Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Από απορία, ποιο κεφάλαιο σας ζορίζει περισσότερο σ' αυτό το μάθημα;

Νομίζω πως τα πιο απαιτητικά κομμάτια της ύλης είναι το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο. Φυσικά, με προσοχή και καλή προετοιμασία δεν υπάρχει δυσκολία =)
Σε κάθε περίπτωση, κάθε μαθητής είναι διαφορετικός και μπορεί να δυσκολευτεί σε κάτι άλλο. Αρκετοί μαθητές για παράδειγμα, ζορίζονται στην ουσιαστική κατανόηση του κόστους ευκαιρίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Συμφωνώ κι εγώ ειδικά για το 2ο κεφάλαιο ότι είναι το πιο απαιτητικό. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Κι εμένα το 2ο κεφάλαιο με ζορίζει γιατί δεν έχω ασχοληθεί αρκετά. Το 1ο και 4ο τα πιο εύκολα, 5ο έτσι κι έτσι. Το 3ο ευκολούτσικο. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Κι εμένα το 2ο κεφάλαιο με ζορίζει γιατί δεν έχω ασχοληθεί αρκετά. Το 1ο και 4ο τα πιο εύκολα, 5ο έτσι κι έτσι. Το 3ο ευκολούτσικο. :P


To 2o είναι σημαντικό κεφάλαιο και από άποψη "συνέχειας" της ύλης. Σου προτείνω να αφιερώσεις χρόνο να δουλέψεις πάνω στο δεύτερο κεφάλαιο. Διάβασε την θεωρία προσεκτικά και λύσε πολλές ασκήσεις μέχρι να νιώθεις πιο άνετα. Άμα το κάνεις αυτό, το πέμπτο κεφάλαιο θα σου αφήνει αμέσως, πιο εύκολο.

Αν χρειαστείς βοήθεια με κάτι συγκεκριμένο, let me know =)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
To 2o είναι σημαντικό κεφάλαιο και από άποψη "συνέχειας" της ύλης. Σου προτείνω να αφιερώσεις χρόνο να δουλέψεις πάνω στο δεύτερο κεφάλαιο. Διάβασε την θεωρία προσεκτικά και λύσε πολλές ασκήσεις μέχρι να νιώθεις πιο άνετα. Άμα το κάνεις αυτό, το πέμπτο κεφάλαιο θα σου αφήνει αμέσως, πιο εύκολο.

Αν χρειαστείς βοήθεια με κάτι συγκεκριμένο, let me know =)

Ωραία από τώρα κιόλας θ' αρχίσω με το 2ο κεφάλαιο απ' την αρχή! :thumbsup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 233831

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το 2ο ειναι σημαντικο γιατι αν καταλαβεις καλα το 2ο,το 4ο θα σου ειναι ευκολο,τωρα το 3ο ειναι ασκησεις,κατι τυπους που θα πρεπει απλα να ξερεις,και τι σημαινουν. Και το 5ο μικρο ειναι,οπως και το 1ο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Είναι το μόνο μάθημα που ελπίζω για 16+
Και το ΑΕΠΠ, αλλά η φυσαλίδα, αναζήτηση και ταξινόμηση με δυσκολεύουν πολύ. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Εγώ στο ΑΟΘ φοβάμαι τυχών αριθμητικά λάθη :P
Η καθηγήτρια μας έχει πει ότι ανεξάρτητα του σωστού σκεπτικού και της σωστής επίλυσης, αν κάνεις σε κάποιο ερώτημα αριθμητικό λάθος, δηλαδή βγάλεις λάθος αποτέλεσμα, τόσο αυτό το ερώτημα όσο κι όσα εξαρτώνται από το αριθμητικό αποτέλεσμα, πάνε περίπατο...

Είναι το μόνο μάθημα που ελπίζω για 16+
Και το ΑΕΠΠ, αλλά η φυσαλίδα, αναζήτηση και ταξινόμηση με δυσκολεύουν πολύ. :(

Εγώ στο ΑΕΠΠ φοβάμαι τυχών λάθη σε πρώτο και ειδικά σε δεύτερο θέμα (πχ μην μου διαφύγει κάποια πράξη στον πίνακα τιμών) γιατί κι εκεί πάει περίπατο το θέμα. :( Το τρίτο και το τέταρτο τα βγάζω πολύ άνετα και γρήγορα, απλά το θέμα σε αυτά είναι μην πέσει κανένα πονηρό ερώτημα που θέλει έντονη επιστράτευση λογικής για να καταλάβεις τι ζητάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Εγώ στο ΑΟΘ φοβάμαι τυχών αριθμητικά λάθη :P
Η καθηγήτρια μας έχει πει ότι ανεξάρτητα του σωστού σκεπτικού και της σωστής επίλυσης, αν κάνεις σε κάποιο ερώτημα αριθμητικό λάθος, δηλαδή βγάλεις λάθος αποτέλεσμα, τόσο αυτό το ερώτημα όσο κι όσα εξαρτώνται από το αριθμητικό αποτέλεσμα, πάνε περίπατο...


Για αυτό γκρινιάζουμε όλη τη χρονιά και λέμε τις πράξεις όχι με κομπιουτεράκι - κινητό, γιατί είναι και αυτό μέρος της εξέτασης! :P Δε θα αποκτήσει κάποιος ξαφνικά ευχέρεια στις Πανελλήνιες!

That being said, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις σαν έλεγχο για να αποφύγεις τις μεγάλες χοντράδες, αλλά και αυτά δεν είναι πανάκεια.

Άρα, λύνουμε τις ασκήσεις από τώρα με μολύβι και χαρτί, θυμόμαστε ότι η θεωρία είναι φίλος μας και άρα χρησιμεύει για να αποφύγουμε κάποια οφθαλμοφανή λάθη και δε ξεχνάμε πως η απλοποίηση είναι φίλος μας!
Επίσης, γράφουμε καθαρά και αναλυτικά τις ασκήσεις - όχι για τον διορθωτή, αλλά για εμάς! :P
Γράφοντας αναλυτικά, μπορείς όταν κάνεις έλεγχο του γραπτού σου, να τσεκάρεις αν έχεις κάνει κάποια βασικά πράγματα (πχ σωστή αντικατάσταση, την σωστή πράξη κ.ο.κ. ) πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

Αυτά με αγάπη! :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Φέτος έμαθα ξανά τη διαίρεση γιατί είχα να τη χρησιμοποιήσω 5-6 χρόνια! :alljumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Για αυτό γκρινιάζουμε όλη τη χρονιά και λέμε τις πράξεις όχι με κομπιουτεράκι - κινητό, γιατί είναι και αυτό μέρος της εξέτασης! :P Δε θα αποκτήσει κάποιος ξαφνικά ευχέρεια στις Πανελλήνιες!

That being said, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις σαν έλεγχο για να αποφύγεις τις μεγάλες χοντράδες, αλλά και αυτά δεν είναι πανάκεια.

Άρα, λύνουμε τις ασκήσεις από τώρα με μολύβι και χαρτί, θυμόμαστε ότι η θεωρία είναι φίλος μας και άρα χρησιμεύει για να αποφύγουμε κάποια οφθαλμοφανή λάθη και δε ξεχνάμε πως η απλοποίηση είναι φίλος μας!
Επίσης, γράφουμε καθαρά και αναλυτικά τις ασκήσεις - όχι για τον διορθωτή, αλλά για εμάς! :P
Γράφοντας αναλυτικά, μπορείς όταν κάνεις έλεγχο του γραπτού σου, να τσεκάρεις αν έχεις κάνει κάποια βασικά πράγματα (πχ σωστή αντικατάσταση, την σωστή πράξη κ.ο.κ. ) πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

Αυτά με αγάπη! :redface:

Μιλώντας για μένα, είμαι μανιακός με την τάξη και το καθαρογράψιμο! :P

Απλά κάτι ότι απείχα από 10 ετίας από σοβαρό διάβασμα - πανελληνίων, κάτι ότι τα πρωινά που εξεταζόμαστε φροντιστήριο και χάνω λάδια, αυτό βγαίνει τώρα. Ναι πρέπει να κάνουμε τις πράξεις χωρίς αριθμομηχανή ακόμα και στο σπίτι!!

Αυτό που έμαθα από τις προσομοιώσεις στο φροντιστήριο είναι να οργανώνω το χρόνο και ότι όλα θέλουν και 2πλο και 3ο τσεκάρισμα!

Μια μέρα είχα πάει σε προσομοίωση ΑΟΘ με 3 ώρες ύπνο. Τελειώνω στη 1,5 ώρα και λέω ok δεν είναι και πανελλήνιες εδώ οπότε κουρασμένος είμαι, ας μην τα διπλοτσεκάρω. Κι έφυγα.
Τα διορθώνει μετά η καθηγήτρια, μας τα δίνει πίσω και τι να δω:
Η άσκηση είχε την πράξη 32 = κάτι (που ήθελε χιαστί κτλ) σε κάποια φάση των πράξεων, κι εγώ γράφω 3 = κάτι. Μου διέφυγε ολόκληρο δυάρι! Περίπατο το ερώτημα. Πήρα 87% κι ας ήταν όλη η λογική σωστή. :P

Αυτό βέβαια έχει και από πίσω ότι όλα τα λύνω γρήγορα στο πρόχειρο πρώτα και μετά τα μεταφέρω σαν αντιγραφή καθαρογράφοντάς τα. Πρέπει επίσης πάντα να διπλοτσεκάρω.

Μάλλον πρέπει να επιστρέψω στο δημοτικό για μερικά μαθήματά του :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Εγώ στο ΑΟΘ φοβάμαι τυχών αριθμητικά λάθη :P
Η καθηγήτρια μας έχει πει ότι ανεξάρτητα του σωστού σκεπτικού και της σωστής επίλυσης, αν κάνεις σε κάποιο ερώτημα αριθμητικό λάθος, δηλαδή βγάλεις λάθος αποτέλεσμα, τόσο αυτό το ερώτημα όσο κι όσα εξαρτώνται από το αριθμητικό αποτέλεσμα, πάνε περίπατο...
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη και σε όσους δίνετε εξετάσεις φέτος. Ως καθηγητής, οφείλω να επισημάνω ότι το 2ο κεφάλαιο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κεφάλαιο για τη συνέχεια και γι αυτό, αναλογικά, αφιερώνω περισσότερο χρόνο σε αυτό με τους μαθητές μου. Το κεφάλαιο 4 αποτελεί (στην πλειονότητά του) φωτοτυπία αυτού, ενώ το 5ο κεφάλαιο λόγω του υψηλού βαθμού συνδυαστικότητας απαιτεί πολύ καλή γνώση του 2ου.
Όσο για αυτό που μας μεταφέρεις από τη καθηγήτριά σου Scandal, θα μου επιτρέψεις να διαφοροποιηθώ σχετικά από εκείνην. Βαθμολογώ πανελλαδικές τα τελευταία 15 χρόνια και αυτό που έχω αποκομίσει είναι οτι το μαθηματικό λάθος "χρεώνεται" αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Επίσης, οι περισσότεροι βαθμολογητές εκτιμούν τον σωστό τρόπο σκέψης ή τη σωστή μεθοδολογία (ακόμη κι όταν χρησιμοποιείς μαθηματικά λανθασμένο δεδομένο σε επόμενο ερώτημα) και δεν "μηδενίζουν" τις απαντήσεις που ακολουθούν. Και λέω "οι περισσότεροι" γιατί σε κάθε περίπτωση η κρίση είναι υποκειμενική και διαφορετική κατά περίπτωση. Για παράδειγμα, αν έχεις βρει λάθος τιμή σε ένα σημείο και χρησιμοποιήσεις τη λανθασμένη τιμή για να υπολογίσεις ελαστικότητα προσφοράς τότε σε αυτήν την περίπτωση δεν δικαιολογείσαι να βρεις αρνητικό αποτέλεσμα ακόμα κι αν έκανες σωστή χρήση του τύπου.
Ελπίζω να ήμουν κατανοητός και να μην σας ζάλισα.
Καλή συνέχεια σε όλους σας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση @geokam ! Μακάρι να είναι έτσι τα πράγματα! :)
Το σκεπτικό της καθηγήτριας μας στηρίζεται στο ότι ένα μεγάλο ποσοστό γράφει καλά ΑΟΘ οπότε σου λέει "αν κάνεις και αριθμητικά λάθη, πάει, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος κτλ". Thanks για την ανατροφοδότηση!

Ναι, το παρατήρησα κι εγώ ότι στην ουσία μια καλή κατανόηση του κεφαλαίου 2 για τη ζήτηση, σε οδηγεί σε καλή κατανόηση του 4ου για την προσφορά (μάλιστα αν δείτε, το 4ο κεφάλαιο αναλύει πολύ λιγότερο αναλυτικά την προσφορά και τις καμπύλες μεταβολών προσφοράς και προσφερόμενης ποσότητας για τις οποίες, αν έχεις κατανοήσει μεταβολές στη ζήτηση και στη ζητούμενη ποσότητα είναι απλά μερικοί διακόπτες διαφορά). :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Στα περσινά θέματα του αοθ ο μέσος όρος έγραψε καλά; Για κάποιον λόγο μου φάνηκαν τέρμα εύκολα, αν και ο καθένας το βλέπει διαφορετικά. Επίσης φέτος θα το πάνε κλασικά Γ θέμα 3ο κεφάλαιο και Δ θέμα 5ο; Προσωπικά πιστεύω φέτος θα δώσουν βάση στις ασκήσεις περισσότερο.
 

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Τα περσινά θέματα δείχνουν εύκολα αλλά οι αριστουχοι τελικά ηταν λιγοι επειδή είχε πολλά θέματα θεωρίας και 5 διαγράμματα (ρεκόρ στις ΑΟΘ) που δεν επετρεψαν στα παιδιά να "πιάσουν" το μεγισρ δυνατόν βαθμό.
Στα περσινά θέματα του αοθ ο μέσος όρος έγραψε καλά; Για κάποιον λόγο μου φάνηκαν τέρμα εύκολα, αν και ο καθένας το βλέπει διαφορετικά. Επίσης φέτος θα το πάνε κλασικά Γ θέμα 3ο κεφάλαιο και Δ θέμα 5ο; Προσωπικά πιστεύω φέτος θα δώσουν βάση στις ασκήσεις περισσότερο.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Στα περσινά θέματα του αοθ ο μέσος όρος έγραψε καλά; Για κάποιον λόγο μου φάνηκαν τέρμα εύκολα, αν και ο καθένας το βλέπει διαφορετικά. Επίσης φέτος θα το πάνε κλασικά Γ θέμα 3ο κεφάλαιο και Δ θέμα 5ο; Προσωπικά πιστεύω φέτος θα δώσουν βάση στις ασκήσεις περισσότερο.
Ναι τα περσινά ήτανε εύκολα κατά γενική ομολογία, μας το είπε και η καθηγήτρια του ΑΟΘ εμάς αυτό!

Ουσιαστικά το ΑΟΘ είναι από τα μαθήματα που δεν αγγίξαν όσον αφορά την άνοδο της δυσκολίας του τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ και τα Μαθηματικά, που πράγματι τα δυσκολέψανε...
 

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ναι τα περσινά ήτανε εύκολα κατά γενική ομολογία, μας το είπε και η καθηγήτρια του ΑΟΘ εμάς αυτό!

Ουσιαστικά το ΑΟΘ είναι από τα μαθήματα που δεν αγγίξαν όσον αφορά την άνοδο της δυσκολίας του τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ και τα Μαθηματικά, που πράγματι τα δυσκολέψανε...

Τα περσινά θέματα δείχνουν εύκολα αλλά οι αριστουχοι τελικά ηταν λιγοι επειδή είχε πολλά θέματα θεωρίας και 5 διαγράμματα (ρεκόρ στις ΑΟΘ) που δεν επετρεψαν στα παιδιά να "πιάσουν" το μεγιστο δυνατόν βαθμό.
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Ναι τα περσινά ήτανε εύκολα κατά γενική ομολογία, μας το είπε και η καθηγήτρια του ΑΟΘ εμάς αυτό!

Ουσιαστικά το ΑΟΘ είναι από τα μαθήματα που δεν αγγίξαν όσον αφορά την άνοδο της δυσκολίας του τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ και τα Μαθηματικά, που πράγματι τα δυσκολέψανε...


Εύχομαι μην ανέβει και φέτος η δυσκολία του. :hehe:
 

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το αοθ γενικα ειναι πανευκολο.
Περυσι επεσε περισσοτερη θεωρια,που δεν ειναι και τοσο πολυ,απλα ηταν λιγο διαφορετικα διατυπωμενα ,τουλαχιστον απο τα θεματα προηγουμενων ετων.
Παω στοιχημα θετος θα πεσουν πολλα απο το 5ο κεφαλαιο.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,855 μηνύματα.
Συμπληρωματικά είναι δύο ή περισσότερα αγαθά όταν η κατανάλωση του ενός απαιτεί και την κατανάλωση του άλλου ή άλλων για την ικανοποίηση μιας ανάγκης. παράδειγμα: καφές και ζάχαρη, φωτογραφική μηχανή και φιλμ, βίντεο και βιντεοκασέτα.
Να δω για ποσά ακόμα χρονιά οι μαθητές θα διαβάζουν αυτά τα αναχρονιστικά. :giveup:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top