Βοήθεια στη διδασκαλία/προετοιμασία μαθημάτων για Ιδιαίτερα

K_EVANGELIA

Νεοφερμένος

Η K_EVANGELIA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Να σας ρωτησω....που μπορω να βρω preparation tests για το lower michigan?????δινω 10 δεκεμβριου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mrs Robinson

Νεοφερμένος

Η Mrs Robinson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μπορείς να ψάξεις στο ίντερνετ γκουγκλάρωντας τη λέξη αυτή και θα βρείς..κυρίως on-line .....καλή επιτυχία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exelmi

Νεοφερμένος

Ο exelmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Eπισης practice tests θα βρεις εδω www.kxghellas.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperTink

Νεοφερμένος

Η SuperTink αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Δεν μπορω να απαντησω σ αυτην την ερωτηση μ μεγαλη σιγουρια παντως μπορω να πω ποσες ωρες εκανα εγω στις αντοιστιχες ταξεις (αν θυμαμαι καλα....) Ajunior 1 ωρα την εβδομαδα Bjunior 1-2 ωρες την εβδομαδα Aclass 2 ωρες την εβδομαδα Bclass 2 ωρες την εβδομαδα Cclass 2-2.5 ωρες την εβδομαδα και μετα πηγα κατευθειαν σε βιβλιο Β1+ με 2.5-3 ωρες την εβδομαδα.....και πρωχωραμε προς lower! προσωπικα πιστευω οτι σημασια δεν εχει μονο το ποσες ωρες γινεται το μαθημα αλλα το πως γινεται...σκοπος δεν ειναι μονο να ''βγει'' η ταξη αλλα να μαθευτει σωστα και μ ωραιο τροπο η γλωσσα στο παιδι ωστε να του μεινει κατι αλλα και να του αρεσει! επισης πρεπει να δει κανεις την αναγκη του μαθητη και να κρινει μονος του! παντως μην ξεχνας οτι πανω απο ολα δεν πρεπει να υπερβαλλεις με τις ωρες...επισης μπορουν να γινονται καποιες extra ωρες [ ειτε 1-2 το μηνα ειτε σε διακοπες -αργειες κλπ] (κυριως οταν ο μαθητης ειναι σε πιο μεγαλες ταξεις) για μια περισσοτερη εξασκηση! ελπιζω να βοηθησα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εγώ που έκανα μονίμως ιδιαίτερα, δεν είχα τάξεις και τέτοιες αηδίες. Έκανα δύο ώρες την εβδομάδα και σε δύο χρόνια πήρα lower και μετά σε άλλα δύο έδωσα για proficiency. Και σημειώνω ότι σιχαίνομαι τα αγγλικά. Με αυτό θέλω να δείξω ότι, ειδικά στα ιδιαίτερα, έχετε την ευκαιρία να πάτε με τον ρυθμό σας. Μην μπαίνετε σε καλούπια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

danai-elpida

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δαναη-Ελπιδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 970 μηνύματα.
Εγω εκανα για ολες τις ταξεις απο την πρωτη εως κ τη τελευταια απο ενα 2ωρο τη βδομαδα κ πηγα τελεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperTink

Νεοφερμένος

Η SuperTink αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Βασικα στις ταξεις junior στα μικρα παιδακια δεν εχει τοσο σημασια το βιβλιο που θα κανεις αλλα πως θα το κανεις για να φανει καλο. Εγω απο οτι θυμαμαι οταν ημουν σε αυτες τις ταξεις εκανα το 'Big Heart' εκδοσεις MacMillan κι ειχα ξετρελαθει! Ειχε ωραιες εντυπωσιακες εικονες, αστειες υποθεσεις και dvd και κασετα νομιζω ... γενικα μου αρεσε πολυ για την ηλικια μου. Παρ'ολα αυτα στο να μου αρεσει ''βοηθησε'' κι η καθηγητρια μου φυσικα! Κατι που μπορεις να κανεις και σου προτεινω ειναι να βρεις παιχνιδακια (ευκολα και γρηγορα) τα οποια μπορεις να τα παιξεις με τα παιδια αυτων των ταξεων (πχ να βαλεις σε διαφανειες εικονες και να τους τις δειχνεις ρωτωντας 'what is this?' δειχνωντας ενα μηλο και αν σου πουνε την σωστη απαντηση να παιρνουν δωρακι μια καραμελιτσα η κατι τετοιο....γενικα τα παιδια αυτων των ταξεων (που συνηθωσ ειναι ηλικιων 7-8-9 ετων) επειδη μπορουν να χασουν ευκολα την προσοχη τους και να αποσυνντονιστουν αλλα και να κρατησουν το ενδιαφερον τους αν θελουν και να καταφερουν σωστα ειναι σωστο να δουλευουμε μαζι τους με τροπο και οχι με κοπο και να σκεφτομαστε τι μας αρεσε εμας στην ηλικια τουσ!

Τωρα οσο αφορα τα βιβλια εγω εκανα και μου αρεσε το Skills Booster 3 (εκδοσεις δεν θυμαμαι)... καινουριες γνωσεις πληροφοριες κλπ {δεν ηταν αυτο τ βασικο μου βιβλιο το κυριο μου ηταν το treasure hunt στη c το οποιο ηταν ok με ωρεαιες ''ιστοριουλες'' αλλα απο καποιο σημειο και μετα ελεγα αντε να τελειωνει γιατι ειχα κουραστει αφου ειχε περιπου 40 units! Kαι για ταξη pre lower το 'Activate B1+' μου αρεσει πολυ...εχει 12 units 10 περιπου σελιδες το καθενα (μιλαω για το students book χωρις τα αλλα βιβλια 'companion' 'grammar and vocabulary' 'exercises'). Το συγκεκριμενο βιβλιο σε καθε κεφαλαιο περιλαμβανει readings με μεγαλα κειμενα για καλη προετοιμασια πολλα speaking με ενδιαφεροντα θεματα (απο τροπους να ηρεμησουμε απο οταν νευριαζουμε μεχρι αν πιστευω οτι οι εικονες με ζωα για περιβαλλοντικους σκοπους βοηθανε) εκθεσεις αλλα και αναλυση για καθε ειδος (letter of advice, lettes, essay, e-mail, story etc) και listenings... ακομα τα συμηρωματικα του βιβλια εχουν ασκησεις αντοιστιχες με το lower με βαση αυτα που μαθαινεις και υποκειμενικα τουλαχιστον το ΛΑΤΡΕΥΩ! για μεγαλυτερες ταξεις δεν ξερω... παντως ελπιζω να βοηθησα κι εγω καπως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mrs Robinson

Νεοφερμένος

Η Mrs Robinson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Στην απορία μου θα απαντήσει κάποιος ρ παιδιά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exelmi

Νεοφερμένος

Ο exelmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά,

θα ήθελα μια βοήθεια παρακαλώ...
Πώς βγάζετε τα πλάνα μαθημάτων,πώς χωρίζετε την ύλη κλπ?και πώς υπολογίζετε τί θα διδάξετε την ώρα του ιδιαίτερου?-χρονικά εννοώ....
Ευχαριστώ πολύ!!!!!!
Ολα εξαρτωνται απο το επιεπδο του μαθητη

Σε καθε περιπτωση πρεπει να υπαρχει μια ισοροπια στους τομεις που θα πρεπει να γινει το μαθημα . Να υπαρχει μια ποικιλια ( για να μην βαρεθει κιολας ο μαθητης ) διορθωση , παραδωση , γραμματικη , λεξιλογιο , κειμενο , προφορικη κατανοηση , και εκφραση , να υπρχουν ολα

Το teachers μη ντο παραμελειτε ειναι οδηγος ειδικα για τον καθηγητη που ξεκινα .....

Παντως πολες φορες το ιδιο το μαθημα ισως σε βγαλει εξω απο τον προγραμματισμο , ομως θα ειναι επειδη στην πορεια του μαθηματος υπηρξαν καποιοι εκτακτοι λογοι που χρειαστηκε να επιμεινει κανεις δεδομενου οτι εχουμε μπροστα μας μαθητες και οχι μηχανες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tru22

Νεοφερμένος

Η tru22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους. Το Σεπτέμβριο πρόκειται να ξεκινήσω να κάνω ιδιαίτερα Αγγλικών σε ένα παιδί που θα πάει Cs και ένα που θα πάει Ds. 'Εχετε να μου προτείνεται κάποιο καλό βιβλίο για αυτά τα επίπεδα? Έχω ακούσει πως το upstream της Express Publishing είναι καλό θα ήθελα όμως και άλλες γνώμες!!! Επίσης επειδή δεν έχει βγει ακόμη η άδεια διδασκαλίας μου τα teacher's book όπως και τα βιβλία για τους μαθητές πρέπει να τα αγοράσω από βιβλιοπωλείο ή υπάρχει κάποιος εκδοτικός οίκος που δίνει βιβλία και χωρίς άδεια διδασκαλίας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Εγώ στην Ds έκανα τα Revised Choices (όλο το πακέτο), για την Cs προτείνω τα Here we Go (όλο το πακέτο + Grammar). Είναι καλογραμμένα βιβλία με κατανοητή γραμματική, πολλού είδους κείμενα και απλές μέχρι σύνεθετες ασκήσεις...
Στα Choices στο τέλος κάθε κεφαλαίου έχει μια ενότητα Your Skills , όπου ο μαθητής εξασκεί τις ικανότητες γραφής έκθεσης, προφορικού λόγου αλλά και ακουστικού (με χρήσιμες φράσεις).
Στο θέμα με τα Teacher's Book δεν μπορώ να σε βοηθήσω :redface:...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MaryTheCherry

Νεοφερμένος

Η MaryTheCherry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Γεια σας!Έχω αναλάβει από πέρσυ ένα μαθητή,και τώρα κανόνικα θα κάναμε την pre-lower(πέρσυ κάναμε την D).Όμως το επίπεδό του δεν είναι αυτό.Βασικά δεν είναι ούτε για D.Σκέφτομαι να πω στους γονείς του να ξανακάνει την D ή να προχωρήσουμε στην E.Εσείς τι μου προτείνετε να κάνω;Για την E τι βιβλία μου προτείνετε;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Για γραμματική θα σου πρότεινα το

Revised Towards Mastering Use of English for FCE

Πολύ δυνατό βιβλίο γραμματικής για προετοιμασία Lower exam.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Γεια σας!Έχω αναλάβει από πέρσυ ένα μαθητή,και τώρα κανόνικα θα κάναμε την pre-lower(πέρσυ κάναμε την D).Όμως το επίπεδό του δεν είναι αυτό.Βασικά δεν είναι ούτε για D.Σκέφτομαι να πω στους γονείς του να ξανακάνει την D ή να προχωρήσουμε στην E.Εσείς τι μου προτείνετε να κάνω;Για την E τι βιβλία μου προτείνετε;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:)

Σου συστήνω ανεπιφύλαχτα τα CHOICES, έχουν ασκήσεις και για FCE και για ECCE και είναι γενικά πάρα πολύ καλογραμμένα βιβλία. Τώρα όσο για το παιδί, απλά θα χρειαστεί να κάνεις κάτι εξτρά (π.χ περισσότερα listening) και θα μιλάτε αποκλειστικά αγγλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MaryTheCherry

Νεοφερμένος

Η MaryTheCherry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη επειδή δεν νομίζω να μπορέσει να ανταποκριθεί.Είχε πολλά κενά ήδη από πέρσυ που τον ανέλαβα και καθ'όλη τη διάρκει της χρονιάς δεν κατέβαλε και μεγάλη προσπάθεια να τα καλύψει.Δεν έχει πλούσιο λεξιλόγιο ( ενδεικτικά αναφέρω πως σε μια έκθεση δεν ήξερε πώς λέγεται η θάλασσα στα αγγλικά).Αυτό φυσικά έχει και αντίκτυπο στο speaking που με πολύ δυσκολία μιλούσε,το ίδιο και στο listening.Στη γραμματική έχει επίσης πολλά κενά,αλλά τα κουτσοκαταφέρνει.Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.Και το θέμα είναι πως ο,τι και να κάνω παραμένει αδιάφορος.Δεν διαβάζει,χάνει ο,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνω κκτλπ κτλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη επειδή δεν νομίζω να μπορέσει να ανταποκριθεί.Είχε πολλά κενά ήδη από πέρσυ που τον ανέλαβα και καθ'όλη τη διάρκει της χρονιάς δεν κατέβαλε και μεγάλη προσπάθεια να τα καλύψει.Δεν έχει πλούσιο λεξιλόγιο ( ενδεικτικά αναφέρω πως σε μια έκθεση δεν ήξερε πώς λέγεται η θάλασσα στα αγγλικά).Αυτό φυσικά έχει και αντίκτυπο στο speaking που με πολύ δυσκολία μιλούσε,το ίδιο και στο listening.Στη γραμματική έχει επίσης πολλά κενά,αλλά τα κουτσοκαταφέρνει.Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.Και το θέμα είναι πως ο,τι και να κάνω παραμένει αδιάφορος.Δεν διαβάζει,χάνει ο,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνω κκτλπ κτλπ

Κατάλαβα, μίλα στους γονείς και αν δεν διορθωθεί παράτα τα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη επειδή δεν νομίζω να μπορέσει να ανταποκριθεί.Είχε πολλά κενά ήδη από πέρσυ που τον ανέλαβα και καθ'όλη τη διάρκει της χρονιάς δεν κατέβαλε και μεγάλη προσπάθεια να τα καλύψει.Δεν έχει πλούσιο λεξιλόγιο ( ενδεικτικά αναφέρω πως σε μια έκθεση δεν ήξερε πώς λέγεται η θάλασσα στα αγγλικά).Αυτό φυσικά έχει και αντίκτυπο στο speaking που με πολύ δυσκολία μιλούσε,το ίδιο και στο listening.Στη γραμματική έχει επίσης πολλά κενά,αλλά τα κουτσοκαταφέρνει.Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.Και το θέμα είναι πως ο,τι και να κάνω παραμένει αδιάφορος.Δεν διαβάζει,χάνει ο,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνω κκτλπ κτλπ

Οργανωσέ τον. Δώστου κίνητρα για να μαθαίνει καινούργια πράγματα. Επιβράβευσέ τον, όταν κάνει κάποια προσπάθεια.

Αν έχει τέτοια προβλήματα, θα πρότεινα να του κάνεις την D Class ξανά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MaryTheCherry

Νεοφερμένος

Η MaryTheCherry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Προσπαθούσα πάρα πολύ.Ασκήσεις έχτρα του πήγαινα,αποσπάσματα από διάφορα θέματα σχετικά με τη μουσική,σπορ κτλπ του πήγαινα,όταν έκανε κάποια άσκηση σωστή του έλεγα χίλια μπράβο!Αλλά τίποτα ρε παιδια!Κανένα όφελος.Έχανε (τις πιο πολλές φορές και επίτηδες) τις σημειώσεις,τις ασκήσεις και ο,τι του έδινα.Ξέχναγε -και καλά- ασκήσεις,ενώ ήταν γραμμένες από εμένα στο τετράδιό του.Τις εκθέσεις (διορθωμένες και ενώ είχα τονίσει πως πρέπει να τις διαβάζει ξανά,να διαβάζει τις διορθώσεις μου,ώστε να μην επαναλάβει τα ίδια λάθη) τις έβρισκα πεταμένες στα σκουπίδια :worry:.Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω.Αύριο θα συζητήσω με του γονείς του και θα τι θα μου πουν κι αυτοι.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aikat_

Νεοφερμένος

Η aikat_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Αφού όπως λες ο,τι και να κάνεις παραμένει αδιάφορος δηλαδή δεν διαβάζει,χάνει ό,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνεις κτλπ κτλπ παρά την μεγάλη σου επιμονή , θα σου πρότεινα να σταματήσεις το μάθημα με αυτό το παιδί και να βρεις άλλον μαθητή που θα δείχνει ενδιαφέρον και θα καταβάλλει προσπάθεια.

Αφ'ενός θα νιώθεις πολύ καλύτερα εσύ η ίδια και αφ΄ετέρου θα σταματήσει το παιδί που κάνεις τώρα μάθημα να πιέζεται για κάτι που παρά τις προσπάθειες σου δεν του κεντρίζει το ενδιαφέρον . Βέβαια είναι λυπηρό να μην αναγνωρίζει την μεγάλη αναγκαιότητα των Αγγλικών μιας και μετά βεβαιότητας θα του χρειαστούν στο μέλλον , ίσως όμως έπειτα από χρόνια αλλάξει στάση .
Ενημέρωσε τους γονείς επακριβώς για την συμπεριφορά του και για την προσπάθεια που έκανες , ανάφερε τους πως ποτέ δεν είναι αργά και πως πολύ πιθανά το ίδιο το παιδί θα στραφεί από ανάγκη στα Αγγλικά μελλόντικα και τότε ίσως θα είναι καλύτερα ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MaryTheCherry

Νεοφερμένος

Η MaryTheCherry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Και είναι κρίμα γιατί ήθελα τόσο πολύ να τα παέι καλά!Πολλές φορές είχαμε συζητήσει και του είχα πει οτι είναι καλό για εκείνον όχι για να πάρει ένα χαρτί αλλά για να ξέρει να συννενοηθεί.Στη δουλειά του,στα ταξίδια του,στο ιντερνετ,στην τηλεοραση,στα παιχνίδια που παίζει στο pc έστω.Αλλά θα είναι αργά όταν το καταλάβει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top