integral
Νεοφερμένο μέλος


για ρίχτε μια ματιά plz:
https://users.auth.gr/~siskakis/Ask-fil2-09.pdf
https://users.auth.gr/~siskakis/Ask-fil3-09.pdf
πρέπει να λύσω τις ασκήσεις με την "κούπα" μπροστα....
thanks in advance !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
galois01
Νεοφερμένο μέλος


3.
Θέτω
Επομένως
4.
επαγωγικά προκύπτει
Έστω
5.
(a)Ισχύει η ανισότητα
παίρνοντας ν-οστές ρίζες και απο το Θ.Ισοσυγκλίνουσων Ακολυθιών προκύπτει άμεσα το ζητούμενο.
(b)Iσχύει
επομένως όπως και πριν παίρνουμε
(c)Θέτω
Αυτά για σήμερα οι υπόλοιπες αύριο.Πάντως πάλεψετες και μόνος σου και όπου δεν μπορείς ρώτα γιατί δεν έχει νόημα να τις παίρνεις έτοιμες.
Φιλικά Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος



και btw, στην 3 το 3κ^n το βάζεις επειδή έχουμε α,β,γ (τρεις) ??
στην 5 (α) η ανισότητα αυτή ισχύει γενικά ? δεν την θυμάμαι από κάπου...
και στην 5 (c), το κρητίριο του λόγου ?? δεν το έχει πει ακόμη αυτο...γίνεται και αλλιώς ?
~integral
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
galois01
Νεοφερμένο μέλος


μα αυτό είναι το πρόβλημα...τις προσπάθησα, αλλά τις περισσότερες δεν μπόρεσα να τις ξεκινήσω καν... δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ή είμαι εγώ πολύ ηλίθιος, αλλά έτσι έχει η κατάσταση
και btw, στην 3 το 3κ^n το βάζεις επειδή έχουμε α,β,γ (τρεις) ??
στην 5 (α) η ανισότητα αυτή ισχύει γενικά ? δεν την θυμάμαι από κάπου...
και στην 5 (c), το κρητίριο του λόγου ?? δεν το έχει πει ακόμη αυτο...γίνεται και αλλιώς ?
~integral
Κριτήριο του λόγου λέμε την πρόταση
για αυτό που λές βάζω 3κ^ν
ΦΥΛΛΑΔΙΟ 2
5.
Παίρνουμε τις περιπτώσεις ν=2κ και ν=2κ+1
επομένως η ακολουθία δεν συγκλίνει.
για την cn διαιρείς αριθμητή και παρανομαστή με ν^4 και το όριο βγαίνεν μηδέν.
για την τελευταία πολλαπλασιάζεις με την συζυγή παράσταση και το όριο βγαίνει μηδέν.
6.
τα όρια των c και d βγαίνουν 0 και 3/2 αντίστοιχα με κριτήριο λόγου η πρώτη και συζυγή παράσταση η δεύτερη.
Τώρα για την 6 (α) δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν είναι σωστός ο τρόπος μου
επομένως το οριο βγαίνει 1.
9.Η a_n είναι γεωμετρική πρόοδος επομένως
και επειδή r^(k+1)<1 θα είναι limr^n(k+1)=0 και τελικά το όριο βγαίνει
P.S Τα γράφω λίγο σύντομα γιατί θέλω να πάω να διαβάσω γραμμική

Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος


σε ποιό έτος είσαι εσύ ??
πως θα γίνει αν τα μάθω κι εγώ έτσι ??

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefteris94
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος


με διάβασμα ή βοήθεια καλύτερα από κάποιον συμφοιτητή σου ... πάντος στο σχολείο πετυχαίνει να εξηγεί ο ένας στον άλλο![]()
ναι ναι το "χρησιμοποιούμε" αυτό και λειτουργεί τις περισσότερες φορές, αλλά μετά από λίγες μέρες δεν ξες να λύσεις καμία άσκηση...όσο για το διάβασμα...ε δεν μπορώ να διαβάσω πάνω από μιση ώρα κάθε μέρα, τι να κάνουμε τώρα !!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


...ε δεν μπορώ να διαβάσω πάνω από μιση ώρα κάθε μέρα, τι να κάνουμε τώρα !!
Φίλε, σαν συνάδελφος φοιτητής Μαθηματικός αλλά τελειόφοιτος, ένα πράγμα έχω να σου πω. Κανένα Τμήμα Μαθηματικών πανελλαδικά, δεν βγαίνει με αραλίκι, ξύσιμο και φραπεδούμπα. Μιλάει η προσωπική εμπειρία μου και εμπειρία πολλών φίλων μου, συνοδοιπόρων φοιτητών Μαθηματικών. Για να δεις άσπρη μέρα στις εξεταστικές...με σκοπό το άγιο χαρτάκι (= πτυχίο) και με βαθμό, θα πρέπει να λιώσεις στην μελέτη ώρες (όχι πάρα πολλές) δηλ., συστηματικό διάβασμα*...και όχι το διάβασμα τύπου εφημερίδας. Αλλιώς σε κάθε εξεταστική θα περνάς ένα ή δυο μαθήματα. Τα θέματα που πέφτουν στις εξεταστικές στο Μαθηματικό, δεν είναι κλιμακούμενης δυσκολίας αλλά ισόβαθμης, δηλ., για πάρα πολύ καλά διαβασμένους, γι' αυτό και οι διαφημιζόμενες μαζικές αποτυχίες σε πολλά μαθήματα, το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών, οι μπιπ καθηγητές, τα γεμάτα αμφιθέατρα σε κάθε εξεταστική...κτλ. Δεν φταίνε πάντα οι καθηγητές για τις μαζικές αποτυχίες των φοιτητών...αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές. Μεγάλο ποσοστό φοιτητών θέλει να περνάει μαθήματα χωρίς να διαβάζει καθόλου (κλασική μέθοδος). Έλεος.


*όταν λέω διαβάζω για παράδειγμα 3 ώρες, εννοώ διαβάζω 3 ώρες σαν μουλάρι και όχι...κάνω κλασική φοιτητική ζωή (π.χ. κάψιμο στο internet, γκομένισμα, καφεδούμπα,...κτλ)


Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση, να εφαρμόσεις την κοινωνική απομόνωση και την ολιμερή μελέτη. Ίσως σε κάποια άλλα Τμήματα Πανεπιστημίων να χρειάζεται λίγο λιγότερο στρώσιμο από ότι στο Μαθηματικό ή Φυσικό. Πάντως, κανένα Πανεπιστημιακό Τμήμα δεν είναι "εύκολο" και να βγαίνει με "μισή" ώρα διάβασμα ή διάβασμα του κ*λου.

Σε κάθε περίπτωση, διατύπωσα μια άποψη καθαρά φιλικά και συναδελφικά...


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος


τώρα πως συνηθίζουμε πάλι ???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος





το σωστό διάβασμα...δεν περιορίζει την φοιτητική ζωή...
όμως όχι μόνο φοιτητική ζωή...:p γιατί θα μας μείνουν οι γκόμενες στο χέρι και το πτυχίο στα όνειρα


επίσης να είσαι διατεθειμένος για κάποιες θυσίες σε βόλτες κτλ...λόγω φόρτου εργασίας (δυσκολία και ποσότητα ύλης)
μαθηματικό πέρασες, όχι παιδαγωγικό δημοτικής ή προσχολικής αγωγής :p

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος


φίλε, απλά σε ενημέρωσαγια να μην σου έρθει νταμπλάς όπως σε εμάς...
το σωστό διάβασμα...δεν περιορίζει την φοιτητική ζωή...
όμως όχι μόνο φοιτητική ζωή...:p γιατί θα μας μείνουν οι γκόμενες στο χέρι και το πτυχίο στα όνειρα![]()
επίσης να είσαι διατεθειμένος για κάποιες θυσίες σε βόλτες κτλ...λόγω φόρτου εργασίας (δυσκολία και ποσότητα ύλης)
μαθηματικό πέρασες, όχι παιδαγωγικό δημοτικής ή προσχολικής αγωγής :p![]()
"άκουσα" την συμβουλή σου (ευχαριστώ) και αποφάσισα αν στρωθώ γερά...
έβγαλα τις ακολουθίες καλά μέχρι εκεί που κάναμε βέβαια (σημεία συσσώρευσης) και 8α συνεχίσω ακάθεκτος !
διαβάζω από ένα βιβλίο ανώτερων μαθηματικών + τις σημειώσεις (δεν χάνω καμία παράδοση)...είναι αρκετό αυτό ?
πως πρέπει να διαβάζει ένας μαθηματικός ? ορισμοί/αποδείξεις εννοείται απ' έξω κανονικά εε ?
δώσε μου ένα "πλάνο" plz
ty και πάλι !
~integral
πάω να διαβάσω και γραμμική, η οποία παρεπιπτώντως μ' αρέσει πολυ !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



βρες και παλιά θέματα του μαθήματος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
integral
Νεοφερμένο μέλος


σχετικά πάλι με ορισμούς και αποδείξεις...
όσο και να τις διαβάσω (και αυτο το πρόβλημα το είχα και στο σχολείο), μετά αν προσπαθήσω να τις κάνω μόνος μου, δεν τις θυμαμαι καθόλου...έχω δοκιμάσει και να τις μαθαίνω γράφοντάς τες, αλλά και πάλι τίποτα...
όσο για το αν είναι αρκετό...δεν ξέρω αν νιώθω έτοιμος ή οχι.........
~integral
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


κάτι τελευταίο,
σχετικά πάλι με ορισμούς και αποδείξεις...
όσο και να τις διαβάσω (και αυτο το πρόβλημα το είχα και στο σχολείο), μετά αν προσπαθήσω να τις κάνω μόνος μου, δεν τις θυμαμαι καθόλου...έχω δοκιμάσει και να τις μαθαίνω γράφοντάς τες, αλλά και πάλι τίποτα...όσο για το αν είναι αρκετό...δεν ξέρω αν νιώθω έτοιμος ή οχι.........
~integral
φίλε integral μήπως όταν διαβάζεις δεν είσαι συγκεντρωμένος όσο πρέπει;

τους ορισμούς και τις αποδείξεις σε μαθήματα πραγματικής ανάλυσης (απειροστικού λογισμού) ή γενικής τοπολογίας, όπου γίνεται εκτενής χρήση του ε-δ ορισμού και εννοιών όπως ανοιχτή σφαίρα, σημείο συσσώρευσης, παντού πυκνό σύνολο,...κτλ θα πρέπει να τα μαθαίνεις αυτολεξί διαφορετικά κόβονται μονάδες στο γραπτό της εξεταστικής...
η μόνη λύση για να τα μάθεις, είναι να τα λες και να τα γράφεις πολλές φορές χωρίς να καταφεύγεις στην παπαγαλία, δηλ., να προσπαθείς να κατανοήσεις την λογική μιας απόδειξης όπως αυτή παρατίθεται...

integral, έχε υπόψιν σου στην φοιτητική σου πορεία, ότι τα θέματα στις εξεταστικές ανά εξάμηνο...δεν ευννούν πάντα τους καλά διαβασμένους...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.