K_EVANGELIA
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mrs Robinson
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperTink
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuperTink
Νεοφερμένο μέλος


Τωρα οσο αφορα τα βιβλια εγω εκανα και μου αρεσε το Skills Booster 3 (εκδοσεις δεν θυμαμαι)... καινουριες γνωσεις πληροφοριες κλπ {δεν ηταν αυτο τ βασικο μου βιβλιο το κυριο μου ηταν το treasure hunt στη c το οποιο ηταν ok με ωρεαιες ''ιστοριουλες'' αλλα απο καποιο σημειο και μετα ελεγα αντε να τελειωνει γιατι ειχα κουραστει αφου ειχε περιπου 40 units! Kαι για ταξη pre lower το 'Activate B1+' μου αρεσει πολυ...εχει 12 units 10 περιπου σελιδες το καθενα (μιλαω για το students book χωρις τα αλλα βιβλια 'companion' 'grammar and vocabulary' 'exercises'). Το συγκεκριμενο βιβλιο σε καθε κεφαλαιο περιλαμβανει readings με μεγαλα κειμενα για καλη προετοιμασια πολλα speaking με ενδιαφεροντα θεματα (απο τροπους να ηρεμησουμε απο οταν νευριαζουμε μεχρι αν πιστευω οτι οι εικονες με ζωα για περιβαλλοντικους σκοπους βοηθανε) εκθεσεις αλλα και αναλυση για καθε ειδος (letter of advice, lettes, essay, e-mail, story etc) και listenings... ακομα τα συμηρωματικα του βιβλια εχουν ασκησεις αντοιστιχες με το lower με βαση αυτα που μαθαινεις και υποκειμενικα τουλαχιστον το ΛΑΤΡΕΥΩ! για μεγαλυτερες ταξεις δεν ξερω... παντως ελπιζω να βοηθησα κι εγω καπως!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mrs Robinson
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ολα εξαρτωνται απο το επιεπδο του μαθητηΚαλησπέρα παιδιά,
θα ήθελα μια βοήθεια παρακαλώ...
Πώς βγάζετε τα πλάνα μαθημάτων,πώς χωρίζετε την ύλη κλπ?και πώς υπολογίζετε τί θα διδάξετε την ώρα του ιδιαίτερου?-χρονικά εννοώ....
Ευχαριστώ πολύ!!!!!!
Σε καθε περιπτωση πρεπει να υπαρχει μια ισοροπια στους τομεις που θα πρεπει να γινει το μαθημα . Να υπαρχει μια ποικιλια ( για να μην βαρεθει κιολας ο μαθητης ) διορθωση , παραδωση , γραμματικη , λεξιλογιο , κειμενο , προφορικη κατανοηση , και εκφραση , να υπρχουν ολα
Το teachers μη ντο παραμελειτε ειναι οδηγος ειδικα για τον καθηγητη που ξεκινα .....
Παντως πολες φορες το ιδιο το μαθημα ισως σε βγαλει εξω απο τον προγραμματισμο , ομως θα ειναι επειδη στην πορεια του μαθηματος υπηρξαν καποιοι εκτακτοι λογοι που χρειαστηκε να επιμεινει κανεις δεδομενου οτι εχουμε μπροστα μας μαθητες και οχι μηχανες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tru22
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Στα Choices στο τέλος κάθε κεφαλαίου έχει μια ενότητα Your Skills , όπου ο μαθητής εξασκεί τις ικανότητες γραφής έκθεσης, προφορικού λόγου αλλά και ακουστικού (με χρήσιμες φράσεις).
Στο θέμα με τα Teacher's Book δεν μπορώ να σε βοηθήσω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MaryTheCherry
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος


Revised Towards Mastering Use of English for FCE
Πολύ δυνατό βιβλίο γραμματικής για προετοιμασία Lower exam.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Γεια σας!Έχω αναλάβει από πέρσυ ένα μαθητή,και τώρα κανόνικα θα κάναμε την pre-lower(πέρσυ κάναμε την D).Όμως το επίπεδό του δεν είναι αυτό.Βασικά δεν είναι ούτε για D.Σκέφτομαι να πω στους γονείς του να ξανακάνει την D ή να προχωρήσουμε στην E.Εσείς τι μου προτείνετε να κάνω;Για την E τι βιβλία μου προτείνετε;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!![]()
Σου συστήνω ανεπιφύλαχτα τα CHOICES, έχουν ασκήσεις και για FCE και για ECCE και είναι γενικά πάρα πολύ καλογραμμένα βιβλία. Τώρα όσο για το παιδί, απλά θα χρειαστεί να κάνεις κάτι εξτρά (π.χ περισσότερα listening) και θα μιλάτε αποκλειστικά αγγλικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MaryTheCherry
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη επειδή δεν νομίζω να μπορέσει να ανταποκριθεί.Είχε πολλά κενά ήδη από πέρσυ που τον ανέλαβα και καθ'όλη τη διάρκει της χρονιάς δεν κατέβαλε και μεγάλη προσπάθεια να τα καλύψει.Δεν έχει πλούσιο λεξιλόγιο ( ενδεικτικά αναφέρω πως σε μια έκθεση δεν ήξερε πώς λέγεται η θάλασσα στα αγγλικά).Αυτό φυσικά έχει και αντίκτυπο στο speaking που με πολύ δυσκολία μιλούσε,το ίδιο και στο listening.Στη γραμματική έχει επίσης πολλά κενά,αλλά τα κουτσοκαταφέρνει.Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.Και το θέμα είναι πως ο,τι και να κάνω παραμένει αδιάφορος.Δεν διαβάζει,χάνει ο,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνω κκτλπ κτλπ
Κατάλαβα, μίλα στους γονείς και αν δεν διορθωθεί παράτα τα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος


Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας,αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη επειδή δεν νομίζω να μπορέσει να ανταποκριθεί.Είχε πολλά κενά ήδη από πέρσυ που τον ανέλαβα και καθ'όλη τη διάρκει της χρονιάς δεν κατέβαλε και μεγάλη προσπάθεια να τα καλύψει.Δεν έχει πλούσιο λεξιλόγιο ( ενδεικτικά αναφέρω πως σε μια έκθεση δεν ήξερε πώς λέγεται η θάλασσα στα αγγλικά).Αυτό φυσικά έχει και αντίκτυπο στο speaking που με πολύ δυσκολία μιλούσε,το ίδιο και στο listening.Στη γραμματική έχει επίσης πολλά κενά,αλλά τα κουτσοκαταφέρνει.Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.Και το θέμα είναι πως ο,τι και να κάνω παραμένει αδιάφορος.Δεν διαβάζει,χάνει ο,τι φυλλάδια και ασκήσεις του δίνω κκτλπ κτλπ
Οργανωσέ τον. Δώστου κίνητρα για να μαθαίνει καινούργια πράγματα. Επιβράβευσέ τον, όταν κάνει κάποια προσπάθεια.
Αν έχει τέτοια προβλήματα, θα πρότεινα να του κάνεις την D Class ξανά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MaryTheCherry
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aikat_
Νεοφερμένο μέλος


Αφ'ενός θα νιώθεις πολύ καλύτερα εσύ η ίδια και αφ΄ετέρου θα σταματήσει το παιδί που κάνεις τώρα μάθημα να πιέζεται για κάτι που παρά τις προσπάθειες σου δεν του κεντρίζει το ενδιαφέρον . Βέβαια είναι λυπηρό να μην αναγνωρίζει την μεγάλη αναγκαιότητα των Αγγλικών μιας και μετά βεβαιότητας θα του χρειαστούν στο μέλλον , ίσως όμως έπειτα από χρόνια αλλάξει στάση .
Ενημέρωσε τους γονείς επακριβώς για την συμπεριφορά του και για την προσπάθεια που έκανες , ανάφερε τους πως ποτέ δεν είναι αργά και πως πολύ πιθανά το ίδιο το παιδί θα στραφεί από ανάγκη στα Αγγλικά μελλόντικα και τότε ίσως θα είναι καλύτερα ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MaryTheCherry
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.