Βοήθεια σε μια μαμά

LENIAGEOR

Νεοφερμένος

Η ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
:bye:Γειά σας. Εχω ένα κοριτσάκι που πάει στην Α Γυμνασίου. Σε όλο το δημοτικό και κυρίως Ε και ΣΤ ήταν άριστη μαθήτρια και η δασκάλα της με διαβεβαίωνε ότι έτσι θα συνέχιζε. Στο Α τρίμηνο έβγαλε 18,7 παρότι στο 90% των διαγωνισμάτων της έγραψε 20. Το πρόβλημά μου είναι ότι διαβάζει 1-1,5 ώρα την ημέρα ΜΟΝΟ. Εγώ βέβαια φωνάζω και γκρινιάζω. Είναι δυνατόν να μπορεί να καλύψει σε μία μόνο ώρα την ύλη τόσων μαθημάτων. Η μήπως τελικά εγώ είμαι υπερβολική; Θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariosxania

Δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 538 μηνύματα.
:bye:Γειά σας. Εχω ένα κοριτσάκι που πάει στην Α Γυμνασίου. Σε όλο το δημοτικό και κυρίως Ε και ΣΤ ήταν άριστη μαθήτρια και η δασκάλα της με διαβεβαίωνε ότι έτσι θα συνέχιζε. Στο Α τρίμηνο έβγαλε 18,7 παρότι στο 90% των διαγωνισμάτων της έγραψε 20. Το πρόβλημά μου είναι ότι διαβάζει 1-1,5 ώρα την ημέρα ΜΟΝΟ. Εγώ βέβαια φωνάζω και γκρινιάζω. Είναι δυνατόν να μπορεί να καλύψει σε μία μόνο ώρα την ύλη τόσων μαθημάτων. Η μήπως τελικά εγώ είμαι υπερβολική; Θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.
Και ο αδερφός μου το ίδιο κάνει και τα πάει πολύ καλά.Μάλλον είναι πολύ έξυπνη η κόρη σας και για αυτό τα καταφέρνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LENIAGEOR

Νεοφερμένος

Η ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω το πόσο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός φοβαμαι μήπως αφήνει κενά και απλά διαβάζει..... ξέρετε επιφανειακά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κόρη σας. Υπάρχουν παιδιά που βγάζουν την καθημερινή ύλη των μαθημάτων τους πολύ πιο εύκολα και πιο γρήγορα, εν συγκρίσει με κάποια άλλα παιδιά που κάνουν περισσότερη ώρα για να μάθουν το μάθημα της ημέρας. Θα μπορούσατε να την εξετάσετε στο μάθημα της ημέρας για να δείτε αν όντως διάβασε καλά (θα ήταν καλύτερα να μην της πείτε ότι θα την εξετάσετε) ή μπορείτε πολύ απλά να κάνετε μια συζήτηση με τους καθηγητές της. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diana222

Νεοφερμένος

Η diana222 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω το πόσο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός φοβαμαι μήπως αφήνει κενά και απλά διαβάζει..... ξέρετε επιφανειακά.
κοιταξτε κι εγω τοσο διαβαζω και ειμαι δευτερη απουσιλογος... αυτο που μετραει ειναι να προσεχεις στην παραδοση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LENIAGEOR

Νεοφερμένος

Η ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Πραγματικά κατά διαστήματα την εξετάζω. Τις περισσότερες φορές είναι Ο.Κ. Ορισμένες έχει μικροελλείψεις αλλά ποτέ δεν είναι αδιάβαστη. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι ευχαριστημένη, κάποιοι θεωρουν ότι έχει περισσοτερες δυνατότητες που δεν τις δείχνει. Εγώ πάλι πιστεύω ότι κάποιοι καθηγητές είναι αδιάφοροι και καλά Ο.Κ. μην τρελαίνεσαι κιόλας, ενώ πιστεύω ότι μέσα σε 3 (2 για την ακρίβεια μήνες) στο Α τρίμηνο δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν πραγματικά (εκτός των διαγωνισμάτων και κάποιων προφορικών). Ούτε τη φάτσα τους δεν ξέρουν καλά καλά. Δεν θέλω όμως να γίνομαι καταπιεστική αλλά ούτε και να την αφήνω να τεμπελιάζει. Διοτι τις ώρες που δεν διαβάζει για το σχολείο ή θα δει τηλεόραση ή θα διαβάζει εξωσχολικά (έχω σιχαθεί να την βλέπω με την ΣΕΛΗΝΗ, πρέπει να το ξέρει το βιβλίο όλο απέξω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν θέλω όμως να γίνομαι καταπιεστική αλλά ούτε και να την αφήνω να τεμπελιάζει.

Αυτό είναι πολύ σωστό κι έτσι να συνεχίσετε! Καλύτερα να μην την πιέσετε, γιατί μπορεί να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα (μπορεί να κουραστεί ή από αντίδραση να κάνει το αντίθετο κλπ). Άλλωστε, δεν υπάρχει λόγος να την πιέσετε, αφού τα καταφέρνει μια χαρά!

Πολύ σημαντικό είναι και αυτό που είπε η diana222... η παράδοση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μπορεί να προσέχει στην παράδοση και να μην χρειάζεται να διαβάσει τόσο πολύ στο σπίτι. ;) Όπως και να έχει μην αγχώνεστε, γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα! Να την παρακολουθείτε όμως, για να βλέπετε ότι είναι ok, να μην επαναπαυθεί και κάνει κοιλιά. :no1:

ps. Όσο για τη βαθμολογία μην ανησυχείτε. Στο πρώτο τρίμηνο οι καθηγητές είναι πιο κουμπωμένοι με τους βαθμούς και δεν τους δίνουν τόσο απλόχερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να βγουν συμπεράσματα.. Α' γυμνασίου είναι στο κάτω κάτω και δεν υπάρχει έντονη πίεση.. Μπορεί πράγματι να της αρκεί το διάβασμα 1.5 ώρας. Απλά συνεχίστε την εξετάζετε και αν δείτε ότι στην πορεία εμφανίσει προβλήματα ενθαρρύνετέ την να διαβάσει περισσότερο.. Γενικά όμως αυτό που βοηθά είναι να υιοθετήσει από εσάς μια ώριμη αντίληψη επί της μελέτης που κάνει και να αναγνωρίσει πως δεν πρόκειται περί αγγαρείας, αλλά για κάτι που θα τη βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή της.. Επιμένω όμως πως είναι νωρίς ακόμα για ανησυχίες... Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα θα φανεί στην απόδοσή της και εξίσου στους βαθμούς.. Όσο αδιάφοροι και αν είναι μερικοί καθηγητές, τόσο αφοσιωμένοι είναι ορισμένοι άλλοι που πράγματι ενδιαφέρονται για τα παιδιά. Εννοείται πως κάποια στιγμή, σε μεγαλύτερη τάξη το φροντιστήριο κρίνεται απαραίτητο (ανάλογα με την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει και στο μέλλον) καθώς τα μαθήματα γίνονται πιο ουσιαστικά και αποτελούν βάσεις για το Λύκειο. Όσο για το 18.7 είναι ένας άριστος βαθμός που μόνο ανησυχία δεν πρέπει να προκαλεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diana222

Νεοφερμένος

Η diana222 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Πραγματικά κατά διαστήματα την εξετάζω. Τις περισσότερες φορές είναι Ο.Κ. Ορισμένες έχει μικροελλείψεις αλλά ποτέ δεν είναι αδιάβαστη. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι ευχαριστημένη, κάποιοι θεωρουν ότι έχει περισσοτερες δυνατότητες που δεν τις δείχνει. Εγώ πάλι πιστεύω ότι κάποιοι καθηγητές είναι αδιάφοροι και καλά Ο.Κ. μην τρελαίνεσαι κιόλας, ενώ πιστεύω ότι μέσα σε 3 (2 για την ακρίβεια μήνες) στο Α τρίμηνο δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν πραγματικά (εκτός των διαγωνισμάτων και κάποιων προφορικών). Ούτε τη φάτσα τους δεν ξέρουν καλά καλά. Δεν θέλω όμως να γίνομαι καταπιεστική αλλά ούτε και να την αφήνω να τεμπελιάζει. Διοτι τις ώρες που δεν διαβάζει για το σχολείο ή θα δει τηλεόραση ή θα διαβάζει εξωσχολικά (έχω σιχαθεί να την βλέπω με την ΣΕΛΗΝΗ, πρέπει να το ξέρει το βιβλίο όλο απέξω).
φροντιστε απλα να μη γινεστε καταπιεστικη οπως ειπατε γιατι θα φερει ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα. και καποιον πολυ χαμηλο βαθμο να φερει σε καποιο τεστ φροντιστε να την ενθαρρυνετε. ουτε για εκεινη ειναι ο,τι καλυτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sylvia19

Νεοφερμένος

Η sylvia19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
δεν εχει σημασια η ποσοτητα του χρονου που αφιερωνεται στο διαβασμα,οσο η ποιοτητα του διαβασματος.συνηθως πολλη ωρα κανουν τα τελειωσουν το χόμγουορκ τους οι μαθητες που τα μαθαινουν απεξω.
εν πασει περιπτωσει 1η γυμνασιου ειναι πολυ νωρις να αγχωνεστε για βαθμους,μονο καλο δεν μπορει να επιφερει αυτο.το σημαντικο ειναι η κορη σας να μαθει να διαβαζει οχι με προοπτικη την εξεταση και το να τα πει σωστα,αλλα για την ιδια,ανεξαρτητως εξετασης.πολλες φορες η συνηθεια των δασκαλων και των γονιων να εξεταζουν τα μαθηματα αγχωνει το μαθητη ο οποιος νομιζει οτι πρεπει να τα πει οπως τα λεει το βιβλιο.
(και μονο το οτι μπαινετε στο φορουμ αναζητωντας βοηθεια σημαινει οτι μαλλον αγχωνεστε υπερβολικα.καλοπροαιρετα παντα.:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
Πιστευω πως ολα τα παιδια σας εδωσαν πολυ καλες απαντησεις!!! ^^
Πραγματι δεν χρειαζεται να ανησυχειτε τοσο για την ωρα που καθεται και διαβαζει. Ειναι μονο Ά γυμνασιου που τα μαθηματα δεν ειναι και τοσο δυσκολα ή και πολλα. Ακομη πολλα παιδια μπορουν να διαβαζουν 1 ωρα αλλα σε αυτη τη μια ωρα να εχουν κανει και ολα τους τα μαθηματα ενω αλλα σε μια ωρα να μην εχουν προλαβει ουτε καν να συγκεντρωθουν ακομη, αυτο ειναι αναλογα με το παιδι και διαφερει απο ατομο σε ατομο.
Αλλα οκ.. αρχη ειναι ακομη και λογικα δε θα τους βαζουν και τοσα πολλα για το σπιτι.
Προσωπικα γνωριζω ατομα που προσεχαν τοσο πολυ στη παραδοση του σχολειου απο τον καθηγητη και σπιτι χρειαζοντουσαν μονο μιση ωρα ή και ενα τεταρτο για να κανουν καποια πιθανη εργασια.
Μια χαρα ειναι οι ωρες που δαβαζει και επισης πολυ πολυ καλος και ο βαθμος της.

Μην την αφησετε να κανει κοιλια, αν δειτε πως τα παραταει ή καταλαβετε πως κουραστεικε να διαβαζει μιληστε της. Μην την μαλωσετε γιατι δε θα καταφερετε τιποτα.
Πρεπει να της μαθετε πως οτι διαβαζει ειναι χρησιμο για τον εαυτο τους και πρεπει να το κανει με ευχαριστηση και οχι επειδη πρεπει.
Θα σας ελεγα να μη δινετε καποιες φορες και τοσο σημασια στους βαθμους γιατι απο την μερια των καθηγητως παρουσιαζονται πολλες φορες διαφορες χαζες αδικιες που κοβουν επιτηδες βαθμους απο τα παιδια.:xixi:
Να την βαζεται να σας λεει οταν επειστρεφει απο το σπιτι για το πως πηγε η μερα της και αν εχει πολλα για διαβασμα. Αυτη η μικρη κουβεντα θα την κανει να δωσει μεγαλυτερη σημασια στο σχολειο και ετσι θα μαθετε και εσεις με πλαγιο τροπο αν εχει πολλα για την αλλη μερα, οποτε θα μπορειτε μεσα σε ακρες να υπολογιζετε και την ωρα που θα χρειαστει για να διαβασει.:D
Κατι επισης πολυ σημαντικο ειναι πως πρεπει σιγα σιγα να βρισκει μια τεχνικη για το διαβασμα μας και να βαζει ενα καλο και φυσιολογικο προγραμμα. Στο πραγραμμα μπορειτε να την βοηθησετε και εσεις, τι εννοω? Δλδ να μη γυριζει στο σπιτι και καθεται στη τηλεοραση μεχρι τις 7 και μετα πηγαινει για διαβασμα, αυτο θα την δυσκολεψει πολυ τα επομενα χρονια. Πρεπει να γυριζει να ξεκουραζεται λιγο και να καθεται να ασχολειται με τις υποχρεωσεις του σχολειου!


Αυτα και απο εμενα.
Με το καλο να συνεχισει ετσι!!!

υ.γ. αν σκεφτεστε για φροντηστηριο θα ελεγα πως ειναι ακομη νωρις.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Εν μέρει συμφωνώ με αυτά που είπαν τα παιδιά. Από την άλλη α' γυμνασίου είναι, αρκετά μεγάλη ώστε να μην της γίνεται έλεγχος για το αν διάβασε. Μπορεί αυτό το σύστημα να τη βοηθάει, εμένα προσωπικά με εκνευρίζει. Νομίζω πως πιο σημαντικό είναι η ίδια να ξέρει τι της γίνεται και θα καθορίσει το χρόνο και την ποιότητα διαβάσματος μόνη της.
Όσο για το twilight αφού διαβάζει "λογοτεχνία" μπορείτε σιγά σιγά να της δίνεται πιο κλασσικά εφηβικά βιβλία. Θα τη βοηθήσουν σε έκθεση και γενικότερα στο να αποκτήσει παιδεία, κρίση και εμπειρίες που δεν προσφέρουν οι βαμπίριδες της Mrs Meyer.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taratata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ηρώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 159 μηνύματα.
αφηστε την καλε ήσυχη!
:no1:

ούτε εγώ σκιζόμουν στο διάβασμα...
Κι εδώ που τα λέμε δεν χρειάζεται κιόλας...
έχει να φάει πήξιμο στο λύκειο!
οποτε ΟΧΙ γκρινια:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Φαντάζομαι τι έχει να τραβήξει το κοριτσάκι όταν θα πλησιάζει ο καιρός να δώσει Πανελλήνιες!:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
:bye:Γειά σας. Εχω ένα κοριτσάκι που πάει στην Α Γυμνασίου. Σε όλο το δημοτικό και κυρίως Ε και ΣΤ ήταν άριστη μαθήτρια και η δασκάλα της με διαβεβαίωνε ότι έτσι θα συνέχιζε. Στο Α τρίμηνο έβγαλε 18,7 παρότι στο 90% των διαγωνισμάτων της έγραψε 20. Το πρόβλημά μου είναι ότι διαβάζει 1-1,5 ώρα την ημέρα ΜΟΝΟ. Εγώ βέβαια φωνάζω και γκρινιάζω. Είναι δυνατόν να μπορεί να καλύψει σε μία μόνο ώρα την ύλη τόσων μαθημάτων. Η μήπως τελικά εγώ είμαι υπερβολική; Θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.


ο εγκεφαλος της ισως αφομοιωνει τα πραγματα που διαβαζει πολυ γρηγορα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Eν μέρει υπάρχει μια δικαιολογία γιατί όποιος γονιός δεν ασχολείται με την εκπαίδευση(κατά πλειοψηφία) πιστεύει πως ακόμα και το γυμνάσιο είναι σημαντικό και κάθε τι μετράει.Προσωπικά θεωρώ ότι μετράει μόνο σα βάσεις και τίποτα άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
:bye:Γειά σας. Εχω ένα κοριτσάκι που πάει στην Α Γυμνασίου. Σε όλο το δημοτικό και κυρίως Ε και ΣΤ ήταν άριστη μαθήτρια και η δασκάλα της με διαβεβαίωνε ότι έτσι θα συνέχιζε. Στο Α τρίμηνο έβγαλε 18,7 παρότι στο 90% των διαγωνισμάτων της έγραψε 20. Το πρόβλημά μου είναι ότι διαβάζει 1-1,5 ώρα την ημέρα ΜΟΝΟ. Εγώ βέβαια φωνάζω και γκρινιάζω. Είναι δυνατόν να μπορεί να καλύψει σε μία μόνο ώρα την ύλη τόσων μαθημάτων. Η μήπως τελικά εγώ είμαι υπερβολική; Θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.
Γειά σας!
Ο χρόνος που διαβάζει η κόρη σας είναι ικανοποιητικός. Το 18,7 είναι άριστα, απ'ό,τι νομίζω!!!
Εξαρτάται βέβαια από τον όγκο των μαθημάτων που έχει την ημέρα, τις απαιτήσεις των καθηγητών και άλλες δραστηριότητες που ίσως κάνει (αθλητισμός, ξένες γλώσσες, μουσική κλπ).
Το θέμα δεν είναι όμως πόσο διαβάζει, αλλά πως διαβάζει (τον τρόπο που αφομοιώνει ό,τι διαβάζει, το πρόγραμμα που έχει θέσει). Θα μπορούσατε ίσως να την εξετάσετε στο μάθημα της ημέρας για να το διαπιστώσετε.
Εν παση περιπτώσει, εσείς ξέρετε την κόρη σας καλύτερα και θα κρίνετε!
Σας υπενθυμίζω γαι άλλη μία φορά, όμως, ότι το 18,7 που πήρε στο α'τρίμηνο, όπως αναφέρατε, είναι πολύ υψηλός βαθμός!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Αν συγκεντρώνεται τις ώρες που διαβάζει, είναι φυσιολογικό να τελειώνει τόσο γρήγορα - ειδικά αν παρακολουθεί στην τάξη. Στο κάτω κάτω, έχοντας τόσο καλά αποτελέσματα, δεν έχει ουσιαστικό λόγο να προσπαθήσει περισσότερο - ούτε εσείς δικαίωμα να γκρινιάξετε :P
Είναι ευκαιρία να μπορεί να είναι χαλαρή και να ξεκουράζεται στις μικρές τάξεις του Γυμνασίου, άλλα παιδιά μπορεί να έχουν ήδη δυσκολίες με τα επιπλέον μαθήματα σε σχέση με το δημοτικό.

Στη θέση σας θα επικεντρωνόμουν περισσότερο στο να καταλάβω αν κάνει ουσιαστικό διάβασμα ή όχι, όπως είπε και η Lita Athens. Όχι τόσο για να μην έχει κενά στην ύλη της χρονιάς (δεν νομίζω να έχει πρόβλημα σ' αυτό), αλλά για να δείτε τί ικανότητες συγκέντρωσης έχει -πράγμα απαραίτητο για τις τελευταίες τάξεις του Λυκείου-, πόσο την ενδιαφέρει το σχολείο, αν της φαίνεται εύκολο... Μιλήστε μαζί της. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LENIAGEOR

Νεοφερμένος

Η ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους διότι από τον καθένα ξεχωριστά λαμβάνω διαφορετικά μηνύματα που με βοηθουν στην συμπεριφορά μου απέναντι στην κόρη μου. Καταρχήν η μετάβαση απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο επέφερε και αλλαγές συμπεριφοράς (νέες παρέες, νευράκια κ.α.). Ολοι βέβαια τα έχουμε περάσει (ποτέ δεν ξεχνώ τα δικά μου). Θέλω όμως πραγματικά να την βοηθήσω γνωριζοντας πράγματα που εκεινη δεν ξέρει και ορισμένοι από εσάς αφού βρίσκεστε ακόμα σε νεαρή ηλικία.
Πιστεύω οτι οι βάσεις ξεκινούν από το Γυμνάσιο, αν δεν τις εχεις στο Λύκειο την έβαψες. Αγχώνομαι μονο γι αυτο, να έχει σωστές βάσεις ώστε να μπορει να προχωρήσει. Λόγω του οτι δουλεύω, έχω κι άλλο παιδί δεν μπορώ να κάνω την ''καθηγήτρια'' ούτε και θέλω, ούτε και μπορώ. Ετσι δεν μπορώ να την τσεκάρω σε καθημερινή βάση. Την βοηθάω μονο σε διαγωνίσματα.
Κυρίως ομως αγχώνομαι ακούγοντας άλλες μαμάδες που μου λένε πως τα παιδιά τους διαβάζουν ατελείωτες ώρες για να φτάσουν να βγάλουν 18,5 ή 19. Ετσι απορώ πώς το δικό μου παιδί μέσα σε μία ώρα τελειώνει όλα τα μαθήματα, μήπως διαβάζει επιφανειακά; Επιπλέον αυτο που με ''πρίζωσε'' ηταν το οτι με κάλεσε η φιλολογος που τους κάνει νεοελλ. κειμενα και μου ανέφερε ότι έχει περισσότερες απαιτησεις απο εκείνη (ξερω οτι σε αυτο το μάθημα κάνουν ανάλυση κειμένων, ερωτήσεις και γραμματική). Στο α τρίμηνο της έβαλε 18. Δεν μπορώ να καταλάβω τι περισσοτερο περιμένει γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθει μετο συγκεκριμένο μάθημα.
Θα με ευχαριστούσε ιδιαιτέρως αν προτείνατε κάποια λογοτεχνικά βιβλία που έχετε διαβάσει (εκτός από βαμπίρια και δράκους) ώστε με τη σειρά μου να τα προτείνω στην κορη μου. Από τότε που βγήκε η ΣΕΛΗΝΗ έχει φάει κόλλημα με τα δρακουλιάρικα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Μην αγχωνεστε τοσο α' γυμνασιου ειναι...δεν ειναι κ καμια τοσο δυσκολη ταξη...οσο για το διαβασμα εξαρταται απο το ατομο υπαρχουν παιδια που καθονται με τις ωρες για να κανουν τα μαθηματα της επομενης μερας και αλλα που τα κατανοουν ευκολοτερα με αποτελεσμα να τελειωνουν πιο γρηγορα...δεν ειναι κακο...αν αλλοστε καθετε απο τωρα να διαβαζει με τις ωρες τι θα κανει στο λυκειο που εκει ειναι δυσκολοτερα τα πραγματα...τωρα οσον σφορα τα κειμενα το διαβασμα εξωσχολικων βιβλιων θα βοηθησει οχι μονο εκει αλλα κ στην εκθεση μελλοντικα...πιστευω οτι οποιο βιβλιο κ να διαβαζει ακομα κ με δρακους να ναι κατι θα κερδισει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top