντας ισως για εναν χρονο το πνευμα των μαθηματικων). υστερα εχεις ολοκληρη τη ζωη μπροστα σου για το "πνευμα"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top